Wat houd dit precies in?msmits_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:25:
Voor de mensen die nog een ini mini beetje hoop hebben op een wonder vanuit Nvidia.
Node-Red flow'tje die gebruik maakt van de JSON vd shop.
[Afbeelding]
code:
1 [{"id":"315ad2d7.11577e","type":"json","z":"fe73ccdf.f186b","name":"","property":"payload","action":"","pretty":false,"x":470,"y":740,"wires":[["cba28e29.3dd41"]]},{"id":"1aad1e84.8490b1","type":"http request","z":"fe73ccdf.f186b","name":"","method":"GET","ret":"txt","paytoqs":"ignore","url":"https://in-and-ru-store-api.uk-e1.cloudhub.io/DR/products/nl_nl/EUR/5438796700","tls":"","persist":false,"proxy":"","authType":"","x":330,"y":740,"wires":[["315ad2d7.11577e"]]},{"id":"9de10f45.e8dd8","type":"inject","z":"fe73ccdf.f186b","name":"30s","props":[{"p":"payload"},{"p":"topic","vt":"str"}],"repeat":"30","crontab":"","once":false,"onceDelay":0.1,"topic":"","payload":"","payloadType":"date","x":170,"y":740,"wires":[["1aad1e84.8490b1"]]},{"id":"cba28e29.3dd41","type":"switch","z":"fe73ccdf.f186b","name":"voorraad?","property":"payload.products.product[0].inventoryStatus.productIsInStock","propertyType":"msg","rules":[{"t":"eq","v":"true","vt":"str"},{"t":"eq","v":"false","vt":"str"}],"checkall":"true","repair":false,"outputs":2,"x":620,"y":740,"wires":[["c37e774e.57fac8"],["5e6fd8a4.1c7aa8"]]},{"id":"3be517b9.e8e0e8","type":"comment","z":"fe73ccdf.f186b","name":"NVIDIA","info":"","x":150,"y":660,"wires":[]}]
FactorioKevinvk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
Weet er iemand trouwens nog een leuke game(s) die je op je onboard gpu kan spelen?
Ik heb net die Zotac maar besteld. Zie wel wat er gebeurt.
M'n case kan alleen een 2-slots kaart aan, dus dat is een mooi excuus om er een waterblok op te gooien.
Kevinvk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
Weet er iemand trouwens nog een leuke game(s) die je op je onboard gpu kan spelen?
:strip_exif()/f/image/QPwwOeeErgWxMRHKZZE9cnXH.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht iemand nog een knappe 3080 over hebben straks (normale prijs)
HET LIEFST inclusief watch dogs want ben best wel flinke WD fan.
En graag ook met geforce now.
Dan hou ik mij aanbevolen.
Alvast super bedankt!!!
Alvast super bedankt!!!
Notificatie wanneer er weer voorraad is.
Jawel hoor. Als iemand die de afgelopen 2 jaar in de development heeft gezeten bij een grote logistieke dienstverlener kan ik je met zekerheid zeggen dat die factuurnummers gebaseerd zijn op de volgorde waarin orders verwerkt worden. Probleem is echter dat je natuurlijk ook te maken hebt met orders voor verschillende producten waardoor je al simpelweg niet meer kan zeggen x < y betekent x wordt verzonden als y wordt verzonden. Laat staan als er iets aan de achterkant is gebeurd waardoor een eerdere factuur al wel gemaakt is maar de orderverwerking wordt opgehouden t.o.v. een latere factuur.TheRickkert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:25:
[...]
Volgensmij doen ze daar helemaal niks op nummer, al meerdere malen gehoord dat dit voorkomt
Edit: overigens kan het zijn dat ze in het pakhuis bijv. ook een parallele inpakmethode hanteren waardoor je rare artefacts krijgt zoals een incorrecte volgorde (3 medewerkers die tegelijk orders inpakken, geef ze allemaal een stapeltje van 50 facturen).
[ Voor 13% gewijzigd door RalphvG op 17-09-2020 20:31 ]
xLycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:28:
Alvast super bedankt!!!
Maar dat dit echt alleen in Minecraft RTX en Quake RTX bleek te zijn is toch wel echt smerig, hoe je er ook naar kijkt.Luuk-s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
[...]
Dat is letterlijk nooit gezegd. Ging over tot 2x zo snel als een normale 2080.
-DmD-
Nou kak... *new kids voice* Da hebbik nie...
Minecraft gaat prima op de igpu van mijn Intel i7 4790kKevinvk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
Kon gelukkig nog net een RTX3080 Out Of Stock Edition op de kop tikken!
elrobbo
heb een 3080 gaming x trio op overclockers.co.uk gekocht dacht leuk google zegt dat het 850 gaat kosten, prijzig maar het is iets.
Gaat er 900 euro van mijn rekening af door paypal convertion.
Ik probeer de bestelling af te zeggen maar de website is down...
dan ga ik deze week afwachten op hun reactie/update en even een stevige mail sturen en anders geld terug vragen overwegen want als het op ordernummer gaat wat geheel logisch zou zijn zit ik een paar honderd kaarten diep in de wachtBas1978 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
[...]
15.03 en 444 hier ook voor de Eagle zit er ook niet bij, dus ze hebben bijna 100 orders per minuut gehad.
sjansaarelrobbo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:30:
Kon gelukkig nog net een RTX3080 Out Of Stock Edition op de kop tikken!
[ Voor 100% gewijzigd door bouvrie op 18-09-2020 13:12 ]
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Dat is zeker waar, enigzins misleidend in die zin. Niet dat het onjuist is wat ze geclaimed hebben.Diavire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:29:
[...]
Maar dat dit echt alleen in Minecraft RTX en Quake RTX bleek te zijn is toch wel echt smerig, hoe je er ook naar kijkt.
Okay, even mijn ervaring met Alternate:
Om 14:50 de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G besteld.
Om 14:51 e-mail met als onderwerp "Je bestelling bij Alternate", bestelling is ontvangen.
Om 14:52 e-mail met als onderwerp "Ingenico: Bevestiging van uw bestelling", betaling via creditcard geslaagd.
Om 14:54 email met als onderwerp "Verwerking van uw bestelling xxxxxx29x", bestelling in behandeling.
Daarna geen enkele mail meer ontvangen.
Als ik bij Alternate kijk bij "Order Status", dan staat er het volgende: Status in behandeling Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.
Als ik aan de bot vraag of de site naar de status, dan geeft de bot aan dat levering over 19 dagen zal gaan plaats vinden.
Ik heb echter geen e-mails ontvangen over eventuele annuleringen.
Is er dan nog hoop of heeft iedereen hetzelfde soort mailverkeer als mij?
Mijn ordernummer: 29x.
Om 14:51 e-mail met als onderwerp "Je bestelling bij Alternate", bestelling is ontvangen.
Om 14:52 e-mail met als onderwerp "Ingenico: Bevestiging van uw bestelling", betaling via creditcard geslaagd.
Om 14:54 email met als onderwerp "Verwerking van uw bestelling xxxxxx29x", bestelling in behandeling.
Als ik bij Alternate kijk bij "Order Status", dan staat er het volgende: Status in behandeling Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.
Als ik aan de bot vraag of de site naar de status, dan geeft de bot aan dat levering over 19 dagen zal gaan plaats vinden.
Zojuist mail gehad van cd-romland dat ik morgen mijn MSI Ventus krijg voor €719. Vanmiddag rond 16:21 besteld.
Prijs is goed natuurlijk. Zelfde as de FE. En als ik kijk naar de meerprijs van de duurdere kaarten en dat afzet tov de zeer geringe hogere prestaties.. vraag ik me af hoe zinvol het is dit keer echt €100+ meer uit te geven voor de high end AIB kaarten..
Van de Ventus nog geen reviews gezien, maar tegen deze prijs zal het vast geen miskoop zijn denk ik. Inmiddels vraagt cd-romland er ook alweer €809 voor
Prijs is goed natuurlijk. Zelfde as de FE. En als ik kijk naar de meerprijs van de duurdere kaarten en dat afzet tov de zeer geringe hogere prestaties.. vraag ik me af hoe zinvol het is dit keer echt €100+ meer uit te geven voor de high end AIB kaarten..
Van de Ventus nog geen reviews gezien, maar tegen deze prijs zal het vast geen miskoop zijn denk ik. Inmiddels vraagt cd-romland er ook alweer €809 voor

Je moet met paypal & cc inderdaad altijd kiezen voor conversie via de bank ipv paypal. Had zelf ook nog bij overclockers willen bestelling aangezien er ineens voorraad was rond 18u, maar sindsdien ligt de website eruit.Henkdepotvis schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:30:
heb een 3080 gaming x trio op overclockers.co.uk gekocht dacht leuk google zegt dat het 850 gaat kosten, prijzig maar het is iets.
(Hoop heel erg dat de Zodac kaart van amazon gewoon geleverd gaat worden.)
Die gast die n kogel krijgt - da ben ik...

Wil je er ook nog een voet massage bij misschien ? En een glaasje champagne ?Lycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:28:
Alvast super bedankt!!!
Nou ik zal gelijk aan je denken hoor als , succes !
LOL
eer dat we watchdogs krijgen ligt hij in de 5 euro bak....
Nouw het was gezellig lieve kijkbuis kinderen. Als iemand met meerdere bestellingen 2 kaarten krijgt hou ik me aanbevolen stuur maar DM
Tuurlijk joh, ik krijg er minimaal 2 binnen, geen probleemLycan-Strife schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:28:
Alvast super bedankt!!!

Nou als ik hem niet kan annuleren mag je die van mij wel hahaBinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:33:
[...]
Je moet met paypal & cc inderdaad altijd kiezen voor conversie via de bank ipv paypal. Had zelf ook nog bij overclockers willen bestelling aangezien er ineens voorraad was rond 18u, maar sindsdien ligt de website eruit.
(Hoop heel erg dat de Zodac kaart van amazon gewoon geleverd gaat worden.)
MSI heeft het er vanmiddag wel over gehad in hun live video op youtube, al ging dat vooral over de TRIO. Wellicht kun je die even kijken.Benotti schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Zojuist mail gehad van cd-romland dat ik morgen mijn MSI Ventus krijg voor €719. Vanmiddag rond 16:21 besteld.
Ik zeg dikke bedankt... De kaart is voldoende... alvast bedanktQuartz123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:33:
[...]
Wil je er ook nog een voet massage bij misschien ? En een glaasje champagne ?
Nou ik zal gelijk aan je denken hoor als , succes !
LOL
Ik lees toch echt dat er meerdere tweakers zijn die er een PAAR hebben gekocht en zeiden dat ze wel wilde delen met de gang hiero
Wat een raar gebeuren... zelfde besteld om 16:15 en andere die later bestellen krijgen hem wel.Benotti schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Heb al een mailtje gehad dat hij niet meer komt dus ik heb geen hoop meer.
Hij is je van harte gegund maar dit zijn rare praktijken
Nee bedankt, 900 euro is mij iets te gortig.Henkdepotvis schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:34:
[...]
Nou als ik hem niet kan annuleren mag je die van mij wel haha

Iemand al gevonden hoe je je order kan annuleren bij CD-ROM land?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Je kan ze nog bellenSnippertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:35:
Heb je meer als mij. Ik kreeg alleen een verwerkings email om 15:04Vinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Net gebeld, mailtje naar info@cdromland.nl met bestelgegevens zou voldoende moeten zijn.Snippertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:35:
Foutje, ja 2080, maar in de test lange na nog niet 2x zo snel.Luuk-s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:26:
[...]
Dat is letterlijk nooit gezegd. Ging over tot 2x zo snel als een normale 2080.
In 1440p een lachwekkende vooruitgang in fps.
Dat noem ik zeker wel groot tam tam!
Waar zie jij de bot op de website? Heb je toevallig een link?Vinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Je hebt nog enige indicatie qua tijd namelijk.
Alvast bedankt!
Vergeet t maar mensen! Tis voorbij...
Wordt 2021
AMD here i come!
Wordt 2021
AMD here i come!
Iemand reviews van de inno3D X4 gevonden?
PS5 & XBOX SERIES X replied: I don't think so AMD, I don't think soMoopa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:39:
Vergeet t maar mensen! Tis voorbij...
Wordt 2021![]()
AMD here i come!
Verwachten jullie dat het zo lang gaat duren dan? Okk buiten de boot gevallen bij CD Rom Land. Twijfel om te annuleren..remyvv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:36:
[...]
Net gebeld, mailtje naar info@cdromland.nl met bestelgegevens zou voldoende moeten zijn.
Nu is het wachten totdat de eerste orders van mensen die dubbel of meer hebben besteld worden geannuleerd. Hopelijk vanavond/vannacht nog wat te koop in de Nvidia shop.
Op amazon kan je de Zotax 3080 trinty bestellen, maandag geleverd...
Hoe gebruik je zoiets? Moet je dus een server voor hebben?msmits_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:25:
Voor de mensen die nog een ini mini beetje hoop hebben op een wonder vanuit Nvidia.
[Afbeelding]
code:
1 [{"id":"315ad2d7.11577e","type":"json","z":"fe73ccdf.f186b","name":"","property":"payload","action":"","pretty":false,"x":470,"y":740,"wires":[["cba28e29.3dd41"]]},{"id":"1aad1e84.8490b1","type":"http request","z":"fe73ccdf.f186b","name":"","method":"GET","ret":"txt","paytoqs":"ignore","url":"https://in-and-ru-store-api.uk-e1.cloudhub.io/DR/products/nl_nl/EUR/5438796700","tls":"","persist":false,"proxy":"","authType":"","x":330,"y":740,"wires":[["315ad2d7.11577e"]]},{"id":"9de10f45.e8dd8","type":"inject","z":"fe73ccdf.f186b","name":"30s","props":[{"p":"payload"},{"p":"topic","vt":"str"}],"repeat":"30","crontab":"","once":false,"onceDelay":0.1,"topic":"","payload":"","payloadType":"date","x":170,"y":740,"wires":[["1aad1e84.8490b1"]]},{"id":"cba28e29.3dd41","type":"switch","z":"fe73ccdf.f186b","name":"voorraad?","property":"payload.products.product[0].inventoryStatus.productIsInStock","propertyType":"msg","rules":[{"t":"eq","v":"true","vt":"str"},{"t":"eq","v":"false","vt":"str"}],"checkall":"true","repair":false,"outputs":2,"x":620,"y":740,"wires":[["c37e774e.57fac8"],["5e6fd8a4.1c7aa8"]]},{"id":"3be517b9.e8e0e8","type":"comment","z":"fe73ccdf.f186b","name":"NVIDIA","info":"","x":150,"y":660,"wires":[]}]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Script om de site in de gaten te houden.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ja, dat is wel frusterendSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:34:
[...]
Wat een raar gebeuren... zelfde besteld om 16:15 en andere die later bestellen krijgen hem wel.
Heb al een mailtje gehad dat hij niet meer komt dus ik heb geen hoop meer.
Hij is je van harte gegund maar dit zijn rare praktijken

Toen ik ging bestellen waren er >10 op voorraad. Tijdens/na het bestellen nog zeven. 1 minuut later was het op.
Die staat als sinds 15:00 online en nog steeds niet uitverkocht, laat me niet lachencrovax_be schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:40:
Yup ik had precies hetzelfde.... Helaas!Benotti schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:41:
[...]
Ja, dat is wel frusterend![]()
Toen ik ging bestellen waren er >10 op voorraad. Tijdens/na het bestellen nog zeven. 1 minuut later was het op.
+1 hier, maar dan een paar minuten later en veel hoger odernummer 60x. Ook 19 dagen volgens de botVinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Ja in dit geval is dit voor Node Red.Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:40:
[...]
Hoe gebruik je zoiets? Moet je dus een server voor hebben?
Weet iemand heel toevallig waar ik "snel" aan een CC kan komen voor het geval dat er toch nog een 3080 FE online komt?
Interessant. Die bestelde ik oop precies dezelfde tijd, maar ik kreeg om 16.28 pas de bevestiging binnen en om 6 uur de melding dat ie pas later komt... Helaas, dan heb ik echt net naast het net gevistBenotti schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Prepaid cc eventueel?Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:43:
Weet iemand heel toevallig waar ik "snel" aan een CC kan komen voor het geval dat er toch nog een 3080 FE online komt?
DeepwebSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:43:
waar vindt ik die bot?CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:42:
[...]
+1 hier, maar dan een paar minuten later en veel hoger odernummer 60x. Ook 19 dagen volgens de bot
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zou niet zo goed weten welke betrouwbaar zijn en heb het gevoel dat er heel wat verborgen kosten achter zitten
revolutSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:43:
Revolut?Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:43:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mijn ervaring met Amazon is dat ze altijd liegen over hun voorraden. Heb een monitor besteld, waar ze nog 8 van op voorraad hadden. 2 weken lang niks gehoord, afgelopen week een mail ontvangen: leverdatum tussen 19 sept en 6 okt,...maar wel voor 200 euro goedkoper dan andere winkels.crovax_be schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:40:
bij amazon moet je niet rekenen op snelle levering, wel goede prijzen vast houden.CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:46:
[...]
Mijn ervaring met Amazon is dat ze altijd liegen over hun voorraden. Heb een monitor besteld, waar ze nog 8 van op voorraad hadden. 2 weken lang niks gehoord, afgelopen week een mail ontvangen: leverdatum tussen 19 sept en 6 okt,...maar wel voor 200 euro goedkoper dan andere winkels.
Ik zie hier heel wat scriptjes voorbij komen die de nvidia website in de gaten houden.
Zou iemand mij kunnen linken naar een website/uitleg waarbij dit gratis of voor een laag bedrag gedaan kan worden? Ik kan het evt ook lokaal hosten als dat makkelijker is.
Als iemand me de goeie kant op zou kunnen wijzen zou dat top zijn! Want wat ik zo snel online zag was allemaal +-50 per maand.
Zou iemand mij kunnen linken naar een website/uitleg waarbij dit gratis of voor een laag bedrag gedaan kan worden? Ik kan het evt ook lokaal hosten als dat makkelijker is.
Als iemand me de goeie kant op zou kunnen wijzen zou dat top zijn! Want wat ik zo snel online zag was allemaal +-50 per maand.
Der Veröffentlichungstermin am 17. September ist abgelaufen.
alles ist vorbei
alles ist vorbei
mainpage, rechtsonder, blauwe spraakbubbel
Cancellen kan altijd.CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:46:
[...]
Mijn ervaring met Amazon is dat ze altijd liegen over hun voorraden. Heb een monitor besteld, waar ze nog 8 van op voorraad hadden. 2 weken lang niks gehoord, afgelopen week een mail ontvangen: leverdatum tussen 19 sept en 6 okt,...maar wel voor 200 euro goedkoper dan andere winkels.
En waarom zouden ze alleen de zotac oneindig aanbieden?
Gewoon even Node Red installeren lokaal en m'n scriptje van paar pagina's terug gebruikenTimBC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
Ik zie hier heel wat scriptjes voorbij komen die de nvidia website in de gaten houden.
Via Chrome op Windows 10 verschijnt rechtsonder een chat bot genaamd Alice.Aramiss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:37:
[...]
Waar zie jij de bot op de website? Heb je toevallig een link?
Je hebt nog enige indicatie qua tijd namelijk.
Alvast bedankt!
Goede vraag....mijn vraag is, waarom zou iedereen alles leegkopen behalve de zotac? denk geloofwaardiger dat amazon liegt/fout maakt, dan dat alle duizenden mensen die nu geen kaart hebben de zotac laten staan en de rest van amazon leegkopenzombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
[...]
Cancellen kan altijd.
En waarom zouden ze alleen de zotac oneindig aanbieden?
Ik heb er de ballen verstand van, maar kan er geen held een scriptje maken dat automatisch een bericht in dit topic plaatst en Tweakers noemt die dolgraag een FE willen hebben?TimBC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:

Vind het altijd jammer om te lezen wat een achterstand je hebt als leek tov bots en scripts.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb geprobeerd te importeren maar ik mis stukken zoals die notify of msgmsmits_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:25:
[Afbeelding]
code:
Vermoedelijk zijn dit scripts op basis van nodejs en kun je die prima lokaal draaien.TimBC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
even adblock uitzetten..Vinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:48:
[...]
Via Chrome op Windows 10 verschijnt rechtsonder een chat bot genaamd Alice.
Zojuist met de alternate bot mijn order gecheckt, geeft dit aan:
Order status: Niet leverbaar.
Leverbaar over 7 dagen
Was de MSI ventus
Thanks. Moest mijn addblock uitzetten.CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
[...]
Hier het zelfde. Wellicht klopt die 19 dagen wel?
[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 18-09-2020 07:18 ]
Ik heb zojuist je script geimporteerd in Node Red. Heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren als ie voorraad check op een "TRUE" beland... any help?msmits_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:48:
[...]
Gewoon even Node Red installeren lokaal en m'n scriptje van paar pagina's terug gebruiken
/f/image/PPxASKVJq8m4Xuicxp50zqiF.png?f=fotoalbum_large)
Normaal gesproken maak ik een Google Sheet formuletje, dit is andere koek.
[ Voor 27% gewijzigd door Blaim op 17-09-2020 20:51 ]
Dat zijn nodes vanuit Home Assistant. Na de "switch" kan je gewoon je eigen nodes gebruiken hoe je zelf wilt.Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:50:
[...]
Heb geprobeerd te importeren maar ik mis stukken zoals die notify of msg
ik weet niet (aangezien de let op bij plaatsen). of de slowchat uberhaupt mag.ph4ge schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:49:
[...]
Ik heb er de ballen verstand van, maar kan er geen held een scriptje maken dat automatisch een bericht in dit topic plaatst en Tweakers noemt die dolgraag een FE willen hebben?
Vind het altijd jammer om te lezen wat een achterstand je hebt als leek tov bots en scripts.
maar dit was mijn ervaring vandaag (ik heb wat ervaring met scriptjes en er gebruik van gemaakt om aan de FE te komen) (of die aankomt wachten we af).
maar je staat gewoon 10-0 achter als leek bij zo launch
OTSLEDIT.NET als chrome pluginTimBC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
Je krijgt 'm sowieso eerder dan mij. Mijn ordernummer eindigt in de 600spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:50:
[...]
Thanks. Moest mijn addblock uitzetten.
Hier het zelfde. Wellicht klopt die 19 dagen wel?![]()
[Afbeelding]
Is het uberhaupt iemand gelukt om een Strix kaart te bestellen en een T&T code te krijgen?
https://www.tomshardware....3080-not-available-launch
https://www.tomshardware....3080-not-available-launch
AMD zou heel bad-ass kunnen zijn als ze de aankondigingsvideo voor Big Navi op de plank hebben liggen en vanavond gewoon releasen met specs en prijzen. Een beter momentum kan je niet hebben.
Of de volgende batch moet 210 > kaarten bevattenCptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:52:
[...]
Je krijgt 'm sowieso eerder dan mij. Mijn ordernummer eindigt in de 600
Lost me theremsmits_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:51:
[...]
Dat zijn nodes vanuit Home Assistant. Na de "switch" kan je gewoon je eigen nodes gebruiken hoe je zelf wilt.
en het getal vóór de 6? :-)CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:52:
[...]
Je krijgt 'm sowieso eerder dan mij. Mijn ordernummer eindigt in de 600
Misschien domme vraag maar iemand dat op de belgische alternate een trackcode/verzending mail heeft gekregen?
Laten we het hopen, ik kan het geld wel missen dus laat de bestelling gewoon staan. En anders toch maar kijken wat AMD te bieden heeftspartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:53:
[...]
Of de volgende batch moet 210 > kaarten bevatten
Ken je situatie niet maar soms kan je gewoon snel via internet bankieren regelen.Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:43:
Heb nu drie browsers geprobeerd, maar zie geen chatbot. Hebben we het over alternate.nl?CptMatineejr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:47:
[...]
Ik kan bij ING een studenten CC aanvragen maar heb zo'n gevoel dat het wel even kan duren voordat die binnen isVinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:55:
[...]
Ken je situatie niet maar soms kan je gewoon snel via internet bankieren regelen.
ik heb meteen besteld en bevestiging kreeg ik om 15.06 uur bevestigingSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:45:
[...]
Hoelaat had je besteld / bevestiging gekregen?
inmiddels track en trace nu (komt morgen tussen 13.00 en 15.00)
[ Voor 15% gewijzigd door hully op 17-09-2020 20:57 ]
Zou ik zelf blij mee zijn. Duim voor je!DeMakreel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:50:
[...]
even adblock uitzetten..
Leverbaar over 7 dagen
Was de MSI ventus
Ik heb precies hetzelfde! 7 dagen is te overzienDeMakreel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:50:
[...]
even adblock uitzetten..
Leverbaar over 7 dagen
Was de MSI ventus
Vanaf welke pagina heb jij die link vandaan gehaald? Weet niet of het al mogelijk is voor de 3090 zodat dat in de eerder geposte node-red automatisering omgebouwd kan wordenstolkchris schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:47:
[...]
Ik zit ff in de inspector in Chrome te kijken maar de data ophalen (deze URL:https://in-and-ru-store-api.uk-e1.cloudhub.io/DR/products/nl_nl/EUR/5337547700) geeft bij mij constant errors (of 500 of 503). Wat ze daar aan het doen zijn, I don't know, maar lekker gaat het niet volgens mij
addblock uit en alle cookies toestaanMr Magic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:56:
[...]
Heb nu drie browsers geprobeerd, maar zie geen chatbot. Hebben we het over alternate.nl?
yesMr Magic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:56:
[...]
Heb nu drie browsers geprobeerd, maar zie geen chatbot. Hebben we het over alternate.nl?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tR9mEzpBO3kZibTucR7NXosI.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door CptMatineejr op 17-09-2020 20:57 ]
Volgens mij zijn er na ordernummers --- niks meer verstuurd.Vinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:32:
Mijn ordernummer: ---.
Kan soms echt snel gaan, zelf met ING meegemaakt. Maar was wel op een normale rekening. Niemand in je omgeving die je even kan helpen?Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:56:
[...]
Ik kan bij ING een studenten CC aanvragen maar heb zo'n gevoel dat het wel even kan duren voordat die binnen is
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |