`
Via een omweg wel

en ik ga dat niet zo publiekelijk delen. Er zitten namelijk best wat risico's aan gebonden en wil niet dat mensen later mij de schuld geven als iets verkeerd is gegaan. Doorzendservices is makkelijk te googlen.
Mogelijke risico's:
- Als je pakket kwijt raakt van bedrijf naar doorzendservice, kan je wel vergeten dat je geld terug krijgt van je creditcard maatschappij (of paypal).
- Je kan ook niet echt de medewerking verwachten van LDLC (zij kiezen bewust namelijk voor om niet naar Nederland te versturen, dus bij problemen met zoek geraakte pakketje ga je wel e.e.a. problemen creëren).
- Ook wanneer het pakketje niet succesvol bezorgd is bij de doorzendservice en afgehaald moet worden bij de lokale postkantoor, kan dit een probleem worden (je krijgt pakketje niet mee tenzij je I.D. kan laten zien).
- Sowieso moet je complete paspoort opsturen naar de doorzendservice (gevaren identiteitsfraude).
- Pakket verzekerd versturen via doorzendservice gaat je gemiddeld zn 80 euro kosten.
Ik gebruik zelf een Spaanse doorzendservice. Ik heb ook een Spaanse bankrekening dus dan gaat er vaak geen vlaggetjes omhoog bij bedrijven als LDLC.
Maar goed, als je dan probeert 200e te vragen voor al deze moeite en risico's, dan ben je werelds grootste scalper
[
Voor 94% gewijzigd door
FireBladeX op 16-06-2021 22:20
]