Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27
Mede-auteurs:
  • Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 10:39

Stoksbrood

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40

Mr Nielsson

Forza Motorsport 7 - GoT Racing League seizoen 9

Het laatste racespel van Turn 10 Studios, genaamd Forza Motorsport 7, is op vrijdag 29 september 2017 uitgekomen en kan sinds 3 oktober 2017 door iedereen worden gespeeld. [Multi] Forza Motorsport 7 bevat veel waardevolle informatie en discussie over de voor- en nadelen van dit spel, een aantal hints voor beginners maar ook inzicht over wat je allemaal met het spel kan.

Wat is de bedoeling van dit topic?

Ten eerste willen we graag met elkaar samen rijden in competitief verband dus het vriendelijke verzoek om dit topic alleen te vervuilen met je posts als je ook daadwerkelijk bent ingeschreven voor de League of hier serieus over nadenkt om mee te gaan doen. Voor casual talk, anders dan racen, graag het topic uit de vorige paragraaf gebruiken.

Verder is dit topic bedoeld seizoen 9 invulling te geven. Het gros van de regels, elkaar leren kennen en leren omgaan met de nukken van het spel, hebben we allang gedaan in de vorige delen/seizoenen en dat is altijd zeer vriendelijk gegaan. De skills van een aantal mensen zijn goed omhoog gegaan maar dat kan natuurlijk per race / auto verschillen waardoor je regelmatig op de baan nieuwe gevechten aan gaat.

Wat kan ik ermee winnen?

Eer... Met dank aan Google natuurlijk ook want dit topic wordt automatisch geindexeerd door de grote zoekmachine(s). Er is ooit geprobeerd om in-game geld te regelen maar alles hieromtrent is erg lastig.

Top 3 van seizoen 1 t/m 8
EersteTweedeDerde
Seizoen 1OctagonQontrolStoksbroodSkreppiedoe
Seizoen 2Baloutje07StoksbroodOctagonQontrol
Seizoen 3Baloutje07rhwerkmanStoksbrood
Seizoen 4Baloutje07Stoksbroodrhwerkman
Seizoen 5StoksbroodrhwerkmanNLRev0lution
Seizoen 6Baloutje07Plank268Stoksbrood
Seizoen 7StoksbroodBaloutje07NLRev0lution
Seizoen 8StoksbroodNLRev0lutionOctagonQontrol

Communicatie-kanalen

Normaliter gebruiken we de in-game chat ondanks dat deze toch soms nog wat issues lijkt te hebben waardoor 1 persoon niet gehoord wordt. Bij lobbies kleiner dan 16 rijders, is een Xbox Live Party handiger. In sommige gevallen (maar niet altijd) helpt het in ieder geval op de PC om IPv6 uit te zetten op je netwerk-verbinding.

Algemeen baangedrag

• positiewinst door iemand eraf te beuken: plek z.s.m teruggeven aan die persoon
  • inhalen over gras mag (op rechte stukken) mits je veilig en zonder brokken weer de baan op komt
  • (voor beginners): proximity arrows aanzetten om overige deelnemers/snelheden in te schatten
  • racelijn verdedigen met 1 beweging (net als in de F1); geen "swerving" om je plek te houden
  • indien 2 auto's zij aan zij een bocht in; niet volledig insturen; hou ruimte voor jezelf en je tegenstander
Voor de rest: hou het gezellig! Het is maar een spelletje dus als iemand een keer sneller is dan jij, geef die persoon dan ook de mogelijkheid om je in te halen.

Arbitrage

Van elke race kan er een replay worden opgeslagen en deze komt terecht op de PC/Xbox van de aangewezen personen. Deze replay wordt, in geval van klachten, ook online geplaatst. Hou er dus rekening mee dat jouw gedrag zichtbaar is voor de hele wereld.

Om een klacht in te dienen over een andere racer, is het aan te bevelen om te onthouden in welke ronde het gebeurde en in welke bocht. Hiertoe gaan we trachten van elke race tijdig een extra post te realiseren zodat je bochten/namen leert.
  • In principe stuur je alleen een DM hierover naar Stoksbrood
  • klachten hebben een klager en 1 of meerdere aangeklaagden
  • In principe proberen we klachten via DM te regelen om topic-vervuiling te voorkomen en onnodige discussie van anderen uit te sluiten
  • Bij twijfel of zeer lastige klachten over weggedrag, kunnen alle racers van die avond worden geraadpleegd
  • Opgelegde oplossing/sanctie is definitief en wordt in het topic verwerkt

Difficulty / lobbies / overig

• ABS is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Brake Line is vrijwillig te kiezen en gaat niet verplicht uit
  • Friction Assist is "OFF" voor alle lobbies
  • Geen verplichte pitstops echter mag je altijd zelf de pits in rijden voor banden en benzine
  • Schade-model is "Fuel and Tires" voor banden en benzine; je zal dus zelf je slijtage in de gaten moeten houden
  • We rijden een Sprint Race en de start is "reverse grid van het kampioenschap" incl. 1 seconde staggered start. De Main Race grid is de finish-positie van de Sprint Race. Zie de tweede post extra info en regeltjes / uitleg.
  • We racen met de 2016 Mazda MX-5 (lees de volgende paragraaf).
  • Tenminste 24 uur voordat een race begint, komt er een reminder-post in het topic met relevante info.
  • Mogelijkheid tot puntenaftrek bij continu vervelend weggedrag (wordt later besproken)

Auto voor seizoen 9

De basis is de 2016 Mazda MX-5 met PI-klasse D360 zoals gebruikt in seizoen 1. Deze kan je gewoon aanschaffen in game voor een handvol credits. Daarna zijn er een aantal aanpassingen nodig en dan eindig je met PI-klasse B559:
Engine
- Sport Camshaft
- Sport Valves
- Sport Flywheel
- Sport Exhaust

Platform & Handling
- Race Brakes
- Sport Springs
- Sport Front Anti Rollbar
- Sport Rear Anti Rollbar
- Race Chassis
- Sport Reduction

Drivetrain
- Sport Clutch
- Sport Transmission
- Race Driveline
- Race Diff

Tires
- Race Compound Tire
- Front Width 225/35R18
- Rear Width 255/30R18
- Sport Rims / Enkei RPF1
- Front Size 225/35R18
- Rear Size 255/30R18

Aero
-Front Race Bumper

Als je bovenstaande op je 2016 MX5 monteert, wordt de auto . Het voordeel is nu wel dat je de auto zelf mag tunen dus zaken als bandenspanning etc. kan je nu aanpassen. Let op: koop eerst de andere velgen want in sommige gevallen kan je anders niet de grootte/breedte van je banden aanpassen!

FM7 GoT Racing League - Kalender Seizoen 9

Datum Lobby open - Race start Track
Monday, September 14, 202020:15 - 20:30Mazda Laguna Seca
Monday, September 28, 202020:15 - 20:30Yas Marina Corkscrew
Monday, October 12, 202020:15 - 20:30Long Beach Full
Monday, October 26, 202020:15 - 20:30Watkins Glen Full
Monday, November 9, 202020:15 - 20:30Road Atlanta Full
Monday, November 23, 202020:15 - 20:30Indianapolis GP
Monday, December 7, 202020:15 - 20:30Spa Francorchamps
Monday, December 21, 202020:15 - 20:30Virginia International Full
Monday, January 4, 202120:15 - 20:30Bathurst

Overige

• Disconnects/DNF's in de eerste 2 ronden van een race: 0 punten. Daarna standaard 50% van de laatste plek die dag.
  • Lobbies worden later verder besproken maar gezien de constante stabiliteit: maximaal 16 man per lobby!

[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 09-09-2020 10:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Additionele informatie omtrent races

We proberen een totale racetijd van ongeveer 45 minuten aan te houden.
Dit houd in dat we een sprintrace van 10 minuten en een main race van 35 minuten rijden.

Door een kortere sprintrace te rijden, hopen we dat de rijders die tijdens deze race vooraan starten meer punten kunnen scoren.

Sprintrace: Reversed grid aan de hand van het kampioenschap + staggered start, 1 seconde per auto.
Voorbeeld: Je staat 4e van de 12 rijders in het kampioenschap, de sprintrace start je dan 8e.
Main race: Uitslag sprintrace, non-reversed.
Voorbeeld: Je bent in de sprintrace als 7e geëindigd, je zal dan als 7e starten in de main race.

Auto tunen & setup sharing

Zoals vermeld in de startpost is zijn eigen tunes toegestaan zo lang de verplichte onderdelen zijn gemonteerd. Heb je een tune waarvan je denkt er mee te gaan rijden of wat een toegevoegde waarde kan hebben, share deze dan binnen Forza.

Gebruik als naamgeving S09(Seizoen 9) + om welke race het gaat (R1, R2, etc.) en hierachter een bondige omschrijving van de tune.

Voorbeeld 1: Ik heb een high speed tune (lage downforce en lange gears) voor Mazda Laguna Seca (race 1), ik noem mijn tune dan "S09R1 Highspeed".
Voorbeeld 2: Een hoge downforce tune voor Bathurst (race 9) noem ik "S09R9 Grip".

Naast het sharen van de tune binnen Forza zelf, wordt er verwacht dat iedereen die een tune heeft gemaakt, dit hier deelt. Geef hier in het kort aan wat er ongeveer is aangepast en wat de tune inhoud. Post hierbij ook de naam van je tune binnen Forza.

Hiermee willen we degene die niet willen/kunnen tunen ook de mogelijkheid geven om iets te vinden wat bij hun past.

Zie hier voor alle tunes (tune posts worden gepinned).
Voor degene die tunen; graag je bestaande posts editen, zorgt voor wat meer overzicht :)

Excelsheet Seizoen 9

Inschrijven / Klassement / Oefentijden

Zorg ervoor dat je deze sheet in hebt gevuld! Bij een lege entry in de sheet, geen invite!
Noteer je oefentijden en check de klassementen na elke race :)

Komende race

Race 3 zal zijn op 12 oktober en vind plaats op Long Beach, full circuit!

Sprint race: 6 laps
Main race: 23 laps

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/15b7f1397a64732940f190cdaf63822faa8cd800/?url=https%3A%2F%2Fwww.racingcircuits.info%2Fassets%2Fcomponents%2Fphpthumbof%2Fcache%2FLongBeach-Indy-15.192aec489adc6fdee38f5f9b55318e39.png

[ Voor 255% gewijzigd door Stoksbrood op 30-09-2020 23:14 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Weer zin in. Like old times

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, de teerling is geworpen, zoals ze zeggen dus bij deze mijn eerste setup/aanpassing op de Mazda maar niet geshared (want er is amper iets veranderd):

- Mazda Laguna Seca
- brake balance 47%
- brake force 127%
- lap-time: 1.39.296 maar kan 1.38.8 worden als ik de corkscrew een keer onder de knie krijg

Controller + clutch

Voor de mensen die zelf eens wat willen tunen maar niet weten hoe & wat; in [Multi] FM7 GoT Racing League is ook e.e.a. al een beetje uitgelegd en staan er wat opties voor de eerste 6 tracks genoemd. Hou er rekening mee dat de MX-5 van dit seizoen wat meer vermogen en grip heeft dus 1 van de eerste dingen die ik nu aanpak is remkracht (en dus kortere remzone) en daarna eventueel final gear.

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 06-09-2020 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 14:22
MAX3400 schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:18:
Eens zien wie mogelijk toch weer de kriebels heeft om een stukkie te rijden dit seizoen :)
Helaas, al mijn race tijd wordt opgeslokt door iRacing. Misschien als FM8 er eind volgend jaar is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
IS IE GETJOEND OFNIE?

Ik ga vanavond eens wat tunen met de mazda

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Dit kan ik niet overslaan :P

Kan ik op het formulier gewoon een racenummer invullen? Geen idee wat het was.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 6 september 2020 @ 12:04:
Dit kan ik niet overslaan :P

Kan ik op het formulier gewoon een racenummer invullen? Geen idee wat het was.
Je had nummer 88 altijd in de voorgaande seizoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Klinkt goed :)

Even kijken of ik in de tussentijd mijn freezes issue kan fixen. Ik zag op Nielles resultaat scherm van de endurance race dat ik dit keer niet naar de nr1 plek ben gezet, maar dit keer de andere kant op naar laatste :+

[ Voor 4% gewijzigd door theAlchemist op 06-09-2020 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Back to the roots éh? :) Ik denk dat ik zelfs de skin nog wel ergens in de game files heb! :)

Wat betreft meedoen, pfoeh. Dat wordt per keer bekijken. Ansich altijd erg goed vermaakt, dus wie weet. Maar naast werk ook genoeg andere dingen op de plank liggen, dus committeren voor een seizoen wordt m niet. Waar het kan wil ik wel weer een race meepakken!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mu.siQ Yup, lekker oude koeien uit de sloot halen maar wel met hernieuwde skills. Meerijden kan altijd. Je weet hoe het spelletje en de groep werkt dus geen probleem :)

@Jordy8 welkom terug dan maar!!! Vooraan het veld rijden ze de laatste tijd wat sneller en strakker; zou leuk zijn als je weer kan aansluiten in die top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Nielless' Tjoen BV. Hier zal ik iedere race mijn tune, tijd etc. noemen.
S09R01: Mazda Laguna Seca
Lap time: 1:38,532
Fanatec Wheel - Manual w/KLUTS aan
  • Tyres
  • Front Tire: 2.0
  • Rear Tire: 2.1
  • Gearing
  • Final Drive: 4.05
  • Aero
  • Front: 32kg
  • Brake
  • Brake Balance 60%
  • Brake Force 125%
  • Differential
  • Acceleration: 70
  • Deceleration: 50
S09R02: Yas Marina Corkscrew
Lap time: 2:15,615
  • Tyres
  • Front Tire: 1.9
  • Rear Tire: 2.0
  • Gearing
  • Aero
  • Front: 40kg
  • Brake
  • Brake Balance 57%
  • Brake Force 110%
  • Differential
S09R03: Long Beach
Lap time: 1:32,598
  • Tyres
  • Front Tire: 1.9
  • Rear Tire: 2.0
  • Gearing
  • Aero
  • Front: 32kg
  • Brake
  • Brake Balance 55%
  • Brake Force 125%
  • Differential

[ Voor 131% gewijzigd door Mr Nielsson op 11-10-2020 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mazda Laguna Seca > Tune in Forza "S09R1 Ballanced"
Lap-time: 01:37,791

Tyre pressure: front 2,0, rear 2,1
Gearing final drive: 2,90
Aero: 30KG
Brake bal 55%, force 110%
Diff: Acc: 75%, Brake: 45%

Fanatec wheel + clutch(pedal)

Yas Marina > Tune in Forza "S09R02 LowAero"
Lap-time: 02:13,773

Tyre pressure: front 2,1, rear 1,9
Gearing final drive: 3,30
Aero: 27KG
Brake bal 55%, force 155%
Diff: Acc: 70%, Brake: 36%

Long Beach > Tune in Forza "S09R03"
Lap-time: 01:31,859

Tyre pressure: front 2,0, rear 1,9
Gearing final drive: 3,28
Aero: 30KG
Brake bal 55%, force 151%
Diff: Acc: 70%, Brake: 36%

Indianapolis GP > Tune in Forza "S09R06"
Lap-time: 01:35,465

Fanatec wheel + clutch(pedal) / H-Shifter

SPA Francorchamps > Tune in Forza "S09R07"
Lap-time: 02:41,443

Fanatec wheel + clutch(pedal) / H-Shifter

[ Voor 74% gewijzigd door Stoksbrood op 06-12-2020 21:25 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 09:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik ga proberen weer mee te doen als dat kan, is nummer 84 nog vrij?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:56:
Ik ga proberen weer mee te doen als dat kan, is nummer 84 nog vrij?
Tof :D! 84 is nog beschikbaar, ik heb je naam en nummer in de Excelsheet er bij gezet. Als je je aanwezigheid en gamertag er nog even bin zet zijn wij ook blij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Vanaf oktober kan ik misschien wel. Zit een beetje met sport + ik race al een tijdje niet meer. Welke dagen werden hiervoor vaak gereden?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Vanaf oktober kan ik misschien wel. Zit een beetje met sport + ik race al een tijdje niet meer. Welke dagen werden hiervoor vaak gereden?
Maandagen. En dat doen we eigenlijk al een klein jaartje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
MAX3400 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:55:
[...]

Maandagen. En dat doen we eigenlijk al een klein jaartje zo.
Ja, crap, dan heb ik taekwondo en gezien dat maar eens per week is kan ik dat niet af en toe overslaan voor een race.

Ik hou het wel even in de gaten. Vanaf oktober wil ik weer virtuele rondjes gaan rijden en misschien kan ik dan af en toe oefenrondes meerijden.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:12
@MAX3400
Thx voor de invite maar gaat niet lukken helaas.
Good luck aan één ieder aankomend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Leuke keuze om voor de Mazda MX-5 te gaan dit seizoen! Maar hoe gaan we dit seizoen combineren met de eventuele launch van Forza 8 dit jaar? :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidson schreef op zondag 6 september 2020 @ 19:24:
Leuke keuze om voor de Mazda MX-5 te gaan dit seizoen! Maar hoe gaan we dit seizoen combineren met de eventuele launch van Forza 8 dit jaar? :)
Niet...

Ik denk dat FM niet uitkomt. En als dat wel gebeurt, allicht (maar wie weet), kunnen we seizoen 9 afmaken in de nieuwe game OF we gaan seizoen 10 pas de nieuwe game in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mijn livery voor het seizoen:

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/4e5d6ad2-3f54-491b-8dc2-df87c29e84d0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USZ5YwhrM_UyE-rJNUQvM6YZ5Ck=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tJzt151N7bir4sd95qoKscT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMfru8HDD4qhCSd7Qz62n43Q0GE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DxsVXsU9p2AAy0Fzhxzw9dc4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RSwV5PiCorYUop4nlctbhZ2Rkw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GX3z9ka4Da98AtDoHD3MlEZh.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rivXNFxpAjDWaWi5INLMTVlccI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ayOL5SNGx9C2QJiG8cvPbXxs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2MzzH9z7GEUDM9NtlvLk-wKb2k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sPbHjii1WognvWEhZcJtAR7r.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gm60qBxkTM1MraVA5gbIh3zG9TQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWkAg9iMQW1d4yG6klFQ7kLW.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 126% gewijzigd door Mr Nielsson op 08-09-2020 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer kwali, hoofdrace en sprintrace, lengte van de races? Is beetje onduidelijk in de openingsposts :)

[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 07-09-2020 07:00 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 7 september 2020 @ 06:59:
Weer kwali, hoofdrace en sprintrace, lengte van de races? Is beetje onduidelijk in de openingsposts :)
Was nog iets waar we niet 100% uit waren.
Zojuist bijgewerkt (zie bovenste stukje van de 2e post).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 7 september 2020 @ 06:59:
Komt door de leeftijd :+

Vermoed dat ik half november pas realiseer waarom ik weer eens zesde sta ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:08
Ik heb me ook weer eens aangemeld (als het goed is gegaan tenminste). :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Hoe laat beginnen we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet geheel onhandig om te benoemen inderdaad :+ !
Lobby open 20:15, race start 20:30.

Heb in het in de kalender verwerkt in de 1e post :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
Ik kijk even per week of ik mee doe of niet.
Nog niet echt gekeken of ik mijn SC2 aan de praat kreeg met Forza, maar mocht ik joinen dan doe ik dat wel weer ouderwets met de controller op de bank.

Aangezien het nieuwe iRacing seizoen met de Indy Pro gereden wordt, en ik daar geen fan van ben, wat meer tijd over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:41:
[...]

Niet geheel onhandig om te benoemen inderdaad :+ !
Lobby open 20:15, race start 20:30.

Heb in het in de kalender verwerkt in de 1e post :) .
Zeker nieuw in de organisatie :+ :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:09:
[...]
Zeker nieuw in de organisatie :+ :p
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/1UMjp0L0Pzo/hqdefault.jpg

• Jordy8
Loopt Forza tegenwoordig een beetje goed op de pc? Of nog steeds haperingen?

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Jordy8 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:45:
Zelf speel ik Forza 7 op de pc sinds eind 2018, maar nooit problemen gehad met haperingen of iets dergelijks. Draait hier als een zonnetje (maar komt ook een beetje door de specs O-) )

Lijkt afhankelijk te zijn van model videokaart i.c.m. driverversie.
@Mr Nielsson heeft behoorlijk wat issues gehad met verschillende driver versies i.c.m. een RTX2070.

Ikzelf draai al een behoorlijke tijd op versie 446.14 i.c.m. een GTX1080, eigenlijk al lang geen issues meer gehad alleen tijdens de laatste enduro 1x een korte freeze van ~0,5 seconden gehad.

• Jordy8
Ja, i.c.m. met die vreselijke 2070 inderdaad. Ene driver werkt wel, andere weer niet, dan weer wel... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Laatste driver werkt prima :)

• theAlchemist
S09R01: Mazda Laguna Seca
Lap time: 1:39,683
Thrustmaster TX Wheel - Manual + clutch

Voor de mensen die net als ik een hekel hebben aan power oversteer.

- Front tyre 1.9, rear tyre 1.9
- Final gear 4.05
- Aero 34kg
- Brake balance 60%, brake force 200%
- Diff acceleration 40%, diff deceleration 40%

S09R02: Yas Marina Corkscrew > Tune in Forza "S09R02 Balanced"
Lap time: 2:16,003

- Final gear 4.10
- Aero 30kg
- Diff acceleration 70%, diff deceleration 40%

S09R04: Watkins Glenn Full > Tune in Forza "S09R04"
Lap time: 2:16,003

- Final gear 4.04
- Aero 30kg
- Diff acceleration 40%, diff deceleration 60%

[ Voor 65% gewijzigd door theAlchemist op 26-10-2020 15:27 ]

• Mr Nielsson
theAlchemist schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:14:
[
@Mr Nielsson @Stoksbrood Wat is jullie bochtensnelheid in die snelle knik voor Rahal Straight?
Als ik kijk naar je final gear verwacht ik mijn snelheid een beetje tzelfde qua snelheid als bij jou. Ik zal morgen even testen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]Track: Mazda Laguna Seca
Lap time: 1:39,683

@Mr Nielsson @Stoksbrood Wat is jullie bochtensnelheid in die snelle knik voor Rahal Straight?
Durf ik niet te zeggen zo uit m'n hoofd. Ik kom er in z'n 4 aan, rem iets, klap m in z'n 3 en probeer zoveel mogelijk curb aan de binnenkant te pakken.

Zal denkik voor (heel misschien) morgenavond niet meer bij m'n pc in de buurt komen. Iets met vanavond verjaardag vieren omdat ik morgen voor de 3e keer 10 word :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
01:38,884

Tire pressure voor/ achter: 1.9

Final drive: 4.06

aero: 37

Brake:
balance: 53
pressure: 138

diff:
acc: 60
dec: 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb werkelijk 0 tijd gehad om te oefenen met alle geposte setups. Misschien vanavond en anders morgen "even" na het avondeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Kan ik mij nog aanmelden voor de race van vanavond?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
job115 schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:57:
Jij altijd ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanavond is de eerste race van seizoen 9!
Om 20:15 zal de lobby worden geopend en zullen we beginnen met invites sturen. Om 20:30 zullen we starten met de eerste en tevens laatste kwalificatie van het seizoen.

Even taggen: @theAlchemist @Davidson @JPM85 @mr.paaJ @Mu.siQ @Mr Nielsson @NLRev0lution @MAX3400 @Jordy8 @rhwerkman @SinergyX @skreppiedoe @Annoying-Orange @timmie271 @job115

Ik heb een aantal mensen die ik nog niet in m'n friends list had toegevoegd
job115 schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:57:
Natuurlijk! Heb je al keihard meegetagd hierboven }) !
Ik heb je toegevoegd in de Excel sheet.

[ Voor 13% gewijzigd door Stoksbrood op 14-09-2020 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zin in!

Als er minder dan 16 man rijdt: party chat.
Als er meer dan 16 man rijdt: game chat.

@Stoksbrood @Mr Nielsson toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:50:
Zin in!

Als er minder dan 16 man rijdt: party chat.
Als er meer dan 16 man rijdt: game chat.

@Stoksbrood @Mr Nielsson toch?
Yes, echter heb ik er een aantal getagd die niets hebben ingevuld in de sheet.
Verwachten met +/- 12 man te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
En denk eraan vanavond: KLUTS!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net als TWITS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Twitch gaat indd ook weer online vanavond: https://twitch.tv/nielles26 triple monitor :D

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Nielsson op 14-09-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanavond helaas nog niet :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
Oef. Wordt een eventuele last minute voor mij. Zal dan de excel wel invullen dan. Anders, veel plezier en keep it clean 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer! Hopelijk snel weer :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gejank / gezeik van jou online kan ik niet missen als kiespijn dus kom snel maar weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson

Ik rem af bij 161km/h en ga er met +- 140km/h doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Have fun mensen, ik ga t niet halen/redden. FM7 staat er na de herinstallatie nog niet weer op. Wel een gbit lijn liggen, maar toch, dat wordt wat krapjes hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Balen @Mu.siQ maar allicht binnenkort dan maar! Ach, @rhwerkman trapte er vorige keer ook in qua installeren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
R01 achter de rug! Mooie gevechten gehad, ook zeker leuk om weer wat oude bekenden terug op de baan te zien :) !

Hierbij de puntjes, S1 is de sprintrace, R1 de hoofdrace:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O35I0581kjHjYtQsIkCwOsFyY2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XGDZJmwL03iFTlDJm6foO56Y.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké, dit wordt een epic seizoen!?!?

Volgende race sowieso interessant: de sprint maar 4 laps, zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Zeker leuk :)

Rond lap 9 van de hoofdrace begon Forza weer te haperen en te stotteren. Daarvoor liep ie mooi soepel constant 100 fps en opeens begon het alle kanten op te gaan.

Blijkbaar nog niet de nieuwe driver geïnstalleerd. Hopelijk de volgende race geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
Jordy8 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:15:
Zeker leuk :)

Rond lap 9 van de hoofdrace begon Forza weer te haperen en te stotteren. Daarvoor liep ie mooi soepel constant 100 fps en opeens begon het alle kanten op te gaan.

Blijkbaar nog niet de nieuwe driver geïnstalleerd. Hopelijk de volgende race geen last van.
Ik had afgelopen races random freezes en soms zwarte kerbs met een 1070. Ben terug gegaan naar 446.14 die Stok gebruikt en ik had deze race geen enkel probleem meer. (buiten onnodig pirouettes doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi man, zo'n Xbox; af en toe een firmware en gaan met die banaan :)

• Mr Nielsson
theAlchemist schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:19:
[...]

Ik had afgelopen races random freezes en soms zwarte kerbs met een 1070. Ben terug gegaan naar 446.14 die Stok gebruikt en ik had deze race geen enkel probleem meer. (buiten onnodig pirouettes doen)
Die zwarte kerbs had ik ook last van laatst in Free Play. Als ik dan weer Alt+tab en terugga, zijn ze weer weg bij mij. Alleen in freeplay last van overigens

• theAlchemist
MAX3400 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:26:
Mooi man, zo'n Xbox; af en toe een firmware en gaan met die banaan :)
Ik was in de veronderstelling dat die alleen werden gebruikt voor stof verzamelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Heren, hierbij weer een foto en videoverslag! Kijk en geniet :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/dfb9e010-fc76-4a75-ab6a-af8344c342b9
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/8c6729e7-5638-4267-8aaa-f5ccc0814379
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/36aeb883-85e7-4b83-9543-d4a5a519d5ed

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidson schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:51:
Heren, hierbij weer een foto en videoverslag! Kijk en geniet :)
Mooi materiaal weer! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Watkin's Glen:
Tyre pressure:
voor/achter 1.9

Final drive: 3.13

Downforce: 30 kg

Breaking:
Balance: 53%
Pressure: 136%

Diff:
Acceleration: 60
Deceleration: 33
Road Atlanta
Tyre pressure:
voor/achter 1.9

Final drive: 3.99

Breaking:
Balance: 52%
Pressure: 149%

Diff:
Deceleration: 50
Virginia International Raceway
02:05,384
Elite controller

Tyre pressure:
voor/achter 1.9

Final drive: 3.99

Breaking:
Balance: 53%
Pressure: 158%

Diff:
Deceleration: 50

[ Voor 87% gewijzigd door rhwerkman op 14-12-2020 23:59 . Reden: Nieuwe track ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aan iedereen die hun tunes deelt; Ik heb de huidige tune posts gepinned en de 2e post bijgewerkt.
Verzoek om de huidige posts te updaten zodat we een mooi lijstje krijgen per rijder (zonder dat alles scrambled door elkaar staat :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
@Mr Nielsson kan je een rival tijdje neerzetten? Kan ik even kijken waar je veel tijd wint. Ik vraag het maar niet aan Stoksbrood want die ligt waarschijnlijk na de eerste bocht al zo ver voor dat ik het nog niet kan zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
theAlchemist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:50:
@Mr Nielsson kan je een rival tijdje neerzetten? Kan ik even kijken waar je veel tijd wint. Ik vraag het maar niet aan Stoksbrood want die ligt waarschijnlijk na de eerste bocht al zo ver voor dat ik het nog niet kan zien :P
Zal vanavond eens kijken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Morgen om 20:15 zal de lobby weer worden geopend om de invites te sturen. Om 20:30 gaan we van start met de 2e race van het seizoen.

Dit keer op circuit Yas Marina met de Corkscrew layout!
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-Cc-uQZee-1c/WgMOrnlSnqI/AAAAAAAAK0I/P0gY8odLoVo5NAo_6DouOo8wh8T5CXDWgCLcBGAs/s1600/yas%2Bmarina%2Bcorkscrew.png

Even taggen :) : @Davidson @mr.paaJ @Mr Nielsson @NLRev0lution @MAX3400 @rhwerkman @SinergyX @skreppiedoe

En de mogelijk rijders? @Jordy8 @job115 @Annoying-Orange @JPM85

Huidige oefentijden checken? Dat doe je hier

[ Voor 13% gewijzigd door Stoksbrood op 27-09-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ben er gewooon weer bij hoor @Stoksbrood maar zou het waarderen als je je gsm opzij legt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zondag 27 september 2020 @ 18:52:
Ja, ben er gewooon weer bij hoor @Stoksbrood maar zou het waarderen als je je gsm opzij legt ;)
Ben uberhaupt benieuwd hoe ik er morgen aan ben. Eerst een training en daarna nog racen 8)7 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:46:
[...]

Ben uberhaupt benieuwd hoe ik er morgen aan ben. Eerst een training en daarna nog racen 8)7 .
Balen he, als je de 30 gepasseerd bent... O-)

Mij maken ze gewoon wakker van de verzorging rond 20:00 zodat ik nog even een kwartier kan proberen te plassen en daarna de Xbox aanzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:08
De jeugd van tegenwoordig.... :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:49:
Morgen om 20:15 zal de lobby weer worden geopend om de invites te sturen. Om 20:30 gaan we van start met de 2e race van het seizoen.

[Afbeelding]

Even taggen :) : @Davidson @mr.paaJ @Mr Nielsson @NLRev0lution @MAX3400 @rhwerkman @SinergyX @skreppiedoe

Ik hoop op tijd aanwezig te zijn. Badkamer boer heeft uitleg nodig hoe die zn werk moet doen, dus eerst ff op en neer rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:08:
[...]

Ik hoop op tijd aanwezig te zijn. Badkamer boer heeft uitleg nodig hoe die zn werk moet doen, dus eerst ff op en neer rijden...
Neem @Stoksbrood mee O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Witte troon, veel bruine zooi erin dumpen. Knopje drukken, bruine zooi weg en witte troon weer wit.
Moeilijk is het niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik red het niet vanavond, baby en deadline enzo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:30:
Ik red het niet vanavond, baby en deadline enzo. :|
Jammer maar vanzelfsprekend gaat dat voor.

Tot snel en succes vanavond! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Stoksbrood schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:49:

[Afbeelding]

Zet mijn Xbox net aan, die is nu aan het updaten. Als die op tijd klaar is doe ik mee

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +4 Henk 'm!
R2 zit er weer op! Mooie gevechten gehad :) !

Hieronder de uitslag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m66bX2C.png

De volgende race is Long Beach Full:
Afbeeldingslocatie: https://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/LongBeach-Indy-15.192aec489adc6fdee38f5f9b55318e39.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Heb nog steeds het idee dat de baan anders reageert op Free Play, Rivals en Multiplayer. We waren duidelijk sneller dan onze oefentijden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gister echt kostelijk vermaakt; sowieso de sprint-setup is wel erg gaaf hoor dat je op een gegeven moment boven op elkaar zit (letterlijk / figuurlijk) en dat het dan toch allemaal goed lijkt te gaan!

Jammer van @theAlchemist die in de hoofdrace ineens de auto liet spinnen; je was aardig aan het trappen tot die tijd. Gelukkig had ik daarna @NLRev0lution om bijna 10 ronden op de bumper te hangen dus dat was ook gezellig!

Goed, Long Beach binnenkort! Wordt vast een wreckfest met al die muren maar lijkt me niet ondoenlijk en zeker als het een lekker vol veld weer kan zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson

Ondertussen ook weer even een balletje opgooien voor een Endurance 2,5h?

Datum/tijd: 14 november 20:00
Auto: Forza GT klasse
Baan: Spa? Suzuka? Dubai Mountain? :+ Noem maar suggesties

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Nielsson op 29-09-2020 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:28:

Datum/tijd: 14 november 20:00
Auto: Forza GT klasse
Baan: Spa? Suzuka? Noem maar suggesties
Ik heb een kolom toegevoegd in de Seizoen 9 Excel sheet, zie kolom O.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die @Davidson komt toch nog met plaatjes & filmpjes wolla?
Mr Nielsson schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:28:

Baan: Spa? Suzuka? Dubai Mountain? :+ Noem maar suggesties
Road Atlanta Full + SIM Damage :+

[ Voor 71% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2020 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:40:Jammer van @theAlchemist die in de hoofdrace ineens de auto liet spinnen; je was aardig aan het trappen tot die tijd. Gelukkig had ik daarna @NLRev0lution om bijna 10 ronden op de bumper te hangen dus dat was ook gezellig!
Het lijkt er op dat ik na de eerste periode van veel grip wat te enthousiast op mijn gaspedaal loop te rammen bij het uitkomen van sommige bochten. Ik kwam toen bij @Davidson in de buurt en die heeft me geloof ik nog ontelbaar keer zien spinnen en evenveel pogingen om bij hem weg te rijden. Ik ga er vanuit dat ik de hoofdrolspeler ben in de replay van hem. :+ Laatste ronden kwam ik weer een beetje in mijn focus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
theAlchemist schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:52:
[...]
Het lijkt er op dat ik na de eerste periode van veel grip wat te enthousiast op mijn gaspedaal loop te rammen bij het uitkomen van sommige bochten. Ik kwam toen bij @Davidson in de buurt en die heeft me geloof ik nog ontelbaar keer zien spinnen en evenveel pogingen om bij hem weg te rijden. Ik ga er vanuit dat ik de hoofdrolspeler ben in de replay van hem. :+ Laatste ronden kwam ik weer een beetje in mijn focus.
Ik voel een spin-off aankomen.
Afbeeldingslocatie: https://www.pngmart.com/files/11/Rage-Comics-Troll-Face-Transparent-PNG.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Het is niet zo even in elkaar gezet (en je hebt je fulltime baan natuurlijk tussendoor), maar hierbij! De spin-off van @theAlchemist vind je hier :P

Yas Marina is niet echt mijn circuit (denk te technisch), maar was wel weer leuk racen! Je hebt alleen wel heel snel de neiging buiten de baan te gaan met al dat asfalt :P Was in de sprint een beetje té agressief en had daardoor slechte exit's, leverde daardoor een 10e plaats op.. Ook was het een beetje teveel botsautootje spelen, excuus :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/2eb3c21f-b7d9-4f67-818e-28a7dbb246f9
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/d305fb42-0e0a-4d9e-983c-cd0e991fb385
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/067a6921-fce6-45f3-bf02-12a8a75a5e05

Acties:
  • +2 Henk 'm!
YouTube: Forza Motorsport 7 - Mazda MX-5 2016 @ Yas Marina - online
YouTube: Forza Motorsport 7 - Mazda MX-5 2016 @ Yas Marina - online

^ time-based URL's en daar is de fun van de sprintrace! Heerlijk close en dicht op elkaar :)

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2020 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
Davidson schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:42:
Het is niet zo even in elkaar gezet (en je hebt je fulltime baan natuurlijk tussendoor), maar hierbij! De spin-off van @theAlchemist vind je hier :P
We hielden elkaar wel lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Andere PC users waarbij Forza sinds vandaag ineens crasht naar bureaublad bij het laden van track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Mr Nielsson schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:24:
Andere PC users waarbij Forza sinds vandaag ineens crasht naar bureaublad bij het laden van track?
Is het een willekeurige baan of steeds dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

Is het een willekeurige baan of steeds dezelfde?
Zijn glijbaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
Ik heb nog wel fanports over, misschien helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rhwerkman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

Ik heb nog wel fanports over, misschien helpt dat?
Is dat voor blazen of zuigen?

Anyway, kan er iemand please een Rivals doen met die MZD op Long Beach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:56:
[...]

Is dat voor blazen of zuigen?

Anyway, kan er iemand please een Rivals doen met die MZD op Long Beach?
Kan wel, maar kom niet meer in buurt van die 01:32,5
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.