Eind sept:
https://www.alternate.nl/...duct/1672251?event=search
Net:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672346
[ Voor 21% gewijzigd door pica op 22-12-2020 18:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Eind sept:
[ Voor 21% gewijzigd door pica op 22-12-2020 18:59 ]
Ach, er wachten nog mensen die op 17 september besteld hebben op hun kaart.
Ja helaas bestaan die ASUS non-OC modellen zo goed als niet. Niemand gehoord die er een heeft. Ik stond ook maanden in de wachtrij ervoor. Pas geannuleerd.
Oh wow, dat is dan een behoorlijke levering geweest. Ik heb ook mijn bevesteging gekregen en de kaart komt morgen binnen!magatsu schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:31:
Net een verzendbevestiging gekregen bij Megekko voor de MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO.
Ik stond daarnet op 80 van de 84.
Hopelijk snel geleverd!
Dat mailtje heb ik na launch ook gekregen. Vervolgens is er alsnog verzonden. Dus denk dat je wat te snel bent geweest met het annuleren van je bestelling.pica schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:54:
Okay, ik koop echt NOOIT meer wat bij alternate.
Eind september 3080 besteld, zit ik al 3 maanden op te wachten. Uit frustratie vandaag maar een 3090 besteld, hoop geld, maar is op voorraad.
Vervolgens krijg ik een mailtje dat deze niet meer op voorraad is en levertijd onbekend.
Ik bel ze op, ze kunnen niets doen behalve dan wachten met onbekende levertijd of geld terugstorten wat een week gaat duren. Geen andere kaart tegen bijbetaling of wat dan ook, want met Paypal betaald.
Ik annuleer de bestelling.
Ik kijk een half uurtje later op de site en exact dezelfde kaart staat op direct leverbaar. Ik probeer de servicedesk weer te bellen, is dicht.
Nu zweeft dus 2500 euro in de ether bij de bank Alternate voor een hoop gebakken lucht.
God ik ben gefrustreerd.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

[ Voor 5% gewijzigd door Scrtz op 22-12-2020 20:08 ]
Ben bij de MSI Ventus 2X OC die ook vandaag een levering had van plek 99 naar plek 69 gegaan. Helaas een mailtje ontvangen dat er geen wijziging is in de bestelstatus. Nog maar even geduld dus.Wauthar schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:57:
[...]
Oh wow, dat is dan een behoorlijke levering geweest. Ik heb ook mijn bevesteging gekregen en de kaart komt morgen binnen!
Ik had hetzelfde idee, offerte aangevraagd en dag erna mail gehad dat ze niet leveren aan BE dus bestellen als Belg bij Alternate NL gaat niet gaanPuttPutt schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:56:
Sta op het punt om een 3080 FTW3 ULTRA GAMING te bestellen.
Zie dat bij alternate NL de wachtrij op 7 staat terwijl bij BE dit 25 zou zijn.
Kan ik als belg bij alternate NL bestellen , offerte betalen en cancellen moest ik dit willen?
Zie op hun site namelijk dat je 8% moet bijbetalen als je een cancelled na de offerte.
Ok thanks, had al wat twijfelgevoel om daar te bestellen vanuit belgie.Tomnesia schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:13:
[...]
Ik had hetzelfde idee, offerte aangevraagd en dag erna mail gehad dat ze niet leveren aan BE dus bestellen als Belg bij Alternate NL gaat niet gaan
Andersom ook niet als NL bij alternate be.Tomnesia schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:13:
[...]
Ik had hetzelfde idee, offerte aangevraagd en dag erna mail gehad dat ze niet leveren aan BE dus bestellen als Belg bij Alternate NL gaat niet gaan
[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 22-12-2020 20:19 ]
Is het een gelukstreffer geweest om die Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 XTREME op de kop te tikken bij Alternate of wordt ie gewoon amper verkocht? Wat is de kans dat ik er volgende week ook één in huis kan hebben mocht ik 'm nu bestellen?reemster0180 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:19:
Vorige week donderdag besloten een RTX3080 Aorus Xtreme te bestellen bij Alternate en is gisteren geleverd.
[Afbeelding]
Nice.
Haha flink kaartje ja, wel heel erg stevig, buigt niet meer door zoals bij vorige generaties. Moet wel nog keer de moeite nemen om mijn kast stofvrij te makenBlackshifty schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:31:
[...]
Nice.
Hij is net zolang als me fe 3090 xd zelfde case.
Hoeveelste stond je in de rij?Lentje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:50:
Mijn Gigabyte RTX 3080 Vision OC is vandaag verzonden! Donderdag besteld bij Alternate.
Pulled the trigger, net de EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Gaming besteld bij Alternate (FreeMen schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:23:
[...]
De wachtrijen zijn erg klein bij EVGA dus gewoon doen.
Nog tips voor het instellen van Distill voor FE's bij NBB?Kaastengel schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:06:
Distill de hele week laten draaien, kom ik precies op het juiste moment en dan blijkt dat ze niet shippen naar Nederland terwijl er op hun website staat van wel?![]()
![]()
![]()
Ik had zo graag een 3070 Fe gehad
NBB verzend niet naar Nederland. Heb zelf ook een kaart in mijn winkelmand gekregen. Op het moment dat je afrekent blokkeert hij de afhandeling wanneer je Nederland als verzendadres instelt. Support heeft dit ook bevestigd.michaelw1998 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:17:
[...]
Nog tips voor het instellen van Distill voor FE's bij NBB?
Heb nu de algemene 3000 series videokaart pagina toegevoegd met condition 'Founders Edition'.
Nope, leveren niet in belgie. heb het ook al geprobeerd. heb wel men volledig bedrag teruggekregenPuttPutt schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:56:
Sta op het punt om een 3080 FTW3 ULTRA GAMING te bestellen.
Zie dat bij alternate NL de wachtrij op 7 staat terwijl bij BE dit 25 zou zijn.
Kan ik als belg bij alternate NL bestellen , offerte betalen en cancellen moest ik dit willen?
Zie op hun site namelijk dat je 8% moet bijbetalen als je een cancelled na de offerte.
Ja klopt, heb gelukkig een adresje in Duitsland om het heen te kunnen sturen maar heb tot nu toe de voorraden gemist. Dus vandaar dat ik met Distill wel eens op tijd hoop te zijn.Lentje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:21:
[...]
NBB verzend niet naar Nederland. Heb zelf ook een kaart in mijn winkelmand gekregen. Op het moment dat je afrekent blokkeert hij de afhandeling wanneer je Nederland als verzendadres instelt. Support heeft dit ook bevestigd.
[ Voor 6% gewijzigd door michaelw1998 op 22-12-2020 21:46 ]
♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡
Nee, ligt nog steeds bij Informatique volgens DHL. Het is dan ook de drukste tijd van het jaar.dulle schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:01:
Iemand DHL ontvangen van de gisteren verstuurde suprim van informatique?
AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
1 tip, bestel niks bij Maxict. Je krijgt je spullen niet, of pas ergens in 2023.Sharona schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:46:
Misschien een vreemde vraag, maar nu dat de 3080 Suprim X qua prijs omhoog is gegooid bij Informatique, gaan ze wel gewoon eerlijk het rijtje af met verzenden? Ik hoorde wat rare praktijken hierover bij MaxICT, maar ik weet vrij weinig van Informatique, dus vandaar deze vraag.
Ik ben het ook niet van plan, nee. Ik wil alleen weten of Informatique zulke dingen niet doet.ilyasrotterdam schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:48:
[...]
1 tip, bestel niks bij Maxict. Je krijgt je spullen niet, of pas ergens in 2023.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik heb in het verleden wel spullen bij informatique besteld die niet in voorraad waren, zag daarna de prijs omhoog gaan. Maar toen de voorraad eenmaal in nederland was werd er meteen naar mij uitgeleverd en gewoon tegen de prijs die ik al betaald had.Sharona schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:46:
Misschien een vreemde vraag, maar nu dat de 3080 Suprim X qua prijs omhoog is gegooid bij Informatique, gaan ze wel gewoon eerlijk het rijtje af met verzenden? Ik hoorde wat rare praktijken hierover bij MaxICT, maar ik weet vrij weinig van Informatique, dus vandaar deze vraag.
Bedankt voor je inzicht, dat stelt me gerust. Jij ook bedankt, @temp00!Bisquit schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:00:
[...]
Ik heb in het verleden wel spullen bij informatique besteld die niet in voorraad waren, zag daarna de prijs omhoog gaan. Maar toen de voorraad eenmaal in nederland was werd er meteen naar mij uitgeleverd en gewoon tegen de prijs die ik al betaald had.
Dus ja, ze gaan gewoon eerlijk het rijtje af. Is ook zinloos om daar mee te wachten, ze zullen uiteindelijk toch jouw bestelling moeten verzenden.
Bovendien zou het slechte reclame opleveren. Als dit mij namelijk zou gebeuren dan koop ik daar niet meer.
Ik kan tenslotte ook niet voorzien dat een winkel door veel vraag de prijs opschroeft en verwacht gewoon het artikel geleverd te krijgen tegen de prijs die ik er voor betaald heb.
Zou alternate.nl dit bijvoorbeeld doen, dan betaal ik de volgende keer wel meer bij een shop als informatique, en koop nooit meer wat via alternate.
Enige wat er dan anders is zeker de garantie periode?pretpik schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:59:
Vanmiddag deze besteld, leek me een normale prijs en normale levertijd.![]()
Let op, alleen zakelijk.
https://www.centralpoint....s-3x-10g-oc-num-13397175/
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Onder andere, ze leveren niet aan consumenten. Er staat ook expliciet vermeld dat je een zakelijke overeenkomst aan gaat tijdens het bestellen. Omdat ik namens mijn werkgever er zo nu en dan iets bestel zag ik de kans er een daar te bestellen.Headblast schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:06:
[...]
Enige wat er dan anders is zeker de garantie periode?
Ja kan zelf ook op de zaak zetten maar vind wel eng om een GPU zonder extra garantie te kopen. Straks zit je met artifacts in jaar 2 en kan je fluiten naar hulp of zou je extended garantie bij kunnen kopen?pretpik schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:12:
[...]
Onder andere, ze leveren niet aan consumenten. Er staat ook expliciet vermeld dat je een zakelijke overeenkomst aan gaat tijdens het bestellen. Omdat ik namens mijn werkgever er zo nu en dan iets bestel zag ik de kans er een daar te bestellen.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Hmm, azerty.nl heeft mij vandaag ook verstuurd.. Heb ook van PostNL effectief een delivery Date gekregen.. Morgen vroeg...TrainedFTW schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:47:
[...]
Nee, ligt nog steeds bij Informatique volgens DHL. Het is dan ook de drukste tijd van het jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Bull op 22-12-2020 22:52 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DeKoetsier op 22-12-2020 22:51 ]
Is niet ook de 14 dagen retourgarantie zonder opgaaf van reden een consumentenrecht?
Sinterklaas wil bier !
een bedrijf is geen consument, dus die kunnen zich daar niet op beroepenParaWM schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:55:
[...]
Is niet ook de 14 dagen retourgarantie zonder opgaaf van reden een consumentenrecht?
Of zou dat precies zijn wat ik bedoelStyreta schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:57:
[...]
een bedrijf is geen consument, dus die kunnen zich daar niet op beroepen
Sinterklaas wil bier !
Volgens mij is de Strix de zwaarste en staat deze gelijk met o.a. de Suprim X van MSI.DeKoetsier schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:50:
The wait is over. Zojuist geïnstalleerd en werkzaam. Let op: op een 650w gold met nog watt ruimte over. Al lekkere load tests gedaan en dit is geloof ik de zwaarste 3080 die er is qua verbruik.
Voor de EVGA FTW ultra is een 450watt en zelfs 500watt bios te downloaden (vandaar ook de 3x8 pins). Denk dat dat wel zo'n beetje de zwaarste zal zijnTheBrut3 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:00:
[...]
Volgens mij is de Strix de zwaarste en staat deze gelijk met o.a. de Suprim X van MSI.
kan beide zijn, volgens mij krijgen ze ze morgen binnen. Staat op hun site. Waarschijnlijk genoeg voor een aantal in vrije verkoop maar die zijn nu dus allemaal vergeven oa aan jou.Spinez0r schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:07:
Heeft hier iemand ervaring met het volgende:
Vanmiddag kwam er op megekko een EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA op vooraad.
Deze heb ik direct besteld en betaald.
Als leverdatum stond 2 dagen (24 dec.)
Nu gebruik ik hun tooltje om te kijken of er een queue is, en sta ik ineens 5 van de 6.
Kan het zijn dat ze gewoon 6 kaarten op voorraad hebben en deze kaart morgen op de post doen? Of is hun systeem helemaal niet berekend op zon snelle verkoop en sta ik gewoon in een reguliere wachtrij?
[ Voor 11% gewijzigd door FreeMen op 22-12-2020 23:11 ]
https://www.twitch.tv/maikie61 heeft ook goede alerts.michaelw1998 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:46:
[...]
Ja klopt, heb gelukkig een adresje in Duitsland om het heen te kunnen sturen maar heb tot nu toe de voorraden gemist. Dus vandaar dat ik met Distill wel eens op tijd hoop te zijn.
Maar hier zie je wél de verwachte levertijd vanaf de fabrikant! Als je zoekt op GDDR6X krijg je bijna alle RTX 3000 kaarten te zien en voor een aantal hun verwachte leveringsdatum. Wel schokkend - 3080 TUF non-OC pas eind januari...pretpik schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:59:
Vanmiddag deze besteld, leek me een normale prijs en normale levertijd.![]()
Let op, alleen zakelijk.
https://www.centralpoint....s-3x-10g-oc-num-13397175/
:strip_exif()/f/image/YXI6sKDVrqGAIwUIBiNaoYUz.jpg?f=fotoalbum_large)
reviews: Nvidia GeForce RTX 3060 Ti - Ampere gaat mainstreamKarchief schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:08:
Heren ff een vraagje, waarom zou iemand voor de 3060ti kiezen of een 3070 ? Wat is verder t verschil
Val een beetje binnen en probeer ff wat info te winnen zodat ik een pctje kan samenstellen.
[ Voor 3% gewijzigd door gimli_theone op 23-12-2020 00:09 . Reden: Verduidelijking van vraag ]
link in grote rode blok hieronderzafer94 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:03:
weet iemand hoe groot de wachtrij op dit moment is bij Alternate?
voor alternate en de suprim x 3080 is ie laatst bijna 10 dagen geleden geupdate... ik dacht misschien heeft iemand het recent aangeschaft daar en weet ie op welke nummer diegene staat
Nee. De FE kaarten voor Nederland moeten komen vanuit https://www.notebooksbilliger.de/ en zij accepteren geen betalingen wanneer je af laat leveren bij een Nederlands adres.gimli_theone schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:03:
Misschien een lastige vraag om te beantwoorden, maar denken jullie dat er enige kans is dat de FE versie ooit nog verkocht gaat worden? Naar adresssen (of via winkels) in Nederland?
Ik snap niet dat ze dat zomaar mogen doen, tweedehands-kaarten als eerstehands verkopen. Of heb je een refurbished-kaart besteld?MaXeRs schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:39:
[...]
Gefeliciteerd ! Eindelijk is het zover.
Die van mij is lekker aan het pruttelen al is het een 2de Hansje met zichtbare schade,dus daar ga ik Informatique even op aanspreken.
Succes voor diegene die nog aan het wachten zijn.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik denk dat ik bij Azerty exact op het juiste moment bent ingesprongen voor de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G (als jij dié Trio X bedoeld..); ik begon 18/22 als 12 van de 20. Nu is dat 10e van de 54!Kloever schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:24:
Kan iemand me vertellen wat de wachtrij bij Alternate NL is voor de MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G? Ik verwacht niet dat Azerty de Trio X binnen krijgt, niet snel iig. En in dat geval kan ik net zo goed voor de Suprim gaan. Informatique zou ik op plek 18 komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Keesje_NL op 23-12-2020 02:48 ]
Ligt het aan mij of kan je uberhaupt niks vinden op die site? Wat een kansloos verhaal weer..TheBrut3 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:51:
Nee. De FE kaarten voor Nederland moeten komen vanuit https://www.notebooksbilliger.de/ en zij accepteren geen betalingen wanneer je af laat leveren bij een Nederlands adres.
Dus Nvidia denkt dat ze Nederland gedekt hebben en hier FE kaarten leveren, terwijl dat eigenlijk niet zo is.
Ligt toch echt aan jou. Je kan alleen op de webshop vinden wat zij op dat moment in voorraad hebben.gimli_theone schreef op woensdag 23 december 2020 @ 03:11:
[...]
Ligt het aan mij of kan je uberhaupt niks vinden op die site? Wat een kansloos verhaal weer..
Sorry hoor, maar het is de zoveelste keer dat een buitenlands bedrijf dat 'kleine landje' naast Duitsland negeert...
Gewoon besteld en dit gekregen.Keesje_NL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:37:
[...]
Ik snap niet dat ze dat zomaar mogen doen, tweedehands-kaarten als eerstehands verkopen. Of heb je een refurbished-kaart besteld?
Eind januari is over 6 weken. Ik zit al op ruim 11 weken en het gehele proces lijkt muurvast te zitten.HexerPsy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:52:
[...]
Maar hier zie je wél de verwachte levertijd vanaf de fabrikant! Als je zoekt op GDDR6X krijg je bijna alle RTX 3000 kaarten te zien en voor een aantal hun verwachte leveringsdatum. Wel schokkend - 3080 TUF non-OC pas eind januari...
Ik vraag me dan ook af in hoeverre de andere webshops open zijn over hun aankomende bestellingen... Ergens ligt er een maandplanning maar men wil natuurlijk 'teleurstelling voorkomen' en meldt alleen de korte termijn.
:strip_exif()/f/image/QKpEThDvtKzrvOpO9ezYCRsH.jpg?f=fotoalbum_large)
Gefeliciteerd. Ik probeer dit al maanden maar de kaart is steevast binnen een minuut uitverkocht. Als het je nog een keer lukt houd ik me aanbevolen.CILLER schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:58:
Gister heb ik eindelijk na het lange wachten een kaart in ontvangst mogen nemen! En wel de 3080 FE![]()
[Afbeelding]
Voor mensen die ook deze kaart willen zonder een scalper te betalen even de stappen die ik heb genomen.Let op, de url bij NBB veranderd met enige regelmaat. Hou daarom de distill van NVIDIA in de gaten en als die daar online komt kan het zijn dat die naar een andere url gaat bij NBB. Die nieuwe url natuurlijk meteen toevoegen aan je distill.
- Adres van bekende geregeld in duitsland
- Adres gegevens van te voren ingevuld op NBB (de aangewezen nvidia partner)
- Adres en CC gegevens ingevuld bij Amazon voor checkout via Amazon
- Distill alert op https://www.nvidia.com/de...IA%20GEFORCE%20RTX%203080
- Distill alert op https://api.nvidia.partne...IA%20GEFORCE%20RTX%203080 (deze is nodig omdat anders NVIDIA de andere distill blokeert)
- Distill alert op het uitverkocht stukje op deze pagina https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955
Zodra die te koop komt. In je mandje stoppen. Niet op direct naar kassa gaan klikken maar door winkelen. Dan naar je winkelmandje gaan en bovenin de amazon checkout uitvoeren. De complete aankoop kost je ongeveer 10 seconde als je alles van te voren hebt ingevuld.
Het is wat moeite maar wel de goedkoopste (en persoonlijk vind ik mooiste) 3080 die er te krijgen is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja ik heb er ook 2 maanden over gedaan en meerdere keren mis gegrepen voor het lukte... maar niet opgeven dus!ph4ge schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:14:
[...]
Gefeliciteerd. Ik probeer dit al maanden maar de kaart is steevast binnen een minuut uitverkocht. Als het je nog een keer lukt houd ik me aanbevolen.
royal_tz schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:21:
[...]
Is het een gelukstreffer geweest om die Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 XTREME op de kop te tikken bij Alternate of wordt ie gewoon amper verkocht? Wat is de kans dat ik er volgende week ook één in huis kan hebben mocht ik 'm nu bestellen?
Het spreadsheet heeft het over >5 (minder dan 5 wachtenden), maar geen idee wanneer die lijst is geüpdatet en belangrijker: hoe vaak Alternate dit model krijgt aangevuld.
Iemand een idee/ervaring?
Thanks!
[ Voor 7% gewijzigd door TheStig op 23-12-2020 09:29 ]
Verwijderd
Lijkt mij idd een tweedekansje. Kreeg ondertussen al niet iedereen die met een zwart randje ipv clown lippen?DeKoetsier schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:50:
The wait is over. Zojuist geïnstalleerd en werkzaam. Let op: op een 650w gold met nog watt ruimte over. Al lekkere load tests gedaan en dit is geloof ik de zwaarste 3080 die er is qua verbruik.
Helaas zag hij er niet 100% nieuw uit, dus daarover wil ik nog wel even mijn ei kwijt tegenover megekko. Als het een tweedekansje is wil ik daar wel van op de hoogte zijn met zulke prijzen. Maar verder, als ie werkt.:)
[Afbeelding]
Het is maar wat de gek ervoor wilt geven. 3060 kost meer dan een 3070 toch betalen genoeg mensen dat. Schoolvoorbeeld van vraag en aanbod in de economie.TheStig schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:29:
Voor de echt wanhopige tweakers een in stock ASUS TUF GeForce RTX 3070 O8G:
https://www.kiebel.de/ind...bqvbpodcsluc7nt7vuojk4hu4
let op, komt nog eens een kleine 25 euro bovenop, [/sarcasm on] gezien de premium die je al betaald deze kosten schijnbaar niet dekt [/sarcasm off].
Be your mythical best
Gisteren besteld bij Alternate, toen hij direct leverbaar was. Jammer genoeg net update dat hij niet op voorraad is, maar stond wel maar op wachtrij plek 7, dus inmiddels weer geannuleerd.. Misschien dat je het daar moet proberen?stak schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:11:
MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4365398 | Jouw positie 85/94
dat duurt nog we even
[ Voor 3% gewijzigd door Sinny op 23-12-2020 10:18 ]
Ik bestel er een hele pc, dus laat ik dat in 1 keer leveren, gelukkig kan ik met mijn huidige PC van 6 jaar oud nog wel een beetje gamenSinny schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:17:
[...]
Gisteren besteld bij Alternate, toen hij direct leverbaar was. Jammer genoeg net update dat hij niet op voorraad is, maar stond wel maar op wachtrij plek 7, dus inmiddels weer geannuleerd.. Misschien dat je het daar moet proberen?
Niet met betrekking met annulering, maar ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn e-mail via de klantenservice die ik gister rond 9:00 heb verstuurd. Erg drukke periode nu voor hun en misschien ook onder bezetting.rooierd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:47:
Iemand nog problemen met annuleren bij megekko? Donderdag geannuleerd en nog steeds geen bevestiging gehad. Maandagavond nog maar eens een nieuwe annuleringsmail gestuurd zonder antwoord of verandering op men bestelling.
Geen ervaring mee, maar wel van plan te annuleren, we horen hier graag of je nog spoedig reactie krijgt. Op een andere mail heb ik ook nog geen reactie...rooierd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:47:
Iemand nog problemen met annuleren bij megekko? Donderdag geannuleerd en nog steeds geen bevestiging gehad. Maandagavond nog maar eens een nieuwe annuleringsmail gestuurd zonder antwoord of verandering op men bestelling.
I'm sorry, did i just break your concentration?
Had zowel bij megekko als alternate in het weekend geannuleerd, maandag bevestiging en dinsdag geld. Amazon nog geen geld terug. Michael Kors vandaag geld ( tasje van de baasrooierd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:47:
Sinterklaas wil bier !
Wat een armoesvdham schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:07:
Megekko update ASUS:
Asus:
Op 21-12-2020, hebben wij een klein aantal van deze kaarten ontvangen:
• Asus Geforce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-8G-GAMING
Op 23-12-2020 hebben wij enkele van de onderstaande kaarten ontvangen:
• Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3060TI-8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3090 RTX3090-24G-EK
Weer geen STRIX, het is echt bizar...
Wel of geen spatie tussen? 1234 AB vs 1234ABRaoul-bouwens schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:47:
gisteren een 3070 besteld bij alternate
bij het zoeken van mijn positie in de wachtrij geeft hij aan ''postcode klopt niet'' (postcode klopt uiteraard met mijn factuuradres). is dit standaard bij een frisse bestelling?
beide geprobeerd, tevens ook grote en kleine lettersMrnXdK schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:49:
[...]
Wel of geen spatie tussen? 1234 AB vs 1234AB
Volgens mij waren er laatst (vorige week) een aantal STRIX kaarten.svdham schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:07:
Megekko update ASUS:
Asus:
Op 21-12-2020, hebben wij een klein aantal van deze kaarten ontvangen:
• Asus Geforce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-8G-GAMING
Op 23-12-2020 hebben wij enkele van de onderstaande kaarten ontvangen:
• Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3060TI-8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3090 RTX3090-24G-EK
Weer geen STRIX, het is echt bizar...
Dit geldt ook voor de Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme 10G.jleijdekkers schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:45:
Azerty heeft op het moment van schrijven de Gigabyte EAGLE GeForce RTX 3070 OC 8G op voorraad.
Nog 2 stuks op voorraad. Ben benieuwd.
Volgens mij ging het toen om de 3090. Of het was bij Alternate BE.Hatsikki schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:51:
[...]
Volgens mij waren er laatst (vorige week) een aantal STRIX kaarten.
Ik heb duidelijk de verkeerde GPU gekozen, ik heb 26 November besteld:
Artikel:
VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING
Jouw positie:
222 van de 334
[ Voor 10% gewijzigd door svdham op 23-12-2020 11:55 ]
Heb zonet een mail gehad dat ze geannuleerd hebben.ChaszOne schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:09:
[...]
Geen ervaring mee, maar wel van plan te annuleren, we horen hier graag of je nog spoedig reactie krijgt. Op een andere mail heb ik ook nog geen reactie...
Wait what. Ik stond gister 2 en nu 1, maar heb nog geen mail gehadwalliewop schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:35:
12/12 EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING besteld op Alternate.nl (plek 18)
Zojuist de melding gekregen dat hij is uitgeleverd
Ik denk dat ze bedoelen dat de terugbetaling al in gang is gezet, maar het drie dagen kan duren voor het op de rekening staat. Niet dat ze binnen nu en drie dagen de terugbetaling pas in gang gaan zetten.rooierd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:00:
[...]
Heb zonet een mail gehad dat ze geannuleerd hebben.
"Hierbij bevestigen wij het annuleren van je bestelling met ordernummer ME18122xxxxxxx.
Het aankoopbedrag van je bestelling wordt binnen 3 werkdagen via de gekozen betaalmethode teruggestort."
Ze gaan dus binnen dit en 3 werkdagen het geld pas overmaken naar de bank. Kan nog eens 3 dagen duren zodra het bij de bank is want ben van België. Ik ga van geluk mogen spreken als ik het deze week nog op men rekening zie staan.
Wel schandalig dat een andere tweaker maandag annuleert en dinsdag al bevestigd. Heb er 4 dagen op moeten wachten lmao
Ik hoop hetdhramazing schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:06:
[...]
Ik denk dat ze bedoelen dat de terugbetaling al in gang is gezet, maar het drie dagen kan duren voor het op de rekening staat. Niet dat ze binnen nu en drie dagen de terugbetaling pas in gang gaan zetten.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |