[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 442 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Hmmm, net een e-mail van Paradigit dat mijn MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G klaar is voor verzending. Via de mijn-omgeving nog weinig veranderingen. Hopelijk geen foutje. Plus net de DHL verzendbevestiging binnen ! Yeah !

Op 6 januari besteld voor 949 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Pino_666 op 18-01-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
schumi1986 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Je kan met elke kaart een stepup aanvragen.

Maar indien je naar een 3080 wilt stepuppen kun je dat alleen maar naar een 3080 FTW 3.0 ultra doen.
Maar daar doen we het natuurlijk niet voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2honest2myself
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08-10-2021
Niemand die een update heeft over de msi 3060ti gaming x trio bij Azerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidburn696
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 14:39
Iemand een idee of de EVGA RTX 3080 XC3 Ultra bij Alternate.be ook snel zal worden uitgeleverd nu ik zie dat er meerdere EVGA kaarten her en der verzonden worden. Sta op plaats 9 in de wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:11
Ik ben gisteren ook een van de gelukkigen geweest die een EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING geleverd krijgt van Alternate. Ik stond op plek 5 in de wachtrij.

Ik heb de verzendbevestiging al wel van Alternate. Maar als ik de track and trace bekijk geeft DHL aan: "ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL". Zijn er meer die dit hebben? Of hebben de anderen die een verzendbevestiging hebben gekregen voor deze kaart bij Alternate al wel een leveringsindicatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37
Hompu schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:48:
Ik ben gisteren ook een van de gelukkigen geweest die een EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING geleverd krijgt van Alternate. Ik stond op plek 5 in de wachtrij.

Ik heb de verzendbevestiging al wel van Alternate. Maar als ik de track and trace bekijk geeft DHL aan: "ZENDING IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL". Zijn er meer die dit hebben? Of hebben de anderen die een verzendbevestiging hebben gekregen voor deze kaart bij Alternate al wel een leveringsindicatie?
Ik zit in hetzelfde schuitje met een 3080 xc3 ultra... zending aangemeld bij DHL maar niet ontvangen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:37
VanDykeBrown schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:49:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje met een 3080 xc3 ultra... zending aangemeld bij DHL maar niet ontvangen
Geef het even, Alternate meld dat het verzonden is, dat is een administratieve handeling.uitgecheckt uit het magazijn. Daarna zal het naar DHL gebracht/opgehaald moeten worden, daar wordt het pas 'ontvangen' als het is gescand. Daartussen zit het nu. En dan hebben we het nog niet over de tijd die er voro nodig is om het van de scan naar jouw beeldscherm te krijgen.

Het is pas weg als er meerdere dagen over heen gaan, voordat het niet ontvangen is door DHL.

Getting too old for this shit

[ Voor 10% gewijzigd door sjakie66 op 19-01-2021 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mnugter
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 12:03
Hompu schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:48:

Zelfde hier, ook de verzendbevestiging gehad. Let wel op de tijd van je e-mail ;)

's avonds pas gestuurd, ik denk dat DHL simpelweg het pakket nog niet opgehaald heeft. Het zal vandaag (hopelijk snel) veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
sjakie66 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:54:
[...]

Geef het even, Alternate meld dat het verzonden is, dat is een administratieve handeling.uitgecheckt uit het magazijn. Daarna zal het naar DHL gebracht/opgehaald moeten worden, daar wordt het pas 'ontvangen' als het is gescand. Daartussen zit het nu. En dan hebben we het nog niet over de tijd die er voro nodig is om het van de scan naar jouw beeldscherm te krijgen.
Ja ik weet hoe het werkt, alleen meestal haalt dhl het savonds al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 21:11
VanDykeBrown schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:54:
[...]

Ja ik weet hoe het werkt, alleen meestal haalt dhl het savonds al op.
Ik ben ook in deze veronderstelling inderdaad. Anyway, scheelt dat ik dus niet de enige ben :+

Nou ontvang ik niet vaak pakketjes via DHL. Bij Postnl heb je de avond van tevoren wel een indicatie. Maar even afwachten dus.

Edit: Ik sta voor de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO nog op plek 96/182 bij Azerty. Als ik de EVGA ontvang voor de MSI, wat me logisch lijkt, ga ik die annuleren en komt daar dus een plekje vrij in de wachtrij.

[ Voor 19% gewijzigd door Hompu op 19-01-2021 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSMKenny
  • Laatst online: 06-07-2021
Niemand een update over de Asus Rog Strix 3080 oc bij Azerty?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-08 12:30
Hompu schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:56:
[...]

Ik ben ook in deze veronderstelling inderdaad. Anyway, scheelt dat ik dus niet de enige ben :+

Nou ontvang ik niet vaak pakketjes via DHL. Bij Postnl heb je de avond van tevoren wel een indicatie. Maar even afwachten dus.
We zitten volgens mij nog in een pandemie die de drukte ook bij de bezorgers heeft vergroot. Je hoeft iig niet meer te wachten op de levering naar de webshop. d:)b

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidburn696
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 14:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:02

Christiano007

Ich bin der champion

Aaaah azert, sturen ze zogenaamd iets gisteren op de post, is hij nog niet eens mee met postnl , wordt weer een dag later als het mee zit. En vandaag had ik alle tijd , helaas

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:48

JayBro

Glory to Arstotzka!

Zo zegt DHL afgelopen vrijdag dat ik mijn kaart zaterdag krijg, maar op zaterdag dat hij vertraagt is en ik hem maandag krijg. En ja hoor, wederom vertraagt en nu zou hij vandaag aangeboden moeten worden.
DHL heeft altijd leverproblemen hier, maar postnl perfect.
Zijn er meer mensen met dit soort problemen?

PC: Ryzen 5600X / RTX3090 Gaming OC 24G / 48G RAM / X570 Aorus Elite / 2TB M.2 / LG 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
Christiano007 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:38:
Aaaah azert, sturen ze zogenaamd iets gisteren op de post, is hij nog niet eens mee met postnl , wordt weer een dag later als het mee zit. En vandaag had ik alle tijd , helaas
Bezorgdiensten komen tijdens deze pandemie helaas niet consistent langs. Het kan ook zijn dat het al opgehaald is maar de barcode nog niet is gescand. Er zijn natuurlijk ook nog andere verklaringen mogelijk nu tijdens de pandemie dat je tracking nog niet geupdate is of er is iets zoals JayBro net zegt nog mogelijk. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met PostNL en/of Azerty als je het heel graag wilt weten. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:39
JayBro schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:45:
Zo zegt DHL afgelopen vrijdag dat ik mijn kaart zaterdag krijg, maar op zaterdag dat hij vertraagt is en ik hem maandag krijg. En ja hoor, wederom vertraagt en nu zou hij vandaag aangeboden moeten worden.
DHL heeft altijd leverproblemen hier, maar postnl perfect.
Zijn er meer mensen met dit soort problemen?
grappig ik merk juist het omgekeerde.
PostNL levert letterlijk alles extreem vertraagd af en DHL: komt netjes op tijd of binnen redelijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
Nordcore schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:47:
[...]

PostNL levert letterlijk alles extreem vertraagd af en DHL: komt netjes op tijd of binnen redelijke tijd.
Bij mij is het bij beide wel mis gegaan. Grootste verschil merk ik bij verschillende bezorgers die aan de deur komen. PostNL heeft nu al een tijdje dezelfde en hij doet het altijd netjes. DHL had ook lang dezelfde, maar die heb ik al een jaar of 2 niet meer gezien en dat is te merken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-11-2022
Nordcore schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Ligt er maar net aan blijkbaar.

Nog nooit meegemaakt dat een DHL pakketje in 1 keer goed geleverd wordt.

Mijn huidige telefoon heeft meer gereist dan ik zelf. Deze is namelijk heen en weer gestuurd van Hong Kong naar Duitsland, en weer terug, naar Hongkong om opnieuw verzonden te worden.

Omdat hij bij de verkeerde distributie centrum was aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:02

Christiano007

Ich bin der champion

MachIV schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Bezorgdiensten komen tijdens deze pandemie helaas niet consistent langs. Het kan ook zijn dat het al opgehaald is maar de barcode nog niet is gescand. Er zijn natuurlijk ook nog andere verklaringen mogelijk nu tijdens de pandemie dat je tracking nog niet geupdate is of er is iets zoals JayBro net zegt nog mogelijk. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met PostNL en/of Azerty als je het heel graag wilt weten. (y)
Het is geen ramp, maar dan wil ik graag dat een webshop communiceert dat de bezorgdiensten het niet hebben kunnen ophalen ( mocht dat het probleem zijn). Want nu zie ik idd dat er morgen bezorgt gaat worden ipv vandaag.

Juist bij dit soort producten waar mensen weken/maanden wachten mogen ze wel een tikkeltje meer moeite doen :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Afgelopen maand 3x DHL pakket netjes dag erna geleverd.

Had 2x 3060ti besteld bij Megekko. De eerste ging via PostNL (vorige week dinsdag) en de tweede via DHL (vrijdag). De eerste (PostNL) is nu kwijt geraakt en die van DHL was de dag erna binnen.

Had gisteren aan de bel getrokken nadat levering 4 dagen werd uitgesteld en uiteindelijk geen update meer kreeg. Megekko heeft bij PostNL een onderzoek aangevraagd en die hebben er nu de PostNL recherche op gezet. Kan 5 tot 30 werkdagen duren.

Die eerste 3060ti zou voor mij zijn en die tweede voor een vriend. Hij is al aan het gamen en ik mag nog een maand wachten (als het tegen zit) 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HugglesNL
  • Laatst online: 18-05-2021
Bizar hoge prijzen, maar dan heb je ook wel een 3070!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stephmeister
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb een Gigabyte 3070 Eagle non OC besteld op de dag van release bij CD romland. Hieronder vindt de historie van mijn positie op de bestel lijst.
  • 30 Oct plaats 41
  • 9 Nov plaats 27
  • 26 Nov plaats 15
  • 1 Dec plaats 12
  • 9 Dec plaats 12
  • 18 Dec plaats 11
  • 24 Dec plaats 11
  • 12 Jan plaats 10
  • 19 Jan plaats 10
Bij gigabyte heb ik ook een aantal tickets geopend mbt de levering van de kaart....of beter gezegd het gebrek aan een levering. Overigens verwacht ik echt niet dat gigabyte hier ook maar iets sneller gaat lopen omdat ik een ticked aan heb gemaakt. Maar ik weiger nog langer schaapachtig naar mijn mail te kijken of mijn kaart eindelijk een keer verzonden gaat worden. Mocht ook een ticket aan willen maken ga dan naar deze site

Op 14 Januari heb ik de volgende ticket aangemaakt.

Dear customer service,

I have ordered my 3070 Eagle non OC at launch date and still I haven't received my card. On several forums I've noticed that Gigabyte is able to deliver the Eagle OC version whilst no (or very few) Eagle non OC cards have been delivered since the launch of the card. Surely I don't need to remind you that these cards cost several hundred euros. Money I and many others have already paid to get this card.

I really don't mind if I need to wait for a product. But Gigabyte prioritizes the production of higher value cards over the "cheaper" cards . Yes I understand that businesses are driven by sales and margin but if you offer a product than you need to deliver!

You might beg to differ but I consider myself as a reasonable man but I've just about have had it with Gigabytes unreasonable attitude. Step up your game, get your act together and make sure you deliver on the promises you;'ve made.

Op 18 Januari heb ik de volgende ticket aangemaakt.

Dear Customer Service,

Last week I gave some feedback on my order of a 3070 Eagle non OC.

So far I have not received a response from gigabyte. Looking back on my previous ticked it lacked a "call to action". So please allow me to phrase a question.

Is Gigabyte still producing the 3070 Eagle non OC?
Could you please give some transparency on lead time for the 3070 Eagle non OC?
If the lead time is unclear at this point then please give some feedback on the reason why?

Regards,

Stephan

Ik verwacht overigens niet dat gigabyte maar iets gaat doen met deze tickets maar zolang hun niet leveren blijf ik tickets openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephmeister
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
HugglesNL schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:11:Bizar hoge prijzen, maar dan heb je ook wel een 3070!
Wauw....die prijzen zijn ongelofelijk. Ik zit nog steeds te wachten op mijn 3070 maar die heb ik besteld voor 569 euro. Een 3080 zou een msrp hebben van 700 euro. Deze 3070's gaan daar allemaal ruim overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Laatst online: 02-01-2022
Geen idee of het hier al gezegd is, anders moet ik meer dan 400 berichten lezen, maar Azerty heeft precies hun "verwachte leveringen" verwijderd van hun site...
Geen idee of ze ermee gestopt zijn om geen valse hoop te creëren of dat ze gewoon geen leveringen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Anguish schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:44:
Geen idee of het hier al gezegd is, anders moet ik meer dan 400 berichten lezen, maar Azerty heeft precies hun "verwachte leveringen" verwijderd van hun site...
Geen idee of ze ermee gestopt zijn om geen valse hoop te creëren of dat ze gewoon geen leveringen verwachten...
Dat viel mij gisterenavond inderdaad ook ineens op. Vrij recent verwijderd. Beetje jammer, want anders kon je toch een beetje hoop vestigen op een aankomende levering, maar snap aan de andere kant ook wel dat het vaak genoeg valse hoop was. O-)

Ohja jij staat ook in de rij voor de 3080 strix white 8) . Had destijds gebeld en hij gaf aan dat hij iedere week wel enkele stuks verwachtte, maar goed, ook dat kan valse hoop zijn. Gewoon maar afwachten.

In de tussentijd hoop ik dat PostNL mijn 3060ti kan vinden die ik ter overbrugging heb besteld.

[ Voor 19% gewijzigd door Shaflic op 19-01-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kusanagi
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-03 10:20
Die toekomstige levering die ze noemden leken ze een weekje eerder binnen te hebben gekregen. Met geen zicht op meer heeft Azerty niks verder genoemd.

Gisteravond trouwens gehoord dat ik bij Azerty op positie 3 van de 4 sta voor de Gigabyte Aorus RTX 3090 Xtreme Waterforce die ik op 29 december heb besteld. Ik ben benieuwd en hou jullie uptodate :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
Anguish schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:44:
Sturen ze je wel de wekelijkse update met hun verwachting? Misschien dat ze de pagina daarom niet meer nodig vonden?
Zou me niks verbazen als mensen zonder de lijst hieronder in het rode blok te hebben gezien, denken dat die pagina bepaalde welke ze moesten bestellen. Terwijl dat natuurlijk niks zegt voor een nieuwe bestelling als er al 100 in de wachtrij stonden. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoVo1999
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-10-2024
Mijn MSI 3080 Ventus OC van Azerty kan ieder moment bezorgd worden, nice!

Wel vraag ik me af, nu ik geen toegang meer heb tot de wachtrij, hoeveel er gisteren geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
RoVo1999 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:05:

Wel vraag ik me af, nu ik geen toegang meer heb tot de wachtrij, hoeveel er gisteren geleverd zijn.
Als het google sheets bestand goed is bijgehouden, vermoed ik rond de 10:
Edit history

All anonymous users
January 18, 1:08 PM
Replaced: "46" with "35"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
MachIV schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:05:
[...]

Sturen ze je wel de wekelijkse update met hun verwachting? Misschien dat ze de pagina daarom niet meer nodig vonden?
Zou me niks verbazen als mensen zonder de lijst hieronder in het rode blok te hebben gezien, denken dat die pagina bepaalde welke ze moesten bestellen. Terwijl dat natuurlijk niks zegt voor een nieuwe bestelling als er al 100 in de wachtrij stonden. 7(8)7
heb nog geen 1 keer contact gehad met hen dus neen, die sturen ze niet..
vanwege die tab in hun FAQ vond ik dit ook niet echt nodig.. maar die is er nu dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
Anguish schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:08:
[...]

heb nog geen 1 keer contact gehad met hen dus neen, die sturen ze niet..
vanwege die tab in hun FAQ vond ik dit ook niet echt nodig.. maar die is er nu dus niet meer...
Ah zo. Ik had de verkeerde aanname dat je al iets bij ze had besteld en daarom het wou weten.
Zodra ik weer een mailtje van ze ontvang over de verwachting van mijn model dan post ik het wel weer hier. Nu staat het iig op 28 januari voor de MSI 3070 Ventus 2X OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:54

resusaapje

h less

Plaats 1 in de wachtrij bij Alternate.nl voor de MSI RTX 3070 Suprim 8G bereikt. Dus of er wordt uitgeleverd, of mensen geven het op 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mattatoe
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2022
De gigabytes bij megekko zijn binnen.
Net een bevestiging gekregen dat mijn kapotte kaart die ik had terug gestuurd is omgeruild voor een nieuwe en onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raijin
  • Laatst online: 23-01-2023

Ik ben van 37 naar 24 gegaan voor de ventus 3080 om een indicatie te geven. En een mail gekregen dat ze verwachten mijn kaart te verzenden begin februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
MachIV schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Ah zo. Ik had de verkeerde aanname dat je al iets bij ze had besteld en daarom het wou weten.
Zodra ik weer een mailtje van ze ontvang over de verwachting van mijn model dan post ik het wel weer hier. Nu staat het iig op 28 januari voor de MSI 3070 Ventus 2X OC.
Nenee, je aanname was correct. Ik heb een bestelling bij hen lopen voor een Asus 3080 strix white. Sta op positie 13/21. Ik bedoelde dat ik van hen nog helemaal geen mails heb ontvangen betreft komende leveringen. Heb je dat via mail aangevraagd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunesT
  • Laatst online: 24-09 12:20
Raijin schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ben van 37 naar 24 gegaan voor de ventus 3080 om een indicatie te geven. En een mail gekregen dat ze verwachten mijn kaart te verzenden begin februarie.
Ik ben naar plaats 12 gegaan maar alvast geen mail gekregen. Heb jij daar specifiek voor gevraagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raijin
  • Laatst online: 23-01-2023
JunesT schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Ik ben naar plaats 12 gegaan maar alvast geen mail gekregen. Heb jij daar specifiek voor gevraagd ?
I did not. Misschien in je spamm box? Gaat het ook om de msi ventus 3x rtx 3080 oc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
mattatoe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:28:
De gigabytes bij megekko zijn binnen.
Net een bevestiging gekregen dat mijn kapotte kaart die ik had terug gestuurd is omgeruild voor een nieuwe en onderweg.
Welke kaart was er precies kapot en wat scheelde eraan als ik vragen mag?

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
Zou iemand de link naar de Discord nog eens willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattatoe
Robbie004 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:51:
[...]

Welke kaart was er precies kapot en wat scheelde eraan als ik vragen mag?
Het was een gaming 3080 oc, het was al een gebruikte kaart dat was terug gestuurd naar megekko (omdat die toen al kapot was) en zij dan naar mij hebben gestuurd (toevallig een medetweaker die de kaart had terug gestuurd, exact hetzelfde serienummer). Eenmaal ik een zware game opstarte waren er flikkerende pixels (ook toen ik het spel terug afsloot) en van die glitches, vegen.

Terug gestuurd naar Megekko en dan nu hopelijk een nieuwe werkende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MachIV
Anguish schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Nenee, je aanname was correct. Ik heb een bestelling bij hen lopen voor een Asus 3080 strix white. Sta op positie 13/21. Ik bedoelde dat ik van hen nog helemaal geen mails heb ontvangen betreft komende leveringen. Heb je dat via mail aangevraagd ofzo?
Dan zou ik zeker ze even mailen. Ze doen het ongevraagd nu, misschien dat ze oudere bestellingen vergeten in de maillijst te zetten voor updates? Of spambox. :X

Ter verduidelijking, dit is wat er onder de statusupdate stond:
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door MachIV op 19-01-2021 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ColeJ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:58:
Zou iemand de link naar de Discord nog eens willen plaatsen?
https://discord.gg/XDEK8rqq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merijnicon
  • Laatst online: 24-08-2022
Kusanagi schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:56:
Die toekomstige levering die ze noemden leken ze een weekje eerder binnen te hebben gekregen. Met geen zicht op meer heeft Azerty niks verder genoemd.

Gisteravond trouwens gehoord dat ik bij Azerty op positie 3 van de 4 sta voor de Gigabyte Aorus RTX 3090 Xtreme Waterforce die ik op 29 december heb besteld. Ik ben benieuwd en hou jullie uptodate :).
Ik zag gisteren in de discord stock checker dat dit type aan diverse europese shops is geleverd, wel voor 230€ meer indertussen lol. wellicht hoop dus. Ik sta voor deze nummer 1 bij Alternate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:56
Zojuist een positie "gestegen" (van 13 naar 12) op de wachtrij bij Megekko.
Zou het een annulering zijn of zijn er kaarten binnengekomen die nu worden uitgeleverd?

En als ze aan het leveren zijn, dan is een stijging op de wachtlijst geen goed teken want ik begreep dat ze de orders van hoog naar laag nummer op de wachtlijst afhandelen...

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 12 van de 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
Leader98 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:01:
Zou het een annulering zijn of zijn er kaarten binnengekomen die nu worden uitgeleverd?

En als ze aan het leveren zijn, dan is een stijging op de wachtlijst geen goed teken want ik begreep dat ze de orders van hoog naar laag nummer op de wachtlijst afhandelen...

Ze zijn aan het leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattatoe

Van deze kaart zijn er maar een klein aantal geleverd + ik stond theoretisch gezien op plaats 0, omdat ze mijn kapotte kaart moesten omruilen. Dus de wachtrij zal niet veel verschuiven.

(in de retourmail dat ik heb gekregen zeggen ze dat het maar een heel klein aantal was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Ik ben 1 plek opgeschoven van 21 naar 20 voor de gigabyte aorus master 3080 bij megekko oOo
Wat een levering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timster01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 02:33
Ik stond bij megekko op plaats 3 van de 22 voor de gigabyte 3080 aorus master en heb net een verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
timster01 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:11:
Ik stond bij megekko op plaats 3 van de 22 voor de gigabyte 3080 aorus master en heb net een verzendbevestiging gehad.
oooh pls alternate.be krijg deze ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66

Van 19 naar 16 van 82

Keep em coming :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deonn
  • Registratie: September 2011
sjakie66 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:22:
[...]

Van 19 naar 16 van 82

Keep em coming :)
Ik stond op de 4de plek en die van mij wordt geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mattatoe schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Het was een gaming 3080 oc, het was al een gebruikte kaart dat was terug gestuurd naar megekko (omdat die toen al kapot was) en zij dan naar mij hebben gestuurd (toevallig een medetweaker die de kaart had terug gestuurd, exact hetzelfde serienummer). Eenmaal ik een zware game opstarte waren er flikkerende pixels (ook toen ik het spel terug afsloot) en van die glitches, vegen.

Terug gestuurd naar Megekko en dan nu hopelijk een nieuwe werkende
Al de 2e keer dat ik hier zoiets lees over Megekko.. En afgaande op eigen ervaring hoe ze een RMA van mij hebben afgehandeld paar jaar terug zou het mij niks verbazen als dit standaard praktijk is daar met RMA's waarvan zij denken dat er niks mis mee is.. Goed testen kunnen en/of doen ze daar kennelijk niet, want ik heb ooit ook een videokaart teruggestuurd met een aanlopende fan waarvan ze doodleuk beweerde dat er niks mis mee was, maar vervolgens wel een andere opsturen (die wel goed was).. Zou mij niks verbazen als ze die RMA van mij gewoon weer doorverkocht hebben aan een andere klant.. Kwalijke zaak imho, je koopt een nieuw product, geen gebruikte RMA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minimaal 14 denk ik, want ik stond 14e en heb hem ook geleverd gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
Pino_666 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:42:
Hmmm, net een e-mail van Paradigit dat mijn MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G klaar is voor verzending. Via de mijn-omgeving nog weinig veranderingen. Hopelijk geen foutje. Plus net de DHL verzendbevestiging binnen ! Yeah !

Op 6 januari besteld voor 949 euro.
Hoe laat had jij besteld?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48
Zojuist binnengekomen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8CQ9tuJdslocj_4n1GC4p5XFHE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ZoyIjz3Iqp4oPBaFjPt7HPC.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRt7r-WJfT62lN6iKPBGT6L1pdM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XIg7afBdmISCX3qtoN9mRIYO.jpg?f=user_large

Vorige week besteld (10 januari) voor €519,-
Bedankt Azerty!

Hoop dat iedereen ook snel zijn bestelde kaart krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teh_uberer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 09:18
Ik heb sinds 5 januari een MSI 3080 SUPRIM bij SiComputers in bestelling staan. Ik stond 7 dagen geleden op plek 10, nu op plek 8. De vriendelijke klantenservicemedewerker wist me wel te vertellen dat dat niet is geweest door leveringen die in de tussentijd zijn uitgevoerd, maar door mensen die bestellingen hebben geannuleerd.

Ze hebben sinds gisteren ook een pagina waar updates gedeeld worden over de schaarse artikelen. Die is hier te vinden: https://www.sicomputers.nl/updates

Ook een MSI 3080 Gaming Trio bij Azerty in de wachtrij staan, op 31 december besteld. Gestart op plek 110, inmiddels op 66. Daar sta ik inmiddels al een week of 2 vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
Inflatable schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Al de 2e keer dat ik hier zoiets lees over Megekko.. En afgaande op eigen ervaring hoe ze een RMA van mij hebben afgehandeld paar jaar terug zou het mij niks verbazen als dit standaard praktijk is daar met RMA's waarvan zij denken dat er niks mis mee is.. Goed testen kunnen en/of doen ze daar kennelijk niet, want ik heb ooit ook een videokaart teruggestuurd met een aanlopende fan waarvan ze doodleuk beweerde dat er niks mis mee was, maar vervolgens wel een andere opsturen (die wel goed was).. Zou mij niks verbazen als ze die RMA van mij gewoon weer doorverkocht hebben aan een andere klant.. Kwalijke zaak imho, je koopt een nieuw product, geen gebruikte RMA..
Als ze een andere opsturen(die wel goed was) wat is dan t probleem? het kan toch zo zijn dat ze de klacht niet kunnen constateren maar hem uit voorzorg voor je omruilen als de kaart in nieuwstaat is ? of had je liever dat hij eerst opgestuurd wordt naar de fabrikant voor garantieafhandeling en je twee weken verder bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Teh_uberer schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:26:
Ik heb sinds 5 januari een MSI 3080 SUPRIM bij SiComputers in bestelling staan. Ik stond 7 dagen geleden op plek 10, nu op plek 8. De vriendelijke klantenservicemedewerker wist me wel te vertellen dat dat niet is geweest door leveringen die in de tussentijd zijn uitgevoerd, maar door mensen die bestellingen hebben geannuleerd.

Ze hebben sinds gisteren ook een pagina waar updates gedeeld worden over de schaarse artikelen. Die is hier te vinden: https://www.sicomputers.nl/updates

Ook een MSI 3080 Gaming Trio bij Azerty in de wachtrij staan, op 31 december besteld. Gestart op plek 110, inmiddels op 66. Daar sta ik inmiddels al een week of 2 vast.
Kleine sidenote hierbij is dat ze pas producten als RTX of RX kaarten op deze pagina posten als ze voor de vrije voorraad zijn. Klantenservice medewerker vertelde mij gisteren dat ze eerst de wachtrijen afwerken voordat het op die pagina gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58
Inflatable schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Bekende ervaring,

Nieuwe AMD 3600 besteld, kreeg ik een gebruikte geleverd. Hoe wist ik dat buiten een verbroken seal? Thermal pad resten op de CPU en een slecht schoon gemaakte cooler. Dat was geen vriendelijk mailtje - uiteindelijk wel opgelost maar doe dat gewoon niet want mij zijn ze als klant kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deonn
  • Registratie: September 2011
Theebag schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:34:
[...]

Bekende ervaring,

Nieuwe AMD 3600 besteld, kreeg ik een gebruikte geleverd. Hoe wist ik dat buiten een verbroken seal? Thermal pad resten op de CPU en een slecht schoon gemaakte cooler. Dat was geen vriendelijk mailtje - uiteindelijk wel opgelost maar doe dat gewoon niet want mij zijn ze als klant kwijt.
Heb hetzelfde gehad met mijn case, boekje ontbrak gewoon. Niet dat ik m nodig had, maar lijkt gewoon weer dichtgetapten doorverkocht zonder controle. Maar dit is weer allemaal offtopic... Hoop niet dat ze pas einde dag leveren morgen...

[ Voor 6% gewijzigd door Deonn op 19-01-2021 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOK
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

DOK

Als ik dit zo allemaal lees toch wel een goede reden om niets bij Megekko te kopen..

Dein Atem kalt, das Herz in Flammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-08 08:18
Net bij Megekko van plek 16 naar 13 gegaan voor de Gigabyte RTX 3080 GAMING OC 10G. Ben benieuwd hoe groot de levering uiteindelijk gaat zijn. Ik heb hoop op genoeg kaarten dat ik vrij zeker bij de volgende levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gthaans
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-01-2023
Wordt er nog een Excell bijgehouden met de wachtrijen? Waar is die te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumz
gthaans schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:47:
Zie de link in de rode tekstbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58
gthaans schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:47:
Die is terug te vinden in het rode tekstvak onderaan de pagina.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 13:20
Reageer vriendelijk of reageer niet.

[ Voor 85% gewijzigd door Blaat op 20-01-2021 10:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
DOK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:44:
Als ik dit zo allemaal lees toch wel een goede reden om niets bij Megekko te kopen..
Megekko verkoopt duizenden dingen per jaar. En je hoort nu een zeer klein deel van hun verkopen. Dat dat fout gegaan is is natuurlijk zeer vervelend, maar om daar meteen conclusies aan te hangen is wat prematuur vind ik.
ik heb daar in het verleden ook dingen gekocht en dat is allemaal goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephjj
  • Laatst online: 26-01-2021
Bumz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:46:
Net bij Megekko van plek 16 naar 13 gegaan voor de Gigabyte RTX 3080 GAMING OC 10G. Ben benieuwd hoe groot de levering uiteindelijk gaat zijn. Ik heb hoop op genoeg kaarten dat ik vrij zeker bij de volgende levering zit.
Ben bang dat het hierbij gaat blijven deze keer : (, maar wie weet

[ Voor 40% gewijzigd door Zephjj op 19-01-2021 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanDykeBrown
DOK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:44:[/b]
[/quote]
DOK schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:44:
Onzin, Alternate Megekko en azerty draaien allemaal meer dan 50 miljoen omzet per jaar. Natuurlijk zitten er wat vervelende situaties van klanten tussen... maar over het algemeen zijn het allemaal goede webshops die gewoon optijd en nette spullen leveren

[ Voor 19% gewijzigd door VanDykeBrown op 19-01-2021 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumz
ShellGhost schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Megekko verkoopt duizenden dingen per jaar. En je hoort nu een zeer klein deel van hun verkopen. Dat dat fout gegaan is is natuurlijk zeer vervelend, maar om daar meteen conclusies aan te hangen is wat prematuur vind ik.
ik heb daar in het verleden ook dingen gekocht en dat is allemaal goed gegaan.
En ach, het is natuurlijk niet netjes als je zomaar een gebruikt product geleverd krijgt, maar als je het dan terug kunt sturen en bij de volgende levering gegarandeerd een nieuwe ontvangen, dan valt het nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyrip
  • Laatst online: 23-10-2024
Tranquility schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:24:
Zojuist binnengekomen!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bedankt Azerty!

200 euro duurder atm... ik heb deze kaart 16-12 besteld bij megekko en sta 36/39

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JunesT
Nee.

[ Voor 94% gewijzigd door Blaat op 20-01-2021 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumz
Zephjj schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Ben bang dat het hierbij gaat blijven deze keer : (, maar wie weet
Naar wat ik eerder begrepen heb worden de verzendingen van verschillende kaarten gemengd afgehandeld en kan de wachtlijst gedurende de dag nog verder slinken. Tot vanavond blijf ik dus gewoon hopen dat ik onder de 10 ga duiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephjj
  • Laatst online: 26-01-2021
Bumz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Naar wat ik eerder begrepen heb worden de verzendingen van verschillende kaarten gemengd afgehandeld en kan de wachtlijst gedurende de dag nog verder slinken. Tot vanavond blijf ik dus gewoon hopen dat ik onder de 10 ga duiken. ;)
Ik hoop met je mee :), sta momenteel op nummer 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunesT
Raijin schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:43:
[...]

I did not. Misschien in je spamm box? Gaat het ook om de msi ventus 3x rtx 3080 oc?
Ja. idd dezelfde kaart maar alvast leuk nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:56
Bumz schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:46:
Hier van 13 naar 10.
Ik had goede hoop om bij de levering van vandaag te zitten maar als er steeds maar een paar kaarten worden geleverd zal het nog een aantal weken duren (zeker gezien het feit dat er niet elke week een levering plaatsvindt...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharona
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-09 09:31
Ik zie mensen voorbij komen die de 3080 Suprim X binnenkort binnen krijgen, en ik hoop zo erg dat Informatique ze ook binnen krijgt. ;( Word er wel een klein beetje zenuwachtig van soms. Mijn hele PC is klaar en gebouwd, maar mijn oude 1060 zit er in. Ik heb een 1440p scherm, dus de 1060 trekt het soms niet zo lekker meer. Dat was ook mijn oorspronkelijke drive om een nieuwe PC te bouwen.

♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡

Acties:
  • +6 Henk 'm!
VanDykeBrown schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:27:
[...]

Als ze een andere opsturen(die wel goed was) wat is dan t probleem? het kan toch zo zijn dat ze de klacht niet kunnen constateren maar hem uit voorzorg voor je omruilen als de kaart in nieuwstaat is ? of had je liever dat hij eerst opgestuurd wordt naar de fabrikant voor garantieafhandeling en je twee weken verder bent?
Mijn enige probleem was dat ik daardoor zelf voor de kosten van retourzending mocht opdraaien.. En als je vindt dat er niks mis mee is (terwijl het defect vrij duidelijk was) waarom stuur je dan toch een andere nieuwe op?!? Ik heb er verder geen werk van gemaakt omdat de 2e kaart wel goed was en ik geen zin had om er nog meer tijd en energie in te steken voor zo'n klein bedrag, maar het gaat wel om het principe hoe je met RMA's en klanten omgaat en misschien hopen ze daar ook op dat je het maar accepteert.. Maar goed, dat is allemaal vrij offtopic hier dus we houden er nu maar weer over op..

Ik heb mij RTX 3080 van Azerty binnen (23-12 besteld) *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yk83rzYsrQoRc_0OZPmxmVGVFHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zz342OPHAG3RyRVtpZUqtuSi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
Inflatable schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Mijn enige probleem was dat ik daardoor zelf voor de kosten van retourzending mocht opdraaien.. En als je vindt dat er niks mis mee is (terwijl het defect vrij duidelijk was) waarom stuur je dan toch een andere nieuwe op?!? Ik heb er verder geen werk van gemaakt omdat de 2e kaart wel goed was en ik geen zin had om er nog meer tijd en energie in te steken voor zo'n klein bedrag, maar het gaat wel om het principe hoe je met RMA's en klanten omgaat en misschien hopen ze daar ook op dat je het maar accepteert.. Maar goed, dat is allemaal vrij offtopic hier dus we houden er nu maar weer over op..

[Afbeelding]
Mijn ervaring is dat je bij Megekko de retourkosten vergoed krijgt als ze een reparatie of omruiling uitvoeren, ik zou als ik jou was alsnog een mailtje sturen met de vraag om de verzendkosten vergoed te krijgen. Ookal gaat het om een klein bedrag O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thebma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2023
Tranquility schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:24:
Zojuist binnengekomen!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bedankt Azerty!

Nice! Hopelijk heeft PostNL ook zin om bij mij morgen langs te komen om die 3070 af te droppen x)

Van 519 euro naar 719 euro voor de 2x.
https://azerty.nl/product...-oc-videokaart-8-gb-gddr6

Lekker bezig Azerty!

[ Voor 8% gewijzigd door thebma op 19-01-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Inflatable schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:18:
[...]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd én WTF, ik heb deze dus 15 september besteld op release en nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockxas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:31
Menniac schreef op maandag 18 januari 2021 @ 18:44:
[...]

En vervolgens achteraan de wachtrij voor die OC 3090? (al zal die niet groot zijn).
Viel mee, ik begon op plek 15, en sta nu op plek 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertd97
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-09 12:53
En ik maar hopen op een goede lading Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G kaarten vandaag.
Zijn er hoogstwaarschijnlijk maar 3 binnengekomen.... Maar we houden hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngeFragile
  • Laatst online: 27-06 18:27
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 1/181

Ik zie dat verschillende MSI kaarten in de uitlevering zijn gegaan, maar nou net niet diegene die ik in backorder heb staan bij m'n vrienden van Azerty. Ik staar al een aantal weken naar die nummer 1 plek, maar het schiet niet heel erg op haha. Ik ben niet geboren met een flinke portie geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bultenbakker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17:06
Volgens mij zit er weinig beweging in de Gaming X Trio varianten van MSI... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smootje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-03-2023
ik was zo gefrustreerd door de situatie in Nederland m.b.t. de videokaarten en de oplopende wachtrijen dat ik me gisteren heb aangemeld bij een discord server met zo'n "voorraad bot". De eerste de beste melding over een 3070 direct gepakt. Was wel wat geklooi met google translate aangezien het om een Duitse webshop ging maar dit bleek een goede keus aangezien de Gigabyte 3070 EAGLE OC vandaag verstuurd is.

Niet mijn voorkeur kaart maar goed, beter dan gamen met 20 FPS op mijn ultra wide zoals ik nu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadD0g
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Bultenbakker schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:42:
Volgens mij zit er weinig beweging in de Gaming X Trio varianten van MSI... ;(
Als ik het me goed kan herinneren is er 2 weken geleden een levering geweest van een 40 tal kaarten bij azerty ik sta zelf 8e besteld op 23-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stillen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 14:40
Deze week (week 3) verwachten wij een beperkt tot redelijk aantal van deze videokaarten:
• MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3x OC
• MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO
• MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G
• MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X 24G

Update van megekko, vorige week was er ook zo'n update en ben meer dan 35 plekken gezakt op de alternate wachtrij.

Hopen dat dit ook geld voor andere webshops dan megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derpian
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-03-2022
AngeFragile schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:39:
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 1/181

Ik zie dat verschillende MSI kaarten in de uitlevering zijn gegaan, maar nou net niet diegene die ik in backorder heb staan bij m'n vrienden van Azerty. Ik staar al een aantal weken naar die nummer 1 plek, maar het schiet niet heel erg op haha. Ik ben niet geboren met een flinke portie geduld...
Ik sta 24/181... het wordt bijna te gek... Hopelijk komt deze vrijdag of volgende week de volgende batch daarvan... ik verschoof op een dag 30 plaatsen in die richting.

25 dec besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik heb zelf een mail van azerty gehad dat er op 26-1 waarschijnlijk mijn rtx 3070 msi ventus x3 verstuurd wordt. misschien gwn een grote msi levering op die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngeFragile
Derpian schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:03:
[...]

Ik sta 24/181... het wordt bijna te gek... Hopelijk komt deze vrijdag of volgende week de volgende batch daarvan... ik verschoof op een dag 30 plaatsen in die richting.

25 dec besteld
Ik heb 17 december besteld en stond toen 11de als ik het me goed herinner. Zoveel kaarten zijn het niet geweest denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie66
stillen schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:00:
Deze week (week 3) verwachten wij een beperkt tot redelijk aantal van deze videokaarten:
• MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3x OC
• MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO
• MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G
• MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X 24G

Update van megekko, vorige week was er ook zo'n update en ben meer dan 35 plekken gezakt op de alternate wachtrij.

Helaas onvergelijkbaar, als je dit forum volgt vanaf het begin is dat duidelijk.
Het is niet zo dat als er 1 bij Megkko binnenkomt er 0,5 bij Alternate.nl komt en 0,33 bij Azerty.
En zelfs deze vergelijking slaat helaas nergens op.

Het komt als het komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadD0g
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
AngeFragile schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:07:
[...]

Ik heb 17 december besteld en stond toen 11de als ik het me goed herinner. Zoveel kaarten zijn het niet geweest denk ik dan.
Toen ik besteld had op 23-12 stondt ik 56e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngeFragile
Het is gewoon een kwestie van geduld hebben en dat is met momenten heel erg lastig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
smootje schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:44:
ik was zo gefrustreerd door de situatie in Nederland m.b.t. de videokaarten en de oplopende wachtrijen dat ik me gisteren heb aangemeld bij een discord server met zo'n "voorraad bot". De eerste de beste melding over een 3070 direct gepakt. Was wel wat geklooi met google translate aangezien het om een Duitse webshop ging maar dit bleek een goede keus aangezien de Gigabyte 3070 EAGLE OC vandaag verstuurd is.

Niet mijn voorkeur kaart maar goed, beter dan gamen met 20 FPS op mijn ultra wide zoals ik nu doe.
Welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
https://www.cdromland.nl/...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart
2 dagen levertijd. Levering onderweg?

3080 suprim x 1099 euries

https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

ook bij megekko.
Pas op dat je niet in de wachtrij komt te staan...

edit2: ze zijn weer weg

[ Voor 45% gewijzigd door DareFace op 19-01-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahya.faron
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-08 11:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cf0McmUH4rGbB9AUbW-7NHkPG2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XyC9ghhwxn5y7ahbm50lditC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweetCu
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-09 13:35
DareFace schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:18:
https://www.cdromland.nl/...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart
2 dagen levertijd. Levering onderweg?

3080 suprim x 1099 euries

https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

ook bij megekko.
Pas op dat je niet in de wachtrij komt te staan...

edit2: ze zijn weer weg
MSI Suprim 3080 is inmiddels verdwenen, kosten bij allebei de zaken was €1099, weer een stukje verhoogt, had hem misschien willen kopen, maar de prijzen de laatste maand, mijnlief ik heb mijzelf tegengehouden want daar ga ik het niet voor doen, ik wacht wel paar maanden om hopelijk €400 te besparen haha.

Ik ben intussen wel zoet met mijn 3060 TI van €520.

[ Voor 17% gewijzigd door TweetCu op 19-01-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 09:44
stillen schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:00:

Hoop ook dat het deze week net zo gaat als vorige week. Toen van plaats 78 naar 25 voor de MSI RTX 3060 TI Gaming Trio X (30 december besteld bij Alternate NL). Nog zo'n levering zou hopelijk betekenen dat hij geleverd wordt.

Fingers crossed
Pagina: 1 ... 442 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord