[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 566 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-01-2023
Kwam vandaag een rtx 3070 gigabyte gaming oc 8g lhr tegen voor 899€. Is dit een beetje een koopje? Ik twijfel nogal, wacht inmiddels al 10 maanden op een nieuwe build :/ en jullie berichten zijn niet echt een goede voorspelling.

Kan ook via mp een evga 3070ti ftw3 kopen voor 950€ inclusief factuur (van ldlc). Hij zegt zelf dat die een 3080 heeft kunnen krijgen.. (wilt natuurlijk een zakcentje verdienen ik ben niet achterlijk). Kaart is aangekocht in september.

Wat is wijsheid?

[ Voor 3% gewijzigd door Mv91 op 07-10-2021 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:34
Voor jezelf een budget afspreken en bedenken hoe graag je een nieuwe gpu wil of hoe erg je hem nodig hebt en dan een kaart kopen voor dat budget en er blij mee zijn. Lekker gamen of renderen of minen,wat je ook wil doen.

Niet blijven hangen in wat ooit was en wat als ik wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Skybullet schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:19:
[...]

Voor jezelf een budget afspreken en bedenken hoe graag je een nieuwe gpu wil of hoe erg je hem nodig hebt en dan een kaart kopen voor dat budget en er blij mee zijn. Lekker gamen of renderen of minen,wat je ook wil doen.

Niet blijven hangen in wat ooit was en wat als ik wacht.
Nou ja ik heb hem niet zo hard nodig dat ik absoluut nu een nieuwe build nodig heb, maar mijn i5 3570k met rx580 zijn toch wel toe aan hun welverdiende pensioen :P en al helemaal nu 2042 er aan zit te komen.

Mijn hele systeem zou uitkomen op zo’n 1600€. (5600x, 16gb ram, 3070 en 1 tb Nvme ssd). Als ik zo rondvraag in mijn vriendenkring dan geven zij wel aan dat ze dit als standaard budget wel hebben bij een nieuwe build.

Ik wil er mee gamen, maar het is frappant hoe je psychologisch zo kunt gaan denken van “oh maar 899€, dat is een goeie deal”.

Bedankt voor je input, waardeer ik, je hebt zeker een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik doe wat Simracen op een 4k TV scherm. RaceRoom en Assetto Corsa. Ik zit sterk te twijfelen tussen een MSI RX6600 en een Gigabyte RTX3060 TI. Dit scheelt bij Megekko 30 EURO. Ik zie deze games nooit langskomen wat betreft Benchmarks. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:09

ParaWM

Pro Prutser

Mv91 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:03:
[...]

Nou ja ik heb hem niet zo hard nodig dat ik absoluut nu een nieuwe build nodig heb, maar mijn i5 3570k met rx580 zijn toch wel toe aan hun welverdiende pensioen :P en al helemaal nu 2042 er aan zit te komen.

Mijn hele systeem zou uitkomen op zo’n 1600€. (5600x, 16gb ram, 3070 en 1 tb Nvme ssd). Als ik zo rondvraag in mijn vriendenkring dan geven zij wel aan dat ze dit als standaard budget wel hebben bij een nieuwe build.

Ik wil er mee gamen, maar het is frappant hoe je psychologisch zo kunt gaan denken van “oh maar 899€, dat is een goeie deal”.

Bedankt voor je input, waardeer ik, je hebt zeker een punt.
6800xt overwogen? Die koop je zelfs op VA of MP voor hetzelfde geld en is echt een stuk krachtiger.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:12
Thaam schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:12:
Ik doe wat Simracen op een 4k TV scherm. RaceRoom en Assetto Corsa. Ik zit sterk te twijfelen tussen een MSI RX6600 en een Gigabyte RTX3060 TI. Dit scheelt bij Megekko 30 EURO. Ik zie deze games nooit langskomen wat betreft Benchmarks. Iemand die hier ervaring mee heeft?
De 3060TI nemen. Dat is gewoon een betere kaart dan de 6600XT en gaat je altijd meer frames opleveren.
Bovendien is de 60ti qua features ook beter uitgerust, met DLSS en betere Ray Tracing.

De 6600XT heeft bovendien een zeer kleine vram bus, dus op hogere resoluties klapt die helemaal in elkaar. Die kaart is echt gericht op 1080p gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Anton.net schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

De 3060TI nemen. Dat is gewoon een betere kaart dan de 6600XT en gaat je altijd meer frames opleveren.
Bovendien is de 60ti qua features ook beter uitgerust, met DLSS en betere Ray Tracing.

De 6600XT heeft bovendien een zeer kleine vram bus, dus op hogere resoluties klapt die helemaal in elkaar. Die kaart is echt gericht op 1080p gaming
Dit zie je bij elke amd kaart van deze generatie. De framerates gaan relatief harder achteruit op hogere reso tov nvidia. Zal met de chipdesign te maken. Relatief kleine bus, met grote cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
ParaWM schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:48:
[...]

6800xt overwogen? Die koop je zelfs op VA of MP voor hetzelfde geld en is echt een stuk krachtiger.
Wel naar de 6800xt gekeken maar ik stream op twitch, dan is de Nvidia encoder (nvenc) wel een fijne toevoeging. Sorry maar wat bedoel je met VA?

Ik zal mij er nog eens in gaan verdiepen, zo’n 6800xt is niet onaantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Anton.net schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

Thx! Heldere uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Ik heb de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC besteld bij Megkko + gratis exploderende PSU.(679,-) Volgens mij een hele mooie prijs voor een 3060 TI. :o

Enig nadeel is het "ratel" probleem van de fans. Met een kleine hardware tweak is dit zo verholpen. Je zou zelfs MSI afterburner kunnen gebruiken om de fancurve aan te passen mocht het hardwarematig niet lukken. Ik vermoed een goede deal. Want ik verwacht ook geen extreme prijsverlagingen voorlopig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 23:14
Mv91 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 05:18:
[...]

Wel naar de 6800xt gekeken maar ik stream op twitch, dan is de Nvidia encoder (nvenc) wel een fijne toevoeging. Sorry maar wat bedoel je met VA?

Ik zal mij er nog eens in gaan verdiepen, zo’n 6800xt is niet onaantrekkelijk.
VA = vraag en aanbod, ofwel de marktplaats van Tweakers ;)

LDLC mag wel nog eens een keer gaan droppen, mijn gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thaam schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:04:
Ik heb de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE OC besteld bij Megkko + gratis exploderende PSU.(679,-) Volgens mij een hele mooie prijs voor een 3060 TI. :o

Enig nadeel is het "ratel" probleem van de fans. Met een kleine hardware tweak is dit zo verholpen. Je zou zelfs MSI afterburner kunnen gebruiken om de fancurve aan te passen mocht het hardwarematig niet lukken. Ik vermoed een goede deal. Want ik verwacht ook geen extreme prijsverlagingen voorlopig. :)
Prima prijsje, 3060 Ti is lang niet echt onder de 699,- geweest. Ook de gok gewaagd om voor 669,- een Inno3D te kopen ook al is dat niet echt mijn merk.

Hij kan ook nog retour als ie niet bevalt he, ik denk dat ik die van mij wel ga houden als ik de prijzen zo zie.

Mooi iets tot volgend jaar, ben heeeel erg benieuwd naar de 3070 16GB!

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xiranhi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-08 14:56
Ik ben nog steeds in "onderhandeling" met Megekko over het feit dat een andere tweaker de V2 versie van een geannuleerde GPU heeft gekregen tegen meerbetaling van 100 euro.

Toen viel me iets op, Megekko heeft Artikel 6 lid 4 verwijderd uit hun algemene voorwaarden. Ze hanteren nog steeds versie "Juni 2021".

Gedownload 28-09-2021:
Artikel 6. Levering en uitvoering
1. Wij streven er uiteraard naar altijd uiterlijk op het afgesproken tijdstip te leveren. Dit gebeurt zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen, tenzij een kortere of langere leveringstermijn is afgesproken. Als de periode van 30 dagen overschreden is dan houdt de verkoper zich het recht voor de koopovereenkomst te ontbinden. Mocht er toch te laat worden geleverd, en er is geen sprake van overmacht, dan heeft u als koper - wanneer is afgesproken dat u tegelijk bij levering zou betalen - het recht de betaling uit te stellen tot er wel is geleverd. Als u dat wilt kunt u bij te late levering de koopovereenkomst geheel of gedeeltelijk ontbinden, behalve wanneer de ernst van de overschrijding van de leveringstermijn dit niet rechtvaardigt.
2. Levering gebeurt op het adres dat u aan ons heeft doorgegeven. Als de bezorging is vertraagd, of als een
bestelling of dienst niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht. De uiterste termijn hiervoor is 30 dagen nadat u de (koop)overeenkomst heeft gesloten. Na deze termijn heeft u het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
3. Na ontbinding zullen wij het bedrag dat u heeft betaald zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
4. Als de levering van een apart besteld product onmogelijk blijkt te zijn, doen wij ons best om u een vervangend artikel te leveren. Uiterlijk bij de bezorging zal dit op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld. Gaat het om een koop op afstand (zie artikel 11), dan kunt u alsnog gebruik maken van uw herroepingsrecht. De kosten van retourzending zijn in dat geval voor onze rekening.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan u of aan een door u aangewezen derde, bij ons, tenzij u zelf voor een aflevermethode heeft gekozen die wij niet standaard aanbieden.

Gedownload vandaag (08-10-2021):
1. Wij streven er uiteraard naar altijd uiterlijk op het afgesproken tijdstip te leveren. Dit gebeurt zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen, tenzij een kortere of langere leveringstermijn is afgesproken. Als de periode van 30 dagen overschreden is dan houdt de verkoper zich het recht voor de koopovereenkomst te ontbinden. Mocht er toch te laat worden geleverd, en er is geen sprake van overmacht, dan heeft u als koper - wanneer is afgesproken dat u tegelijk bij levering zou betalen - het recht de betaling uit te stellen tot er wel is geleverd. Als u dat wilt kunt u bij te late levering de koopovereenkomst geheel of gedeeltelijk ontbinden, behalve wanneer de ernst van de overschrijding van de leveringstermijn dit niet rechtvaardigt.
2. Levering gebeurt op het adres dat u aan ons heeft doorgegeven. Als de bezorging is vertraagd, of als een
bestelling of dienst niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk bericht. De uiterste termijn hiervoor is 30 dagen nadat u de (koop)overeenkomst heeft gesloten. Na deze termijn heeft u het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
3. Na ontbinding zullen wij het bedrag dat u heeft betaald zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
4. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan u of aan een door u aangewezen derde, bij ons, tenzij u zelf voor een aflevermethode heeft gekozen die wij niet standaard aanbieden.

Toeval toch? 8)7
Ik ga dit toch maar eens bespreken met het ICTwaarborg.nl
Ik heb beide versies van Juni 2021, waarvan een aangepast in oktober als PDF's digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneue week voor GPU kopers.

Ook de AMD drop was weer een drama las ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Xiranhi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:57:
Ik ben nog steeds in "onderhandeling" met Megekko over het feit dat een andere tweaker de V2 versie van een geannuleerde GPU heeft gekregen tegen meerbetaling van 100 euro.

Toen viel me iets op, Megekko heeft Artikel 6 lid 4 verwijderd uit hun algemene voorwaarden. Ze hanteren nog steeds versie "Juni 2021".

Gedownload 28-09-2021:
4. Als de levering van een apart besteld product onmogelijk blijkt te zijn, doen wij ons best om u een vervangend artikel te leveren. Uiterlijk bij de bezorging zal dit op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld. Gaat het om een koop op afstand (zie artikel 11), dan kunt u alsnog gebruik maken van uw herroepingsrecht. De kosten van retourzending zijn in dat geval voor onze rekening.
5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan u of aan een door u aangewezen derde, bij ons, tenzij u zelf voor een aflevermethode heeft gekozen die wij niet standaard aanbieden.

Gedownload vandaag (08-10-2021):
4. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan u of aan een door u aangewezen derde, bij ons, tenzij u zelf voor een aflevermethode heeft gekozen die wij niet standaard aanbieden.

Toeval toch? 8)7
Ik ga dit toch maar eens bespreken met het ICTwaarborg.nl
Ik heb beide versies van Juni 2021, waarvan een aangepast in oktober als PDF's digitaal
Ben benieuwd wat hier verder uitkomt. Al lijkt mij dat je de voorwaarden moet hebben die golden op de datum van aankoop. Dat is immers de versie waarmee je akkoord ging op moment van aanschaf. Mocht Megekko die achteraf aanpassen is dat niet jouw probleem.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Mocht dit werken, zijn LHR kaarten ook interessant voor miners.
https://nl.hardware.info/...gelijk-te-minen-met-t-rex

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Had het niet verwacht maar blijkbaar heeft Alternate.be vandaag een drop gehad, mijn MSI RTX 3070ti Ventus 3x is verzonden voor €628,99 zojuist :)

Ze hadden mij per mail nog laten weten eind deze maand begin november een drop te verwachten wat ik hier al had aangegeven.
Alternate België Sales <sales@alternate.be>
Wo 6-10-2021 10:35
Beste Mark,

Bedankt voor je bericht.

Momenteel is het product nog niet op stock bij ons. Echter verwachten wij wel een nieuwe levering van onze leverancier voor het einde van deze maand of het begin van november.

Mocht je nog verdere vragen hebben, vernemen we deze graag.

Met vriendelijke groet,
Cordialement,

Sandrina

[ Voor 43% gewijzigd door Markozv op 08-10-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Markozv schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:10:
Had het niet verwacht maar blijkbaar heeft Alternate.be vandaag een drop gehad, mijn MSI RTX 3070ti Ventus 3x is verzonden voor €628,99 zojuist :)

Ze hadden mij per mail nog laten weten eind deze maand begin november een drop te verwachten wat ik hier al had aangegeven.

[...]
Is daar een wachtlijst voor? Ik kan hem niet bestellen nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:15

[...]
Gefeliciteerd, dat is een mooie prijs voor die kaart. Hij staat nu als "nog niet bestelbaar" zou dat betekenen dat hij binnenkort wel te bestellen is....ff in de gaten houden.. @JDx misschien wat voor jouw
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1759111

[ Voor 9% gewijzigd door saxx07 op 08-10-2021 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
saxx07 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:53:
[...]

Gefeliciteerd, dat is een mooie prijs voor die kaart. Hij staat nu als "nog niet bestelbaar" zou dat betekenen dat hij binnenkort wel te bestellen is....ff in de gaten houden.. @JDx misschien wat voor jouw
Bedankt om ons te contacteren.
Helaas is de levertermijn voor dit artikel momenteel onbekend. Zolang we geen verdere informatie hebben over de levertermijn, kunnen we spijtig genoeg geen bestellingen aanvaarden.

Dit sturen ze mij via de mail nadat ik gevraagd had hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forceflow
  • Laatst online: 12-09 01:27

[...]
Heel net prijsje, proficiat en veel plezier met je kaart. Voor die prijs zou ik er ook eentje kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saxx07 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:53:
[...]

Mooie prijs? Dat is een FE prijs, kan niet beter.

Geen idee of wij in NL kunnen bestellen via Alternate.be eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Vet, weet eigenlijk niet wat de definitie van een drop is, volgens mij bedoelen ze daarmee FE drops vanuit NVidia, dit was gewoon een spotgoedkope MSI Ventus voor de FE prijs.

Hoe lang was ie beschikbaar, 2 minuten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb een andere kaart geprobeerd die daar ook goedkoper is dan hier:

Vanwege technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om jouw bestelling af te ronden. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op.

Alles opnieuw gedaan en dan krijg je alleen offerte opvragen.

Dat hebben laatst ook een aantal mensen hier geprobeerd, dan moet je dus wachten op een onbekende levertijd, dit was alleen voor BE direct te bestellen.

[ Voor 32% gewijzigd door JDx op 08-10-2021 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Laatst online: 22-08 15:39
Ik woon zelf in Nederland heb een offerte aanvraag gedaan bij Alternate.be waarna betaald en krijg hem gewoon naar Nederland verzonden.

Ter extra info heb de aanvraag / betaling op 20 september gedaan

[ Voor 20% gewijzigd door Markozv op 08-10-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpel78
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:41
[quote]Xiranhi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:57:

Of het er wel of niet in staat maakt niet uit. Het is natuurlijk slim om het eruit te halen. De wet gaat boven de algemene voorwaarde. Het is consumentenrecht. Ter bescherming van de consument.
Ze zijn je verplicht om je terug te betalen, verplicht te leveren, of het zelfde of een gelijkaardig product aan te bieden voor de aangeboden prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rururu1234
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-01 15:31

[...]
Jaaaaa hier ook onderweg, echt zeer blij mee. Thanks iedereen hier voor alle tips! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:12
JDx schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:22:
Sneue week voor GPU kopers.

Ook de AMD drop was weer een drama las ik.
GPU kopers?

Ik denk dat je bedoelt GPU handelaren/door verkopers . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaXeRs schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 06:05:
[...]

GPU kopers?

Het is nog goed gekomen voor een aantal met diep geloof in een offerte _/-\o_

Anderhalve maand wachten op iets wat je niet weet of het komt.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 09-10-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
MaXeRs schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 06:05:
[...]

GPU kopers?

En dus uiteindelijk ook voor de reguliere kopers. Minder aanbod, een nog hogere prijs…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 09:40
Heb hier in Zwitserland een gigabyte 3070 oc 8gb lhr gekocht voor omgerekend 800€

https://www.galaxus.ch/de...-16561484?supplier=406802

Volgens mij een prima prijs gezien de pricewatch in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
noordwolde schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:45:
Heb hier in Zwitserland een gigabyte 3070 oc 8gb lhr gekocht voor omgerekend 800€

https://www.galaxus.ch/de...-16561484?supplier=406802

Volgens mij een prima prijs gezien de pricewatch in NL
Alweer uitverkocht, heb je hem al binnen? Zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 09:40
Hij is onderweg! Post is hier niet zo snel als in Nederland. Maandag geleverd denk ik.
Misschien een idee voor mensen die op zoek zijn:
Toppreise.ch en dan de websites zoals galaxus, digitec en microspot in dd gaten houden:

https://www.microspot.ch/...-8-gb-gaming--p0002827071

Nog op voorraad voor 800€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
noordwolde schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:09:
Hij is onderweg! Post is hier niet zo snel als in Nederland. Maandag geleverd denk ik.
Toppreise.ch en dan de websites zoals galaxus, digitec en microspot in dd gaten houden:

Als ik hem in het mandje wil doen dan doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 1 pagina zijn mensen blij met een 3070 voor 800 euro en een 3070 Ti voor 600 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
JDx schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:37:
Op 1 pagina zijn mensen blij met een 3070 voor 800 euro en een 3070 Ti voor 600 :+
Terwijl je in de ideale wereld de 3080 voor 719 zou moeten hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:52:
[...]

Terwijl je in de ideale wereld de 3080 voor 719 zou moeten hebben :+
In mijn ideale wereld gewoon gratis hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
JDx schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:55:
[...]

In mijn ideale wereld gewoon gratis hoor 8)
Nouja normaal gezien is hardware een jaar na launch in prijs gezakt. Dus zou msrp al dom zijn te betalen. Een jaar na launch vind je een tv bijvoorbeeld soms al voor de helft van de originele prijs. Zeker in aanloop naar launch van het nieuwe model.

Maja, alles wordt beter met de 40xx serie toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
noordwolde schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:09:

Ik koop er graag, maar Digitec heeft nog geen enkele kaart voor MSRP verkocht. Voor zo'n grote toko is hun voorraad ook zéér karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Ik erger me wel aan veel reviews en posts onder YT reviews.
Het enige wat ik lees is prijs dit prijs dat. Waardoor de discussie over het product totaal vergeten word. Mij oude RX580 is gewoon kapot. Ik MOET dus een andere hebben. Tuurlijk wil je bang voor je bucks, maar meer cons en pro's zijn ook gewoon welkom. :)

Zodra je een keuze gemaakt hebt dan komt dit draadje weer helemaal tot zn recht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Skybullet schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:58:
[...]

Nouja normaal gezien is hardware een jaar na launch in prijs gezakt. Dus zou msrp al dom zijn te betalen. Een jaar na launch vind je een tv bijvoorbeeld soms al voor de helft van de originele prijs. Zeker in aanloop naar launch van het nieuwe model.

Maja, alles wordt beter met de 40xx serie toch ?
Tv’s zijn ook overal volop te krijgen dus lastig om te vergelijken imo. De schaarste wordt niet beter en waar mensen begin van het jaar nog dachten van “ik wacht wel tot het eind van het jaar” worden ze nu ongeduldig. Het feit dat Nvidia het nu al over 2023 heeft zegt ook genoeg over hoe slecht/duur de 4000 serie verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mv91 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

Tv’s zijn ook overal volop te krijgen dus lastig om te vergelijken imo. De schaarste wordt niet beter en waar mensen begin van het jaar nog dachten van “ik wacht wel tot het eind van het jaar” worden ze nu ongeduldig. Het feit dat Nvidia het nu al over 2023 heeft zegt ook genoeg over hoe slecht/duur de 4000 serie verkrijgbaar zal zijn.
Een tv kan je niet terugverdienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Simpel78 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:16:
[quote]Xiranhi schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:57:

Of het er wel of niet in staat maakt niet uit. Het is natuurlijk slim om het eruit te halen. De wet gaat boven de algemene voorwaarde. Het is consumentenrecht. Ter bescherming van de consument.
Ze zijn je verplicht om je terug te betalen, verplicht te leveren, of het zelfde of een gelijkaardig product aan te bieden voor de aangeboden prijs.
Gewoon een taart sturen
https://videocardz.com/ne...ratory-cake-from-a-client

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie dat alle goedkope Eagletjes toch zijn gevlogen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
JDx schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:23:
Zie dat alle goedkope Eagletjes toch zijn gevlogen dit weekend.
Ik had vrijdag voor de 3060TI nog 679,- betaalt. Nu staat hij er voor 759,-. Over timing gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slowchat mag op discord

[ Voor 90% gewijzigd door Intergalactic op 11-10-2021 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graphics cards’ pricing continues to rise in Germany and Austria, Radeon RX 6000 is now at 183% MSRP

Afbeeldingslocatie: https://cdn.videocardz.com/1/2021/10/October-2021-GPU-Pricing.png
A dream of normality in GPU pricing is fading away. The latest report on GPU pricing in two European countries, meticulously prepared by 3DCenter, paints a grim outlook for this holiday season. After a sharp decline in pricing from in July, the graphics cards are continuing to be more and more expensive, despite all efforts from AMD and NVIDIA to provide new stock.
Originele bron afbeelding: https://www.3dcenter.org/...inks-des-910-oktober-2021

[ Voor 59% gewijzigd door JDx op 11-10-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
JDx schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:34:
Graphics cards’ pricing continues to rise in Germany and Austria, Radeon RX 6000 is now at 183% MSRP

[Afbeelding]

[...]

Originele bron afbeelding: https://www.3dcenter.org/...inks-des-910-oktober-2021
Dus toch nu inslaan al is het voor belachelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mv91 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:05:
[...]

Dus toch nu inslaan al is het voor belachelijke prijs?
Eigenlijk ben je te laat nu :+

Beetje zoals chasing candles in de crypto, bitcoin stijgt en stijgt maar, oh toch maar instappen, en over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
JDx schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:10:
[...]

Eigenlijk ben je te laat nu :+

Beetje zoals chasing candles in de crypto, bitcoin stijgt en stijgt maar, oh toch maar instappen, en over...
Nou ja als de prijzen vanaf nu nóg meer gaan stijgen ben ik niet te laat toch?

Kwam net nog een inno3d 3070 ti ichill x4 tegen voor 999€

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mv91 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:17:
[...]

Nou ja als de prijzen vanaf nu nóg meer gaan stijgen ben ik niet te laat toch?

Kwam net nog een inno3d 3070 ti ichill x4 tegen voor 999€
Dat is voor een 3070 Ti niet slecht. De goedkoopste op GPU tracker is 1170.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
JDx schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

Dat is voor een 3070 Ti niet slecht. De goedkoopste op GPU tracker is 1170.
Precies mijn gedachte, kan alleen bar weinig reviews vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mv91 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:22:
[...]

Precies mijn gedachte, kan alleen bar weinig reviews vinden.
Beetje midden van het midden bij de 3070, al is de 3070 Ti wel wat anders, andere VRAM enzo
YouTube: Which RTX 3070 to BUY and AVOID! 38 cards compared! Ft. Asus, MSI, E...

Misschien naar de 3080 kijken (ook midden beetje)
YouTube: Which RTX 3080 to BUY and AVOID! 55 Cards Compared! Asus, EVGA, Giga...

Je kan ook naar reviews zoeken van de X3, die scheelt bijna niks met de X4.

[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 11-10-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:13
Is er enige kans dat de 3060 ti voor de normale prijs van 420 beschikbaar komt?
Vind 720 voor een instap kaartje toch extreem veel geld.

Eigenlijk heb ik een 3070 nodig voor qhd maar dat gaat hem niet worden voor 1000 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Bassbounce op 11-10-2021 20:53 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mv91
Bassbounce schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:44:

Eigenlijk heb ik een 3070 nodig voor qhd maar dat gaat hem niet worden voor 1000 8)7
Die kans is net zo groot als het vinden van een eenhoorn. :+

Je zult flink in de buidel moeten tasten of moeten wachten tot halverwege ‘22. Maar goed dit zeiden we vorig jaar ook over ‘21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48
Bassbounce schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:44:

Er zijn toch verschillende kaarten, 3070 voor 899 of 999.
https://tweakers.net/vide...Wfroc9QB9U24lPHpq1xWdf1Cw

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ja misschien ga ik toch dan voor een amd 6700 xt die worden op v&a aangeboden vanaf 600.

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karakedi
Bassbounce schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Ja misschien ga ik toch dan voor een amd 6700 xt die worden op v&a aangeboden vanaf 600.
Puur uit principe zou ik niks van scalpers kopen. Hooguit MRSP + 2kratjes bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Bassbounce schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:28:
[...]

Waar dan? 600€ is een koopje tegenwoordig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54
karakedi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 23:53:
[...]

Puur uit principe zou ik niks van scalpers kopen. Hooguit MRSP + 2kratjes bier
Twee kratjes Westvleteren.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
kdeboois schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:39:
[...]

Twee kratjes Westvleteren.
Als het maar bier is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
Mv91 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:14:
[...]

Waar dan? 600€ is een koopje tegenwoordig :P
V&A aangeboden: AMD Radeon RX 6700 XT

Maar duidelijk een scalper.

[ Voor 5% gewijzigd door Bassbounce op 12-10-2021 09:00 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Zeker, niet van kopen :-)

"deze advertentie is "vervallen"
neem deze maar:

V&A aangeboden: AMD Radeon RX 6700XT

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Of anders deze tweaker die voor een meerprijs van 2 kratten bier ook de 6700xt in de aanbieding heeft: V&A aangeboden: AMD Radeon RX 6700XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DocktorDicking
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-09 13:46

DocktorDicking

Are you picking this up?

"gewonnen tijdens de loterij van vorig week"

Yeah, right

If i only had more coffee...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• karakedi
Aegean schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:07:
[...]

Of anders deze tweaker die voor een meerprijs van 2 kratten bier ook de 6700xt in de aanbieding heeft: V&A aangeboden: AMD Radeon RX 6700XT
Aegean je moet geen woorden in mijn mond leggen. Ik zei dat ik voor hooguit voor mrsp + 2kratjes zou kopen, verkopen is een ander verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb nog een sixpack wv8 staan. Zelf gescalpt in zuidwest belgië

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, bijhouden welke de goedkoopste is of welke de slimste keus is, is ook niets aan de laatste weken.

Komt niks nieuws en ze worden steeds duurder.

Een shop als Alternate heeft gewoon maar 5 RTX kaarten onder de 1000 euro, allemaal 3060's.

[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 12-10-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocktorDicking
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-09 13:46

DocktorDicking

Are you picking this up?

Het kriebelt wel erg om opzoek te gaan naar een andere kaart maar ik probeer het nog wel even uit te zingen met een gtx 1060 6gb, in de hoop dat de prijzen in 22 wat lager gaan worden. Al heb ik daar een hard hoofd in :9

If i only had more coffee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaguy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 23:54
6900XT is de beste koop en makkelijk op marktplaats te vinden denk. Volgens mij ook het enige wat in de buurt komt voor MSRP.

De kaart haalt niet meer dan een 6800 of 6800XT qua hashrate dus is er gelukkig minder vraag naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleFlashbang
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:05
DocktorDicking schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:09:
"gewonnen tijdens de loterij van vorig week"

Yeah, right
Daar bedoelt hij de AMD drop mee, neemt niet weg dat het nog steeds een scalper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
TripleFlashbang schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:15:
[...]

Daar bedoelt hij de AMD drop mee, neemt niet weg dat het nog steeds een scalper is.

[ Voor 49% gewijzigd door Mv91 op 12-10-2021 20:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skybullet
Mv91 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:19:
[...]

Ik snap oprecht niet waarom mensen zo zijn, tja ze willen wat geld verdienen maar kom op, ik zoek continue naar zo’n tyfus kaart en vis overal achter het net.

Het zal wel aan mij liggen maar als ik gvd eindelijk een kaart te pakken krijg voor enigszins “goede” prijs, denk ik er niet aan hem te verkopen 8)7

Oké bedankt voor het lezen ik ga weer verder tot de orde van de dag, moest ff ventileren ;w
Jij hebt 100% precies dezelfde mogelijkheden om aan een kaart te komen dan aan de hier zo gehate scalpers. Het is niet zo dat ze iemand in een Coolblue magazijn kennen en via de achterdeur pallets van die dingen wegsluizen.

Maar laten we idd hier lekker zuur blijven op mensen die iets hebben wat jij wil hebben, maar het lukt je niet.

Als je nu al langer dan 1 jaar op een kaart zit te wachten, doe jezelf dan een lol en koop er gewoon 1. Nee het is niet de prijs die je wil betalen. Maar voorlopig gaat dat ook niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Skybullet schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:33:
[...]

Jij hebt 100% precies dezelfde mogelijkheden om aan een kaart te komen dan aan de hier zo gehate scalpers. Het is niet zo dat ze iemand in een Coolblue magazijn kennen en via de achterdeur pallets van die dingen wegsluizen.

Maar laten we idd hier lekker zuur blijven op mensen die iets hebben wat jij wil hebben, maar het lukt je niet.

Als je nu al langer dan 1 jaar op een kaart zit te wachten, doe jezelf dan een lol en koop er gewoon 1. Nee het is niet de prijs die je wil betalen. Maar voorlopig gaat dat ook niet veranderen.
Ik wacht niet al langer dan een jaar, en ik heb geen hekel aan de scalpers laat staan dat ik ze haat. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
Mv91 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:05:
[...]

Ik wacht niet al langer dan een jaar, en ik heb geen hekel aan de scalpers laat staan dat ik ze haat. :?
Je bent vrij negatief, het zit je blijkbaar hoog want je moest naar eigen zeggen even ventileren. En je verwijdert snel je post ook al staat hij natuurlijk gewoon nog in mijn post als quote. ;)

Daarnaast heb ik het over de "hier zo gehate scalpers" en zeg ik dus niet dat jij ze haat.

Mij maakt het allemaal geen klap uit hoe lang je al wacht en hoe lang je van plan bent te wachten. Nogmaals ik zou gewoon kopen wat je wil.

Hier zeuren over scalpers helpt je alleen niet om er eerder aan 1 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mv91
Skybullet schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:21:
[...]

Je bent vrij negatief, het zit je blijkbaar hoog want je moest naar eigen zeggen even ventileren. En je verwijdert snel je post ook al staat hij natuurlijk gewoon nog in mijn post als quote. ;)

Daarnaast heb ik het over de "hier zo gehate scalpers" en zeg ik dus niet dat jij ze haat.

Mij maakt het allemaal geen klap uit hoe lang je al wacht en hoe lang je van plan bent te wachten. Nogmaals ik zou gewoon kopen wat je wil.

Hier zeuren over scalpers helpt je alleen niet om er eerder aan 1 te komen.
Je hebt gelijk was negatief en daarom heb ik die post ook gewijzigd, schiet er niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is nu wel echt om te janken zeg, 2060(!)'s, dus niet eens een 2060 Super ofzo voor 600 euro.

En toch stijgen de prijzen nog (enkele kaarten weer +20) en slinkt het aanbod met de dag.

Ergens moet er toch weer een keer een enorme levering komen, zie ook nooit meer "binnenkort" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
JDx schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:58:
Het is nu wel echt om te janken zeg, 2060(!)'s, dus niet eens een 2060 Super ofzo voor 600 euro.

En toch stijgen de prijzen nog (enkele kaarten weer +20) en slinkt het aanbod met de dag.

Ergens moet er toch weer een keer een enorme levering komen, zie ook nooit meer "binnenkort" staan.
Black friday/week. Winkels hamsteren?
Om dan te “stunten” 🤣

[ Voor 3% gewijzigd door D.Ramakers op 12-10-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

Het midherfst festival en de golden week in azie zullen de aanvoer de komende weken niet verbeteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 14:24
Zijn er uberhaupt nog plekken waar je in de wachtrij kan aansluiten voor een normale prijs GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
Royalgamer06 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:27:
Zijn er uberhaupt nog plekken waar je in de wachtrij kan aansluiten voor een normale prijs GPU?
Je bedoeld msrp? Nee dan. De rest is “normaal”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Misschien off-topic of niet allowed... Ik heb een RX6800 voor 690 euro of zo kunnen scoren een tijd geleden. Maar de toekomstige Intel videokaartjes.... Als die komen.... Zullen ze toch invloed hebben op de prijs van AMD/Nvidia ?

Wat dan misschien weer voordelig is voor mensen die persé een Nvidia RTX kaartje willen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024

Aan het eind van de zomer kwamen er meerdere berichten voorbij dat productie van chips in q3 en q4 lager zou uitvallen dan Q2. Ik denk dat we dat nu beginnen te merken.
Zou ook kunnen dat Nvidia een deel van de chips apart legt voor de Super kaarten launch binnenkort (dit kan ook gevolgen gaan hebben voor aantal FE drops komende tijd)
Daarnaast is LHR nu te omzeilen en dat zal de prijzen en beschikbaarheid ook geen goed doen ben ik bang.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 12-10-2021 23:30 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:31
Nog 11 keer een msi 3070 voor 1150 https://azerty.nl/product...lhr-videokaart-8-gb-gddr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Damn zit de 3070 weer op 1000+ net als in april/mei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nephalem schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:24:
[...]

Aan het eind van de zomer kwamen er meerdere berichten voorbij dat productie van chips in q3 en q4 lager zou uitvallen dan Q2. Ik denk dat we dat nu beginnen te merken.
Zou ook kunnen dat Nvidia een deel van de chips apart legt voor de Super kaarten launch binnenkort (dit kan ook gevolgen gaan hebben voor aantal FE drops komende tijd)
Daarnaast is LHR nu te omzeilen en dat zal de prijzen en beschikbaarheid ook geen goed doen ben ik bang.
Ze hebben het niet echt meer over supers maar over de 2060 12GB en de 3070 Ti 16GB en de 3090 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 22:31
karakedi schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:37:
[...]

Damn zit de 3070 weer op 1000+ net als in april/mei?
Tja en begin jan nog op 1200-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
MetalSonic schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Tja en begin jan nog op 1200-1400
Toen was ik nog niet aan het scalpen , gamen bedoel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:36

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Drops voor de Belgen vandaag.

LDLC 3070 TI: https://www.ldlc.com/fiche/PB70307030.html

3080 TI: https://www.ldlc.com/fiche/PB12343080.html

[ Voor 45% gewijzigd door stin00 op 13-10-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJvw
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-06-2023
Niet leverbaar in Nederland... Of zijn er trucs die ik niet ken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJvw
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-06-2023
TheJvw schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Niet leverbaar in Nederland... Of zijn er trucs die ik niet ken?
Ik lees niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die schieten wel vaak voorbij zeg, net was ie er nog, nu niet meer.

De rumors gaan verder over de komende 3070 16GB en 3090 Ti, nu ook sprake van een 3080 met 12GB.
https://videocardz.com/ne...y-for-january-2022-launch

But why? Vragen ook zij zich af.

[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 13-10-2021 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Oh wat baal ik zeg. Ik had een 3070 TI voor €610 kunnen krijgen maar zij bezorgen niet naar Nederland. @#@#@2!! :-( :-( :-( :-( :-( :(. NBB waar ben je? Meer dan een maand geen drop gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door BramViking op 13-10-2021 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 23:14
De drop lijkt al voorbij. Wel maar magertjes zo, slechts 2 soorten kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT3-RS
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-09 23:52
Heel slecht dit, een 3070ti en een 3080ti die bijna niemand wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:33:
Oh wat baal ik zeg. Ik had een 3070 TI voor €610 kunnen krijgen maar zij bezorgen niet naar Nederland. @#@#@2!! :-( :-( :-( :-( :-( :(. NBB waar ben je? Meer dan een maand geen drop gehad.
Waarom balen om iets wat je toch niet had kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
JDx schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:40:
[...]

Waarom balen om iets wat je toch niet had kunnen krijgen.
Lezen, op het moment dat die drop plaatsvond, waren er nog kaarten beschikbaar. Ik had het dus wel kunnen krijgen, als de mogelijkheid er was voor bezorging naar Nederland. Vandaar ook het bericht :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
BramViking schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:33:
3 weken geleden was er een NBB drop. Grote kans dat NBB volgende week dus weer aan de beurt is.
Pagina: 1 ... 566 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord