[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Pascal1988 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:39:
[...]

Maar er gaat niet 3 maanden niks binnenkomen. Momenteel worden er meer kaarten gemaakt en zullen er ook af en toe kaarten binnen gaan komen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de productie 3 maanden stil gaat liggen. De plek op de lijst blijft dus gewoon relevant. Als je op plek 3 staat, hoeven er maar een paar kaarten binnen te komen en je bent aan de beurt. Als je op plek 478 staat, moeten er een fix aantal kaarten binnenkomen, voordat je aan de beurt bent.
Alternate wil hier gewoon mee zeggen dat ze niet in staat zijn om plekken inzichtelijk te maken, en er ook geen moeite voor te willen doen

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 19-09-2020 14:42 ]

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Sn0wblind schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:24:
[...]

In Nederland waren er bij Nvidia direct 117 FE boards beschikbaar, denk dat CDromland de minste heeft gehad.
Hoe weet je dat er voor heel NL 117 FE's waren?

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hoe kan je eigenlijk een FE bestellen in Belgie??

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DeKoetsier schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:41:
[...]

Afgelopen donderdag heeft iemand hier een post geplaats met een uitdraai van de digital river shop api en de quantity die daar uitkwam was 117.

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
lapino schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:45:
Als het goed is gewoon via de Nvidia shop

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Hugo_ijslijk schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:05:
[Afbeelding]

Wel interessant dat er bij Megekko nu nog nieuwe MSI Trios worden besteld met de huidige hoge prijzen en levertijden.

Voor de geinteresseerden, ik heb het script van @RickDB van gisteren nog iets aangepast met ondersteuning voor Gotify (self-hosted notificatie server): https://gist.github.com/h...043789b90b54a5cd21de6d4d6

https://gist.github.com/R...4c5543102dd0ff90fd550af89

Gotify ziet er interessant uit alleen nog geen iOS app zeker?

• Sven02
DeKoetsier schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:41:
[...]

Partners hebben uberhaupt geen FE kaarten gehad. Er zit weer iemand koffiedik te bestuderen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:40

Schurem

Anytime, Anywhere

Tof bericht van alternate. Prima. Ben net aangesloten in de rij. Ik zie wel wanneer 'ie komt. Hopelijk vóór de reverb G2 ;-)

En dan natuurlijk dit soort lijeurs de quanqrue:

V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G

Wat is het tweakers.net beleid over scalpers? scalperen? >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Schurem op 19-09-2020 14:49 ]

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Schurem schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:48:
en dan natuurlijk dit soort lijeurs de quanqrue:

Permaban >:)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:38

OMD

Pascal1988 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:39:
[...]

Maar er gaat niet 3 maanden niks binnenkomen. Momenteel worden er meer kaarten gemaakt en zullen er ook af en toe kaarten binnen gaan komen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de productie 3 maanden stil gaat liggen. De plek op de lijst blijft dus gewoon relevant. Als je op plek 3 staat, hoeven er maar een paar kaarten binnen te komen en je bent aan de beurt. Als je op plek 478 staat, moeten er een fix aantal kaarten binnenkomen, voordat je aan de beurt bent. Uiteraard kan het zijn dat van het ene merk meer binnen komt dan van het andere merk en je dus op de ene wachtrij bij plek 478 eerder aan de beurt bent, dan bij de andere wachtrij.
Aanname's...

Werken niet.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
lapino schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:45:
Via Nvidia site, alleen wordt voor België de taal automatisch frans en kan je die niet aanpassen.
Oefenen alvast voor de 2de lading zou ik zeggen ;)

• Sven02
Tof bericht van alternate. Prima. Ben net aangesloten in de rij. Ik zie wel wanneer 'ie komt. Hopelijk vóór de reverb G2 ;-)

Veilen gaat sws weinig zin hebben, de trolls zullen blijven bieden en uiteraard niet betalen.

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
OMD schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:50:
[...]

Aanname's...

Werken niet.
Aanname's? Het feit dat er nu kaarten worden geproduceerd, is een aanname? Waarom zouden er 3 maanden lang geen kaarten worden geproduceerd? Is het ooit al eens een keer eerder voorkomen dat winkels 3 maanden lang niks binnen hebben gekregen, omdat er geen kaarten werden geproduceerd? Er valt inderdaad niks te zeggen over de hoeveelheid kaarten die geleverd gaan worden aan de Nederlandse winkels en ook niet met welke interval het zal gaan gebeuren, maar het dat er kaarten gaan komen, lijkt mij wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Pas maar op dat je 2 weken later ofzo niet een geretourneerde overgeclockte kaart krijgt van een ex klant kuch kuch MEGEKKO kuch kuch hahaha

Nee nee is allemaal nieuw hoor! HOOR!!! 8)7

Anyway ik denk dat ik het ook allemaal maar ff laat.

Ik deel het enthousiasme van iedereen. Ik heb al zo lang mijn 1080 ti die ik immers heb verkocht.
Genoot er echt van maar mijn nieuwere Samsung G7 Odyssey vond de kaart niet zo leuk meer.
Dus voor wat ik WIL en GA DOEN en al DEED heb ik de 3080 ECHT nodig en super veel zin in. Maar uiteraard geen ramp als ik nog wat langer moet wachten.

Hoop ook echt nog dat ik een FE kan scoren en dan annuleer ik mijn order wel als die er sneller is.
Anyhow...

I love you guys :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51

Ik heb zelf net ook eentje verkocht. Maar voor vraagprijs.
Dit soort praktijken moeten afgestraft worden

• Lycan-Strife
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:06:
[...]

Welke? Had ik ook graag willen overnemen.

• Kevin24
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-04-2021
[...]

Klopt is inderdaad totaal niet netjes.. maar aan de andere kant vind ik het nog veel triester dat mensen zo desperate zijn dat ze dat geld er voor gaan neerleggen... Zo kan je het ook weer bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:07:
[...]

Welke? Had ik ook graag willen overnemen.
Haha, ik was zo'n gek die een inno3d voor 1019 had gekocht.
Voor die prijs ook doorverkocht

• Lycan-Strife
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:09:
[...]

Haha, ik was zo'n gek die een inno3d voor 1019 had gekocht.
Voor die prijs ook doorverkocht
Jij mijn vriend... hebt ballen van staal hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:55
Kevin Moezelaar schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:07:
[...]

Klopt is inderdaad totaal niet netjes.. maar aan de andere kant vind ik het nog veel triester dat mensen zo desperate zijn dat ze dat geld er voor gaan neerleggen... Zo kan je het ook weer bekijken.
Het is maar wat de gek er voor geeft inderdaad.. mij niet gezien!

Er zijn nog een aantal kaarten die nog moeten verschijnen waaronder de Zotac Trinity Holo en de AMP Extreme.

Ik ben echter wel bang dat de prijzen ook extreem hoog gaan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:38

OMD

Pascal1988 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:59:
[...]

Aanname's? Het feit dat er nu kaarten worden geproduceerd, is een aanname? Waarom zouden er 3 maanden lang geen kaarten worden geproduceerd? Is het ooit al eens een keer eerder voorkomen dat winkels 3 maanden lang niks binnen hebben gekregen, omdat er geen kaarten werden geproduceerd? Er valt inderdaad niks te zeggen over de hoeveelheid kaarten die geleverd gaan worden aan de Nederlandse winkels en ook niet met welke interval het zal gaan gebeuren, maar het dat er kaarten gaan komen, lijkt mij wel duidelijk.
Bron? Feiten? Niet aanwezig? Aanname dus.

Je kan niets maar dan ook niets zeggen over de leverbetrouwbaarheid van bijvoorbeeld de Gaming Trio X. Alternate zegt zelfs tot einde dot jaar geen vrije voorraad te hebben van deze kaart.

Je weet echter niets over andere merken. Je weet het gewoon niet. Alles wat iedereen hier roeptoetert zijn speculaties en gokjes.

Het is gewoon een schijt launch... voor iedereen, al heb je er we een weten te bemachtigen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:11:
[...]

Jij mijn vriend... hebt ballen van staal hahaha
Valt mee.
Retourneren is altijd mogelijk

• Lycan-Strife
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:13:
[...]

Valt mee.
Retourneren is altijd mogelijk
Ja dat is waar dat is ook wel zo. Maar eerlijk... je bent wel netjes!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
Hey,

Voor de mensen die de FE besteld hebben zou ik wel goed de temperaturen in de gaten houden als je gaat OC. Blijkbaar bereiken bepaalde onderdelen meer dan 100 graden en beginnen ze throttlen rond de 110 en bij 120 graden dan gaan ze kapot.

Igorslab is een bekende Duitse OC en die zegt dat de kaart te warm wordt en mogelijk problemen gaat opleveren voor OC.

YouTube: Weit über 100 °C - Die wahren Temperaturen des GDDR6X auf der GeForc...

Ik wou zelf ook graag een FE maar na dit filmpje denk ik dat een AIB met goede koeling een beter idee is.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
[...]

Was dat ook niet meer dan 1000 euro voor een kaart van eigenlijk 729msrp? Weet dat dat ook de prijs was waarvoor jij hem had gekocht maar je had hem dan zelf ook van een retailer gekocht met scalp prijzen 😂

Iedereen mag vragen wat hij wilt, leuk of niet. Das mijn mening. Als ik opeens 2 preorders er door krijg dan gaat de goedkoopste ook weg voor de prijs van de duurdere. Daar ben ik gewoon eerlijk in.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Lycan-Strife
DannyHrmnns schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:14:
Hey,

Voor de mensen die de FE besteld hebben zou ik wel goed de temperaturen in de gaten houden als je gaat OC. Blijkbaar bereiken bepaalde onderdelen meer dan 100 graden en beginnen ze throttlen rond de 110 en bij 120 graden dan gaan ze kapot.

Igorslab is een bekende Duitse OC en die zegt dat de kaart te warm wordt en mogelijk problemen gaat opleveren voor OC.

YouTube: Weit über 100 °C - Die wahren Temperaturen des GDDR6X auf der GeForc...

Ik wou zelf ook graag een FE maar na dit filmpje denk ik dat een AIB met goede koeling een beter idee is.
Oh? Dat is interessant!!!

• Moortu
OMD schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:12:
[...]

Je kan niets maar dan ook niets zeggen over de leverbetrouwbaarheid van bijvoorbeeld de Gaming Trio X. Alternate zegt zelfs tot einde dot jaar geen vrije voorraad te hebben van deze kaart.

Je weet echter niets over andere merken. Je weet het gewoon niet. Alles wat iedereen hier roeptoetert zijn speculaties en gokjes.

Het is gewoon een schijt launch... voor iedereen, al heb je er we een weten te bemachtigen.
Gamernexus zegt dat er meer kaarten waren dan de meeste launches. Er was gewoon enorme demand

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:14:
[...]

Gamernexus zegt dat er meer kaarten waren dan de meeste launches. Er was gewoon enorme demand
Dat zou ik ook zeggen als fabrikant. Creëer je nog meer hype.

En deels was die vraag dus fake want bots.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 19-09-2020 15:16 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:13:
[...]

Ja dat is waar dat is ook wel zo. Maar eerlijk... je bent wel netjes!
De prijzen waren al zo opgeblazen.
Iemand nog meer afzetten zou ik niet kunnen.

• Lycan-Strife
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:16:
[...]

De prijzen waren al zo opgeblazen.
Iemand nog meer afzetten zou ik niet kunnen.
HAHA ja kan ik wel in komen haha. Man man man. Ik zou dat geld gewoon niet hebben. Heb al delen uit mijn lichaam moeten verkopen op de zwarte markt voor de TUF kaart

• Pascal1988
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-06 04:26
OMD schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:12:
[...]

Ik moet bronnen hebben voor het feit dat er momenteel RTX 3080s worden geproduceerd? Serieus? Das toch gewoon voor de hand liggend? Nogmaals, ik weet niks over de hoeveelheid kaarten die geproduceerd worden en ik weet ook niet hoeveel aan de verschillende winkels worden geleverd. Dat zou inderdaad een aanname zijn, maar het is gewoon onzin om te denken dat er geen kaarten worden geproduceerd en dat de winkels de komende tijd geen kaarten binnen zullen gaan krijgen.

Uiteraard is de vraag momenteel zo groot, dat de kans inderdaad aanwezig is dat er lange tijd geen vrije voorraad zal zijn, maar dat hangt ook geheel af van de hoeveelheid kaarten die worden geproduceerd.

Mijn oorspronkelijke punt ging ook niet over de hoeveelheid kaarten die geproduceerd worden, maar dat er gewoon kaarten gaan komen de komende maanden en het dus gewoon beter is om lager op de wachtlijst te staan van de kaart die je graag wilt hebben.

• Lycan-Strife
Ik vraag mij af wat Men hier en op internet de BESTE RTX 3080 kaart vind / is?

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:28:
[...]

Bij mij werkte de contactform zelfs niet gisteren...
Ook geen mail gehad mbt bestelling (kon ook van oudere account geen ww krijgen).
Die mannen blokkeren alles.

Nu zoek ik dus een oplossing met een korte wachtlijst hehe
Krijg ook geen antwoord. Hopelijk kan BytesAtWork de MSI Trio leveren binnenkort, want daar wel goeie klantenservice, 5 minuten na mijn vraag kreeg ik al antwoord daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:21:
De beste RTX 3080 is diegene die je kunt krijgen. Je hebt de komende maanden weinig te kiezen.

Maar het schijnt dat de MSI Gaming X Trio het stilste is en even goed snel.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• predator0235
Master_S schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:22:
[...]

Krijg ook geen antwoord. Hopelijk kan BytesAtWork de MSI Trio leveren binnenkort, want daar wel goeie klantenservice, 5 minuten na mijn vraag kreeg ik al antwoord daar.
Hey Master-S, heb vandaag antwoord gehad op al mijn vragen bij Tones. Ze zijn alle vragen aan het bijwerken... BytesatWork is geen officiële verdeler volgens Nvidia, Tones wel. Lijkt me sterk dat zij er dus voor Tones binnen krijgen?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Nog even een reality check. Volgens GN wordt de voorraad de komende tijd nog ingevlogen wat erg duur is.

Al zou er voldoende allocatie zijn naar NL. Kijk even hoe groot de gemiddelde doos is en stel je even voor hoeveel ruimte vele, vele honderden kaarten in beslag nemen. Als je niet vooraan in de queue staat denk ik dat je echt pas in oktober / november en het over zee verscheept is kans maakt op een kaart.
zombie01 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:14:
[...]

nvidia weet natuurlijk prima dat er enorm veel meer demand zal zijn dan bij vorige launches en toch launchen ze met veel te weinig voorraad.

Onder de streep is de afweging voor nvidia blijkbaar dat het o.a. belangrijker is om voor AMD en de Consoles te zijn dan voldoende voorraad te hebben. Maar zo gaat het al heel lang.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 19-09-2020 15:34 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:21:
Voor nu vooral de TUF en MSI X TRIO. Ik heb de MSI besteld maar die TUF is een hele goede underdog die je makkelijker kunt bestellen. De TUF heeft de beste temperaturen op 1900 rpm maar de MSI draait stock op 1300 rpm en is ongeveer 6 of 7 graden warmer. Wanneer je de MSI X TRIO op 1900 rpm zet dan is hij bijna gelijk of gelijk qua temperatuur met bepaalde onderdelen. Performance zijn ze allebei gelijk. Hardware unboxed heeft ze vergeleken.
Henkje.doc schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 06:53:
[...]

Precies dat eerste punt wat je zegt: Door de Covid19 situatie konden veel dingen niet doorgaan. Ook zaken waar mensen hard voor werken. Dat valt dan weg en ga je op zoek naar ander dingen om naar uit te kijken. Misschien zelfs onderbewust als afleiding.

Als dan ook zoiets relatief onbelangrijks als een video kaart launch(of console, etc etc) niet doorgaat dan ben je teleurgesteld.

Gamers Nexus had een op zich goede video, maar was in mijn ogen dat punt vergeten, dus een comment achtergelaten. Zijn goede gasten, maar vertel het hele verhaal.

Belofte maakt schuld en juist doordat een heel jaar bijna al het geld in de spaarpot is gezet is er voldoende ruimte om eindelijk een belofte na te komen.
Als dat niet lukt op deze lullige manier (geen communicatie, geen voorraad en tijdens het verversen de prijzen omhoog doen) dan ben je teleurgesteld, en misschien wel meer. 2020 is voor de meeste een echt vervelend jaar, dus dat emoties over dit soort bijzaken oplopen snap ik dan eigenlijk wel.

Nieuwe dag nieuwe kansen.
Hoop dat er vandaag heel wat mensen hun nieuwe kaart gaan ontvangen en wens hun veel succes toe :)
Ik snap de emotie maar je bent dan wel jezelf gek aan het maken. Op het launch event van 1 september is aangegeven; 3080: 'available 17 sept' en dat was het. Niemand heeft jou beloofd dat jij 17 september zo'n 3080 in je handen zou krijgen. Als je de laatste hardware launches hebt gevolgd (3900XT, 5700XT, 8700K, enz) dan weet je dat zodra iets een beetje een goede deal is het een paar weken gaat duren (4 tot 8 ) voor de meerderheid van de retailers het spul op voorraad heeft.

Het is verder ook niet zo dat er iets niet door gaat. Als jij zo'n 3080 wil dan plaats je gewoon bij je favoriete shop een pre-order en dan krijg je hem vanzelf. Ik geloof dat ik de 8700K, die in oktober zou uitkomen, ergens halverwege november uitgeleverd kreeg. Toen kwamen er veel binnen want ik er dezelfde week meteen twee; één van Alternate en één van Azerty. Die cpu gebruik ik nog steeds met volle tevredenheid.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Lycan-Strife
DannyHrmnns schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:25:
[...]

Voor nu vooral de TUF en MSI X TRIO. Ik heb de MSI besteld maar die TUF is een hele goede underdog die je makkelijker kunt bestellen. De TUF heeft de beste temperaturen op 1900 rpm maar de MSI draait stock op 1300 rpm en is ongeveer 6 of 7 graden warmer. Wanneer je de MSI X TRIO op 1900 rpm zet dan is hij bijna gelijk of gelijk qua temperatuur met bepaalde onderdelen. Performance zijn ze allebei gelijk. Hardware unboxed heeft ze vergeleken.
Ja de TUF heb ik dus besteld. Weet niet waarom maar vooral die Banden sporen waren voor mij added value HAHAHA

• predator0235
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:29:
[...]

Ja de TUF heb ik dus besteld. Weet niet waarom maar vooral die Banden sporen waren voor mij added value HAHAHA
De gewone TUF of de OC? en welke prijs?

• Master_S
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:23:
[...]

Hey Master-S, heb vandaag antwoord gehad op al mijn vragen bij Tones. Ze zijn alle vragen aan het bijwerken... BytesatWork is geen officiële verdeler volgens Nvidia, Tones wel. Lijkt me sterk dat zij er dus voor Tones binnen krijgen?
Ik zie het wel, bij beiden gekozen voor afhaling en betaling in de winkel. Ik ga echt geen 1600€ vastzetten voor wat grafische kaarten.

Kan wel nog even voort met mijn trouwe vriend de MSI GTX1080TI Gaming X. Heeft mij in die 3 jaar nog nooit in de steek gelaten.

[ Voor 11% gewijzigd door Master_S op 19-09-2020 15:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:29:
[...]

Haha heb je wel een goede keuze gemaakt. Ik ben een auto liefhebber maar ik had hem niet gekocht op basis van bandensporen haha. Ik heb voor de MSI gekozen omdat ik veel plezier gehad heb van mijn MSI X TRIO RTX 2080.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duMdyN0DM8DE3rm5b5TR3IKLIzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7oz4GZ2861XYBmuZuOPbTJu.jpg?f=fotoalbum_large

• Lycan-Strife
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:32:
[...]

De gewone TUF of de OC? en welke prijs?
OC 799 Alternate

• Lycan-Strife
DannyHrmnns schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:33:
[...]

Haha heb je wel een goede keuze gemaakt. Ik ben een auto liefhebber maar ik had hem niet gekocht op basis van bandensporen haha. Ik heb voor de MSI gekozen omdat ik veel plezier gehad heb van mijn MSI X TRIO RTX 2080.

[Afbeelding]
NICE!!!

Ja ik ben een drifter ;) dus zeker autoliefhebben en autosport lover _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:14
Toch de strix geannuleerd, Zit me niet lekker een meerprijs van bijna 200 euro te betalen over de tuf, welke goede reviews krijgt. Ik sluit dus aan in de rij op Alternate. Wacht toch op zen 3, mochten de nieuwe amd gpus ook mooi uit de bus komen kan ik dat dan ook nog proberen.

• predator0235
Master_S schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:32:
[...]

Ik zie het wel, bij beiden gekozen voor afhaling en betaling in de winkel. Ik ga echt geen 1600€ vastzetten voor wat grafische kaarten.

Kan wel nog even voort met mijn trouwe vriend de MSI GTX1080TI Gaming X. Heeft mij in die 3 jaar nog nooit in de steek gelaten.
Heb je het nu over Bytes of Tones? Bij Tones moet je ook niet op voorhand betalen he...

• Lycan-Strife
StefanKelevra schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:35:
Toch de strix geannuleerd, Zit me niet lekker een meerprijs van bijna 200 euro te betalen over de tuf, welke goede reviews krijgt. Ik sluit dus aan in de rij op Alternate. Wacht toch op zen 3, mochten de nieuwe amd gpus ook mooi uit de bus komen kan ik dat dan ook nog proberen.
Welcome to the TUF gang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubenwest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 14:50
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:35:
[...]

NICE!!!

Haha zelfde hier, reviews zagen er goed uit en de kaart verder ook. Zelf ben ik voor de non oc gegaan voor 729, het overclocken ga ik later zelf nog wel ff proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:35:
[...]

NICE!!!

Thanks! Ik heb de kaart nu verkocht dus ik ben nu kaartloos haha. Ik heb de nieuwe kaart wel om 14:53 besteld bij alternate maar helaas net niet snel genoeg. Hopelijk wel een van de eerste bij de volgende lading.

Nice! Ik ben geen drifter maar heb wel een kart gehad. Maar laten we niet teveel offtopic gaan haha.

• Master_S
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:36:
[...]

Heb je het nu over Bytes of Tones? Bij Tones moet je ook niet op voorhand betalen he...
Heb het over Bytes en Tones. Bij Bytes de MSI Trio besteld en bij Tones de Asus Strix OC.
Help!!!! schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:25:
Onder de streep is de afweging voor nvidia blijkbaar dat het o.a. belangrijker is om voor AMD en de Consoles te zijn dan voldoende voorraad te hebben. Maar zo gaat het al heel lang.
Ik zou er maar aan wennen want er is niet echt een manier om dit beter te doen. Wat je als consument wil is dat elke winkel in de pricewatch (stuk of 20?) voldoende voorraad heeft om binnen 3 dagen te leveren en jij dus als consument vrije keuze hebt voor de normale prijs.

Maar hoe ga je dat logistiek aanvliegen? Eerste probleem is dat je de vraag dan perfect moet voorspellen, een vraag die niet alleen afhankelijk is van de kwaliteit van je eigen product maar ook afhankelijk is van externe factoren (covid, macro economisch, Radeon, consoles, enz). Ga je de vraag overschatten dan wordt dat een extreem dure grap. Die fabrieken zijn namelijk rendabel wanneer de productie lijnen blijven doorlopen. Kom jij er op launch achter dat je de vraag hebt overschat dan moet je productie gaan terug schalen, stilleggen of zelfs volledig ombouwen. Uberhaupt is alles tegenwoordig ingesteld op 'just in time' en niet op stockpilen dus uberhaupt een andere filosofie daarin gaat flink geld kosten in de vorm van herstructurering van de logistieke keten.

Vergeet de absurde schaal van dit alles ook niet. Weet je nog vroeger, dat alles in de US altijd veel eerder uit kwam? Door de globalisering kun je niet anders dan geografisch tegelijk lanceren, anders krijg je grijze import. Daarnaast zijn dit soort producten zo universeel geworden dat de volumes echt absurd zijn geworden. Nvidia gaf aan vorig kwartaal 1654 miljoen dollar (!) aan gaming te hebben verkocht. Even gedeeld door 300 dollar per kaart kom je op 5.5 miljoen kaarten per kwartaal.

Ik vraag mij ook af of de fabrikanten de laatste tijd niet structureel onderschatten hoeveel de consument bereid is uit te geven. High-end ryzen was een probleem, 10900K was een probleem. Dan kun je het op yields gooien maar aangezien het op termijn weer verdwijnt begin ik te denken dat het wellicht toch gewoon inschattingsfouten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 19-09-2020 15:47 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Ik krijg via de Alternate chat nu dit bericht. Het gaat om de ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmTq1dCcqFv2NgVz2xF0LAWYZQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6njOQVO43cZxKhNoCywmwhZY.png?f=user_large

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

• Lycan-Strife
ascendance schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:47:
Ik krijg via de Alternate chat nu dit bericht. Het gaat om de ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING

[Afbeelding]
Dat had / heb ik dus ook met de TUF kaart.

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-08 10:42

[Afbeelding]
Same!

iRacing Profiel

• nLr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-08 13:31

nLr

Er zal niets anders op zitten dan te wachten voor de meeste.

Ik kan me niet voorstellen dat nvidia het risico gaat nemen van big navi lancering. Oftewel, het risico dat mensen nog steeds geen kaart hebben, lancering big navi, big navi big bang for bucks, iedereen annuleren bij nvidia.

Misschien hebben ze bewust gewacht en schroeven ze nu productie op om toch snel te leveren. Of spreek ik nu te veel hoop uit haha

Ryzen 7800X3D| ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | MSI RTX4080 Gaming Trio X 16GB | LG GP95R | 32GB DDR5 6000 F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | Samsung 970 Evo Plus | NZXT H710i | NZXT Kraken x73 | Corsair RM850x

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:13

[Afbeelding]
Ik heb de normale versie besteld van deze kaart, dus niet de OC versie.
Maar mijn order staat nog steeds op: Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt | In behandeling
Staat dus nog niet eens bij dat hij niet op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:02
Lycan-Strife schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:48:
[...]

Dat had / heb ik dus ook met de TUF kaart.
De gewone of oc?

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:30
bremme schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:36:
Voor wat het waard is Alice (Alternate) zegt bij bij mij:

Leverbaar over 2 dagen voor de ASUS TUF Gaming RTX 3080 (non OC)
Levertermijn onbekend voor de ASUS ROG STRIX RTX 3080 (non OC)

Van de TUF kreeg ik om 15:18 een bevestigingsmail
Van de ROG kreeg ik om 15:43 een bevestigingsmail

(Voor de zekerheid zowel de TUF als de ROG besteld in het geval eentje eerder geleverd kan worden en of wanneer de reviews van de TUF tegen zouden vallen. Maar denk dat ik die ROG gewoon ga annuleren, die TUF lijkt gewoon een prima kaart voor een mooie prijs en ik vond hem ook gewoon de mooiste qua looks van alle 3080's)
Ik heb ook de TUF gaming besteld bij Alternate en de bot geeft bij mij toevallig ook aan dat deze over 2 dagen leverbaar is.
Tot op heden heb ik hier nog geen ASUS kaarten op foto's voorbij zien komen dus hopelijk is dit de eerste levering en zitten wij erbij 8)

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:59
Gistermiddag de MSI ventus besteld, alice zegt dat ie over 5 dagen leverbeer is

• Cheesestring
  • Laatst online: 19-06-2023
Is er iemand die bij amazon heeft bestelt? (zotac)

Hij staat bij mijn op levering dinsdag. Heeft iemand anders hem ook daar bestelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
Ik ben geneigd 2 kaarten te preorderen en de kansen te spreiden.
1 bij OC UK (Asus TUF non OC, alles bij elkaar ongeveer 780€)
1 bij Alternate (denk aan een Asus TUF non OC, mogelijk langer wachten maar paar tientjes goedkoper).

Mocht ik ze per ongeluk alle 2 uitgeleverd krijgen kan ik er altijd 1 doorverkopen hier aan een medetweakert.
Zie ik iets over het hoofd? (behalve mijn CC limiet, die is hoog genoeg :P)

• ascendance
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 09:00

ascendance

Ascended

Equazor_ schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:56:
[...]

Ik heb de normale versie besteld van deze kaart, dus niet de OC versie.
Maar mijn order staat nog steeds op: Status Uw bestelling wordt momenteel verwerkt | In behandeling
Staat dus nog niet eens bij dat hij niet op voorraad is.
De ROG Strix kaarten releasen officieel ook pas maandag.

Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra

• Dionysis
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-11-2020
Dat er aangegeven wordt dat er levering over 2 dagen plaatsvind en tevens een ander aangeeft ook schijnbaar nog over 14 dagen weer een levering, geeft mij het idee dat de asus kaarten wel geleidelijk steeds binnen komen.

• JulianvDijk
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-09 15:54
Cheesestring schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:02:

Hij staat bij mijn op levering dinsdag. Heeft iemand anders hem ook daar bestelt?
Ja ik heb hem ook besteld de Zotac trinity. Heb amazon de gemailed om te vragen of ik hem daadwerkelijk ook krijg 21-22 september

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:09

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Quartz123 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:43:
[...]

De 3080 heeft nu al geheugen tekort bij de laatste battlefield game

Easy.
Hoe kom je daar in godsnaam bij, heb je bewijs??
En nee, de hardware reviews zijn geen bewijs, want niemand heeft het daar over het geheugen verbruik van games.
10GB is voorlopig nog meer dan zat, zoals al vaker aangegeven hier.

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

• dhudhu
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-06-2024
Cheesestring schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:02:

Ik.

Ik zit als een malle reddit te checken voor enige updates maar het lijkt er op dat we gewoon de sjaak zijn.
Ik heb letterlijk te horen gekregen dat ik binnen 48 uur shipping confirmation krijg maar ik geloof er geen drol van. Ik moest me niet druk maken en zou mijn bestelling op tijd ontvangen.

• Lycan-Strife
Volgens mij had ik dat al een paar keer gedropt? OC variant. :)

• Dionysis
Buiten dat zegt mijn gevoel dat er tevens ook nog een hoop orders geannuleerd gaan worden gezien een redelijk aantal klanten dubbele bestellingen aan het doen zijn, zowel bij een enkele leverancier als bij een tweetal leveranciers verspreid.

• Moortu
Ik heb me er bij neergelegd dat ik nog een week of maand of maanden zal moeten wachten op een betaalbare 3080.

Hopelijk kan ik volgende week een 3080 FE kopen.
Anders een 3080 super of ti nadat die uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sven02
Dionysis schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:06:
Buiten dat zegt mijn gevoel dat er tevens ook nog een hoop orders geannuleerd gaan worden gezien een redelijk aantal klanten dubbele bestellingen aan het doen zijn, zowel bij een enkele leverancier als bij een tweetal leveranciers verspreid.
Ik verwacht eerder dat iedereen die een 2e kaart krijgt ze gewoon gaat proberen te verkopen met winst. Op een paar degelijke Tweakers na

• Cheesestring
  • Laatst online: 19-06-2023
JulianvDijk schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:05:
[...]

Ja ik heb hem ook besteld de Zotac trinity. Heb amazon de gemailed om te vragen of ik hem daadwerkelijk ook krijg 21-22 september
Heb je al een terugkoppeling ontvangen?

• Dionysis
Denk dat er geen echte winst straks meer te behalen valt, de productie en daarmee ook de uitleveringen zullen nu wel volle toeren draaien om toch enigszins AMD voor te kunnen blijven. Het is nu hectiek en paniek maar dat is van tijdelijke aard en wellicht wel zoals NVIDIA het bedacht had, de orders liegen er niet om.

• JulianvDijk
Cheesestring schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:08:
[...]

Nog niet maar ik zal het posten wanneer ik het ontvang.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Nou eindelijk ik ben voorzien
https://imgur.com/SpSadEq

Zombie01 , respect voor de 'normale' (ahum) prijs doorverkoop

Ik kan EINDELIJK lekker achterover leunen en van dit topic genieten zonder stress.
Succes jongens !

oh p.s: ik zeg "ahum" omdat ie bij megekko echt behoorlijk overpriced was al.

[ Voor 15% gewijzigd door Quartz123 op 19-09-2020 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
JulianvDijk schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:05:
[...]

Blijkbaar heeft zotac 20000 orders ontvangen via amazon, dus ik denk niet dat we er veel vertrouwen in moeten hebben.

https://www.reddit.com/r/...0_preorders_yesterday_on/

[ Voor 11% gewijzigd door Sartsj op 19-09-2020 16:14 ]

• smocho
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 09:38
Quartz123 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:12:

Ik kan EINDELIJK lekker achterover leunen en van dit topic genieten zonder stress.
Succes jongens !

OH, vertel, hoezo 'normale' prijs? 😊

Veel plezier met de kaart!

• Lord_Dain

Succes jongens !

Gefeliciteerd! En top ook van @zombie01 natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:27

Succes jongens !

Genieten van dit topic? Fijn figuur ben je.....

• YadomiDice
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 00:01
Denken jullie dat er een verandering in beschikbaarheid komt wanneer de 3090 launch is geweest? Dat er dan meer kans is dat mijn RTX 3080 MSI X TRIO geleverd word? Ik heb het pre-ordered by Azerty...

• smocho
Sartsj schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:14:
[...]

Blijkbaar heeft zotac 20000 orders ontvangen via amazon, dus ik denk niet dat we er veel vertrouwen in moeten hebben.

Wtf dat zou echt een ziek aantal zijn 👀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CptMatineejr
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Aramiss schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:00:
[...]

Ik heb ook de TUF gaming besteld bij Alternate en de bot geeft bij mij toevallig ook aan dat deze over 2 dagen leverbaar is.
Tot op heden heb ik hier nog geen ASUS kaarten op foto's voorbij zien komen dus hopelijk is dit de eerste levering en zitten wij erbij 8)
Houdt ons op de hoogte, tot nu toe hebben we van meerdere Alternate medewerkers te horen gekregen dat de bot niet kloppende info geeft.

Maar als de jouwe over 2 dagen leverbaar is, zal ik een dansje doen, mijne zegt nog 17 dagen. Dus ik duim voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Nog even over Amazon bestellingen.

Ik heb het volgende geschreven naar hun klantenservice ivm een 3090 (asus) die daar nog steeds te koop staat
--------------------------------------
Hello,
This is the third time i'm trying to order an nvidia card from Amazon. (3080 models)
The previous two have both been cancelled because amazon goofed on their data.
My questions are :
-Will this card actually be deliverd in time ? (And please don't just look at the product page and use that data because if you haven't noticed the Nvidia 30 series launch is a complete cluster f*ck).
- Can you see how many you expect to be receiving for your stock ?
- What 'number' in line am i ?

I'm sorry to have to be asking you this, i'm sure you're all fed up with questions about these video cards, but you can blame Nvidia for that.

ANTWOORD:

Dear costumer,

Thank you for contacting us.
Of course you want to know when your order with order number 405-7792540-7682756 is going to be delivered.
Unfortunately I can not tell you how many of the products we have in stock. Following our expectations you will receive your package on the 27th of September.
If you have any other questions do not hesitate to contact us, we are pleased to help you.
Have a nice day and enjoy your weekend!

//////////////////////////////////////

Ik zou persoonlijk Amazon gewoon vergeten voorlopig.
Deze staat al de hele dag aan , maar ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat ie komt. Ik heb geannuleerd :
https://www.amazon.nl/dp/...41_242579621_TE_FOCE_n_id

• Lord_Dain
smocho schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:15:
[...]

Wtf dat zou echt een ziek aantal zijn 👀
Ben er niet eens verbaasd over, alleen dat het niet meer dan 20k orders zijn. Aangezien zelfs in de USA iedereen op amazon.de deze ene kaart aan het bestellen was. Neem daarbij dat deze kaart als enige uberhaupt te bestellen was toen na 15u00 de meeste sites op rood gingen met out of stock, had ik misschien wel meer bestellingen verwacht!

• JulianvDijk
Sartsj schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:14:
[...]

Dit bericht is zeer deprimerend :'(

• predator0235
Ik heb zowel een Asus TUF OC als MSI Ventus 3X OC in order staan. Afhankelijk van de reviews kan ik dan nog zien welke kaart ik er ga instoppen en welke ik annuleer/doorverkoop.

De TUF lijkt inderdaad een solide kaart momenteel, over de Ventus lijkt er onenigheid maar zijn ook nog geen standvaste reviews...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulianvDijk
Cheesestring schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:08:
[...]

Net een reactie ontvangen:
Hartelijk dank voor uw email naar Amazon waarin u vraagt of de Zotac grafische kaart 3080 uit bestelling XXXXXXXXX wel geleverd wordt omdat u van diverse kanten andere berichten krijgt.

Het spijt me oprecht dat ik die berichten helaas moet bevestigen.

Alhoewel deze kaart kort te koop is geweest op onze website toen u uw bestelling plaatste, was het beschikbare aantal onvoldoende om aan de vraag te voldoen. Ik vind het echt jammer maar momenteel kan deze Zotac kaart inderdaad niet geleverd worden.

Ik heb geen informatie over wanneer de voorraad is aangevuld en of dit gebeurt. Uiteraard kunt u deze bestelling annuleren, u kunt er ook voor kiezen om nog even te wachten totdat er meer informatie over is. Dan wordt u automatisch geinformeerd als uw bestelling toch verzonden wordt.

Jammer genoeg heb ik geen andere oplossing voor u. Ondanks dit wens ik u wel nog een heel fijn zonnig weekend toe.

• Lord_Dain
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:19:
Ik heb zowel een Asus TUF OC als MSI Ventus 3X OC in order staan. Afhankelijk van de reviews kan ik dan nog zien welke kaart ik er ga instoppen en welke ik annuleer/doorverkoop.

De TUF lijkt inderdaad een solide kaart momenteel, over de Ventus lijkt er onenigheid maar zijn ook nog geen standvaste reviews...
Ben ook net overstag gegaan met een preorder, wel via CC, op de Asus TUF non OC. Ik denk nog even na over een 2e preorder bij een andere webshop, als ik denk dat dit heel lang gaat duren bij Alternate. :o

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
DannyHrmnns schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:14:
Hey,

Ja deze zag ik voorbij komen op youtube. Ben zwaar nu aan t twijfelen of ik voor de 3090 FE ga.

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30
Lord_Dain schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:22:
[...]

Ben ook net overstag gegaan met een preorder, wel via CC, op de Asus TUF non OC. Ik denk nog even na over een 2e preorder bij een andere webshop, als ik denk dat dit heel lang gaat duren bij Alternate. :o
Word de cc direct afgeboekt bij alternate? of bij verzending? :)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
JulianvDijk schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:21:
[...]

Net een reactie ontvangen:
Hartelijk dank voor uw email naar Amazon waarin u vraagt of de Zotac grafische kaart 3080 uit bestelling XXXXXXXXX wel geleverd wordt omdat u van diverse kanten andere berichten krijgt.

Het spijt me oprecht dat ik die berichten helaas moet bevestigen.

Alhoewel deze kaart kort te koop is geweest op onze website toen u uw bestelling plaatste, was het beschikbare aantal onvoldoende om aan de vraag te voldoen. Ik vind het echt jammer maar momenteel kan deze Zotac kaart inderdaad niet geleverd worden.

Ik heb geen informatie over wanneer de voorraad is aangevuld en of dit gebeurt. Uiteraard kunt u deze bestelling annuleren, u kunt er ook voor kiezen om nog even te wachten totdat er meer informatie over is. Dan wordt u automatisch geinformeerd als uw bestelling toch verzonden wordt.

Jammer genoeg heb ik geen andere oplossing voor u. Ondanks dit wens ik u wel nog een heel fijn zonnig weekend toe.
Dit bevestigt het maar weer eens: ze weten echt hélemaal niks bij Amazon klantenservice. Ze krijgen nergens informatie vandaan, en lezen enkel een script met hoogstens een klein beetje persoonlijke noot om om te toveren tot aan “reactie”. Meer niet.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
ph4nt0m schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:25:
[...]

Word de cc direct afgeboekt bij alternate? of bij verzending? :)
Direct bij bestelling, ik zie de reservering al staan. Maar het voelt in ieder geval veiliger dan ideal en paypal kan al helemaal niet bij preorders. Dus als Alternate onverhoopt failliet gaat, zou ik mijn geld terug moeten krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Lord_Dain schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:27:
[...]

Direct bij bestelling, ik zie de reservering al staan. Maar het voelt in ieder geval veiliger dan ideal en paypal kan al helemaal niet bij preorders. Dus als Alternate onverhoopt failliet gaat, zou ik mijn geld terug moeten krijgen.
Met die kapitaal injectie van afgelopen donderdag blijven ze nog wel even overeind

• Ruuncruiser
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-01 20:44
Vandaag reactie van Coolblue teruggehad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHx1HkUYNgKjsUrjr2bkhstwzR4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WAGUkQ2AIXCtf3j8RDAm0a7w.png?f=user_large

Heb hierna ook nog gevraagd of het dan op een bepaald tijdstip in de dag beschikbaar is of willekeurig in de dag kan gebeuren.

• predator0235
Ruuncruiser schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:30:

[Afbeelding]

Heb hierna ook nog gevraagd of het dan op een bepaald tijdstip in de dag beschikbaar is of willekeurig in de dag kan gebeuren.
Altijd leuk, die mails die je bericht sturen een halve dag na dat de 10 kaarten online gestaan hebben :F

• Tomtomkrab
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49

[Afbeelding]

Hier staat dat je direct een melding krijgt. Van de rep die ik heb gesproken bij coolblue kreeg ik te horen dat hier meestal een aantal uren vertraging in zit en dat hij aanraadde om zelf af en toe te checken.
Ik geloof dat de verwachting dat ze binnen komen bij coolblue rond de 28e ligt.

• Sven02

[Afbeelding]

Ik heb exact hetzelfde appje gekregen reactie op een tijdstip is dat ze het gewoon niet weten.

• predator0235
Lord_Dain schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:27:
[...]

Ik vrees alleen omdat je preorder hebt gezet op de "goedkoopste" kaart dat er nog wel een deftige reeks voor je zal staan :O

• smocho
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:31:
[...]

Altijd leuk, die mails die je bericht sturen een halve dag na dat de 10 kaarten online gestaan hebben :F
Bij Coolblue zijn de kaarten nog niet bestelbaar geweest.

• Numeo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-06 22:20
Markovic89 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:29:
[...]

Met die kapitaal injectie van afgelopen donderdag blijven ze nog wel even overeind
haha :D ze kunnen wel een jaartje vooruit

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:54
predator0235 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:31:
[...]

Heeft niet iemand een scriptje hiervoor om dit te checken?

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Pagina: 1 ... 70 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord