Jammer genoeg zo'n onduidelijke changelog.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]
De eerste updates/bug fixes zijn sinds vandaag te downloaden
"... updates improves system performance..." - ja maar wat dan precies.
Jammer genoeg zo'n onduidelijke changelog.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]
De eerste updates/bug fixes zijn sinds vandaag te downloaden
Zeker origineel als ik in het team zat van goedkeuring bij CB zou je er 1 krijgen van mij.Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]
Ik heb mijn schoen ook gezet
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik heb van Utrecht vorige week bericht gehad. Mijn broer heeft in Nieuwegein besteld (veel eerder dan ik). Heeft nog niks gehoord.Mathijn76 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:35:
Heeft iemand van jullie wellicht al een bericht van Mediamarkt Zwolle gehad over de status van de in store pre-order?
logisch het zijn product reviews die worden altijd beoordeeltajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:38:
Even zitten spieken op Twitter en de foto's worden toch echt door een medewerker bekeken en goed of afgekeurd, misschien selecteert deze persoon meteen de mooiste en worden die in een pot gegooid waar uiteindelijk de winnaars via de computer uitgeloot worden.
[Afbeelding]
How are you doing?
Vrijwel niets dus👍 een filmpje maken en wat tweaks in de app maken zijn geen grote marketingkosten hoor. Vind het zelf wel een leuke en eerlijke actie van cb. Beter dan binnen 1 minuut platliggen en allemaal boze tweets op je socials binnenkrijgen. Slim bedacht!Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:15:
[...]
Weet je wat dit kost? Je zet de CEO neer, huurt de bekendste Sinterklaas van Nederland in, produceert een video van hoge kwaliteit én bouwt ook nog eens wat voor de app.
Het had ook gewoon een karig reserveringsformuliertje kunnen zijn.
Het zou je werk maar zijn vandaag en morgenajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:38:
Even zitten spieken op Twitter en de foto's worden toch echt door een medewerker bekeken en goed of afgekeurd, misschien selecteert deze persoon meteen de mooiste en worden die in een pot gegooid waar uiteindelijk de winnaars via de computer uitgeloot worden.
[Afbeelding]
Verwijderd
Lijkt me echt hilarisch haha. Vind het al geweldig om de inzendingen te kunnen zien op de website.Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:41:
[...]
Het zou je werk maar zijn vandaag en morgen.
Heb je daar cijfers van?ThaddeusX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:41:
Waarom heeft CoolBlue maar 180 PS5's ?
En niet zeggen dat ze niet gamer gericht zijn...want zij verkopen meer gamer spullen dan MediaMarkt, BCC etc etc.
Is op zich veel minder dan ik verwacht had. Zat zeker te denken aan 200K+.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:43:
Zitten momenteel al op bijna 26k inzendingen haha..
Morgen zit hij sws wel op de 40-50k.
Ik vind het wel een ludieke actie, ben even een half uurtje voor mijn foto bezig geweest, lachen toch.
200k lijkt me ook niet maar denk dat 50.000 gaat lukkenSantiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:44:
[...]
Is op zich veel minder dan ik verwacht had. Zat zeker te denken aan 200K+.
In het filmpje zie je op de tv 95000 aanmeldingen staan. Weet niet hoe ze dan bij 1 op 1000 komen.Santiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:44:
[...]
Is op zich veel minder dan ik verwacht had. Zat zeker te denken aan 200K+.
Crap.. grote kans dat die van mij wordt afgekeurd en dan is het te laatajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:38:
[Afbeelding]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Enkele uren na inzending zou je een mail moeten ontvangen of hij goed of afgekeurd is... Dus je hebt nog genoeg tijd hoor.NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:48:
[...]
Crap.. grote kans dat die van mij wordt afgekeurd en dan is het te laat
Nouja als het er ongeveer 100k zijn dan heb je een kans van 1,8 op 1000.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:48:
[...]
In het filmpje zie je op de tv 95000 aanmeldingen staan. Weet niet hoe ze dan bij 1 op 1000 komen.
Veel mensen vinden dit teveel moeite en hebben er dus geen zin in.
Tot dat je wel wordt geselecteerd en je wel een ps5 krijgt..Dan heb je zeker geen spijt van de foto die je hebt gemaakt.Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:47:
[...]
Ik vind het wel een ludieke actie, ben even een half uurtje voor mijn foto bezig geweest, lachen toch.
En als ik er morgen niet bij zit helaas pech gehad, dan pluk er ergens volgend jaar wel één uit de winkel.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Verwijderd
Misschien hebben ze het filmpje niet vanmorgen pas opgenomenajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:48:
[...]
In het filmpje zie je op de tv 95000 aanmeldingen staan. Weet niet hoe ze dan bij 1 op 1000 komen.
Veel mensen vinden dit teveel moeite en hebben er dus geen zin in.
Waarschijnlijk hoog ingezet met de hoop dat mensen afhaken..Santiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:50:
[...]
Nouja als het er ongeveer 100k zijn dan heb je een kans van 1,8 op 1000.
Ik vond het echter een laag getal. Ik weet ook niet waar ze het vandaan halen. Eventueel de mensen die op de "Houd me op de hoogte" knop hebben gedrukt, maar er zijn velen met interesse die dit niet gedaan hebben.
Als ik moet gokken dan zou ik toch gokken dat dit oa komt door geen pre-orders te hebben.ThaddeusX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:41:
Waarom heeft CoolBlue maar 180 PS5's ?
En niet zeggen dat ze niet gamer gericht zijn...want zij verkopen meer gamer spullen dan MediaMarkt, BCC etc etc.
Welke tracker?Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:51:
Nou jongens, met het huidige aantal inschrijvingen heb je toch om en nabij 0,0069% kans op een Playstation, hoppa!
Doe jezelf een lol, installeer die tracker en track Amazon (nl, de, fr), BCC en Wehkamp..
Gegroet!
helemaal mee eens...treurig....
MT Venus V3 | HW P1 |
Gebruik even de zoekfunctie in dit topic, aardig vaak voorbij gekomen.
Ik ben effe bezig met mijn schoen foto, ben inmiddels 5 uur bezig voor een goede foto, ik weer zeker dat ik win!!!Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:51:
Nou jongens, met het huidige aantal inschrijvingen heb je toch om en nabij 0,0069% kans op een Playstation, hoppa!
Doe jezelf een lol, installeer die tracker en track Amazon (nl, de, fr), BCC en Wehkamp..
Nee krijg je niet terug. Met die 50 euro betalen ze alvast de kinderhandje mee die de PS5 gaan assemblerenThaddeusX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:54:
Als ik via Mediamarkt bestel...moet ik alvast 50 euro overmaken. Maar als uiteindelijk annuleer krijg ik die 50 euro dan terug?
Want je betaald niet voor het product maar om te pre-orderen???
Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat sommigen denken dat er rekening wordt gehouden met de inhoud van hun foto.
Niet handig, dan moet je na een tijdje steeds een CAPTCHA invoeren. Been thereRck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:51:
Verwijderd
Mij heeft het in ieder geval twee pre-orders opgeleverd.swa100 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:56:
[...]
Niet handig, dan moet je na een tijdje steeds een CAPTCHA invoeren. Been there
Verwijderd
Geen idee of Amazon sinds enkele dagen deze wijziging heeft doorgevoerd. Goed tegen bots, maar ook tegen ons haha. Die tweede pre-order kun je zeker niet missen aan een mede-tweaker?Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:
[...]
Mij heeft het in ieder geval twee pre-orders opgeleverd.
Website aanpassen, app tweaken, e-mail campaign aanmaken die de data opslaat zodat er een random selectie gemaakt kan worden, dashboardje wat de binnengekomen resultaten beoordeelt, e-mails voor bevestiging en afkeuring daar aan koppelen (incl. copy waar 5 paar ogen naar zal kijken vanwege de mogelijke reacties), script schrijven die een random selectie maakt, uren van de webcare die vragen moet beantwoorden en het poppetje wat 50.000 schoenfoto's moet checken.cj1181 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:40:
Vrijwel niets dus👍 een filmpje maken en wat tweaks in de app maken zijn geen grote marketingkosten hoor.
Euh!? Volgens mij klopt dat percentage niet echt?Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:51:
[ Voor 12% gewijzigd door Kyhfin op 17-11-2020 21:04 ]
Als ze dat doen scheelt het wel bij de volgende batchSantiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:55:
[...]
Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat sommigen denken dat er rekening wordt gehouden met de inhoud van hun foto.
Ik las alweer enkele idiote teksten zoals "als ik er nu geen bemachtig dan kan ik mezelf net zo goed vermoorden". Stapelgek
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Hij is inmiddels gezetajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:49:
[...]
Enkele uren na inzending zou je een mail moeten ontvangen of hij goed of afgekeurd is... Dus je hebt nog genoeg tijd hoor.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Uitgaande van 50k foto's (ik denk zelf dat er minder gaan zijn want er zijn veel inzendingen met enkel een schoen ofzo en die worden gewoon afgekeurd) en 200 PS5's is de kans 200/50k = 0,4% oftewel 1 op 250. Tóch een stuk beter dan de 1 op 1000 toch?Kyhfin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:00:
[...]
Euh!? Volgens mij klopt dat percentage niet echt?
BCC zou niet vannacht open gaan dacht ik te lezenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:
Blijven jullie ook de hele nacht wakker voor BCC?
Precies. Al zijn het er volgens het filmpje met de sint 180.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:04:
[...]
Uitgaande van 50k foto's (ik denk zelf dat er minder gaan zijn want er zijn veel inzendingen met enkel een schoen ofzo en die worden gewoon afgekeurd) en 200 PS5's is de kans 200/50k = 0,4% oftewel 1 op 250. Tóch een stuk beter dan de 1 op 1000 toch?
13:00 komt ieUndercovert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:05:
[...]
BCC zou niet vannacht open gaan dacht ik te lezen
Opblijven voor iets wat over een paar maanden gewoon te koop is?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:
Blijven jullie ook de hele nacht wakker voor BCC?
Maar volgens deze tweet 199Kyhfin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:06:
[...]
Precies. Al zijn het er volgens het filmpje met de sint 180.
Verwijderd
Precies! Ergens op 18 november zou ie online komen, wat vanaf 0:00 al kan. Dat heb ik ook begrepenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:07:
Las op twitter dat er geen definitief tijdstip was bij BCC maar vanaf 00:00 vanavond zou ie online kunnen komen
GRIEZMAN heeft net hier account aangemaakt om random bullshit te verspreiden volgens mijtomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:08:
[...]
Precies! Ergens op 18 november zou ie online komen, wat vanaf 0:00 al kan. Dat heb ik ook begrepen
Er lijken er inderdaad een paar te zijn die dat denkenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:
Zijn er nu mensen die oprecht denken dat de Coolblue medewerkers straks 25.000 foto's gaan bekijken om te oordelen welke de beste zijn?
Verwijderd
Maar ook om 23:59tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:08:
[...]
Precies! Ergens op 18 november zou ie online komen, wat vanaf 0:00 al kan. Dat heb ik ook begrepen
Ah, dat verklaart.ryderb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:09:
[...]
GRIEZMAN heeft net hier account aangemaakt om random bullshit te verspreiden volgens mij
Gelukkig moet ik werken vannacht en kan ik elke minuut op F5 drukken tot ca 06:00Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:07:
Las op twitter dat er geen definitief tijdstip was bij BCC maar vanaf 00:00 vanavond zou ie online kunnen komen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Waarschijnlijk een Russische hacker die fake news moet verspreiden...ryderb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:09:
[...]
GRIEZMAN heeft net hier account aangemaakt om random bullshit te verspreiden volgens mij
Succes!BlackEyedAngel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:12:
[...]
Gelukkig moet ik werken vannacht en kan ik elke minuut op F5 drukken tot ca 06:00
Elke foto word al handmatig bekeken of deze aan bepaalde eisen voldoen, voordat hij goedgekeurd word.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:58:
Zijn er nu mensen die oprecht denken dat de Coolblue medewerkers straks 25.000 foto's gaan bekijken om te oordelen welke de beste zijn?
Heeeeej ga eens gewoon werkenBlackEyedAngel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:12:
[...]
Gelukkig moet ik werken vannacht en kan ik elke minuut op F5 drukken tot ca 06:00
Verwijderd, dus: niet waar. Anders: waarom verwijderen?GRIEZMAN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:14:
Prima heb er al 1
In een inmiddels verwijderde tweet zeiden dat ie vanaf 13:00 er op komt maar blijf maar f5en tot morgenochtend (:
Zou kunnen, denk namelijk dat ze mijn schoen met geld voor de ps5 niet zo grappig vonden, nog geen bevestigingajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:13:
[...]
Elke foto word al handmatig bekeken of deze aan bepaalde eisen voldoen, voordat hij goedgekeurd word.
Wie weet word er meteen een selectie gemaakt.
Kans is ook dat dit idd niet gebeurd en morgen random 180 winnaars gekozen worden.
Cyberpunk 2077tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
Mensen, even wat anders. Lichtjes off-topic, maar wat is de eerste game die jullie gaan kopen om te spelen op de PS5?
Als het mij lukt er eentje te scoren, Godfall denk ik. Assassin’s Creed en Call of Duty staan op mijn kerstlijstje hehetomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
Mensen, even wat anders. Lichtjes off-topic, maar wat is de eerste game die jullie gaan kopen om te spelen op de PS5?
Call of duty, Fifa en halotomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
mijn wel met alleen een kat op mijn schoen (verder niksDjores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:16:
[...]
Zou kunnen, denk namelijk dat ze mijn schoen met geld voor de ps5 niet zo grappig vonden, nog geen bevestiging
Kan een paar uur duren na inzenden..dus even geduld hebben haha.Djores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:16:
[...]
Zou kunnen, denk namelijk dat ze mijn schoen met geld voor de ps5 niet zo grappig vonden, nog geen bevestiging
:fill(white):strip_exif()/f/image/D2q723YGr57ftSXaolYcWzg9.png?f=user_large)
Demon's Souls. Ligt inmiddels ook al in de kast te wachten op de console. Daarna Cyberpunk 2077 die, teleurstellend genoeg, alleen in BC mode gaat draaien op de next gen consoles.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
Ik denk dat dat ook mijn eerste PS5 game wordt! Volgens mij haalt dat spel het beste uit de PS5, goede eerste indruk.ferrariking schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:18:
[...]
Spider-Man: Miles Morales
en ja ik wacht er mee tot ik mijn ps5 heb!
Hahaha sorry ik moet hierom hardop lachenklinkchillx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:19:
[Afbeelding]
Dit is van half 5 vanmiddag, screenshot pas later genomen. Nog steeds geen bevestiging ontvangen! Jezus zelfs die 0,001% kans is mij niet gegund. Mezelf verloochend door een fucking wortel uit de koelkast in mijn schoen te stoppen en er een foto van te maken........dit is toch wel het punt dat ik treurig van mezelf word haha.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Perfect verwoord! Volledig mee eens!JDdeV1992 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:24:
Wat een leuke inzendingen bij coolblue toch zeg! Je kan er van alles van vinden maar mensen in tijden als deze,met elkaar verbinden d.m.v. een glimlach... is nog wel meer waard dan een ps5 winnen....
En voor al die zuurpruimen hier die zich te oud, cool of wat dan ook voelen... ik gun jullie die ps5 van harte maar als je toch niet meer kan lachen om zo een actie als dit en de lol er niet van inziet dan zou ik die 500 euro even besteden aan een levenscoach...
Ik heb heerlijk als een klein kind mijn schoen gezet. Mijn vriendin idem dito. Heerlijke ouwe herinneringen opgehaald over ons kind zijn. Mooi man!
S6 iedereen, hoop hier morgen reacties te lezen over een paar gelukkige schoenzetters!
Valhalla.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee? Komt er geen PS5 versie uit van Cyberpunk?NikkiNailz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:21:
[...]
Demon's Souls. Ligt inmiddels ook al in de kast te wachten op de console. Daarna Cyberpunk 2077 die, teleurstellend genoeg, alleen in BC mode gaat draaien op de next gen consoles.
Demon's Soulstomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:15:
ik vind er persoonlijk echt heel weinig echt leuks tussen zitten. Weer de zoveelste controller in de schoen, of hey... Laat ik mijn kind ervoor misbruiken, semi grappig de vriesvoorraad in de schoen. Het gros mag hopen dat ze niet op creativiteit oordelen.JDdeV1992 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:24:
Wat een leuke inzendingen bij coolblue toch zeg! Je kan er van alles van vinden maar mensen in tijden als deze,met elkaar verbinden d.m.v. een glimlach... is nog wel meer waard dan een ps5 winnen....
En voor al die zuurpruimen hier die zich te oud, cool of wat dan ook voelen... ik gun jullie die ps5 van harte maar als je toch niet meer kan lachen om zo een actie als dit en de lol er niet van inziet dan zou ik die 500 euro even besteden aan een levenscoach...
Ik heb heerlijk als een klein kind mijn schoen gezet. Mijn vriendin idem dito. Heerlijke ouwe herinneringen opgehaald over ons kind zijn. Mooi man!
S6 iedereen, hoop hier morgen reacties te lezen over een paar gelukkige schoenzetters!
Ergens in 2021 pas, middels een update geloof ik.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:26:
[...]
Nee? Komt er geen PS5 versie uit van Cyberpunk?
Dan heb je deze nog niet gezien!AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:27:
[...]
ik vind er persoonlijk echt heel weinig echt leuks tussen zitten. Weer de zoveelste controller in de schoen, of hey... Laat ik mijn kind ervoor misbruiken, semi grappig de vriesvoorraad in de schoen. Het gros mag hopen dat ze niet op creativiteit oordelen.
Ergens volgend jaar komt een gratis patch. Maar bij release lijkt het er nu op dat het puur de current gen versie is.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:26:
[...]
Nee? Komt er geen PS5 versie uit van Cyberpunk?
Waar kan je de inzendingen überhaupt terugvinden dan? Ben wel benieuwd op hoeveel ze zitten hahatomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:29:
[...]
Dan heb je deze nog niet gezien!
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe groot een verschil die patch gaat maken..de PS4 versie kan ik niet echt warm van worden..NikkiNailz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:29:
[...]
Ergens volgend jaar komt een gratis patch. Maar bij release lijkt het er nu op dat het puur de current gen versie is.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Twitter, grotendeels. Waar men nog meer de aandacht op hun eigen inzending probeert te richten. ALLES VOOR DE CLICKS EN PS5!!!11!Martijn1990 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:30:
[...]
Waar kan je de inzendingen überhaupt terugvinden dan? Ben wel benieuwd op hoeveel ze zitten haha
[ Voor 10% gewijzigd door ScreamGT op 17-11-2020 21:32 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq