![]()
|
[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:30 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
![]()
|
[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 08-02-2023 15:30 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Is vol jammer genoeg, is Telegram anders niet een beter alternatief?piertje1984 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:54:
Hi iedereen. Ik krijg nog dagelijks berichten over de ps5 whatsapp groep.
Ik zit hier zelf niet meer in, wellicht dat iemand uit de groep deze rol kan overnemen want ik blijf zo bezig om linkjes te delen.
https://chat.whatsapp.com/KpuAxJfauelDLETffkTSe7 is de link voor wie er in wil.
Ik ga er nu uit. Kan je er alsnog in.KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:37:
[...]
Is vol jammer genoeg, is Telegram anders niet een beter alternatief?
Beter maken we een grote Telegram groep. Daar kan meer man in, toch?Wiz_Kid schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:19:
Mensen kunnen deze groep nog joinen:
Dat ging snel
smart!CyberDonky schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:44:
[...]
Beter maken we een grote Telegram groep. Daar kan meer man in, toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Wiz_Kid op 16-11-2020 19:48 ]
Oftewel, niemand buiten de beheerder kan wat plaatsen als de PS5 te koop is.
Staat bewust uit, wanneer er redelijk wat mensen gejoined zijn zet ik hem aan. Dan plaats ik 1 bericht dat er alleen berichten mogen geplaatst worden wanneer hij ergens online staat. Nu gaat anders iedereen vragen, of ze nu wel mogen praten.Talkan schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:05:
[...]
Ik ben benieuwd wat beter gaat lopen. De Telegram groep waar maar 1 persoon uit de groep een bericht kan plaatsen, of de 2 Whatsapp groepen met diverse mensen die het concept 'niets plaatsen tenzij de PS5 ergens te koop is' niet begrijpen 🤦♂️
Ik zou graag ook in de whatsappgroep willen hoe kan dat ?Talkan schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:05:
[...]
Ik ben benieuwd wat beter gaat lopen. De Telegram groep waar maar 1 persoon uit de groep een bericht kan plaatsen, of de 2 Whatsapp groepen met diverse mensen die het concept 'niets plaatsen tenzij de PS5 ergens te koop is' niet begrijpen 🤦♂️
PSN ID = steppa87
Lekker bezig. Mag ik vragen hoe die (ongeveer) in zijn werk gaat?CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
De bot is inmiddels ook toegevoegd aan het Telegram kanaal voor Stock Alert. https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Gaaf gedaan hoor! Voor alle webshops?CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
De bot is inmiddels ook toegevoegd aan het Telegram kanaal voor Stock Alert. https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Moet je wat mee gaan doen. De nieuwe CyberSole bot ga je dan wordenCyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Goed bezig, was al uit het niets verwijderd door ‘God’ Wouter in de WhatsApp-groep.CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
Thanks!NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:28:
[...]
Goed bezig, was al uit het niets verwijderd door ‘God’ Wouter in de WhatsApp-groep.
CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
Hahahaha, hij heet toch wat anders.... PS5 Stock Alert Bot [NL] !laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:25:
[...]
Moet je wat mee gaan doen. De nieuwe CyberSole bot ga je dan worden
Geen twitter, wel een Telegram groep:unionring schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:54:
is er een twitter account dat updates post over nieuwe voorraden op nederlandse sites?
[ Voor 18% gewijzigd door TweakOverflow op 18-11-2020 01:01 ]
Weddings are basically funerals with cake.
Wie is er nog niet gejoined in de Telegram? :-)Wiz_Kid schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:47:
[...]
smart!
Joinen maar :-)
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
automation fanboy
dan ben jij na 00:30 gaan slapen, want daarvoor was de bom gebarsten met iedereen die los ging....Punkbuster schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:48:
Chapeau voor de mensen die lekker de hele nacht wakker zijn geweest. 🤞🏻
Tipje; er zijn gewoon content checkers met telegram notification die elke 15 seconden draaien. Slaap je heerlijk en je bent op tijd
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dit kan al heel lang.nils7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:41:
Hij stond heel even beschikbaar op Mediamarkt.nl (via de telegram bot die dus wel klopte).
Zag hem op beschikbaar en net toen ik klikte sprong die naar "online uitverkocht"
Ik zit dus nu in een venster waarbij ik hem in mn winkelmandje heb maar alleen kan afhalen in een winkel.
Als je maar in her juiste groepje terechtkomt...kingown112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Heeft iemand een link naar de whatsapp/telegram groep voor playstation 5 pre orders? Kan helaas niet hele dag achter mijn pc blijven checken
Vriend van mij zit in de telegram voor een ps5 met disk en die zegt dat er geen meldingen van voorraden kwamen bij Bcc vanmorgen en Media markt net.kingown112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Heeft iemand een link naar de whatsapp/telegram groep voor playstation 5 pre orders? Kan helaas niet hele dag achter mijn pc blijven checken
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Vermoedelijk is dit om botters tegen te gaanCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:16:
Kan iemand mij helpen om een directe link te krijgen naar de PS5 Console en met de PS5 Digital Edition link van Amazon.de ? Ik probeer deze in de bot te fixen voor de Telegram groep, maar ik krijg iedere keer de PS5 controller....
https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9?th=1 (ik wil een ps5's direct link krijgen, maar kom dus iedere keer bij de controller uit)
Mijn dank is groot!
Amazon is slim. Bots zijn allemaal ingesteld op deze pagina. Als je een alert aan hebt staan bij Amazon krijg je voor 12 uur een nieuwe link. Hebben ze denk ik gedaan zodat de site niet crasht.CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:16:
Kan iemand mij helpen om een directe link te krijgen naar de PS5 Console en met de PS5 Digital Edition link van Amazon.de ? Ik probeer deze in de bot te fixen voor de Telegram groep, maar ik krijg iedere keer de PS5 controller....
https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9?th=1 (ik wil een ps5's direct link krijgen, maar kom dus iedere keer bij de controller uit)
Mijn dank is groot!
Nu werkt mn telegram bot niet meer zo goed... en dat raakt ons allen! Dus ja, ik ben daar boos om.
Niet als deze bot ons gaat helpen bij het waarschuwen in de telegram group zodra er stock is....
Is inmiddels gefixed in de Telegram bot! Workaround is geimplementeerd...RickertdeH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:
[...]
Nu helaas wel weer terug naar controller.
Wil je dat ook met ons buiten de Telegram app delen?CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
Is inmiddels gefixed in de Telegram bot! Workaround is geimplementeerd...
Kan je een invite sturen?CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik zou ook graag een invite willen als dat mogelijk is.CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
Ik zou ook graag een invite willenCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
inviteeeCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
Invite graag!CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
En daar is het een stuk rustiger dan hierCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:26:
Je kan je nog steeds in de Telegram aanmelden voor PS5 Bot alerts!
Ik heb de maatregelen al genomen. Iedereen moet gewoon de slowchat gebruiken. het alert-kanaal houden we schoon,ShininNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:37:
Het is in de preorder telegram niet veel beter, alleen maar kneuzen die niet weten wat je bek houden betekent.
Meet People Get Connected!
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900Celeone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:42:
Ik heb die 24 december-levering van Coolshop ook weten te bestellen (wat ik echt helemaal prima vind, december, ik wilde vooral voor kerst mijn console binnen hebben). Hoop dat het ook echt 24 december wordt en niet 2021 pas.
En ben ook heel benieuwd wat er met Cyberport gaat gebeuren. Oké, ja, ze hebben te veel bestellingen. Maar als er ineens veel waves komen met veel voorraad dan wie weet!
(Ik laat beide orders lopen en kijk welke ik eerder krijg, daarna annuleer ik de openstaande.)
200374900 ik zit ook in die range.Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900
Gebruik Telegram: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdgfrituurvetpet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
Hoe kom ik in die whatsapp groep waar hier veel aan gerefereerd wordt? Ik ben overal te laat....
Ik heb 48700! Alleen geen account aangemaakt en nu krijg ik die bestelling natuurlijk met geen mogelijkheid er alsnog in. Nouja, hoop dat ze snel mailen.Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:46:
[...]
In de Telegram slowchat was het al duidelijk dat er mensen waren met een bestelnummer in de 5000 - 6000 hoger dan die van mij. Laagste die ik ben tegengekomen was 200 lager dan die van mij. Ik heb ongeveer 2003747900
Mijn amazon UK bestelling is inderdaad dankzij een botmelding via de Telegram. Op mijn pc kwam de notificatie zelfs eerder dan op mijn gsm. Die 5 seconden maken in zulke gevallen best een verschilstin00 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:33:
[...]
Uren lang opletten en handmatig een pagina refreshen noem ik pas niet-menselijk. Je kan binnen no time zelf een bot maken.. if you can't beat them, join them
Kan je beter de telegram chat openzetten naast je game.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:24:
Setje van De Sluwe Vos op en nog maar eens een uurtje F5'en op Amazon. Het is tegen beter weten in, maar ga spijt hebben als ik nu Persona 5R ga doen en er over een uurtje achterkom dat er alsnog een bestelling beschikbaar is geweest.
En doorrrrr.
Die staat aan. Maar thanks voor het meedenken!bikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:25:
[...]
Kan je beter de telegram chat openzetten naast je game.
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.Rwinio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:20:
Haha die WhatsApp groepweinig positiefs gebracht voor mij. Paar scam websites.
Heb via daar wel een bestelling gedaan bij Alternate (CC betaling definitief gemaakt, maar gaan niet leveren) en bij Cybershop besteld maar dat gaat hem naar verwachting ook niet worden.
Ja, telegram was voor mij een hit! Whatsapp eruit gegaan.Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
[...]
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZwOmineus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:59:
Zou iemand de telegram kunnen delen van de bestel mogelijkheden?
Hoe heet die groep? Of inv😊Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
[...]
De whatsapp groep is ook ruk. Zit er ook in, helpt voor geen meter. De telegram groep is beter. Een knappe kop heeft bots ingesteld die een berichtje sturen als er voorraad beschikbaar kom.
Geluk hebben, ik heb bij meerdere webshops op aangegeven tijden zitten f5'en en nog geen 1 weten te krijgen. Meerdere mensen hebben toevallig een pagina geopent en kunnen bestellen dus het is echt niet te garanderen op dit moment. Beste wat je kan doen is kijken of je iemand kan vinden die je wilt uitnodigen voor de telegram/whatsapp groepen. Had begrepen dat daar bots op reageren als een website stock heeft. Weet niet of het waar is though, zit er zelf ook niet in.mustiej schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:47:
Hoe kan ik op de hoogte zijn wanneer en waar weer voorraad is?
heb igg geen aankondigingen gezien in de telegram groepVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:56:
[...]
3x na 20:00? Ik ga het ook nog even proberen, wellicht kan ik iemand van jullie dan nog blij maken! Haal best veel plezier al uit de zoektocht naar de PS5 haha
Heb gisteren een PS5 weten te scoren dankzij de Telegram groep waarin een bot meldingen stuurt bij voorraad. Amazon had gisteren duizenden (10ks?) onlinge gegooid voor de komende dagen / weken.H1sDudeness schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:59:
Dag allen,
Ik kijk even mee in deze thread voor m'n zwager omdat hij niet in staat is om deze threads te monitoren.
Kan iemand me vertellen wat de opties zijn? In de XBOX thread kwam er zo nu en dan voorraad vrij via MediaMarkt en Amazon.nl/.de. Is dat voor de PS hetzelfde?
Is er ook een appgroep of iets dergelijks?
Hou de telegram in de gaten die eerder gepost is, bespaart je een hoop F5 werk. Er zijn letterlijk bots die de voorraden in de gaten houden, waarom zou je het zelf doen... Zo heb ik gisteren ook meerdere malen een ps5 in mn mandje gehad en een kunnen bestellen uiteindelijkJochem Boom schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:53:
Nu het stof van release dag een beetje is neergedaald. Wat is nu kansrijker, ergens alsnog een pre-order plaatsen of toch alle winkels een beetje in de gaten houden. Ik heb geen zin om nog een maand zo obsessief te f5'en en ik heb op zich ook geen mega haast om er één in huis te halen, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.
Ik had gisteren een mail gestuurd maar zag vandaag in Telegram chat een link naar een formulier, dat ingevuld en direct mail gehadPurejet schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:02:
[...]
Annulering per whatsapp aangevraagd? Bij mij reageert namelijk niemand op vraag plaats op lijst of annulering.
Heb je die link naar dat formulier :-)Keezeke schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:03:
[...]
Ik had gisteren een mail gestuurd maar zag vandaag in Telegram chat een link naar een formulier, dat ingevuld en direct mail gehad
Ik zou zeggen join the Telegram. Zowat iedere betrouwbare site die levert in NL en meeste ook in BE zijn aan de bot toegevoegd voor notificaties.SnowSander schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:38:
Weet iemand welke websites ik zoizo nog ff goed in de gaten moet houden?
[ Voor 6% gewijzigd door Elazz op 20-11-2020 20:16 ]
daar zit ik nu in maar je krijgt gelijk bericht als er voorraad ergens is?Elazz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:15:
[...]
Ik zou zeggen join the Telegram. Zowat iedere betrouwbare site die levert in NL en meeste ook in BE zijn aan de bot toegevoegd voor notificaties.
Telegram groep is: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1DjdgSantee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:16:
[...]
Ik heb voor amazon.de/nl al 1 click pay ingesteld, donderdag net misgegrepen, helpt niet als je op kantoor zit![]()
Ik ga wel even op zoek naar de app groep, bedankt voor de tip!
Same here. Het mocht echt niet baten. Discord. Telegram. Eigen Distill. Mijn Amazon met cc gekoppeld. Die van mij vriendin ingelogd via Edge. En ik ben alle landen afgegaan toen ze online kwamen, haha.Santee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:16:
[...]
Ik heb voor amazon.de/nl al 1 click pay ingesteld, donderdag net misgegrepen, helpt niet als je op kantoor zit![]()
Ik ga wel even op zoek naar de app groep, bedankt voor de tip!
[ Voor 23% gewijzigd door Jefson op 21-11-2020 01:15 ]
In de telegram staat dat er een paar losse zouden zijn toegevoegd. Geannuleerde orders wellicht. Lijkt mij geen nieuwe batch te zijn geweest. Verder gisteren nergens echt iets voorbij zien komen voor serieuze aantallen.Kapitein187 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:49:
Is er iemand daadwerkelijk in geslaagd om bij BCC gisteravond wat te bestellen? Of zijn het alleen maar geruchten?
Welke Amazon zou dat geweest moeten zijn?Jefson schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:13:
Waar kan ik distill nu op instellen, omdat die van 1200 er staat bij Amazon? En hoort er geen melding te komen in Telegram?
Via telegram.timpie81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:29:
Hoe zagen jullie dat bol die digital edition verkocht
Telegram chat dingtimpie81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:29:
Hoe zagen jullie dat bol die digital edition verkocht
Welke telegram?bikabob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:30:
[...]
Via telegram.
Was aan het twijfelen want wil disk, daardoor te laat.
Dit, precies hetzelfde.bikabob schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:30:
[...]
Via telegram.
Was aan het twijfelen want wil disk, daardoor te laat.
Had de Telegram groep open staan en toen de link voorbij kwam als een malle doorgeklikt, had de mazzel dat ik geen één keer verkeerd heb geklikt.link_AJ schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:27:
[...]
lekker man, volgens mij waren ze binnen 10 seconden weer weg
[ Voor 17% gewijzigd door Rwinio op 21-11-2020 12:33 ]
De bedoeling is niet dat daar gechat wordt... alleen linkstimpie81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:53:
Kun je in dat telegram kanaal het zo instellen dat je een melding krijgt als iemand een url plaatst in de groep? Nu moet ik alsnog in die app constant 👀
Niets wat een batch van 2.000 ps5 niet kan oplossenjoshuakemper60 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:04:
sinds dat linkje hier is gepost zijn er erg veel nieuwe mensen in de groep gekomen op telegram ...
Heb je ook de slowchat link?joshuakemper60 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:04:
sinds dat linkje hier is gepost zijn er erg veel nieuwe mensen in de groep gekomen op telegram ...
Telegram: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1DjdgRozando schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:56:
Goedemiddag , zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te willen delen van de ps5 alert app.
Daar komen per minuut leden bij. Hoe meer leden, hoe minder kans op een PS5. Link staat elders in deze topic. Zoek op telegram en voilaRozando schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:56:
Goedemiddag , zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te willen delen van de ps5 alert app.
Dat maakt niks uit want het zijn bot meldingen.. oftewel iedereen krijgt het in welke groep dan ook te horen.Yo_flow schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:57:
[...]
Daar komen per minuut leden bij. Hoe meer leden, hoe minder kans op een PS5. Link staat elders in deze topic. Zoek op telegram en voila
Wil je even contact opnemen met mij hierover? Dan lossen we het even opThe Bramster schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:57:
Iemand hier de link voor in de whatsapp groep?
Ik ben helaas uit de telegram groep gegooid omdat ik per ongeluk ergens op het geklikt en een bericht in de groep had gezet.
Helaas kon ik hier niks over zeggen en direct verwijderd...
We hebben een telegram groep waarbij je van harte uitgenodigd bentHaskoF schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:16:
Ik zit in de 2e whatsapp groep maar er komt geen bericht. Is er een actieve whatsapp dan houd ik me ook aanbevolen
Hetzelfde voor mij... Ik was ook uit de groep gegooid omdat ik per ongeluk de link geklikt heb!The Bramster schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:57:
Iemand hier de link voor in de whatsapp groep?
Ik ben helaas uit de telegram groep gegooid omdat ik per ongeluk ergens op het geklikt en een bericht in de groep had gezet.
Helaas kon ik hier niks over zeggen en direct verwijderd...
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq