(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Dit kwam gelijk in mij op toen ik die quest deed! Moet zeggen dat ik de balans in de game goed vind als het gaat om dit soort referenties, net genoeg en vooral niet teveel!
Rollen, shielden en spul in het rond smijten werkt vrij goed. Zorg ook dat je potions hebt om te healen.MisterEagle schreef op zondag 12 februari 2023 @ 00:09:
spoiler:Zojuist eerste battle arena gedaan en gehaald maar damn dat was pittig.....
Fantastisch! Zit echt te genieten!
Uiteindelijk maar afgesloten voor de nacht en de hond even laten plassen. Toen ik terug kwam toch weer de playstation opgestart en weer een uur gespeeld, oei.
Tijd voor een bezem denk ik, ik loop nu het hele land af.
Mee eens! Het zijn vooral de achternamen van karakters uit de films die voorbij komen en soms van die dingen in side quests.JDdeV1992 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 00:11:
[...]
Dit kwam gelijk in mij op toen ik die quest deed! Moet zeggen dat ik de balans in de game goed vind als het gaat om dit soort referenties, net genoeg en vooral niet teveel!
En dat iemand uit de Black familie het schoolhoofd is, is niet verzonnen. In de films sprak Perkamentus met Phineas Nigellus Black (die toen al een tijdje overleden was en in een schilderij zat).
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nu wat meer focus leggen op story quests. ik loop zo ver voor namelijk.
Ik moet nu wel tegen het einde van het verhaallijn zitten. Dan worden er nog de laatste dingetjes gedaan. Al met al denk nog 10 a 15u werk, misschien.
41 uur?! Dat is gemiddeld 6,8 uur per dag vanaf 7 februariSir_Lion schreef op zondag 12 februari 2023 @ 00:57:
Momenteel 41u bezig. Bijna level 38, zit er nu echt tegen aan te hikken. Vrijwel alle Challenges compleet. Enkel hier en daar nog wat kleine dingen die ik gaandeweg wel voltooid krijg.
Ik moet nu wel tegen het einde van het verhaallijn zitten. Dan worden er nog de laatste dingetjes gedaan. Al met al denk nog 10 a 15u werk, misschien.
hufflepuff is de enige met die sidequest.
Word toch vaker playtroughs verder doen dan
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Herkenbaar! Nu toch maar echt afgesloten.Chaoss schreef op zondag 12 februari 2023 @ 02:44:
Nog 1 quest, ok nog 1 quest, dit is echt de laatste quest, ok nog 1 allerlaatste quest en dan is het ineens al kwart voor 3 snachts
Maar oeh.... Wat is dat voor een grot daar in de verte!Chaoss schreef op zondag 12 februari 2023 @ 02:44:
Nog 1 quest, ok nog 1 quest, dit is echt de laatste quest, ok nog 1 allerlaatste quest en dan is het ineens al kwart voor 3 snachts
Door alle merlin quests te doen, krijg je extra ruimte.Sjuuls92 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 08:55:
Vraagje. M’n gear is regelmatig vol en bij iedere kistje moet ik iets verwijderen of verkopen. Is er geen mogelijkheid om extra ruimte te kopen?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wel erg kinderachtig allemaal.
Verwijderd
Als ik er nu al 40 uur in zou hebben zitten zou de lol er van af gaan denk ik.
Jezus, wat is dit voor zeik review? Het is een slechte game omdat er te weinig LGBTAQ+ mensen aan zouden hebben gewerkt?DarkShadow schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:45:
Echt wel genieten tot nu toe, maar volgens deze review het helemaal niet waard: https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
Deze chick is gek.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Herkenbaar! Er is vrijwel geen game meer waar ik echt uren en uren voor kan zitten. Op zn hoogst een visual novel als het verhaal me echt grijpt maar ook die zijn zeldzaam.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:46:
Ik geniet enorm van de game maar het is geen game die ik 5 uur achter elkaar wil spelen. Een sessie van maximaal 2 uur vind ik genoeg en op die manier is het iedere keer een feestje om weer te beginnen. Misschien dat die drang er meer komt verder in de game maar over het algemeen game ik niet meer zo veel als vroeger.
Als ik er nu al 40 uur in zou hebben zitten zou de lol er van af gaan denk ik.
Het is ook wel echt weinig, net nagenoeg leeg naar een soort kasteel. Kon alsnog gear kapot maken omdat ik alweer vol zat.Sjuuls92 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 08:55:
Vraagje. M’n gear is regelmatig vol en bij iedere kistje moet ik iets verwijderen of verkopen. Is er geen mogelijkheid om extra ruimte te kopen?
En dan ook nog vanaf level 24 alleen maar slechtere gear gevonden (nu 26). Hoop toch dat het zo weer wat beter wordt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Tegelijk kan ik misschien nog wel meer genieten van een game dan vroeger.Timothy3000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:18:
[...]
Herkenbaar! Er is vrijwel geen game meer waar ik echt uren en uren voor kan zitten. Op zn hoogst een visual novel als het verhaal me echt grijpt maar ook die zijn zeldzaam.
Er zijn wel type games waar een uitzondering voorkomt of een game van een extreem goede kwaliteit maar ook die zijn zoals je zegt zeldzaam.
Uurtje of 9 in Hogwarts nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2023 15:15 ]
Ja, ik ook! Je speelt iets minder gerusht ofzo.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:24:
[...]
Tegelijk kan ik misschien nog wel meer genieten van een game dan vroeger.![]()
Er zijn wel type games waar een uitzondering voorkomt of een game van een extreem goede kwaliteit maar ook die zijn zoals je zegt zeldzaam.
Hetzelfde met series. Die shows die een aflevering per week uitbrengen zijn een verademing.
Het is imo verder ook geen review van de game zelf zoals dat normaal gedaan wordt. Echt belachelijk stuk.Jeroenneman schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:59:
[...]
Jezus, wat is dit voor zeik review? Het is een slechte game omdat er te weinig LGBTAQ+ mensen aan zouden hebben gewerkt?
Deze chick is gek.
Wat ik wel jammer aan de game vind, maar ik ben nog niet zo ver, ik ga nu naar Hogsmead dus weet niet of dat zo blijft, is dat er voor mijn gevoel een licht melkachtige waas over de graphics ligt. Zie bijvoorbeeld gebouwen en bergen in achtergrond. Maar mss hoort dit wel want RT
:strip_exif()/f/image/DKkQXyl9djyf9ng5rZeRfJKs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door Help!!!! op 12-02-2023 10:44 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nope. Er zitten echt hele rare design keuzes in het spel.Timothy3000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:24:
Ik heb de game niet maar volg dit topic met interesse. Wordt er ook ergens uitgelegd waarom er limited inventory space is? Want vind dat redelijk bizar in een franchise boordevol eindloze tassen en tenten haha.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Een limiet in je inventory is inderdaad een vrij rare keuze in een HP game. Zou wel een technische reden voor zijn maar toch wat immersion breakend.
Kwam het artikel net tegen in m'n RSS feed van Wired. Ik was al een tijdje niet meer zo heel enthousiast over de Wired artikelen maar dit was wel de druppel.DarkShadow schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:45:
Echt wel genieten tot nu toe, maar volgens deze review het helemaal niet waard: https://www.wired.com/review/hogwarts-legacy-review/
Apart en oneerlijk dat Wired die score nog niet heeft weggehaald en er column ipv review boven heeft geschreven. Daar had de eindredactie even wat beter over moeten nadenken, ook omdat veel mensen nu alleen naar de "score" kijken ipv het artikel lezen.
Alles voor de clicks maar het is wel zonde dat je daarmee je eigen content compleet teniet doet imo. Zijn alleen maar verliezers hierdoor en snap echt niet voor de keuze om het als recensie te verkopen.
[ Voor 40% gewijzigd door Timothy3000 op 12-02-2023 10:55 ]
Ik weet niet zeker of het wel een chick is... 😅Jeroenneman schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:59:
[...]
Jezus, wat is dit voor zeik review? Het is een slechte game omdat er te weinig LGBTAQ+ mensen aan zouden hebben gewerkt?
Deze chick is gek.
Zelf inmiddels een uur of 7 gespeeld en het gaat nog geen moment vervelen. Laatste game die ik uitspeelde was A Plague Tale: Requiem; geweldige sfeer en verhaal, maar ik merkte daarbij dat de wereld (hoe mooi ook) na een uur of 8 toch begon te vervelen en ik vooral het einde zsm wilde bereiken. Bij HL heb ik dat alles behalve. Ik sta pas aan het begin van een groot avontuur en kan nog niet eens vliegen.
Met een gezin met 2 kinderen is het alleen wat lastig om tijd te vinden om te spelen.🙄
Dit is zo’n review in de categorie “wel of niet gespeeld, reviewartikel was hetzelfde gebleven. Want die was van te voren al bepaald”.Timothy3000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:52:
Dat is toch dat artikel dat hier eerder deze week al werd gepost? Een (imo best goed geschreven) column die verkocht wordt als 1 sterren recensie?
Apart en oneerlijk dat Wired die score nog niet heeft weggehaald en er column ipv review boven heeft geschreven. Daar had de eindredactie even wat beter over moeten nadenken, ook omdat veel mensen nu alleen naar de "score" kijken ipv het artikel lezen.
Alles voor de clicks maar het is wel zonde dat je daarmee je eigen content compleet teniet doet imo. Zijn alleen maar verliezers hierdoor en snap echt niet voor de keuze om het als recensie te verkopen.
Gedateerde graphics, mn kont
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit! Zo herkenbaar! En zo’n zin om meer te spelen, maar die tijd hè…KlaasjeNL schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:56:
[...]
Met een gezin met 2 kinderen is het alleen wat lastig om tijd te vinden om te spelen.🙄
Overigens ken ik nu de zin ‘off to another adventure are we?’ Wel redelijk goed haha!
Ik geniet overigens verder wel van alle reacties van schilderijen en dingen in de wereld, voelt heel erg liefdevol gemaakt met aandacht aan de lore. Ik zou een update van de npc’s nog wel ooit graag zien, die reageren niet als ik de boel in de hens steek haha
En wat ziet het casten van Crusio en Avada Kedavra er tof uit zeg!
Heeft de pc versie ook zo'n soort unieke feature net als de PS5 versie?
Vriendin/vrouw…Morrar schreef op zondag 12 februari 2023 @ 08:39:
[...]
Maar oeh.... Wat is dat voor een grot daar in de verte!
Ik verkoop telkens alle gear in de shop in Hogsmead, je kan namelijk alle gevonden gear als skin over de gear die je hebt plaatsen. (Bij pc hover over de gearslot en klik op x)Timothy3000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:45:
Een limiet in je inventory is inderdaad een vrij rare keuze in een HP game.
Levert aardig wat geld op en genoeg plek in je inventaris!
Die ben ik volgens mij nog niet tegengekomen op level 27.DarkElement schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:53:
Je kan toch je inventory gewoon upgraden (Merlin Trials geloof ikl??)
Uhmmm.... Whut?Famous schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:57:
Die ben ik volgens mij nog niet tegengekomen op level 27.
DarkElement schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:52:
[Afbeelding]
Benieuwd naar jullie outfits.

Ik lees dat je lvl 17 moet zijn en The High Keep quest afgerond moet hebben. Waarom zit de code er dan in? Waar voer ik deze in?
[ Voor 36% gewijzigd door Techno Overlord op 12-02-2023 12:39 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Zit net even bij completed te kijken, heb hem inderdaad gedaan.TheBrut3 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:59:
[...]
Uhmmm.... Whut?Dat is redelijk early game dat je die unlocked.
Nog weinig ruimte
Je moet ook de puzzels oplossen die je tegenkomt in de wereld.Famous schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:48:
Zit net even bij completed te kijken, heb hem inderdaad gedaan.
Nog weinig ruimte
Iemand misschien tips?
Dit misschien:jurrien1989 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:02:
Bij mij draait het spel allesbehalve soepel, ongeacht de instellingen. Zelfs zo storend, dat ik het spel momenteel weer heb weggelegd. Speel het op de volgende laptop: uitvoering: Lenovo Legion 5 Pro 16 (7th gen) (82RGCTO1WWNLNL2)
Iemand misschien tips?
Valandin schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 13:02:
Fix voor de stutters (nvidia) op PC
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
[...]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De code moet je redeemen op je xbox.Techno Overlord schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:35:
Hoe activeer ik de code die in het doosje zit (Xbox Series X) om de The Onyx Hippogriff mount te kunnen gebruiken?
Ik lees dat je lvl 17 moet zijn en The High Keep quest afgerond moet hebben. Waarom zit de code er dan in? Waar voer ik deze in?
https://support.xbox.com/...plete%20your%20redemption.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Komt nog, spell voor nodig.Mad-Matt schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:14:
spoiler:Ik kom steeds kisten met ogen tegen, hoe open ik deze? (ik ben net in Hogsmeade, dus redelijk "vers"
DitXtr3me4me schreef op zondag 12 februari 2023 @ 08:57:
[...]
Door alle merlin quests te doen, krijg je extra ruimte.

[ Voor 6% gewijzigd door Y0da77 op 12-02-2023 13:26 ]
Ook te automatiseren middels het volgende script (ik repost het maar even). Backup wel eerst je .ini voor alle zekerheid (geloof dat het script dat zelf doet, maar handmatig kan geen kwaad), ik ben sinds ik het script heb gedraaid zelden nog een hapering tegengekomen
https://github.com/BigBra...chive/refs/heads/main.zip
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 12-02-2023 13:19 ]
Tip, je moet hem voor de gek houden.Mad-Matt schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:14:
spoiler:Ik kom steeds kisten met ogen tegen, hoe open ik deze? (ik ben net in Hogsmeade, dus redelijk "vers"
Stay hungry, stay foolish!
Qua main story heb ik...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Die is gaaf!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan naar de microsoft store gaan op je xboxTechno Overlord schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:35:
Hoe activeer ik de code die in het doosje zit (Xbox Series X) om de The Onyx Hippogriff mount te kunnen gebruiken?
Store open doen en dan links kijk je in de lijst en zoeken naar redeem. Staat onderaan.
Erop klikken en dan de code ingeven.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Het commentaar op het artikel zal Wired niet in de koude kleren gaan laten zitten. En ja, Twitter is een redelijk afvoerputje, maar het gaat best wel los
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat mij betreft dan ook terecht. Beoordeel een game op de game en zet er nog een stukje achtergond bij zoals anderen dat doen maar deze ‘review’ mag de naam ‘review’ niet hebben.. Had net zo goed een item kunnen zijn zonder dat de game is gespeeld..Jasphur schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:33:
offtopic:
Het commentaar op het artikel zal Wired niet in de koude kleren gaan laten zitten. En ja, Twitter is een redelijk afvoerputje, maar het gaat best wel losWired Tweet
I know, heb er twee gedaan dus kan 20 stukken mee.TheBrut3 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:50:
[...]
Je moet ook de puzzels oplossen die je tegenkomt in de wereld.
Maar dat geldt natuurlijk voor alles bij elkaar.
Maar wat vaker verkopen dan..
Er is een mod die alle spider models vervangt met dozen.Ricmaniac schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:09:
Inmiddels wat spinnen tegen gekomen in het donker. Ging me goed af opzichvond het minder eng dan van te voren gedacht.
Kreeg wel wat van die kriebels onder mijn voeten XD
Zag het toevallig en moest aan jou denken
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/19
Qua challenges hoef ik nog maar 1 Main Story Quest, 5 Side Quests, en zowat alles voor RoR. Ik krijg geen XP meer van monsters (vermoed ik), en pages ook niet. Van de pages hoef ik nog 6 van hogsmeade en 31 van Hogwarts Castle zelf.
Dan heb ik zowat het spel 100% compleet
Ik heb dan nog meer met die game-sites die een review weigeren te maken. Benieuwd of ze nog een reactie op de reacties gaan geven.Jasphur schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:33:
offtopic:
Het commentaar op het artikel zal Wired niet in de koude kleren gaan laten zitten. En ja, Twitter is een redelijk afvoerputje, maar het gaat best wel losWired Tweet
En hopelijk houdt iedereen z’n kalmte, tegenwoordig gaat dit van discussie naar boosheid naar haat en doodsbedreigingen.
Heeft Rowling eigenlijk een mening over de game? Want volgens mij is het verhaal wel officieel canon op de hele wizarding world.
En dan de andere 3 huizen lolSir_Lion schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:17:
Hoe dichter ik bij level 40 kom, hoe meer ik denk dat dit alleen haalbaar is, als je dus zowat alles gedaan hebt.
Qua challenges hoef ik nog maar 1 Main Story Quest, 5 Side Quests, en zowat alles voor RoR. Ik krijg geen XP meer van monsters (vermoed ik), en pages ook niet. Van de pages hoef ik nog 6 van hogsmeade en 31 van Hogwarts Castle zelf.
Dan heb ik zowat het spel 100% compleet
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2023 15:42 ]
Het is net herfst geworden. Klinkt alsof ik nog een lange weg te gaan hebRobinNL schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:00:
Ik moet nog een seizoensverandering gaan meemaken met m'n 29 uur op de tellerDe eerste dagen vooral rondgekeken, veel puzzels gedaan, op side missions gefocust.
Qua main story heb ik...
spoiler:de missende bladzijdes gevonden en moet ik naar het noorden voor m'n eerste opdracht.
Nou ja, eerst de andere trophies. Dan de andere 3 huizen voor o.a. ook de laatste trophies want volgens mij zijn er een aantal huis specifieke trophies.
Weet iemand hoe je de camera verandert? Ik vind die camera veel te dichtbij staan.
[...]
Nou ja, eerst de andere trophies. Dan de andere 3 huizen voor o.a. ook de laatste trophies want volgens mij zijn er een aantal huis specifieke trophies.
Vind die ene field pagina niet in hogsmeade lol.
Wolverine9000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:46:
[quote]Sir_Lion schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:39:
[...]
Vind die ene field pagina niet in hogsmeade lol.
Nope. Niets . Ofwel ben ik zo blind als ietsMisterEagle schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:47:
[...]
spoiler:Helemaal bovenin de 3 bezemstelen achter de deur die op slot zit misschien?
Rip PC spelersWolverine9000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:17:
spoiler:
Wizard chess in the haunted shop 😁
Hahah wat liefValandin schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:09:
[...]
Er is een mod die alle spider models vervangt met dozen.
Zag het toevallig en moest aan jou denken
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/19
Ik denk alleen niet per se dat het meer nodig is. Ik krijg wel overal de kriebels maar nu ik ze al een paar keer verslagen heb is het niet meer zo spannend. Incendio op hun reet en ze zijn snel neer
Geen probleem. Ik speel het met high settings zonder ray tracing en dlls op quality. Er zijn nog wat problemen met framedrops maar dat zal wel opgelost zijn met de eerste patch. Er zijn ook al wat tijdelijke fixes voor, dan is het ergste al opgelost.Powerblast schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:26:
Valt het op PC eigenlijk een beetje te spelen? Heb een 2070S dus dat zou nog binnen de requirements vallen, maar lees geregeld over mensen met issues. Ultra settings zal niet meer gaan, maar om er nu een Xbox of ps5 voor aan te schaffen is er misschien ook wat over
Denk dat het er altijd beter uit zal zien dan op een ps5 of xbox.
ik heb toevallig vanochtend het eerste stuk gespeeldPowerblast schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:26:
Valt het op PC eigenlijk een beetje te spelen? Heb een 2070S dus dat zou nog binnen de requirements vallen, maar lees geregeld over mensen met issues. Ultra settings zal niet meer gaan, maar om er nu een Xbox of ps5 voor aan te schaffen is er misschien ook wat over
tot nu toe een paar kleine frame drops voor een paar seconden als ik ergens naar buiten ren/ een nieuw gebiedje nog net niet helemaal is ingeladen, maar dan dropt het van 144FPS naar 45/50 FPS, klein beetje storend maar lang niet genoeg om je er echt actief aan te storen (in mijn geval tenminste)
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
Ben benieuwd wanneer de console arriveert en... of vriendinlief het spelen wil gaan proberen. Ze is met bevallingsverlof tot 7 april... dus ze heeft heul veul tijd tussen het voeden door.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Haha gamen tussen de slaapjes door is best ideaal hoor! Al was dat bij ons tijdens de coronaregels en hadden we nagenoeg geen bezoek, dus misschien wat meer potentiële gametijd haha! Red dead redemption 2 uitgespeeld toenRustStorm schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:40:
Ik heb er voor gekozen een ps5 aan te schaffen voor deze game. Speel normaliter meer op de pc maar het upgraden daarvan is mij te gortig.
Ben benieuwd wanneer de console arriveert en... of vriendinlief het spelen wil gaan proberen. Ze is met bevallingsverlof tot 7 april... dus ze heeft heul veul tijd tussen het voeden door.haha
[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 12-02-2023 18:58 ]
Heel goed te spelen. Er zijn wel wat performance issues maar lijkt veelal RTX related te zijn. Zijn gewoon meerdere factoren ook waar dat van af hangt. iedereen speelt met andere settings en hardware. Ik heb nergens last van terwijl ik geen high end rig heb. Zelfs een i7 6800 serie nog maarja ik speel op 1080P nog.Powerblast schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:26:
Ligt er ook aan wat je stoort. Ik irriteer mij er niet aan als het af en toe even dropt wanneer je een ander gebied in rent ofzo voor een seconden of 2
Wij spelen beide onder ons eigen account maar onder wie moet je dan de code activeren?
Uiteraard Leggings met beter zichtbare billen voor de female characters
Ook een mooie waarbij je de bezem gewoon kan besturen met je muis te bewegen. Die ga ik zeker even proberen.
[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 12-02-2023 17:01 ]
Hier ook een 2070S en een 3900x en 32GB geheugen, ik speel op een ultrawide (3440x1440).Powerblast schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:26:
Met DLSS Balanced kan ik alles gewoon maxen, met DLSS Quality kan ik alles op medium-high.
Alleen de framedrops zijn niet meer normaal. De meest onhandige momenten (begin van een duel, begin van aggro in een kampje ergens, vaak bij van zone wisselen) krijg ik ineens gewoon 5 FPS voor een paar seconden. De enige keren dat ik dood ben gegaan was omdat tegen de tijd dat ik zelf weer controle had het niet meer te redden was.
Het ergste is dat precies diezelfde framedrops ook gebeuren als ik alles op minimum zet, zelfs met de .ini fixes, de FPS fix mod en een tooltje dat het geheugengebruik zou moeten fixen. Volgens mij hebben ze ChatGPT gebruikt om dit spel naar PC te porten

Ik hoop dat Avalanche ook wat port naar de consoles. Het floo powder vrouwtje, en het zinnetje 'Sometimes it looks like all roads lead to Hogsmeade' mogen met 95% minder.Ricmaniac schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:55:
@Valandin Zit even verder te kijken op die nexusmodszitten wel grappig dingen tussen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Kwam net bij, een in mijn ogen speciale kist, en ben nu benieuwd of ik iets moois gemist heb.
Het spel geeft dan toch juist aan dat je inventory vol zit.richards3 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:05:
ALs je inventory vol zit als je iets loot, ben je dan het item kwijt wat je zou looten.
Kwam net bij, een in mijn ogen speciale kist, en ben nu benieuwd of ik iets moois gemist heb.
Gewoon even iets verwijderen uit je inventory dan is het geen probleem.richards3 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:05:
ALs je inventory vol zit als je iets loot, ben je dan het item kwijt wat je zou looten.
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions