[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 18:57
Sheet dichtgegooid tegen griefers,

heb er een google form van gemaakt.

Balen dat mensen zo kinderachtig zijn,

Als ik modellen, winkels of een vraag mis laat het me even weten

https://docs.google.com/f...qsWw/viewform?usp=sf_link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:17:
Hoppa, ook mijn pre-order voor de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio bij Alternate opgezegd. Vanaf vandaag gewoon automatisch Coolblue spammen (Check4Change anyone?)
yup ben druk bezig! Iemand gaf hier aan om dit niet te doen want ze komen vandaag niet uit, Geloof er niks van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:14:
[...]

Met alle pre order die Alternate aanneemt had ik dit van Alternate ook wel prettig gevonden.
klopt dat Nvidia een fuck up heeft gedaan is wel duidelijk maar je kan als webshop wel duidelijk proberen duidelijkheid te bieden zoals Megekko heeft gedaan.
Beter om eerlijk te zijn.

Gewoon een algemeen berichtje eruit gooien dat er geen voorraad is en voorlopig ook niet genoeg komt en dat ze er niks aan kunnen doen en dat copy pasten naar al je klanten die hoogstpersoonlijk op de hoogte gehouden willen worden van de verwachte levertijden van waar jou pakketje precies blijft en precies komt, want dat is gewoon niet realistisch op dit moment.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
Kuusj schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:03:
[...]

Ik dacht 'Haha hoe kun je daar nu niet op hebben gelet'.. Kom ik er na een seconde of 10 achter dat ik dezelfde kast heb en ook zo'n joekel van ruim 32 cm lang heb besteld 8)7

Maar niet getreurd, dit past alsnog hoor. Haal die HDD caddy's eruit (zou ik sowieso doen t.b.v. airflow) en doe hem schuin erin. Dan moet het lukken. De H440 is echt geen kleine kast.
Ik dank u zeer!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJqoGRf_NF5sY7Po5LH-p2XDbHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhYfmYB1fyOK4KiJS3F4iFS9.jpg?f=fotoalbum_large

Nu tijd om patience te spelen in 4K!
Laters mensen, het was gezellig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternate heeft volgensmij ook zijn telefoon lijnen eruit gegooid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Schandalig die prijs. Maar wel voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door CzMichiel op 18-09-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/joq0S9W.png

Tsja, dat snap ik wel na gisteren. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:20
Zojuist mijn order bij Megekko geannuleerd. Ik ga m’n geld niet maandenlang bij hun op de bank laten staan.

Hier en daar een notificatie-alert ingesteld en we zien het wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:19:
Alternate heeft volgensmij ook zijn telefoon lijnen eruit gegooid :D
Ik heb ze gisteren schandalig vaak gebeld, en je komt er vanzelf een keer door.. Mits je het doorzettingsvermogen heb :-)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:17:
Hoppa, ook mijn pre-order voor de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio bij Alternate opgezegd. Vanaf vandaag gewoon automatisch Coolblue spammen (Check4Change anyone?)
Ik heb het hun gevraagd via de klantenservice op facebook en dit kreeg ik te horen:
Hoi Hedgy, allereerst excuses voor de late reactie. Het is erg druk en we reageren later dan wij willen. Nu heb je in ieder geval mijn volledige aandacht! Daar is helaas nog niks over te zeggen. Ik adviseer je om op onze nieuwsbrief te abonneren, daarin vermelden wij nieuwe producten al voordat ze op de site komen te staan. Echter staat daar nu ook nog niks in over de nieuwe RTX kaarten. Ik vind het ook een beetje jammer, want ik wil er ook graag 1 😅.

Met vriendelijke groet,

Marijn van Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmits_
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-05-2023
infinitelau schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:09:
Ik weet niet of het een positief of negatief iets is dat ik echt niemand hoor praten over Informatique hier. Begin te denken dat ze gewoon 0 voorraad hadden vanaf het begin. Hopelijk sta ik niet te ver achter in de rij.
Gisteren een mail ontvangen; kan twee weken of twee maanden duren. Konden er weinig over zeggen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:20:
[...]

Ik heb ze gisteren schandalig vaak gebeld, en je komt er vanzelf een keer door.. Mits je het doorzettingsvermogen heb :-)
Vanaf morgen: "dit nummer kost 80 cent per minuut"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:33
Acroynum schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:19:
[...]

Ik dank u zeer!!

[Afbeelding]

Nu tijd om patience te spelen in 4K!
Laters mensen, het was gezellig _/-\o_
Dit ziet er toch niet uit man, haal even een fatsoenlijke kast.

En ja, ik ben pissed dat ik nog geen 3080 heb...

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Megekke heeft nu 2 kaarten beschikbaar voor 1000 euro. Tuurlijk, vraag en aanbod, maar doet voor mij persoonlijk wel afbreuk aan hun goede reputatie. Wat de gek ervoor geeft, maar dat is geen filosofie waar ik naar leef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Had 'm al in m'n winkelwagen, toen zag ik de prijs.
Daaag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Laatst online: 12-02-2021
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:21:
[...]

#MeToo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:57
dan wacht ik wel liever ipv 200 teveel te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:20:
[...]

Ik heb zoiets van wat helpt dat.
Ze kunnen niet ineens een kaart toveren.
Konden ze wat meer informatie geven over wat je kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Wel voorraad. Dat is dan wel weer bijzonder. En ik snap wel dat ze ze duurder verkopen. Of verkoop jij je huis ook tegen kostprijs en niet marktprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Wilde order annuleren, krijg ik mailtje terug dat ik 3de ben in de wachtrij. Of ik wil annuleren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
takkenjong schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:18:
[...]

Volgens mij klopt het wel behalve de Amerikaanse datumnotering. (MM/DD/YYYY) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Branco Walter
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 11:26
https://www.megekko.nl/pr...3080-iChill-X3-Videokaart

https://www.megekko.nl/pr...3080-iChill-X4-Videokaart

Morgen in huis, ik ga deze niet bestellen (wat een lelijk ding he) dus succes mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin24
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-04-2021
Jorden schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:11:
[...]

Kan je van Alternate niet zeggen, order al voor 15:00 doorgevoerd, Maar qua communicatie is het doodstil.
Ik heb ze net gebeld.. en ik had ook besteld om 14:53 en bevestiging om 14:57.. maar ze konden ook niks over een wachtrij of dergelijke vertellen, ik had de eerste lichting gemist, maar zat wel goed voor de eerst volgende lichting video kaarten zei die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:21:
[...]

Wel voorraad. Dat is dan wel weer bijzonder. En ik snap wel dat ze ze duurder verkopen. Of verkoop jij je huis ook tegen kostprijs en niet marktprijs?
"voorraad" ja net als gisteren zeker :d
voor 1000 euro kun je net zo goed naar een scalper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Schandalige prijs ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontHugMePls
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:20
Iemand hier ook problemen met de Nvidia store? Nadat ik vaak F5 heb gespamd kreeg ik een "Access denied" error. Met een VPN kon ik dat weer omzeilen maar na een nieuwe spam sessie hetzelfde verhaal.

Volgens mij hebben ze een soort protocol ingesteld waarmee bots (en dus ook F5 spammers) worden geweerd.

Misschien een punt van aandacht als de FE weer in stock is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Croqy schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:21:
Megekke heeft nu 2 kaarten beschikbaar voor 1000 euro. Tuurlijk, vraag en aanbod, maar doet voor mij persoonlijk wel afbreuk aan hun goede reputatie. Wat de gek ervoor geeft, maar dat is geen filosofie waar ik naar leef.
Mag ik tzt jouw huis kopen voor de kostprijs? Marktprijs is geen filosofie waar ik in geloof en geloof dat je het met me eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quartz123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
Tegen de tijd dat de 3080 beschikbaar wordt, kun je al weer beter voor de 3080 ti gaan. Tenminste, als je nog geen vieze smaak van nvidia hebt overgehouden na deze leugenachtige 'launch'.
Wat was er nu zo leugenachtig aan de launch dan? Volgens mij past deze launch precies binnen alle vooraf bekende informatie (en volgt deze ook het patroon van eerdere launches), namelijk weinig stock op launchdag en veel vraag (waarschijnlijk zelfs nog extra vraag omdat door Covid-19 de vraag naar gaming producten sowieso al een stuk hoger lijkt dan voorgaande jaren, iedereen gamed ineens weer ;)).

Nee ik kan niet zeggen dat ik verrast ben, deze launch ging eigenlijk vrijwel volledig zoals ik verwacht had.

Of je 20GB kaarten snel moet verwachten is trouwens maar de vraag, als ik het goed begrijp gaan hogere capaciteit GDDR6X chips pas Q1 2021 in productie, mogelijk dat je daar dus op moet wachten, ik weet namelijk niet of ze de geheugen layout van de 3090 willen kopiëren naar een eventuele 3080 20GB of een 3080Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:35
Voor de Amazon.nl mensen over de Gigabyte OC. In ieder geval zijn ze eerlijk, maar maakt mij niet geruster :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ec6mbzIdfwzOyTN147HKOwQrFzg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QT7CsUhEuSF9tuAqbf3ASjbm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takkenjong
BinaryRun schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:
[...]

Volgens mij klopt het wel behalve de Amerikaanse datumnotering. (MM/DD/YYYY) 8)
kan dat systeem instelling zijn ? :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mf7g7fpNwYWioyf-Tap5x3SdFDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/90qcOGCHhTmai8jENa9n7nkr.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baralan
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-03 20:50
DontHugMePls schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:
Iemand hier ook problemen met de Nvidia store? Nadat ik vaak F5 heb gespamd kreeg ik een "Access denied" error. Met een VPN kon ik dat weer omzeilen maar na een nieuwe spam sessie hetzelfde verhaal.

Volgens mij hebben ze een soort protocol ingesteld waarmee bots (en dus ook F5 spammers) worden geweerd.

Misschien een punt van aandacht als de FE weer in stock is. :)
Ja ze hebben problemen, werd mij ook aan de telefoon verteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VegetaSan
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-05 17:46
Die is idd wel next level Beverwijk looks met een Monaco prijskaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
[...]

Volgens mij reageerde je op de verkeerde. Dit is de inmiddels 'uitverkochte' Zodac kaart die gisteren ruim 6 uur lang te koop was op Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
[...]

Ik heb net een 3080 gekocht dus kan geen huis betalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:05

spartacusNLD

This is Sparta!!

Coolblue:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04ef-4r0BEsq91C7Js-6Hr95Rac=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iDRmdsqAWyxbKobRjp5PUvxY.png?f=fotoalbum_large

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:
[...]

Mag ik tzt jouw huis kopen voor de kostprijs? Marktprijs is geen filosofie waar ik in geloof en geloof dat je het met me eens bent.
Wat een kromme vergelijking. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takkenjong
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:25:
[...]

https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform

Ik heb de wachtrij plaats van verplicht afgehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Megekko is gewoon een beetje aan het testen , zo van 'laten we dit eens proberen kijken of ze zo gek zijn' :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Daarnet bevestiging gehad van tones.be dat ze geen stock hebben, maar dat de levering onderweg is naar hun magazijn. Over enkele weken willen ze de bestelde producten uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:21:
[...]

Niet iedereen zit te geilen naar een window. Bij mij gaat de GPU vandaag de kast in en dan zie ik hem niet tot de 20GB versie arriveert. Dat mag ie toch zeker wel zelf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:
[...]

Dat er marktwerking is betekent niet dat je ook alle fatsoenregels moet laten vallen. Denk erover hoe jij wilt, voor mij is dit een rode vlag om in het vervolg nog eens bij megekko te bestellen, dan kijk ik eerst naar de partijen die op een manier zaken doen die beter bij mijn style passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infinitelau
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
msmits_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:20:
[...]

Gisteren een mail ontvangen; kan twee weken of twee maanden duren. Konden er weinig over zeggen. :+
Heb net een mail gestuurd of dat ze willen zeggen op welke plek ik in de wachtrij sta. Voel me wel bezwaard om door te vragen maar aangezien mijn orderbevestiging pas een paar uur na mijn betaling binnen kwam ben ik bang dat het geen goed nieuws gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:25:
[...]

Eigenlijk niet nee. Er is veel vraag naar een product en mensen zijn bereid om daar voor te betalen. Waarom zou een winkel daar niet van kunnen en mogen profiteren?

Analogie met huizen is er eigenlijk wel. Als ik mijn huis verkoop in Amsterdam vraag ik daar een boel meer voor dan een vergelijkbaar huis in de provincie. Niet omdat het product anders is maar omdat er gewoon vraag is naar huizen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DontHugMePls
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:20
CD-ROM-Land
MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC Videokaart
Tijd besteld: gisteren 16:35
Positie: 69 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Ik zie maar 4 kaarten bij coolblue ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Croqy schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:27:
[...]

Dat er marktwerking is betekent niet dat je ook alle fatsoenregels moet laten vallen. Denk erover hoe jij wilt, voor mij is dit een rode vlag om in het vervolg nog eens bij megekko te bestellen, dan kijk ik eerst naar de partijen die op een manier zaken doen die beter bij mijn style passen.
Is je goed recht. Ik vind het alleen zo krom. Als een winkel profiteert van veel vraag vind je het onfatsoenlijk als een particulier die zijn huis verkoopt voor de marktprijs vind je het prima. Ik snap die dubbele moraal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breadrun
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:39
Quartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:28:
Ik zie maar 4 kaarten bij coolblue ??
Staan er twee als RTX20XX gewoon even zoeken op 10Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:27:
[...]

Eigenlijk niet nee. Er is veel vraag naar een product en mensen zijn bereid om daar voor te betalen. Waarom zou een winkel daar niet van kunnen en mogen profiteren?

Analogie met huizen is er eigenlijk wel. Als ik mijn huis verkoop in Amsterdam vraag ik daar een boel meer voor dan een vergelijkbaar huis in de provincie. Niet omdat het product anders is maar omdat er gewoon vraag is naar huizen in Amsterdam.
Is het wel aan de webshop om die prijzen zelf te bepalen? Ik weet van veel producten dat de fabrikant de minimale en maximale verkoopprijs bepaald. Als je daar als winkel vanaf wijkt heb je echt ruzie met fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 20:16
Paprika schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:29:
[...]

Wat een prijzen weer. Alternate is in vergelijking echt laag begonnen zeg.
1000 euro voor een RTX3080 vind ik dan vrij hoog. Zelf al is het marktwerking

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Mats
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
infinitelau schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:27:
[...]

Heb net een mail gestuurd of dat ze willen zeggen op welke plek ik in de wachtrij sta. Voel me wel bezwaard om door te vragen maar aangezien mijn orderbevestiging pas een paar uur na mijn betaling binnen kwam ben ik bang dat het geen goed nieuws gaat zijn.
Mijn order bevestiging kwam na een halve minuut binnen, maar ik heb veder nog niks vernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
kr4t0s schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:29:
[...]

Is het wel aan de webshop om die prijzen zelf te bepalen? Ik weet van veel producten dat de fabrikant de minimale en maximale verkoopprijs bepaald. Als je daar als winkel vanaf wijkt heb je echt ruzie met fabrikant.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Maar godzijdank leven we in een vrij land en mag een shop gewoon kiezen voor welke prijs een product verkocht wordt. Het staat een shop vrij om al dan niet ruzie te maken met een leverancier denk ik dan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegetaSan
[...]

Er komen meerdere factoren bij kijken.

Vraag en aanbod is prima. Maar wanneer je iets bewust koopt wetend dat er schaarste is en je direct meerwaarde kunt creeren zonder toegevoegde waarde te leveren is crooked. Eigenlijk waar het op neer komt is je intentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emryte schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:30:
[...]

Ik bedoel een Ventus voor 719 en een Trio voor 779. Het lijkt erop dat gisteren de enige dag van 2020 gaat worden met dergelijke prijzen. ;(
Ventus. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 18-09-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
[...]

De grond in Amsterdam is ook daadwerkelijk duurder. Terwijl een Megekko niet meer heeft betaald voor het inkopen van de kaarten. Ik zie het een beetje als bedrijven die opeens de prijs van desinfecterende middelen absurd omhoog gooien om een beetje profijt van de Corona-crisis te maken

(en nee, ik bedoel niet dat wachten op een GPU even erg is als Corona 😉)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatsausername
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:29:
[...]

Is je goed recht. Ik vind het alleen zo krom. Als een winkel profiteert van veel vraag vind je het onfatsoenlijk als een particulier die zijn huis verkoopt voor de marktprijs vind je het prima. Ik snap die dubbele moraal niet zo.
Ik vind dat je als webshop niet als profiteur te boek moet willen staan. Prijzen verhogen obv de hype vind ik gewoon not done. Als een particulier dit doe moet hij dat inderdaad zelf weten. Vind het nog steeds appels met peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Over een maandje dalen de prijzen weer, nu tijdens de mania kunnen ze het vragen straks als de mania voorbij is stabiliseren de prijzen weer.

De 20xx serie was duur omdat nvidia ze duur verkocht als de fe 729,- kost zullen de aib ook rond die prijs zitten.

Meer geld betalen dan de marktwaarde is een keuze, ik heb gelukkig geduld en het is niet dat ik nu geen gpu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Hugo_ijslijk schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:32:
[...]

De grond in Amsterdam is ook daadwerkelijk duurder. Terwijl een Megekko niet meer heeft betaald voor het inkopen van de kaarten. Ik zie het een beetje als bedrijven die opeens de prijs van desinfecterende middelen absurd omhoog gooien om een beetje profijt van de Corona-crisis te maken

(en nee, ik bedoel niet dat wachten op een GPU even erg is als Corona 😉)
Die grond is met name duurder omdat er meer vraag naar die grond is waardoor de marktwaarde stijgt ;).

Nieuwbouwhuis gekocht voor 420k en worden in coronatijd verkocht voor 775k. Is echt voor het overgrote deel marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-08 19:13
Paprika schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:32:
[...]

Ik bedoel een Ventus voor 719 en een Trio voor 779. Het lijkt erop dat gisteren de enige dag van 2020 gaat worden met dergelijke prijzen. ;(

[...]

Ventus.
Ik zat te twijfelen om de Trio bij cd-romland te annuleren ook vanwege de prijs, maar ik verwacht idd niet dat die kaart nog onder de 800 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
Emryte schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:30:
[...]

De hype was er juist mede omdat de prijs aantrekkelijk was.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Laatst online: 17-09 12:22
Ik was mijn CC gegevens aan het invullen bij Meegekko toen mij opeens bedacht. Dan maar 500 euro bijbetalen. Heb ik een 3090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:17
Winkel: CD-Rom Land
Kaart: MSI Gaming Trio X
Tijdstip bevestiging: 15:11
Wachtrij: 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
Major schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:33:
[...]

Ik zat te twijfelen om de Trio bij cd-romland te annuleren ook vanwege de prijs, maar ik verwacht idd niet dat die kaart nog onder de 800 gaat komen.
Heb order voor Ventus staan van 719 en 3de in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:32:
[...]

Ik vind dat je als webshop niet als profiteur te boek moet willen staan. Prijzen verhogen obv de hype vind ik gewoon not done. Als een particulier dit doe moet hij dat inderdaad zelf weten. Vind het nog steeds appels met peren
Is niet hype, is obv vraag. Ze verkopen die kaarten gewoon voor die hogere prijs. Dat heet marktwerking....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VegetaSan
Kijkt er niemand uit naar AMD?

Hoor er in deze topic vrij weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
CzMichiel schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:34:
Ik was mijn CC gegevens aan het invullen bij Meegekko toen mij opeens bedacht. Dan maar 500 euro bijbetalen. Heb ik een 3090.
En DAT is waarschijnlijk waar Nvidia op hoopt. Schaarste creëren voor de 3080. Heel veel 3090 produceren/leveren en men gaat dus sneller overstag om meer af te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
takkenjong schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:18:
[...]

Deze mist: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoostNGB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-06 10:08
Heeft iemand een beredeneerde schatting hoeveel 3080 kaarten (ongeacht type) er in NL webshops beschikbaar waren? En zelfde qua aantal bestellingen die gedaan zijn? (Dit tweede is natuurlijk vertekend, aangezien velen (ik ook) bij twee shops besteld hebben en maar 1 kaart willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
@giantgiantus
Nou ga eens weg met je marktwerking crap.
't is gewoon scummy, klaar.

Topic schiet al snel genoeg voorbij zonder deze discussie.

[ Voor 5% gewijzigd door Quartz123 op 18-09-2020 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
VegetaSan schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:35:

Hoe is de launch doorgaans bij amd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024

Altijd al slechte ervaringen gehad met AMD, nooit meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19

Wel gek dat mensen in het levertijden topic van Nvidia niet over AMD praten ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craftop
  • Laatst online: 17-09 19:01

Levertijden topic van de 3000 serie, niet heel gek dus.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59

Toch wel..afwachten wat Big Navi gaat opleveren.
Hopelijk iets mooi qua prijs/performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:35:
[...]

En DAT is waarschijnlijk waar Nvidia op hoopt. Schaarste creëren voor de 3080. Heel veel 3090 produceren/leveren en men gaat dus sneller overstag om meer af te tikken
Volgens de geruchten zijn er super super weinig 3090's beschikbaar. We gaan het zien volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoostNGB schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:35:
Heeft iemand een beredeneerde schatting hoeveel 3080 kaarten (ongeacht type) er in NL webshops beschikbaar waren? En zelfde qua aantal bestellingen die gedaan zijn? (Dit tweede is natuurlijk vertekend, aangezien velen (ik ook) bij twee shops besteld hebben en maar 1 kaart willen)
Er zijn ook een boel mensen die nu van de wachtlijst afgaan omdat ze hun geld terug willen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ik heb voor nu maar de €1019 kaart besteld, als volgende week de 3090's binnenkomen en ik deze kan bemachtigen, dan doe ik gewoon een retourtje van de 3080... Misschien niet helemaal netjes, maar dat is het ophogen van de prijs naar "wat de gek ervoor geeft" ook niet. :X

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Laatst online: 19:36
TRAXION schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:33:
Over een maandje of 4-5 dalen de prijzen weer, nu tijdens de mania kunnen ze het vragen straks als de mania voorbij is stabiliseren de prijzen weer.

De 20xx serie was duur omdat nvidia ze duur verkocht als de fe 729,- kost zullen de aib ook rond die prijs zitten.

Meer geld betalen dan de marktwaarde is een keuze, ik heb gelukkig geduld en het is niet dat ik nu geen gpu heb.
Fixed it for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 20:16
Paprika schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:32:
[...]

Ik denk zomaar dat je ook gelijk heb, wil echt graag min 980ti upgraden. Alleen ik ben dan nog een student en om meteen 1000 euro neer te leggen voor een videokaart schrikt mij erg af. En ik had al rekening gehouden met 850 euro. Het is balen, maar het is eenmaal zo. Mocht binnenkort videokaarten nog beschikbaar komen met geen extreme prijsstijging dan zal ik hem wel aanschaffen anders wacht ik wel. Wordt alleen balen voor mijn broertje die mijn huidige videokaart zou krijgen xD

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VegetaSan
jorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:36:
[...]

Wel gek dat mensen in het levertijden topic van Nvidia niet over AMD praten ja.
Meer als alternatief, niet inhoudelijk

Wijsneus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-08 16:51
Goldenflame schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:36:
Ik heb voor nu maar de €1019 kaart besteld, als volgende week de 3090's binnenkomen en ik deze kan bemachtigen, dan doe ik gewoon een retourtje van de 3080... Misschien niet helemaal netjes, maar dat is het ophogen van de prijs naar "wat de gek ervoor geeft" ook niet. :X
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalbuster schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:35:
[...]

Hoe is de launch doorgaans bij amd?
Dat ligt aan de 'kwaliteit' van hetgeen ze uitbrengen. de HD5000 series gingen er slechter aan toe. Die kaart was in de eerste week zeg 300 euro en toen een jaar lang 5-600 euro wegens gebrek aan voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-09 13:13
Ik sta op plek 21 bij Megekko. 15:04, Eagle.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• takkenjong
Wat leuke grafiekjes uit de google form: (39 x ingevuld atm) :
https://docs.google.com/f...K1174aqeaaDxqsWw/viewform

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgqwOjw1dSWSMeXugOGwynlVmh4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YVOQKOZNWsQfNhgBgEp8tBoy.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DSzHPcfoyXeOZ3d-8HlKwwIkKU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L8spyb57Ox2wLdvZDwvhRzgf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SzquD_RC2fCzyEwEoTtdnJ6wWsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NazYTb14lyBGNODvi5AR3krp.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand iets nieuws gehoord van Alternate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Croqy schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:27:
[...]

Het blijft lastig. Vind het ook niet echt sjiek maar het is ook hun goed recht gezien vraag en aanbod.

Als je ziet hoeveel mensen continue de shops benaderen met allerhande vragen over hun bestelling en vermoedelijk ook hoop annuleringen is de handling voor de shops ook flink hoger.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Heel benieuwd hoeveel mensen nou echt een FE hebben weten te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Grawler schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:39:
Dank. Dan weet ik dat ik in ieder geval kan wachten tot 2021. Ik was 8 minuten later :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Deel de sheet ook even als view only dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Grawler schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:39:
Waar kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renect
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 19:43
Hi,
zou je ook nvidia en de FE kunnen toevoegen?

[CiP] Thermaltake Xaser III RoG Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:42:
[...]

Dank. Dan weet ik dat ik in ieder geval kan wachten tot 2021. Ik was 8 minuten later :O
Mijn bevestiging kwam pas 15.22, wordt 2022 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Misschien handig als de FE van de Nvidia.nl website er ook bij komt te staan. Die ben je vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Op https://www.tones.be/nl/article/132476 staat de Asus TUF RTX 3080 voor €719. Mooie prijs gezien de reviews (stuk beter dan vorige TUF edities). Volgens tones binnen enkele weken te leveren. Ik heb deze alvast gisteren besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Voor welke prijs stond ie?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Pagina: 1 ... 52 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord