• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:57
NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:22:
Hoor je van het schoentje zetten bij CB een mailbevestiging te krijgen en is het nu zo dat mensen die niet krijgen? Ik krijg ook niks. Is dit het volgende probleem? Niet een gare site die voor geen meter werkt zoals bij alle andere winkels maar een ludieke actie waarvan het systeem de inzendingen niet aan kan? Great.. lol
Het is wel een beetje een gaar formulier, maar het duurde bij mij ook 2,5 uur voordat ik een bevestiging kreeg

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-02 10:39
Hoegie1972 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:20:
Heeft iemand al iets gehoord van MediaMarkt Breda? Ik ben heel benieuwd. Net als de rest van jullie 😉
Ik heb een mailtje gehad dat ik hem donderdag op mag halen. Wel online besteld en afhalen aangegeven.

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024
yorroy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:30:
[...]

Het is wel een beetje een gaar formulier, maar het duurde bij mij ook 2,5 uur voordat ik een bevestiging kreeg
Volgens mij omdat ze handmatig naar je foto hebben gekeken. Anderen zag ik screenshots posten hier van dat ze het er niet uit vonden zien als een schoen o.i.d. Dus wees blij! Je doet mee in de loting!

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Man man man als medewerker van BCC moet je ook ram gek worden, keek voor de grap bij tweets van BCC op Twitter.

Iedere 2 minuten word de zelfde vraag gesteld of de PS5 vanacht online gaat komen..

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hoegie1972 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:20:
Heeft iemand al iets gehoord van MediaMarkt Breda? Ik ben heel benieuwd. Net als de rest van jullie 😉
Nog niets gehoord. Ik zag wel een paar dagen geleden iemand posten dat hij al gehoord had dat hij niets kreeg. Ikzelf heb nog niets gehoord, in de winkel besteld op 10 september, maar heb weinig hoop over ;w

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 12:53

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Het schoentje zetten wordt hier wel serieus genomen. Onthoud wel even goed dat de kans bijna nihil is dat je wint. 'dus niet gaan piepen' zoals cb zegt :p

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6pjoXRq4YsV2XKEWqmlQTCEW_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5jtmPbZTaXFbaSfORYDDVrMq.jpg?f=fotoalbum_large

Deze foto kwam net voorbij op de CB website. Raap me op :*) :*) :*)

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-01 15:18
Djores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:31:
[...]

Inderdaad, zeg toch ook niet dat dit slecht is?
Je zegt "dekt zich vast in". Daar kleeft een behoorlijk negatief toontje aan. Ik vind dat totaal niet indekken en dit lijkt me gewoon een realistisch beeld schetsen

• pindaman99
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:34:
[Afbeelding]

Ahahaha deze man moeten ze toch wel gunnen zou je denken

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:07

Oxigeon

En zo is dat!

exidil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:21:
Ik sta op de eerste plaats fysiek in de winkel maar heb zelfs niets gehoord (ekkersrijt). Maar nu zie ik tweets van mediamarkt dat iedereen geinformeerd werd en als dat niet is ben je dust niet in aaanmerking voor eerste levering???? Ik ben letterlijk eerste op de lijst
Bij mij kwam de mail in de spam

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-02 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:34:
[Afbeelding]

Die is wel erg leuk gedaan,hoort er sowieso 1 te krijgen. :D

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08-2025
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:33:
Man man man als medewerker van BCC moet je ook ram gek worden, keek voor de grap bij tweets van BCC op Twitter.

Iedere 2 minuten word de zelfde vraag gesteld of de PS5 vanacht online gaat komen..
Maar eerlijk is eerlijk, het helpt ook niet mee dat hey antwoord elke 2 minuten anders is.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:07

Oxigeon

En zo is dat!

ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:33:

Elke klantenservice wordt gewoon gek hoor. Ze hadden veel eerder fatsoenlijk met de klanten moeten communiceren. Dan had een hoop ellende bespaard. Gewoon online gooien wat je denkt te krijgen... liefst wat minder en eventueel indien je toch meer geleverd krijgt die dag nog online gooien. Dan hoeven geen orders geannuleerd te worden en was meteen alles duidelijk voor iedereen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bcc de afgelopen tijd:

De ps5 is uiverkocht
We krijgen nooit ps5's
We hebben geen idee of we ze op launch krijgen
We krijgen 160 op launch

Vind je het gek dat mensen blijven vragen, niemand volgt hun meer.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 12:24
gelukkig kunnen we ps5 simulator spelen.
https://gamer.nl/artikele...geen-playstation-5-heeft/

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:22:
Hoor je van het schoentje zetten bij CB een mailbevestiging te krijgen en is het nu zo dat mensen die niet krijgen? Ik krijg ook niks. Is dit het volgende probleem? Niet een gare site die voor geen meter werkt zoals bij alle andere winkels maar een ludieke actie waarvan het systeem de inzendingen niet aan kan? Great.. lol
ontspan, de bevestiging komt, alleen niet binnen 5 min

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Duifvis
  • Laatst online: 04-08-2025
Media Markt Leeuwarden belde mij net. De medewerker gaf aan dat ik op plek 74 sta. Ze krijgen slechts 50 disk editions voor donderdag.

Ik heb nog een MM Online bestelling staan en heb vanmiddag het mailtje gekregen 'Jouw PlayStation 5 bestelling!'. Dus die komt donderdag.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:16
Inmiddels zijn er al 17.000 submissions goedgekeurd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lVrzHWL.png

Morgen zal dat aantal wel flink gestegen zijn dus ik gok ergens rond de 1:200 ratio voor de 'loting'.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:28
Paprika schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:43:
[Afbeelding]

Morgen zal dat aantal wel flink gestegen zijn dus ik gok ergens rond de 1:200 ratio voor de 'loting'.
Beter dan de 1 op 1000 die van te voren aangaven. We gaan het zien, ik hoop dat ik hier morgen blij kan zeggen dat ik een van de gelukkige ben.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 06:25
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:07:
[...]

Amazon, Coolblue en BCC. Daarnaast heeft Wehkamp gezegd dat ze ook nog enkele exemplaren online zullen zetten voor release.

https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
Huh? Amazon en wehkamp ook?

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 12:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qyv6tGO3nYfOsGiVcrXihKUzkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mZUtXvBQWVjXWbAz9YYrpKmY.png?f=fotoalbum_large

:o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H17ZawY2GGTHt2PJo8RgypXOUd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PCyDbsTG1cyqw7zfEziH1wKz.png?f=fotoalbum_large

:-(

Sultana?

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-02 22:07
Enivitation schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:18:
[...]

Foto is alleen om bots tegen te gaan. Maakt niet uit hoeveel energie je erin stopt.
Ze gaan er toch wel iets anders mee om hoor intern.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:45
Toch vind ik het wel goede humor. :')

• pokle312
  • Niet online
Hoe krijg je dat in godsnaam voor mekaar Jummy haha

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-01 20:55
tiswat schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:50:
[...]

Toch vind ik het wel goede humor. :')
persoonlijk vind ik van niet, de release van een schaars product aangrijpen om free publicity te maken voor je eigen toko....

MT Venus V3 | HW P1 |

• ajaxkoen93
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:50:
[...]

Dat denk ik ook wel, ze zullen door alle foto's scrollen en selecteren gewoon de 180 foto's die er het meeste uitspringen.

Ze kraken zelf steeds de bot af, dus zullen zelf wel niet 180 winnaars door de computer laten kiezen.

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-01 12:05
suave1234 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:52:
[...]

persoonlijk vind ik van niet, de release van een schaars product aangrijpen om free publicity te maken voor je eigen toko....
Niet schrikken, maar sommige bedrijven zijn erop uit om geld te verdienen.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Oh, hoe hebben ze hem weer in het mandje gekregen? Bij mij was al lang geleden verwijderd en bestelknop weg gehaald. ;(
Paprika schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:43:
[Afbeelding]

Ja zijn dat de daadwerkelijke aanmeldingen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Voor de Bol.com pre-orders.

bol.com
@bol_com
2h
We beginnen morgen al met verzenden, zodat ze op de releasedatum bezorgd kunnen worden! Grinning face with smiling eyes.

Dus verwacht morgen track and trace :) _/-\o_ O+

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• ajaxkoen93
laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:56:

bol.com
@bol_com
2h
We beginnen morgen al met verzenden, zodat ze op de releasedatum bezorgd kunnen worden! Grinning face with smiling eyes.

Dat is niet echt vreemd toch... 19e release dus 19e geleverd 🤔🤔

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10-2025

bol.com
@bol_com
2h

Je kan de track and trace ook pas donderdag krijgen. Heb het zovaak gehad dat de track and trace pas binnen was op de dag van bezorging.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cb2zu__Ilc_eSYNY-Qr6eIehQJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B7i92I7GkwiOxJUO6JahYRl1.png?f=fotoalbum_large

Ik zit er om 00:00 gewoon klaar voor...
You never know.

• tomvanzummeren
[...]

Free? Weet je wat het kost, zo'n video maken en snel een systeem bouwen om foto's in te sturen en medewerkers handmatig laten kijken naar elke foto?

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:50:
[...]

Als dat zo zou zijn, vind ik wel dat ze dat ook moeten communiceren eigenlijk: 'we kiezen de leukste foto's uit'. Het is echt niet dat het mensen niet gaat opvallen als ze zometeen met een winnaarscollage komen en het allemaal Instagram-worthy foto's zijn, dus wees er dan gelijk transparant in. Sowieso beetje gaar dat je dan als je geen tijd hebt of minder mogelijkheden hebt om een creatief kunstwerk te maken geen kans maakt.

Maar goed, hoe dan ook nagenoeg geen kans, dus wat dat betreft.

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-02 14:39
Finalchaos schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:13:
Wel fijn al die communicatie via bol en mediamarkt.. van intertoys hoor je helemaal niks... ben benieuwd of morgen die track and trace in de mailbox ligt... heel veel geluk een pre order weten te krijgen van geannuleerde batch. Was net op tijd.

Maar naast een toezegging 1 mnd geleden van klantenservice heb ik niks meer gehoord.

Zie eigenlijk ook niks van info voorbij komen over intertoys.
Zojuist een mailtje van Intertoys gehad dat de PlayStation word aangeboden aan PostNL. Staat levertijd morgen tussen 10 en 1 :o Maar goed dat zal wel loslopen.

• EppelPee
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-02 15:47

bol.com
@bol_com
2h

Vooralsnog heb ik alleen maar ‘Gereserveerd’ staan bij de pre-order, geen release-datum. Is dat normaal of zien andere wel al een bezorgdatum staan bij bol.com?

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
EppelPee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:02:
[...]

Vooralsnog heb ik alleen maar ‘Gereserveerd’ staan bij de pre-order, geen release-datum. Is dat normaal of zien andere wel al een bezorgdatum staan bij bol.com?
Zelfde hier! Maar komt goed :)

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

EppelPee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:02:
[...]

Heeeey daar is de oude bekende vraag weer!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:45
tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:00:
[...]

Free? Weet je wat het kost, zo'n video maken en snel een systeem bouwen om foto's in te sturen en medewerkers handmatig laten kijken naar elke foto?
Die video valt natuurlijk reuze mee, hebben gewoon intern al het materiaal, ruimte etc. Dat systeem zal wel iets meer kosten.

• icem8n
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:05:
[...]
Waar was dat daan op Bol??

Ik had rond 15:00 besteld. In de middag was het ook voor eventjes opengesteld.

• cronixx

cronixx

krieuw

tiswat schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:03:
[...]

Die video valt natuurlijk reuze mee, hebben gewoon intern al het materiaal, ruimte etc. Dat systeem zal wel iets meer kosten.
Zal ook wel meevallen hoor, stelt technisch gezien niet zo heel veel voor.

• laurens700
tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:00:
[...]

Stel dat een Coolblue 20 euro per console krijgt dan vangen ze 3600 euro voor 180 consoles. Dat is echt niets. Dat is volgens mij een modaal inkomen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:16
Donstil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:55:
[...]

Ja zijn dat de daadwerkelijke aanmeldingen?
Ze hebben niets nieuws gebouwd voor dit 'event' en gebruiken onderwater het reviewproces (waar je altijd al foto's aan kon koppelen), dus ja.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Jongens jongens wat kan ik hier slecht tegen.

NATUURLIJK kijken ze niet naar die foto’s. Nergens blijkt dit uit, nergens is gecommuniceerd dat het leuk moet zijn. Het is gewoon totale flauwe kul (een geintje van Coolblue) of idd iets om bots te weren ofzo, wat kan mij het schelen.

Maar verzin er toch niet allemaal totaal uit de lucht gegrepen onzin omheen alsjeblieft. De mensen zitten hier al in de zenuwen genoeg.

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:03:
[...]

Stel dat een Coolblue 20 euro per console krijgt dan vangen ze 3600 euro voor 180 consoles. Dat is echt niets. Dat is volgens mij een modaal inkomen.
bijna anderhalf keer modaal zelfs. :+

• Spartex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik had hem besteld via Coolshop (voordat ze de prijzen gingen verhogen tot €530/560)

Morgen komt hij al binnen, vanmiddag Track & Trace gehad! _/-\o_

• tomvanzummeren
joblamie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:05:

NATUURLIJK kijken ze niet naar die foto’s. Nergens blijkt dit uit, nergens is gecommuniceerd dat het leuk moet zijn. Het is gewoon totale flauwe kul (een geintje van Coolblue) of idd iets om bots te weren ofzo, wat kan mij het schelen.

Maar verzin er toch niet allemaal totaal uit de lucht gegrepen onzin omheen alsjeblieft. De mensen zitten hier al in de zenuwen genoeg.
Uit de lucht gegrepen? Waarom krijgt de één dan dit mailtje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxdDVj874yaDXWaLEO-no5kyLnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cBb4uHW4kAAImhVmdpRppzY5.png?f=fotoalbum_large

... en de andere deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JkwnGbfowlWRbLdHHjVv5Ag-JA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3125vmnr89UuAJrKe3e4youT.png?f=fotoalbum_large

• EppelPee
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-02 15:47
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:02:
[...]

Heeeey daar is de oude bekende vraag weer!
Excuus, zie 522 pagina’s aan materiaal en hoe interessant het mogelijk ook is, ging me dat net even te ver. Maar goed om te weten dat het bij anderen hetzelfde is :-).

• ajaxkoen93

Ik zou bijna denken dat je geïrriteerd bent...🤔

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:28
tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:08:
[...]

Uit de lucht gegrepen? Waarom krijgt de één dan dit mailtje:

[Afbeelding]

... en de andere deze?

[Afbeelding]
Dat zegt toch niet dat ze de mooiste foto gaan kiezen? Alleen dat je een foto van een schoen moet plaatsen. Alleen iedereen hier wil er heel graag dingen bij bedenken om onduidelijke redenen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• tomvanzummeren
Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:09:
[...]

Dat zegt toch niet dat ze de mooiste foto gaan kiezen? Alleen dat je een foto van een schoen moet plaatsen. Alleen iedereen hier wil er heel graag dingen bij bedenken om onduidelijke redenen.
Klopt, eens. Ze gaan niet kijken wie de mooiste foto heeft geplaatst. Puur of er een schoen op staat en een wortel of tekening.

Wat ik zeg is dat ze dat wel handmatig gaan checken per foto. Dus of de foto geldig is of niet.

• cronixx

cronixx

krieuw

EppelPee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:08:
[...]

Excuus, zie 522 pagina’s aan materiaal en hoe interessant het mogelijk ook is, ging me dat net even te ver. Maar goed om te weten dat het bij anderen hetzelfde is :-).
Je had nu ook wel een aardig stukje terug moeten gaan, veel nieuwe replies/pagina's vandaag!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ok er zijn nu meer dan 20k posts voor de PS5 belangstelling van CoolBlue...waarvan ze alleen maar 180 kunnen uitdelen :)

Gaat een bot de foto's willigkeurig uitkiezen? Ik geloof niet zo snel dat een echt persoon door 20k foto's heen gaat scrollen.

• exidil
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09-2021
ThaddeusX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:11:
Ok er zijn nu meer dan 20k posts voor de PS5 belangstelling van CoolBlue...waarvan ze alleen maar 180 kunnen uitdelen :)

Gaat een bot de foto's willigkeurig uitkiezen? Ik geloof niet zo snel dat een echt persoon door 20k foto's heen gaat scrollen.
De foto was alleen nodig om erin te krijgen neem ik aan, nu is er letterlijk lotterij met mensen die erin zitten
Paprika schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:04:
[...]

Ze hebben niets nieuws gebouwd voor dit 'event' en gebruiken onderwater het reviewproces (waar je altijd al foto's aan kon koppelen), dus ja.
Aah zo. Dat had ik ff gemist.
Valt nog best mee dan!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06-2025
Spartex schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:07:
Ik had hem besteld via Coolshop (voordat ze de prijzen gingen verhogen tot €530/560)

Morgen komt hij al binnen, vanmiddag Track & Trace gehad! _/-\o_
Deze verandert nog wel. Maar van me heeft daar ook besteld. Had maandag al levering voor vandaag, vandaag is die echter naar morgen veranderd. Ook is hij daar nog niet ontvangen door postnl. Verwacht gewoon levering op 19-11

Lijkt mij ook niet. Zie de creatiefste dingen maar of het zin heeft?

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:28
Ik heb m'n schoen ook gezet. :)

Natuurlijk betreft het hier een loting die vermomd is als 'Sinterklaas-actie', maar ik vind 'm wel leuk. Daarnaast waardeer ik de eerlijkheid; de kans is groter dat je niets krijgt van de Coolblue-Sint. :P

Oh, en waarom dan die foto? Waarschijnlijk om bots te weren, zoals hier al eerder is gezegd.

• AMARONE

Verzinnen niet, ik ga zijn naam niet noemen maar iemand binnen CB heeft dit gemeld dat ze weldegelijk naar leuke inzendingen kijken ook. Je denkt toch niet dat ze een beschimmelde slof laten winnen, man, als je die foto's kijkt vraag ik mij af hoe en waar sommige leven.

• Furr
  • Laatst online: 17-11-2025
Na hoe lang kregen jullie de bevestiging van de 'kansloze' actie van Coolblue? Kwartier geleden iets ingestuurd, maar krijg nog geen bevestigingsmail. :+

Update: Had deze vraag eerder moeten stellen. Mail komt net binnen, haha!

[ Voor 20% gewijzigd door Furr op 17-11-2020 20:14 ]

• pokle312
  • Niet online
Furr schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:14:
Na hoe lang kregen jullie de bevestiging van de 'kansloze' actie van Coolblue? Kwartier geleden iets ingestuurd, maar krijg nog geen bevestigingsmail. :+
Kwartier?? probeer 4 uur

• Gamer1988
  • Laatst online: 01-10-2025
koenvd90 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:12:
[...]

Deze verandert nog wel. Maar van me heeft daar ook besteld. Had maandag al levering voor vandaag, vandaag is die echter naar morgen veranderd. Ook is hij daar nog niet ontvangen door postnl. Verwacht gewoon levering op 19-11
Die gaan echt niet eerder leveren dan de 19e. Sony heeft al een aantal keer gezegd dat de ps5 in Europa pas de 19e verkocht mag worden. Als ze dat overtreden kunnen ze zomaar een flinke boete krijgen.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik zou zeggen : Laat de computer er at random 250 of 500 uitpicken, pak daar de 180 leukste uit en je bent klaar.

Je wilt niet daadwerkelijk je marketing door hoe random een computer werkt laten bepalen, je wilt het laatste zegje altijd zelf behouden.

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-02 22:10
Ik heb na uren nog geen bevestigingsmail.

Verwijderd

[...]

Weet je wat dit kost? Je zet de CEO neer, huurt de bekendste Sinterklaas van Nederland in, produceert een video van hoge kwaliteit én bouwt ook nog eens wat voor de app.

Het had ook gewoon een karig reserveringsformuliertje kunnen zijn.

• AMARONE
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:00:
[Afbeelding]

Ik zit er om 00:00 gewoon klaar voor...
You never know.
Eerder dan 00:00 is 17-11 O-)

Daar hebben ze gelijk in inderdaad
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:15:
[...]

Eerder dan 00:00 is 17-11 O-)

Daar hebben ze gelijk in inderdaad
Komende 00:00 is 18-11

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 17:02
Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:09:
[...]

Ik denk vooral hierdoor:
‘ Als je meedoet aan deze actie, geef je ons toestemming om de foto van je schoen te gebruiken’

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:17

ScreamGT

joejoe

Ach, het past wel een beetje bij CB. Kijk ons en de CEO hip zijn, lekker kek doen met zijn allen.
180 stuks is wel verschrikkelijk karig, heeft de inkoper ruzie met Sony? :+

Vooralsnog ben ik op zoek naar een PULSE headset, daar waar vriendinlief dit vergeten is te bestellen. Ook strak uitverkocht op het moment. |:(

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Komop mensen. Niemand gaat alle fotos af. Ze selecteren random gewoon de 180 inzendingen die ze bekijken. Zien ze daar iets tussen wat niet voldoet aan de inzending, dan flikkeren ze die eruit en selecteren ze weer nieuwe.

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-02 13:02

Update: Had deze vraag eerder moeten stellen. Mail komt net binnen, haha!
Na 15 min hier ongeveer.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• laurens700
ScreamGT schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:18:
Ach, het past wel een beetje bij CB. Kijk ons en de CEO hip zijn, lekker kek doen met zijn allen.
180 stuks is wel verschrikkelijk karig, heeft de inkoper ruzie met Sony? :+

Vooralsnog ben ik op zoek naar een PULSE headset, daar waar vriendinlief dit vergeten is te bestellen. Ook strak uitverkocht op het moment. |:(
Die Pulse headset is net een PS5 bijna niet te krijgen. Vandaag kwamen een aantal vrij bij Amazon voor de normale prijs. Inmiddels staat er 1 voor meer dan 300 euro.

https://www.amazon.nl/PUL...8M/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=PULSE+3D&qid=1605640929&sr=8-1

• Cordon
  • Laatst online: 09:55

Cordon

Lievelings jankert

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.nl/max/2048x1536/reviews/5fb410495fc1f

Wat heeft die met z’n oven gedaan joh. Maar, ja. Afwachten is het met BCC en CB. Iemand al een mailtje van MM die die niet gedeeld heeft?

• pokle312
  • Niet online
Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:24:
[Afbeelding]

Wat heeft die met z’n oven gedaan joh. Maar, ja. Afwachten is het met BCC en CB. Iemand al een mailtje van MM die die niet gedeeld heeft?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9c0saWHfZ8dYTW4Hl70klnKovo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQDXZHytjDnADlES1EIjFP7z.jpg?f=fotoalbum_large

• ajaxkoen93
[Afbeelding]

Waarschijnlijk gewoon een student haha

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uleqpDMfc_9Cz0Gbin_VX17gNt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4iK0Wu1FEZWQryT3NLgOZzm2.png?f=fotoalbum_large

Geweldig dit :+

• laurens700
[Afbeelding]

Waarom heb je mijn foto hier gepost. Ziet iedereen meteen mijn magnetron, had nog zo gezegd tegen vrouwlief dat ze hem nog moest schoonmaken |:(

• easy-cloud
  • Laatst online: 04-02 09:12
Loopt hard op, al meer dan 22k aan reviews

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
Kan beter nog even wachten met een PS5 aanschaffen en eerst zorgen voor een nieuwe oven :X _O-

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 26-11-2025
Ach, ik ga er van uit dat ik niet gebeld ga worden. Gebeurd dat wel dan is het leuk meegenomen. Xbox had meer haast en die heb ik gelukkig al binnen. Als dit hem niet word dan bestel ik hem wel gewoon zodra er weer wat voorraad is over een paar maanden. Zijn de kinderziektes er ook wat meer uit als bonus.

• ajaxkoen93
Yannick heeft echt een kut avond.. mag om de 2 minuten het zelfde antwoord geven.

• easy-cloud
  • Laatst online: 04-02 09:12
[Afbeelding]

Kunnen we geen topic maken voor de leuke foto's?

• Cordon
  • Laatst online: 09:55

Cordon

Lievelings jankert

laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:26:
[...]

Waarom heb je mijn foto hier gepost. Ziet iedereen meteen mijn magnetron, had nog zo gezegd tegen vrouwlief dat ze hem nog moest schoonmaken |:(
Sorry :$

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:28:
[...]

Yannick heeft echt een kut avond.. mag om de 2 minuten het zelfde antwoord geven.
Haalt hij wel eenvoudig zijn targets tho...

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
Test je positief op Corona en dan krijg je ook geen PS5 om de tijd mee te doden. :9~

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:00

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-02 19:20
[Afbeelding]

Ik ben meer onder de indruk van z'n schoenmaat, maatje Krusty.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBM1ovaU2Ym1dueoB6aEGmwAb00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fJ89CSXKO6lZaYG4Rj23VfgA.png?f=fotoalbum_large

De eerste updates/bug fixes zijn sinds vandaag te downloaden _/-\o_

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-01 19:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rU1ohRPQpOqt1lJyVpJPvzlLw5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t9UEi6qIdYDKJXerJ5VTzPcG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb mijn schoen ook gezet d:)b

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:33:
[Afbeelding]

De eerste updates/bug fixes zijn sinds vandaag te downloaden _/-\o_

Bron: Reddit
Hopelijk geen gebrickte ps5's meer!

• Mathijn76
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-08-2021
Heeft iemand van jullie wellicht al een bericht van Mediamarkt Zwolle gehad over de status van de in store pre-order?

• mathijs6295
  • Laatst online: 10-02 21:19
Als het een AI is die de schoenen keurt denk ik dat hij word afgekeurd. Als het een mens is dan zal die wel goedgekeurd worden. De schoen is niet heel goed zichtbaar voor een AI.

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-01 19:26
mathijs6295 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:36:
[...]

Als het een AI is die de schoenen keurt denk ik dat hij word afgekeurd. Als het een mens is dan zal die wel goedgekeurd worden. De schoen is niet heel goed zichtbaar voor een AI.
Hij is al goedgekeurd :) nu fingers crossed natuurlijk.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Serieus echt heel hard gelachen om die mails van coolblue en dat filmpje en ook de spelregels zijn te grappig!

• Verdant
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-02-2024
Waar kun je die ingezonden schoenen ergens terugvinden?

• ajaxkoen93
Even zitten spieken op Twitter en de foto's worden toch echt door een medewerker bekeken en goed of afgekeurd, misschien selecteert deze persoon meteen de mooiste en worden die in een pot gegooid waar uiteindelijk de winnaars via de computer uitgeloot worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPzwa6aYhIGFuIQ2UZs2b4bupkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HUlpHXxrJP2EXi29zpKhac8h.jpg?f=fotoalbum_large

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:09
Verdant schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:37:
Even op de review klikken.

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
Verdant schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:37:
De laatste 100 uploads kun je op de PS5 pagina terugvinden van CB. Worden allemaal manueel eerst goedgekeurd. Moest zelf anderhalf uur wachten alvorens een mail te krijgen maar de kansen zijn nu onder 1% met 20K inzendingen :p

[ Voor 26% gewijzigd door Elazz op 17-11-2020 20:40 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
wes- schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:33:
[...]

Ik ben meer onder de indruk van z'n schoenmaat, maatje Krusty.
Wat denk jij, moet natuurlijk wel een ps5 in passen.

En over de oven, straks bak je de broodjes achter de ps5!
Pagina: 1 ... 131 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord