Prijzenswaardig dat je zelf doorzethtca schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:32:
Update: Tot nu toe geen reactie gekregen van VEH. Wel contact gehad met Kifid over de procedure, beroepszitting is informeel waarbij partijen ruim de tijd krijgen om te pleiten voor hun zaak. Ik heb besloten om geen jurisiche expertise in te schakelen. Ik zit momenteel zo diep in het dossier dat het eventueel overdragen en managen van dat proces me ongeveer net zo veel energie zou kosten (en frustratie als niet wordt overgebracht wat ik denk wat belangrijk is, no offense, maar I've been there before). Kost me nog een paar avonden en een vrije dag. 8 maart is de zitting, daarna duurt het nog ongeveer 3 maanden voor er een uitspraak is in het beroep. Ik maak me geen illusies over de afloop, ik verwacht dat de bank in het gelijk gesteld gaat worden (ook gezien de effort die zij in de zaak hebben gestoken).
De bank zal wel in het gelijk gesteld worden ja, de illusie dat dit soort grote instanties geen gelijk krijgen als iets in hun nadeel is heb ik al laten varen
offtopic:
Volgens mij kost het je geen vrije dag als je in loondienst bent tenminste.
Volgens mij kost het je geen vrije dag als je in loondienst bent tenminste.
Float like a butterfly, sting like a bee.