[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 444 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
Yes, 4 plaatsen gezakt voor de Gigabyte Gaming OC Pro rtx 3060ti bij Alternate.nl. Ik stond een week stil op plek 11, eindelijk wat voortgang...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
https://m.alternate.nl/GI...aart/html/product/1688819
Gigabyte RTX 3070 vision oc direct leverbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Menniac schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:38:
[...]

Jemig zeg, wat een klotestreek. En zich maar verschuilen achter een geautomatiseerd systeem. Het lijkt de bloody overheid wel. :(
Die smoes heb ik ook al eens gehoord: voor een kleine 1000 eu aan onderdelen besteld, wordt levering vertraagd omdat het setje fans van 2 tientjes niet op voorraad is en dat zou irritant lang gaan duren (wilde graag tussen de feestdagen lekker bouwen). Konden niet de rest van de forse bestelling alvast opsturen, want 'dat kon niet in hun systeem'. Wat wel kon, fans cancellen. Dat gedaan, drie losse (dezelfde!) fans besteld die wel op voorraad waren, die had ik vervolgens nog eerder in huis dan de rest van de pc. Volgens mij is Megekko hard aan een nieuw systeem toe, want lijkt natuurlijk nergens op dat soort ongein.

Back ontopic (sorry): vandaag 5 plaatsjes opgeschoven bij Alternate voor de 3080 gaming oc, maar of dat nou levering of annulering is weet ik ook niet (Megekko heeft wat van die krengen uitgeleverd vandaag). Anyway, er zit na weken van stilstand weer een beetje beweging in, dat is tenminste iets.

edit: hier teruglezende heeft alternate ook eea van GB kunnen uitleveren. Nu hopen dat het een beetje op stoom komt

[ Voor 4% gewijzigd door pj_vr op 20-01-2021 00:22 ]

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miiv
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 11:09
stylezzz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Als ik de pricewatch moet geloven is die ocv1 versie heel kort na de launch gelanceerd, dus helemaal "nieuw" is die ook niet en waarschijnlijk ook al voorzien van een lange wachtrij.....
Ik stond bij Azerty op plaats 80 voor de oorspronkelijke versie van de MSI 3060ti Ventus 2x (non-ocv1). Heb mijn order geannuleerd en de nieuwe besteld, sta nu op plaats 18, dus dat schiet aardig op. Wel voor iets meer, maar dat is het me wel waard. Niet alleen voor de wachtrij overigens, de nieuwe kaart heeft ook maar één 8-pin connector nodig en is wat slanker.

Vraag me wel af wat Azerty gaat doen met alle mensen in de wachtrij voor de non-ocv1. Denk niet dat MSI er daar nog veel van gaat produceren. Megekko heeft die orders ook al geannuleerd las ik eerder in dit topic, dus dat voorspelt niet veel goeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icelife
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-10-2022
-

[ Voor 98% gewijzigd door icelife op 22-12-2021 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icelife
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-10-2022
-

[ Voor 99% gewijzigd door icelife op 22-12-2021 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Theodoor v B schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:24:
[...]Ik denk dat wij(consumenten) beter af zijn als vroeg bestelde kaarten(=(veel) lagere prijs) op V&A komen.
Openbaar voor iedereen ook voor de eerstvolgende in de rij. In de huidige situatie zou het het beste voor ons zijn dat niemand annuleert, maar doorverkoopt op V&A voor inkoop(hoop haken en ogen, weet ik, maar in theorie)
Alleen op korte termijn ja, maar vind het nog steeds voorkruipen in een rij waar mensen al mogelijk maanden in staan te wachten. Als je het voor een eerlijkere prijs wilt hebben kun je ook gewoon wachten tot er weer genoeg vrije voorraad is waarmee de prijs vanzelf zakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sharkforce
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 00:48
Menniac schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:31:
[...]

Nou, ik ben echt helemaal klaar met Megekko. In september bestel je een non-OC kaart en zit je met nog eens 77 andere mensen te wachten op iets dat zeer waarschijnlijk nooit geleverd gaat worden.

Dus ik wil overstappen naar een kaart die wél met enige regelmaat geleverd wordt. Maar dat kan helemaal niet bij Megekko, want je kunt bijna geen enkele kaart bestellen momenteel.

Ja, maar....ik wacht al vanaf september en zou toch hopen dat jullie een stukje klantvriendelijkheid cq coulance tonen en iets te willen regelen voor mij. Dan sluit ik graag achteraan in de wachtrij voor die andere kaart (want die valt best mee), maar dan heb je in ieder geval nog enig

Het spijt ons meneer, ons geautomatiseerde systeem laat dit niet toe. Het enige dat u kunt doen is annuleren en dan krijgt u netjes uw geld terug

En dus ook geen videokaart. WTF :(
Nou ze hadden gewoon veel eerder aan de bel moeten trekken bij de leverancier als je weken niets ontvangt hadden ze best navraag kunnen doen. 8)7
Kan bijna niet anders dat dit al veel langer bekend was bij hun |:(
Snap de teleurstelling heel goed :(

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundll.exe
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
miiv schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 00:26:
[...]

Ik stond bij Azerty op plaats 80 voor de oorspronkelijke versie van de MSI 3060ti Ventus 2x (non-ocv1). Heb mijn order geannuleerd en de nieuwe besteld, sta nu op plaats 18, dus dat schiet aardig op. Wel voor iets meer, maar dat is het me wel waard. Niet alleen voor de wachtrij overigens, de nieuwe kaart heeft ook maar één 8-pin connector nodig en is wat slanker.

Vraag me wel af wat Azerty gaat doen met alle mensen in de wachtrij voor de non-ocv1. Denk niet dat MSI er daar nog veel van gaat produceren. Megekko heeft die orders ook al geannuleerd las ik eerder in dit topic, dus dat voorspelt niet veel goeds...
Ik sta bij alternate al weken op plaats 63 of hoger, met de non-v1 versie (
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC), en heb er nu ook weinig vertrouwen meer in.

Helaas staat er op de AZERTY site nu "lervertermijn onbekend" bij de V1 versie. Kom je dan wel gewoon in een wachtrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Bij Alternate lijken er een aantal kaarten binnen te zijn gekomen van de Gigabyte 3060ti (GiBy 8GB D6 RTX 3060 Ti Gaming OC 8G).

Ik heb 6 januari besteld en stond toen op plek 33, maandag stond ik op 29 en nu (al) op 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
rundll.exe schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:34:
[...]

Ik sta bij alternate al weken op plaats 63 of hoger, met de non-v1 versie (
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC), en heb er nu ook weinig vertrouwen meer in.

Helaas staat er op de AZERTY site nu "lervertermijn onbekend" bij de V1 versie. Kom je dan wel gewoon in een wachtrij ?
De bestelling wordt gewoon afgehandeld en je krijgt een bevestiging met code waarmee je je positie in de wachtrij kunt bekijken. Ik ga er dus vanuit dat het in orde is. Denk omdat het een nieuwe SKU is dat ze nog niets concreet weten van de fabrikant over de levertermijn? De ocv1 stond volgens mij ook nog niet zolang online.

Enige is dus dat de ocv1 wel wat duurder is en nog onduidelijk wat er gebeurd met mensen in de wachtrij voor de non-ocv1, die hoogstwaarschijnlijk worden geannuleerd. Als die bijv. vooraan de rij worden geplaatst, wordt het alsnog wel even wachten. Zou wel netjes zijn, maar ook niet helemaal eerlijk gezien de ocv1 wat duurder is en mensen die deze inmiddels ook hebben besteld in veronderstelling zijn van een gunstige plaats in de wachtrij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Merijnicon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-08-2022
YES! net verzend bevestiging gekregen van Alternate voor mn Aorus 3080 extreme waterforce :-)
Als ik m binnen heb post ik t even. Ik hoop dat er meer mensen vandaag een goede morgen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Meh, al even geen MSI 3080 Trio's gezien bij Azerty :(

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itadori
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-03 13:00
zubidingasir schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Hmm en als ik hem nu bestel, denken jullie dat die dan deze week nog geleverd word? Zal dan niet echt een wachtrij zijn lijkt me
Dat weet ik niet. Alternate.nl had gisteren op hun website ook beschikbaar en zouden snel geleverd worden. Waren ook €6 goedkoper dan azerty, niet dat dat veel uitmaakt voor die prijs xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arboris
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 09:22
ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING
Besteld op 20 september 2020 bij Alternate NL

13-01-2021 plek 118
15-01-2021 plek 117
20-01-2021 plek 116

Zit al meer dan een maand zonder echt beweging in deze rij.
Ik zou er niet versteld van staan als er binnenkort een annulering van Alternate zelf komt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Goed, de verwachte leverdatum bij mij is weer verschoven. van 2-2 naar 18-2.
Met andere woorden, ze hebben geen idee wanneer die kaarten gaan komen. Net als de rest van de wereld.
Asus TUF 3080 Non OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
https://www.rueducommerce...&utm_campaign=Awin-public

Nog enkele 3070 in stock voor 650€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mèllon030
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-07 21:58
sharkforce schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 06:35:
[...]

Nou ze hadden gewoon veel eerder aan de bel moeten trekken bij de leverancier als je weken niets ontvangt hadden ze best navraag kunnen doen. 8)7
Kan bijna niet anders dat dit al veel langer bekend was bij hun |:(
Snap de teleurstelling heel goed :(
Ik heb de info dat MSI geen Ventus 2X meer ging leveren bij SI computers al midden vorige week gekregen...
Als SI computers het dan al wist, zal megekko ook wel al op de hoogte geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Remy schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 19:38:
[...]

Verrek, net even gekeken bij Alternate (Gigabyte 3060 ti Gaming OC, non-pro): vanochtend plek 17, nu plek 14. Er komt schot in de zaak na bijna 3 weken niks, behalve 3 annuleringen :)

Elke week 3 van dit model, dan heb ik de mijne over 4 a 5 weken. Valt me nog mee.
En plek 12 nu! Dat is 5 plekken in ~ 24 uur. In dit tempo is delivery zelfs over 2 a 3 weken. Lekker hoor :9~

Ik kan de snelle FPS al bijna voelen :+

Hoe loopt het met wachtrijen van andere kaarten bij Alternate? :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
https://www.cdromland.nl/...0-GAMING-OC-8G-Videokaart
3 op voorraad. Wel een tikkeltje duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stillen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 14:40
Remy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:20:
[...]

En plek 12 nu! Dat is 5 plekken in ~ 24 uur. In dit tempo is delivery zelfs over 2 a 3 weken. Lekker hoor :9~

Wel redelijk vorige week met meer dan 35 plekken gezakt op de MSI 3060ti x gaming trio.

Plek 7 voor paar dagen nu. Maar hoop deze week wat op te schieten met plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Remy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:20:
[...]

Ik sta in de rij voor de MSI 8GB D6 RTX 3060 Ti Ventus 2X OC. Vorige week 19 plekken opgeschoven in 1 dag. Dus die hebben levering gehad. Nu plekje 3 dus zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugglesNL
  • Laatst online: 18-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
Die stonden net op Ruedecommerce voor 649...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevani
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-09 20:13
Zonder te willen spiegelen, ik heb voor 849 een 3080 op de kop weten te tikken bij megekko, en nu zie je zelfs 3070's voor 1300 (!!) euro staan. Wat een idiote prijzen momenteel. Waar komt dat nou door? Ik heb het niet helemaal gevolgd. Schaarste oké, winkels die nog een eigen aandeel willen van X procent oké, maar zó veel? Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 11:22
De goedkoopste 3060 Ti (bij Azerty) was 439 euro maar is zojuist 499 geworden: https://azerty.nl/product...-x2-videokaart-8-gb-gddr6

Vraag me af of er nog wat Inno3d kaarten binnen gaan komen.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37
Mevani schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Zonder te willen spiegelen, ik heb voor 849 een 3080 op de kop weten te tikken bij megekko, en nu zie je zelfs 3070's voor 1300 (!!) euro staan. Wat een idiote prijzen momenteel. Waar komt dat nou door? Ik heb het niet helemaal gevolgd. Schaarste oké, winkels die nog een eigen aandeel willen van X procent oké, maar zó veel? Bijzonder.
Tja als mensen t blijven kopen waarom zou je dan niet de prijs omhoog krikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
ZelianGuy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Ik sta in de rij voor de MSI 8GB D6 RTX 3060 Ti Ventus 2X OC. Vorige week 19 plekken opgeschoven in 1 dag. Dus die hebben levering gehad. Nu plekje 3 dus zal niet lang meer duren.
Wil de anticipatie niet bederven, maar er zijn winkels die aangeven dat MSI de oorspronkelijke Ventus 2X niet meer gaat produceren/leveren: SP00K1E in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Daarentegen heeft bijvoorbeeld Azerty hier nog steeds niks over gecommuniceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWagen
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Soepstengel schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:42:
De goedkoopste 3060 Ti (bij Azerty) was 439 euro maar is zojuist 499 geworden: https://azerty.nl/product...-x2-videokaart-8-gb-gddr6

Vraag me af of er nog wat Inno3d kaarten binnen gaan komen.
Mijn 3080 x3 ligt al 6 weken bij Alternate / fabrikant vanwege een RMA (DOA).. Allicht helpt dat met het vormen van je conclusie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
miiv schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Wil de anticipatie niet bederven, maar er zijn winkels die aangeven dat MSI de oorspronkelijke Ventus 2X niet meer gaat produceren/leveren: SP00K1E in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Daarentegen heeft bijvoorbeeld Azerty hier nog steeds niks over gecommuniceerd...
Ik sta in de rij voor de "nieuwe" dus dat is dan mazzel. Had geen enkel idee wat het verschil was maar uiteindelijk goed gegokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miiv
ZelianGuy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Ik sta in de rij voor de "nieuwe" dus dat is dan mazzel. Had geen enkel idee wat het verschil was maar uiteindelijk goed gegokt.
Mooi zo! En goed om te weten dat er dus ook van de OCv1 gestaag leveringen binnen lijken te komen. :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:49
Mevani schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:42:
[...]

Dat komt inderdaad gewoon omdat mensen dat blijven betalen. Het begint bij een prijs van 100 euro extra en als dat werkt, proberen ze 200 euro en later weer 300 euro. Het blijft maar opstapelen zolang consumenten akkoord gaan. Ze zijn niet op vakantie gegaan, dus dan maar een 'fooi' van 100+ euro aan de computerwinkels. Ikzelf heb een bestelling voor de msrp en weiger om meer te betalen. Ik kan wel betere goede doelen bedenken dan die shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
icelife schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 00:33:
[...]

Sowieso, die pauper tent is een pakket van me kwijt geraakt via postnl - wilt me niks nieuws opsturen en ook geen tegemoetkoming geven. Haalt DHL en PostNL vervolgens door elkaar in mailverkeer, om te janken. Had wel beter verwacht van een speler zoals Megekko.
Megekko is mijn 3060ti die 7 dagen geleden is verzonden via PostNL ook kwijt. Hebben de PostNL recherche er nu op gezet. Kan 5-30 werkdagen duren 8)7

Heb jij je pakket of geld nog ooit terug gehad?

Ik had 2x een 3060ti besteld achter elkaar (tweede voor vriend) en die tweede was via DHL paar dagen later verstuurd maar wel dag erna binnen. Lijkt dus vooral met PostNL te maken te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
Shaflic schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:15:
[...]

Megekko is mijn 3060ti die 7 dagen geleden is verzonden via PostNL ook kwijt. Hebben de PostNL recherche er nu op gezet. Kan 5-30 werkdagen duren 8)7

Heb jij je pakket of geld nog ooit terug gehad?

Ik had 2x een 3060ti besteld achter elkaar (tweede voor vriend) en die tweede was via DHL paar dagen later verstuurd maar wel dag erna binnen. Lijkt dus vooral met PostNL te maken te hebben.
ER zijn ook genoeg verhalen over DHL die niet bezorgd/gejat zijn dus dat is een probleem bij alle bedrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
Raven_X3 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 01:48:
[...]

Alleen op korte termijn ja, maar vind het nog steeds voorkruipen in een rij waar mensen al mogelijk maanden in staan te wachten. Als je het voor een eerlijkere prijs wilt hebben kun je ook gewoon wachten tot er weer genoeg vrije voorraad is waarmee de prijs vanzelf zakt.
Da's ook weer zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdeB90
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-07 13:07
Op Alternate.nl vanochtend 5 plekken opgeschoven voor de Gigabyte 3080 Gaming OC!

Ik hoop nog een beetje dat ze verder gaan opschuiven vandaag want momenteel sta ik op plek 6. Echter zijn er in anderhalve maand nu pas 10 verstuurd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorbidMike
  • Laatst online: 23-09-2024
ZelianGuy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:20:
[...]

ER zijn ook genoeg verhalen over DHL die niet bezorgd/gejat zijn dus dat is een probleem bij alle bedrijven
Heh ja verbaast me niks bij DHL :D mijn laatste DHL pakket was op deze manier geleverd: niet aangebeld maar op een of andere manier wel het pand binnengekomen (misschien dat ze bij iemand anders ook moesten leveren?), pakketje bij de lift op mijn verdieping gezet, geen bevestigingsmail dat het verzonden of afgeleverd was. Ik wist compleet niet dat het überhaupt al geleverd was. Het pakket heeft bij die lift gestaan totdat iemand het bij mij aanbelde of die voor mij was, met het bericht dat hij bij de liftdeur stond. Geen idee hoe lang het daar gestaan heeft.
Vast mijn straf omdat ik altijd de trap pak :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NoThankYou schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:00:
[...]

Dat komt inderdaad gewoon omdat mensen dat blijven betalen. Het begint bij een prijs van 100 euro extra en als dat werkt, proberen ze 200 euro en later weer 300 euro. Het blijft maar opstapelen zolang consumenten akkoord gaan. Ze zijn niet op vakantie gegaan, dus dan maar een 'fooi' van 100+ euro aan de computerwinkels. Ikzelf heb een bestelling voor de msrp en weiger om meer te betalen. Ik kan wel betere goede doelen bedenken dan die shops.
Username checks out ;)

Ik heb hetzelfde hoor. Daarom blijft mijn MSI x3 ventus bestelling mooi staan voor €560. 40 euro meer dan MSRP voor een AIB kaart vind ik prima. Maar mooi niet voor €660 of nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Kan nog beter voor een RX6800 (XT) gaan. Die dingen komen vaker op de markt dan de groene tegenhanger. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanDykeBrown
ShellGhost schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:50:
Kan nog beter voor een RX6800 (XT) gaan. Die dingen komen vaker op de markt dan de groene tegenhanger. ;(
Als raytracing en dlss je niks boeit dan zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

VanDykeBrown schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Als raytracing en dlss je niks boeit dan zeker doen!
6800XT heeft gewoon raytraycing?
Dat het nog niet in veel games ondersteund word is wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Tuumke schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:56:
[...]
6800XT heeft gewoon raytraycing?
Dat het nog niet in veel games ondersteund word is wat anders..
Zoals je ziet in je link is een nog een behoorlijk verschil in performance mbt raytracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Shaflic schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Zoals je ziet in je link is een nog een behoorlijk verschil in performance mbt raytracing.
reviews: AMD Radeon RX 6800 en RX 6800 XT - Het Zen-moment voor Radeon
En in de real world is het verschil een stuk kleiner.

Maar dit is waaaay offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannon95
  • Laatst online: 08-11-2024
ik heb ook maar de 3070 Gaming OC van gigabyte besteld bij azerty. ik sta nu 2/2. aangezien deze kaart goed geleverd word verwacht ik dat dit niet zo lang gaat duren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidburn696
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 14:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 23-09 09:18
JdeB90 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:45:
Op Alternate.nl vanochtend 5 plekken opgeschoven voor de Gigabyte 3080 Gaming OC!

Ik hoop nog een beetje dat ze verder gaan opschuiven vandaag want momenteel sta ik op plek 6. Echter zijn er in anderhalve maand nu pas 10 verstuurd :O
Moet je dat op voorhand al betalen of kan je gewoon bestellen en op het moment dat het effectief binnenkomt betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1679871?
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677330?

ASUS GeForce RTX 3070 TUF GAMING OC voor 720
ASUS GeForce RTX 3070 ROG STRIX GAMING OC voor 814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdeB90
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-07 13:07
Rebbelx schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Moet je dat op voorhand al betalen of kan je gewoon bestellen en op het moment dat het effectief binnenkomt betalen ?
Je moet 'm direct betalen en sluit vervolgens aan in de wachtrij. Ik heb besteld op 2 november en begon volgens mij op plek 140. In drie maanden tijd dus 134 plekken opgeschoven door leveringen en annuleringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

3 plekken opgeschoven sinds 18-1
--------

MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 95/180
08-01-2021 besteld

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobTemp
  • Laatst online: 10-07-2021
Gigabyte RTX 3080 gaming OC besteld bij Alternate op 21-10-2020. Stond al weken op nr.3.
Gisteren mailtje gehad dat hij vandaag geleverd wordt. PostNL heeft hem net bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
  • Laatst online: 15-08 15:44
Tuumke schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:33:
3 plekken opgeschoven sinds 18-1
--------

MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 95/180
08-01-2021 besteld
In ieder geval 1 door mijn annulering. De SUPRIM stond ik ook voor in de wachtrij en die komt vandaag binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Tuumke welke shop? }:|

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Op 3 Januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij SiComputers voor de ASUS ROG Strix GeForce RTX 3070 OC.

Het is een systeem voor mijn schoonvader, dus ik heb er zelf geen haast bij.

Echter ben ik wel benieuwd of ik hem uiteindelijk voor de betaalde prijs krijg en wanneer.
Is voor zover mij duidelijk is geen wachtrij gedeelte oid, bij de kaart staat ook "Pre-order".

EDIT: @RobbieN Thnx, ga ik eens eventjes doen!

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 20-01-2021 11:53 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Milo44 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:44:
Op 3 Januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij SiComputers voor de ASUS ROG Strix GeForce RTX 3070 OC.

Het is een systeem voor mijn schoonvader, dus ik heb er zelf geen haast bij.

Echter ben ik wel benieuwd of ik hem uiteindelijk voor de betaalde prijs krijg en wanneer.
Is voor zover mij duidelijk is geen wachtrij gedeelte oid, bij de kaart staat ook "Pre-order".
Hi Milo44, in dit topic is daar al redelijk wat over geschreven. Het is afwachten of Sicomputers terug komt op de preorder prijs. De algemene voorwaarden van Sicomputers zou duidelijkheid moeten verschaffen of zij dit ook mogen doen. Mijn inziens staat dit niet concreet in de voorwaarden, maar op een paar punten is het ook weer onduidelijk. Het is afwachten dus.

Als je Sicomputers mailt krijg je netjes binnen een redelijke termijn te horen op welke plaats je staat in de wachtrij. Dat doen ze keurig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VanDykeBrown
RobbieN schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Hi Milo44, in dit topic is daar al redelijk wat over geschreven. Het is afwachten of Sicomputers terug komt op de preorder prijs. De algemene voorwaarden van Sicomputers zou duidelijkheid moeten verschaffen of zij dit ook mogen doen. Mijn inziens staat dit niet concreet in de voorwaarden, maar op een paar punten is het ook weer onduidelijk. Het is afwachten dus.
SI heeft iemand gemaild die de vraag had gesteld of ze de prijs konden verhogen bij een bestelling. SI heeft ontkent dat ze dat doen en het staat inderdaad ook niet in hun voorwaarden vermed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
RobbieN schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:50:
[...]

Als je Sicomputers mailt krijg je netjes binnen een redelijke termijn te horen op welke plaats je staat in de wachtrij. Dat doen ze keurig.
Zie mijn update. Ik heb sicomputers om uitleg gevraa3en gekregen. Het antwoord staat hier ergens tussen. Als je het niet kunt vinden stuur je maar pb.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:11
The wait is over!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdqD3ylhruKz72SH-QCuLC7_vdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jl2X0mG81F7X2HXlYoqcfv1w.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wist al wel dat deze generatie kaarten uit de kluiten gewassen is, maar wat een bakbeest :+

Gaat om een EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA. Op 22 december 2020 besteld bij Alternate.

Edit: Geen rode clownlips, die zijn gelukkig gewoon zwart.

[ Voor 19% gewijzigd door Hompu op 20-01-2021 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florisvk_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 25-09 10:07
Megekko vandaag:

Halverwege volgende week (week 4) verwachten wij onderstaande videokaarten:
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
ShellGhost schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:01:
[...]

reviews: AMD Radeon RX 6800 en RX 6800 XT - Het Zen-moment voor Radeon
En in de real world is het verschil een stuk kleiner.

Maar dit is waaaay offtopic.
Je linkt hier rasterization, het ging over raytracing. Real world raytracing lopen ze gewoon (flink) achter. Valt juist extra op als je ziet dat ze qua rasterization gelijk staan. Allemaal al lang bekend dit. En inderdaad offtopic.

Ik heb naast de 3080 Strix white (plaats 11) nu ook aangesloten bij de MSI 3080 Suprim X (plaats 22). Beide Azerty.

Ergens krijg ik het gevoel dat die Asus Strix White veel minder geleverd (gaat) wordt(en). Daarentegen zijn er afgelopen week behoorlijk wat Suprim X geleverd in verschillende shops. Sowieso lijkt MSI veel meer te leveren dan Asus hier in NL. Vooral afgelopen maand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Staartvin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 13:54
Even een update voor mensen die ook wachten op de Gigabyte 3070 Eagle (non OC). Ik heb besteld op 30 oktober (bij Megekko). Ik sta nu op plek 110. Verloop van mijn plek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBdI4f0iDwTKRkM4hc6AWeshWcQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2o6zHLdMcYJOWpEPjxPLzgWI.png?f=user_large

Ik heb het vermoeden dat er sinds eind december geen Eagles zijn binnengekomen en het allemaal annuleringen zijn (zie de richtingscoëfficiënt van de lijn rond eind december tot heden).

Ondertussen is de wachtrij verversen meer een spelletje geworden dan die videokaart krijgen ;-)

Update: zie ook net dat er volgende week nieuwe Eagles (non OC) binnenkomen bij Megekko. Ben benieuwd hoeveel dit er zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Staartvin op 20-01-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
florisvk_ schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:33:
Megekko vandaag:

We kunnen maar hopen dat er in België dan ook een levering komt (aorus master 3080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 09:44
Megekko vandaag:

WEER geen 3080 Eagle OC ... ik denk dat de kans vrijwel 0 gaat zijn dat ik die nog ga krijgen (plek 89)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• themash360
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:17
Staartvin schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:36:
Even een update voor mensen die ook wachten op de Gigabyte 3070 Eagle (non OC). Ik heb besteld op 30 oktober (bij Megekko). Ik sta nu op plek 110. Verloop van mijn plek:

[Afbeelding]

Ik heb het vermoeden dat er sinds eind december geen Eagles zijn binnengekomen en het allemaal annuleringen zijn (zie de richtingscoëfficiënt van de lijn rond eind december tot heden).

Ondertussen is de wachtrij verversen meer een spelletje geworden dan die videokaart krijgen ;-)

Update: zie ook net dat er volgende week nieuwe Eagles (non OC) binnenkomen bij Megekko. Ben benieuwd hoeveel dit er zijn.
Des te lager je komt des te minder annuleringen er zijn die jou helpen. Zou je kunnen proberen een quadratic fit te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 08:55
Megekko vandaag:

En weer geen 3080 Eagles, thanks Megekko.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rgamer145
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 16:39
Megekko vandaag:

Ben benieuwd of er genoeg 3070 eagle non-OC binnen komen. K sta in de top 10 :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Staartvin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 13:54
themash360 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:52:
[...]

Des te lager je komt des te minder annuleringen er zijn die jou helpen. Zou je kunnen proberen een quadratic fit te doen :+
Haha, een tweedegraads polynoom is diep triest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGehRRG_54MNUlQXdWI2TLX4RzU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5INbAOSmTkrqgB9uHqX6J7Mh.png?f=user_large

Vanaf nu is mijn aankoop bij Megekko een donatie geworden ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themash360
Staartvin schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Haha, een tweedegraads polynoom is diep triest:

[Afbeelding]

Vanaf nu is mijn aankoop bij Megekko een donatie geworden ;w
Haha bedankt voor de moeite, denk dat dit wel nauwkeurig aangeeft hoeveel plekken je opschuift dankzij annuleringen, maar gelukkig blijven leveringen lineair verminderingen geven ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-09 19:27
Op 17 september een Asus 3080 Rog Strix OC bij Alternate NL besteld, om 15:19 bevestigingsmail. Bij de komst van de wachtrijtool (paar dagen na launch) stond ik op plaats 72.

Sindsdien is er een keer een levering geweest van ongeveer 15-20 stuks. Vervolgens zijn er op 14 januari nog eens ~11 geleverd.

En vandaag ben ik weer 11 plekjes opgeschoven naar plek #18.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Bauer078 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:03:
Op 17 september een Asus 3080 Rog Strix OC bij Alternate NL besteld, om 15:19 bevestigingsmail. Bij de komst van de wachtrijtool (paar dagen na launch) stond ik op plaats 72.

Sindsdien is er een keer een levering geweest van ongeveer 15-20 stuks. Vervolgens zijn er op 14 januari nog eens ~11 geleverd.

En vandaag ben ik weer 11 plekjes opgeschoven naar plek #18.
hmmm, een lading Asus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
huntedjohan schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Zie mijn update. Ik heb sicomputers om uitleg gevraa3en gekregen. Het antwoord staat hier ergens tussen. Als je het niet kunt vinden stuur je maar pb.
Dank je wel! Ik heb je post inmiddels gevonden.
Ik heb de kaart ± voor de gegeven adviesprijs aangeschaft een aantal weken geleden, dus we gaan het zien.
Maar daar gaan we in eerste instantie natuurlijk niet vanuit en anders gooien we het openbaar he :+

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:35
WilliamP schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:48:
[...]

WEER geen 3080 Eagle OC ... ik denk dat de kans vrijwel 0 gaat zijn dat ik die nog ga krijgen (plek 89)
Keep the faith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-09 16:40
Megekko vandaag:

Voor de mensen met een 3060 Ti op hun wensenlijstje:

De RTX 3060 Ti Vision pas pasgeleden uitgebracht door Gigabyte: https://nl.hardware.info/...n-uitvoering-van-gigabyte

Ik kan hem ook nog niet vinden op de site van Megekko. Áls deze echt geleverd wordt, dan betekent dat dat er nog geen wachtrij is. Oftewel: misschien loont het om contact op te nemen met Megekko over deze kaart, wie weet kun je er alvast 1 reserveren. Of je gaat de rest van de week de Megekko-site continu refreshen :)

Kan ook zijn dat ze er 1500 euro voor gaan vragen natuurlijk. :+

Edit:

Artikel staat online, nog niet te bestellen:
https://www.megekko.nl/pr...i-VISION-OC-8G-Videokaart

[ Voor 8% gewijzigd door Victor Belli op 20-01-2021 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Victor Belli schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:25:
[...]

Voor de mensen met een 3060 Ti op hun wensenlijstje:

De RTX 3060 Ti Vision pas pasgeleden uitgebracht door Gigabyte: https://nl.hardware.info/...n-uitvoering-van-gigabyte

Ik kan hem ook nog niet vinden op de site van Megekko. Áls deze echt geleverd wordt, dan betekent dat dat er nog geen wachtrij is. Oftewel: misschien loont het om contact op te nemen met Megekko over deze kaart, wie weet kun je er alvast 1 reserveren. Of je gaat de rest van de week de Megekko-site continu refreshen :)

Kan ook zijn dat ze er 1500 euro voor gaan vragen natuurlijk. :+
Hoor het graag als hij te koop komt. De enige witte variant. En net de variant die ik wil _/-\o_

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pectacq
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 13:28
Ben vandaag met de 3080 tuf oc ca 38 naar 31gegaan bij alternate nl

Dus ik denk idd een asus drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:38
Anguish schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:05:
[...]
Klopt. Krijg ook de melding dat wachten voorbij is. Stond 12e voor de Rog Strix OC 3080. Besteld op 17 sept. Dan klinkt "het wachten is voorbij" niet overdreven :)

hmmm, een lading Asus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Laatst online: 08-09 12:56
Ok, weer een Alternate ervaring rijker.

Vannacht een RTX 3070 Vision OC besteld bij Alternate.
Deze stond het gehele bestelproces als direct leverbaar aangeduid.

Mail01: Bestelbevestiging
Mail02: Mededeling van verwerking van bestelling
Mail03: Mededeling "niet leverbaar" |:(

De wachttool geeft aan positie 06

Dus ik heb maar een klachtmail geschreven en de bestelling geannuleerd.

Moraal v/h verhaal: bestel niet bij Alternate als je direct een kaart wilt en geen twee weken op je geld terug wilt/kunt wachten om bv. bij een andere winkel een kaart te snipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30
Theodoor v B schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:44:

Moraal v/h verhaal: bestel niet bij Alternate als je direct een kaart wilt en geen twee weken op je geld terug wilt/kunt wachten om bv. bij een andere winkel een kaart te snipen.
Hebben de meeste webshops. Een bestelling is niet meteen een reservering. En als er dus meer zijn, die op dat moment bestellen, dan kun je naast de kaart grijpen. Althans dan krijg je hem niet direct.

Vergelijk ticketmaster waarbij jouw kaarten een 10 minuten worden vastgehouden

Maar leuk is anders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30
Megekko vandaag:

Geen aantallen genoemd.. Zou het dan zomaar kunnen zijn dat de wachtrijen bij Megekko opgelost worden voor deze kaarten.

Of ben ik dan te optimistisch 8)

Wel weer goed bericht. Sta 16e voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCP_8u0eXMhnHAJEK7IdeWTGDM4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsSk8SyWgjNnyQMyLvHIJXjO.jpg?f=fotoalbum_large

Yess!!

Mijn EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra van Alternate is gearriveerd.

Iedereeen succes met de zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-09 12:38
Misschien prettig om te weten voor sommigen die een ASUS kaart bij Alternate hebben besteld; Ze lijken vrijwel elke keer op woensdag en op vrijdag leveringen van ASUS kaarten te krijgen (los van de keren dat er totaal geen levering is geweest). Lijkt erop dat dat de standaard leverdagen zijn.

(mocht iemand er wat aan hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperduck78
  • Laatst online: 21-03 15:13
Pectacq schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:32:
[...]

Ben vandaag met de 3080 tuf oc ca 38 naar 31gegaan bij alternate nl

Dus ik denk idd een asus drop
Hmm, zegt natuurlijk niks over leveringen bij andere shops. Maar ik hoop toch van harte dat Asus op zeer korte termijn wat meer 3080 kaarten gaat leveren. Ik sta op het moment bij Azerty op 127/148 voor de Asus TUF 3080 OC en op 32/87 voor de Asus TUF 3080 non-OC. Ik kan natuurlijk nog even met mijn 1070 door, maar op 1440p 144hz wordt het wel erg spannend. Ik mag graag met met de hoogst mogelijke instellingen spelen.

Strava Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ko3kie
  • Laatst online: 30-03 22:41
Zondag een INNO3D 3080 ICHILL X4 videokaart besteld voor €859,- bij Azerty. Maandagochtend een mail gestuurd over een wijziging naar een goedkoper X3 model van €849,-.

Vandaag zijn de prijzen omhoog gegooid (€919 en €909) en is de wijziging pas doorgevoerd en moet ik volgens hen €50,- bijbetalen. Dit terwijl het verschil tussen de twee producten nog steeds €10 is. Gebeld met de klantenservice, heeft overlegd met collega en volgens hen klopt het omdat ze rekenen met dagprijzen en kunnen het dus niet aanpassen.

Ben ik nou gek? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
ko3kie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:35:
Zondag een INNO3D 3080 ICHILL X4 videokaart besteld voor €859,- bij Azerty. Maandagochtend een mail gestuurd over een wijziging naar een goedkoper X3 model van €849,-.

Vandaag zijn de prijzen omhoog gegooid (€919 en €909) en is de wijziging pas doorgevoerd en moet ik volgens hen €50,- bijbetalen. Dit terwijl het verschil tussen de twee producten nog steeds €10 is. Gebeld met de klantenservice, heeft overlegd met collega en volgens hen klopt het omdat ze rekenen met dagprijzen en kunnen het dus niet aanpassen.

Heel goed hun Algemene Voorwaarden gaan doorspitten om te kijken of er staat dat ze de prijzen mogen aanpassen. En of er staat dan consumenten er dan voor mogen kiezen om hun order te annuleren, gratis.
Als dat er niet expliciet in staat hebben ze vet pech en moeten ze leveren tegen de prijs die in de order bevestiging staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Theodoor v B schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:44:

Ik heb een TUF 3060Ti besteld op precies deze manier en ik heb mijn kaart gewoon ontvangen. Ik denk dat je pech gehad hebt.

Kan overigens ook bevestigen dat de wachtrij voor de STRIX 3080 OC weer met 9 gezakt is bij Alternate. Lijkt op een kleine levering, maar kunnen annuleringen zijn natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door EldraziKlap op 20-01-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themash360
ko3kie schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:35:

Dus ze plaatsen je in de rij voor een goedkoper model en vragen je om 50,- bij te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

themash360 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Dus ze plaatsen je in de rij voor een goedkoper model en vragen je om 50,- bij te betalen?
De prijs was na zijn mail alweer omhoog gegaan...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mediokas
Mijn moment is aangebroken, hij is eindelijk binnen! En mijn reactie was als de reactie van mijn vrouw toen ze m'n broek open deed: Wow dat ding is massive!

Mede dankzij posts hier, heb ik in de juiste wachtrij plaatsgenomen en vandaag mijn 3080 SUPRIM X in ontvangst mogen nemen, bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gg4fpi6dvgE3DiGMyMv5EFBY2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icPIuoiurnImIywthB7RbJuA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKNIBF-uN7e7BLjE15ApaPq8ArU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3CktQ6F74V0EUYxv6z07c0YC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN0TOPmLbAJEXBjQmJCDaD1PCxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zl7hhrJqyV2zk4uLw1Tu4S2I.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-3OdsyJ-zP0oHQ0V6U_Kexe8e4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HYwnfsvgMnnwWwoPxLKkETg8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
**Azerty**: Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4 (€699,00) changed to Available (URL: https://azerty.nl/product/inno3d/4369725)

**Azerty**: Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 (€685,00) changed to Available (URL: https://azerty.nl/product/inno3d/4369726)

**Alternate NL**: MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO (€749) changed to Available (URL: https://alternate.nl/MSI/...art/html/product/1683115?)

[ Voor 26% gewijzigd door maikie61 op 20-01-2021 14:54 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Heeft iemand een idee hoe het gaat werken met preorders uit december die nog voor de "oude" prijs geplaatst zijn? Gaan webshops deze kaarten nog leveren voor de betaalde prijs? Ik kan me voorstellen dat de inkoopprijzen ook flink gestegen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko3kie
  • Laatst online: 30-03 22:41
ShellGhost schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:38:
[...]

Heel goed hun Algemene Voorwaarden gaan doorspitten om te kijken of er staat dat ze de prijzen mogen aanpassen. En of er staat dan consumenten er dan voor mogen kiezen om hun order te annuleren, gratis.
Als dat er niet expliciet in staat hebben ze vet pech en moeten ze leveren tegen de prijs die in de order bevestiging staat.
Thanks, ik heb mijn order geannuleerd omdat ze het niet kunnen wijzigen voor het prijsverschil.
Tuumke schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:51:
[...]

De prijs was na zijn mail alweer omhoog gegaan...
De prijs is vandaag pas omhoog gegaan, ik had het gisteren nog gecheckt. Maar omdat ze twee dagen deden over de wijziging moet ik €50 bijbetalen.
themash360 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Klopt. In plaats van dat ik €10 terug zou krijgen voor het overstappen naar het goedkopere model :?

[ Voor 29% gewijzigd door ko3kie op 20-01-2021 14:59 . Reden: Extra verduidelijking ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

JoepD schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:54:
Heeft iemand een idee hoe het gaat werken met preorders uit december die nog voor de "oude" prijs geplaatst zijn? Gaan webshops deze kaarten nog leveren voor de betaalde prijs? Ik kan me voorstellen dat de inkoopprijzen ook flink gestegen zijn.
Ze zijn verplicht te leveren voor die aankoopprijs. Dat de inkoopprijzen stijgen (is geen feit, geen bewijs van) kan, maar daar moeten ze zelf rekening mee houden in hun marges. Dat ze dat doorberekenen... nouja dat merken we met de huidige prijzen tov 3 a 4 weken geleden ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShellGhost
Remy schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Ze zijn verplicht te leveren voor die aankoopprijs. Dat de inkoopprijzen stijgen (is geen feit, geen bewijs van) kan, maar daar moeten ze zelf rekening mee houden in hun marges. Dat ze dat doorberekenen... nouja dat merken we met de huidige prijzen tov 3 a 4 weken geleden ;)
Dat zijn ze niet.
Als er in de Algemene Voorwaarden staat dat ze de prijzen mogen aanpassen als de order al geplaatst is en! als er bij staat dat de consument dan de order kosteloos mag opzeggen en het geld binnen 14 dagen retour is mag het.
Ik heb dit al meerdere keren gepost, incluis link. Misschien een idee om dat in de Topic Warning te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOM
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-06 14:16
Mediokas schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:51:
Mijn moment is aangebroken, hij is eindelijk binnen! En mijn reactie was als de reactie van mijn vrouw toen ze m'n broek open deed: Wow dat ding is massive!

Mede dankzij posts hier, heb ik in de juiste wachtrij plaatsgenomen en vandaag mijn 3080 SUPRIM X in ontvangst mogen nemen, bedankt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ziekkkk, waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yahya.faron
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-08 11:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ldiJaghwOCoBOlZ_BBgVTxTm7u4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c0jUAfXa1w8gJVscNAu41GRv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:36

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ShellGhost schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:14:
[...]

Dat zijn ze niet.
Als er in de Algemene Voorwaarden staat dat ze de prijzen mogen aanpassen als de order al geplaatst is en! als er bij staat dat de consument dan de order kosteloos mag opzeggen en het geld binnen 14 dagen retour is mag het.
Ik heb dit al meerdere keren gepost, incluis link. Misschien een idee om dat in de Topic Warning te zetten?
En even voor de volledigheid voor iedereen die dat wil:
Heb je al een prijsafspraak? Dan mag de ondernemer de prijs alleen veranderen als dat in de algemene voorwaarden staat.
En een prijsafspraak is dus het doen van een bestelling en de betaling hebben verricht. Kortom; ze moeten het in hun eigen algemene voorwaarden hebben staan en anders kunnen ze niks doorberekenen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
BartOM schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:19:
[...]

ziekkkk, waar heb je hem gekocht?
Azerty. Besteld op 15-01, dus uiteindelijk snel gegaan. Ik zag hier op dit topic de tip om voor deze te gaan, geen spijt van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcello_87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-07 16:51
In Duitsland is vanmiddag de prijs voor de Nvidia 30xx FE modellen met €20,- verhoogd :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesleyherben
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 21:43
EldraziKlap schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:41:
[...]

Ik heb een TUF 3060Ti besteld op precies deze manier en ik heb mijn kaart gewoon ontvangen. Ik denk dat je pech gehad hebt.

Kan overigens ook bevestigen dat de wachtrij voor de STRIX 3080 OC weer met 9 gezakt is bij Alternate. Lijkt op een kleine levering, maar kunnen annuleringen zijn natuurlijk.
Ik kan bevestigen dat er minimaal 10 zijn bezorgd, ik stond op plaats 10 en er stond net dat het is verzonden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 21:56
Marcello_87 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:29:
In Duitsland is vanmiddag de prijs voor de Nvidia 30xx FE modellen met €20,- verhoogd :|
En waren die dan beschikbaar? Wat is jouw bron?
Pagina: 1 ... 444 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord