Dumfries en WijndalVlassie1980 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
Van Aanholt en Hateboer is erg fragiel inderdaad, maar wie is er momenteel wel goed op die posities?
Ik vermoed dat hij hele goede centrale verdedigers achter heeft, dat kan niet andersGrindtegel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:05:
[...]
ik begrijp er ook niks van, ook niet bij atalanta want daar doet ie precies hetzelfde, rennen rennen en rennen is het enige dat ie kan
Wijndal en Dumfries?Vlassie1980 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
Van Aanholt en Hateboer is erg fragiel inderdaad, maar wie is er momenteel wel goed op die posities?
Nou unaniem eens over een speler die er niet in hoort. Dat is ook een unicum denk ik.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dumfries en Wijndal deden het goed, maar De Boer had 'frisse voeten' nodig.Vlassie1980 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
Je kunt beter 'goede voeten' opstellen, aldus Van der Vaart.
Ik kijk nog maar 5 minuten maar zat nu al een wissel voor hem te denken.Grindtegel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
prachtige schijntrap... LOL
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die hebben wij ook wel. Maar Atalanta speelt ook anders natuurlijk, met drie centrumverdedigers, en is beter ingespeeld waarschijnlijk.Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
[...]
Ik vermoed dat hij hele goede centrale verdedigers achter heeft, dat kan niet anders
En volgens mee vergeet iedereen dat het tegen Bosnië ook open lag aan de zijkanten. De elftallen van De Boer lijken minder stabiel dan die van Koeman
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 18-11-2020 21:11 ]
Je kan ook 1 voet en 1 houten poot opstellen en je gaat er op vooruit.dutchgio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:08:
[...]
Dumfries en Wijndal deden het goed, maar De Boer had 'frisse voeten' nodig.
Je kunt beter 'goede voeten' opstellen, aldus Van der Vaart.
Maakt niet uit, valt weinig te winnen behalve wat voor de co efficiënt lijst.Luxicon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
Italië staat al voor.
Maar voor de eer, kom op, de Boer vind het geen probleem met zo'n achterhoede blijkbaar
Nette goal van de Italianen.
[Streamable: https://streamable.com/2y7qj7] https://streamable.com/2y7qj7
[Streamable: https://streamable.com/2y7qj7] https://streamable.com/2y7qj7
Hateboer is nu bang geworden voor balverlies, daarom neemt hij amper nog risico.
...
Je mag als spelers gewoon besluiten niet meer naar Hateboer te passen. Lijkt me volkomen legitiem.
In tegenstelling tot normaal.Luxicon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Hateboer is nu bang geworden voor balverlies, daarom neemt hij amper nog risico.
ook even aan de polen vragen niet meer over die kant te spelen dansnmght schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:11:
Je mag als spelers gewoon besluiten niet meer naar Hateboer te passen. Lijkt me volkomen legitiem.
Heeft iemand data van de vrije trappen van Memphis en hoeveel daarvan voor gevaar gezorgd hebben?
Hoe durf je de kwaliteiten van Memphis in twijfel te trekken?!!Exocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:11:
Waarom neemt Memphis de corners?
Er komt ook niemand voor de eerste man!Grindtegel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:12:
goeie corner
Wel veel goede intenties qua aanval, moet een keertje goed vallen,
0-5% maximaalDeadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
Heeft iemand data van de vrije trappen van Memphis en hoeveel daarvan voor gevaar gezorgd hebben?
Ja heb ik. Nul.Deadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
Zo, de eerste eindronde die we mislopen onder de Boer is alweer een feit. Heeft ie niet lang voor nodig gehad.
Ik heb besloten vandaag maar maximaal 1x over Depay te klagen. Hij doet zoveel fout, dat is echt ongelooflijk. Linksbuiten verhult dat nog een beetje omdat hij dan minder centraal de bal steeds verspeelt met onzinnige of volstrekt voorspelbare acties. Het is dat hateboer en van aanholt nog slechter spelen anders zou ik zeggen: minuut 30 wisselen lijkt me prima.Exocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:11:
Waarom neemt Memphis de corners?
dat was dus mijn 1x
Hoezo verbazend? Op de maan gewoond de afgelopen vijf jaar?LAD93 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
Ik vind de Vrij verbazend oké
Volgens mij had van Aanholt wel iets mogen doen. Ze krijgen alle ruimte.
...
Ik heb net even tijdens het hardlopen op de loopband eens opgelet op Hateboer of ik misschien iets te kritisch op hem was. Maar gelukkig heeft hij mijn gelijk bewezen. Nou zijn er meer spelers die niet goed zijn(Blind/Klaassen en eigenlijk ook wel De Vrij en Wijnaldum), maar man wat is die vent slecht. 90% van z'n passes komen niet aan of zijn dusdanig slecht(te zacht/stuiteren) zodat de volgende speler er weinig mee kan. Daarnaast doet hij verdedigend echt helemaal niets en laat voortdurend z'n man lopen.
Laat net weer zijn man lopenLAD93 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
Claasen speelt Hateboer zacht in, hij komt in de knoei met zo’n bal met de aanname claasen moet verdedigen wat die niet kan/doet en Hateboer is slecht? Ik zeg claasen wisselen en blind in de rust.
Gevaar is tot nu toe van Wijnaldum
Ik snap niet waarom hij niet instapte bij die goal en bij die bal op de paal. Dat zag er zo raar uit dat het een soort van vage instructie moet zijn geweest van Frank de Boer, anders kan gewoon niet. Los van die 2 momenten is hij prima idd.LAD93 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
en heeft ook al een aantal keer met een slechte aannamen/of pass een kans voor polen veroorzaakt.
Klopt helemaal. Het zijn stuk voor stuk matige verdedigers en dat wordt versterkt door de bijpassende matige coach.Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:54:
[...]
Ja 1 man van de 4
Heb je gezien wat Hateboer deed?
Gezien wat Blind deed, pootje achteruit?
Van Aanholt levert hem paar keer in.
Bij onze fc groningen hebben ze een betere verdediging, kan je nagaan
Edit : weer open aan de kant van Hateboer
XXXVI
Serieus, Claasen?Mapro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
Claasen speelt Hateboer zacht in, hij komt in de knoei met zo’n bal met de aanname claasen moet verdedigen wat die niet kan/doet en Hateboer is slecht? Ik zeg claasen wisselen en blind in de rust.
KlaassenMapro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
Claasen zal waarschijnlijk voor België uitkomen
En die tien procent die aankomt gaat achteruit, meestal heel verrassend naar de afzender van de bal..Terranova schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
Ik heb net even tijdens het hardlopen op de loopband eens opgelet op Hateboer of ik misschien iets te kritisch op hem was. Maar gelukkig heeft hij mijn gelijk bewezen. Nou zijn er meer spelers die niet goed zijn(Blind/Klaassen en eigenlijk ook wel De Vrij en Wijnaldum), maar man wat is die vent slecht. 90% van z'n passes komen niet aan of zijn dusdanig slecht(te zacht/stuiteren) zodat de volgende speler er weinig mee kan. Daarnaast doet hij verdedigend echt helemaal niets en laat voortdurend z'n man lopen.
Gelukkig ben jij geen bondscoach als je dit werkelijk zo ziet.Mapro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
...
Ik haat De Boer om Hateboer..
Hateboer doet continue hetzelfde, als er uberhaupt al een pass aankomt van hemMapro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
Zo gebeurde het toch?Luxicon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:19:
[...]
Gelukkig ben jij geen bondscoach als je dit werkelijk zo ziet.
wat zit die commentator nou lovend te doen, wanne mafkees is dat?
Wauw goede kopbal van Hateboer. Ik ga turven zo lang ik hem in Oranje zie.
1 goede actie so far.
1 goede actie so far.
Ik heb het niet over een situatie, maar over je algemene beoordeling.
...
Is de commentator niet iets te positief? haha
Het is in ieder geval niet het slaapverwekkend tikkie-terug voetbal onder FdB's Ajax waar sommigen bang voor waren. Sterker nog, aanvallend is het best OK. Moet alleen meezitten met de afronding.
En de verdediging zonder de Ligt en VvD is nou eenmaal minder.
Vermakelijke pot. Gewoon genieten van voetbal vanavond
Ik snap dat Hateboer er geen pepernoot van bakt.. maar Klaassen was wel erg veel schuld aan dat doelpunt. Hateboer weinig goed maar ook weinig fout, gewoon matig zoals altijd..Luxicon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:20:
[...]
Ik heb het niet over een situatie, maar over je algemene beoordeling.
Vind dat Klaassen dan ook benoemd mag worden en niet alleen Hateboer afbranden
Dit is geen Ajax-topicExocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:22:
Ik zou ook zeggen Blind en Klaassen eruit
Rust pakken voor zondag
Sarcasme moet er ook zijn.MailMan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:21:
Het is in ieder geval niet het slaapverwekkend tikkie-terug voetbal onder FdB's Ajax waar sommigen bang voor waren. Sterker, aanvallend is het best OK. Moet alleen meezitten met de afronding.
En ze zijn gewoon slecht vandaagExocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:22:
Ik zou ook zeggen Blind en Klaassen eruit
Rust pakken voor zondag
Volgens mij vergeten een hoop spelers dat kapstok Luuk niet speelt vandaag. Al die ballen in de lucht zijn nu niet handig als je geen kopsterke spits hebt.
Nou ja, alles beter dan Frank "vergelijking zonder als of rare metafoor" Snoeks of Koert "ik lul maar wat en pers mijn mening door uw strot" Westerman.Grindtegel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:20:
wat zit die commentator nou lovend te doen, wanne mafkees is dat?
Je hebt het wel over de Serie A, het tempo lift daar stukken lager dan in de topcompetities.Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
[...]
Ik vermoed dat hij hele goede centrale verdedigers achter heeft, dat kan niet anders
En ik maar denken dat we weer een topland waren na de geweldige overwinning op Bosnië!

Het is écht wachten tot Depay al die ballen erin gaat schieten.. lang wachten, maar wel wachten
per aspera ad astra
Overigens, die Polen zetten ook consequent en goed druk. Dat mag ook wel even genoemd. Met de sterkste (beschikbare) elf zou het niet opeens soepel lopen denk ik.
Depay Depay... ik heb jochies van 8 in mijn team die van die afstand de bal in de kruising weten te rammen. Echt

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 18-11-2020 21:25 ]
En het prachtige spel tegen Italië niet vergeten!remco112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:25:
En ik maar denken dat we weer een topland waren na de geweldige overwinning op Bosnië!
Alles volgens verwachting toch? Dit is 110% de Boer aan het werk. Precies zoals het bij ALLE clubs ging. Alleen bij Ajax had hij de beste spelers in de competitie, dus ging het steeds net goed. Dodelijk saai spel, maar wel winnen.
Al zijn andere clubs is het totaal en faliekant mislukt. Beetje herhaling van zetten natuurlijk deze post, maar dit gaan we de komende 20 potten nog zien. Dan moet zelfs de KNVB ingrijpen.
Al zijn andere clubs is het totaal en faliekant mislukt. Beetje herhaling van zetten natuurlijk deze post, maar dit gaan we de komende 20 potten nog zien. Dan moet zelfs de KNVB ingrijpen.
Depay is echt overschat. Ik zou Malen eerder een kans geven in de spits, is ook zijn positie. Jammer dat Frenkie die bal er niet inschuift.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoezo is dit saai voetbal? Kansen genoeg en ook met goed voetbal?PWM schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:25:
Alles volgens verwachting toch? Dit is 110% de Boer aan het werk. Precies zoals het bij ALLE clubs ging. Alleen bij Ajax had hij de beste spelers in de competitie, dus ging het steeds net goed. Dodelijk saai spel, maar wel winnen.
De flessen azijn waren in de uitverkoop blijkt in dit topic
[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 18-11-2020 21:28 ]
Hoeveel potten duurde het voordat ze Blind eruit hebben gedonderd? Ik weet nog niet wie ik erger vindt als coach, Blind of de Boer. Maar ze doen weinig voor elkaar onder.PWM schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:25:
Zulke potten hebben we toch al veel vaker gezien de laatste jaaaaren? Ook onder andere bondscoaches.PWM schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:25:
Wat is de invloed van De Boer? Sommige spelers kunnen gewoon weinig anders/beters.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-11-2020 21:29 ]
Het is spannend omdat het aan beiden kanten verdedigend niet zo goed isMailMan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:26:
[...]
Hoezo is dit saai voetbal? Kansen genoeg en ook met goed voetbal?
De flessen azijn waren in de uitverkoop blijkt in de topic
Ik denk dat iedereen in dit topic dat wel vindtAgent47 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:26:
Depay is echt overschat.
hoekschop van depay, dan weet je dat het goed word
Gloeiende... lijkt Feyenoord wel dit. Elke keer de laatste stap richting het doel die ruk is
per aspera ad astra
Vind zelf bijna alle coaches slap / niet geschikt. van Bommel en Bronckhorst zijn net zo goed van het slappe voetbal. Denk dat alleen Bosz en ten Hag geschikt zijn (en van Gaal). Koeman was ook prima te noemen btw.LZ86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:27:
[...]
Hoeveel potten duurde het voordat ze Blind eruit hebben gedonderd? Ik weet nog niet wie ik erger vindt als coach, Blind of de Boer. Maar ze doen weinig voor elkaar onder.
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 18-11-2020 21:30 ]
...
Pas op hoor. Sommigen likken depay af hierremco112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:28:
[...]
Ik denk dat iedereen in dit topic dat wel vindt
Onder Koeman was het vaak ook dramatisch inderdaad!Vos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:28:
[...]
Zulke potten hebben we toch al veel vaker gezien de laatste jaaaaren? Ook onder andere bondscoaches.
Ik ben het met je eens dat wij niet top zijn, maar iets beter dan Polen zijn we wel als je elke speler naast elkaar zet. We spelen nu ook met reserve spelers.D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:00:
[...]
Wat hebben wij dan? Drie centrumverdedigers bij topclubs in de grote competities (waarvan er twee geblesseerd zijn... ), twee middenvelders in de Europese top en één van de beste creatieve aanvallers in Frankrijk. En dan een aantal degelijke spelers en wat grote talenten uit de eredivisie.
Zou het dan toch gewoon aan de spelers liggen?remco112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:29:
[...]
Onder Koeman was het vaak ook dramatisch inderdaad!
Blind en Hateboer mogen blij zijn als ze op de bank zitten, laat staan in het veld.LZ86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:27:
[...]
Hoeveel potten duurde het voordat ze Blind eruit hebben gedonderd? Ik weet nog niet wie ik erger vindt als coach, Blind of de Boer. Maar ze doen weinig voor elkaar onder.
Spel was vaak drama, maar we wonnen uiteindelijk wel.remco112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:29:
[...]
Onder Koeman was het vaak ook dramatisch inderdaad!
Te bedenken dat Koeman het beetje geld dat ze bij Barca hebben wil besteden om Depay te halen.
Dan moet de jeugd daar toch echt slecht zijn
Nou het is weer even geleden maar ik sla de tweede helft lekker over.

Tis volgens mij niet zo moeilijk... Maak de kansen eens af, niks aan het handje
Maar dat schijnt weer eens een probleem te zijn...
Gewoon de verbetenheid om te willen scoren mist
Gewoon de verbetenheid om te willen scoren mist
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 21:32 ]
Geen enkele bal lijkt goed te vallen terwijl het gehele voorwerk prima is. Kansen genoeg, het had makkelijk 1-3 / 1-4 kunnen staan.
Inderdaad, gezeur over het spel, maar er wordt zat gecreëerd, dat is wel eens anders geweestHarribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:31:
Tis volgens mij niet zo moeilijk... Maak de kansen eens af, niks aan het handje
Maakt me geen fuck uit. Als ie maar eruit wordt gehaald!Mapro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:32:
Welke opties zijn er in plaats van depay op de bank?
Maar lever je dan niets in voor 2x niets? 🤔remco112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:33:
[...]
Maakt me geen fuck uit. Als ie maar eruit wordt gehaald!
die kut ah reclame jinxed het gewoon iedere keer
Verdedigend is het wel triest vandaag.Exocet schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:32:
[...]
Inderdaad, gezeur over het spel, maar er wordt zat gecreëerd, dat is wel eens anders geweest
Zou me niets verbazen dat wij alle kansen niet afmaken, Hateboer oid een bal verliest en het dan 2-0 staat... Let op...
Gewoon kansen afmaken graag
Laten we eens beginnen met twee fatsoenlijke backs die een voorzet kunnen geven en geen balverlies lijden op de helft van de tegenstander. Wat een drama om die Hatenboer te zien voetballen, vreselijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vind Malen en Stengs best aardig ballen.
Het is jammer dat er teveel spelers op beslissende momenten niet thuis geven of soms helemaal niet thuis geven. Hateboer, Van Aanholt, Blind en nog een speler.
Het is jammer dat er teveel spelers op beslissende momenten niet thuis geven of soms helemaal niet thuis geven. Hateboer, Van Aanholt, Blind en nog een speler.
Depay op links was beter de vorige keer. Kijken of er dadelijk een paar wissels komen, het is zeker geen verloren pot.
En zonde van die ene tegengoal. Ik vind het wel een riskante opstelling ook met Hateboer die ver voorin gaat staan en zich zo erg kwetsbaar opstelt.
En zonde van die ene tegengoal. Ik vind het wel een riskante opstelling ook met Hateboer die ver voorin gaat staan en zich zo erg kwetsbaar opstelt.
Hateboer doet gewoon pijn aan de ogen..Han schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:35:
Laten we eens beginnen met twee fatsoenlijke backs die een voorzet kunnen geven en geen balverlies lijden op de helft van de tegenstander. Wat een drama om die Hatenboer te zien voetballen, vreselijk.
Wel lekker open pot.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 21:36 ]
Dat dus. Ik heb het idee dat De Boer het elftal overschat. Leuk hoor, dat het er voorin flitsend uitziet maar zonder aanvallers van wereldklasse heb je daar weinig aan. En dan zit iedereen te zeiken over Depay maar die probeert nog iets tenminste.Deadsy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:31:
[...]
Spel was vaak drama, maar we wonnen uiteindelijk wel.
En de Boer houdt altijd hetzelfde systeem. Hij probeert nooit wat.D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:36:
[...]
Dat dus. Ik heb het idee dat De Boer het elftal overschat. Leuk hoor, dat het er voorin flitsend uitziet maar zonder aanvallers van wereldklasse heb je daar weinig aan. En dan zit iedereen te zeiken over Depay maar die probeert nog iets tenminste.
...
Ik blijf deze commentator een aparte man vinden. Zo goed en interessant was het toch allemaal niet? Zometeen ook weer Tom, die vind ik zo houterig, ben benieuwd naar de voorop gestelde vragen.
Het tempo van ons spel moet echt omhoog, maar daar zijn onze spelers ook weer te langzaam voor helaas.
Het tempo van ons spel moet echt omhoog, maar daar zijn onze spelers ook weer te langzaam voor helaas.
Hij moet eens proberen simpel te voetballen!D-e-n schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:36:
[...]En dan zit iedereen te zeiken over Depay maar die probeert nog iets tenminste.
Dit topic is gesloten.