[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 470 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Als ik op kleinanzeigen.de kijk, wordt er gemiddeld gezien minimaal ongeveer de nieuwprijs gevraagd voor gebruikte 2070 supers. Zo vanaf 550 tot wel 700 850 euro 8)7

De nieuwprijs van anderhalf jaar geleden welteverstaan....

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 10-02-2021 18:18 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34
SirLenncelot schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Ik mag toch hopen dat die shops gewoon op factuur inkopen. En zoals elk normaal bedrijf de maximale betaaltermijn gewoon een paar keer voorbij laten gaan.
Correct, maar ik denk (verwacht/hoop) dat ze met cash in hand een deal sneller kunnen laten verlopen en wellicht toch meer voor elkaar kunnen krijgen. Dan zonder de cash.

En een paar keer en betalingstermijn voorbij laten gaan, dan ben je geen betrouwbare afnemer meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kurczaczak
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-03-2021
Hallo.

Ik ben hier nieuw, maar ik heb wat advies nodig. Ik wilde een computer kopen, maar helaas hebben we nu het gedoe met de videokaarten.

Op 5 januari heb ik Inno3D 3060Ti voor €440 bij Azerty.nl besteld. Vandaag kreeg ik informatie dat de model die ik koos niet meer geproduceerd gaat worden en ik moet een andere model kiezen.

Het probleem is dat 3060Ti kosten nu ongeveer €600.

Dat is aanzienlijk meer, en ik voel me bedrogen - waarom moet ik nu plotseling €150 (30% van de prijs!) bijbetalen.

Alles wat ze kan doen is mij eerder in de wachtlijn te zetten (alsof ik de andere kaart op 5 januari bestelde).

Wat moet ik nu doen? Gewoon bijbetalen? Als ja, dan welke model kan ik redelijk snel krijgen?

Ik heb nu geen computer, daarom kan ik niet echt maandenlang wachten totdat prijzen dalen. Het lijkt me dat de winkels zijn zichzelf scalpers geworden en daarom ben ik boos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnuuh
  • Laatst online: 22-06-2021
kurczaczak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:59:
Hallo.

Ik ben hier nieuw, maar ik heb wat advies nodig. Ik wilde een computer kopen, maar helaas hebben we nu het gedoe met de videokaarten.

Op 5 januari heb ik Inno3D 3060Ti voor €440 bij Azerty.nl besteld. Vandaag kreeg ik informatie dat de model die ik koos niet meer geproduceerd gaat worden en ik moet een andere model kiezen.

Dat is aanzienlijk meer, en ik voel me bedrogen - waarom moet ik nu plotseling €150 (30% van de prijs!) bijbetalen.

Alles wat ze kan doen is mij eerder in de wachtlijn te zetten (alsof ik de andere kaart op 5 januari bestelde).

Wat moet ik nu doen? Gewoon bijbetalen? Als ja, dan welke model kan ik redelijk snel krijgen?

Ik heb nu geen computer, daarom kan ik niet echt maandenlang wachten totdat prijzen dalen. Het lijkt me dat de winkels zijn zichzelf scalpers geworden en daarom ben ik boos.
Om de lengte van de wachtrij van elke shop/kaart te zien raad ik je aan deze sheet even te bekijken: https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=681216508

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 3080 vanuit Paradigit komt morgenmiddag binnen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Stom verbaasd ben ik dat ik zojuist een verzendbevestiging heb ontvangen van de:

Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle 10G - Videokaart

Inderdaad, zonder OC.

Azerty heeft deze zojuist verzonden, destijds 800 euro voor betaald. Morgen ochtend in huis, ik ben heel benieuwd. Als ik hem binnen heb kan ik de overige vier uitstaande bestellingen annuleren en gaat de 3070 in de verkoop.

Ik stond op 3 plekken al ruim een maand op plek één maar dit was de kaart die ik al 3 x bijna had geannuleerd.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Hallo.

Tja, boos worden heeft niet zo’n zin. Er is een schaarste en dat drijft de prijs. Of word je ook boos bij het tankstation als de benzine is verhoogd in prijs door sancties

Enfin, ik zou adviseren om naar een tweedehands kaart te kijken als je niet wil wachten. Iets anders zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Ik zie zojuist dat Sicomputers een prijsverhoging heeft doorgevoerd op de 3070 suprim (niet X). Aangezien zij momenteel niet aan pre-orders doen, vraag ik mij af of er een losse verkoop heeft plaatsgevonden. Heeft iemand dat toevallig gezien vandaag?

Ik heb de zelfde kaart daar besteld, dus ik ben wel benieuwd.

Aanvulling: het was overigens wel een koopje voor €1228 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door RobbieN op 10-02-2021 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurczaczak
Hoiz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:08:
[...]

Tja, boos worden heeft niet zo’n zin. Er is een schaarste en dat drijft de prijs. Of word je ook boos bij het tankstation als de benzine is verhoogd in prijs door sancties

Enfin, ik zou adviseren om naar een tweedehands kaart te kijken als je niet wil wachten. Iets anders zit er niet op.
Het probleem is niet dat de prijzen gestegen zijn. Het probleem is dat ik een product voor bepaalde prijs kocht, maar nu moet ik veel bijbetalen om hem daadwerkelijk te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Zojuist ook een verzendbevestiging gekregen voor mijn Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G bij megekko. Sta in de wachtrij sinds 28 december. Super blij mee! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:06
kurczaczak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Het probleem is niet dat de prijzen gestegen zijn. Het probleem is dat ik een product voor bepaalde prijs kocht, maar nu moet ik veel bijbetalen om hem daadwerkelijk te krijgen.
Ik begrijp je, mij wacht waarschijnlijk hetzelfde verhaal voor de OC versie van die kaart. En ja het is echt heel vervelend, maar je moet ook begrijpen dat Azerty hier zelf ook niks aan kan doen, Inno3d laat het afweten.

Qua alternatief: gigabyte doet het erg goed qua leveringen volgens mij. Als je op je originele order datum gesorteerd wordt kom je volgens mij wel goed in de wachtrij terecht, maar misschien kun je die vraag beter bij hun neerleggen.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:31
Iemand al wat gehoord over de 3080 vision?
Of ze uitgeleverd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:31
JayPe schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:54:
[...]

Het is maar net waar je blij van wordt. Verwachtingen van Megekko zijn leuk, maar niet meer dan dat. Het is als het weer: Het kan vriezen het kan dooien. Komt jouw kaart er eerder door binnen?
Ik weet niet of die vergelijking wel op gaat. De verwachting is alleen de specifieke dag, de genoemde kaarten worden natuurlijk wel geleverd.
En je hebt gelijk met "je kaart komt niet eerder aan", echter zou je met wat meer inzicht in de leveringen ook kunnen besluiten om een ander model te bestellen en een andere kaart te annuleren. Het blijft echter een extra service die men dan zou moeten leveren, dus verwachten (of zelfs eisen) kun je het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnuuh
Is het normaal dat ik plekken stijg in plek van daal? Ben vandaag van plaats 49 naar 52 gegaan bij Azerty. Nog een vraagje, worden MSI kaarten (3060 Ti Ventus 2X OCV1) vaak geleverd bij Azerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khenra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-04 20:00
Hoe komen jullie uberhaupt in de wachtrij? Ik zie bijv. bij Megekko bij de meeste kaarten staan "Prijs nog niet bekend" - "Levertijd nog niet bekend". Ik kan geen pre-order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Khenra schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:32:
Hoe komen jullie uberhaupt in de wachtrij? Ik zie bijv. bij Megekko bij de meeste kaarten staan "Prijs nog niet bekend" - "Levertijd nog niet bekend". Ik kan geen pre-order plaatsen.
In het verleden kon er wel besteld worden. Verder kan dat nog steeds bij andere sites als informatique, azerty, en alternate.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khenra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-04 20:00
Isniedood schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:36:
[...]

In het verleden kon er wel besteld worden. Verder kan dat nog steeds bij andere sites als informatique, azerty, en alternate.
Ah oké. Van wat ik lees zou ik bij Megekko de meeste kans maken, maar wellicht één van de andere shops proberen dan. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoiz
[...]

Je zegt zelf dat het model niet meer wordt geproduceerd.. hoe wil je hem dan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepstengel
Arnuuh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:25:
Is het normaal dat ik plekken stijg in plek van daal? Ben vandaag van plaats 49 naar 52 gegaan bij Azerty. Nog een vraagje, worden MSI kaarten (3060 Ti Ventus 2X OCV1) vaak geleverd bij Azerty?
Ja, ik ook. Zie ook dit bericht waarom:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Mix
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Doodle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Nee, maar dit is door de sneeuw. Hij ligt inmiddels bij de koerier in Utrecht. Ik denk dat ik morgen één van de eersten in Nederland ben met een Rog Strix 3060 O12G
Ik heb die van mij ontvangen. Weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik dacht eigenlijk dat het TI versie was 😅. Ik wacht ook nog op de rest van mijn pc onderdelen, dus ik kan ze niet testen. Zijn ook nog geen drivers voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomegames
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-09 18:33
Hallo.

Eerder in de wachtrij bij een andere kaart doen ze niet. Je moet weer achteraan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnuuh
Soepstengel schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Ja, ik ook. Zie ook dit bericht waarom:
[...]
Dat kan inderdaad kloppen, thx! Het is volgens mij ook zo dat Azerty hun eigen pre-built systemen voorgang geeft op gewone losse kaarten. Weet het niet zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakie66
[...]

Je hebt een specifieke versie van de 3060ti besteld, deze wordt niet meer gemaakt en die zul je ook nooit meer krijgen. Je betaald extra omdat Inno geen / onvoldoende chips aangeleverd krijgt en dus stopt met dat specifieke model en andere kaarten. Je mag extra betalen omdat alle andere kaarten intussen flink duurder zijn geworden in verband met vraag en aanbod.

Verwacht je dat de webshop jouw een speciale prijs gaat geven en voor laat gaan in een andere wachtrij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurczaczak
sjakie66 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Je hebt een specifieke versie van de 3060ti besteld, deze wordt niet meer gemaakt en die zul je ook nooit meer krijgen. Je betaald extra omdat Inno geen / onvoldoende chips aangeleverd krijgt en dus stopt met dat specifieke model en andere kaarten. Je mag extra betalen omdat alle andere kaarten intussen flink duurder zijn geworden in verband met vraag en aanbod.

Verwacht je dat de webshop jouw een speciale prijs gaat geven en voor laat gaan in een andere wachtrij?
Wettelijk gezien heb je helemaal gelijk, maar in realiteit wacht iedereen hier op 3060Ti/3070/3080 van welk dan ook merk. Het maakt niet uit of mijn videokaart blauw of grijs is, ze zijn allemaal vergelijkbaar.

Ik verwacht niet dat de webshop een speciale prijs geef. Ik verwacht dat:

1. Webshop verkoopt producten die werkelijk bestaan.

2. Als er problemen zijn, dan neemt de webshop verantwoordelijkheid (waarom hebben ze producten verkocht, als ze niet wisten of ze überhaupt bestaan?).

Anders kunnen winkels gewoon alle bestellingen annuleren, en daarna opnieuw andere modellen (met een extra sticker of zoiets) voor €200 meer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
RobbieN schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:13:
Ik zie zojuist dat Sicomputers een prijsverhoging heeft doorgevoerd op de 3070 suprim (niet X). Aangezien zij momenteel niet aan pre-orders doen, vraag ik mij af of er een losse verkoop heeft plaatsgevonden. Heeft iemand dat toevallig gezien vandaag?

Ik heb de zelfde kaart daar besteld, dus ik ben wel benieuwd.

Aanvulling: het was overigens wel een koopje voor €1228 8)7
Die staat bij Alternate voor de helft te koop...

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AARSMAAD
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-07-2022
Fordius schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:22:
Iemand al wat gehoord over de 3080 vision?
Of ze uitgeleverd zijn?
Ik sta nu al bijna een maand op plek 9 bij alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
SirLenncelot schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:04:
[...]

Die staat bij Alternate voor de helft te koop...
Ik heb hem voor minder dan de helft besteld. Destijds een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:31
AARSMAAD schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:06:
[...]

Ik sta nu al bijna een maand op plek 9 bij alternate
Doelde die op van vanmiddag bij Megekko.
Waren er aardig wat kaarten te koop.
Maar nog geen verzend bevestiging gehad. Was dus benieuwd of andere die daar vanmiddag besteld hadden.
Of die inmiddels wel verzendbevestiging hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie66
kurczaczak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Wettelijk gezien heb je helemaal gelijk, maar in realiteit wacht iedereen hier op 3060Ti/3070/3080 van welk dan ook merk. Het maakt niet uit of mijn videokaart blauw of grijs is, ze zijn allemaal vergelijkbaar.

2. Als er problemen zijn, dan neemt de webshop verantwoordelijkheid (waarom hebben ze producten verkocht, als ze niet wisten of ze überhaupt bestaan?).

Anders kunnen winkels gewoon alle bestellingen annuleren, en daarna opnieuw andere modellen (met een extra sticker of zoiets) voor €200 meer verkopen.
Vergelijkbaar, niet helemaal, OC versus non-OC, verschillende koeling, bouwkwaliteit, vandaar ook in de basis al prijsverschillen.

Het product heeft een hele tijd gestaan op een lijst met te verkopen producten vanuit Inno. En daarom heeft de webshop er een wachtlijst voor gemaakt.
Dat het product niet meer / nooit is gemaakt kon de webshop niet weten op het moment dat jij de bestelling hebt gedaan.

Je kunt dit niet de webshop verwijten, ook zijn leverancier niet zelfs Inno niet. het is k*t. Niet leuk om te horen, maar jammer.

De truc met verschillende artikelnummers zie je weleens in witgoed/televisies, maar bij GPU niet. De webshop wordt niet heel veel rijker van nu annuleren en de duurdere varianten verkopen, want daar zit ook weer een hogere inkoop aan vast.

[ Voor 4% gewijzigd door sjakie66 op 10-02-2021 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:46

Kheos

FP ProMod
[...]

Maar... Dat doen ze toch? Ze verkopen tot ze het niet meer kunnen bestellen. Wat wil je nog meer? Ze produceren zelf toch niks? Dus ze hangen van de leveranciers af, toch? En als die zeggen: sorry, die komt niet meer binnen... Wat wil jij dan precies dat de winkel doet?
[...]
Omdat de leveranciers doorgeven dat ze kunnen leveren. En daarna dat ze niet meer kunnen leveren. Wat doet de winkel precies verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurczaczak
Kheos schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:18:
[...]

Maar... Dat doen ze toch? Ze verkopen tot ze het niet meer kunnen bestellen. Wat wil je nog meer? Ze produceren zelf toch niks? Dus ze hangen van de leveranciers af, toch? En als die zeggen: sorry, die komt niet meer binnen... Wat wil jij dan precies dat de winkel doet?

[...]

Omdat de leveranciers doorgeven dat ze kunnen leveren. En daarna dat ze niet meer kunnen leveren. Wat doet de winkel precies verkeerd?
Bedrijven ondertekenen met elkaar overeenkomsten "Tot bepaalde datum leveren we bepaalde aantal producten voor bepaalde prijs. Als de producten niet geleverd worden of wordt er niet betaald, dan is er boete". Het is niet "oem, misschien gaan we iets leveren, misschien niet, maar we weten niet wat en wat voor prijs gaat er zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Laatst online: 17:46

Kheos

FP ProMod
kurczaczak schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Bedrijven ondertekenen met elkaar overeenkomsten "Tot bepaalde datum leveren we bepaalde aantal producten voor bepaalde prijs. Als de producten niet geleverd worden of wordt er niet betaald, dan is er boete". Het is niet "oem, misschien gaan we iets leveren, misschien niet, maar we weten niet wat en wat voor prijs gaat er zijn".
Ok, stel dat dat hier van toepassing is (en er dus geen overmacht clausules bestaan). Dan is de webwinkel boos op de leverancier en geeft die een boete, de leverancier is boos op de groothandel en geeft die een boete, die geeft de fabrikant een boete... Hoe lost dat precies jouw probleem op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoiz
[...]

Dat hoeft helemaal niet het geval te zijn. Heeft puur met leverage te maken.

Bedrijven als Amazon hanteren inderdaad een penalty clause voor late leveringen, echter bij kleinere ondernemingen is er weinig ruimte, immers kan de vendor net zo goed naar Amazon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurczaczak
Kheos schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:31:
[...]

Ok, stel dat dat hier van toepassing is (en er dus geen overmacht clausules bestaan). Dan is de webwinkel boos op de leverancier en geeft die een boete, de leverancier is boos op de groothandel en geeft die een boete, die geeft de fabrikant een boete... Hoe lost dat precies jouw probleem op?
Dat als Azerty geld van leverancier krijgt, dan kan hij de prijsverschil betalen, zodat ik mijn product voor oorspronkelijke prijs krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
[...]

Heb je al op de site van Inno3D gekeken en/of contact met hun opgenomen om het verhaal te staven?
Je kunt ook je rechtsbijstand contacten of de winkel verplicht is een gelijkwaardig alternatief voor de zelfde prijs te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Snapt iemand dit?

Via een zoekslag op discord kan ik opmaken dat de volgende prijswijzigingen vandaag zijn doorgevoerd bij Sicomputers:

- MSI 3070 Suprim van €588 naar €1228
- MSI gaming x trio van €1087 naar €697

Dit terwijl ze niet leverbaar zijn (geweest) volgens de discord stock-checker en ook niet te preorderen zijn. Waarom dan een prijswijziging doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaruman
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-12-2022
vandaag 10 plekjes gestegen bij Azerty voor de Gigabyte rtx 3080 gaming oc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
RobbieN schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:38:
Snapt iemand dit?

Via een zoekslag op discord kan ik opmaken dat de volgende prijswijzigingen vandaag zijn doorgevoerd bij Sicomputers:

Dit terwijl ze niet leverbaar zijn (geweest) volgens de discord stock-checker en ook niet te preorderen zijn. Waarom dan een prijswijziging doorvoeren?
Nee maar zal wel een chaos zijn.. ze krijgen veel geld binnen maar kennen niets leveren.

Hopelijk dat het iets stabiliseert na maart/april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Xaruman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:38:
vandaag 10 plekjes gestegen bij Azerty voor de Gigabyte rtx 3080 gaming oc. :)
Gestegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladspinazie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik ben zojuist 20 plekjes gezakt voor mijn 3080 eagle oc bij megekko! van 103 naar 83, zijn er deze week leveringen geweest dat jullie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Bladspinazie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:06:
Ik ben zojuist 20 plekjes gezakt voor mijn 3080 eagle oc bij megekko! van 103 naar 83, zijn er deze week leveringen geweest dat jullie weten?
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:08
RobbieN schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:38:
Snapt iemand dit?

Waar op discord wordt dit soort info gedeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.R. Hul
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
MuFFIN 007 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:
[...]

https://discord.gg/FeXj8mx6

alstublieft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:08
Danku! Hoop dat 't helpt eindelijk eens wat nieuwers op de kop te tikken dan m'n huidige Rx 580 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieN
MuFFIN 007 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:20:
[...]

Linkje

Daarna zoeken naar bijvoorbeeld Sicomputers. Je ziet dan alle gegevens op een rijtje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMSw-5It7x8ZWOVVQnI31hf_mVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B04DdiOubmZ6smh5mocI8wOF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doodle
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-07 20:15
N-Mix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:46:
[...]

Ik heb die van mij ontvangen. Weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ik dacht eigenlijk dat het TI versie was 😅. Ik wacht ook nog op de rest van mijn pc onderdelen, dus ik kan ze niet testen. Zijn ook nog geen drivers voor beschikbaar.
Komen denk ik op 25 februari. Maar we hebben hem in ieder geval vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Inderdaad. Andere webshop (was t niet Alternate?) past z’n wachtrij aan zodat je niet het aantal klanten, maar bestelde kaarten die nog voor je komen ziet. M.a.w.: in plaats van dubbele orders eruit te werken doen ze het zo dat de vertekenende wachtrij nu wél een eerlijk beeld heeft. Verkeerde fout hersteld dus...

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiniKoelkast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 17:48
De OC variant van de Inno3d RTX 3060 TI wordt als het goed is nog wel gewoon geproduceerd volgens dit artikel van Videocardz

• Xaruman
Ja van 20 naar nr 10 noem ik stijgen in de lijst.
Wacht lijst gaat van boven naar beneden toch? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo Schippers
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09-2021
Xaruman schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:28:
[...]

Ja van 20 naar nr 10 noem ik stijgen in de lijst.
Wacht lijst gaat van boven naar beneden toch? 😁
Wanneer je op nummer 1 staat krijg je een gouden medaille. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakie66
Theo Schippers schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:03:
[...]

Wanneer je op nummer 1 staat krijg je een gouden medaille. ;)
Daarna is het exit en opzouten, maar dan heb je wel een videokaart :)

• Manga_Master
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:42
En ik ben zojuist 1 hele plek gezakt bij Alternate voor 3080 Eagle OC.
Vast weer een annulering, maar even goed in de gaten houden of de queue van Alternate ook gaat dalen met een aanzienlijk aantal.

We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepstengel
MiniKoelkast schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 00:09:
De OC variant van de Inno3d RTX 3060 TI wordt als het goed is nog wel gewoon geproduceerd volgens dit artikel van Videocardz
Die tweet is wel bijzonder: https://twitter.com/aschi...70-twin-x2-graphics-cards
- those cards are not discontinued, but Inno3D is focusing on other SKUs (OC variants) because of the limited supply
Bijzonder dat Azerty dan de orders annuleert! Ik ben echter wel blij dat mijn OC versie kan blijven staan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 20:25
Mijn Eagle OC besteld op 17-09-2020 (jaja 5 maanden geleden) is gisteren verstuurd :)

WEBN & chill (@IBKR)

• Rgamer145
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:04
Bizar, bij megekko zijn er gewoon 6 3070's direct te koop. Maar die prijzen zijn bizar |:(
Waaronder 3070 eagle OC. Helaas toch de verkeerde besteld met mn 3070 eagle non OC. Dus nog ff wachten blijkbaar 8)7

• Xaruman
Heb net een verzend bevestiging gehad voor mijn Gigabyte rtx 3080 gaming oc bij Azerty.
Ik stond gister nog op plaats 20.
Is dus een flink batch geweest.

• luketheduke
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-07 18:58
Rgamer145 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:37:
Bizar, bij megekko zijn er gewoon 6 3070's direct te koop.
Ik dacht dat ook toen ik mijn Gigabyte GeForce 3080 Vision OC 10G kocht die "direct leverbaar" was, maar belandde vervolgens alsnog op een wachtrij. Inmiddels is de kaart na 2 weken gelukkig verzonden, maar de wachtrij was tot gister nog 7 lang.

In de spreadsheet zag ik staan dat de wachtrij 0 was, wellicht omdat men zag dat de kaart "direct leverbaar" was. Maar dat betekent bij Megekko niet dat je de kaart ook direct kunt krijgen. Het betekent dat ze er in ieder geval 1 beschikbaar hebben, waarna 20 mensen hem bestellen, die vervolgens allemaal op de wachtrij belanden.

Ik had het zelf wel heel vervelend gevonden als ik zo'n 1400 euro had betaald voor een kaart met een adviesprijs van 779 euro, om hem vervolgens niet meteen geleverd te krijgen.

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Xaruman schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:59:
Heb net een verzend bevestiging gehad voor mijn Gigabyte rtx 3080 gaming oc bij Azerty.
Ik stond gister nog op plaats 20.
Is dus een flink batch geweest.
Volgens mij is de wachtrij van dit kaartje nu dan leeg, want er kwamen er daarnet zelfs 2 in vrije stock.

Helaas net gemist.

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bij Azerty is de Suprim duurder dan de Suprim X... Hoe kan dat dan?

Ik heb die excel eens bekeken, maar hoe wordt die gemaakt? Met user-data?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• DStekel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 22:26
Gisteren van plek 14 naar plek 3 geplaatst voor de Gigabyte RTX 3080 EAGLE 10G bij Azerty. Hier stond ik een kleine 2 maanden. Hopelijk verstuurt Gigabyte niet maar 10 stuks per 2 maanden op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DStekel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 22:26
SirLenncelot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:05:
Bij Azerty is de Suprim duurder dan de Suprim X... Hoe kan dat dan?

Ik heb die excel eens bekeken, maar hoe wordt die gemaakt? Met user-data?
Je bedoelt die public google sheet met huidige prijzen en wachtrijen? Die worden over het algemeen bijgewerkt door mensen in die een wachtrij staan. Zolang die updates correct en up-to-date zijn, krijg je dus een aardig overzicht van hoelang rijen bij welke winkels zijn.

• BuGGeD
  • Laatst online: 15-02 13:45
luketheduke schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Ik dacht dat ook toen ik mijn Gigabyte GeForce 3080 Vision OC 10G kocht die "direct leverbaar" was, maar belandde vervolgens alsnog op een wachtrij. Inmiddels is de kaart na 2 weken gelukkig verzonden, maar de wachtrij was tot gister nog 7 lang.

In de spreadsheet zag ik staan dat de wachtrij 0 was, wellicht omdat men zag dat de kaart "direct leverbaar" was. Maar dat betekent bij Megekko niet dat je de kaart ook direct kunt krijgen. Het betekent dat ze er in ieder geval 1 beschikbaar hebben, waarna 20 mensen hem bestellen, die vervolgens allemaal op de wachtrij belanden.

Ik had het zelf wel heel vervelend gevonden als ik zo'n 1400 euro had betaald voor een kaart met een adviesprijs van 779 euro, om hem vervolgens niet meteen geleverd te krijgen.
Ik heb gister één van de Vision OCs kunnen snipen met een levering voor vandaag, nog voor de prijsverhoging van Megekko was doorgevoerd, dus ze hebben een aardige batch binnengekregen denk ik.

Nu kan ik gelukkig m'n 3090 cancellen :).

• wimpeeh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Om ook maar een duit in het zakje te doen!
ik heb een "EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK 10GB" besteld bij alternate,
maar lees dat EVGA helemaal niet levert in EU? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BuGGeD
  • Laatst online: 15-02 13:45
wimpeeh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:58:
Om ook maar een duit in het zakje te doen!
ik heb een "EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK 10GB" besteld bij alternate,
maar lees dat EVGA helemaal niet levert in EU? :(
Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar EVGA levert gewoon in de EU hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchdesign
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07 11:42
Ik heb op 29 december de ASUS TUF 3080 OC bij Azerty besteld, stond toen op plek 49, nu op plek 25. Toch wel blij dat ik mijn Alternate bestelling heb geannuleerd van €799 en nu €899 heb betaald maar in ieder geval die GPU kan verwachten de komende weken/maanden.

Zodra de GPU onderweg is bestel ik meteen mijn hele build, dit wordt mijn eerste gaming PC :-).

• MatthiasDS
Net een 3090 FE vastgekregen op LDLC. Staat nog steeds in stock: https://www.ldlc.com/fr-b...ml?offerId=AR202010120163

Geen seconde getwijfeld en ervoor gegaan.

Nog even denken wat ik met mijn Inno3D 3080 doe die nog in bestelling staat.

[ Voor 5% gewijzigd door MatthiasDS op 11-02-2021 11:21 ]

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
MatthiasDS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:21:
Net een 3090 FE vastgekregen op LDLC. Staat nog steeds in stock: https://www.ldlc.com/fr-b...ml?offerId=AR202010120163

Geen seconde getwijfeld en ervoor gegaan.

Nog even denken wat ik met mijn Inno3D 3080 doe die nog in bestelling staat.
Levert wel alleen aan Belgie, niet aan Nederland ;-)

PS4 PSN: Dazzler2120

• MatthiasDS
Dazzler2120 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:22:
[...]

Levert wel alleen aan Belgie, niet aan Nederland ;-)
Inderdaad, ik ben Belg... Misschien zitten hier nog wat Belgen die hier mee van kunnen profiteren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derpian
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-03-2022
Dutchdesign schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:02:
Ik heb op 29 december de ASUS TUF 3080 OC bij Azerty besteld, stond toen op plek 49, nu op plek 25. Toch wel blij dat ik mijn Alternate bestelling heb geannuleerd van €799 en nu €899 heb betaald maar in ieder geval die GPU kan verwachten de komende weken/maanden.

Zodra de GPU onderweg is bestel ik meteen mijn hele build, dit wordt mijn eerste gaming PC :-).
Ik heb precies het andersom gedaan, en mijn nieuwe pc staat al weken koud te wachten op de GPU, hopelijk kan de pre applied themal paste lang koud tussen de cooler en de cpu het volhouden...

Sta voor de MSI 3080 op plek 17 op Azerty

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a68cXCvMvpPJTnamaphPP_w0CKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiCRStyXhXE0wZe1mFXwdedX.jpg?f=fotoalbum_large

• Derpian
Ik zie in één keer dat ik nu 10 plaatsen opgeschoven ben, hebben 10 mensen een mailtje gekregen dat de kaart werd geleverd? :0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasTweakerss
  • Laatst online: 03-04-2021
Derpian schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:50:
Ik zie in één keer dat ik nu 10 plaatsen opgeschoven ben, hebben 10 mensen een mailtje gekregen dat de kaart werd geleverd? :0
Hier 8 plaatsen opgeschoven voor de 3080 suprim x, sta op plek 2! :*)

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:10
Status wordt verzameld

Azerty....Suprim X...Stond op plek 3....Ikke zo blij....

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marn1X
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-03-2024
Tot een paar dagen geleden zou Azerty pas op 30 april kunnen leveren, maar ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen voor de MSI 3080 Gaming X Trio! :*)

Weet helaas niet meer welke op plek in de wachtrij ik stond, volgens mij 17. edit: niet 17 dus, daar stond een andere tweaker 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Marn1X op 11-02-2021 12:09 ]

• Derpian
Marn1X schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:00:
Tot een paar dagen geleden zou Azerty pas op 30 april kunnen leveren, maar ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen voor de MSI 3080 Gaming X Trio! :*)

Weet helaas niet meer welke op plek in de wachtrij ik stond, volgens mij 17.
Ik stond op 17, no sta ik op 7 :)

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Kloever schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:56:
Status wordt verzameld

Azerty....Suprim X...Stond op plek 3....Ikke zo blij....
3080 of 3070? Ik wacht namelijk nog op de 3070 bij megekko

Ah lees het al gaat om de 3080

[ Voor 7% gewijzigd door SkullboyNL op 11-02-2021 12:08 ]

iRacing Profiel

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:45
Hmm, wanneer ik mn plek in de wachteij probeer te checken bij Azert staat er: helaas geen resultaat. Ik stond op plek 7 voor de Suprim X 3080. Betekent dit dat ie verzonden wordt?

• Kloever
  • Laatst online: 18-09 22:10
SkullboyNL schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:06:
[...]

3080 of 3070? Ik wacht namelijk nog op de 3070 bij megekko

Ah lees het al gaat om de 3080
Ah, vergeten te vermelden...de 3080

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

• zafer94
Okay onder orders staat: Wordt verzameld. Nice!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nu Informatique nog :(

Voor de mensen die de inno 3060 gecanceld zagen: info

[ Voor 81% gewijzigd door D0gtag op 11-02-2021 12:34 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
D0gtag schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:32:
Nu Informatique nog :(

Voor de mensen die de inno 3060 gecanceld zagen: info
Bevat geen nieuwe info maar is een artikeltje wat praat over het eerder geplaatste emailtje en het feit dat Alternate zegt dat er relatief weinig binnenkomt van de 3060ti.

SCheelt je weer een linkje klikken ;)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:34
Vreemd genoeg had ik meer annuleringen verwacht bij Alternate na hun Nieuws bericht hier op Tweakers eerder deze week. Blijf nu wel heel erg hangen :(

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Derpian schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Ik stond op 17, no sta ik op 7 :)
Vreemd, ik ben van 47 naar 38 opgeschoven.

Hopelijk komen er snel meer van deze drops binnen, 9-10 plekken opschuiven is tenminste nog de moeite waard.

• Starboard
  • Laatst online: 19-04-2021
Is er hier iemand die bij azerty een gigabyte Aorus master 3080 besteld heeft. Bij megekko.nl zijn er een behoorlijk aantal geleverd. Zou dat ook het geval zijn bij azerty? Ik stond in de wachtrij 23/23 en nu staat er 17/17 hoe kan dat?

• MatthiasDS
Starboard schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:04:
Ik stond in de wachtrij 23/23 en nu staat er 17/17 hoe kan dat?
Volgens de logica zijn er dan 6 uitgeleverd?

• Blazzify
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-04 12:23
Starboard schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:04:
Is er hier iemand die bij azerty een gigabyte Aorus master 3080 besteld heeft. Bij megekko.nl zijn er een behoorlijk aantal geleverd. Zou dat ook het geval zijn bij azerty? Ik stond in de wachtrij 23/23 en nu staat er 17/17 hoe kan dat?
Geen idee pak een telefoon op en bel ze?

• zafer94
Ik heb net een verzendbevestiging van mijn Suprim X 3080 gekregen van Azerty. Een paar minuten later krijg ik een update bericht van Azerty, dat ze niet weten wanneer de kaart geleverd zullen krijgen van hun leverancier... Iemand een vergelijkbare bericht? Ik heb al een track and trace link gekregen

• Mèllon030
  • Laatst online: 16-07 21:58
Ik heb nu voor de eerste keer van Azerty een update mail gekregen.

Voor de MSI 3060 ti Gaming X Trio weten ze niet wanneer er levering gaat komen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• arbee84
  • Laatst online: 26-06 17:38
D0gtag schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:23:
AAah paradigit, waarbij ze toch niks op voorraad hebben en dan blijkt dat je over 2 weken je kaart krijgt dan bel je op op de betreffende dag, sta je kennelijk op een wachtrij en komen die kaarten die dag ook helemaal niet. En zijn ze nu meer dan een maand later alsnog niet binnen gekomen. Dus haal je kaarten uit andere preorders niet weg. je hebt de kaart pas als hij in je handen zit.
Nou, maandag besteld, vandaag binnen. Voor mij geen slechte ervaring met Paradigit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVuFawwWzoVvUTpzCK9UR_sEPfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XTPSfBRUjNVKfhbaean08tqe.jpg?f=fotoalbum_large

@turkeyhakan @dutch-guy @Verwijderd @KrL , bij jullie ook feest?

• Arnuuh
Mèllon030 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:21:

Wanneer heb je hem besteld? Heb ook een gelijkaardige kaart in bestelling staan bij Azerty (31/01/2021) en ook nog steeds geen update mail gekregen.

• ThomasTweakerss
  • Laatst online: 03-04-2021
Zojuist de 1e wekelijkse update mail van Azerty ontvangen:
Goedemiddag Thomas,

Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levertijd van je order. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart. Helaas heeft onze leverancier aangegeven dat de levertijd op dit moment onbekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mèllon030
  • Laatst online: 16-07 21:58
Arnuuh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:23:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Heb ook een gelijkaardige kaart in bestelling staan bij Azerty (31/01/2021) en ook nog steeds geen update mail gekregen.
Besteld op 11/01, lange tijd rond plaats 65 gehangen, toen in 1 ruk naar 15, en nu net voor het eerst zo'n update mail gekregen.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
arbee84 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:23:
[...]

Nou, maandag besteld, vandaag binnen. Voor mij geen slechte ervaring met Paradigit!

[Afbeelding]

Ik ben jaloers, je hebt er gewoon 2 kunnen bestellen? Ik was helaas te laat met bestellen daar. Hopelijk krijgen ze op korte termijn nog weer eens zo'n levering.

• arbee84
  • Laatst online: 26-06 17:38
The.Sticky schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Ik ben jaloers, je hebt er gewoon 2 kunnen bestellen? Ik was helaas te laat met bestellen daar. Hopelijk krijgen ze op korte termijn nog weer eens zo'n levering.
Ja, wilde m'n plek in de wachtrij bij Azerty bekijken en zag toen toevallig 'op voorraad' bij Paradigit.. Meteen eentje besteld voor mij en een vriend van me.

Daarna hier gedeeld, en toen was het snel klaar. Ik denk dat ze zes kaarten hadden.

• Starboard
  • Laatst online: 19-04-2021
Mèllon030 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:21:

Ik heb ook net een mail gekregen van Azerty voor mijn bestelde evga ftw3 ultra 3080 dat ze niet weten wanneer de levering gaat komen. Ik ben ook in de rij gaan staan voor een gigabyte Aorus master 3080 omdat gigabyte wel regelmatig leverd.nu weet ik niet welke dat de juiste keuze is in de rij blijven staan voor de evga 4/6 maar ik zie geen leveringen in het verleden. Of verder aansluiten voor de gigabyte 17/17.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een Inno3D GeForce RTX 3060 Ti iChill X3 RED. Helaas heeft onze leverancier aangegeven dat de levertijd op dit moment onbekend is.
Mijn eerste update-mail van Azerty. Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ponq
  • Laatst online: 15:19
Over de MSI 3080 Suprim X bij azerty:
ponq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:20:
Mijn glazenbol geeft aan dat ie deze week binnenkomt, dus no worries.
Glazenbol gaat nog even niet naar de schroot :)

Er zijn er blijkbaar 8 geleverd. Ik stond op plek 9, nu op 1:
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 1/60

Verwijderd

[...]

Hij is onderweg :)

• Arnuuh
Zonet mijn eerste wekelijkse update van Azerty gekregen van de MSI RTX 3060 Ti Ventus 2X OCV1: Levertermijn onbekend volgens de leverancier. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:51

KrL

Foto foto..

[...]

Verwacht m elk moment:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-x4hu6z7sb9O17Q2IxCSa86e268=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2UIbalOHXAv1s2yaSWZx0qPg.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 470 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord