[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 515 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Pietje789 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Buitenlandse prijzen zijn meestal niet te vergelijken. 1500 pond zou hier zomaar 1500 euro kunnen zijn, net als dat 1500 dollar voor een 3090 fe bijvoorbeeld ook 1500 euro is. Dus het wordt even afwachten wat Nederlandse retailers gaan doen.
Nederlandse retailers hebben geen oogkleppen op en weten dat ze deze kaarten voor 2x msrp ook wel zullen slijten.

De 3080ti ligt heel erg onder de loep omdat iedereen erg benieuwd is wat de prijzen gaan doen. Aangezien er toch wel erg veel mensen bereid zijn geweest om meer dan €2k (zo slecht hebben we het in NL dus toch niet blijkbaar ;)) te betalen voor een 3080. Zelfs nu mining niet heel erg meer van invloed zal zijn zullen er nog zat mensen zijn waarbij het vakantiegeld een gat in hun zak aan het branden is. Ik hoop echt van harte dat we in ieder geval de eerste paar uur na release prijzen hebben die op msrp lijken en normale beschikbaarheid.

Ik weet dat er een paar van Megekko in de levertijden topics hier meelezen dus bij deze doe ik een smeekbede aan hen om te proberen dat te bewerkstelligen. :P

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike96elings
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-02 23:54
xMickster schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:54:
Ik stond 5e in de wachtij voor een strix 3080 oc bij azerty en mag hem wss zo snel mogelijk in ontvangat nemen dus er zijn er zowiezo 5 binnengekomen. Na vanaf september 2020 in de wachtrij te hebben gestaan... Veel succes iedereen
zelfde kaart ook op releasedag bij alternate besteld, toen 50e in de wachtrij nu nog steeds #24 lijkt bijna of de enige keer dat ik een plek opschuif annuleringen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:17
We gaan het mee maken jongens, duimen dat er verbetering aan komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:55
Ik zie echt niet snel een verbetering aankomen hoor. Wel even nieuwsgierig hoor.

Ik heb heel de nvidia boot gemist met de launch van 30-serie. Maar nu met de ti maak ik opnieuw kans om vooraan aan te sluiten bij de wachtrij. Heel vervelend/lullig voor de mensen die sinds begin dit jaar (of langer) aan het wachten zijn voor hun reguliere 3080. Natuurlijk ben ik overtuigd dat alleen de FE versie voor MSRP gaat en de andere versies gewoon extreem duur geprijsd gaan worden. Ik houd komende dagen/weken wel NBB extra in de gaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
FireBladeX schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:12:
Ik zie echt niet snel een verbetering aankomen hoor. Wel even nieuwsgierig hoor.

Ik heb heel de nvidia boot gemist met de launch van 30-serie. Maar nu met de ti maak ik opnieuw kans om vooraan aan te sluiten bij de wachtrij. Heel vervelend/lullig voor de mensen die sinds begin dit jaar (of langer) aan het wachten zijn voor hun reguliere 3080. Natuurlijk ben ik overtuigd dat alleen de FE versie voor MSRP gaat en de andere versies gewoon extreem duur geprijsd gaan worden. Ik houd komende dagen/weken wel NBB extra in de gaten :D
https://www.nbb.be/en/language-picker :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craftypiston
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 15:30
MetalSonic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:39:
[...]

notebooksbilliger.de Ik had hetzelfde probleem eerst :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
MetalSonic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Zou even de .de versie kiezen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
FireBladeX schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:12:

Morgen (dinsdag 1 juni) om 7u CEST is de verwachting dat de aankondiging zal plaatsvinden van de 3080 Ti en 3070 Ti. Dit is tijdens de keynote van CompuTex.
Waarschijnlijk zullen dan ook de verkoop datums officieel bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08-07 13:29
sdk1985 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:12:
[...]

Wat mag de zeer goede prijs inhouden?
MSRP + 12%
Zeer netjes t.o.v. sommige Nederlandse shops die MSRP +250% vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
En die leveren nog steeds aan NL? Lees hier ook verhalen dat buitenlandse webshops niet aan NL leveren.

Voor de geïnteresseerden op NBB was net geen 3070 of 3080 kaart te koop dus temper je enthousiasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MalleHenkie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:38:
Zojuist gebeld door informatique over mijn Strix 0C 3080 bestelling van november. Kaart is nog steeds niet binnen, maar ze konden nu wel een MSI gaming Z trio aanbieden voor een prijs van rond de €1450. Erg schappelijk, maar niet de kaart die ik zoek, dus aanbod afgeslagen (heb momenteel een Aorus master 3080 in mijn systeem draaien.) Verwacht dat er vandaag dus wat andere mensen blij gemaakt kunnen worden vanuit informatique.
Op zich schappelijk van Informatique. Ze doen tenminste wat. Van Alternate heb ik sinds 17 september helemaal niets meer gehoord. Geen mail of wat dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
MetalSonic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:50:
[...]

En die leveren nog steeds aan NL? Lees hier ook verhalen dat buitenlandse webshops niet aan NL leveren.

Voor de geïnteresseerden op NBB was net geen 3070 of 3080 kaart te koop dus temper je enthousiasme.
Yes, NBB levert nog steeds aan NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
PCRaceMASTER schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Yes, NBB levert nog steeds aan NL.
Eigenlijk moeten ze van Nvidia een filter gebruiken tijdens de FE drops, die mogen namelijk alleen in Duitsland verkocht en geleverd worden. Alleen lijkt dat filter niet altijd aan te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:54:
[...]

Eigenlijk moeten ze van Nvidia een filter gebruiken tijdens de FE drops, die mogen namelijk alleen in Duitsland verkocht en geleverd worden. Alleen lijkt dat filter niet altijd aan te staan ;)
Dan vindt ik het vreemd dat zelfs de klantenservice, de wachtruimte en op de bestelpagina staat dat ze leveren in NL... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:08

Boost9898

Software developer

Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:54:
[...]

Via waar zou een Nederlander dan een FE moeten kopen tegen MSRP? Zo ver ik weet is er geen één Nederlandse zaal die ze aanbieding aangeboden heeft. Via Nvidia zelf kopen is een verloren zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liekever2
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik ben zelf eigenlijk alleen bekend met Alternate/Coolblue/Megekko.
Welke website kan ik het best in de gaten voor mogelijke pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 16:55
Hoe droppen ze die kaarten dan via NBB? Ik kan niet eens een product page vinden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb nu een aantal keer naar aanleiding van dit topic op NBB gekeken, maar vandaag was de eerste keer dat er uberhaubt een 30xx beschikbaar was, en dat is een 3090 voor 2499 Euro. Zijn de FE kaarten daar redelijker geprijst, als ze die krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
shadowkid053 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:09:
Hoe droppen ze die kaarten dan via NBB? Ik kan niet eens een product page vinden xD
Er zitten hier een aantal bij een DISCORD groep en dan krijgen ze een berichtje zodra de voorraad onderweg is naar de winkel. En dan moet je geloof ik via een minuut je bestelling plaatsen bij de webshop.

Van wat ik hier lees moet echt alles al klaar staan. Een ingelogde account etc en je moet sneller dan het licht je bestelling doordrukken. Ook bots gebruiken ter ondersteuning is geen overbodige luxe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Skyclad schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:10:
Heb nu een aantal keer naar aanleiding van dit topic op NBB gekeken, maar vandaag was de eerste keer dat er uberhaubt een 30xx beschikbaar was, en dat is een 3090 voor 2499 Euro. Zijn de FE kaarten daar redelijker geprijst, als ze die krijgen?
FE's worden ALTIJD verkocht aan MSRP. Of dat nu bij NBB of bij LDLC is.
  • 3060 TI FE: € 419
  • 3070 FE: € 519
  • 3080 FE: € 719
  • 3090 FE: € 1549

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Laatst online: 30-08 15:47
shadowkid053 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:09:
Kan je alleen vinden op het moment dat ze beschikbaar komen. Ze worden sowieso nooit gelisted, dus ze zijn nooit zichtbaar via search.

Er is een telegram groep dedicated voor Founders.
Kan je hier joinen: https://t.me/bscfoundersedition

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 18-09 16:55
maikie61 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:30:
[...]

Kan je alleen vinden op het moment dat ze beschikbaar komen. Ze worden sowieso nooit gelisted, dus ze zijn nooit zichtbaar via search.

Thanks, gejoined. Zie dat ze ook amazon Pay accepteren. Dat is natuurlijk wel handig met snel afrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
PCRaceMASTER schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Dan vindt ik het vreemd dat zelfs de klantenservice, de wachtruimte en op de bestelpagina staat dat ze leveren in NL... :? :?
Boost9898 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:49:
[...]

Via waar zou een Nederlander dan een FE moeten kopen tegen MSRP? Zo ver ik weet is er geen één Nederlandse zaal die ze aanbieding aangeboden heeft. Via Nvidia zelf kopen is een verloren zaak.
NBB verkoopt hun gewone voorraad wel in NL. Alleen de Nvidia FE drops niet. Zie het als een shop in een shop, waarbij dus Nvidia hun eigen regels hanteert.
En Nvidia heeft nooit de intentie gehad de FE te leveren in Nederland. Dat zijn weer afspraken die ze maken met de retailers in een land. Immers kan Nvidia concurreren op een niveau dat voor geen enkele winkel haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
Postman schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:49:
[...]

[...]

NBB verkoopt hun gewone voorraad wel in NL. Alleen de Nvidia FE drops niet.
Hebben ze dat ook ergens zo aangegeven, eigenlijk? Want ze hebben het de laatste paar drops dus wel gewoon gedaan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
[...]

[...]

NBB verkoopt hun gewone voorraad wel in NL. Alleen de Nvidia FE drops niet. Zie het als een shop in een shop, waarbij dus Nvidia hun eigen regels hanteert.
En Nvidia heeft nooit de intentie gehad de FE te leveren in Nederland. Dat zijn weer afspraken die ze maken met de retailers in een land. Immers kan Nvidia concurreren op een niveau dat voor geen enkele winkel haalbaar is.
Zoveel vraag, ik zou als ik Nvidia was meer vragen voor de FE modellen, verkoopt toch wel en met wat je extra krijgt kan je weer meer geld geven aan Research & development om ook in de toekomst een sterke speler te zijn. Helemaal nu Intel ook gaat mee doen op de GPU markt en wie weet welk bedrijf in het geheim ook klaar staat om binnen enkele jaren mee te spelen. Er is daar zoveel geld te verdienen dat trekt sowieso nieuwe bedrijven aan.

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 31-05-2021 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:00
Dat is niet de reden waarom dat NVIDIA die founder editions op de markt heeft gebracht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redarrow7216
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-08 22:31
Ik heb in Februari dus de MSI 3070 Suprim 8G besteld voor 700EUR en zag dat bovenstaande kaarten in voorraad kwamen. Ik ben 10 plaatsen opgeschoven sinds februari en nog lang niet bij 0. Als het zo door gaat ben ik eind volgend jaar aan de beurt.

Alternate gebeld maar die wilden helaas niet 1 van deze kaarten sturen ipv. degene die ik besteld had zonder compensatie voor hun nieuwe verkoopprijs, terwijl destijds deze kaarten ook voor 700 euro geleverd konden worden...

Ik begrijp het wel, maar ook weer niet. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 31-05-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Ik heb in Februari dus de MSI 3070 Suprim 8G besteld voor 700EUR en zag dat bovenstaande kaarten in voorraad kwamen. Ik ben 10 plaatsen opgeschoven sinds februari en nog lang niet bij 0. Als het zo door gaat ben ik eind volgend jaar aan de beurt.

Alternate gebeld maar die wilden helaas niet 1 van deze kaarten sturen ipv. degene die ik besteld had zonder compensatie voor hun nieuwe verkoopprijs, terwijl destijds deze kaarten ook voor 700 euro geleverd konden worden...

Ik vermoed dat bij de nieuwe gereviseerde LHR kaarten, de huidige modellen gaan vervangen.
En de nieuwe LHR Kaarten worden ook onder een andere SKU geplaatst, waardoor ze kunnen zeggen dat het een heel andere model is.. zoals megekko en alternate eerder gedaan heeft 8)7

Je kan er vanuit uit gaan dat er dadelijk heel wat openstaande orders gecanceld gaan worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Op zich logisch toch? Toen jij jouw 3070 bestelde konden zij die bestelling voor de toen geldende prijzen doorzetten naar leverancier.
Wanneer ze jou nu switchen, dan betekent dat dat jij 700 euro betaald hebt en ze voor jou nu wel een bestelling moeten regelen die al een pak duurder is bij leverancier.

Dan kan je zeggen dat ze die order van 700 euro voor de Suprim nog wel open staan hebben, maar stel dat die nooit meer geleverd zal worden (wat een reële mogelijkheid is) dan maken ze wel even dik verlies op jouw order, want dan kunnen ze die goedkope order nooit meer omzetten terwijl je jouw dure order voor 700 aan jou verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redarrow7216
MatthiasDS schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:21:
[...]

Op zich logisch toch? Toen jij jouw 3070 bestelde konden zij die bestelling voor de toen geldende prijzen doorzetten naar leverancier.
Wanneer ze jou nu switchen, dan betekent dat dat jij 700 euro betaald hebt en ze voor jou nu wel een bestelling moeten regelen die al een pak duurder is bij leverancier.

Dan kan je zeggen dat ze die order van 700 euro voor de Suprim nog wel open staan hebben, maar stel dat die nooit meer geleverd zal worden (wat een reële mogelijkheid is) dan maken ze wel even dik verlies op jouw order, want dan kunnen ze die goedkope order nooit meer omzetten terwijl je jouw dure order voor 700 aan jou verkopen.
Ik weet niet hoe het in deze industrie eraan toegaat maar in de meeste industrieën plaatst het bedrijf voor hun inkoopprijs een order naar de fabrikant. Een fabrikant, als deze afhankelijk is van een andere partij, plaatst een soortgelijke order naar iemand anders toe. Deze bevestigd de order en levert daadwerkelijk uit of meldt direct dat ze de order niet accepteren.

Het is ongebruikelijk om een product stop te zetten als daar nog orders voor open staan en mogelijk nieteens rechtsgeldig. Iets waar ik me overigens over verwonderd heb bij de 3080 trio die massaal gecancelt werden. Maar daar zal iemand anders wel meer verstand van hebben.

Als we dat bij ons op de werkvloer doen hebben we iig een hele dikke rechtzaak aan onze broek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:30:
[...]

Ik weet niet hoe het in deze industrie eraan toegaat maar in de meeste industrieën plaatst het bedrijf voor hun inkoopprijs een order naar de fabrikant. Een fabrikant, als deze afhankelijk is van een andere partij, plaatst een soortgelijke order naar iemand anders toe. Deze bevestigd de order en levert daadwerkelijk uit of meldt direct dat ze de order niet accepteren.

Het is ongebruikelijk om een product stop te zetten als daar nog orders voor open staan en mogelijk nieteens rechtsgeldig. Iets waar ik me overigens over verwonderd heb bij de 3080 trio die massaal gecancelt werden. Maar daar zal iemand anders wel meer verstand van hebben.

Als we dat bij ons op de werkvloer doen hebben we iig een hele dikke rechtzaak aan onze broek hangen.
Tja, dat debacle van 3080 Gaming X Trio is een headscratcher en ik vermoed dat MSI zich daar ergens in de toekomst mogelijk nog wel eens voor zal mogen verantwoorden. Want uiteindelijk vervangen die een product door een quasi gelijkwaardig product, samengesteld met dezelfde chips.

Nu de LHR chips eraan komen zullen meer fabrikanten dat kunnen doen met de uitleg "tja de chips voor deze kaart worden niet meer gemaakt".

Maar los daarvan ging het in deze vooral om de order van klant naar winkel als eindverkoper - en dan begrijp ik waarom ze niet zomaar even kunnen switchen naar een ander model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
redarrow7216 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:30:
[...]

En en ander zal in contracten zijn vastgelegd bij jullie. Zakelijke overeenkomsten zijn echt andere koek.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
[...]

[...]

Volgens mij klopt je bewering niet, ben dus benieuwd of je je bewering kan onderbouwen met feiten.
Nvidia verkocht de eerste 3 drops namelijk gewoon via nvidia.com de FE in Nederland. Echter omdat Digital River ondermaats presteerde hebben ze daarna afscheid genomen van DR als distri partner voor de FE's en is dit na een zoektocht belegd bij een aantal lokale shops.
Voor Spanje/FR/BE is dit LDLC.
Voor UK is dit scan.co.uk
Voor DE/NL is dit Notebooksbilliger.

Op NBB kon je al de eerste drop via Vorkasse als NL een FE bemachtigen. De laatste keren kan het zelfs gewoon via CC betaling. Dus het lijkt me dat dit ook zo bedoeld is. Ben dus erg benieuwd welke Nvidia medewerker jij hebt gesproken die jou nadrukkelijk heeft aangegeven dat NBB geen FE's mag leveren in NL.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5EQH4fH.png

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 31-05-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Lord_Dain schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:53:
[...]

Volgens mij klopt je bewering niet, ben dus benieuwd of je je bewering kan onderbouwen met feiten.
Nvidia verkocht de eerste 3 drops namelijk gewoon via nvidia.com de FE in Nederland. Echter omdat Digital River ondermaats presteerde hebben ze daarna afscheid genomen van DR als distri partner voor de FE's en is dit na een zoektocht belegd bij een aantal lokale shops.

Op NBB kon je al de eerste drop via Vorkasse als NL een FE bemachtigen. De laatste keren kan het zelfs gewoon via CC betaling. Dus het lijkt me dat dit ook zo bedoeld is. Ben dus erg benieuwd welke Nvidia medewerker jij hebt gesproken die jou nadrukkelijk heeft aangegeven dat NBB geen FE's mag leveren in NL.

[Afbeelding]
Nou dan klopt het niet en ben jij gelijk, veel plezier ermee nog ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
[...]

[Afbeelding]
Dat is veranderd, want oorspronkelijk had je een Duitse cc en Duits adres nodig. Dat stond ook gewoon op de site. Volgens mij is het nog steeds niet zo dat ze 'officieel' aan Nederland leveren maar doen ze er niet moeilijk over.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:05
Sinds de laatste 2 drops leveren ze ook aan NL. Op de wachtrijpagina, staat ook vermeld dat ze naar NL leveren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Er gloort hoop aan de horizon! Bericht vanuit Xstra Digital Storage:
Dear customer,

We would like to inform you about the latest development with regards to the delivery of your GPU order

As a result of production delay caused by the Covid-19 crises in combination with increased demand, there is still a major worldwide shortage of electronic components. Amongst shortages of GPU production, we can also see the result of electronic component shortages affecting other segments, such as manufacturing of hard drives and memory modules.

The weekly reports we receive from manufacturers still mention an increase in number of products manufactured, and we are still positive with expectations to deliver the items we have in backorder with the factories. During the following months we expect the backlog to be fully delivered and when we approach Q4 – 2021, we expect to see a normalization of the market.

We will inform you directly with a delivery date of your order as soon as we receive a confirmed shipment date from our supplier.

We strongly recommend for you to hold on to your order, as the product(s) you have ordered will be prepared shortly after the shipment is confirmed by our manufacturer. But if you, for whatever reason, do not wish to await the delivery, we recommend to look at our list of “ready to deliver GPU’s”. This list includes immediately deliverable graphic cards and is auto updated after 24 hours.

Please find the link below referring to the short term deliverable GPU list: https://content17.logic4s...otlist_19407513219147.pdf

If you wish to replace your order with any of these graphic cards we will be happy to assist you, and we ask you to contact us at: sales@xstra.eu or directly by phone number +31 162 747 016.

Please note that these GPU’s are sourced via a third party supplier whom offers them at a premium cost. Hence additional costs may apply.

We would like to confirm again, that every customer has a position in our queue. This position depends on every graphic card and is therefore different for each customer. Every order will be processed accordingly, while applying our FIFO (First In, First Out) method.

We hope you can continue to be patient for which we would like to thank you again.

We wish you a pleasant afternoon!

Kind regards,
Team Xstra

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
NeHoX schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:39:
Er gloort hoop aan de horizon! Bericht vanuit Xstra Digital Storage:

Please note that these GPU’s are sourced via a third party supplier whom offers them at a premium cost. Hence additional costs may apply.
Klinkt alsof ze de idiote prijzen goed willen praten. Dat is mijn mening in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abroz89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-06 14:48
Maanden geleden heb ik op Max ICT een gigabyte RTX 3070 gaming OC besteld. Gezien ik hier van verschillende tweakers gehoord heb dat ze gelijkaardige kaarten aangeboden kregen bij hun webshop ipv de bestelde vanwege de beschikbaarheid wou ik mij ook even informeren of dit een mogelijkheid was bij Max ICT. In de mail heb ik duidelijk vermeld dat ik absoluut niet wou annuleren.

Hun antwoord was dat ze geen enkele RTX 3070 in voorraad hadden en dat enkel backorder mogelijk was, en verder een bevestiging van mijn annulering. Een beetje later kreeg ik ook een creditnota voor de annulering.
Ik moet geen tekening maken bij waarom dit gebeurd is.

Kan dit zomaar? Kan ik hier stappen voor ondernemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
abroz89 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:44:
Maanden geleden heb ik op Max ICT een gigabyte RTX 3070 gaming OC besteld. Gezien ik hier van verschillende tweakers gehoord heb dat ze gelijkaardige kaarten aangeboden kregen bij hun webshop ipv de bestelde vanwege de beschikbaarheid wou ik mij ook even informeren of dit een mogelijkheid was bij Max ICT. In de mail heb ik duidelijk vermeld dat ik absoluut niet wou annuleren.

Hun antwoord was dat ze geen enkele RTX 3070 in voorraad hadden en dat enkel backorder mogelijk was, en verder een bevestiging van mijn annulering. Een beetje later kreeg ik ook een creditnota voor de annulering.
Ik moet geen tekening maken bij waarom dit gebeurd is.

Kan dit zomaar? Kan ik hier stappen voor ondernemen?
Gewoon van je af laten glijden en NOOIT meer iets bij deze lui bestellen. Zijn gewoon dropshippers die niet leveren tegen de lage prijzen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:02
Ik had een tijdje mijn order bij Azerty niet bekeken. Ik heb in januari een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld. Wat schetst mijn verbazing ze hebben nu wel de ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 OC op voorraad. Omdat dit de OC model is leveren ze die natuurlijk niet aan mij uit. Ik vind dat wel erg krom. Ze moeten toch op een gegeven moment een alternatief product uitleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26

lordsnow

I know nothing

[...]
Op Notebooksbilliger kon je al de eerste drop via Vorkasse als NL een FE bemachtigen. De laatste keren kan het zelfs gewoon via CC betaling.
Kan je daar ook betalen met iDeal of Paypal? Ik heb namelijk geen Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18:50
lordsnow schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:29:
[...]

Kan je daar ook betalen met iDeal of Paypal? Ik heb namelijk geen Creditcard.
Klarna en CC alleen, verder niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
zafer94 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:57:
[...]

Klarna en CC alleen, verder niks
Ik kan je garanderen als je gaat proberen met Klarna dat je nimmer nooit je bestelling kan afronden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
FireBladeX schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:59:
[...]

Ik kan je garanderen als je gaat proberen met Klarna dat je nimmer nooit je bestelling kan afronden. :)
Volgens mij is Klarna afhankelijk voor het bedrag. Heb zelf een 3060ti besteld middels Klarna. 3070 moet ook lukken. Bij bedragen boven 600 kun je beter cc gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
1200 usd voor de 3080ti. Valt me toch flink tegen.

3070ti voor 600usd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex Nomad
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
AtlAntA schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:32:
1200 usd voor de 3080ti. Valt me toch flink tegen.

3070ti voor 600usd.
Ze weten dat voor deze prijs de kaarten als warme broodjes zullen worden opgepikt. Mensen geven geld uit aan entertainment. Er is dit jaar niet veel amusement. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nou hopelijk is zo'n 3070ti te verkrijgen voor dat bedrag :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ik ben benieuwd wat de 3070 TI van MSI gaat kosten en dan uiteraard de Gaming variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
MetalSonic schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:27:
Ik ben benieuwd wat de 3070 TI van MSI gaat kosten en dan uiteraard de Gaming variant
AIB kaarten duren nog wel effe, maar ik denk al gauw 1300+ voor de wat betere modellen. 3070 kost nu al 1200-1400

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchdesign
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07 11:42
Groot nieuws! Azerty heeft recent weer Asus Tuf 3080 OC kaarten ontvangen, de eerste sinds februari. Het waren er maar 3, maar goed om te weten dat ze überhaupt nog binnenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ty_
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-07-2021

Ty_

Dutchdesign schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:26:
Groot nieuws! Azerty heeft recent weer Asus Tuf 3080 OC kaarten ontvangen, de eerste sinds februari. Het waren er maar 3, maar goed om te weten dat ze überhaupt nog binnenkomen.
Azerty heeft sinds januarie niks binnen gekregen van de evga 3080 ultra ftw. Niet 1 wordt zo langzamerhand wel droevig als ik zie dat megekko ongeveer 7 a 8 leveringen in de tussentijd heeft gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasperduck78
  • Laatst online: 21-03 15:13
Dat idee had ik ook al. Tussen 25-5 en 28-5, drie plekken gezakt in de wachtrij. Het is te hopen dat er een beetje schot in komt. Het valt me tegen bij Azerty met de Asus kaarten. Bij Megekko en Alternate zijn volgens mij wel wat kaarten geleverd de laatste tijd. Net also Azerty ze niet in wil kopen bij hun leverancier, of daarvoor de kans nog niet gehad heeft.

Strava Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdesign
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07 11:42
Jasperduck78 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:38:
[...]

Dat idee had ik ook al. Tussen 25-5 en 28-5, drie plekken gezakt in de wachtrij. Het is te hopen dat er een beetje schot in komt. Het valt me tegen bij Azerty met de Asus kaarten. Bij Megekko en Alternate zijn volgens mij wel wat kaarten geleverd de laatste tijd. Net also Azerty ze niet in wil kopen bij hun leverancier, of daarvoor de kans nog niet gehad heeft.
Ik denk dat wij beide verkeerde gegokt hebben helaas qua webwinkel. Ik heb juist bij Azerty besteld eind december omdat hun toen nog redelijk veel uitleverden en nu levert Megekko een stuk meer. Ook geen idee waarom Azerty zo weinig levert, zal wel aan verschil in leverancier liggen oid. Ik weet wel dat Alternate sowieso een ramp is qua leveringen haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchdesign op 01-06-2021 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Dutchdesign schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat wij beide verkeerde gegokt hebben helaas qua webwinkel. Ik heb juist bij Azerty besteld eind december omdat hun toen nog redelijk veel uitleverden en nu levert Megekko een stuk meer. Ook geen idee waarom Azerty zo weinig levert, zal wel aan verschil in leverancier liggen oid. Ik weet wel dat Alternate sowieso een ramp is qua leveringen haha.
Van Alternate zijn juist veel leveringen te zien in dit topic. Blader maar terug..... Achja ik denk dat 't allemaal niet veel uit maakt. Beetje zoals het kiezen van de rij bij de kassa, de één lijkt sneller dan de ander maar vaak is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Czyrek
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-07-2021
MetalSonic schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:14:
[...]

Van Alternate zijn juist veel leveringen te zien in dit topic. Blader maar terug..... Achja ik denk dat 't allemaal niet veel uit maakt. Beetje zoals het kiezen van de rij bij de kassa, de één lijkt sneller dan de ander maar vaak is dat niet zo.
In het begin waren Megekko en Azerty echt veel sneller dan Alternate. Zelfs Informatique leek meer te leveren dan Alternate. Nu is het de laatste paar weken inderdaad wel zo dat Alternate meer lijkt te leveren dan met name Azerty. Megekko is nog altijd de meest leverende webshop, maar dat gaat daarom dus ook tegen een dikke premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vatoloco777
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:10
Ik was ook al bang dat deze (evenals de 3080 Gaming Trio die ik in bestelling had staan sinds begin januari) ook zou worden gecanceld. 😬😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
vatoloco777 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:26:
[...]

Ik was ook al bang dat deze (evenals de 3080 Gaming Trio die ik in bestelling had staan sinds begin januari) ook zou worden gecanceld. 😬😬
Mogen ze het cancelen? Ik wacht op de ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 en ik ben wel 24 plekken gezakt in een half jaar tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:42
Ecke schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Mogen ze het cancelen? Ik wacht op de ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 en ik ben wel 24 plekken gezakt in een half jaar tijd...
Als de fabrikant besluit ze niet meer te maken dan cancelen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Jammer hoe veel mensen hier nog aan het lijntje worden gehouden. Zou netjes zijn als het wordt afgebroken met excuses mail.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnehehe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-10-2022
MetalSonic schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:14:
Jammer hoe veel mensen hier nog aan het lijntje worden gehouden. Zou netjes zijn als het wordt afgebroken met excuses mail.
Ik denk dat de meesten redelijk realistisch zijn in de kansen dat de pre-order nog (nooit meer) binnenkomt.
Maar nu cancellen levert net zoveel op als rustig je kansen afwachten. (tenzij geld geen rol speelt, en je in 5 wachtrijen zit misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Al een asus strix 3060ti besteld sinds janurie nog steeds plaats 3/18 😂
Dit bij azerty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highlow9
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-03 00:50
Weet iemand hier hoelaat op 3 juni de RTX 3080 ti's beschikbaar komen? Want ik neem aan dat je er wel klaar voor moet gaan zitten omdat ze binnen enkelen minuten uitverkocht zullen zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrnXdK
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-09 10:59
Ecke schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:32:
Ik had een tijdje mijn order bij Azerty niet bekeken. Ik heb in januari een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld. Wat schetst mijn verbazing ze hebben nu wel de ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 OC op voorraad. Omdat dit de OC model is leveren ze die natuurlijk niet aan mij uit. Ik vind dat wel erg krom. Ze moeten toch op een gegeven moment een alternatief product uitleveren?
Waarom moeten ze dat? Je hebt dat product toch niet besteld.

Als ik een witte jas bestel en ik moet er opwachten kan ik toch ook niet zeggen: "Moeten ze me niet een zwarte jas sturen of een maatje groter of kleiner?". Sterker nog in bijna alle gevallen zou dat tot grote verontwaardiging leiden bij de koper als ze je iets anders opsturen dan is besteld.

Jij zit in in de situatie dat je een specifieke versie van een 3070 heb besteld maar eigenlijk elke versie zou aannemen. Maar dat betekent dan niet dat we opeens de gebruikelijke manier van handelen op de kop gaan zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stylezzz
Highlow9 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:44:
Weet iemand hier hoelaat op 3 juni de RTX 3080 ti's beschikbaar komen? Want ik neem aan dat je er wel klaar voor moet gaan zitten omdat ze binnen enkelen minuten uitverkocht zullen zijn.
Waarschijnlijk 3 uur in de middag nederlandse tijd. Althans, dat was de afgelopen launches altijd :)
MrnXdK schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:47:
[...]

Als ik een witte jas bestel en ik moet er opwachten kan ik toch ook niet zeggen: "Moeten ze me niet een zwarte jas sturen of een maatje groter of kleiner?". Sterker nog in bijna alle gevallen zou dat tot grote verontwaardiging leiden bij de koper als ze je iets anders opsturen dan is besteld.

Jij zit in in de situatie dat je een specifieke versie van een 3070 heb besteld maar eigenlijk elke versie zou aannemen. Maar dat betekent dan niet dat we opeens de gebruikelijke manier van handelen op de kop gaan zetten.
Exact... Het is dat de prijs gigantisch gestegen is, daarom is iedereen nogal 'emotioneel' als hun bestelling van maanden terug in het gedrang komt.

[ Voor 51% gewijzigd door stylezzz op 01-06-2021 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Czyrek
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-07-2021
stylezzz schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:56:
[...]

Waarschijnlijk 3 uur in de middag nederlandse tijd. Althans, dat was de afgelopen launches altijd :)
3060 was om 18.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redarrow7216
[...]

Ze moeten inderdaad niks. Ze kunnen het eventueel wel aanbieden aan de hordes wachtende klanten en dat zou erg netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:59
Gio469 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:10:
Al een asus strix 3060ti besteld sinds janurie nog steeds plaats 3/18 😂
Dit bij azerty
Het kan altijd erger; ik sta al sinds eerste week december op positie 1 voor een 3060Ti bij SiComputers. :p

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Negakinu schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Het kan altijd erger; ik sta al sinds eerste week december op positie 1 voor een 3060Ti bij SiComputers. :p
Ik lees al een tijdje mee in dit topic en krijg toch het gevoel dat Azerty en SiComputers het beste te vermijden zijn bij zulke launches.

Hebben we ook een globaal idee van de wachtrij duur/lengte bij Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef Patat
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 14:37
AtlAntA schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Ik lees al een tijdje mee in dit topic en krijg toch het gevoel dat Azerty en SiComputers het beste te vermijden zijn bij zulke launches.

er zijn zeker ook voorbeelden van lange rijtjes bij Megekko
Voor de EAGLE 3080 OC bvb, besteld begin december, van plaats 105 naar 48 en nu de laatste maanden (denk sinds begin februari?) geen spetter beweging ondanks ruime andere gigabyte leveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:08

Boost9898

Software developer

Jef Patat schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Voor de EAGLE 3080 OC bvb, besteld begin december, van plaats 105 naar 48 en nu de laatste maanden (denk sinds begin februari?) geen spetter beweging ondanks ruime andere gigabyte leveringen
De Eagle wordt vrijwel niet geleverd lijkt het. Ik wacht ook al een half jaar op een Eagle 3060 Ti van Informatique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jef Patat schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Toch 57 kaarten geleverd. Dat is al veelbelovender dan de situaties die hierboven geschetst worden natuurlijk. Ik zou het zeer zuur vinden om sinds de dag van release op plekje 1 te staan en een half jaar later nog geen kaart te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vatoloco777
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:10
redarrow7216 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:07:
[...]

Ze moeten inderdaad niks. Ze kunnen het eventueel wel aanbieden aan de hordes wachtende klanten en dat zou erg netjes zijn.
Ze moeten zeker wel wat. Volgens de algemene voorwaarden dient Azerty een vervangend product aan te bieden. Het valt me op dat de velen hier wel erg slap mee omgaan. Je hebt gewoon een duidelijke overeenkomst en die moet nagekomen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:59
AtlAntA schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Ik zou het zeer zuur vinden om sinds de dag van release op plekje 1 te staan en een half jaar later nog geen kaart te hebben.
Ja joh, wrijf het er nog even in. :p Ik heb toen helaas op de verkeerde shop gegokt. Had me beter moeten oriënteren. Ik vrees dat SiComputers uiteindelijk geen kaarten gaat uitleveren die toen besteld zijn, en gaat crediteren, of net zo lang wacht tot ik het zelf uit pure ellende laat doen.

Ik heb ook al gevraagd of ik mocht ruilen voor een willekeurige andere RTX die ze op voorraad krijgen, met eventueel bijbetaling van mijn kant, maar dan zouden ze me weer achteraan de wachtlijst zetten. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Negakinu op 01-06-2021 16:19 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
[...]

Ik snap je punt maar in dit geval gaat het om een witte jas met een iets andere logo dus ik vind je vergelijking niet helemaal juist. Ik ben van mening dat je als leverancier op een gegeven moment een oplossing moet bieden. Het verschil tussen een niet OC is minimaal vandaar mijn post. Ik vind dat ook Asus (elk merk) coulanter mee om moet gaan. Nu lijkt het of ze wachten met leveren als de te korten minder worden de en de prijzen ook weer lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananaman123124
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-07 15:58
Ecke schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:32:
[...]

Ik snap je punt maar in dit geval gaat het om een witte jas met een iets andere logo dus ik vind je vergelijking niet helemaal juist.
Dat veranderd nog niks aan het feit dat het een andere jas is dan die je besteld hebt.
[...]

Ik ben van mening dat je als leverancier op een gegeven moment een oplossing moet bieden. Het verschil tussen een niet OC is minimaal vandaar mijn post. Ik vind dat ook Asus (elk merk) coulanter mee om moet gaan. Nu lijkt het of ze wachten met leveren als de te korten minder worden de en de prijzen ook weer lager.
Als fabrikanten niks leveren tot de tekorten weg zijn zullen de tekorten nooit weggaan...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wimpeeh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Nou ik persoonlijk ben zeer tevreden over Alternate.nl,
Mijn kaart konden ze helaas niet leveren (EVGA 3080 xc3 black) gratis geupgrade naar een ultra variant!
En krijg het morgen waarschijnlijk binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAXSsQY2njWUfYY_ZVboCebJj8w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0dzDUihM23xQrjUhYJmXnXOc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mboy501
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-07 21:28
Aekaz schreef op maandag 3 mei 2021 @ 16:40:
Zojuist, na weken jaloers te hebben moeten kijken naar 'available' status van verschillende shops met een MSI 3080 Suprim X, eindelijk een verzendbevestiging ontvangen van Azerty! *O*

Ik stond 11e dus ik verwacht dat er ook wat andere Tweakers blij zijn gemaakt. :Y

Verloop voor de geïnteresseerden:
28/1 besteld, plek 49/49
07/2 - 47/74
11/2 - 38/61
24/2 - 30/60
26/2 - 28/58
29/3 - 11/48
03/5 - verzendbevestiging

Na 2 drops in februari dus 1 eind maart en 1 begin mei tot dusver.
op 03/05 zat ik op plaats 3/24
nu maandag (01/06) ook mijn mail ontvangen dat de kaart opgestuurd is.
kan niet wachten om hem uit te proberen later deze week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Laatst online: 03-09 00:20
maikie61 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:30:
[...]

Blijkbaar levert NBB niet in België net geprobeerd met daar iets te bestellen, jammer.
Zijn er manieren bij onze Belgen om aan een FE kaart te geraken bij de launch in elke dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Alternate heeft best veel 3070 in voorraad voor redelijke prijzen. Zie er leuke tussen staan voor 1200 a 1250.
Geen MRSP maar vergelijkbaar met MP en V&A prijzen.

https://www.alternate.nl/...?s=default&filter_-2=true

DEze lijken mij interessant:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1687861
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683119
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683115
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681756

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maikie61
  • Laatst online: 30-08 15:47
jody2k schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:05:
[...]

Blijkbaar levert NBB niet in België net geprobeerd met daar iets te bestellen, jammer.
Zijn er manieren bij onze Belgen om aan een FE kaart te geraken bij de launch in elke dagen?
Er zijn twee retailers in Europa die de FE verhandelen momenteel.
LDLC en NBB.

LDLC levert aan België. :)

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
AtlAntA schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Ik heb mijn MSI Ventus RTX 3080 3x OC bij Azerty gekocht.. Eind december besteld en half januari al geleverd voor €849,--.. Ik had toen al een tijdje 2 bestellingen staan voor een Asus TUF bij zowel Alternate als Megekko voor €749,--, maar daar zat amper beweging in.. Bij Azerty zag ik dat er al een paar keer een redelijk partij van die MSI Ventus kaarten was geleverd en de wachtrij was toen slechts 17.. Dus toch maar besteld ondanks de al hogere prijs en iets minder model (koeler etc is goed alleen powerlimiet is vast 320W waardoor echt overklokken er niet in zit).. Goede gok geweest dus en daarna ook de 2 vrij kansloze bestellingen bij Alternate en Megekko geannuleerd.. Ik lees dat sommige mensen die nog voor mij daar ook zo'n Asus TUF hadden besteld nu nog steeds zitten te wachten.. Kansloos!

Ik game dus al sinds januari met mijn RTX 3080 van Azerty.. Ervaringen per videokaart model en winkel verschillen dus nogal.. Voor de huidige prijzen zou ik sowieso niks kopen, die slaan echt helemaal nergens op.. Maar ik zie nu ook al best wel wat voorraad van 3070's en 3080's bij verschillende winkels, hopelijk blijven ze ermee zitten en is dit het begin van het einde van deze totaal idiote periode en gaan de prijzen weer snel zakken naar normale niveaus van voor 2021..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:42
Bij alternate een 3070 SUPRIM X te koop vor 1399 :/

https://www.alternate.nl/...aAr_rEALw_wcB#lazyRatings

Wat een prijzen..

[ Voor 3% gewijzigd door invine op 02-06-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Negakinu schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Ja joh, wrijf het er nog even in. :p Ik heb toen helaas op de verkeerde shop gegokt. Had me beter moeten oriënteren. Ik vrees dat SiComputers uiteindelijk geen kaarten gaat uitleveren die toen besteld zijn, en gaat crediteren, of net zo lang wacht tot ik het zelf uit pure ellende laat doen.

Ik heb ook al gevraagd of ik mocht ruilen voor een willekeurige andere RTX die ze op voorraad krijgen, met eventueel bijbetaling van mijn kant, maar dan zouden ze me weer achteraan de wachtlijst zetten. :'(
Er zijn ook shops die ze gewoon op de tweedehands markt verkopen voor deze woekerprijzen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Inflatable schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 01:47:
[...]

Ik heb mijn MSI Ventus RTX 3080 3x OC bij Azerty gekocht.. Eind december besteld en half januari al geleverd voor €849,--.. Ik had toen al een tijdje 2 bestellingen staan voor een Asus TUF bij zowel Alternate als Megekko voor €749,--, maar daar zat amper beweging in.. Bij Azerty zag ik dat er al een paar keer een redelijk partij van die MSI Ventus kaarten was geleverd en de wachtrij was toen slechts 17.. Dus toch maar besteld ondanks de al hogere prijs en iets minder model (koeler etc is goed alleen powerlimiet is vast 320W waardoor echt overklokken er niet in zit).. Goede gok geweest dus en daarna ook de 2 vrij kansloze bestellingen bij Alternate en Megekko geannuleerd.. Ik lees dat sommige mensen die nog voor mij daar ook zo'n Asus TUF hadden besteld nu nog steeds zitten te wachten.. Kansloos!

Ik game dus al sinds januari met mijn RTX 3080 van Azerty.. Ervaringen per videokaart model en winkel verschillen dus nogal.. Voor de huidige prijzen zou ik sowieso niks kopen, die slaan echt helemaal nergens op.. Maar ik zie nu ook al best wel wat voorraad van 3070's en 3080's bij verschillende winkels, hopelijk blijven ze ermee zitten en is dit het begin van het einde van deze totaal idiote periode en gaan de prijzen weer snel zakken naar normale niveaus van voor 2021..
Dat wordt morgen dus gokken voor de 3080ti release. Heb niet het budget om meerdere (als de kaart erg duur in de markt komt niet eens voor 1) lijntjes uit te zetten. Als 3070's voor €1200 gaan dan zal het wel schrikken zijn ben ik bang. Boven de €1500 sla ik wel over en doe wel een re-paste op mijn 1080ti. ;)

Iemand een idee welke lokale tijd de review embargo afloopt voor de 3080ti?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik snap je punt maar in dit geval gaat het om een witte jas met een iets andere logo dus ik vind je vergelijking niet helemaal juist. Ik ben van mening dat je als leverancier op een gegeven moment een oplossing moet bieden. Het verschil tussen een niet OC is minimaal vandaar mijn post. Ik vind dat ook Asus (elk merk) coulanter mee om moet gaan. Nu lijkt het of ze wachten met leveren als de te korten minder worden de en de prijzen ook weer lager.
Je bent vrij om je geld terug te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
vatoloco777 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:15:
[...]

Ze moeten zeker wel wat. Volgens de algemene voorwaarden dient Azerty een vervangend product aan te bieden. Het valt me op dat de velen hier wel erg slap mee omgaan. Je hebt gewoon een duidelijke overeenkomst en die moet nagekomen worden.
Wettelijk gezien hoeven ze helemaal niks, en laat dat nou net wat meer gelden dan een AV van een klein bedrijfje..

En waarom hoeven ze niks. Het product is niet leverbaar binnen een gesteld levertermijn, puur omdat ze niet weten wanneer de volgende batch binnen kan komen. Dus ze mogen het eigenlijk ten alle tijden eenzijdig cancelen.
[...]

Je bent altijd vrij om je geld terug te vragen laten we dat voorop stellen.
Maar je besteld product met SKU ABC01 en als die niet op voorraad is, wil dat niet zeggen dat je automatisch recht hebt op een product met SKU ABCC01, dat een winkel er voor kiest om jou een andere te aanbieden is een gegeven en niet een recht dat je kan oppeisen.

Ik begrijp dat het wat emotioneel kan zijn, zeker als je zolang wacht op een kaart en vooral dat de kans erg groot zal zijn dat ene specifieke product met dat SKU niet meer gemaakt gaat worden(LHR Revisies) waardoor je vervolgens moet bij betalen voor dezelfde kaart met andere SKU wat waarschijnlijk vele malen duurder zal zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door PCRaceMASTER op 02-06-2021 12:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:09
Eerste prijzen van de RTX 3080 Ti zijn opgedoken bij Alternate.

MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G grafische kaart (€2.499,00)
MSI GeForce RTX 3080 Ti SUPRIM X 12G grafische kaart €2.599,00)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Laatst online: 03-09 00:20
Absoluut degoutant die prijzen maar anders had ik het ook niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 06:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
:9 als je beetje moeite doet krijg je voor een paar euro meer een Rtx 3090. Die je vervolgens ook weer altijd makkelijk aan een miner kan slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zit te kokhalzen aan tafel hier. Belachelijk. Dat ga ik dus nimmer en te nooit betalen voor een videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Benieuwd wat de “bang for buck” 3070ti gaat kosten. Imo de 970 van deze generatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou wel eens de prijs kunnen worden (gezien ze toch wel verkopen). De "kokhalzende mensen" moeten dus naar hun landgenoten kijken. Toch zegt het nog niet alles, want vooraf aan de daadwerkelijke live-gang hadden de Nederlandse webshops hun 3080 aanbiedingen ook fors hoger staan dan op het moment dat ze daadwerkelijk te koop werden gezet. Zo ging de MSI 3080 Gaming X van 1099 naar 779 euro en die zit toch echt al sinds september vorig jaar in m'n pc.

Maar ondanks dat alles, ze gaan echt niet goedkoper worden verkocht dan een 3080 bij dezelfde webshop, en die zijn al rond de 2000 euro zo te zien :+.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 02-06-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanyana
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2024
Op megekko zeggen ze dat ze van MSI 3080 ti's binnen hebben. Ze zijn alleen niet beschikbaar om te kopen.

https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje789
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 16:35
Prijzen gaan wel de goede kant op. Hier een 3070 gaming oc voor 1100.
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1680071

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 06:38
Pietje789 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:12:
Prijzen gaan wel de goede kant op. Hier een 3070 gaming oc voor 1100.
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1680071
Heb ik net toch ook geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Man man man... dat zijn toch geen prijzen meer. :|

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-08 21:13
Nanyana schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:02:
Op megekko zeggen ze dat ze van MSI 3080 ti's binnen hebben. Ze zijn alleen niet beschikbaar om te kopen.

https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Bij diezelfde shop staat bij EVGA geen recente update, maar zie ik wel een FTW3 3090 beschikbaar voor ver boven de 3k! Eerder stond hier nog een "binnenkort beschikbaar" melding voor eind van de maand juni.

Wat een bedrag zeg, dan ben je toch niet helemaal lekker in je pannenkoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje789
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 16:35
turkeyhakan schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:16:
[...]

Heb ik net toch ook geplaatst?
Ja, een inno3d dual fan, dus ik dacht voor dezelfde prijs heb je een luxer model, daar hebben sommigen misschien meer interesse in.
Pagina: 1 ... 515 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord