[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 521 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen
Kunnen we morgen weer massaal om 15u (gokje?) teleurgesteld raken bij LDLC en NBB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Postman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:12:
reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen
Kunnen we morgen weer massaal om 15u (gokje?) teleurgesteld raken bij LDLC en NBB :P
Voor die prijs zeker de moeite waard.... en hey... je moet toch wat te doen hebben op het werk nie ;)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
F5544 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 12:09:
Ik heb zojuist het slechte bericht gehad van megekko dat de lhr varianten als nieuwe producten worden gezien. Hetzij dat alle wachtende waarschijnlijk een end of life status krijgen en de order geannuleerd gaat worden.
Slecht nieuws. Dat zou betekenen dat iedereen die nu in de wachtrij staat weer gaat aansluiten in een andere (duurdere) wachtrij en dus de vraag en aansluitend de prijzen weer omhoog gaan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:18
AtlAntA schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Slecht nieuws. Dat zou betekenen dat iedereen die nu in de wachtrij staat weer gaat aansluiten in een andere (duurdere) wachtrij en dus de vraag en aansluitend de prijzen weer omhoog gaan.
Das niet zeker. Aantal zal afhaken. Sommigen waren wel bereid 800-1000 te betalen voor een aftermarket 3080 gpu maar geen 1200 tot 1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
[...]
Ik denk dat het mogelijk juist een veel eerlijker beeld van de vraag gaat geven.
Ik denk dat er best veel mensen met een positie uit 2020 in de wachtrijen staan die ondertussen een andere kaart hebben, maar hun order niet annuleren vanwege het huidige prijsverschil.

Het zal balen zijn voor mensen zoals ik, die al maanden braaf in de wachtrij staan, maar ik denk dat het de markt veel transparanter zal maken.

Tegen de huidige prijzen gaan veel minder mensen weer in een wachtrij aansluiten, als de webshops al überhaupt nog wachtrijen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
F5544 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:27:
Waarbij de vraag is? V2 lhr? Of echt een V2 versie?
Weet iemand dat?

Ook de notering van de speciale lhr naam. Zoals de levering van vandaag:
Ugh. Als ze daar niet duidelijk over gaan zijn, welke LHR zijn en welke niet, dan wordt het een puinhoop.

Ik hoop eigenlijk dat zowel de 3080, als 3080 LHR als 3080Ti nog een tijd geleverd blijven worden, dan kunnen we veel beter zien hoe groot de invloed van crypto nu is op de prijs. Wat dat betreft is het jammer dat we net een duidelijke piek gehad hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door RogerWilco2 op 09-06-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
RogerWilco2 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Ugh. Als ze daar niet duidelijk over gaan zijn, welke LHR zijn en welke niet, dan wordt het een puinhoop.

Ik hoop eigenlijk dat zowel de 3080, als 3080 LHR als 3080Ti nog een tijd geleverd blijven worden, dan kunnen we veel beter zien hoe groot de invloed van crypto nu is op de prijs. Wat dat betreft is het jammer dat we net een duidelijke piek gehad hebben.
De gewone versie zal niet meer gemaakt worden naar aib. Alleen de 3090.

De rest wordt lhr en dus een nieuw product van wat ik als antwoord uit de megekko mail zie en op hun site dat ze de lhr producten als nieuwe producten neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
MetalSonic schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:14:
[...]

Das niet zeker. Aantal zal afhaken. Sommigen waren wel bereid 800-1000 te betalen voor een aftermarket 3080 gpu maar geen 1200 tot 1800
Eens. Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
RogerWilco2 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Ik denk dat het mogelijk juist een veel eerlijker beeld van de vraag gaat geven.
Ik denk dat er best veel mensen met een positie uit 2020 in de wachtrijen staan die ondertussen een andere kaart hebben, maar hun order niet annuleren vanwege het huidige prijsverschil.

Het zal balen zijn voor mensen zoals ik, die al maanden braaf in de wachtrij staan, maar ik denk dat het de markt veel transparanter zal maken.

Tegen de huidige prijzen gaan veel minder mensen weer in een wachtrij aansluiten, als de webshops al überhaupt nog wachtrijen gaan doen.
Laten we maar hopen dat het inderdaad zo gaat lopen.
F5544 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:47:
[...]

De gewone versie zal niet meer gemaakt worden naar aib. Alleen de 3090.

De rest wordt lhr en dus een nieuw product van wat ik als antwoord uit de megekko mail zie en op hun site dat ze de lhr producten als nieuwe producten neerzetten.
Jay heeft geruchten gehoord dat de 3090 niet meer gemaakt wegens de 3080ti.

YouTube: I'm so sick of this... My salty 3070Ti Review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
[...]

Bijna alle winkels pakken ook geen pre-orders voor wachtrijen meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deafgringo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-01 20:09
Is er al een link voor de rtx 3070 ti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
Deafgringo schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:09:
Is er al een link voor de rtx 3070 ti?
Specifiek? Bij sommige webshops kan je ze al vinden (prijs onbekend) zoals Megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurk1997
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:59
Weet iemand welke websites de 3070 ti MSRP gaan aanbieden? Ik weet dat bij de 3080 ti er een paar duitse sites waren, maar zijn er ook Nederlandse webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
lurk1997 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:50:
Weet iemand welke websites de 3070 ti MSRP gaan aanbieden? Ik weet dat bij de 3080 ti er een paar duitse sites waren, maar zijn er ook Nederlandse webshops?
Nee, de FE (praktisch gezien de enige op MSRP) wordt alleen op LDLC en NBB verkocht voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:20
Volgens mij verkoopt Nvidia helaas geen FE modellen in Nederlandse webshops. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurk1997
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:59
Bedankt voor de reactie :( Dat wordt dan maar zielig gaan F5 spammen nog een keer.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
NVIDIA verkoopt de FE aan België via LDLC en Nederland via Notebookbilliger.de

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje789
  • Laatst online: 04-09 16:35
Volgens mij is er nog steeds geen pagina voor de 3070 ti fe aangemaakt bij nbb. Wel gek, aangezien die er de vorige keer wel al de dag tevoren er was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cahio
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-05-2023
Het is eigenlijk wel een triestig verhaal. Waarschijnlijk (aanname) gaan alle back orders gewoon gecancelled worden. Ik sta al sinds eind November in de wachtrij voor een RTX 3080 ASUS TUF NON OC op positie 31 bij AlternateBE. Na bijna 8 maand braaf wachten zou ik +1000 euro moeten bijleggen omdat nvidia een "nieuwe" GPU met LHR maakt door al die kut miners. Hoeveel mensen zouden hierdoor niet getroffen zijn wereldwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Pietje789 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 20:48:
Volgens mij is er nog steeds geen pagina voor de 3070 ti fe aangemaakt bij nbb. Wel gek, aangezien die er de vorige keer wel al de dag tevoren er was.
Gokje : gedaan om de vele scalpers die met 1000'en bots klaarzitten om een gooi te doen om hun salaris deze week te verzekeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Kan je bij NBB nog steeds videokaarten betalen met 'Vorkasse' (sepa overboeking)? Ik lees eerder in dit topic dat dit geen probleem was/is.

Of accepteren ze feitelijk alleen betalingen van creditcards? Gezien het toch om veel geld gaat en ze de kaart voor je moeten reserveren?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
finsdefis schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:15:
[...]

Inderdaad, gewoon nog even wachten zou ik zeggen. Er is al paniek in de tent bij veel particuliere scalpers.

We zouden het bijna vergeten zijn maar ooit kon je high-midrange voor 300-400 kopen. Laten we a.u.b. niet wennen aan dit soort prijzen want dan wordt het 't nieuwe normaal!
Inderdaad, tijd voor een console dit is niet meer te doen 1000 euro voor een beetje videokaart :9 8)7
Ik wilde voor de nieuwe Battlefield mijn oude 1070 ti upgraden maar ik zie er maar vanaf.
Bedankt miners. (y)

[ Voor 7% gewijzigd door Bassbounce op 10-06-2021 07:17 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Nu online
-

[ Voor 122% gewijzigd door Bassbounce op 10-06-2021 07:21 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:49

Hupske

AFCA

Richh schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:05:
Kan je bij NBB nog steeds videokaarten betalen met 'Vorkasse' (sepa overboeking)? Ik lees eerder in dit topic dat dit geen probleem was/is.

Of accepteren ze feitelijk alleen betalingen van creditcards? Gezien het toch om veel geld gaat en ze de kaart voor je moeten reserveren?
Vervelende bij NBB is dat het telkens verschillend is. Een keer was alleen het mogelijk met CC.
Daarna kon het ook met Klarna en kwam er ook nog een keer PayPal bij.
Daarna was het weer alleen CC en ook een keer was het als Nederlander helemaal niet mogelijk etc.
Er is dus eigenlijk geen goed antwoord te geven over de betaalmogelijkheden, maar Vorkasse heb ik al even niet gezien bij de FE drops.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Netjes, nu nog onder de twee duizend;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
MetalSonic schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:55:
[...]

Netjes, nu nog onder de twee duizend;)
Onder de 1500 bedoel je? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:20
AtlAntA schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:06:
[...]

Onder de 1350 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Het laat goed zien wat er is gebeurt.
Zat ik vorig jaar om deze tijd nog te kijken voor een nieuwe build van 1500 euro en aan het wachten op de 3000 serie en Ryzen 5..
Hoop dat we uiteindelijk weer teruggaan naar een normaal prijspunt, alleen ben ik bang dat 1000+ het nieuwe normaal gaat worden.
Dat is voor een high end geen probleem, maar voor instap mag het prijspunt wel wat lager.
Want wat ik daar zie gebeuren dat is niet (het nieuwe?) normaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
AtlAntA schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:06:
[...]

Het begint met kleine stapjes:) niet lang geleden was een 3080 al 2,8k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidia advies prijs 1199... verkoop 2500+ wait whut.... dit is en blijft echt absurd. Het lijkt er ook op dat nvidia de prijzen niet zo zeer verhoogt maar vooral de hele tussenhandel.

Oke de 3080 van 719 naar 3080 ti voor 1199 is al een beste stap maar in de handel gaat die nog 2x over de kop.

Ik ben al ruim een jaar in de wacht op een goede gpu voor mijn 3d work station maar ik vertik het om dubbele van de adviesprijs te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

We zouden het bijna vergeten zijn maar ooit kon je high-midrange voor 300-400 kopen. Laten we a.u.b. niet wennen aan dit soort prijzen want dan wordt het 't nieuwe normaal!
Wat zegt u? Opa vertelt: mijn HD4850 was ooit toch wel high-midrange, die kocht ik voor een prijs waar je vandaag alleen een GT1030 voor krijgt. En voordat mensen zeggen dat de HD4850 niet tegen high-end aanzat omdat de HD4870x2 daar nog best ver boven zat: achteraf bezien hadden die crossfire-dingen goede FPS maar belabberde frametijden, dat werd toen alleen nog niet gemeten. O-)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Epsilon

Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:04:
Nvidia advies prijs 1199... verkoop 2500+ wait whut.... dit is en blijft echt absurd. Het lijkt er ook op dat nvidia de prijzen niet zo zeer verhoogt maar vooral de hele tussenhandel.

Oke de 3080 van 719 naar 3080 ti voor 1199 is al een beste stap maar in de handel gaat die nog 2x over de kop.

Ik ben al ruim een jaar in de wacht op een goede gpu voor mijn 3d work station maar ik vertik het om dubbele van de adviesprijs te betalen.
Nog ruim een jaartje wachten dan en ondertussen schietgebedjes doen :).
Niemand weet hoe lang dit gaat duren en het is voorlopig echt niet opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Epsilon op 10-06-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:41
[...]
De vraag is of je een kaart van meer dan 1000 euro nodig hebt om de huidige games te kunnen draaien.

Ben onvoldoende ingevoerd in alle in-and-outs, maar ik kan me zo voorstellen dat je met een kaart van rond de 400 euro de huidige spellen ook fatsoenlijk kunt spelen? En dan met een veel betere kwaliteit dan op een high end kaart van 4 à 5 jaar terug?

Ik zet expres vraagtekens achter mijn vragen/stellingen aangezien ik het niet weet. Zie wel dat een kaart als die GTX 1650 die in deze klasse valt tot voor kort 'maar' €200 kostte en nu door de gekkigheid richting de €400 is gegaan.

Of is het echt niet meer mogelijk om voor €400 een betere kaart dan een paar jaar geleden te krijgen?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosetapo
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-07-2021
alexbl69 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:20:
[...]

De vraag is of je een kaart van meer dan 1000 euro nodig hebt om de huidige games te kunnen draaien.

Ben onvoldoende ingevoerd in alle in-and-outs, maar ik kan me zo voorstellen dat je met een kaart van rond de 400 euro de huidige spellen ook fatsoenlijk kunt spelen? En dan met een veel betere kwaliteit dan op een high end kaart van 4 à 5 jaar terug?

Ik zet expres vraagtekens achter mijn vragen/stellingen aangezien ik het niet weet. Zie wel dat een kaart als die GTX 1650 die in deze klasse valt tot voor kort 'maar' €200 kostte en nu door de gekkigheid richting de €400 is gegaan.

Of is het echt niet meer mogelijk om voor €400 een betere kaart dan een paar jaar geleden te krijgen?
ik speel VR, dus ja dan heb ik die kaart wel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Ben nu even niet in de gelegenheid om het op te zoeken maar iirc zit de 3060 qua prestaties rond de 1080ti dus nee een kaart van €400 (msrp) is niet beter dan een high end van 5 jaar terug.

Edit: Kwam onderstaande review van de 3070ti tegen waarbij in alle grafiekjes de 3060 en de 1080ti ook worden meegenomen. In de meeste gevallen is de 1080ti sneller dan de 3060 dus zelfs voor msrp is er voor €400 niks snellers dan high end van 5 jaar terug te vinden. Op rasterisation gebied in ieder geval.

YouTube: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Review, No One Asked For This
goosetapo schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:21:
[...]

ik speel VR, dus ja dan heb ik die kaart wel nodig.
Ik heb sinds kort de HP Reverb G2 en daarbij is eigenlijk een 3090 zelfs nog wat te zwak.

[ Voor 46% gewijzigd door AtlAntA op 10-06-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwijnhov
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-09 13:54
HOi voor VR is enkel 3090 the way to go. 3080 trekt het niet te weinig vram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jez821
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GIGABYTENL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:56:
Goedemorgen Jez821,

Dit lijkt op een (wss interne) miscommunicatie maar hierbij de bevestiging dat de 3060 TI Eagle 8G niet EOL is. Kan jij in een DM even laten weten waar dit bericht vandaan komt zodat wij dit verder even kunnen onderzoeken?

GIGABYTE

[...]
Ik zie zojuist op de gigabyte website dat er een 'rev.2.0' van deze kaart is uitgebracht:

https://www.gigabyte.com/nl/Graphics-Card/GV-N306TEAGLE-8GD

De v1.0 versie linkt zelfs nu door naar deze nieuwe kaart. Effectief gezien is dat dan weldegelijk een EOL waardoor al onze preorders waarschijnlijk gewoon gecancelled zullen worden en we weer (voor veel hogere prijs) opnieuw mogen bestellen :-(

Leuk dat de naam hetzelfde is gebleven, maar in de rev.2.0 versie is het hiermee een minder presterende (LHR) en duurder product geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
Jez821 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:10:
[...]

Ik zie zojuist op de gigabyte website dat er een 'rev.2.0' van deze kaart is uitgebracht:

De v1.0 versie linkt zelfs nu door naar deze nieuwe kaart. Effectief gezien is dat dan weldegelijk een EOL waardoor al onze preorders waarschijnlijk gewoon gecancelled zullen worden en we weer (voor veel hogere prijs) opnieuw mogen bestellen :-(

Leuk dat de naam hetzelfde is gebleven, maar in de rev.2.0 versie is het hiermee een minder presterende (LHR) en duurder product geworden.
Het maakt toch niet uit. Alle wachtrijen gaan gecanceld worden Ivm de nieuwe LHR SKU. nieuw product zien de webshops. Kans om alle oude prijzen en gekochte producten te cancelen en dan voor het 2 dubbele te verkopen.

Zie hier:
https://www.megekko.nl/pr...-iChill-X3-LHR-Videokaart

De lhr variant. Dikke vinger naar de non lhr/originele wachtende.

[ Voor 9% gewijzigd door F5544 op 10-06-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Jez821 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:10:
[...]

https://www.gigabyte.com/...ce-RTX%E2%84%A2-30-Series

Van de Eagle voor de 3070 None OC is een Rev 2 uitgekomen.
Van de OC variant zie ik die nog niet staan (dat is de versie die ik nu heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgamer145
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 16:09
Henkje.doc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Ksta al een tijd in de rij voor die kaart. Beter word ie nu niet gecanceld |:(
Op plek 8 nog wel ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
Henkje.doc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Guys...
Elke chip krijgt een LHR-versie.

Dat wil dus zeggen dat ELKE kaart een LHR/rev2 (whatever de fabrikant het noemt) zal krijgen.

En ja, dat wilt wrs zeggen dat alle pre-orders geannulleerd zullen worden, want dat zijn effectief andere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
maikie61 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:45:
[...]

Guys...
Elke chip krijgt een LHR-versie.

Dat wil dus zeggen dat ELKE kaart een LHR/rev2 (whatever de fabrikant het noemt) zal krijgen.

En ja, dat wilt wrs zeggen dat alle pre-orders geannulleerd zullen worden, want dat zijn effectief andere kaarten.
Dat begrijp ik. Viel me alleen op dat gigabyte op de site het bij de OC versie (nu nog) niet heeft staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jez821
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Henkje.doc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:46:
[...]

Dat begrijp ik. Viel me alleen op dat gigabyte op de site het bij de OC versie (nu nog) niet heeft staan.
Ze zijn as-we-speak de website aan het updaten. Alle 1.0 versies linken straks automatisch naar de 2.0 (LHR) versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Jez821 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:48:
[...]

Ze zijn as-we-speak de website aan het updaten. Alle 1.0 versies linken straks automatisch naar de 2.0 (LHR) versies.
Yep ik zie het. ipv een nette foutmelding krijg ik nu bij de (toekomstige) rev2 een trace error.

https://www.gigabyte.com/...070EAGLE-OC-8GD-rev-20#kf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
NBB weer de plek om een reference card te (poging tot) scoren?
iemand al een link langs zien komen? (nu niet de luxe om in allemaal discords rond te struinen)
edit: gaat om de 3070ti natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door dyrc op 10-06-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervd
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik heb het zojuist opgegeven en mijn 3080 TUF Gaming waar ik nu bijna 7 maanden op heb zitten wachten geannuleerd.

Zojuist een GIGABYTE GeForce RTX 3080 Ti GAMING OC 12G besteld, morgen in huis.

Over het prijsverschil van 1400 euro met mijn TUF Gaming gaan we het maar niet hebben :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
jaspervd schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:58:
Ik heb het zojuist opgegeven en mijn 3080 TUF Gaming waar ik nu bijna 7 maanden op heb zitten wachten geannuleerd.

Zojuist een GIGABYTE GeForce RTX 3080 Ti GAMING OC 12G besteld, morgen in huis.

Over het prijsverschil van 1400 euro met mijn TUF Gaming gaan we het maar niet hebben :'(
Gecondo Gefeliciteerd met je aanschaf. Buyers remorse slijt wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
[...]

Nee die prijzen zijn gewoon absurd nu. Net zoals "opa" @bwerg hierboven aangeeft kon je voor veel minder geld gewoon een kaart kopen die hoger in de range zat.

Mijn GTX 970 (high-midrange toen) kostte me 337 euro in 2014 en kan nog steeds aardig mee op 1080p. Voor 337 euro heb je nu niet eens een kaart die maar marginaal beter is (bijv. 1650).

In mijn herinnering was de 8800GTX in 2006 ook een bizar dure kaart, maar volgens mij zat die nog onder de 600 euro toen. Natuurlijk nog wel een tikkeltje inflatie eroverheen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-12-2023
dyrc schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:57:
NBB weer de plek om een reference card te (poging tot) scoren?
iemand al een link langs zien komen? (nu niet de luxe om in allemaal discords rond te struinen)
edit: gaat om de 3070ti natuurlijk
Ik zie ook nog geen link. Hoe laat kwam ie voor de 3080 ti vorige week online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laantje07
  • Laatst online: 16-12-2021
rwijnhov schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:01:
HOi voor VR is enkel 3090 the way to go. 3080 trekt het niet te weinig vram.
Ik heb een rtx 3080 en ben in VR nog geen gevallen tegengekomen waarbij ik te weinig VRAM had. Allocatie is niet hetzelfde als gebruik :)

Is er een manier om straks om 15.00 niet constant als 'bot' geblokkeerd te worden bij NBB? Vorige keer zat ik rustig in de wachtrij, dat ding refresht zelf automatisch om de zoveel tijd en toch werd ik telkens na een paar minuten geblokkeerd omdat hij mij als bot zag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:24:
[...]

Ik zie ook nog geen link. Hoe laat kwam ie voor de 3080 ti vorige week online?
rond 't middaguur werd de link gepost door iemand die in een discord kanaal hing waar de link langskwam.
verwacht 'm eigenlijk rond deze tijd dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-02-2023
Ik kan nergens alvast een creditcard toevoegen op die site zie ik, dus dan hoef ik denk ik niet eens te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:56
Ulas schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:34:
[...]

Ik kan nergens alvast een creditcard toevoegen op die site zie ik, dus dan hoef ik denk ik niet eens te proberen?
Als je niet werkt met scripts, kan je het trouwens wel vergeten op NBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ulas schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:34:
[...]

Bij betalen kan je voor optie creditcard kiezen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4XJvDLNPQoCV072WgscDIphrCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pj1dqYMh3ENlCXHKEZVAFlFT.jpg?f=fotoalbum_large

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
markklok schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:36:
[...]

Bij betalen kan je voor optie creditcard kiezen

[Afbeelding]
Maar dan moet ik dus alles invullen tijdens het bestellen, kan het niet van te voren toevoegen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwijnhov
Laantje07 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:29:
[...]

Ik heb een rtx 3080 en ben in VR nog geen gevallen tegengekomen waarbij ik te weinig VRAM had. Allocatie is niet hetzelfde als gebruik :)

Is er een manier om straks om 15.00 niet constant als 'bot' geblokkeerd te worden bij NBB? Vorige keer zat ik rustig in de wachtrij, dat ding refresht zelf automatisch om de zoveel tijd en toch werd ik telkens na een paar minuten geblokkeerd omdat hij mij als bot zag :/
Draai maar een asgarth wrath op max quality en airlink. Dan zul je zien dat je wel degelijk het geheugen voro textures nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laantje07
  • Laatst online: 16-12-2021
rwijnhov schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:41:
[...]

Draai maar een asgarth wrath op max quality en airlink. Dan zul je zien dat je wel degelijk het geheugen voro textures nodig hebt.
Toevallig dat spel al gespeeld op max maar dan via virtual desktop. Ik heb niet daadwerkelijk de performance cijfertjes gecheckt maar merkte in ieder geval niks opvallends in mijn gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwijnhov
Laantje07 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:59:
[...]

Toevallig dat spel al gespeeld op max maar dan via virtual desktop. Ik heb niet daadwerkelijk de performance cijfertjes gecheckt maar merkte in ieder geval niks opvallends in mijn gameplay.
Heb beide kaarten je merkt het goed aan de hoeveeheid textures die ingeladen kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
Zit voor de grap eens in zo'n Discord groepje waar volgens mij voornamelijk van die scalpers op zitten en is echt grappig (eigenlijk triest) om te zien. Zitten nu massaal kaarten terug te sturen naar webshops omdat ze 2e hands niet meer kunnen vragen dan de prijs waarvoor ze zelf hebben gekocht doordat de prijzen aan het dalen zijn. Noemen de mensen op Tweakers trouwens vrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulas
Spectre schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:21:
Zit voor de grap eens in zo'n Discord groepje waar volgens mij voornamelijk van die scalpers op zitten en is echt grappig (eigenlijk triest) om te zien. Zitten nu massaal kaarten terug te sturen naar webshops omdat ze 2e hands niet meer kunnen vragen dan de prijs waarvoor ze zelf hebben gekocht doordat de prijzen aan het dalen zijn. Noemen de mensen op Tweakers trouwens vrekken :P
Echt he hoe durven wij kaarten te willen om er games mee te spelen, bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dat zal hoogstwaarschijnlijk komen door de cryptocurrency. Volgens mij komt er in juli een wijziging/update (over Eth?) en dat maak de situatie even onduidelijk. Waardoor de miners nu niets meer opkopen.
Maar een FE verkoopt toch nog steeds makkelijk met winst hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Denk dat meer dan de helft daarvan zelf op Tweakers zit en dat het verschijnsel enkel een groepsgevoel is.

Deed me hieraan denken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmTK-6tBq-u96b0KC3ZFe9NPRKE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ehpjdmlREW95Xjt7lZG00blz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 17:07
Ik ga vandaag ook een poging wagen voor de 3070ti FE, dit lijkt mij ook de meeste bang for bucks.

Hoop wel dat er een directe link snel beschikbaar komt :P lekker in de qeue hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
Dan komen die kaarten straks goedkoper als tweedehands op de webshops terecht en kan je ze zelf kopen om mee te gamen ;)
Alleen maar een win situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Waar kijken jullie om te zien of de 3070ti al beschikbaar is?
Gewoon op de webshops zoals alternate AZERTY en dergelijke?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
maikie61 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:30:
[...]

Dan komen die kaarten straks goedkoper als tweedehands op de webshops terecht en kan je ze zelf kopen om mee te gamen ;)
Zit al een tijdje de 3090 v&a te verversen en daar zit erg weinig beweging in wat uiteindelijk alleen maar goed is natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBanger
Khaelos schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:34:
Waar kijken jullie om te zien of de 3070ti al beschikbaar is?
Gewoon op de webshops zoals alternate AZERTY en dergelijke?
https://www.notebooksbilliger.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:36:
[...]

Als je niet werkt met scripts, kan je het trouwens wel vergeten op NBB
Really? Wat voor scripts zou je moeten runnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Dit wil ik ook weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
[...]

VPN uit, ad blocker uit, etc. Zo kaal mogelijke browser, zonder vpn. Niets hebben draaien wat je ook maar enigsinds verdacht maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:36:
[...]

Ja, als je de kaarten heel graag wilt dan mag je ook meer moeite doen.
Het is in deze topic genoemd.
Je weet namelijk dat als het eenmaal online komt, dat je meteen in de wachtrij komt en met een NL ip pas doorheen komt op moment dat er geen voorraad meer is.

Zoek en gij zult vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
[...]

VPN uit, ad blocker uit, etc. Zo kaal mogelijke browser, zonder vpn. Niets hebben draaien wat je ook maar enigsinds verdacht maakt.
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:38:
[...]

Ja, als je de kaarten heel graag wilt dan mag je ook meer moeite doen.
Het is in deze topic genoemd.
Je weet namelijk dat als het eenmaal online komt, dat je meteen in de wachtrij komt en met een NL ip pas doorheen komt op moment dat er geen voorraad meer is.

Zoek en gij zult vinden.
Lol, daar heb ik dus niks aan, haha. Zoekt en gij zult vinden. Ik weet niet eens waarop ik zou moeten zoeken, vrind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain_Code
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01-08 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:04:

Ligt wel degelijk deels aan nVidia, het gaat als mis bij de fabrikant. Maar intussen is ook de hele handel daarna aan het graaien geslagen toen ze zagen wat wanhoop kan opleveren.

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:39:
[...]

[...]

Lol, daar heb ik dus niks aan, haha. Zoekt en gij zult vinden. Ik weet niet eens waarop ik zou moeten zoeken, vrind.
En ik zie geen noodzaak om iemand die pas een week hier is geregistreerd te helpen in zijn luiheid.
Succes straks ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dracuglia
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:40:
[...]

En ik zie geen noodzaak om iemand die pas een week hier is geregistreerd te helpen in zijn luiheid.
Succes straks ;)
Hahahaha, mooi man. Dus omdat ik eerder geen tweakers account heb gehad ben ik lui. xD Kijk, ik snap het als je zelf ook voor de kaarten gaat, dan wil je geen concurrentie. En je hoeft me niet te helpen verder hoor. Ik zie wel. Het is gewoon frustrerend dat je blijkbaar door script hoops moet springen om iets voor msrp te kunnen kopen, maar daar zijn we blijkbaar.

In ieder geval kom je nogal onvriendelijk over, dus de volgende keer gewoon lekker niet reageren als je niets hebt toe te voegen.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedetmers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-02 08:36
maikie61 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:30:
[...]

Dat zou je verwachten, maar zag toch echt wel die ROG STRIX 3080ti weer op voorraad komen vorige week bij Megekko voor 50 euro extra wat op launch day was zonder dat ze leveringen gehad zouden hebben volgens hun statuspagina 8)7 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:44:
[...]

Hahahaha, mooi man. Dus omdat ik eerder geen tweakers account heb gehad ben ik lui. xD Kijk, ik snap het als je zelf ook voor de kaarten gaat, dan wil je geen concurrentie. En je hoeft me niet te helpen verder hoor. Ik zie wel. Het is gewoon frustrerend dat je blijkbaar door script hoops moet springen om iets voor msrp te kunnen kopen, maar daar zijn we blijkbaar.

In ieder geval kom je nogal onvriendelijk over, dus de volgende keer gewoon lekker niet reageren als je niets hebt toe te voegen.
d:)b
Waarschijnlijk een scalper joh... komt waarschijnlijk morgen even stoeven dat hij er zaterdag 1 gaat ontvangen... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
Dat zou je verwachten, maar zag toch echt wel die ROG STRIX 3080ti weer op voorraad komen vorige week bij Megekko voor 50 euro extra wat op launch day was zonder dat ze leveringen gehad zouden hebben volgens hun statuspagina 8)7 8)7
Ja, gek is dat. Als niemand voor die absurde prijzen de kaarten zou kopen, zouden ze vanzelf in prijs zakken. Duurt alleen even. Maar als de massa scalpers kaarten retour sturen, dan komt er een "grote" influx aan kaarten tweedehands goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracuglia
stylezzz schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Waarschijnlijk een scalper joh... komt waarschijnlijk morgen even stoeven dat hij er zaterdag 1 gaat ontvangen... ;)
Nee. Volgens zijn geschiedenis heeft ie al een 3090. Ik ben redelijk nieuw, dus ik denk dat ie denkt dat ik een scalper ben en dat ie geen zin heeft om scalpers te helpen. Dat is zijn goed recht.

Update: Hij heeft een 3080 ti op tweakers in de doorverkoop staan, dus is een semiscalper xD.

Ik zit zelf in de filmwereld en experimenteer met Virtual Production. Mijn 1070 kan dat allemaal niet meer aan, dus ik probeer te upgraden. Maargoed, door al die crazy shit, kan ik het niet normaal kopen en probeer ik een beetje uit te zoeken waar en hoe ik nog een kans maak.

[ Voor 6% gewijzigd door Dracuglia op 10-06-2021 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
stylezzz schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Sowieso, daar ga ik voor _/-\o_ :D .
Ik help een mede tweaker graag, maar als ze dingen gaan eisen en ze zijn pas 1 week actief dan mogen ze het zelf uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:55:
[...]

Ik help een mede tweaker graag, maar als ze dingen gaan eisen en ze zijn pas 1 week actief dan mogen ze het zelf uitzoeken.
Ik eis helemaal niets? Ik stelde een vraag. Ik verwacht echt nul dat iemand mij naar de voorkant van de rij helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje789
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:57:
[...]

Ik eis helemaal niets? Ik stelde een vraag. Ik verwacht echt nul dat iemand mij naar de voorkant van de rij helpt.
Ik ben mij er zelf in aan het verdiepen, en het is nog best een werkje. Je moet een goed framework hebben, en dan zijn er op yt wel tutorials van hoe je een script schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
Pietje789 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:02:
[...]

Ik ben mij er zelf in aan het verdiepen, en het is nog best een werkje. Je moet een goed framework hebben, en dan zijn er op yt wel tutorials van hoe je een script schrijft.
Cool. Ik ben vooral benieuwd hoe dat je niet juist als bot geflagged krijgt op NBB, omdat dat ding al superstrak afgesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 14:35
Captain_Code schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Ligt wel degelijk deels aan nVidia, het gaat als mis bij de fabrikant. Maar intussen is ook de hele handel daarna aan het graaien geslagen toen ze zagen wat wanhoop kan opleveren.

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijg...
Idd het is nvidia vrij om een vaste prijs te vragen en fabrikanten een regel op te leggen over de prijs maarja die verkopen toch wel dus ze hebben de moeite niet gedaan. Nvidia is vrij om te zeggen je krijgt geen chips als je je producten boven de target prijs op de markt zet.
En het hele kul arguments dat een asus of msi of evga voor die msrp de kaarten niet op de map kan zetten is onzin. Nvidia kan het zelf wel en ook die maakt nog winst en dat met hogere kwaliteit onderdelen een een duurder design. Het zijn gewoon zeur bedrijven die mee willen graaien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:55:
[...]

Dan ben je aardiger als dat ik ben momenteel. Ik help helemaal niemand meer. ik probeer al sinds de launch een kaart te bemachtigen en heb nog steeds niets. Pas als ik mijn kaart ben ga ik weer mensen helpen. Laatst 2 mensen geholpen met uitleg en waarschijnlijk nog een scalper of miner ook...
Eerste zelf een kaart in mijn pc en die van mijn broer die ook la maanden zonder zit en dan pas weer andere helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
computerjunky schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Dan ben je aardiger als dat ik ben momenteel. Ik help helemaal niemand meer. ik probeer al sinds de launch een kaart te bemachtigen en heb nog steeds niets. Pas als ik mijn kaart ben ga ik weer mensen helpen. Laatst 2 mensen geholpen met uitleg en waarschijnlijk nog een scalper of miner ook...
Eerste zelf een kaart in mijn pc en die van mijn broer die ook la maanden zonder zit en dan pas weer andere helpen.
Groot gelijk hoor. Ik zou ook pas mensen helpen als ik zelf een kaart heb. Gezien het feit echter dat hij een 3080 ti FE voor 1900 verkoopt via Tweakers, denk ik niet dat jullie in dezelfde situatie zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:27:
[...]

Groot gelijk hoor. Ik zou ook pas mensen helpen als ik zelf een kaart heb. Gezien het feit echter dat hij een 3080 ti FE voor 1900 verkoopt via Tweakers, denk ik niet dat jullie in dezelfde situatie zitten.
Tja het aantal scalpers op tweakers is best misselijkmakend. Er staan momenteel 204 ! ! ! kaarten in de V&A als al die kaarten naar echte gamers gegaan waren hadden alle tweakers voorzien geweest gezien wat er elke week zit te wachten op de drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dracuglia schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:27:
[...]

Klopt, 3090 voor mijzelf, 3080ti om de kosten voor de 3090 te verminderen.
6900XT voor mijn broer en 1-2 6800 voor verkoop tegenover miners.
Al met al, niets te klagen en daarom help ik andere tweakers graag maar onder voorwaarde dat ze zelf ook voldoende doen. Juist om te voorkomen dat iemand die pas 1-2 weken/maanden zoekt, zo voorkruipt op tweakers die al langere tijd zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje789
Nog steeds geen link van de pagina op nbb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
FireBladeX schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:36:
[...]

Klopt, 3090 voor mijzelf, 3080ti om de kosten voor de 3090 te verminderen.
6900XT voor mijn broer en 1-2 6800 voor verkoop tegenover miners.
Al met al, niets te klagen en daarom help ik andere tweakers graag maar onder voorwaarde dat ze zelf ook voldoende doen. Juist om te voorkomen dat iemand die pas 1-2 weken/maanden zoekt, zo voorkruipt op tweakers die al langere tijd zoeken.
Dat is je goed recht. Ga er echter niet van uit dat ik niet al langer zoek, dan dat ik hier aangemeld sta. Maar ik snap t. Daar kun je verder niet van uit gaan. Succes met deze drop, als je alsnog mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracuglia
Pietje789 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:40:
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raijin
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-01-2023
Nu een half jaar in de wachtrij, maar check nu bijna niet meer. Dus ik dacht laat ik eens kijken hoe het er nu voor staat, maar oh boy its bad haha. Zie dat de prijzen nog verder geskyrocket zijn, en dat er in 4-5 maand geen een kaart geleverd is van de gene die ik besteld heb (ventus 3080 oc, azerty). Is er al hoop dat het binnenkort iets bij gaat trekken? This is gonna take awhile isn't it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Laatst online: 19-09 10:23
Toevallig iemand nog meer net gelukt om bij Cdiscount (franse webshop) een 3080 te bestellen?
Volgens mij heb ik een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC te pakken :D
Wel een gebruikte maar alsnog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
nico445 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:51:
Toevallig iemand nog meer net gelukt om bij Cdiscount (franse webshop) een 3080 te bestellen?
Volgens mij is die door tientallen, zo niet honderden mensen besteld. Kleine kans dus dat 'ie daadwerkelijk op korte termijn geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
Voor welke prijs als ik vragen mag? Alles staat daar op 2400 euro plus?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Pietje789 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:40:
Zou deze op de pagina voor videokaarten moeten verschijnen, de specifieke 3000-serie pagina, of op de hoofdpagina, die nu vol met black week sales staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Laatst online: 19-09 10:23
finsdefis schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:53:
[...]

Volgens mij is die door tientallen, zo niet honderden mensen besteld. Kleine kans dus dat 'ie daadwerkelijk op korte termijn geleverd wordt.
Ik vond t ook al zo verassend soepel gaan. Nouja ik zie het wel even aan. Gelukkig besteld met Paypal.
Boefmans schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:57:
[...]

Voor welke prijs als ik vragen mag? Alles staat daar op 2400 euro plus?
Was voor iets van €670

[ Voor 23% gewijzigd door nico445 op 10-06-2021 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deafgringo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-01 20:09
ik heb er ook 1 besteld! hoop dat het door komt. heb wel een mail gehad met mijn bestelling.
Pagina: 1 ... 521 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord