Bij vorige consolelaunches waren mensen niet bereid om hun eerste kind en mogelijk hun tweede kind op te offeren in ruil voor een PS5.mustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:15:
[...]
afgelopen consoles hadden allemaal een bundel na een dag of 10
Strak planCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:13:
Bron inspecteren van een winkelwagen knop, dan zie je 2 keer iets van 'productsku' staan, die aanpassen (de laatste getalletjes) naar de PS4 SKU, dat is:
code:
1 287475
En dan weer op de knop drukken. Dan zit die in je cart.
Als ze slim zijn doen ze een wipe van de mandjes/cookies voor release tho
Kinderen kan ik altijd meer van makenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:16:
[...]
Bij vorige consolelaunches waren mensen niet bereid om hun eerste kind en mogelijk hun tweede kind op te offeren in ruil voor een PS5.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
De website word echt traag al hopelijk kom ik er doorheen als het echt online komt zo
zit wel een levertijd van 9 maanden opBlackEyedAngel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:18:
[...]
Kinderen kan ik altijd meer van maken
Onzin,Dat duurde minimaal een maand of 6mustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:15:
[...]
afgelopen consoles hadden allemaal een bundel na een dag of 10
Ik ga er niet van uit dat dit lukt.iaxe393 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:16:
[...]
Strak plan
Als ze slim zijn doen ze een wipe van de mandjes/cookies voor release tho(alleen maar omdat het niet werkt en ik er ook één wil haha)
Wil best graag een PS5, maar als het niet lukt, vind ik het ook niet erg om wat maandjes te wachten.
Verwijderd
Grappig om deze chaos te zien. Ik wil de PS5 niet eens perse met launch. Als het lukt, leuk. Als het niet lukt, ook prima. De chaos is het leukste.
Dit werkt inderdaad niet (meer)Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:13:
Bron inspecteren van een winkelwagen knop, dan zie je 2 keer iets van 'productsku' staan, die aanpassen (de laatste getalletjes) naar de PS4 SKU, dat is:
code:
1 287475
En dan weer op de knop drukken. Dan zit die in je cart.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QdNaOSl2Ae6s1UEj4zC8DhjX.png?f=user_large)
Zojuist toch gelukt...
Als iemand hulp wil.. DM me even
[ Voor 21% gewijzigd door RoelZ op 17-11-2020 23:22 ]
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Volgens mij pas je zo alleen maar aan wat je browser laat zien en niet wat je in je mandje hebt zitten op de server? Met andere woorden, als je een steelstofzuiger erin hebt en die via inspecteren aan past en besteld krijg je alsnog een stofzuiger toegezonden.Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:19:
[...]
Ik ga er niet van uit dat dit lukt.![]()
Wil best graag een PS5, maar als het niet lukt, vind ik het ook niet erg om wat maandjes te wachten.
Je kan op deze manier ook de prijzen aanpassen maar dat werkt ook niet als je gaat betalen
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Btw kan je bij je schoentje leggen kiezen voor welke ps5 je gaat of is het @ random?
Je hebt de keuzeSoussi. schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:22:
Btw kan je bij je schoentje leggen kiezen voor welke ps5 je gaat of is het @ random?
Weddings are basically funerals with cake.
@NosferatuX Denk ik ook hoor denk niet dat je de website kan tricken dat je een ps5 in je mandje heb
Wat ook vervelend is als het je al lukt om er 1 te bestellen dat je dan nog niks weet.
Aangezien de site de voorraad en betalingen niet kan verwerken.
Dus als hij gecanceld word kun je max 5 dagen wachten op je geld retour en mischien wel niet ergens anders kunnen proberen.
Hadden ze ook beter over na moeten denken.
Aangezien de site de voorraad en betalingen niet kan verwerken.
Dus als hij gecanceld word kun je max 5 dagen wachten op je geld retour en mischien wel niet ergens anders kunnen proberen.
Hadden ze ook beter over na moeten denken.
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ze om 00:00 live gaan?
Hmm rond half 8 schoen gezet bij Coolblue maar geen email ontvangen!
Hier ook gelukt maar nu zit er een spinner voor omdat ik probeerde af te rekenen en er iets bij te zetten
Ik zat al klaar op de BCC website, blijkt dat ze niet versturen naar Belgie 
Dan zal het alvast de Belgen hun schuld niet zijn dat jij geen PS5 hebt kunnen kopen
Dan zal het alvast de Belgen hun schuld niet zijn dat jij geen PS5 hebt kunnen kopen
Nee dat is de bron aanpassen en daar een leuke screenshot van maken. Cart was leeg, ik heb een PS5 game aangepast naar de SKU van de PS5 en daarna naar de cart gegaan. Daar stond de PS5NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:21:
[...]
Volgens mij pas je zo alleen maar aan wat je browser laat zien en niet wat je in je mandje hebt zitten op de server? Met andere woorden, als je een steelstofzuiger erin hebt en die via inspecteren aan past en besteld krijg je alsnog een stofzuiger toegezonden.
Je kan op deze manier ook de prijzen aanpassen maar dat werkt ook niet als je gaat betalen
Oke, ik krijg nu ZO VEEL DM's dat ik niet weetn hoe ik dit goed kan aanpakken.
Ik probeer dit effe in 1 bericht naar iedereen te spammen, maar 1-op-1 hulp gaat me niet lukken vrees ik!
Ik probeer dit effe in 1 bericht naar iedereen te spammen, maar 1-op-1 hulp gaat me niet lukken vrees ik!
lijkt mij ook jaNosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:21:
[...]
Volgens mij pas je zo alleen maar aan wat je browser laat zien en niet wat je in je mandje hebt zitten op de server? Met andere woorden, als je een steelstofzuiger erin hebt en die via inspecteren aan past en besteld krijg je alsnog een stofzuiger toegezonden.
Verwijderd
Behalve dat er daadwerkelijk een API call wordt gedaan waarin het corrécte SKU meegestuurd wordt (die van de PS5). Dus ja, dit zou wel moeten werken. Er wordt alleen een /addproduct endpoint aangeroepen, welke een SKU verwacht.NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:21:
[...]
Iedereen heeft denk ik z'n tracker aangezet die om de 30 seconden refresht, vindt de webshop niet zo leuk dus ik hoop maar dat ze hem zo snel mogelijk de 18de online zetten, aangezien ze nu inkomsten mislopen omdat de shop zo traag als wat isAankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:23:
Waar halen jullie eigenlijk vandaan dat ze om 00:00 live gaan?
Sultana?
De cart is wel snelMr. Jummy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:25:
[...]
Iedereen heeft denk ik z'n tracker aangezet die om de 30 seconden refresht, vindt de webshop niet zo leuk dus ik hoop maar dat ze hem zo snel mogelijk de 18de online zetten, aangezien ze nu inkomsten mislopen omdat de shop zo traag als wat is
Kan iedereen even van de BCC site af.
Ik probeer al een half uur een wasmachine te kopen
Ik probeer al een half uur een wasmachine te kopen
Wat een gedoe, als iemand er perongeluk 2 weet te bemachtigen dan neem ik er een over voor 700, kost me teveel slaap dit, loop al een week xbox series x dingen net mis, en tijd is ook geld dus ik geef het op voor nu en ik ga pitten
Wellicht een groepsalp aanmaken?RoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:21:
[Afbeelding]
Zojuist toch gelukt...
Als iemand hulp wil.. DM me even
van RROD naar black wheel of death hier.
Verwijderd
Ik zie verwachte levertijd 3 weken... Is er iets van garantie dat dit next day delivery gaat zijn?
Anders wel heel zuur om alsnog lang te wachten...
Top, en als deze in de winkelwagen zit.. Kun je verder vooralsnog niet zo veel correct?
Thx voor de tips tweakers. May the odds be ever in your favor
Thx voor de tips tweakers. May the odds be ever in your favor
Heel leuk en aardig, maar als BCC besluit om de hele product te verwijderen en weer op te zetten dan is dit voor niks. Denk dat de webcare van BCC ook niet zo dom is om dit niet door te hebben. Maar goed, who knows. Wel aardig dat je dit deelt.iamjesse schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:29:
BCC winkelmandje toevoegen (Gebruik FIREFOX)
https://files.connected.sh/8nehnrkrlm.mp4
Wat denk je zelf als het er staatVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:33:
Ik zie verwachte levertijd 3 weken... Is er iets van garantie dat dit next day delivery gaat zijn?
Wanneer ik een willekeurig artikel wil afrekenen kom ik niet eens verder...
Die SKU zal waarschijnlijk al gereserveerd zijn voor de PS5 in het warehouse, die gaan ze niet zomaar even veranderenLashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:34:
[...]
Heel leuk en aardig, maar als BCC besluit om de hele product te verwijderen en weer op te zetten dan is dit voor niks. Denk dat de webcare van BCC ook niet zo dom is om dit niet door te hebben. Maar goed, who knows. Wel aardig dat je dit deelt.
Sultana?
het is BCC, zou ze niet zo heel hoog inschatten....Lashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:34:
[...]
Heel leuk en aardig, maar als BCC besluit om de hele product te verwijderen en weer op te zetten dan is dit voor niks. Denk dat de webcare van BCC ook niet zo dom is om dit niet door te hebben. Maar goed, who knows. Wel aardig dat je dit deelt.
OMG.. ik heb net 40 man in mijn inbox gehad voor die vraag haha..
Maar hopelijk heeft iedereen nu antwoord op het Add to cart...
Verwijderd
Is dit ook nog steeds te doen in chrome?Lashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:34:
[...]
WOW dat is wel veel man.RoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:36:
Ctrl + Shift + iVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:36:
[...]
Is dit ook nog steeds te doen in chrome?
Sultana?
Haha echt ziek.. het is nog geeneens 00:00u (18 november) en die site ligt nu al te roken onder het F5'ddos geweld xD sterkte lieve tweakies ^^
Nog 23 minuten tot een hoop teleurstellingen.
Hoe krijg je überhaupt die Inspect Element? Wat moet je daar voor hebben qua instellingen?iamjesse schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:29:
BCC winkelmandje toevoegen (Gebruik FIREFOX)
https://files.connected.sh/8nehnrkrlm.mp4
Ik doe dit vanaf een MacBook en ben niet zo technisch haha
Er staat nu bij BCC dat er geen voorraad meer is.
Die zijn er nu al hoorNotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:37:
Nog 23 minuten tot een hoop teleurstellingen.
Hopelijk straks niet teveel teleurstellingen als blijkt dat er om 00u gewoon niets gebeurd
Ik volg het met plezier mee met jullie
Gooien ze het om 10 uur in de ochtend online, heeft iedereen zich verslapen omdat ze hele nacht wakker hebben gelegen hahaha.
Dus er zitten honderden lurkers hier die niks zeggen, niks delen totdat er iets te halen is en dan vallen ze aan. SCHAAM JULLIE
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Verwijderd
Zou wel hilarisch zijn als hier in de backend simpelweg een elektrische wortelsnijder in het mandje ligt van exact dezelfde prijs.
Geen instellingen. Gewoon rechts klikken op de pagina en kiezen voor "Inspect Element"Del_Pello schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:38:
[...]
Hoe krijg je überhaupt die Inspect Element? Wat moet je daar voor hebben qua instellingen?
Ik doe dit vanaf een MacBook en ben niet zo technisch haha
Verwijderd
Gewoon lekker op een random tijdstip online gooien. Hetzelfde wat ze bij de Media Markt deden om 13:00.Lashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:38:
Gooien ze het om 10 uur in de ochtend online, heeft iedereen zich verslapen omdat ze hele nacht wakker hebben gelegen hahaha.
Ga hier stiekem wel van uit, je zou toch zeggen dat je zo iets online gooit als er iets van support is die de site kan monitoren of in ieder geval een content medewerker die hem live zet en alles in de gaten kan houden.Stancke schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:38:
Hopelijk straks niet teveel teleurstellingen als blijkt dat er om 00u gewoon niets gebeurdIk volg het met plezier mee met jullie
Die gaan voor die paar euro in de maand vast niet s'nachts werken.
Het kan natuurlijk op een timer, maar dat zou héél dom zijn gezien alles naar de klote gaat.
'Deze pagina is door een storing niet beschikbaar'.
Pff laat staan als de ps5 echt er is, is gwn niet te doen met deze servers
Mijngod die laatste 20 minuten trek ik gewoon niet meer. Val in slaap. Als iemand er ff 1 kan binnen hengelen voor me, ik betaal max 750.
Vraag mij dan wel af hoeveel mensen er nu op BCC zitten, lijkt me grotendeel tweakers/fokkers/budgetgamersNosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:39:
[...]
Dus er zitten honderden lurkers hier die niks zeggen, niks delen totdat er iets te halen is en dan vallen ze aan. SCHAAM JULLIE![]()
![]()
Maar vraag me dan toch af hoeveel kansloze scalpers zijn die nu ook F5en omdat ze op TV gehoord hebben dat marktplaats vol staat met die dingen voor wat extra geld.
ibood hunt box vibes hier..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
je moet wel hele goeie server infra hebben wil je dit aankunnen. En ook de kosten willen maken... hahahaaMyLilPWNY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:42:
BCC is hier ook niet op voorbereid
How are you doing?
GohMyLilPWNY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:42:
BCC is hier ook niet op voorbereid
Heee wat voor DDoS zijn jullie aan het veroorzaken joh! :-P
Deze pagina is op dit moment door een storing niet beschikbaar.
Deze pagina is op dit moment door een storing niet beschikbaar.
Haha dit is echt waanzinnig.. duizenden mensen die die paar playstations willen bemachtigen. Heerlijk zoiets ^^ niet als je dr nog een wilt hebben natuurlijk. Ik voel met jullie mee..
Mensen met ps5 in de mand blijft ie daar ook, lijkt op dit moment niet meer te lukken
Zit er nog steeds inGenesisToasted schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:43:
Mensen met ps5 in de mand blijft ie daar ook, lijkt op dit moment niet meer te lukken
Heeft iemand van BCC bevestigd dat het gaat gebeuren om 00:00?
Nee, want dat weten ze zelf niet eens.hallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
Soort oud en nieuw feeling, aftellen naar 00:00u
nee dat is het hem juisthallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
How are you doing?
Niemand... jullie fokken elkaar gewoon wat ophallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
Er is geen bedrijf dat voor 1 product de complete servers gaat opkrikken. Dat is echt onbetaalbaar. Dan maar even niet bereikbaar. En om nou voor max 10 minuten extra servers in te huren is ook van de zotte hahastftweaker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:43:
[...]
je moet wel hele goeie server infra hebben wil je dit aankunnen. En ook de kosten willen maken... hahahaa
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Niet slim van je om het zo de wereld in te gooien. Meer kans op dat het niet lukt.RoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:36:
Nee, pure wanhoop dit hele feestje.hallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
Nee, maar het zou kunnen om 0:00, maar het zal wel zo'n random synchronisatie in het systeem zijn om 3:44 die 'm op beschikbaar zet.hallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
Haha, bcc.nl heeft het zwaar inderdaad. Als hij in je winkelwagen zit. Onderwater doet hij een check naar productavailabilities. Die doet momenteel niks meer
Site is gewoon al dood haha. En het is nog niet eens 18 november. Laat staan dat de playstations erop staan... dit is letterlijk 1 seconde. Daarna is alles weg.
Als ze hem nu om 00:00 erop zetten dan weet ik niet wat ze bezielen. Ze gaan gwn om 15:39 ofzo het erop gooien en je bekijkt het maar.
Hierdoor kunnen dan de meeste mensen toch bestellen voordat de servers braindead gaan.
Ima call it
Hierdoor kunnen dan de meeste mensen toch bestellen voordat de servers braindead gaan.
Ima call it
Zit je op de site?Stancke schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:45:
[...]
Niemand... jullie fokken elkaar gewoon wat op
Nog 15 minuten voor de teleurstelling
...en dan naar bed...
...en dan naar bed...
Hoeveel units krijgt BCC? Als Coolblue er al 180 krijgt, zal het vast bij BCC nog minder zijn. Dit wordt nog erger dan de Series X launch op Coolblue.nl.
Er staat onderaan ergens 'vanaf 18 november'. Dat is technisch om 00:00.hallogallo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:44:
Dit is nog leuker dan vuurwerk afsteken
2.5 denk ikAankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:45:
Hoeveel units krijgt BCC? Als Coolblue er al 180 krijgt, zal het vast bij BCC nog minder zijn. Dit wordt nog erger dan de Series X launch op Coolblue.nl.
160 geloof ik.Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:45:
Ook die opties kun je klikbaar maken. Maar daar checkt die dubbel op helaas
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/xp6FSws5qfrFgFO05CnCctOC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gBej0SQw6J9CdjBK8TUpKGwm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CnwQQdySglZSurCcyrw5dLSS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vmDrZAbiPQOFArEX6S16WcyA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/35Ufba5wZCV2Qt0webfmf1RQ.png?f=fotoalbum_large)