[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 573 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sevonad
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01-2022
wickeh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:25:
[...]

Nee, je moet wachten op de Auftragsbestätigung e-mail.
Ik heb zojuist voor de 3070TI de Auftragsbestätigung mail gehad. Zal zo wel moeten komen dan.

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
Sevonad schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:51:
[...]

Ik heb zojuist voor de 3070TI de Auftragsbestätigung mail gehad. Zal zo wel moeten komen dan.
Als ge 't over den duuvel hebt!

Ik check net m'n mail en zie hem ook verschijnen. Hoera!

NBB past dus zeker geen policy toe dat je geen kaart mag bestellen omdat je dat al eens eerder hebt gedaan.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
BigTasty schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:41:
Toch al een paar keer klaar gezeten en er echt snel bij geweest maar nog geen succes gehad, elke keer wel een of andere foutmelding van de site (anti-bot mechanisme dat faalt, creditcard niet toegestaan als betaalmiddel, site error etc.) zou het nog uitmaken welke browser en addons gebruikt worden (addblock / ghostery bijv)
Ja uiteraard, ALLE addons uitzetten (adblockers/ghostery), tracking protection uit, cookies toestaan, URL whitelisten, Pihole / VPN uit etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08 22:10
Met spanning vertaalde ik Auftragsbestätigung.
Hopelijk komt het dus goed met mijn 3070. Ik klikte direct op de link in Telegram en met een paar seconden zat deze in mijn winkelmand. Moest een paar keer de pagina verversen bij die menselijkheidcheck. Er stond een melding met iets van: foute site key. Daarna creditcard nog invullen. Ik vond mezelf dus niet zo snel, dus zou een meevaller zijn.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik wil eindelijk weer een desktop bouwen (oude is 8 jaar, gebruik een gaminglaptop), en moet dus een videokaart. (wil een 3070)

Nu las ik hier net al wat over betalen via Revolut/CC, maakt het nog qua snelheid uit waarmee er betaald wordt? Zijn dit de beste opties?

En wat kan ik gemiddeld een beetje verwachten voordat ik een 3070 in bezit zou hebben?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
Benjamin- schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:39:
Ik wil eindelijk weer een desktop bouwen (oude is 8 jaar, gebruik een gaminglaptop), en moet dus een videokaart. (wil een 3070)

Nu las ik hier net al wat over betalen via Revolut/CC, maakt het nog qua snelheid uit waarmee er betaald wordt? Zijn dit de beste opties?

En wat kan ik gemiddeld een beetje verwachten voordat ik een 3070 in bezit zou hebben?
Zelf geen ervaring met Revolut maar is een CC via je bank aanvragen niet gemakkelijker? Zelf via de Rabobank gedaan en het kost mij €1,25 per maand. Hoef je geen prepaid kaart op te laden.

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik heb nog steeds geen mailtje gehad voor mijn 3080, geld is wel afgeschreven en status op de site is "In Bearbeitung". Anderen al wel een mailtje gehad over hun 3080 bestelling?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Half uurtje geleden Auftragsbestätigung gekregen voor 3080

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

• stin00
  • Niet online
Status: Versendet

Die van mij is dus sowieso gelukt en niet geannuleerd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Na 259 dagen wachten heb ik net mijn EVGA notificatie ontvangen en net ook de bestelling geplaatst. :+

EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING, 12G-P5-3657-KR € 349,99

Subtotal: € 349,99
Shipping via Tracked courier: € 15,99
VAT (21 %): € 76,86
Grand Total: € 442,84

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 14:55
T-Junkie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:42:
Na 259 dagen wachten heb ik net mijn EVGA notificatie ontvangen en net ook de bestelling geplaatst. :+

Wow, dat gaat nog door. Van alles wat hoorde stond dat al eeuwig stil. Gefeliciteerd. Ik heb me ooit aangemeld maar de hoop allang verloren en inmiddels een 3070ti binnen. Zou wat zijn als ik nog uitgenodigd wordt.

• stin00
  • Niet online
Drop voor Belgie/Frankrijk bij LDLC net gestart:

3060TI: https://www.ldlc.com/fiche/PB60306030.html

Weg, duurde eventjes maar kan niet meer in winkelmandje nu.

[ Voor 39% gewijzigd door stin00 op 11-11-2021 18:53 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42

Moesten ze hem eerst zelf terugverdienen met minen? :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
Na 47 dagen is er dan eindelijk nog eens een drop van de 3060 TI FE... en dan geraakt ge gewoon nog ni eens op de website... :(

Wat is vandaag nog de reden dat de prijzen zo hoog zijn en/of ze zo moeilijk te bemachtigen zijn?
Is er nog altijd een enorm tekort aan chips? Maar waarom dan enkel bij GPUs?
Is het nog altijd crypto?
En/of is de vraag nog altijd zó enorm?

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevonad
wickeh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:58:
[...]

Als ge 't over den duuvel hebt!

Ik check net m'n mail en zie hem ook verschijnen. Hoera!

NBB past dus zeker geen policy toe dat je geen kaart mag bestellen omdat je dat al eens eerder hebt gedaan.
Ik heb net een sms van UPSP gekregen dat ze morgen al komen!! :D

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Waar kan ik de track and trace vinden van NBB? Wordt dat nog afzonderlijk verzonden?

• Jumpman
MattiVM schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:02:
Na 47 dagen is er dan eindelijk nog eens een drop van de 3060 TI FE... en dan geraakt ge gewoon nog ni eens op de website... :(

Wat is vandaag nog de reden dat de prijzen zo hoog zijn en/of ze zo moeilijk te bemachtigen zijn?
Is er nog altijd een enorm tekort aan chips? Maar waarom dan enkel bij GPUs?
Is het nog altijd crypto?
En/of is de vraag nog altijd zó enorm?
Deze was 26 oktober nog te koop bij NBB voor € 419,00.

• Jumpman
Sevonad schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:18:
[...]

Kreeg ik de vorige keer ook, maar toen kwamen ze later.

• MattiVM
Jumpman schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:46:
Deze was 26 oktober nog te koop bij NBB voor € 419,00.
Kan goed zijn, maar ik ben Belg en ik woon in België. NBB is voor mij dus geen optie.
nickvanemden schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:47:
[...]

Zelf geen ervaring met Revolut maar is een CC via je bank aanvragen niet gemakkelijker? Zelf via de Rabobank gedaan en het kost mij €1,25 per maand. Hoef je geen prepaid kaart op te laden.
Als je bijvoorbeeld in de ziektewet zit, dan geeft de Rabobank je geen kaart.

Kan nog wel 20 andere redenen bedenken waarom mensen geen kaart kunnen krijgen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• nickvanemden
JDx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:00:
[...]

Als je bijvoorbeeld in de ziektewet zit, dan geeft de Rabobank je geen kaart.

Kan nog wel 20 andere redenen bedenken waarom mensen geen kaart kunnen krijgen.
Dat is een goed punt, zelf geen seconde bij stil gestaan :X

• teejays
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 02:00
net geprobeerd om een rtx 3080 te bestellen bij LDLC (BE), maar ik kreeg hem gewoon niet in mijn winkelwagen gezet :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVz7qA6-ifUYKgYBuh6X5YvZuhs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4USnM4Q5KCmRxVbUNCNRf9BD.png?f=fotoalbum_large

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-08 20:23
teejays schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:35:
net geprobeerd om een rtx 3080 te bestellen bij LDLC (BE), maar ik kreeg hem gewoon niet in mijn winkelwagen gezet :'(

[Afbeelding]
Om heel bruut te zijn. Ik had mijn order al om 20:17 geplaatst. Dus luttele seconden na de melding. Als ik zie dat je dit meldt om 20:35 ga ik er vanuit dat je nu pas geprobeerd hebt? Dat is veel te lang 😞

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:59

lordsnow

I know nothing

Dus je hebt jezelf opgegeven voor een 3060 halverwege maart?

Ik sta in de rij voor een 3070 sinds 26-03. Kan ik nu binnen een maand of 2 een bericht van EVGA verwachten?

• teejays
  • Laatst online: 04-09 02:00
magatsu schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:39:
[...]

Om heel bruut te zijn. Ik had mijn order al om 20:17 geplaatst. Dus luttele seconden na de melding. Als ik zie dat je dit meldt om 20:35 ga ik er vanuit dat je nu pas geprobeerd hebt? Dat is veel te lang 😞
Direct na het binnen krijgen van de melding op Telegram geprobeerd. Maar misschien checkt telegram maar elke paar minuten op nieuwe berichten?
Is er snellere manier om te zien wanneer er een drop is?

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 10:20
nickvanemden schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:47:
[...]

Ik heb Revolut en je moet wel de betaling in de Revolut app accepteren dus het kan iets langzamer zijn als een gewone creditcard (geen ervaring mee)?

Ik heb zelf vanwege een change de drop gemist :/ dus mocht iemand zijn kaart voor aanschafprijs willen doorverkopen 8)7

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Hoe weet je of de 3060 Ti wel of niet gaat droppen?

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
lordsnow schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:49:
[...]

Hoe weet je of de 3060 Ti wel of niet gaat droppen?
Dat weet hij niet.

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Gisteren CC binnen gekregen en alles netjes ingesteld. Vandaag direct de eerste drop. Helaas niet gelukt door zooi foutmeldingen...

Wilde bijna voor de 3080 TI gaan, maar toch gewacht op een 3090 melding. Bij de melding gelijk op de link geklikt. Eerst geen koop button zichtbaar. Daarna was de koop button grijs en een paar seconde later werd ie oranje. Ik druk op de knop en direct op de button om door te gaan naar het betaalscherm. Werd ik na paar seconde eerst naar het winkelmandje gestuurd waar ik iets van een melding links bovenin de hoek zag staan(?), maar die heb ik in alle haast niet gelezen. Klik ik door, krijg ik een compleet nieuwe pagina met een foutmelding. Gelijk de website ververst, terug naar de winkelmand gegaan waar de kaart nog inzat, kom ik daarna bij de pagina met een bot check. Klik op de knop, weer foutmelding. En vervolgens was het winkelmandje leeg en alle kaarten weg. En dat allemaal binnen ~30 seconde |:(
Hupske schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:38:
[...]

Je kan 1 kaart per drop kopen bij nbb op het zelfde account.
Zo al 3x een 3060ti te pakken gekregen en een 3070 :) allemaal op het zelfde account met zelfde betaalmethode.
stin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:44:
[...]

Nope, het systeem herkent je credit card en meldt dan dat je al een een kaart hebt gekocht deze drop. Dus per drop per adres/email/CC maar 1 GPU.

Als je in één drop meerdere GPUS wil bestellen heb je nodig:

- Andere browser of privé tab (ivm cookies)
- Andere NAW gegevens + emailadres
- Andere creditcard
JDx schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:47:
[...]

E-mail en virtuele CC zijn zo aan te maken en een adres is ook wel te vinden toch.

Maar vind het wel een goede regeling, wat mij betreft doen ze er nog KYC bij doormiddel van ID-kaart.

LDLC doet dat toch?
Ik ben niet van plan om meerdere kaarten per drop te bestellen, maar eerder een tweede kaart in een latere drop. Op de website van NBB geven ze aan dat ze maar 1 kaart per huishouden doen en dat ze de orders handmatig controleren.

Indien het kopen van een 3080 TI wel gewoon lukt, wil ik kijken of in een latere drop het mogelijk is om alsnog een 3090 te kopen ter vervanging van de 3080 TI (indien ik daar op dat moment dan überhaupt zin in heb of nodig acht). Wie weet kan ik dan nog een Tweaker blij maken met de 3080 TI voor 50-100 euro onder adviesprijs of zo.

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:50
Ja lap ik dacht dus dat ik bij LDLC met paypal kon bestellen (was ervoor wel eens gelukt maar dan enkel een casefan denk ik?), maar nu dus niet de optie gezien. Iemand die kan confirmeren dat enkel CC werkt?

• Zotn_Dré174
  • Laatst online: 10-08 12:38
Vuule schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:55:
Gisteren CC binnen gekregen en alles netjes ingesteld. Vandaag direct de eerste drop. Helaas niet gelukt door zooi foutmeldingen...

Wilde bijna voor de 3080 TI gaan, maar toch gewacht op een 3090 melding. Bij de melding gelijk op de link geklikt. Eerst geen koop button zichtbaar. Daarna was de koop button grijs en een paar seconde later werd ie oranje. Ik druk op de knop en direct op de button om door te gaan naar het betaalscherm. Werd ik na paar seconde eerst naar het winkelmandje gestuurd waar ik iets van een melding links bovenin de hoek zag staan(?), maar die heb ik in alle haast niet gelezen. Klik ik door, krijg ik een compleet nieuwe pagina met een foutmelding. Gelijk de website ververst, terug naar de winkelmand gegaan waar de kaart nog inzat, kom ik daarna bij de pagina met een bot check. Klik op de knop, weer foutmelding. En vervolgens was het winkelmandje leeg en alle kaarten weg. En dat allemaal binnen ~30 seconde |:(

[...]

[...]

[...]

Ik ben niet van plan om meerdere kaarten per drop te bestellen, maar eerder een tweede kaart in een latere drop. Op de website van NBB geven ze aan dat ze maar 1 kaart per huishouden doen en dat ze de orders handmatig controleren.

Indien het kopen van een 3080 TI wel gewoon lukt, wil ik kijken of in een latere drop het mogelijk is om alsnog een 3090 te kopen ter vervanging van de 3080 TI (indien ik daar op dat moment dan überhaupt zin in heb of nodig acht). Wie weet kan ik dan nog een Tweaker blij maken met de 3080 TI voor 50-100 euro onder adviesprijs of zo.
Was de foutmelding "Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 942660 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft." ?

Die kreeg ik vandaag en heb nog geen enkele Nvidia FE besteld bij NBB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• napata
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 09:39
Heeft iemand een link van de policy van 2 FE kaarten per huishouden bij LDLC? Dan kan ik de exacte regels eens nalezen.

Ik heb net een 3080 FE gekocht en heb bij de launch vorig jaar in december een 3060Ti FE gekocht. Ik vraag me dus af of ik nog meer kaarten kan kopen, aangezien tussen de twee aankopen bijna een heel jaar zit.
Orky Rulez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:59:
Ja lap ik dacht dus dat ik bij LDLC met paypal kon bestellen (was ervoor wel eens gelukt maar dan enkel een casefan denk ik?), maar nu dus niet de optie gezien. Iemand die kan confirmeren dat enkel CC werkt?
Enkel CC voor FE-kaarten.

• magatsu
teejays schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:44:
[...]

Direct na het binnen krijgen van de melding op Telegram geprobeerd. Maar misschien checkt telegram maar elke paar minuten op nieuwe berichten?
Is er snellere manier om te zien wanneer er een drop is?
Telegram is normaal instant. Rapper dan discord en twitter... Dus dat zou normaal OK moeten zijn.

• Zotn_Dré174
napata schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:04:
Heeft iemand een link van de policy van 2 FE kaarten per huishouden bij LDLC? Dan kan ik de exacte regels eens nalezen.

Ik heb net een 3080 FE gekocht en heb bij de launch vorig jaar in december een 3060Ti FE gekocht. Ik vraag me dus af of ik nog meer kaarten kan kopen, aangezien tussen de twee aankopen bijna een heel jaar zit.

[...]

Enkel CC voor FE-kaarten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKf-d2LGtjXmJxZKaZe5K0HVhWc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VjUnF9xdyV435GNTMNCMqnsO.png?f=fotoalbum_large
en ook: https://www.groupe-ldlc.com/donnees-personnelles/

[ Voor 3% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 11-11-2021 21:18 ]

• sjirafje
  • Laatst online: 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

sjirafje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:03:
Ik kreeg een uups na de betaling van de 3080, dus ik vrees dat het niet gelukt is :'(
sjirafje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:03:
Ik heb nog steeds geen mailtje gehad voor mijn 3080, geld is wel afgeschreven en status op de site is "In Bearbeitung". Anderen al wel een mailtje gehad over hun 3080 bestelling?
Ik vermoed dat het is misgegaan doordat ik nog een (niet leverbaar) computer onderdeel in mijn mandje had zitten. Ik heb ze een berichtje gestuurd maar vrees dat het niets oplevert :'(

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Zotn_Dré174 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:59:
[...]

Was de foutmelding "Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 942660 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft." ?

Die kreeg ik vandaag en heb nog geen enkele Nvidia FE besteld bij NBB
In het winkelmandje? Geen idee. In alle haast gewoon doorgeklikt. Zou raar zijn in ieder geval. Heb gisteren alleen een USB stick gekocht om CC gegevens toe te voegen.

Even gezocht en kwam via hardwareluxx.de deze afbeelding tegen. Dit is de melding die ik dus twee keer tussendoor kreeg, los van de winkelmand melding. "Probeer het in paar minuten nogmaals" 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHDBxb1cFYw6OBYgYzoNZwvCGuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tMEBNYH0etsG0QwSfTDQoRk2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Vuule op 11-11-2021 21:22 ]

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
stin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:44:
[...]

Nope, het systeem herkent je credit card en meldt dan dat je al een een kaart hebt gekocht deze drop. Dus per drop per adres/email/CC maar 1 GPU.

Als je in één drop meerdere GPUS wil bestellen heb je nodig:

- Andere browser of privé tab (ivm cookies)
- Andere NAW gegevens + emailadres
- Andere creditcard
Ik heb twee weken terug een kaart weten te bemachtigen en had nu een andere in m'n winkelmandje, maar ik kreeg alsnog "Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 932016 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft.". Dus je mag als je er al één hebt dus helemaal geen andere varianten meer kopen?

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D.Ramakers
Wat een onzin met de drops vandaag. Overal errors...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
Impulzer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:27:
[...]

Ik heb twee weken terug een kaart weten te bemachtigen en had nu een andere in m'n winkelmandje, maar ik kreeg alsnog "Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 932016 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft.". Dus je mag als je er al één hebt dus helemaal geen andere varianten meer kopen?
Kreeg hetzelfde (zie boven) maar had dit achteraf via chat aan NBB gevraagd en zij meldden me dat dit met overbelasting website te maken had??! Niet zeker of dit correct is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvanemden
Impulzer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:27:
[...]

Ik heb dus een 3070ti en een 3060ti kunnen kopen, alleen kreeg ik deze error vandaag ook. Zou dan denken dat als je er echt maar 1 mag kopen ik bij de 3060ti die error al zou moeten krijgen.

• MattiVM
teejays schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:35:

[Afbeelding]
Ik zou wel graag weten hoe je de site in het Nederlands krijgt, want voor mij is die altijd in het Frans ongeacht wat ik ook probeer. Kzou véél liever bestellen via NBB. LDLC is voor zowel België als Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitserland en Monaco... eerlijk...

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
MattiVM schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:39:
[...]

Ik zou wel graag weten hoe je de site in het Nederlands krijgt, want voor mij is die altijd in het Frans ongeacht wat ik ook probeer. Kzou véél liever bestellen via NBB. LDLC is voor zowel België als Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitserland en Monaco... eerlijk...
Chrome gebruiken, dan kun je elke site vertalen naar het Nederlands. Het is soms wat behelpen maar het is goed te doen als je geen van die talen spreekt.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

• MattiVM
Iemand een idee waarom mijn Telegram geen notificaties verstuurd? Of vaak enkele minuten te laat? Soms doet ie het, maar vaak niet, vaak wanneer ik het net nodig heb...

• D.Ramakers
Impulzer schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:41:
[...]

Chrome gebruiken, dan kun je elke site vertalen naar het Nederlands. Het is soms wat behelpen maar het is goed te doen als je geen van die talen spreekt.
Als je denkt dat de site vertalen helpt... We moeten opboxen tegen zo goed als half europa... Jullie enkel maar met de duitsers 😊

• D.Ramakers
MattiVM schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:42:
Iemand een idee waarom mijn Telegram geen notificaties verstuurd? Of vaak enkele minuten te laat? Soms doet ie het, maar vaak niet, vaak wanneer ik het net nodig heb...
Discord is iets sneller, maar diegene die de bots/scripts beheren willen zelf eerst hun kaartjes bestellen 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• napata
Bedankt. Er wordt niets gezegd van een termijn dus vermoed ik dat dit altijd van kracht blijft. Hopelijk telt dit dan ook niet voor de nieuwe versies die begin volgend jaar waarschijnlijk uitkomen.

Ik zal ze wel eens een mail sturen om het na te vragen. In het ergste geval zijn er altijd manieren om dit te omzeilen maar het maakt het allemaal wat omslachtiger.

Had niet verwacht dat ze op op een nationale feestdag kaarten gingen droppen.
D.Ramakers schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:43:
[...]

Als je denkt dat de site vertalen helpt... We moeten opboxen tegen zo goed als half europa... Jullie enkel maar met de duitsers 😊
Zeker ben ik niet maar volgens mij hebben de verschillende LDLCs aparte stock.

[ Voor 17% gewijzigd door napata op 11-11-2021 21:51 ]

• MattiVM
D.Ramakers schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:44:
[...]

Discord is iets sneller, maar diegene die de bots/scripts beheren willen zelf eerst hun kaartjes bestellen 😁
Heb je misschien een linkje voor de Discord? In dit topic (eerste post) kan ik niets vinden over Discord.

• napata
Nvidia France
FE Nvidia GeForce RTX 3090 (FR)
Price
€1,549.00 at 20:54:54 UTC
Link
https://www.ldlc.com/fich...ml?offerId=AR202010120163

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuunlan01
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-08 08:41
yes yes gelukt! 3070ti gevalideerd.
bij de eerdere drops vandaag steeds net achter het net gevist.

• D.Ramakers
napata schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:56:
Nvidia France
FE Nvidia GeForce RTX 3090 (FR)
Price
€1,549.00 at 20:54:54 UTC
Link
https://www.ldlc.com/fich...ml?offerId=AR202010120163
Zelfde probleem, in Italie in het mandje, in fr niet door errors. Top!

• MattiVM
D.Ramakers schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:59:
[...]

Zelfde probleem, in Italië in het mandje, in fr niet door errors. Top!
Dus in het vervolg misschien zelf gewoon via de link van Italië proberen? Werkt die echt beter?

• napata
D.Ramakers schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:59:
[...]

Zelfde probleem, in Italie in het mandje, in fr niet door errors. Top!
Volgens mij krijg je gewoon een error omdat hij out of stock is maar de website zelf loopt nog achter. In Italië was hij nog in stock dus kan je hem nog wel in je mandje doen. Vandaar dat ik ook vermoed dat de verschillende LDLCs aparte stock hebben per regio.

• magatsu
Kuunlan01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:58:
yes yes gelukt! 3070ti gevalideerd.
bij de eerdere drops vandaag steeds net achter het net gevist.
I don't want to rain on your parade, maar bij LDLC kunnen ze cancellen tot aan het verzenden.

• D.Ramakers
magatsu schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:09:
[...]

I don't want to rain on your parade, maar bij LDLC kunnen ze cancellen tot aan het verzenden.
Dat is bij NNB ook 🤣

• Kuunlan01
magatsu schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:09:
[...]

Dat zou zwaar balen zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Inmiddels het verzend bewijs gekregen van mijn nVidia GeForce RTX 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
Sevonad schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:18:
[...]

Die kreeg gisteren ook maa als ik de UPS tracking link volg uit mijn email is het pakket nog niet eens weg.

Ik heb wel het pakket laten omleiden naar een UPS punt. Dan kan ik het ophalen en hoef ik niet vol spanning naar de deur zitten loeren of ik hem niet mis terwijl ik zit te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockyzee
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Goede morgen,

Ik wist niet dat de drops in andere EU landen ook naar NL worden verzonden...

Volgende keer dan ook maar proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
Rockyzee schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:49:
Goede morgen,

Ik wist niet dat de drops in andere EU landen ook naar NL worden verzonden...

Volgende keer dan ook maar proberen :)
Alleen NBB shipt naar NL.
LDLC wel naar België of wellicht reshipper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockyzee
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
TrueGamer schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:11:
[...]

Alleen NBB shipt naar NL.
LDLC wel naar België of wellicht reshipper..
Weer wat wijzer geworden.

Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 10:17

mydoom

omnomnom

Seriph schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:24:
[...]

Die kreeg gisteren ook maa als ik de UPS tracking link volg uit mijn email is het pakket nog niet eens weg.

Ik heb wel het pakket laten omleiden naar een UPS punt. Dan kan ik het ophalen en hoef ik niet vol spanning naar de deur zitten loeren of ik hem niet mis terwijl ik zit te werken.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. bij mij vraagt hij om een infonummer.. die je alleen krijgt als hij al een keer aan de deur is gekomen..
ik krijg hem nu tussen 10 en 14.. en ik zit op mn werk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
mydoom schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:17:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. bij mij vraagt hij om een infonummer.. die je alleen krijgt als hij al een keer aan de deur is gekomen..
ik krijg hem nu tussen 10 en 14.. en ik zit op mn werk :-(
Via de link in het sms kan je wel een andere tijd en afleverpunt opgeven. Via de link in jouw email kan dat niet. Nadat ik gedaan had zag ik wel een wijziging op de website.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FjKyUFY9NDw19kuSIktCKpCEnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EzfzpmsaOFHG3176K3T1i7ay.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raoulkt90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-09 23:48
Fijn die ''Tweakers'' die gisteren een kaart (FE bij NNB) bemachtigen en hem vandaag voor het dubbele op ons 'Vraag & Aanbod' zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevonad
Seriph schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:24:
[...]

De track & trace geeft bij mij aan dat ze tussen 12 en 16 er zijn. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Je kunt idd via SMS wel afleverlocatie/tijd aanpassen. Maargoed, die van mij staat nog 'verzendetiket aangemaakt' ofzo dus nog niet bij UPS. Moet dus nog even geduld hebben.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Wat ik wel raar vind is dat in het SMS bericht duidelijk een tijdstip voor vandaag wordt weergegeven, maar op de website van de UPS daarentegen niet? Klopt dit of kan het ook zo zijn dat het pas morgen wordt afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:43
raoulkt90 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:41:
Fijn die ''Tweakers'' die gisteren een kaart (FE bij NNB) bemachtigen en hem vandaag voor het dubbele op ons 'Vraag & Aanbod' zetten :+
Doet tweakers hier nog steeds niks tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
stylezzz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
[...]

Waarom? Er vindt geen illegale activiteit plaats. Daarnaast lijkt het me onmogelijk om objectief een lijn te trekken wat acceptabele verkoop is en wat onwenselijk scalping is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 10:17

mydoom

omnomnom

stylezzz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:
[...]

Je ziet nu langzaam op andere websites dat er een soort koppel verkoop ontstaat. Je koopt een kaart met een systeem kast erbij. of een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
claudior schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:35:
[...]

Waarom? Er vindt geen illegale activiteit plaats. Daarnaast lijkt het me onmogelijk om objectief een lijn te trekken wat acceptabele verkoop is en wat onwenselijk scalping is.
Illegaal is het inderdaad niet. Maar tweakers heeft wel een community functie.... Net zoals het scalpen van concertkaartjes wat al jaren gebeurd kun je dit niet uitbannen. Je kunt er echter wel stelling tegen nemen en wellicht wat maatregelen invoeren om het te ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
stylezzz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:44:
[...]

Illegaal is het inderdaad niet. Maar tweakers heeft wel een community functie.... Net zoals het scalpen van concertkaartjes wat al jaren gebeurd kun je dit niet uitbannen. Je kunt er echter wel stelling tegen nemen en wellicht wat maatregelen invoeren om het te ontmoedigen.
Stop aub. Scalping discussies horen hier niet thuis.

On topic, happy voor de mensen die een kaart hebben kunnen krijgen, zal wachten zijn tot de volgende drop voor mij weer 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
D.Ramakers schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:46:
[...]

Stop aub. Scalping discussies horen hier niet thuis.

On topic, happy voor de mensen die een kaart hebben kunnen krijgen, zal wachten zijn tot de volgende drop voor mij weer 😅
True true.... ik verbaasde me er slechts over dat er nog niks mee gedaan is. Voor diegenen die er daadwerkelijk mee gaan gamen... have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gladuin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:04:
drop van vandaag gemist, maar had toch nog geen revolut account aangemaakt.
hoe werkt revolut eigenlijk? is het net als paypal dat het geld van m'n bankrekening af gehaald wordt of moet ik eerst €720 + verzendkosten er op zetten? kan ik geld wat ik evt. overhoud gewoon terug op m'n rekening zetten zonder extra kosten?
Dat terugstorten kan wel, heb er net om te testen 15 euro op gezet, 10 via iDeal (dat staat er direct op) en 5 via een overboeking naar een IBAN nummer, dat duurt 1-2 werkdagen.

Er zit een functie send in en daar kan je je eigen rekeningnummer toevoegen, maar weet niet of daar kosten aan verbonden zitten, ze moeten toch ergens aan verdienen zou je denken?

Denk dat ik er zelf een test aankoop mee ga doen (koelertje of NVMe ofzo) in de hoop dat begin/halverwege volgend jaar de 3070 Ti 16GB of de 2060 12GB ook gedropt worden.

Al hoop ik dat wel tegen die tijd van dat nare Ethereum mining af zijn en FE's en MSI/Asus kaarten in dezelfde price range zitten.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
JDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:27:
[...]

Dat terugstorten kan wel, heb er net om te testen 15 euro op gezet, 10 via iDeal (dat staat er direct op) en 5 via een overboeking naar een IBAN nummer, dat duurt 1-2 werkdagen.

Er zit een functie send in en daar kan je je eigen rekeningnummer toevoegen, maar weet niet of daar kosten aan verbonden zitten, ze moeten toch ergens aan verdienen zou je denken?

Denk dat ik er zelf een test aankoop mee ga doen (koelertje of NVMe ofzo) in de hoop dat begin/halverwege volgend jaar de 3070 Ti 16GB of de 2060 12GB ook gedropt worden.

Al hoop ik dat wel tegen die tijd van dat nare Ethereum mining af zijn en FE's en MSI/Asus kaarten in dezelfde price range zitten.
Maw, je moet zorgen dat je niet tijdens de drop nog geld er op moet zetten, anders ben je zeker te laat.
Ben blij dat ik gewoon een CC heb, want kan de extra stress rond een pre paid kaart wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 22:51
Aarg. Ik was er zo ver mee. Tot aan de betaling, blijken ze geen binance credit card te accepteren bij nbb :(
(Uiteraard heb ik voldoende saldo op de kaart)

Terwijl het in principe gewoon een visa kaart is. Anderen hier ervaring mee?

[ Voor 11% gewijzigd door Kasper op 12-11-2021 12:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 17:35
Aangezien de vragen over de nbb drop maar blijven terugkomen zal ik wel even samenvatten hoe je het in elkaar moet zetten.
  1. Maak een account aan op nbb met al je gegevens ingevuld.
  2. Zorg ervoor dat je een cc hebt. Heb je er geen? Even bij je bank bestellen of een virtuele cc aanmaken met Revolut (heb ik zelf gedaan).
  3. Zorg ervoor dat er genoeg geld (kaart + verzendkosten) op je cc staat. Kost ongeveer 20 euro verzendkosten naar Nederland.
  4. Koop even iets op nbb met je cc.Ik heb zelf een waardeloze anti virus gekocht van 10 euro. Dit is om ervoor te zorgen dat je cc geregistreerd staat en je het niet handmatig moet invullen tijdens de koop van een GPU. Gaat je simpelweg niet lukken. Zie bericht hieronder, je hoeft niks te kopen blijkbaar.
  5. Zorg ervoor dat je klaarstaat bij een drop. Inlog gegevens bij de hand, telefoon bij de hand als je Revolut gebruikt, want je moet nog in de app je aankoop bevestigen.
  6. Elke paar weken weer huilen dat je een drop hebt gemist.
En duimen maar. Helaas zijn er "mensen" met meer dan 2 duimen die ook een kaart willen, maar het is niet anders. Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

IAmNice schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:27:
Aangezien de vragen over de nbb drop maar blijven terugkomen zal ik wel even samenvatten hoe je het in elkaar moet zetten.
  2. Zorg ervoor dat je een cc hebt. Heb je er geen? Even bij je bank bestellen of een virtuele cc aanmaken met Revolut (heb ik zelf gedaan).
  3. Zorg ervoor dat er genoeg geld (kaart + verzendkosten) op je cc staat. Kost ongeveer 20 euro verzendkosten naar Nederland.
  4. Koop even iets op nbb met je cc. Ik heb zelf een waardeloze anti virus gekocht van 10 euro. Dit is om ervoor te zorgen dat je cc geregistreerd staat en je het niet handmatig moet invullen tijdens de koop van een GPU. Gaat je simpelweg niet lukken.
  5. Zorg ervoor dat je klaarstaat bij een drop. Inlog gegevens bij de hand, telefoon bij de hand als je Revolut gebruikt, want je moet nog in de app je aankoop bevestigen.
En duimen maar. Helaas zijn er "mensen" met meer dan 2 duimen die ook een kaart willen, maar het is niet anders. Succes. :)
Netjes!
Alleen je hoeft niet daadwerkelijk iets te kopen. Een product kiezen (ik had een SSD) en gewoon tot aan de betaling gaan in het proces en je CC wordt opgeslagen. Let op, gooi wel je winkelmandje leeg anders staat dat product er weer in als er een drop is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcinnl
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-08-2024
Iemand al Track en Trace gekregen bij NBB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Kcinnl schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:47:
Iemand al Track en Trace gekregen bij NBB?
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

ff beetje omhoog scrollen ;)

Heb wel track en trace van ups, alleen zending is nog niet ontvangen door ups. Zal vandaag/morgen wel ergens gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcinnl
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-08-2024
verwijder dit bericht

[ Voor 90% gewijzigd door Kcinnl op 12-11-2021 12:55 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sevonad
Mijn 3070TI is binnen! Nu voor het eerst een computer bouwen. Wish me luck :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
3070ti is hier ook binnen. Zit een flinke gat in de zijkant, maar zolang de kaart maar werkt. Moet helaas nog even wachten op mijn nieuwe psu. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
IAmNice schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:27:
  4. Koop even iets op nbb met je cc.Ik heb zelf een waardeloze anti virus gekocht van 10 euro. Dit is om ervoor te zorgen dat je cc geregistreerd staat en je het niet handmatig moet invullen tijdens de koop van een GPU. Gaat je simpelweg niet lukken. Zie bericht hieronder, je hoeft niks te kopen blijkbaar.
Gisteren gewoon rustig mijn CC gegevens ingevuld. Volgens mij staat de bestelling vast, als je je CC invulscherm hebt, want ik wat pas klaar toen mensen hier al uitverkocht aan het melden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

IAmNice schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:23:
3070ti is hier ook binnen. Zit een flinke gat in de zijkant, maar zolang de kaart maar werkt. Moet helaas nog even wachten op mijn nieuwe psu. :O
Gat aan de zijkant? Lijkt me een RMA case...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:44:
[...]

Gat aan de zijkant? Lijkt me een RMA case...
De buitenste doos bedoel ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Net gerefreshed, m'n 3080 is ontvangen door UPS. Aflevering gepland voor maandagmiddag _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
Inmiddels mijn 3070 Ti binnen en geinstalleerd.

Zoef.

Klein verschilletje met m'n R9 380X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Bij de laatste drop op NBB was er geen 3060 kaart waar ik juist op zit te azen.
Ik zag deze wel bij LDLC langs komen, maar aangezien ik in Nederland woon heb ik daar niets aan.

Weet iemand wat het 'verdeel beleid' bij Nvidia is, of is dit gewoon toeval.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 14-09 17:50
Mooi weer een aantal die de kaart hebben, goed nieuws

[ Voor 14% gewijzigd door MetalSonic op 12-11-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
Iemand bij LDLC al 'préparée' gekregen? Mijn order blijft op Validée staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0L1C7O3gq5RkJBRZ77tJfOr6_Lg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5SvJszUs31VyJWNzqvjoBLaU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger01
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-08 08:53
Mail gekregen van NBB met "Auftragsbestätigung" maar nog geen verzend bericht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08 22:10
Mijn 3070 van NBB komt maandag _/-\o_ Fuck crypto en verkopen voor de dubbele prijs! Ik ga eindelijk weer eens goed gamen!

Ik had mijn creditcard nog niet eerder gebruikt op NBB, maar via de CC-app van ABN Amro ging het allemaal denk ik toch wel rap genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

mduijvendijk schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:54:
Bij de laatste drop op NBB was er geen 3060 kaart waar ik juist op zit te azen.
Ik zoek een 3060 Ti of 3070. Meer wil ik niet uitgeven, plus dat ik dan wellicht ook een zwaardere PSU nodig heb.

Dan koop ik liever over een paar jaar een 5060 Ti of 5070, met de benodigde PSU, in plaats van nu te veel geld te spenderen aan bv een 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-09 18:45
Kuunlan01 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:39:
[Afbeelding]
Hier ook geduldig afwachten 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShooterTR58
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-08 17:54
[Afbeelding]
Ik ben al heel lang aan 't zoeken naar een MSI 3070 Ti, maar die prijzen liggen altijd hoog, hoe kom je aan die 3070 voor 619, ben wel benieuwd want ik kan nooit bestellen of telaat of niet verkrijgbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertcools
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04 19:46
[Afbeelding]
Hier het zelfde, maar dan voor een 3080 Ti

Kan het op dit punt nog altijd geannuleerd worden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ook nog met mijn orders op validated… wie heeft hier al een id check ook moeten doen? Is er al iemand die een stap verder zit in het proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-09 18:45
Geertcools schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:38:
[...]

Hier het zelfde, maar dan voor een 3080 Ti

Kan het op dit punt nog altijd geannuleerd worden? :S
Verkoop is rond dus wettelijk niet.... Of ze het nog zouden proberen is natuurlijk iets anders
Pagina: 1 ... 573 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord