Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
htca schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:32:
Update: Tot nu toe geen reactie gekregen van VEH. Wel contact gehad met Kifid over de procedure, beroepszitting is informeel waarbij partijen ruim de tijd krijgen om te pleiten voor hun zaak. Ik heb besloten om geen jurisiche expertise in te schakelen. Ik zit momenteel zo diep in het dossier dat het eventueel overdragen en managen van dat proces me ongeveer net zo veel energie zou kosten (en frustratie als niet wordt overgebracht wat ik denk wat belangrijk is, no offense, maar I've been there before). Kost me nog een paar avonden en een vrije dag. 8 maart is de zitting, daarna duurt het nog ongeveer 3 maanden voor er een uitspraak is in het beroep. Ik maak me geen illusies over de afloop, ik verwacht dat de bank in het gelijk gesteld gaat worden (ook gezien de effort die zij in de zaak hebben gestoken).
Prijzenswaardig dat je zelf doorzet :) terwijl je er eigenlijk zelf al geen belang meer bij hebt.
De bank zal wel in het gelijk gesteld worden ja, de illusie dat dit soort grote instanties geen gelijk krijgen als iets in hun nadeel is heb ik al laten varen :P pas bij grote schandalen krijgen ze een keer een tik op de vingers.

offtopic:
Volgens mij kost het je geen vrije dag als je in loondienst bent tenminste.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• htca
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:25
Update: nieuwe reactie van VEH; we willen wel voor u procederen en garanderen dat u geen kosten heeft (dûh dat heeft de bank al gedaan), maar dan moet u wel lid worden.
Ik doe het zelf wel....

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

htca schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:22:
Update: nieuwe reactie van VEH; we willen wel voor u procederen en garanderen dat u geen kosten heeft (dûh dat heeft de bank al gedaan), maar dan moet u wel lid worden.
Ik doe het zelf wel....
Klinkt als de verkeerde lijn die het opgepakt heeft...

Succes.
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True