Laten we niet over Alternate beginnen. Dat bedrijf verdient geen respect meer.Pp94 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:46:
[...]
Alternate NL?
Ik heb op de 17e besteld binnen het halfuur van release en ik sta 77ste..
Vandaag aankoopprijs gezien van winkel zelf voor een Asus rog 3090, 1550€ excl. btw
Ik werk dus bij èèn van de webshops zoals ook wel eens eerder gemeld en dit is niet echt hoe het werkt of in ieder geval niet zozeer voor de shops in de meeste gevallen want uiteraard zal het ook voorkomen dat er meer marge word gemaakt als normaal maar niet zo vaak als je denkt.Outin schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 17:31:
[...]
Dat zou ik kunnen geloven als overall prijzen van vergelijkbare items stijgen.
Maar bij RTX 3000 kaarten worden de prijzen soms meerdere keren per week fors verhoogd, terwijl dat bij andere componenten en elektronica niet gebeurt.
Ook worden de prijs het meest verhoogd bij (uiterst schaarse RTX-3000) items die net bij de webshop op vrije voorraad komen.
De kosten van aanschaf en vervoer van die specifieke kaart stonden weken eerder al vast. Die zijn echt niet 1 uur voordat de kaart op voorraad kwam met honderden euro's gestegen. De webshop (en evt. de distributeur) weten gewoon dat er wel klanten zijn die bereid zijn de absurde prijzen te betalen en geen zin hebben om te wachten.
Wie denkt dat verkoopprijzen vooral worden opgebouwd uit kosten + %marge heeft het flink mis.
Verkoopprijzen worden vastgesteld door te kijken naar "hoeveel zijn klanten bereid te betalen voor dit product", en "hoeveel moeten we vragen zodat [aantal verkocht] x [marge] maximaal is?".
Als een videokaart met MSRP €800,- voor €1300,- verkocht kan worden, wordt dat de verkoopprijs.
Maakt niet uit of de kosten wel of niet gestegen zijn. Zolang klanten maar bereid zijn het te betalen.
En hoewel er relatief weinig mensen zijn die 2x MSRP voor een videokaart willen geven, zijn het er in tijden van schaarste blijkbaar genoeg om vrije voorraad voor dat soort prijzen in de verkoop te doen.
Dit is gewoon hoe de markt werkt.
De hoofdzakelijke reden zit hem erin dat het een redelijk gecontroleerde markt is. De diverse vendoren bepalen grotendeels zelf hoeveel units er naar welke afzetmarkt gaan. Dit doen ze langs de officiële distributiekanalen. In NL zijn dat er in feite vier. Alle webshops laten hun spullen hierlangs leveren ofwel dmv dropshipments of dmv een directe OPG en dus een inkooporder voor hun eigen voorraad.
Nu blijft Nvidea zelf aan het roer daar waar ze hun Nvidea partners voortrekken in de aantallen die men toeverwijst. Ben je geen Nvidea partner dan heb je momenteel langs de officiële kanalen dus betrekkelijk kleine kans om voorraad te krijgen. De officiële distributiekanalen leveren tegen "normale" prijzen dat wil zeggen geen woekerprijzen maar wel duurder als wanneer er grote aantallen beschikbaar zouden zijn. Kleine batches inkopen is immers ook duurder.
Naast de officiële distribiteurs zijn er natuurlijk nog talloze kleine partijen in het spel. Deze piratenpartijen proberen her en der wat plukjes voorraad te bemachtigen vaak langs het buitenland. Dit zijn de leveranciers welke de webshops wel degelijk giga inkoopprijzen rekenen en deze daarmee vaak juist minder of hetzelfde % marge maken als langs de officiële kanalen. Meestal is dit echt maar een paar procent maar geeft de shop wel een mogelijkheid tot omzet draaien ondanks dat deze shop anders wellicht helemaal geen aanspraak op voorraad had kunnen maken.
Enig advies waar nu nog een 3060 Ti te bestellen? Mijn oude GTX770 is hoogst waarschijnlijk overleden afgelopen weekend en gezien alle leverproblemen wil ik alvast een nieuwe kaart bestellen.
In ieder geval bij een webshop welke gelist staat als Nvidea partner. Dit zijn normaliter bij uitstek de componentenboeren zoals een Azerty, Megekko, Etc.eXtink schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:08:
Enig advies waar nu nog een 3060 Ti te bestellen? Mijn oude GTX770 is hoogst waarschijnlijk overleden afgelopen weekend en gezien alle leverproblemen wil ik alvast een nieuwe kaart bestellen.
Ik meen dat er op de Nvidea site een pagina is waar je per land kan zoeken naar de partners. Probleem hiermee is alleen dat hier vaak een koppeling zichtbaar is met de Holding ipv de uiteindelijke webshop zelf.
Megekko neemt geen orders aan, dus je zit bijna 'vast' aan Azerty of Alternate. Ik zie hier de laatste tijd een paar keer Informatique langskomen, en als je echt haast hebt dan zou ik de discord die hier wel eens voorbij gekomen is aanraden.eXtink schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:08:
Megekko geeft duidelijk aan wanneer ze welke kaarten verwachten; op het moment dat een levering binnen komt gaat de bestelknop korte tijd live. Hierdoor zijn de wachtrijen beperkt en heb je de kans om binnen een redelijke tijd een kaart geleverd te krijgen als het lukt om in de beperkte tijd te bestellen. Prijs is wel stevig maar ja...Caviatjuh schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:13:
[...]
Megekko neemt geen orders aan, dus je zit bijna 'vast' aan Azerty of Alternate. Ik zie hier de laatste tijd een paar keer Informatique langskomen, en als je echt haast hebt dan zou ik de discord die hier wel eens voorbij gekomen is aanraden.
Correct. In NL: https://www.nvidia.com/nl...s/30-series/rtx-3090/#wtbMightyMike87 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 20:13:
...
Ik meen dat er op de Nvidea site een pagina is waar je per land kan zoeken naar de partners. Probleem hiermee is alleen dat hier vaak een koppeling zichtbaar is met de Holding ipv de uiteindelijke webshop zelf.
De partners:
- Alternate
- Azerty
- Megekko
- Paradigit
'andere' partners:
- 4Launch
- cdromland
Geloof dat ik deze berichten hier eerder heb gezien? Dit betekend niet dat ik bij de volgende levering zit he? Ben wachtende nr 18.
Azerty:
Subject: Statusupdate van je order
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Eagle OC 8G - Videoka. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 26 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.
Azerty:
Subject: Statusupdate van je order
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Eagle OC 8G - Videoka. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 26 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.
De prijzen van Coolblue zijn op zich nog wel scherp, gegeven de huidige situatie.
Waren er veel op stock? Enig zicht hierop?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Er waren er 4.Tricolores schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:35:
De prijzen van Coolblue zijn op zich nog wel scherp, gegeven de huidige situatie.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Wauw, Ik heb voor dezelfde prijs een MSI Suprim X 3080 in bestelling staan, en dat is nog maar een maand geleden...Tricolores schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:23:
Bij Megekko kwam net de RTX 3070 Gaming OC van Gigabyte in stock... 899 euro alstublieft.
Alternate DE: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X TRIO (€1.249 - VAT: 1.269,99 €) changed to Available (URL: https://alternate.de/MSI/...rte/html/product/1672343?)
Niet voor die prijs, gewoon nee...dan wacht ik wel tot 30 aprilBoost9898 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:07:
Alternate DE: MSI GeForce RTX 3080 Gaming X TRIO (€1.249 - VAT: 1.269,99 €) changed to Available (URL: https://alternate.de/MSI/...rte/html/product/1672343?)
@AngeFragile Je hoeft hem niet te kopen. Ik deel het gewoon voor de mensen die wel interesse hebben. Don't shoot the messenger.
Alternate moet toch ergens geld verdienen om onze orders van release day uit te leverenBoost9898 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:11:
@AngeFragile Je hoeft hem niet te kopen. Ik deel het gewoon voor de mensen die wel interesse hebben. Don't shoot the messenger.

Ongelooflijk, 17 sept besteld en nog niks binnen hahaahah

En geen 1 (!) email ter update, gewoon 4 maanden geen communicatie, wat een ballen tent.
[ Voor 10% gewijzigd door Unique op 22-01-2021 22:13 ]
@Boost9898 Het is zeker niet persoonlijk aan jou gericht
Het is gewoon doodzonde dat consumenten op deze manier behandeld worden. Ja er is schaarste door allerlei factoren, en dan wil ik gerust iets meer betalen, maar ruim 400 euro boven de introductieprijs vind ik persoonlijk een beetje gortig worden.
En die kaart zal binnen de kortste tijd verkocht zijn, hoe ik er ook over denk
.
Het is gewoon doodzonde dat consumenten op deze manier behandeld worden. Ja er is schaarste door allerlei factoren, en dan wil ik gerust iets meer betalen, maar ruim 400 euro boven de introductieprijs vind ik persoonlijk een beetje gortig worden.
En die kaart zal binnen de kortste tijd verkocht zijn, hoe ik er ook over denk
@AngeFragile Ja klopt, het is ook te triest voor woorden. Ik snap dat er een X percentage op komt door de schaarste. Maar dit is gewoon de consument uitmelken en kijken wat de gek er voor geeft, ze komen er toch wel vanaf.
En een statusupdate: die kaart is verkocht.
En een statusupdate: die kaart is verkocht.
En heb je al een verzendbevestiging? Ben benieuwd of een tweaker uberhaupt aan 1 vd 4 kaarten geraakt is
Over dit gesproken ik heb er 1 om 17:05 besteld... Heb net een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice en wist me aan te geven dat ze inderdaad in de min aantallen staan. Morgen ging het magazijn zover ik begreep verder met inpakken en krijg dan pas te horen of het gelukt is ja/nee (rond 08:00-09:00 hoopte hij). Dus het is nog even afwachten helaas....predator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:29:
[...]
En heb je al een verzendbevestiging? Ben benieuwd of een tweaker uberhaupt aan 1 vd 4 kaarten geraakt is
Stille genieter
Ik vrees dat je er dan naast valt, iedereen zal toch shipment voor morgen gekozen hebben?Ultismash schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Over dit gesproken ik heb er 1 om 17:05 besteld... Heb net een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice en wist me aan te geven dat ze inderdaad in de min aantallen staan. Morgen ging het magazijn zover ik begreep verder met inpakken en krijg dan pas te horen of het gelukt is ja/nee (rond 08:00-09:00 hoopte hij). Dus het is nog even afwachten helaas....
Ik hoop voor je van niet. Zullen weer wel een kleine 100 teleurgestelde mensen afgescheept worden...
Not yet😪predator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Vanmiddag bij informatique een 3070 besteld. Orderbevestiging en track & trace ontvangen, echter nog geen verzendbewijs. Ben benieuwd.
Allemachtig wat een geldBoost9898 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:07:

Heb vorige week op V/A een 3090 gekocht en m'n 2080Ti verkocht. Heb een goede 900 euro toe moeten leggen. Rekening houdend met alle voorspelde leverproblemen en dit soort debiele prijzen denk ik dat dat geen verkeerde beslissing was.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
I'm with you!Zatoox schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:51:
Vanmiddag bij informatique een 3070 besteld. Orderbevestiging en track & trace ontvangen, echter nog geen verzendbewijs. Ben benieuwd.
VOLG DE ZENDING VAN INFORMATIQUE COMPUTERS EN COMPONENTEN BV
ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL
Hopelijk krijgt Informatique volgende week MSI kaarten. Ik sta op 5 voor de 3080 Suprim X.NLatuny schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:03:
Mijn RTX 3080 Gaming X trio is er bijna![]()
[Afbeelding]
♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡
Azerty heeft nu een aantal 3090's liggen... vanaf 1.999 euroDareFace schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:27:
[...]
[...]
Volgens mij is Azerty nog een van de weinige die nog "redelijke" prijzen hanteert en ook nog levert

Die drukken er nu dus ook een paar honderd euro op.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
niemand bij alternate belgie die kaarten krijgt? wat is er daar gaande?
ze aanvaarden ook geen preorders meer..
ze aanvaarden ook geen preorders meer..
[ Voor 22% gewijzigd door Saalokin op 22-01-2021 23:10 ]
Laat maar weten of jij wel vanavond nog een verzendbewijs ontvangt, dan zal ik dit ook doen, mocht je dit willen natuurlijk.
Hallo buurman, ik sta op #2. Het valt mij wel op (aangezien ik al langer dan een week op #2 sta) dat ze al enige tijd niks binnen krijgen, terwijl de weken ervoor de kaart best vaak binnen kwam. Zo'n 2 a 3 per week gemiddeld. Hopelijk zijn we snel aan de beurt!NLatuny schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:03:
Mijn RTX 3080 Gaming X trio is er bijna![]()
[Afbeelding]
Groeten uit de buurt. Ik stond woensdag op #10, zelfde kaart. Vorige maand stond ik op #17, ik verwacht daardoor misschien toch ~anderhalve maand te moeten wachten.Sharona schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:07:
[...]
Hopelijk krijgt Informatique volgende week MSI kaarten. Ik sta op 5 voor de 3080 Suprim X.
Dit is dus niet zo. De prijs wat de eindklant heeft betaald mag de msrp prijs niet overstijgen. Dat corrigeren ze dus. Stel dat de msrp voor een 3080 ftw3 ultra 950 euro is, maar je hebt 1100 betaald; dan telt dat prijsverschil niet mee. Ze zijn niet gek helaas.Timx2 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 16:00:
[...]
Nu 1400,- neerleggen bij evga betekent dat je voor een paar honderd euro kunt upgraden naar een 3090 voor mrsp via evga.com, als de klant dat van plan is, dan is het nog niet zo dom... Dan is eerder evga de dupe...
If the purchase price paid on your invoice (less any discounts) exceeds the MSRP of your product when you submit for a Step-Up, then the Price Paid for Product will be adjusted to match the product's current MSRP.
Even de juiste site erbij halen, voor de EU gelden andere regels dan de us. Dit is inmiddels meermaals foutief voorbij gekomen in dit topic helaas.Schurkzor schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 04:01:
Dit is dus niet zo. De prijs wat de eindklant heeft betaald mag de msrp prijs niet overstijgen. Dat corrigeren ze dus. Stel dat de msrp voor een 3080 ftw3 ultra 950 euro is, maar je hebt 1100 betaald; dan telt dat prijsverschil niet mee. Ze zijn niet gek helaas.
https://eu.evga.com/support/stepup/
Dat kan. Ik denk zelf dat de kans er misschien in ligt omdat andere winkels deze week MSI hebben gehad. Dus er zijn kaarten opgestuurd, misschien komt Informatique nog aan bod. Ik weet dat dit helemaal niks zegt, want je kan er helemaal geen logica op gooien, maar goed, ik hoop het toch.Waswat schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 02:06:
[...]
Groeten uit de buurt. Ik stond woensdag op #10, zelfde kaart. Vorige maand stond ik op #17, ik verwacht daardoor misschien toch ~anderhalve maand te moeten wachten.

Dat laatste is niet helemaal waar. Een paar pagina's terug heb ik een uitleg gegeven over hoe prijzen en leveringen tot stand komen.Sharona schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:51:
[...]
Dat kan. Ik denk zelf dat de kans er misschien in ligt omdat andere winkels deze week MSI hebben gehad. Dus er zijn kaarten opgestuurd, misschien komt Informatique nog aan bod. Ik weet dat dit helemaal niks zegt, want je kan er helemaal geen logica op gooien, maar goed, ik hoop het toch.
Leveringen gaan als 1e naar de Nvidea partners
https://www.nvidia.com/nl...s/30-series/rtx-3090/#wtb
De partners:
- Alternate
- Azerty
- Megekko
- Paradigit
'andere' partners:
- 4Launch
- cdromland
Heeft iemand deze maand een videokaart geleverd gekregen van Centralpoint?
De leveringsdatum bij mij verschuift steeds met 1 dag verder voor een Msi 3080 Ventus 3x.
De leveringsdatum bij mij verschuift steeds met 1 dag verder voor een Msi 3080 Ventus 3x.

Uhh. Ja, ik weet wie de partners zijn en dat Informatique hier niet bij hoort.MightyMike87 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:56:
[...]
Dat laatste is niet helemaal waar. Een paar pagina's terug heb ik een uitleg gegeven over hoe prijzen en leveringen tot stand komen.
Leveringen gaan als 1e naar de
Nvidea partners
: https://www.nvidia.com/nl...s/30-series/rtx-3090/#wtb
De partners:
- Alternate
- Azerty
- Megekko
- Paradigit
'andere' partners:
- 4Launch
- cdromland
Informatique kreeg gisteren best een grote lading aan Gigabyte kaarten. Ze stonden er zelf van versteld las ik hier. Het is dus soms toch nog verrassend wat er gebeurt en het is moeilijk te voorspellen hoe het gaat lopen qua wat er die week aan komt waaien en bij wie. Dat bedoelde ik meer. Informatique is geen partner, maar ze krijgen wel gewoon wat binnen.
En met mij erbij maakt het 3, als het goed is krijg ik die kaart vandaag binnen
I, a stranger and afraid in a world I never made...
informatiqeu is partner van gigabyte
Ah, dat wist ik niet.lou louis schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:12:
informatiqeu is partner van gigabyte
Helaas had je gelijk. Vanochtend nogmaals gebeld en ze gaven inderdaad aan dat hij al verzonden had moeten zijn als het goed was gegaan... Inmiddels geannuleerd en weer op jacht naar een andere.predator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:36:
[...]
Ik vrees dat je er dan naast valt, iedereen zal toch shipment voor morgen gekozen hebben?
Ik hoop voor je van niet. Zullen weer wel een kleine 100 teleurgestelde mensen afgescheept worden...
Stille genieter
Weet jij dan ook hoe een winkel als sicomputers aan kaarten komt? Ik heb daar een kaart in pre order staan. Maar kunnen zij dan überhaupt wel aan kaarten komen momenteel?MightyMike87 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 08:56:
[...]
Dat laatste is niet helemaal waar. Een paar pagina's terug heb ik een uitleg gegeven over hoe prijzen en leveringen tot stand komen.
Leveringen gaan als 1e naar de Nvidea partners
https://www.nvidia.com/nl...s/30-series/rtx-3090/#wtb
De partners:
- Alternate
- Azerty
- Megekko
- Paradigit
'andere' partners:
- 4Launch
- cdromland
komen er eigenlijk wel ergens Asus TUF 3070 kaarten binnen?
sta bij Azerty op de lijst (nr. 265) maar zie daar niet veel beweging in komen
heb bij Megekko op 30/12 ook twee be quiet! Pure Base 500DX Black Midi Tower's besteld die levering is ook al drie keer uitgesteld, nu weer tot 29/01 wist niet dat er daar ook problemen bij waren
sta bij Azerty op de lijst (nr. 265) maar zie daar niet veel beweging in komen
heb bij Megekko op 30/12 ook twee be quiet! Pure Base 500DX Black Midi Tower's besteld die levering is ook al drie keer uitgesteld, nu weer tot 29/01 wist niet dat er daar ook problemen bij waren
Ja klopt, gaat wat minder snel afgelopen 3 weken. December ging wel aardig.BasSav schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 00:04:
[...]
Hallo buurman, ik sta op #2. Het valt mij wel op (aangezien ik al langer dan een week op #2 sta) dat ze al enige tijd niks binnen krijgen, terwijl de weken ervoor de kaart best vaak binnen kwam. Zo'n 2 a 3 per week gemiddeld. Hopelijk zijn we snel aan de beurt!
Had wel gehoopt dat de wachtlijst in het nieuwe jaar wat vlotter zou doorstromen.
Maar sta nog heerlijk op plekje 127 bij Alternate voor de 3080 TuF dat is minder dan 10 plekjes opgeschoven sinds 1 jan..
Maar sta nog heerlijk op plekje 127 bij Alternate voor de 3080 TuF dat is minder dan 10 plekjes opgeschoven sinds 1 jan..
- Sleep is for the Weak -
Nog steeds niks ontvangenpredator0235 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Voor zover ik weet halen zij in principe via dezelfde leveranciers de kaarten binnen. Alleen volgens mij is het zo dat Nvidia partners een veel groter aandeel van die kaarten krijgen dan SI. Ik denk alleen dat een winkel als SI nog via een tussenstop bij de grote distributeurs haalt, dus via een tussenleverancier ipv gelijk bij de grote bedrijven. Maar zeker weten doe ik dat niet.huntedjohan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:54:
[...]
Weet jij dan ook hoe een winkel als sicomputers aan kaarten komt? Ik heb daar een kaart in pre order staan. Maar kunnen zij dan überhaupt wel aan kaarten komen momenteel?
En je gaat ook niets meer ontvangen. Ik heb zojuist ook maar gebeld naar CB (zoals @Ultismash ) en alles is gisteren al uitgeleverd. Bij Tweakers waren er minimaal 6 besteld, betaald en bevestigd (GoT en Discord), allemaal niet geleverd.
Bel je niet dan blijft de bestelling in backorder staan. Echter hanteren ze geen wachtrij en indicatie over nieuwe leveringen hebben ze niet. Kan dus ook zomaar ergens in september 2022 zijn.
Ze wisten dus al gisteren dat ze niet gingen leveren, alles anders over we zijn er nog mee bezig is een slap excuus.
Dit is dus elke keer bij CB en de enige die winnen zijn de bots en scalpers (check V&A en Marktplaats maar, vrijwel meteen na de drop staan ze daar al op voor minimaal 200 meer). Heb ook een leuke review achter gelaten en ga hier ook nooit meer iets halen, kunt mij niet vertellen dat je een bestelproces niet zo kunt inrichten dat dit niet mogelijk is (een product tot soms wel 5 keer laten bestellen en betalen, dit is een eind vorig jaar gebeurt).
Ik was er al bang voor en helaas is het dus gebeurt
Gelukkig komen de pallets nog binnen bij Megekko en Azerty volgende week en lijkt het volgens de sheet dat de backorders ruimte geven voor vrije voorraad.
Je weet dat dit ook bij azerty alternate en megekko gebeurd? Online zien en tijdens het afrekenen er toch naast grijpen. Gebeurs niet enkel bij coolblue.nl.Postman schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:35:
[...]
En je gaat ook niets meer ontvangen. Ik heb zojuist ook maar gebeld naar CB (zoals @Ultismash ) en alles is gisteren al uitgeleverd. Bij Tweakers waren er minimaal 6 besteld, betaald en bevestigd (GoT en Discord), allemaal niet geleverd.
Bel je niet dan blijft de bestelling in backorder staan. Echter hanteren ze geen wachtrij en indicatie over nieuwe leveringen hebben ze niet. Kan dus ook zomaar ergens in september 2022 zijn.
Ze wisten dus al gisteren dat ze niet gingen leveren, alles anders over we zijn er nog mee bezig is een slap excuus.
Dit is dus elke keer bij CB en de enige die winnen zijn de bots en scalpers (check V&A en Marktplaats maar, vrijwel meteen na de drop staan ze daar al op voor minimaal 200 meer). Heb ook een leuke review achter gelaten en ga hier ook nooit meer iets halen, kunt mij niet vertellen dat je een bestelproces niet zo kunt inrichten dat dit niet mogelijk is (een product tot soms wel 5 keer laten bestellen en betalen, dit is een eind vorig jaar gebeurt).
Ik was er al bang voor en helaas is het dus gebeurt
Gelukkig komen de pallets nog binnen bij Megekko en Azerty volgende week en lijkt het volgens de sheet dat de backorders ruimte geven voor vrije voorraad.
Klopt, vanavond komt hij binnen via DHL als het goed is.Milo44 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:08:
[...]
En met mij erbij maakt het 3, als het goed is krijg ik die kaart vandaag binnen
Update!
Voor de Asus ROG Strix 3080 OC ben ik zo net bij Alternate.be van plaats 31 naar 24 gegaan (18 sept besteld). Na maanden geen beweging hebben ze er eindelijk 7 kunnen bemachtigen.
Tegen dit tempo krijg ik de mijne misschien nog voor het einde van de zomer
Voor de Asus ROG Strix 3080 OC ben ik zo net bij Alternate.be van plaats 31 naar 24 gegaan (18 sept besteld). Na maanden geen beweging hebben ze er eindelijk 7 kunnen bemachtigen.
Tegen dit tempo krijg ik de mijne misschien nog voor het einde van de zomer

En dit is waarom iedereen zo lang in de wachtrij staat en te veel moeten betalen

Sinterklaas wil bier !
xpost
:fill(white):strip_exif()/f/image/KzV4rMKAel8rwJY5gtKLzMjh.png?f=user_large)
2080super was al best wel groot, vond ik.
/f/image/mFV4HI7sByRJMM5B2qTlvInj.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/KzV4rMKAel8rwJY5gtKLzMjh.png?f=user_large)
2080super was al best wel groot, vond ik.
/f/image/mFV4HI7sByRJMM5B2qTlvInj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 23-01-2021 11:15 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Precies tijdens het afrekenen.daveytje schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Je weet dat dit ook bij azerty alternate en megekko gebeurd? Online zien en tijdens het afrekenen er toch naast grijpen. Gebeurs niet enkel bij coolblue.nl.
Niet betalen, bevestiging krijgen, status inpakken geven en vervolgens niets meer laten horen. Als je niet zelf contact op neemt blijf je dus wachten tot je een ons weegt. Is toch echt een heel andere manier dan al voor het geld incasseren een melding geven dat er geen voorraad is.
Ook bij die andere winkels gebeurd dat. Na betalen onee we hebben hem niet meer..Postman schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:24:
[...]
Precies tijdens het afrekenen.
Niet betalen, bevestiging krijgen, status inpakken geven en vervolgens niets meer laten horen. Als je niet zelf contact op neemt blijf je dus wachten tot je een ons weegt. Is toch echt een heel andere manier dan al voor het geld incasseren een melding geven dat er geen voorraad is.
-
[ Voor 99% gewijzigd door icelife op 22-12-2021 12:18 ]
Ik ben van plek 9 naar 10 gegaan: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC op Azerty. Ah well, jammer maar gebeurt vaker zag ik.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ja, had hetzelfde.Soepstengel schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:
Ik ben van plek 9 naar 10 gegaan: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC op Azerty. Ah well, jammer maar gebeurt vaker zag ik.
We gaan er dan maar vanuit dat dat een iemand is die nog langer staat te wachten
Hier ook terug wat achteruit gegaan bij azerty. Stond op 63 tot gisterenavondSoepstengel schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 65/137
Dat is apart. Ik sta al meer dan een week op 46. Er zijn dus 2 mensen tussen jou en mij bij gekomen.Mèllon030 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:32:
[...]
Hier ook terug wat achteruit gegaan bij azerty. Stond op 63 tot gisterenavond![]()
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 65/137
[ Voor 21% gewijzigd door Sennie121 op 23-01-2021 12:39 ]
Delft 3720 wp op Zuid-Oost met een Goodwe 3000D-NS
Ik sta de afgelopen 2 weken onveranderd op plaats 3, dus dat was geen levering helaas.Soepstengel schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:34:
Wordt wel weer tijd voor een levering van deze kaart, ze komen onaangekondigd binnen bij Azerty dus zou zo maar kunnen komende week. De vorige levering was slechts 2 stuks, hoop de volgende op minstens 3

En jij hebt ook juist gekeken of je niet naar achter gegaan bent? Of toevallig een andere kaart of iets?Sennie121 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:38:
[...]
Dat is apart. Ik sta al meer dan een week op 46. Er zijn dus 2 mensen tussen jou en mij bij gekomen.
Want anders is het idd wel heel erg vreemd en niet helemaal kosher
Had ze vorige week gebeld om mijn 3080 Suprim te annuleren, rep zei dat Gigabyte kaarten idd het vaaks worden geleverd en dat ie eerlijk gezegd geen MSI kaarten verwacht, hij zei het wel wat genuanceerder dan hoe ik het hier vertel. Ik heb gewoon mijn order bij Alternate voor zelfde kaart ook geannuleerd en bij Azerty besteld. Ben nummer 8 en sinds maandag zijn er dus 40 nieuwe orders daar voor de suprim 3080 hahaSharona schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:02:
[...]
Uhh. Ja, ik weet wie de partners zijn en dat Informatique hier niet bij hoort.
Informatique kreeg gisteren best een grote lading aan Gigabyte kaarten. Ze stonden er zelf van versteld las ik hier. Het is dus soms toch nog verrassend wat er gebeurt en het is moeilijk te voorspellen hoe het gaat lopen qua wat er die week aan komt waaien en bij wie. Dat bedoelde ik meer. Informatique is geen partner, maar ze krijgen wel gewoon wat binnen.
Dezelfde kaart. En ik kijk meerdere keren per dag dus als ik plaatsen naar voor of achter ben gegaan, zou ik dat wel gemerkt hebbenMèllon030 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:35:
[...]
En jij hebt ook juist gekeken of je niet naar achter gegaan bent? Of toevallig een andere kaart of iets?
Want anders is het idd wel heel erg vreemd en niet helemaal kosher
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 46/138
[ Voor 15% gewijzigd door Sennie121 op 23-01-2021 13:52 ]
Delft 3720 wp op Zuid-Oost met een Goodwe 3000D-NS
Dinsdag aangesloten in een nieuwe wachtrij bij Azerty na de ploselinge annulering van de MSI 3060 ti ventus 2x OC bij Megekko.
Wel stukken duurder uit natuurlijk, ben dan maar voor nog een paar tientjes extra gegaan en heb gegokt op Gigabyte omdat daar redelijk wat leveringen van lijken te zijn.
Nu dus in de rij voor de Gigabyte 3060 Ti GAMING OC PRO 8G bij Azerty. Dinsdag begonnen op plaats 51. Nu op plek 37. Dat schiet ten minste op. Het lijkt er op dat ze een levering hebben gehad. Wanneer de volgende komt... dat weten we natuurlijk niet.
Wel stukken duurder uit natuurlijk, ben dan maar voor nog een paar tientjes extra gegaan en heb gegokt op Gigabyte omdat daar redelijk wat leveringen van lijken te zijn.
Nu dus in de rij voor de Gigabyte 3060 Ti GAMING OC PRO 8G bij Azerty. Dinsdag begonnen op plaats 51. Nu op plek 37. Dat schiet ten minste op. Het lijkt er op dat ze een levering hebben gehad. Wanneer de volgende komt... dat weten we natuurlijk niet.
Ik wachtte zelf op mijn vervangende gigabyte RTX 3090 omdat vorige doa was ( keurig opgelost door Informatique en gelijk nieuwe in backorders gezet voor mij,) had zelf 2 maanden in mij hoofd maar nou wordt hij vandaag al geleverd (na 1 week)Sharona schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:02:
[...]
Uhh. Ja, ik weet wie de partners zijn en dat Informatique hier niet bij hoort.
Voor de geintresseerden RTX 3070 MSI gaming trio ; https://www.alternate.be/MSI/GeForce-RTX-3070-GAMING-X-TRIO-grafische-kaart/html/product/1683115?lk=21484
Oh echt?! Ik dacht ik doe deze rij omdat die het kortste was.MTBE schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:09:
[...]
Ik sta de afgelopen 2 weken onveranderd op plaats 3, dus dat was geen levering helaas.
Wordt wel weer tijd voor een levering van deze kaart, ze komen onaangekondigd binnen bij Azerty dus zou zo maar kunnen komende week. De vorige levering was slechts 2 stuks, hoop de volgende op minstens 3
Maar wel gek dat jij niet naar achteren bent gezet, dan is er dus één tussen gekomen?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
FF gecheckt en weer verwonderd.uSo-Dragon schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:16:
Voor de geintresseerden RTX 3070 MSI gaming trio ; https://www.alternate.be/MSI/GeForce-RTX-3070-GAMING-X-TRIO-grafische-kaart/html/product/1683115?lk=21484
Een van de minste 3070's ook.
Als je kunt, beter wachten op een nieuwe drop Gigabyte bij Informatique.
De 3070 Vision OC is daar te reserveren voor € 750. Betere VRM's en hogere powerlimit. En het lijkt of ze de zelfde prijs blijven hanteren als ie wel op voorraad is voor als je niet in de wachtrij wil.
Resultaat poll van gisteren - 200 stemmen:

32% upgraden van 10xx-serie: bijna 1/3e van het totaal. Meer dan ik had verwacht! Op plek 2 'nieuw systeem', die had ik hoog verwacht idd
Zelf hoor ik bij de 17% upgraden van 9xx serie (MSI 970 Gaming)
En welke drie grapjurken hebben gekozen voor de 'heb al een 30xx, nog 1 erbij!' gekozen
Net overigens nog even mijn 'plekje' gecheckt, en nog steeds 12e (Alternate, voor een Gigabyte 3060 ti Gaming OC). Er mogen daar ook wel weer wat leveringen binnenkomen
32% upgraden van 10xx-serie: bijna 1/3e van het totaal. Meer dan ik had verwacht! Op plek 2 'nieuw systeem', die had ik hoog verwacht idd
En welke drie grapjurken hebben gekozen voor de 'heb al een 30xx, nog 1 erbij!' gekozen
Net overigens nog even mijn 'plekje' gecheckt, en nog steeds 12e (Alternate, voor een Gigabyte 3060 ti Gaming OC). Er mogen daar ook wel weer wat leveringen binnenkomen
[ Voor 0% gewijzigd door Remy op 23-01-2021 15:43 . Reden: 200 stemmen ]
Daar zullen ze zo hun leveranciers voor hebben. Dit zullen vermoedelijk doorgaans kleine piratenpartijen zijn daar waar het langs officiële kanalen vrij onwaarschijnlijk is dat ze zicht op levering hebben.huntedjohan schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:54:
[...]
Weet jij dan ook hoe een winkel als sicomputers aan kaarten komt? Ik heb daar een kaart in pre order staan. Maar kunnen zij dan überhaupt wel aan kaarten komen momenteel?
Altijd, 'overig' of 'anders' erbij zetten in dit soort polls imo. Altíjd!
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nja, ze hebben de kaarten besteld lijkt me, dus ze moeten ooit wel is komen. Wel grappig, want toen ik de vraag stelde zeiden ze dat ze MSI aan het einde van de maand januari verwachten, alleen dat ik hier niet op moest rekenen. Jouwe zegt helemaal niet. Een andere zei weer helemaal geen idee te hebben... Ze weten het gewoon niet denk ik.zafer94 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:47:
[...]
Had ze vorige week gebeld om mijn 3080 Suprim te annuleren, rep zei dat Gigabyte kaarten idd het vaaks worden geleverd en dat ie eerlijk gezegd geen MSI kaarten verwacht, hij zei het wel wat genuanceerder dan hoe ik het hier vertel. Ik heb gewoon mijn order bij Alternate voor zelfde kaart ook geannuleerd en bij Azerty besteld. Ben nummer 8 en sinds maandag zijn er dus 40 nieuwe orders daar voor de suprim 3080 haha
Ik heb toen voor Informatique gekozen omdat het toen der tijd €899 was in vergelijking tot de €1099 elders. Misschien wat langer wachten, helaas, maar ik heb er niet veel meer voor over. Het is immers een 3080.
Is de 3060 ti regelmatig op voorraad? Of zijn de wachtrijen gigantisch.
en waar is de beste plek nu om ergens te bestellen?
en waar is de beste plek nu om ergens te bestellen?
Bij Azerty:
https://azerty.nl/4414028
Inno3D GeForce RTX 3060 Ti iChill X3 RED -
Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4414028
€ 519,00
Great value award
Jouw positie 25/27
+/- 12 uur geleden besteld
Artikelnummer 4414028
€ 519,00
Great value award
Jouw positie 25/27
[ Voor 33% gewijzigd door Aavva op 23-01-2021 14:58 ]
net gevonden:
8GB MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC 8GB DDR6 : € 699 749
https://www.mindfactory.d...-OC-8GB-DDR6_1381655.html
iets van een 5+ stuks
8GB MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC 8GB DDR6 : € 699 749
https://www.mindfactory.d...-OC-8GB-DDR6_1381655.html
iets van een 5+ stuks
[ Voor 2% gewijzigd door mpauchet op 23-01-2021 15:18 . Reden: prijs aangepast ondertussen! ]
Ik had gekozen 'nieuw systeem' maar in principe is ook de optie upgrade 9xx serie van toepassing bij mij (oude 960GTX hierRemy schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:36:
Resultaat poll van gisteren - bijna 200 stemmen:
[Afbeelding]
32% upgraden van 10xx-serie: bijna 1/3e van het totaal. Meer dan ik had verwacht! Op plek 2 'nieuw systeem', die had ik hoog verwacht idd![]()
En welke drie grapjurken hebben gekozen voor de 'heb al een 30xx, nog 1 erbij!' gekozen![]()

Hetzelfde hier. Heb ook voor nieuw systeem gekozen omdat dit eigenlijk waar is. Maar 10xx was ook correct. Mijn oude 1060 draait in mijn nieuwe PC nu.uSo-Dragon schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:11:
[...]
Ik had gekozen 'nieuw systeem' maar in principe is ook de optie upgrade 9xx serie van toepassing bij mij (oude 960GTX hier)
Vandaag de INNO3D GeForce RTX 3080 ICHILL FROSTBITE besteld bij Alternate met liquid cooling block.
Gelijk maar 2de in de rij!
Ben benieuwd hoe snel die uitgeleverd wordt
Gelijk maar 2de in de rij!
Ben benieuwd hoe snel die uitgeleverd wordt
Ik heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat hun reactie zal zijn, kan er zelf geen verklaring voor bedenken.Sennie121 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 13:50:
[...]
Dezelfde kaart. En ik kijk meerdere keren per dag dus als ik plaatsen naar voor of achter ben gegaan, zou ik dat wel gemerkt hebben.
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 46/138
Weet iemand wanneer Alternate kaarten geleverd krijgt? Zijn er bepaalde dagen of is het gewoon random allemaal.
Bedankt voor het bijhouden van de lijsten. Ik ben inmiddels voorzien!
Vanmiddag ontvangen.
gigabyte 3080 OC Vision 10G.
Besteld op Azerty.
Succes voor alle wachtenden!
(wat een upgrade zeg, vanaf een 290XTX
Vanmiddag ontvangen.
gigabyte 3080 OC Vision 10G.
Besteld op Azerty.
Succes voor alle wachtenden!
(wat een upgrade zeg, vanaf een 290XTX
Ja same story en het ergste is nog al ruim een jaar nu draait me nieuwe PC nog op mijn oude 970. 🤣😷Sharona schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Hetzelfde hier. Heb ook voor nieuw systeem gekozen omdat dit eigenlijk waar is. Maar 10xx was ook correct. Mijn oude 1060 draait in mijn nieuwe PC nu.
Iemand een idee wat het verschil is tussen Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X3 en de X4 variant
CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Een week geleden bestelde je voor die prijs nog een MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio. Wat een prijzen johAavva schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:57:
Bij Azerty:
Artikelnummer 4414028
€ 519,00
Great value award
Jouw positie 25/27
Oeps las je post verkeerd en dacht dat je 1 vooruit was geschoven. Dus een levering van 1 stuks of een annulering, waarvan ik dus concludeerde dat dat een annulering was van iemand tussen ons.Soepstengel schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 14:22:
[...]
Oh echt?! Ik dacht ik doe deze rij omdat die het kortste was.
Maar wel gek dat jij niet naar achteren bent gezet, dan is er dus één tussen gekomen?
Maar inderdaad dit is nogal vreemd. Ik kan je verzekeren dat ik al 2 weken op plek 3 sta want ik check meerdere keren per dag neurotisch of er wat gebeurt.
Besteld op 29/12, sloot aan op plek 5
7/1 kreeg Azerty een levering van 2 stuks, sindsdien sta ik op plek 3.
Ik heb een Asus Rog Strix 3080 OC besteld bij Megekko op 09/12/2020 voor 899. Sta nu op 274 / 305. Ben ergens op plaats 340 begonnen. Volgens mij zijn alle plaatsen die ik ondertussen ben opgeschoven annuleringen geweest.
Ik vind het echt ongelofelijk dat het allemaal zo lang moet duren. En dan beginnen die winkels nog zelf hun prijzen op te drijven waardoor je al helemaal vast hangt aan je keuze. Annuleren betekend gewoon meer betalen op een ander.
Ik twijfel echter elke dag om een andere kortere wachtrij te kiezen, maar langs de andere kant heb ik geen zin om te moeten toegeven aan deze gekte.
Ik verwacht aan deze snelheid, of liever traagheid dat ik mijn kaart zo ergens binnen een jaar of 2 zal ontvangen. Tegen dan zal mijn gratis COD Black Ops spel en gratis jaar abonnement op Geforce Now ook wel al verlopen zijn...
Triestige boel allemaal
Ik vind het echt ongelofelijk dat het allemaal zo lang moet duren. En dan beginnen die winkels nog zelf hun prijzen op te drijven waardoor je al helemaal vast hangt aan je keuze. Annuleren betekend gewoon meer betalen op een ander.
Ik twijfel echter elke dag om een andere kortere wachtrij te kiezen, maar langs de andere kant heb ik geen zin om te moeten toegeven aan deze gekte.
Ik verwacht aan deze snelheid, of liever traagheid dat ik mijn kaart zo ergens binnen een jaar of 2 zal ontvangen. Tegen dan zal mijn gratis COD Black Ops spel en gratis jaar abonnement op Geforce Now ook wel al verlopen zijn...
Triestige boel allemaal
Tzt zal er wel een nieuwe actie zijn.vincentm400 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:28:
Ik heb een Asus Rog Strix 3080 OC besteld bij Megekko op 09/12/2020 voor 899. Sta nu op 274 / 305. Ben ergens op plaats 340 begonnen. Volgens mij zijn alle plaatsen die ik ondertussen ben opgeschoven annuleringen geweest.
Triestige boel allemaal
Lekker op Amazon.de bestellen, daar betaal je hetzelfde. Er zijn geregeld drops.vincentm400 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:28:
Triestige boel allemaal
Afgaande op https://www.inno3d.com/ne...ing%20software%20control.: 1 extra heatpipe en een extra fan in de breedte van de kaart. Qua dimensies is ie volgens mij ook iets breder en hoger.sharkforce schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:16:
Iemand een idee wat het verschil is tussen Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X3 en de X4 variant
Ahaa daar zit het dus in ThanksDoubleD91 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:45:
[...]
Afgaande op https://www.inno3d.com/ne...ing%20software%20control.: 1 extra heatpipe en een extra fan in de breedte van de kaart. Qua dimensies is ie volgens mij ook iets breder en hoger.
CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Drops op Amazon rond dezelfde prijs ??? Ik dacht dat daar alleen scalper prijzen werden gehanteerd. Geven die discord bots daar ook allerts voor ?MaZo schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:30:
[...]
Lekker op Amazon.de bestellen, daar betaal je hetzelfde. Er zijn geregeld drops.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Met € 900 bijleggen heb je minimaal € 1000 voor je 2080 Ti gekregen ?alexbl69 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 23:00:
[...]
Allemachtig wat een geld.
Heb vorige week op V/A een 3090 gekocht en m'n 2080Ti verkocht. Heb een goede 900 euro toe moeten leggen. Rekening houdend met alle voorspelde leverproblemen en dit soort debiele prijzen denk ik dat dat geen verkeerde beslissing was.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar...Gecertificeerd schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:22:
Weet iemand wanneer Alternate kaarten geleverd krijgt? Zijn er bepaalde dagen of is het gewoon random allemaal.
https://twitter.com/partalertvincentm400 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:02:
[...]
Drops op Amazon rond dezelfde prijs ??? Ik dacht dat daar alleen scalper prijzen werden gehanteerd. Geven die discord bots daar ook allerts voor ?
Ik sta nog steeds te wachten op de bezorger 😨, ze deden dit keer DHL bij mij (Informatique) en wordt vanavond pas rond half 9 geleverdMilo44 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:18:
Mijn 3070 Eagle OC die ik gisteren gekocht (gesniped) heb bij Informatique is zojuist netjes bezorgt
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Iedereen die nog aan het wachten is, houd nog ff vol!![]()
Hopelijk hebben jullie je kaart ook snel binnen
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |