[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 571 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_el_p
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04 14:03
JDx schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 07:04:
[...]

Was hier wel iemand die Revolut ofzo aanraadde, dat zou werken, weet niet of al dat soort kaarten werken, zoals bijvoorbeeld een BinanceCard.
Debit-credit kaarten zoals Revolut en N26 zijn hier inderdaad prima voor te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14:33
https://www.proshop.nl/Gr...Grafische-kaarten/3001645 :9~

Ik heb de 3070 noctua nog nergens anders gezien....maar deze shop zegt me niets. Maar ik blijf hem gaaf vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Was hier wel iemand die Revolut ofzo aanraadde, dat zou werken, weet niet of al dat soort kaarten werken, zoals bijvoorbeeld een BinanceCard.
Ik heb Revolut gebruikt voor mijn RTX 3070 Ti van NBB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
[...]

Revolut werkt voor NBB.
LDLC detecteert het gebruikt van Revolut wel en gaat dan om een ID bevestiging vragen.

Gebruik van cryptokaarten is wisselend succes. Lijkt bij NBB soms wel en soms ook niet goed te gaan.

Vergeet bij dit soort prepaid CC niet om voldoende saldo te laden. Je kunt tijdens een drop wel opladen, maar dan ben je eigenlijk al te langzaam tijdens het afrekenen (kortom na goedkeuring betaling krijg je foutmelding).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Postman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:35:
[...]

Revolut werkt voor NBB.
LDLC detecteert het gebruikt van Revolut wel en gaat dan om een ID bevestiging vragen.

Gebruik van cryptokaarten is wisselend succes. Lijkt bij NBB soms wel en soms ook niet goed te gaan.

Vergeet bij dit soort prepaid CC niet om voldoende saldo te laden. Je kunt tijdens een drop wel opladen, maar dan ben je eigenlijk al te langzaam tijdens het afrekenen (kortom na goedkeuring betaling krijg je foutmelding).
Ja je moet het al klaar hebben staan op de debitcard, voor altijd eigenlijk tot de drop.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stond op het punt om die RTX 3060 Ti iChill Red open te schroeven om die LEDs door te knippen :') maar toen toch maar even gepeild hoe snel je zo'n kaart kwijt bent, nou dat lijkt vrij snel, dus ik ga nu maar voor de MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem20056
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-09 13:08
is het mogelijk om een 3060ti founders edition te krijgen voor msrp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

jochem20056 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:04:
Lees even het topic door? :?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
jochem20056 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:04:
Ja, bij NBB wanneer er drops zijn. Let wel alleen betaling met CC mogelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saxx07
JDx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:54:
Stond op het punt om die RTX 3060 Ti iChill Red open te schroeven om die LEDs door te knippen :') maar toen toch maar even gepeild hoe snel je zo'n kaart kwijt bent, nou dat lijkt vrij snel, dus ik ga nu maar voor de MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO
Heb je hem al besteld? je gaat toch afscheid nemen van je hoerenkast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saxx07 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:10:
[...]

Heb je hem al besteld? je gaat toch afscheid nemen van je hoerenkast :+
Hij komt zo al binnen lol, avondbestelling, ik ben niet iemand die kan wachten haha.

Zie wel wanneer ik die andere kwijt raak, wil ook ooit nog over op Alder Lake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
JDx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:18:
[...]

Hij komt zo al binnen lol, avondbestelling, ik ben niet iemand die kan wachten haha.

Zie wel wanneer ik die andere kwijt raak, wil ook ooit nog over op Alder Lake.
Veel plezier ermee en hopelijk heb je met deze kaart meer succes.

Beetje offtopic, maar toch wil je Intel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
saxx07 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:21:
[...]

Beetje offtopic, maar toch wil je Intel?
Nee niet per se hoor, morgen weten we meer toch, eerste benchmarks enzo, gaat mij vooral om deze
https://benchmark.chaosgr...ex=1&ordering=desc&by=max

en dus die 5800X of 5900X... maar je hebt gelijk, totaal offtopic, sorry mods _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde ontopic deze posten
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1757447

Maar al weg. Sick dat 649,- euro voor een 3060 gewoon een koopje is nu.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 03-11-2021 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saxx07 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:21:
[...]

Heb nog niets gedaan, niet overclocken, niks, start PUBG, alles vast.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zoJi5Vi.jpg

Volgens mij roep ik het over me af ofzo, denk dat ik ga kappen met 3D games :')

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 03-11-2021 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
JDx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:27:
[...]

[Afbeelding]

Eigenlijk meer iets voor het ervaringen topic of zelfs een eigen topic op zichzelf, maar aangezien ik nu toch al reageer: wel DDU gebruikt voor je de kaart installeerde?
Verder ook netjes 2 aparte rails van je PSU genomen voor de PCI-e kabels naar je GPU (uitgaande dat die 60Ti van je er 2 heeft)?

Denk dat meer vragen beter is in het ervaringen topic of dat je een los topic maakt voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
JDx schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:27:
[...]

[Afbeelding]

Schiet weer lekker op...is het nog gelukt om het werkend te krijgen of wordt het een retourtje?

Kleine tip, dan is het nog ontopic, ga voor de Asus 3060ti tuf. Echt een super kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saxx07 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:56:
[...]

Schiet weer lekker op...is het nog gelukt om het werkend te krijgen of wordt het een retourtje?

Kleine tip, dan is het nog ontopic, ga voor de Asus 3060ti tuf. Echt een super kaart.
Het is allemaal wel goed gekomen, so far in ieder geval, maar wel foto'tje naar Alternate straks of ik me zorgen moet maken, anyway Asus TUF Gaming is echt mijn favo idd, maar moeilijk te krijgen.

Vraag me af wat straks die (Asus TUF Gaming) 3070 Ti 16GB(!) gaat kosten, dat lijkt me een mastercard.

En niet dat ik hem wil, maar ook wel benieuwd naar die 2060 12GB straks.

Raar eigenlijk, sommige mensen hebben het al op ik wacht wel op de 40-serie en ze komen in 2022 nog met een nieuwe 2060...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bang dat die 2060 12GB een beetje een 6600 (non-XT) verhaal gaat worden, cheap zodat mensen toch kunnen gamen, maar direct duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net dat ze zelfs nog 600 euro vragen voor een 1660 momenteel, terwijl mensen al wachten op de 40XX :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Alternate heeft een grote partij Asus kaarten binnen gekregen zo te zien:
https://www.alternate.nl/...39=24576.0&filter_2195=19

Heb zelf ook besloten om de "probleem" MSI 3060 Ti te ruilen voor de TUF Gaming 3060 Ti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is dat Revolut eigenlijk de beste/veiligste manier voor drops als je eigen bank niet mee wil werken?

Wil er eigenlijk wel geld op zetten voor het geval dat, maar vind het toch raar om pak 'm beet 600 euro op een betaalmiddel te hebben staan die ik verder niet ken.

Heb nu toch 3x een drop meegemaakt, maar niets mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je zoekt op Prepaid CreditCards dan komt Revolut er best wel vaak tussen te staan in de top 10, tussen bijvoorbeeld Bunq en N26 enzo.

Kan je bij NBB gewoon met die virtuele card betalen of moet je daarvoor die fysieke van 7,99 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het maar aangemaakt, aangezien het toch gratis is, misschien ook handige info voor anderen hier die geen kaart kunnen krijgen of die geblokkeerd is (zoals die van mij :') lol), hoe krijg je er nu geld op?

Add money kan alleen via een CreditCard, maar die heb ik/je juist niet als je voor Revolut gaat.

Oh bij change kan je iDeal aanvinken, kon eerst niet. Nou laat die drops maar komen _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 06-11-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:44:
Is overigens ook niet veel meer over van die levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-12-2022
SgtPoen schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:12:
[...]

Ligt het aan mij, ik kan geen enkele 3000 series kaart in de winkelmand zetten?
Ik heb een ~jaar geleden geregistreerd bij EVGA in de hoop een kaart te kunnen bemachtigen. Ze gaven ook nog een soort voorrang (zogenaamd) aan mensen die 100 posts op hun forum zouden posten, dus dat over ongeveer 3-4 weken gedaan. Uiteindelijk, maanden later kon ik eindelijk registeren om in aanmerking voor een notify queue voor een 3080 te komen, maar nog nooit een e-mail of wat dan ook ontvangen. Totale tijdverspilling. Ik gok dat ze non-VS klanten zowiezo nooit iets hebben gestuurd, immers is het niet alleen zakelijk voor hun makkelijker maar ook aantrekkelijk om natuurlijk je eigen medeburgers zo veel mogelijk mee te laten profiteren van het eth/shitcoin mining fenomeen. Hoezo 3D gaming of 3D development?

Maar nee ook met mijn oudere account daar is er nergens een mogelijkheid tot bestellen. Jammer want andere fabrikanten zijn nog minder makkelijk toegankelijk en bieden helemaal geen mogelijkheid naar NL te bestellen. En dan heb ik het natuurlijk over ASUS en Gigabyte want andere fabrikanten zijn zowiezo niet gewenst als je wil dat je kaart geen herrie maakt en een paar jaar meegaat (MSI naar verluid beter dan vroeger maar die kat kijk ik nog wel een paar jaartjes uit de boom gezien ze van de grote Taiwanese kaartenbakkers toch wel het dikst verwoven zijn met mainland China en toch wel echt schandalig slechte troep hebben geproduceerd luttele jaren geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
JDx schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:48:
Is dat Revolut eigenlijk de beste/veiligste manier voor drops als je eigen bank niet mee wil werken?

Wil er eigenlijk wel geld op zetten voor het geval dat, maar vind het toch raar om pak 'm beet 600 euro op een betaalmiddel te hebben staan die ik verder niet ken.

Heb nu toch 3x een drop meegemaakt, maar niets mee kunnen doen.
Je hebt ondertussen je eigen vragen beantwoord. Maar nog even ter bevestiging: je kunt ook Bunq of N26 gebruiken, maar Revolut rekent gewoon nul kosten en is breed ondersteund dus daarom kiezen veel mensen ervoor en krijg je dat ook als advies.
Je kunt betalen met een virtuele CC, de fysieke is niet nodig. Alleen als je naar buitenland gaat en daarmee met je CC wil betalen zou ik die wel nemen. Want niet veel plaatsen kun je met NFC betalen namelijk (uitgaande dat je telefoon dat heeft).
Ze hebben ook een burner CC, die is maar eenmalig te gebruiken. Soms makkelijk voor aankopen op een website waarvan je het niet helemaal vertrouwd.

Tja en dan geld er op zetten en hebben. Dit kan bij Revolut gewoon met iDeal inderdaad, vaak staat het er direct op maar er soms vertraging. Ga dus niet uit dat je tijdens een drop dit nog even bijvult, dan is mandje al weg voor je de 3ds kunt bevestigen namelijk.
Verder blijft het een risico, ze worden niet gedekt volgens mij door de regeling van banken bij faillissement (weet dit niet zeker en of Visa bijv. dit wel is). Maar de kans dat er iets mee gebeurt lijkt me vrij klein. Nooit meer erop zetten dan je nodig hebt en kunt missen dus :P

offtopic:
Had ook je bericht kunnen wijzigen, dit leest nogal onrustig zo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Postman schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:44:
[...]

Je hebt ondertussen je eigen vragen beantwoord. Maar nog even ter bevestiging: je kunt ook Bunq of N26 gebruiken, maar Revolut rekent gewoon nul kosten en is breed ondersteund dus daarom kiezen veel mensen ervoor en krijg je dat ook als advies.
Je kunt betalen met een virtuele CC, de fysieke is niet nodig. Alleen als je naar buitenland gaat en daarmee met je CC wil betalen zou ik die wel nemen. Want niet veel plaatsen kun je met NFC betalen namelijk (uitgaande dat je telefoon dat heeft).
Ze hebben ook een burner CC, die is maar eenmalig te gebruiken. Soms makkelijk voor aankopen op een website waarvan je het niet helemaal vertrouwd.

Tja en dan geld er op zetten en hebben. Dit kan bij Revolut gewoon met iDeal inderdaad, vaak staat het er direct op maar er soms vertraging. Ga dus niet uit dat je tijdens een drop dit nog even bijvult, dan is mandje al weg voor je de 3ds kunt bevestigen namelijk.
Verder blijft het een risico, ze worden niet gedekt volgens mij door de regeling van banken bij faillissement (weet dit niet zeker en of Visa bijv. dit wel is). Maar de kans dat er iets mee gebeurt lijkt me vrij klein. Nooit meer erop zetten dan je nodig hebt en kunt missen dus :P

offtopic:
Had ook je bericht kunnen wijzigen, dit leest nogal onrustig zo ;)
Ja gaandeweg de ochtend praatte ik tegen mezelf, was weer eens om 5:30 wakker :')

Nja denk dat ik die Inno3D 3060 Ti dit weekend wel kwijt ben, dus dat geld wil ik erop zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 06-11-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een rondje sites gedaan en de goedkoopste kaarten

3060: 729,- euro voor een EVGA Dual Fan
3060 Ti: 799,- euro voor een Asus Dual
3070: 949,- euro voor een GIGABYTE GeForce RTX 3070 GAMING OC

Dan valt die bijna nog mee, maandje geleden was er nog een keer een 3060 voor 499,- euro te koop!

Voor een 3080 zit je al dik in de 1400 euro voor een Inno3D Twin(!)

3090 hoeven we het niet eens over te hebben, zit je gewoon tegen de prijs van een leuke 2e auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, blijft leuk om bij te houden, maar niet voor de kopers, voor nog net geen 800(!) euro heb je maarliefst een echte 3060, niet meer en niet minder.

En dan heb je een Eagle... wtf. Gek dat je nog maar een maand geleden een 3060 Ti Eagle kocht voor 699,- euro en iedereen dat nog te veel vond, zelfs met gratis PSU.

Die 3060 Ti TUF Gaming voor 829,- voelt opeens niet zo duur meer.

AMD is nog erger zelfs, daar gaan de 6700's al bijna over de 1000.

[ Voor 35% gewijzigd door JDx op 07-11-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDx schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:44:

Heb zelf ook besloten om de "probleem" MSI 3060 Ti te ruilen voor de TUF Gaming 3060 Ti.
Van deze partij is zo goed als niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een screenshot hoe de betaalopties eruit zijn bij een drop op LDLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:19:
Heeft iemand een screenshot hoe de betaalopties eruit zijn bij een drop op LDLC?
Enkel CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond dan enkel die CC aangevinkt en dan eronder de CC gegevens, en de rest van de betaalopties weg? (screenshot met alle betaalopties)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8Niyu82EHYz0cOztzV6OaG8J_U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rDEDqUzSRe6taslOVLwbZxhV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:32:
[...]

Stond dan enkel die CC aangevinkt en dan eronder de CC gegevens, en de rest van de betaalopties weg? (screenshot met alle betaalopties)

[Afbeelding]
Ja, bij de FE is enkel CC mogelijk. Dus al de rest is weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alternate heeft de prijzen weer verhoogd, zie oa de MSI (die ik dus zo naar DHL ga brengen)
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1758139

*knip* dit hoeft er niet bij.

Het is sowieso de enige NVidia RTX kaart die ze nog hebben onder de 1000 euro!

MeGekko zal ook wel volgen vandaag weer met verhogingen, die hadden de TUF gaming ook al op 889,- euro.

[ Voor 33% gewijzigd door Blaat op 08-11-2021 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:42
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:38:
Alternate heeft de prijzen weer verhoogd, zie oa de MSI (die ik dus zo naar DHL ga brengen)
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1758139

Ik heb hem voor 869 voor je ;)

Het is sowieso de enige NVidia RTX kaart die ze nog hebben onder de 1000 euro!

MeGekko zal ook wel volgen vandaag weer met verhogingen, die hadden de TUF gaming ook al op 889,- euro.
Waarom post je dit ;) , ik wil reacties lezen over "verlagingen" de volgende generatie komt steeds dichterbij :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:22:
[...]

Waarom post je dit ;) , ik wil reacties lezen over "verlagingen" de volgende generatie komt steeds dichterbij :X
Om jou te irriteren ;) nee meer uit verbazing eigenlijk... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:24:
[...]

Om jou te irriteren ;) nee meer uit verbazing eigenlijk... 8)7
Ben benieuwd wanneer er weer eens een daling komt. Wanneer zal de MSI 3080 te koop zijn vanaf bijvoorbeeld 1200 euro....... *pakt glazen bol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:28:
[...]

Ben benieuwd wanneer er weer eens een daling komt. Wanneer zal de MSI 3080 te koop zijn vanaf bijvoorbeeld 1200 euro....... *pakt glazen bol*
De TUF Gaming 3060 Ti is echt geweldig voor wat ik nodig heb, enige waar ik ooit nog naar ga kijken als die komt is de 3070 Ti 16GB, maar dan moet ik wel geld over hebben ofzo.

Ze moeten gewoon even opschieten met dat Ethereum mining opschorten ;)

Mensen zeggen wel, ja dan gaan ze andere coins minen, maar 95% doet ETH en als die allemaal over gaan op Raven of Ergo ofzo dan wordt de opbrengst extreem laag.

[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar las laatst overigens dat de difficulty bomb van December alweer uitgesteld was naar Mei ofzo en de merge pas ergens begin zomer 2022 komt. Dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:28:
[...]

Heb je al Revolut ofzo dan? Dat je mee kan doen met NBB? Ik heb het inmiddels wel, staat nog niks op, maar neem aan dat als jij wacht op een kaart dat je er ook geld voor hebt liggen.

Volgens een oud collega (die werken in die business) is het een veilige en goede service.

Iemand die mijn Inno3D zou kopen (laat nu niks meer horen) heeft z'n 3070 non-LHR dit weekend verkocht voor 1175 euro, dan kan je gewoon zo'n MSI halen voor 1600 toch?

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:50:
[...]

Heb je al Revolut ofzo dan? Dat je mee kan doen met NBB? Ik heb het inmiddels wel, staat nog niks op, maar neem aan dat als jij wacht op een kaart dat je er ook geld voor hebt liggen.

Volgens een oud collega (die werken in die business) is het een veilige en goede service.

Iemand die mijn Inno3D zou kopen (laat nu niks meer horen) heeft z'n 3070 non-LHR dit weekend verkocht voor 1175 euro, dan kan je gewoon zo'n MSI halen voor 1600 toch?
Ik heb geen 1500+ over voor een MSI 3080 gaming, daarom kijk ik vaak in dit topic, eigenlijk elke week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:56:
[...]

Ik heb geen 1500+ over voor een MSI 3080 gaming, daarom kijk ik vaak in dit topic, eigenlijk elke week....
Ja daarom zeg ik, koop eentje via NBB van 600, verkoop die voor 1000 en leg dan 600 bij voor een MSI.

Zit je ook op 1200 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Nvidia RTX 40-videokaarten worden twee keer zo krachtig en gebruiken twee keer zoveel energie’

https://nl.hardware.info/...twee-keer-zoveel-energier

600 Watt voor een videokaart, kan in ieder geval de verwarming uit 8)7

Als dit zo is hoef je daar ook niet op te wachten @MetalSonic aangezien je die Suprim al te veel vond toch?

Of ging dat om geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:01
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:20:
[...]

Ja daarom zeg ik, koop eentje via NBB van 600, verkoop die voor 1000 en leg dan 600 bij voor een MSI.

Zit je ook op 1200 toch?
Link naar de kaart bij NBB voor 600 ? })

Ow wacht.... dat was nou net het probleem.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kdeboois schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:02:
[...]

Link naar de kaart bij NBB voor 600 ? })

Ow wacht.... dat was nou net het probleem.
Ik heb nu al 3x een drop meegemaakt, maar heb geen creditcard, daarom nu Revolut aangemaakt, alleen hoef ik momenteel geen kaart meer, heb eindelijk eentje waar ik tevreden mee ben, meer dan tevreden zelfs.

Leek me ook wel wat voor MetalSonic, die zoekt al zo lang, wie weet lukt het een keer, kan ie zo'n 3080 zo 1 op 1 ruilen met een MSI Gaming, misschien zelfs wel met en 3080 Ti.

Die vraag naar non-LHR kaarten blijft gewoon absurd hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:08:
[...]

Ik heb nu al 3x een drop meegemaakt, maar heb geen creditcard, daarom nu Revolut aangemaakt, alleen hoef ik momenteel geen kaart meer, heb eindelijk eentje waar ik tevreden mee ben, meer dan tevreden zelfs.

Leek me ook wel wat voor MetalSonic, die zoekt al zo lang, wie weet lukt het een keer, kan ie zo'n 3080 zo 1 op 1 ruilen met een MSI Gaming, misschien zelfs wel met en 3080 Ti.

Je hebt een kaart waar je tevreden mee bent, maar hebt toch een Revolut account aangemaakt om aan de drop mee te doen? ;)

Ik heb ook meerdere drops meegedaan en de kans op een 3080 is helaas erg klein. Een 3080ti is vaak wel te doen omdat die niet erg geliefd is.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:08:
[...]

Ik denk nog steeds dat hij niet veel aan je advies heeft.

Succes met je kaart en die Revolut (wat dat ook mag zijn)

@MetalSonic Je zal je via Discord of Telegram bij groepen moeten aanmelden die een drop aankondigen en bij NBB al een account aan moeten maken. Koop iets onbenulligs met je credit card zodat je die zonder extra checks door NBB kan gebruiken en hoop dat je op tijd bent als de voorraad er is voor zo´n 30 seconden tot 4 minuten. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jer0entjeh88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:13:
[...]

Je hebt een kaart waar je tevreden mee bent, maar hebt toch een Revolut account aangemaakt om aan de drop mee te doen? ;)

Ik heb ook meerdere drops meegedaan en de kans op een 3080 is helaas erg klein. Een 3080ti is vaak wel te doen omdat die niet erg geliefd is.
Nee heb Revolut nu voor online aankopen, heb er net 5 euro op gezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kdeboois schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:17:
[...]

Ik denk nog steeds dat hij niet veel aan je advies heeft.

Succes met je kaart en die Revolut (wat dat ook mag zijn)

@MetalSonic Je zal je via Discord of Telegram bij groepen moeten aanmelden die een drop aankondigen en bij NBB al een account aan moeten maken. Koop iets onbenulligs met je credit card zodat je die zonder extra checks door NBB kan gebruiken en hoop dat je op tijd bent als de voorraad er is voor zo´n 30 seconden tot 4 minuten. Succes
Revolut is dus juist een prepaid CreditCard voor mensen die geen CC hebben, neem aan dat hij er geen heeft aangezien hij nooit mee heeft gedaan met de drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jer0entjeh88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:13:
[...]

Het hoeft ook geen 3080 te zijn, deze hele discussie kwam gewoon voort uit dat ik iemand die ik dit weekend iemand sprak dat ie een 3070 verkocht had voor 1175(!) euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:19:
[...]

Revolut is dus juist een prepaid CreditCard voor mensen die geen CC hebben, neem aan dat hij er geen heeft aangezien hij nooit mee heeft gedaan met de drops.
Ik heb al iets van 10 jaar een credit card. Nooit mee gedaan met de drops omdat ik nooit interesse heb gehad in een FE kaart. Nu trouwens ook niet happig op het kopen van een FE kaart en dan weer moeten verkopen alleen maar zodat ik daarna dan een aftermarket kaart kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:19:
[...]

Ik denk dat het niet of wel hebben van een credit card redelijk off topic is hier.

Ik weet zeker dat hij iemand kent met een credit card :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kdeboois schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:22:
[...]

Ik denk dat het niet of wel hebben van een credit card redelijk off topic is hier.

Ik weet zeker dat hij iemand kent met een credit card :+
Ik heb dat juist uit dit topic, komt redelijk vaak voorbij als advies voor mensen zonder CC.

Maar goed, iedereen moet ook zelf weten hoe hij/zij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:21:
[...]

Het hoeft ook geen 3080 te zijn, deze hele discussie kwam gewoon voort uit dat ik iemand die ik dit weekend iemand sprak dat ie een 3070 verkocht had voor 1175(!) euro 8)7
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb bij de vorige drop een 3070 bemachtigd die ligt hier nu nog sealed. Ik moet nog een hele nieuwe build maken maar wil eigenlijk wachten op de nieuwe AMD CPU's in Januari. Gezien de prijzen die men nu geeft voor de 3070 FE twijfel ik ook om deze te verkopen en in januari nog eens te proberen... Alleen ik ben ook niet zo'n fan van doorverkoop en al het gedoe wat daar bij hoort.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevonad
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01-2022
Het blijft erg lastig. Ik zit denk ik nu al bijna 2 maanden hier te lurken. Het laatste wat ik nog voor mijn build nodig heb is een videokaart. Ik zat eerst aan een 3060ti te denken, maar aangezien de 3070 met deze woekerprijzen niet heel veel duurder is denk ik dat ik daar op wacht.

Zit ook in de Telegram / Discord groepen om in te gaten houden wanneer de kaarten relatief betaalbaar worden.

Voor nu thanks voor de vele updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jer0entjeh88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:14:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb bij de vorige drop een 3070 bemachtigd die ligt hier nu nog sealed. Ik moet nog een hele nieuwe build maken maar wil eigenlijk wachten op de nieuwe AMD CPU's in Januari. Gezien de prijzen die men nu geeft voor de 3070 FE twijfel ik ook om deze te verkopen en in januari nog eens te proberen... Alleen ik ben ook niet zo'n fan van doorverkoop en al het gedoe wat daar bij hoort.
De verwachting was eerst dat ETH vanaf begin 2022 niet meer te minen is ivm PoS, in mining topics zag je mensen langzaam ook hun rigs weg doen nu ze nog geld waard zijn, maar dat is nu dus voor de zoveelste keer uitgesteld.

Maar het gaat wel komen, als dat er is, dan is je FE geen cent meer waard dan de gewone LHR kaarten en die worden dan waarschijnlijk ook wel goedkoper omdat er heel wat 2e hands spul vrij komt.

Maar ja, wanneer dat is, we worden aan het lijntje gehouden, lijkt de overheid wel ;)

Ik zit inmiddels in de processorcategorie van GPUtracker elke dag ivm een nieuwe build. Moet zelf dus alles nog behalve een kaart nu.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gladuin
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-09 12:14
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:30:
[...]

De TUF Gaming 3060 Ti is echt geweldig voor wat ik nodig heb, enige waar ik ooit nog naar ga kijken als die komt is de 3070 Ti 16GB, maar dan moet ik wel geld over hebben ofzo.

Ze moeten gewoon even opschieten met dat Ethereum mining opschorten ;)

Mensen zeggen wel, ja dan gaan ze andere coins minen, maar 95% doet ETH en als die allemaal over gaan op Raven of Ergo ofzo dan wordt de opbrengst extreem laag.
idd, wanneer eth overgaat op PoS in plaats van PoW en ze allemaal overspringen naar andere coins schiet de difficulty van die coins exponentieel omhoog. t is dus hopen dat ze gewoon hun gpus dumpen en verdergaan met hun leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gladuin schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:36:
[...]

idd, wanneer eth overgaat op PoS in plaats van PoW en ze allemaal overspringen naar andere coins schiet de difficulty van die coins exponentieel omhoog. t is dus hopen dat ze gewoon hun gpus dumpen en verdergaan met hun leven.
Ja en toch kreeg ik vorige week op 1 dag iets van 60 mailtjes op 1 dag of mijn aangeboden 3060 Ti LHR is of niet, dus mensen kopen ze nog steeds massaal op.

Kreeg net een mail van iemand die had net 3x 3060 Ti non-LHR gescoord voor 2700 euro en was er helemaal blij mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:45:
[...]

Ja en toch kreeg ik vorige week op 1 dag iets van 60 mailtjes op 1 dag of mijn aangeboden 3060 Ti LHR is of niet, dus mensen kopen ze nog steeds massaal op.

Kreeg net een mail van iemand die had net 3x 3060 Ti non-LHR gescoord voor 2700 euro en was er helemaal blij mee :X
Ach als je weet dat de difficulty bomb al uitgesteld is tot 3e kwartaal van 2022... dan geeft dat dus ruimschoots tijd om en de kaart terug te verdienen en nog een mooie winst te pakken.

Kunnen allemaal blijven roepen. Zelfs 900 € voor een 3070TI LHR is in 210 dagen terug verdient. Gerekend met +/- 54Mh/s en 140W

Laat maar komen die LHR full unlock, dan zie je pas prijzen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D.Ramakers schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:50:
[...]

Ach als je weet dat de difficulty bomb al uitgesteld is tot 3e kwartaal van 2022... dan geeft dat dus ruimschoots tijd om en de kaart terug te verdienen en nog een mooie winst te pakken.

Kunnen allemaal blijven roepen. Zelfs 900 € voor een 3070TI LHR is in 210 dagen terug verdient. Gerekend met +/- 54Mh/s en 140W

Laat maar komen die LHR full unlock, dan zie je pas prijzen ;-)
Heb het wel geprobeerd, en het werkt op 69% ofzo, maar niet erg soepeltjes en levert niet genoeg op.

Maar als die full unlock komt dan wordt het helemaal een gekkenhuis inderdaad. T-Rex had al een unlock dan kon je 100% van je kaart gebruiken door een deel ETH te minen en met de rest iets anders.

Maar dat gaat mij allemaal weer te ver. Maar het kan inmiddels dus al wel via een omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:53:
[...]

Heb het wel geprobeerd, en het werkt op 69% ofzo, maar niet erg soepeltjes en levert niet genoeg op.

Maar als die full unlock komt dan wordt het helemaal een gekkenhuis inderdaad. T-Rex had al een unlock dan kon je 100% van je kaart gebruiken door een deel ETH te minen en met de rest iets anders.

Maar dat gaat mij allemaal weer te ver. Maar het kan inmiddels dus al wel via een omweg.
54Mh/s op 140 W via NBminer. Voor 619 = 164 dagen terug verdientijd. Brengt ruim 3.25 € op per dag. (0.25€/kWh)

Als je dan 900 - 950 € betaald doe je er dus respectievelijk 238 - 260 dagen over. Dat is ruim binnen een jaar. En dus gegeerd door de miner ;-)

Zolang ETH blijft burnen zal het alleen maar meer opbrengen en kaarten zullen dus duurder worden.

Waarschijnlijk gaan winkels wel "stunten" met BF ofzo en houden ze hiervoor kaarten aan de kant. Ook de productieswitch naar de hogere GB's aan geheugen voor bepaalde kaarten zal een rol spelen.
Snap er geen snars van waarom Nvidia dit gedaan heeft (daar de huidige als zoete broodjes over de toonbank gaan), naar miner en gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D.Ramakers schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:58:
[...]

54Mh/s op 140 W via NBminer. Voor 619 = 164 dagen terug verdientijd. Brengt ruim 3.25 € op per dag. (0.25€/kWh)

Als je dan 900 - 950 € betaald doe je er dus respectievelijk 238 - 260 dagen over. Dat is ruim binnen een jaar. En dus gegeerd door de miner ;-)

Zolang ETH blijft burnen zal het alleen maar meer opbrengen en kaarten zullen dus duurder worden.

Waarschijnlijk gaan winkels wel "stunten" met BF ofzo en houden ze hiervoor kaarten aan de kant. Ook de productieswitch naar de hogere GB's aan geheugen voor bepaalde kaarten zal een rol spelen.
Snap er geen snars van waarom Nvidia dit gedaan heeft (daar de huidige als zoete broodjes over de toonbank gaan), naar miner en gamer.
Hij had 900 per kaart betaald voor 3060 Ti's (niet 3070 Ti).

Voor een 3070 Ti betaal je tegenwoordig 1249,- euro, zie GPUtracker
https://www.gputracker.eu...26&fv_shop=28&fv_shop=161

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie een kleine prijsdaling in Gigabyte kaarten 3060 en Ti, volgens mij een aardige levering geweest overal.

Vraag me trouwens af of die nieuwe aangekondigde kaarten wel zo gunstig zijn voor de consument, de MSRP prijzen zijn nu:

3060 Ti 8GB -> 419
3070 8GB -> 519
3070 Ti 8GB -> 619
3080 10GB -> 719

En de 3080 Ti 12GB is 1199, dat strookt niet met de rest,

Door de 3080 10GB eruit te halen en te vervangen door een 3080 12GB (waarschijnlijk gewoon op basis van de 3080 Ti) en de 3070 Ti te vervangen voor een 16GB kunnen ze de MSRP prijzen ook aanpassen, want het zijn nieuwe kaarten.

De MSRP van een 3080 zal dan vast naar 999 gaan en de 3070 Ti ergens richting de 899?

Speculaties, ik weet het, maar als ik NVidia was dan zou ik dat iig wel doen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
Gladuin schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:36:
[...]

Dit klopt, helaas. Je ziet al een deel-overstap naar vooral Ergo.

Overigens lust ik wel een dropje, zeg. Voelt toch aan alsof er deze week iets zou moeten gebeuren, afgaande op vorige timeframes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit nu te kijken naar de i5-12600K en vraag me af of die prijzen straks ook nog gaan stijgen door de chip tekorten, maar denk dat het bij videokaarten toch echt compleet aan minen ligt idd (en voorlopig blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

lordsnow

I know nothing

JDx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:53:
Zit nu te kijken naar de i5-12600K.
Daar zit ik ook al naar te kijken. Alleen de Z690 moederbord prijzen zijn nog iets te hoog, wat mij betreft.

De pricewatch: Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 (rev. 1.0) staat op mijn shortlist.
JDx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:48:
Zie een kleine prijsdaling in Gigabyte kaarten 3060 en Ti... de MSRP prijzen zijn nu:
3060 Ti 8GB -> 419
3070 8GB -> 519
3070 Ti 8GB -> 619
3080 10GB -> 719
Dit zijn toch gewoon de FE prijzen?

[ Voor 62% gewijzigd door lordsnow op 09-11-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordsnow schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:01:
[...]

Daar zit ik ook al naar te kijken. Alleen de Z690 moederbord prijzen zijn nog te hoog, wat mij betreft.
Ja ach, ik zat eerst te kijken naar een 5800X + moederbord en die i5 is goedkoper, maar de moederborden duurder, samen komt het op hetzelfde, maar dat komt ook omdat er nog maar keus is uit 5 mobo's ofzo.

Ik merk gewoon met de 3060 Ti dat m'n processor bij veel games de bottleneck is, dus het moet maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordsnow schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:01:
[...]
Dit zijn toch gewoon de FE prijzen?
Ja same toch, maar die 3080 is voor deze tijd eigenlijk veel te goedkoop, door die uit te faseren en met een 3080 12GB te komen in januari kunnen ze de 3080 FE ook mooi 1000 euro maken.

Voordeel is wel dat die 3080 FE ook een veel lagere hashrate zal hebben dan de huidige. Voor de gamers dan.

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 09-11-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-12-2022
JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:51:
‘Nvidia RTX 40-videokaarten worden twee keer zo krachtig en gebruiken twee keer zoveel energie’
Gewoon 2x minder gamen. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kdeboois
Ik volg dit topic om erachter te komen of er ergens voorraad is. Als jullie hier je PC configuratie gaan bespreken stel ik voor dat jullie dit in de daarvoor bedoelde groepen doen. Of de hieronder gelinkte Discord 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:12
JDx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:53:
Zit nu te kijken naar de i5-12600K en vraag me af of die prijzen straks ook nog gaan stijgen door de chip tekorten, maar denk dat het bij videokaarten toch echt compleet aan minen ligt idd (en voorlopig blijft).
Als ik zo een beetje rondkijk dan is er heel weinig animo voor deze nieuwe generatie CPUs. De Met de CPUs zelf is niets mis maar de prijzen van de moederborden en het geheugen liggen astronomisch hoog voor de niet extreme gebruiker. Totaal andere situatie dan de videokaart markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
Erazher schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:55:
Bij Megekko

Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G
Besteld op 29-10-2020
60 van de 233
( Volgens mij maar 10 gezakt in de laatste 3 maanden )

Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G
Besteld op 3-12-2020
1 van de 40
( Stond 2e voor een maand volgens mij, en sinds dien niks )

De leveringen van de kaarten zijn best slecht :(
Even kijken wat ik ben opgeschoten in deze 8 maaden...

Besteld op 29-10-2020 voor 569
33 van de 112

Deze kaart wordt niet meer verkocht, fijn als ze dit gaan melden en het geld dan terug storten.
Megekko heeft van 112 klanten waarvan ze het product niet meer verkopen gewoon het geld nog ....
Even contact opnemen met ze. :Y)
( Is er nog een bepaalde instantie waar ik dit kan melden ? Denk niet dat Megekko uit eigen beweging alles gaat terug storten)

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd met hoeveel producten ze dit wel niet doen.

Besteld op 3-12-2020 voor 462,95
1 van de 13

Deze kaart wordt voor 919 verkocht en dan heb ik het woensdag binnen 8)7
Denk dat deze het ook niet meer gaat worden _O- Ook maar annuleren denk ik zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Erazher op 09-11-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45
Erazher schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:41:
[...]

33 van de 112

Deze kaart wordt niet meer verkocht, fijn als ze dit gaan melden en het geld dan terug storten.
Megekko heeft van 112 klanten waarvan ze het product niet meer verkopen gewoon het geld nog ....
( Is er nog een bepaalde instantie waar ik dit kan melden ? Denk niet dat Megekko uit eigen beweging alles gaat terug storten)
Waarom melden bij een instantie? Als je het geld terug wil kan dat toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
stylezzz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:35:
[...]

Waarom melden bij een instantie? Als je het geld terug wil kan dat toch?
Ja, maar vind eigenlijk dat de andere 111 mensen dat ook mogen krijgen. Snap het dat ze er zelf achteraan moeten gaan maar er is een bestelling geplaatst voor een product, die stop je met leveren maar houd wel het geld.

In afwachting van de klant of ze de bestelling annuleren. Zo niet gratis geld, vind dat geen nette praktijken van de winkel.

Vandaar de vraag of dit ergens gemeld kan worden, zodat mogelijk megekko in beweging wordt gezet tot terug betaling van iedereen die in een wachtrij zit waar je het product niet meer van verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Is er dan al een officieel bericht vanuit de leverancier geweest dat die 3070 eagle niet meer gemaakt wordt?
Heb je zelf al bericht ontvangen dat ze niet meer gemaakt worden?

Tot die tijd kan megekko inderdaad je geld vast houden, aangezien de kaart nog geleverd kan worden.

Voor de rest kan ik mij nog niet echt voor de geest halen dat een shop moeilijk heeft gedaan met geld terug geven? Alleen berichten dat mensen zelf niet blij waren met de annulering of tegenvoorstel.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Hupske schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:21:
Voor de rest kan ik mij nog niet echt voor de geest halen dat een shop moeilijk heeft gedaan met geld terug geven? Alleen berichten dat mensen zelf niet blij waren met de annulering of tegenvoorstel.
Denk dat het issue hier is dat Megekko niet zelfstandig overgaat tot annulering van alle openstaande orders. Zoals je zelf al aangeeft kunnen ze dit niet zolang de fabrikant niet zegt dat het product echt niet meer gemaakt/geleverd gaat worden.

Megekko en elke andere webwinkel zou het liefst alle backorders van de GPU annuleren, het is alleen maar negatieve reclame en het geld kost ze alleen maar meer geld (negatieve rente). Plus dat de inkoop soms wel 100% boven de pre-order prijs ligt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sodeju, MeGekko heeft er even een enorme prijsverhoging ingegooid, 100 euro erbij op veel 3060 Ti kaarten, die zitten nu in de 900 range terwijl zij niet zo lang geleden de 3060 Ti Eagle voor 699,- euro hadden.

Raar dat de 3060 Ti de kaart was die het meest zakte in prijs de afgelopen maanden (soms tegen de 3060 prijs aan) en dat deze nu het hardste terug stijgt.

Benieuwd of Alternate volgt, zoals iemand hierboven zei is een 3070 inmiddels "verstandiger".

https://www.megekko.nl/Co...js09_pp-50_p-1_d-list_cf-
De MSI Gaming Z Trio kost nu 949,- daar

Zelfs de Gigabytes zitten al in de 9XX.

[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 10-11-2021 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:15
kdeboois schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:10:
Ik volg dit topic om erachter te komen of er ergens voorraad is. Als jullie hier je PC configuratie gaan bespreken stel ik voor dat jullie dit in de daarvoor bedoelde groepen doen. Of de hieronder gelinkte Discord 😉
Tip, de voorraad kan je ook heel goed checken via discord. Daar zie je ze dan letterlijk live tevoorschijn komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
Hupske schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:21:
Is er dan al een officieel bericht vanuit de leverancier geweest dat die 3070 eagle niet meer gemaakt wordt?
Heb je zelf al bericht ontvangen dat ze niet meer gemaakt worden?

Tot die tijd kan megekko inderdaad je geld vast houden, aangezien de kaart nog geleverd kan worden.

Dat zou ik ff met gigabyte moeten controleren of dat zo is.
Als ik de price watch kijk Dan is die zowat nergens meer leverbaar, vandaar de voorbarige conclusie van wordt niet meer gemaakt. https://tweakers.net/pric...GeForce+RTX+3070+EAGLE+8G

Ik zie ook geen probleem dat ik mijn geld terug krijg, daar gaat het ook niet om. Er zijn 111 andere mensen die ook wachten op de bestelling die ze waarschijnlijk nooit gaan krijgen. Daarom de vraag is hier wat aan te doen juridisch. ( Heb ergens al wat uit staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45
Erazher schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:14:
[...]

Ja, maar vind eigenlijk dat de andere 111 mensen dat ook mogen krijgen. Snap het dat ze er zelf achteraan moeten gaan maar er is een bestelling geplaatst voor een product, die stop je met leveren maar houd wel het geld.

In afwachting van de klant of ze de bestelling annuleren. Zo niet gratis geld, vind dat geen nette praktijken van de winkel.

Vandaar de vraag of dit ergens gemeld kan worden, zodat mogelijk megekko in beweging wordt gezet tot terug betaling van iedereen die in een wachtrij zit waar je het product niet meer van verkoopt.
De winkel mag niet zomaar een bestelling annuleren dacht ik. Tenzij ze officieel vanuit de fabrikant te horen krijgen dat hij niet meer komt... Maar goed, met al die shitstorms van de afgelopen tijd denk ik dat gigabyte wel 3 x uitkijkt voordat ze zoiets zeggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Erazher schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:55:
[...]

Dat zou ik ff met gigabyte moeten controleren of dat zo is.
Als ik de price watch kijk Dan is die zowat nergens meer leverbaar, vandaar de voorbarige conclusie van wordt niet meer gemaakt. https://tweakers.net/pric...GeForce+RTX+3070+EAGLE+8G

Ik zie ook geen probleem dat ik mijn geld terug krijg, daar gaat het ook niet om. Er zijn 111 andere mensen die ook wachten op de bestelling die ze waarschijnlijk nooit gaan krijgen. Daarom de vraag is hier wat aan te doen juridisch. ( Heb ergens al wat uit staan )
Je moet de vraag eigenlijk even omdraaien. Wat voor shitload zal Megekko over zich heen krijgen als ze 111 orders annuleren zonder dat Gigabyte heeft aangegeven dat ze die kaarten niet meer gaan leveren?

Tot die tijd annuleert Megekko niks en zullen die 111 personen het zelf moeten doen en zullen ze gewoon hun geld terug krijgen.
En daarnaast kunnen en mogen ze geen orders annuleren zonder bericht van een leverancier.

Dit is juridisch ook al vaker uitgezocht/uitgevochten door meerdere personen op dit forum.

Zoals ik al benoemde. Heb hier eigenlijk nog nergens gelezen dat een webshop moeilijk deed wanneer je zelf de order annuleert. En iedereen heeft altijd het geld terug gekregen. Dat kost de shop zelfs minder dan je een alternatief aan te bieden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Nou, ik heb besloten dat ik toch veel te veel uit ga geven voor een GPU. Mijn 1050 ti tussenkaartje draait Age of Empires 4 niet lekker :)

Ik ben wel wat bedroefd dat ik in augustus mijn order van een 3070 voor 750,- heb geannuleerd omdat ik geen nieuwe stijging meer anticipeerde en het net niet de kaart was die ik wilde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevonad
claudior schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:46:
Nou, ik heb besloten dat ik toch veel te veel uit ga geven voor een GPU. Mijn 1050 ti tussenkaartje draait Age of Empires 4 niet lekker :)

Ik ben wel wat bedroefd dat ik in augustus mijn order van een 3070 voor 750,- heb geannuleerd omdat ik geen nieuwe stijging meer anticipeerde en het net niet de kaart was die ik wilde ;(
Voor welke kaart ga je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Een 3070 of beter voor 900-1000, tenzij er een 3060 ti voor een prijs van rond de 600 langskomt.

Kaart moet relatief stil zijn en kleiner dan 30cm :) Ik denk aan een MSI Ventus/Gaming 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevonad
claudior schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:53:
[...]

Een 3070 of beter voor 900-1000, tenzij er een 3060 ti voor een prijs van rond de 600 langskomt.

Kaart moet relatief stil zijn en kleiner dan 30cm :) Ik denk aan een MSI Ventus/Gaming 2x
Ja, precies. Ik zit met hetzelfde in mijn hoofd qua bedrag. De 3070 zou genoeg moeten zijn voor 1440p gamen.

Je kan op youtube eventueel nog de volgende video kijken "Which RTX 3070 to BUY and AVOID! 38 cards compared! Ft. Asus, MSI, EVGA, Gigabyte, Palit, PNY, etc.". In deze video worden de meeste kaarten vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Sevonad schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:03:
[...]

Ja, precies. Ik zit met hetzelfde in mijn hoofd qua bedrag. De 3070 zou genoeg moeten zijn voor 1440p gamen.

Je kan op youtube eventueel nog de volgende video kijken "Which RTX 3070 to BUY and AVOID! 38 cards compared! Ft. Asus, MSI, EVGA, Gigabyte, Palit, PNY, etc.". In deze video worden de meeste kaarten vergeleken.
Als je de luxe hebt om prijsverschil te betalen zou ik daar naar kijken anders is elke kaart voor MSRP is een winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Erazher schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:41:
[...]

33 van de 112

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd met hoeveel producten ze dit wel niet doen.

Besteld op 3-12-2020 voor 462,95
1 van de 13

Deze kaart wordt voor 919 verkocht en dan heb ik het woensdag binnen 8)7
Denk dat deze het ook niet meer gaat worden _O- Ook maar annuleren denk ik zo.
Oef.. dat is wel heel zuur.

Die 3070 Eagle is exact dezelfde die ik heb gekocht bij informatique. 1 dag na launch. Was toen rond de 600 euro. Met de gedachte van toen teveel geld. Met de kennis van nu...

Precies de reden waarom ik niet wil preorderen bij een winkel zonder duidelijke verwachtingen.

Maar goed, daar koop je nu niets meer voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Weet iemand of het mogelijk is om bij NBB met een nieuw account, andere NAW gegevens, maar dezelfde Credit Card een tweede RTX kaart te kopen? Zag er al iets over voorbij komen in dit topic, maar nog geen antwoord of dat mogelijk is.

Wil namelijk proberen een 3090 te bemachtigen. Indien dat te moeilijk lijkt, wil ik proberen een 3080 TI te kopen, aangezien die wat minder snel verkocht lijkt te worden. Indien een 3080 TI wel lukt, wil ik daarmee een nieuwe PC bouwen. Vervolgens wil ik kijken of ik alsnog een 3090 kan bemachtigen en dan de 3080 TI verkopen (als me dat überhaupt de moeite waard is, maar dat zien we dan wel). Wil 'm dan verkopen voor een prijsje onder de adviesprijs; ga zelf niet meedoen aan al die schandalige prijzen.
JDx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:44:
Sodeju, MeGekko heeft er even een enorme prijsverhoging ingegooid, 100 euro erbij op veel 3060 Ti kaarten, die zitten nu in de 900 range terwijl zij niet zo lang geleden de 3060 Ti Eagle voor 699,- euro hadden.
Een week terug heeft Megekko plots de MSI 3080 TI GAMING en SUPRIM met €100 verhoogd. Zou me niet verbazen als ze dat bij alle 3080 TI kaarten hebben gedaan. Heb door die verhoging toch maar geen kaart besteld bij hen en kwam mede daardoor dit topic tegen.

Zojuist CC binnen gekregen. Telegram en Discord meldingen aangezet. Hopelijk lukt het om een 3090 te bemachtigen. Anders toch een 3080 TI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Sevonad schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:03:
[...]

https://azerty.nl/product...lhr-videokaart-8-gb-gddr6

Hier één van de populairste 3070 kaarten van MSI iets boven de 1k.....

Paar honderd euro boven de MSRP maar vergeleken met de 3080,3080ti en 3090 nog "relatief" goedkoop....

• Hupske

Hupske

AFCA

Vuule schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:03:
Weet iemand of het mogelijk is om bij NBB met een nieuw account, andere NAW gegevens, maar dezelfde Credit Card een tweede RTX kaart te kopen? Zag er al iets over voorbij komen in dit topic, maar nog geen antwoord of dat mogelijk is.

Wil namelijk proberen een 3090 te bemachtigen. Indien dat te moeilijk lijkt, wil ik proberen een 3080 TI te kopen, aangezien die wat minder snel verkocht lijkt te worden. Indien een 3080 TI wel lukt, wil ik daarmee een nieuwe PC bouwen. Vervolgens wil ik kijken of ik alsnog een 3090 kan bemachtigen en dan de 3080 TI verkopen (als me dat überhaupt de moeite waard is, maar dat zien we dan wel). Wil 'm dan verkopen voor een prijsje onder de adviesprijs; ga zelf niet meedoen aan al die schandalige prijzen.
Je kan 1 kaart per drop kopen bij nbb op het zelfde account.
Zo al 3x een 3060ti te pakken gekregen en een 3070 :) allemaal op het zelfde account met zelfde betaalmethode.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:39
Ik heb mijn 6900XT verkocht wegens amper nog gamen / VR, de helft in crypto geklapt en bij NBB een GT1030 besteld om de CC te registreren (en mijn PC te kunnen gebruiken voor werk).

Nu dagelijks ingelogd bij NBB en op Telegram standby hopend om tijdens een drop een 3060Ti, 3070 of 3070Ti te kapen.

Meer dan die 619,- heb ik er niet voor over.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• claudior
UniMatrix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:48:
Ik heb mijn 6900XT verkocht wegens amper nog gamen / VR, de helft in crypto geklapt en bij NBB een GT1030 besteld om de CC te registreren (en mijn PC te kunnen gebruiken voor werk).
Is de eerste keer een credit card gebruiken bij NBB dan een relatief lange procedure? En dus niet handig wanneer je bij de drop probeert te scoren?
Stuurde voor de grap deze link vanmorgen naar iemand
https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-24G-Videokaart

Dat dat wel een mooie prijs is, 3090 euro voor een 3090.

Twee uur later 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 11-11-2021 11:36 ]

• stin00
  • Niet online
Vuule schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:03:
Nope, het systeem herkent je credit card en meldt dan dat je al een een kaart hebt gekocht deze drop. Dus per drop per adres/email/CC maar 1 GPU.

Als je in één drop meerdere GPUS wil bestellen heb je nodig:

- Andere browser of privé tab (ivm cookies)
- Andere NAW gegevens + emailadres
- Andere creditcard
stin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:44:
[...]

Nope, het systeem herkent je credit card en meldt dan dat je al een een kaart hebt gekocht deze drop. Dus per drop per adres/email/CC maar 1 GPU.

Als je in één drop meerdere GPUS wil bestellen heb je nodig:

- Andere browser of privé tab (ivm cookies)
- Andere NAW gegevens + emailadres
- Andere creditcard
E-mail en virtuele CC zijn zo aan te maken en een adres is ook wel te vinden toch.

Maar vind het wel een goede regeling, wat mij betreft doen ze er nog KYC bij doormiddel van ID-kaart.

LDLC doet dat toch?

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:39
claudior schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:48:
[...]

Is de eerste keer een credit card gebruiken bij NBB dan een relatief lange procedure? En dus niet handig wanneer je bij de drop probeert te scoren?
Wat is lang? Ik denk dat 1 a 2 minuten bij die drops net het verschil kan maken.

Ik moest toch iets hebben, dus nu staat hij er in. Kan ik meteen doorklikken.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleFlashbang
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:05
NBB drop NU!!
RTX 3070 TI.

619,- euro(inc. Duitse BTW)
https://www.notebooksbill...unders+edition+jiu+725375

[ Voor 68% gewijzigd door TripleFlashbang op 11-11-2021 13:38 ]

• stin00
  • Niet online
3070 TI: https://www.notebooksbill...unders+edition+jiu+725375

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 11-11-2021 13:39 ]

Pagina: 1 ... 571 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord