Zojuist een leuke advertentie aangemaakt bij V&A, betreffende een hoes voor een Smekboek. Krijg ik nog geen 5 minuten later een reactie van een profiel dat sinds 1 augustus actief is, geen profielinformatie heeft en ook 'maar' 97 karma heeft. Prima nette communicatie, dat wel, snel ook.
Wat ik mij nu afvraag is, tot hoeverre deze nieuwe Tweakers gescreend zijn. Bijvoorbeeld:
- worden berichten in de 1e periode bekeken door een mod, of anders door een geautomatiseerde bot?
- tot hoeverre kan ik zo'n tweaker vertrouwen (bij verzending)? Ophalen is voor mij geen optie in veel gevallen.
- moeten nieuwe tweakers ook hun bankgegevens achterlaten of op een andere manier hun identiteit verifieren?
Lijkt me een leuke vraag
//edit misschien in het verkeerde forum, zo ja, dan hoor ik het graag
Wat ik mij nu afvraag is, tot hoeverre deze nieuwe Tweakers gescreend zijn. Bijvoorbeeld:
- worden berichten in de 1e periode bekeken door een mod, of anders door een geautomatiseerde bot?
- tot hoeverre kan ik zo'n tweaker vertrouwen (bij verzending)? Ophalen is voor mij geen optie in veel gevallen.
- moeten nieuwe tweakers ook hun bankgegevens achterlaten of op een andere manier hun identiteit verifieren?
Lijkt me een leuke vraag
//edit misschien in het verkeerde forum, zo ja, dan hoor ik het graag
[ Voor 5% gewijzigd door Vliegenier04 op 09-09-2020 13:43 ]
Is het sloopbaar? Dan valt het te fiksen!