Ik zou voorzichtig zijn met dit soort videos aanraden... Je ziet nooit een test setup en sommige uploaden 5 benchmarks per dag en hebben blijkbaar elke grafische kaart tot hun beschikking. Beetje frappant als zo'n kanaal dan 500 abonnees heeft. Ik denk dat 95% van deze filmpjes allemaal nep zijn en een extrapolatie zijn van verwachtte performance geplakt op random gameplay videos. Dit kanaal heeft namelijk in december ook een 3600 vs 11600k video comparison geplaatst...Lobsterd4wg schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:10:
[...]
YouTube: NVIDIA GTX 1660 Ti vs RTX 3060 | Test in 8 Games Ik zou zeggen kijk even of je de performance vergelijkbaar vind. Daarnaast lijkt het mij ook dat je een flink tijdje kunt wachten op de 3060 net zoals alle andere van de RTX serie
Ik ben trouwens 1 plek gezakt voor de 3080 iChill x3 bij Azerty (14/15). Dit zal afgelopen week wel gebeurd zijn door een annulering. Zo stom dat ik eigenlijk weet dat hij binnen 3 maanden toch niet geleverd word maar ik toch de neiging heb dagelijks de wachtrij te checken