De prijs is nog te doen ook.arbee84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:00:
zeg, op paradigit zijn er wat 3080s op voorraad. Lijkt het.
https://www.paradigit.nl/...um=pricecompare&utm_term=
Destijds de 1080 gaming x voor 580 euro gekocht. Nu blij met de 3080 tuf oc voor 800 euro. Gewoon belachelijk om 200 meer te vragen voor een 3070 die trager is. Volgende x maar weer 1 of 2 jaar na launch een high end kaart aanschaffen, met hopelijk normale prijzen.SiErRa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:00:
Door de tekorten ben ik het hele besef van de retailprijs kwijt, ook die van de 2000 serie is mij niet helder meer.
Ter vergelijking, destijds heb ik een 1070 gekocht voor +/- 500 euro.
Daarna is de 2070 gekomen en nu de 3070. Maar die laatste gaat voor ongeveer 1000 euro.
Is dat puur door de tekorten, of is de echte retailprijs van de 3070 nu gewoon 700/800 euro, en is de 3060ti het 500/600 euro model geworden?
Ben aan het bedenken of ik ga wachten tot de 3070 in prijs daalt, maar dan moet dat natuurlijk wel gaan gebeuren
Besteld, bedankt!arbee84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:00:
zeg, op paradigit zijn er wat 3080s op voorraad. Lijkt het.
https://www.paradigit.nl/...um=pricecompare&utm_term=
Ik heb er ook een besteld, wilde eigenlijk m'n plek in de wachtrij bekijken en zag toevallig de voorraad bij paradigit.
Vind het wel heel vreemd.. Ik hoop maar dat er ook echt een kaart komt.
Ook besteld.. Heel benieuwd of ze er inderdaad (minimaal) 3 hebben ontvangen of dat het een fout/vertraging in hun ordersysteem betreft
Verwijderd
ben er ook een beetje bang voorKrL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:09:
Ook besteld.. Heel benieuwd of ze er inderdaad (minimaal) 3 hebben ontvangen of dat het een fout/vertraging in hun ordersysteem betreft
O, nu zegt paradigit 'nog 1 op voorraad'
Joosie200 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:13:
U heeft een product met een niet toereikend aantal in uw winkelwagen.
En Paradigit is op.
Dat is dan wel weer hoopvol, betekent dat er in ieder geval een limiet/max aantal was: vergroot de kans iets dat er ook echt een levering isJoosie200 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:13:
U heeft een product met een niet toereikend aantal in uw winkelwagen.
En Paradigit is op.
Verwachte verzendmoment: 28 februariKrL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:14:
[...]
Dat is dan wel weer hoopvol, betekent dat er in ieder geval een limiet/max aantal was: vergroot de kans iets dat er ook echt een levering is
Dus of ze nu voldoende op voorraad hebben? Lijkt me stug. Dan zou de levertijd korter zijn.
Er stond vandaag besteld, morgen in huis.Joosie200 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:15:
[...]
Verwachte verzendmoment: 28 februari
Dus of ze nu voldoende op voorraad hebben? Lijkt me stug. Dan zou de levertijd korter zijn.

Op de page van de rtx zelf wel ja. Plus nog 1 beschikbaar. Dan had ik die allang kunnen afrekenen. Maar in het afrekensysteem: onvoldoende voorraad plus verwachte levermoment 28 februari.robindhondt schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:16:
[...]
Er stond vandaag besteld, morgen in huis.
Verwijderd
Dat is nadat ik heb besteld gebeurd dan. Stond eerst morgen in huis.Joosie200 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Op de page van de rtx zelf wel ja. Plus nog 1 beschikbaar. Dan had ik die allang kunnen afrekenen. Maar in het afrekensysteem: onvoldoende voorraad plus verwachte levermoment 28 februari.
Die van mij wordt verwerkt en is doorgezet naar het magazijn!
Lucky bastards
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Jij kocht een 1070 voor 500 euro.SiErRa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:00:
Door de tekorten ben ik het hele besef van de retailprijs kwijt, ook die van de 2000 serie is mij niet helder meer.
Ter vergelijking, destijds heb ik een 1070 gekocht voor +/- 500 euro.
Daarna is de 2070 gekomen en nu de 3070. Maar die laatste gaat voor ongeveer 1000 euro.
Is dat puur door de tekorten, of is de echte retailprijs van de 3070 nu gewoon 700/800 euro, en is de 3060ti het 500/600 euro model geworden?
Ben aan het bedenken of ik ga wachten tot de 3070 in prijs daalt, maar dan moet dat natuurlijk wel gaan gebeuren
Toen ik de 2070 Super kocht, een Asus, was ik einde 2019 ook al zo'n 600 euro kwijt. Toen was er nog geen oververhitte markt.
ik heb een 3070 gekocht voor 700 euro, en dat vond men toen (eind vorig jaar) al duur.
Toch zie ik een patroon
[ Voor 9% gewijzigd door psy op 09-02-2021 13:48 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Heb het idee dat de prijzen toch wel sneller gaan dalen dan gedacht. Ben verrast een 3080 te zien voor €1050 terwijl de meeste 3070 voor het zelfde weg gaan. Dagelijks komen her en der kaarten binnen. Ik zou even uitkijken, voor je het weet betaal je veel te veel.
Als ik mijn 3080 niet voor €760 had besteld had ik zeker een poging gedaan voor die van €1050
Ben het wachten ondertussen wel beu.
Als ik mijn 3080 niet voor €760 had besteld had ik zeker een poging gedaan voor die van €1050
Verwijderd
Met de crypto prijzen van nu? Ben bang dat dit nog even aanhoudt.robindhondt schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:28:
Heb het idee dat de prijzen toch wel sneller gaan dalen dan gedacht.
3070's komen "regelmatig" kuch... binnen, maar 3080 voor een goede prijs niet hoor.robindhondt schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:28:
Heb het idee dat de prijzen toch wel sneller gaan dalen dan gedacht. Ben verrast een 3080 te zien voor €1050 terwijl de meeste 3070 voor het zelfde weg gaan. Dagelijks komen her en der kaarten binnen. Ik zou even uitkijken, voor je het weet betaal je veel te veel.
Daarom ben ik zo verrast. Voor 1200 waren ze ook zeker weg gegaan.psy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:31:
[...]
3070's komen "regelmatig" kuch... binnen, maar 3080 voor een goede prijs niet hoor.
elke dag schuif ik 1 plekje op in de wachtrij bij alternate voor mijn 3070. Zou dat daadwerkelijk verscheepte kaarten zijn of mensen die uit frustratie annuleren?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Wanneer het om 1 plekje gaat gaat het meestal om een annulering.SirLenncelot schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:42:
elke dag schuif ik 1 plekje op in de wachtrij bij alternate voor mijn 3070. Zou dat daadwerkelijk verscheepte kaarten zijn of mensen die uit frustratie annuleren?
als ie morgen echt komt verwacht ik wel een doos merci natuurlijkturkeyhakan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:22:
Die van mij wordt verwerkt en is doorgezet naar het magazijn!
Die datum van de leverancier is de enige info die zij krijgen van anderen waar nog iets op te hopen is. Verder zullen ze nooit zelf harde uitspraken durven doen.Dutchdesign schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:44:
Vandaag weer een mailtje van Azerty over de status van mijn bestelling. Erg leuk allemaal maar ze verwarren hier klanten alleen maar mee door de data van de leverancier 1 op 1 door te zetten zonder rekening te houden met waar je staat in de wachtrij. Het creëert meer verwarring en valse hoop dan dat het informeert.
Er is al een wachtrij tool dus ik zie het punt niet helemaal?
De aantallen die ze krijgen zijn ook niet altijd bekend vantevoren denk ik. Dus met wat nuchtere blik is het een leuke datum om naar uit te kijken om te zien hoeveel plaatsen je gaat winnen. Een verzendbevestiging is dan alleen maar mooi meegenomen...
Die van mij staat nog op bestelling wordt doorgezet naar het magazijn fingerscrossed
Ditoturkeyhakan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:03:
Klaar voor verzending!
Poef ben blij dat ik december mijn GTX 3080 voor 920 heb kunnen kopen. Ik zie dezelfde kaart bij dezelfde winkel nu voor 1299 te koop. Ongelofelijk. Sterkte hier Tweakers!
Ik denk dat de hoge BTC koers ook weer veel miners doet investeren en dus GPUs van de markt haalt.
Wat een enorme verspilling van chips & electriciteit zeg. BTC mijners gebruiken evenveel electriciteit als Zwitserland om 10 transacties per seconde te kunnen verwerken.
Ik denk dat de hoge BTC koers ook weer veel miners doet investeren en dus GPUs van de markt haalt.
Wat een enorme verspilling van chips & electriciteit zeg. BTC mijners gebruiken evenveel electriciteit als Zwitserland om 10 transacties per seconde te kunnen verwerken.
Hoelaat hadden jullie hem besteld?
Ik zat om 13:11 in het betaaloverzicht echter betaling pas afgerond op 13:15 (ivm random reader.. noob!)
Status is nu wel 'doorgezet aan magazijn'.
@KrL
Ik zat om 13:11 in het betaaloverzicht echter betaling pas afgerond op 13:15 (ivm random reader.. noob!)
@KrL
Ontvang net een update van Azerty:
Mijn Ventus 3X OC had ik besteld op 31 januari (725 euro) en ik begon geloof ik op 70/77 of zo. Op 3 februari was hij dus al verzonden en hangt intussen alweer een paar dagen in mijn pc. Zoals ik al eerder zei, geen idee of Azerty daadwerkelijk zoveel kaarten heeft gekregen of dat er toch een fout is gemaakt in de wachtrij...
Ik hield nog even vast aan de TUF order omdat daar toch de voorkeur naar uit ging, dan had ik de Ventus voor aankoopprijs doorverkocht of geretourneerd maar ik denk dat ik nu mijn TUF order maar opgeef en hem iemand anders gun.
Ik had de TUF OC besteld (719 euro) op 28 januari en bij mijn eerste check stond ik 40/44 met verwachte datum bij leverancier op 18 februari. Nu dus opgeschoven naar 1 maart en ik sta nu 39/46.Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op maandag 1 maart 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Mijn Ventus 3X OC had ik besteld op 31 januari (725 euro) en ik begon geloof ik op 70/77 of zo. Op 3 februari was hij dus al verzonden en hangt intussen alweer een paar dagen in mijn pc. Zoals ik al eerder zei, geen idee of Azerty daadwerkelijk zoveel kaarten heeft gekregen of dat er toch een fout is gemaakt in de wachtrij...
Ik hield nog even vast aan de TUF order omdat daar toch de voorkeur naar uit ging, dan had ik de Ventus voor aankoopprijs doorverkocht of geretourneerd maar ik denk dat ik nu mijn TUF order maar opgeef en hem iemand anders gun.

Waarvoor dan neem ik hem graag overLucidWaker schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:15:
Ontvang net een update van Azerty:
[...]
Ik had de TUF OC besteld (719 euro) op 28 januari en bij mijn eerste check stond ik 40/44 met verwachte datum bij leverancier op 18 februari. Nu dus opgeschoven naar 1 maart en ik sta nu 39/46.
Ik hield nog even vast aan de TUF order omdat daar toch de voorkeur naar uit ging, dan had ik de Ventus voor aankoopprijs doorverkocht of geretourneerd maar ik denk dat ik nu mijn TUF order maar opgeef en hem iemand anders gun.![]()
Ik had om 1304 alles afgerondthefox231 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:12:
Hoelaat hadden jullie hem besteld?
@KrL
Verwijderd
Goed nieuws! Uw bestelling met nummer --- staat klaar voor verzending en kan ieder moment ons magazijn verlaten.arbee84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:48:
[...]
als ie morgen echt komt verwacht ik wel een doos merci natuurlijk
Ik had hem in mijn mandje zitten maar bedacht me op het laatste moment. Meer dan 1000 voor een video kaart pfffttt, we laten ons wel gek maken. En dan vind je het eigenlijk nog een goede deal.... Alleen omdat je de hele dag bizarre prijzen voorbij ziet komen.
Ditsaffi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:31:
Ik had hem in mijn mandje zitten maar bedacht me op het laatste moment. Meer dan 1000 voor een video kaart pfffttt, we laten ons wel gek maken. En dan vind je het eigenlijk nog een goede deal.... Alleen omdat je de hele dag bizarre prijzen voorbij ziet komen.
En net mijn 5700XT voor €700 verkocht! Dan valt de meerprijs van de 3080 wel mee.
ergens in oktober 2020 besteld en 240 in wachtrij, nu in feb 2021 en 180 in de wachtrij bij alternate. Het schiet echt niet op
hopelijk toch ergens dit jaar gamen op de ''nieuwe'' 3080 haha
Heeft een van jullie eigenlijk zo'n update mailtje van Azerty gehad voor de 3080 Suprim X? Zie genoeg mensen voorbij komen die wel wekelijks een mailtje krijgen voor andere kaarten, maar rondom de Suprim X blijft het angstvallig stil.
Nee, nog nooit een mail van gehad. Geen reden tot paniek bij mij. Mijn glazenbol geeft aan dat ie deze week binnenkomt, dus no worries.Mafusto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:17:
Heeft een van jullie eigenlijk zo'n update mailtje van Azerty gehad voor de 3080 Suprim X? Zie genoeg mensen voorbij komen die wel wekelijks een mailtje krijgen voor andere kaarten, maar rondom de Suprim X blijft het angstvallig stil.
Geldt dat ook voor Alternate?ponq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Nee, nog nooit een mail van gehad. Geen reden tot paniek bij mij. Mijn glazenbol geeft aan dat ie deze week binnenkomt, dus no worries.

Ik hoop dat je glazenbol werkt! Heb inmiddels alles klaar voor de PC en wil heel graag de Suprim X inbouwen.ponq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Nee, nog nooit een mail van gehad. Geen reden tot paniek bij mij. Mijn glazenbol geeft aan dat ie deze week binnenkomt, dus no worries.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
AAah paradigit, waarbij ze toch niks op voorraad hebben en dan blijkt dat je over 2 weken je kaart krijgt dan bel je op op de betreffende dag, sta je kennelijk op een wachtrij en komen die kaarten die dag ook helemaal niet. En zijn ze nu meer dan een maand later alsnog niet binnen gekomen. Dus haal je kaarten uit andere preorders niet weg. je hebt de kaart pas als hij in je handen zit.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Verwijderd
Kreeg je ook de melding: Goed nieuws! Uw bestelling met nummer xxx staat klaar voor verzending en kan ieder moment ons magazijn verlaten.D0gtag schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:23:
AAah paradigit, waarbij ze toch niks op voorraad hebben en dan blijkt dat je over 2 weken je kaart krijgt dan bel je op op de betreffende dag, sta je kennelijk op een wachtrij en komen die kaarten die dag ook helemaal niet. En zijn ze nu meer dan een maand later alsnog niet binnen gekomen. Dus haal je kaarten uit andere preorders niet weg. je hebt de kaart pas als hij in je handen zit.
Of is jouw bestelling niet zover gekomen?
Laten we het hopenponq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Al ontvangen?Doodle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:57:
Zojuist op tones.be een asus rog strix 3060 O12G gescoord voor maar 649,95. Er zijn er nog 3! alleen te bereiken via een link in de asus store. Wordt morgen geleverd
Één slechte ervaring maakt het niet meteen een onbetrouwbare zaak! Zelf vorige maand geluk gehad met een 3080 bij Paradigit, melding kwam hier voorbij, meteen besteld en was een van de gelukkige. Bleek dat ik hem om 09:04u besteld had en iemand hier had hem om 09:05u besteld en had pech..D0gtag schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:23:
In deze bizarre tijd is het gewoon alsnog geluk hebben als je er een besteld onder de status 'op voorraad'
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ook om 13:12 bestelling bij Paradigit geplaatst voor de ASUS TUF, nog steeds geen mail over uw bestelling staat klaar en alleen
Leek een van de laatste te zijn aan de hand van timestamps hier, hopelijk nog wel binnen de echte voorraadWordt verwerkt
Bestelling wordt doorgezet naar het magazijn
Dan heb je net als mij achter het net gevist. Ik heb al contact gehad met de helpdesk van Paradigit.damon02 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:38:
Ook om 13:12 bestelling bij Paradigit geplaatst voor de ASUS TUF, nog steeds geen mail over uw bestelling staat klaar en alleen
[...]
Leek een van de laatste te zijn aan de hand van timestamps hier, hopelijk nog wel binnen de echte voorraad
De voorraad van vandaag is op. Maar wees gerust de kaart komt nog binnen. (alleen wanneer dat laten ze in het midden). Maar met de prijsgekte overal laat ik de order nog wel even staan.
Ai dat is wel jammer, staat er dan bij jou ook nog steeds "Verwachte verzending: 09-02-2021" bovenaan op je bestelstatus pagina?thefox231 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Dan heb je net als mij achter het net gevist. Ik heb al contact gehad met de helpdesk van Paradigit.
De voorraad van vandaag is op. Maar wees gerust de kaart komt nog binnen. (alleen wanneer dat laten ze in het midden). Maar met de prijsgekte overal laat ik de order nog wel even staan.
Net buiten de boot vissen is altijd wel beetje zuur
Ja staat hier ook nog op 09-02-2021 maar dat gaat hem dus niet worden.
En logischerwijs geven ze geen indicatie wanneer ze wel iets verwachten.
En logischerwijs geven ze geen indicatie wanneer ze wel iets verwachten.
Iemand hier die toevallig net plekken gestegen zijn op de Alternate NL wachtrij voor de RTx MSI 3060 Ti gaming x trio??
Vanmorgen nog op 6, nu opeens op 7
Optimalisatie is al meer dan 10 dagen geleden gepost.... Zie nu pas het effect?
Zou iemand kunnen zijn met een RMA, maar ik zit niet in die rij in ieder geval.stillen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:13:
Iemand hier die toevallig net plekken gestegen zijn op de Alternate NL wachtrij voor de RTx MSI 3060 Ti gaming x trio??
Bij mij is dat toevallig ook gebeurt. Ik ben van 38 naar 39 gegaanstillen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:13:
Verklaring van Alternate NL
Naar aanleiding van ons chat gesprek mail ik je.
Ik heb het navraag gedaan hoe het kan dat je positie in de wachtrij is verschoven.
Wanneer wij een order bewerken in ons systeem, wordt die order heel even uit de wachtrij gehaald en waarschijnlijk heb jij net op dat moment gekeken naar je positie en kan het dat je plek 6 had. Wij hebben verder geen optimalisaties uitgevoerd met de wachtrij-tool.
Waar ik geen drol van geloof, check elke dag me spot en sta al meer dan 2 weken op nummer 6
Naar aanleiding van ons chat gesprek mail ik je.
Ik heb het navraag gedaan hoe het kan dat je positie in de wachtrij is verschoven.
Wanneer wij een order bewerken in ons systeem, wordt die order heel even uit de wachtrij gehaald en waarschijnlijk heb jij net op dat moment gekeken naar je positie en kan het dat je plek 6 had. Wij hebben verder geen optimalisaties uitgevoerd met de wachtrij-tool.
Waar ik geen drol van geloof, check elke dag me spot en sta al meer dan 2 weken op nummer 6
Wat dacht je van 1300?

https://www.amazon.nl/GIG...60-Ti-VISIE/dp/B08VHB6YXK
Verkocht door Amazon zelf, dus geen scalp-verkopers.
Er stond doorgezet naar magazijn, en dat hij (de 6de besteld) 8ste verzonden zou worden en dat werd die dag nog de 14de. Waarbij hij nooit van status was veranderd. Sommigen hebben hem wel gekregen hoor maar hoeveel man dat was weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Kreeg je ook de melding: Goed nieuws! Uw bestelling met nummer xxx staat klaar voor verzending en kan ieder moment ons magazijn verlaten.
Of is jouw bestelling niet zover gekomen?
Maar als je kan bestellen betekent nog niet dat je hem hebt. wacht tot je hem daadwerkelijk hebt.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ik zeg niks over betrouwbaarheid, ik vertel wat er gebeurd is. Ze zeiden dat ze op voorraad waren, dat waren ze simpelweg niet en mensen die meteen besteld hebben, hebben hem of wel of niet gekregen! (sommige hebben hem meteen gekregen) maar de verwachte leverdatum is nooit gehaald. (ging toen om de suprim 3080). Het kan dus zo zijn dat je besteld dat er niks komt. Dus laat je plaats in de wachtrij nog maar even zitten. Tot aan de dag van leveren deden ze alsof ze gewoon kregen. Maar vanuit eigen initiatief kreeg ik te horen dat ze er niet waren en misschien later zouden komen(26 jan, kwam en ging) . Ik heb geen enkele communicatie van paradigit gekregen.BTFD schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:37:
[...]
Één slechte ervaring maakt het niet meteen een onbetrouwbare zaak! Zelf vorige maand geluk gehad met een 3080 bij Paradigit, melding kwam hier voorbij, meteen besteld en was een van de gelukkige. Bleek dat ik hem om 09:04u besteld had en iemand hier had hem om 09:05u besteld en had pech..
In deze bizarre tijd is het gewoon alsnog geluk hebben als je er een besteld onder de status 'op voorraad'
Waarom zeiden ze niet hoeveel ze er hadden, waarom lieten ze dan toe dat er wachtrij kwam zonder daar over te informeren, ze deden net alsof ze op voorraad waren. Nu doen ze dus exact het zelfde, en veel mensen hebben niks gekregen en zitten nu onbewust in een wachtrij, terwijl ze mogelijk kunnen denken dat ze hem krijgen.
Ze zouden in mijn geval er 13 binnen krijgen, maar elke keer dat ik belde kreeg ik iemand anders aan de lijn die iets anders zei, waarbij de klap op de vuurpijl was dat ik vertelde wat mij ervoor verteld was en dat hij daarbij de opmerking maakte 'dat is wel vreemd dat dat gezegd is' . Met andere woorden ik weet niet wat waar was. Ik heb de kaart meteen geannuleerd en bij informatique gekocht voor de zelfde prijs en lager in de wachtrij. (maat van mij staat nogsteeds daar in de wachtrij -vrij laag- maar heeft sinds 8 jan nog niks van ze gehoord.
[ Voor 28% gewijzigd door D0gtag op 09-02-2021 16:33 ]
Bij de laatste wekelijkse update van azerty op de MSI Ventus rtx 3080 x3 OC hebben ze alweer een week erbij op gegooid. Doen ze tot nu toe elke week, dus in dit geval niet een hele betrouwbare indicatie. Nu verzet naar de verwachtte leverdatum van 25 februarie, maar gok dat ze elke week gewoon week bij op doen tot ie binnen is.
Zeker 1 van de mooiere kaarten maar €1.450,47

Dan hebben er een paar hier vandaag een stuk betere deal gesloten voor 400 minder.
[ Voor 12% gewijzigd door robindhondt op 09-02-2021 17:18 ]
Sta nu op plek 36, zal ik dan eindelijk mijn langverwachte videokaart krijgen?!Megekko
Laatste update: dinsdag 9-2-'21 17:11
Gigabyte:
Halverwege deze week verwachten wij een aantal van deze videokaarten:
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS GAMING BOX 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS XTREME WATERFORCE WB 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X 24G
• Gigabyte Geforce RTX 3090 AORUS MASTER 24G (rev. 2.0)
• Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS GAMING BOX 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS X 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G (Een significant aantal!)
Eind deze week verwachten wij ook nog een aantal van deze videokaarten:
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G (Een behoorlijk aantal!)
• Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G (Een behoorlijk aantal!)
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS XTREME WATERFORCE 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G (Een significant aantal!)
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G (Een behoorlijk aantal!)
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS GAMING BOX 10G
~ Kwaliteit staat boven alles!
Vrees van niet, ook niet bij de Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8GRobbie004 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:24:
[...]
Sta nu op plek 36, zal ik dan eindelijk mijn langverwachte videokaart krijgen?!
Maar je weet maar nooit, er gebeuren soms rare dingen.
Zowel halverwege deze week als eind deze week verwachten ze videokaarten. Eind deze week een behoorlijk aantal, zal wel meer dan 25 stuks zijn lijkt mij toch? Hoop ik!sjakie66 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Vrees van niet, ook niet bij de Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
Maar je weet maar nooit, er gebeuren soms rare dingen.
~ Kwaliteit staat boven alles!
Yup, van plek 22 naar 23.stillen schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:13:
Ik ook van 90 naar 91.
Wel appart aangezien er lang al geen kaarten meer geleverd zijn. Dus was geen DOA.
Net bericht gehad van informatique, ik sta daar op de 17de, al een week of 4, ze vertellen mij vandaag dat ladingen zeer spaarzaam zijn en zeker van msi weinig binnenkomt. Dat er per keer ten hoogste 1 tot 5 kaarten zijn. Als ik dus ga rekenen hoe lang het nu geduurd heeft op deze plek (min een maand), plus lading per keer 5 kaarten, ben ik een optimist als ik zeg dat ik in mei een kaart heb.
Paar weken ervoor was er wel een dikke levering geweest. Sowieso van plek 30 naar 7 gegaan.Dustydus schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:48:
[...]
Ik ook van 90 naar 91.
Wel appart aangezien er lang al geen kaarten meer geleverd zijn. Dus was geen DOA.
Las ook dat je 2 weken moest wachten voordat je een retour terug kon sturen. Denk dat iemand in deze levering een DOA heeft gekregen. En het nu verwerkt is.
Wel leuk dat de klantenservice met totale onzin komt.
Geprobeerd via de discord een 3080 te snipen, maar ik ben gewoon te traag. Ik heb het opgegeven en maar gewoon een 3090 gekocht. Afgelopen jaar van 2560 x 1440 naar 3840 x 1600 gegaan, maar zit nog met een gtx 1070. Voor werk helemaal prima, maar ik kan geen moderne game met degelijke looks draaien.
https://azerty.nl/product...g-videokaart-24-gb-gddr6x
3x 3090 op voorraad voor €2200 mocht je geïnteresseerd zijn
Update over Coolblue.nl en de Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 MASTER 10G.
Na een beetje moeite heb ik info weten vrij te krijgen via een medewerker.
Na een beetje moeite heb ik info weten vrij te krijgen via een medewerker.

Deze moet je niet willen...wat een straaljager zal dat zijn met 350/400wattSeditiar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:32:
https://azerty.nl/product...g-videokaart-24-gb-gddr6x
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
In UK zijn ze bezig met wetgeving om te voorkomen dat consoles met winst worden doorverkocht - het bekende scalping: https://www.ign.com/artic...ping-ban-gathers-momentum kans is klein dat de wet er doorheen komt, maar toch. Geldt ook voor computeronderdelen.
Quote:
Quote:
enIn late 2020, a group of UK MPs tabled an Early Day Motion to discuss the banning of scalping, and the use of automated bots for "gaming consoles and computer components". The motion, led by Douglas Chapman MP, has now garnered 32 signatures from MPs across multiple parties.
Interesting... wie weet komt daar nog wat uit, ooit“The issue of scalping first came up with constituents contacting me to explain their frustration about being unable to get hold of certain games consoles or computer components pre-Christmas. On investigation we uncovered more details of the unscrupulous practice of ‘scalping’ by automated bots to bulk buy these goods and sell them on at inflated prices."
Nee, maar dit is door de sneeuw. Hij ligt inmiddels bij de koerier in Utrecht. Ik denk dat ik morgen één van de eersten in Nederland ben met een Rog Strix 3060 O12G
Verwijderd
Heb zelf nog geen verzendbevestiging gehad, jij?arbee84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:09:
Ik heb er ook een besteld, wilde eigenlijk m'n plek in de wachtrij bekijken en zag toevallig de voorraad bij paradigit.
Vanmorgen ontving ik via Discord een melding van een MSI RTX 3060 TI Gaming X bij cd-romland voor €729,00. Die had ik al een tijdje niet voorbij gezien komen. Niet nagedacht en toch ondanks de hoge prijs maar toegehapt.
En zonet de track&trace binnen! Een hoop geld, 729 euro voor een 3060 ti, maar goed. Hopelijk over 4 maandjes heb ik hem er weer uit!
En zonet de track&trace binnen! Een hoop geld, 729 euro voor een 3060 ti, maar goed. Hopelijk over 4 maandjes heb ik hem er weer uit!
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
Ik ook nog niet, hopelijk geen gekkigheid....Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:31:
[...]
Heb zelf nog geen verzendbevestiging gehad, jij?
Verwijderd
Bestedutch-guy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:53:
[...]
Ik ook nog niet, hopelijk geen gekkigheid....
Goed nieuws! Uw bestelling met nummer 00 staat klaar voor verzending en kan ieder moment ons magazijn verlaten.
Samen met onze expediteur doen wij ons uiterste best ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.
U ontvangt vanavond na 21:00 uur de track & trace code waarmee u de zending kan volgen.
Deze mail wel gehad, jij ook?
YesVerwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:54:
[...]
Beste
Goed nieuws! Uw bestelling met nummer 00 staat klaar voor verzending en kan ieder moment ons magazijn verlaten.
Samen met onze expediteur doen wij ons uiterste best ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.
U ontvangt vanavond na 21:00 uur de track & trace code waarmee u de zending kan volgen.
Deze mail wel gehad, jij ook?
Mijn track and trace code is binnen van Paradigit
Sorry verkeerde persoon geciteerd.Remy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 20:16:
In UK zijn ze bezig met wetgeving om te voorkomen dat consoles met winst worden doorverkocht - het bekende scalping: https://www.ign.com/artic...ping-ban-gathers-momentum kans is klein dat de wet er doorheen komt, maar toch. Geldt ook voor computeronderdelen.
Quote:
[...]
en
[...]
Interesting... wie weet komt daar nog wat uit, ooit
[ Voor 4% gewijzigd door reinierkramer op 09-02-2021 22:13 ]
Vandaag eens gekeken naar de wachtrij van de Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC bij Azerty, ik ben van 9 naar 11 gegaan
Ik weet dat er redenen zijn dat dit gebeurt, maar ik vind het vrij bijzonder. Volgens mij zijn er amper kaarten geleverd van dit model, ik heb echt het idee dat ze complete systemen verkopen en kaarten daarvoor vooraan de rij zetten... Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar het is echt enorm frustrerend. In een maand tijd geen 1 plek naar beneden gegaan.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
:strip_exif()/f/image/XLQPHWSt8Tagp8j6oCRdKL5m.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is een screenshot van mijn zelfgemaakte wachtrij ripper voor mijn positie bij Alternate voor de MSI RTX 3080 Gamin X Trio. Wat mij opvalt is dat het steeds slomer gaat daar
Gezien de grootte van Alternate snap ik niet waarom het zo stagneert daar.
4k speelt deze PC niet af.D0gtag schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Ooh shit.. in een grijs verleden ook de i7, 920 gehad met een gtx270, heb nog een gtx570 liggen maar die kan mijn 4k monitor niet aan. Wat gaaf om van dat systeem naar een nieuw systeem te gaan. Ik voel mij verwend.
4k Drone beelden en video editing en algehele verbetering is voornaamste reden voor de upgrade. 4k Games is een bonus. Dus met enig ongeduld dit topic volgen.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
.tuf 3080arbee84 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:02:
Mijn track and trace code is binnen van Paradigit
Hoe duur was deze kaart bij Paradigit?
Normale prijs of zijn ze ook duurder geworden?
1049Aggressor schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:41:
[...]
.tuf 3080
Hoe duur was deze kaart bij Paradigit?
Normale prijs of zijn ze ook duurder geworden?
Heb je een link hoe je dit kan maken?mattle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:57:
[Afbeelding]
Dit is een screenshot van mijn zelfgemaakte wachtrij ripper voor mijn positie bij Alternate voor de MSI RTX 3080 Gamin X Trio. Wat mij opvalt is dat het steeds slomer gaat daar. Een van de redenen geweest om eerder een bestelling uit te zetten bij de concurrent.
Ik ben een beetje late to the party, maar heb inmiddels begrepen dat de RTX 3060 (indien beschikbaar) eind deze maand gelanceerd wordt (tamme aankondiging op https://www.nvidia.com/nl...0-series/rtx-3060-3060ti/). Zijn de eerdere RTX 30xx kaarten via Nvidia zelf te koop geweest? Wat verwachten jullie van die lancering? Ik ben bang dat ook dit weer een scalper bloedbad wordt

FE's worden niet meer in Nederland verkocht, ook niet via Nvidia.R0SALIE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:37:
Ik ben een beetje late to the party, maar heb inmiddels begrepen dat de RTX 3060 (indien beschikbaar) eind deze maand gelanceerd wordt (tamme aankondiging op https://www.nvidia.com/nl...0-series/rtx-3060-3060ti/). Zijn de eerdere RTX 30xx kaarten via Nvidia zelf te koop geweest? Wat verwachten jullie van die lancering? Ik ben bang dat ook dit weer een scalper bloedbad wordt
@RogerWilco2:
Alternate: Asus10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING (NON-OC)
17-09-2020 plek 171
09-12-2020 plek 082
23-12-2020 plek 080
13-01-2021 plek 075
27-01-2021 plek 070
03-02-2021 plek 066
10-02-2021 plek 066
Alternate is geen prefered partner van Nvidia, en het vertekend omdat er waarschijnlijk steeds minder annuleringen zijn, omdat bijv. de prijzen omhoog zijn gegaan dus annuleren niet interessant is.mattle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:57:
[Afbeelding]
Dit is een screenshot van mijn zelfgemaakte wachtrij ripper voor mijn positie bij Alternate voor de MSI RTX 3080 Gamin X Trio. Wat mij opvalt is dat het steeds slomer gaat daar. Een van de redenen geweest om eerder een bestelling uit te zetten bij de concurrent.
[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 10-02-2021 08:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er zullen er weer te weinig zijn, ongeacht de hoeveelheid snipers/scalpers die proberen de eerste kaarten te pakken te krijgen.R0SALIE schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:37:
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |