Veel webshops staan achter momenteel met aan de enorme load aan bestellingen te voldoenDeKoetsier schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:01:
Wel bijzonder, gister stond ik nog 25 van 25 voor de EVGA ftw3 ultra 3080. Ik bekijk megekko, nog geen update sinds maandag de 14e. En nu sta ik ineens 3 van 3.Lijkt me sterk dat er 22 hebben geannuleerd.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ik ga het topic verlaten, maar houd nog wel even de 6800/6900xt in de gaten houden maar dat is een ander topic
nu BE nog
Cat linux.txt
Behalve de mensen die een Asus kaart hebben besteld...
Ik blijf hier nog wel eventjes.
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 66 van de 177
Cries in alternate Msi TRIO 3080 waiting list.
HAHAHAShellGhost schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:15:
[...]
Behalve de mensen die een Asus kaart hebben besteld...
Cat linux.txt
Ik jaag op een Gigabyte of Asus 3080 met minimaal 2 hdmi en 3 dp voor een schappelijke prijs. Dus kans zit erin dat ik nog maanden in dit topic blijf gluren
Kan dit forum ook bijna verlaten!
niks, ik vond het gewoon grapppig
plaats nr 6 bij vision alternate BE, even ter info
[ Voor 13% gewijzigd door Gemmeke op 16-12-2020 15:19 ]
Cat linux.txt
ik weet, ik weet.. was een flauw grapje..anc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:16:
@dulle Jawel hoor, vast meer mensen zoals ik. Die lezen en bijna niet posten
Ik jaag op een Gigabyte of Asus 3080 met minimaal 2 hdmi en 3 dp voor een schappelijke prijs. Dus kans zit erin dat ik nog maanden in dit topic blijf gluren
begin wat depressief te worden omdat Azerty.nl niks laat horen van hoe en wanneer...
edit:
11 December voor € 849,00 besteld voor andere kaarten al veeeeeel langer in de rij geweest
[ Voor 28% gewijzigd door Pvcbuis op 16-12-2020 15:21 ]
4 typen RTX 3080's voor € 1020 tot € 1100 in vrije verkoop. Is prima winkel, komt mijn huidige RTX2080 ook vandaan!
Oh maar hij was gewoon retour gegaan zodra mijn STRIX 3080 binnenkomt.DoubleYouPee schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
[...]
300 euro bovenop de FE MSRP....daar hoef ik niet over te twijfelen..
Normaal gesproken zou ik zoiets niet doen. Maar na de manier waarop Alternate met mij omgegaan is als klant de afgelopen 3 maanden heb ik daar geen enkel probleem mee
Ik heb op 14 november een RTX3080 Strix OC besteld bij Azerty. NIets vernomen tot nu toe, geen transparantie m.b.t. wachtrij, etc dus kansloos.....
Vandaag de RTX 3080 AORUS XTREME bij Alternate besteld en momenteel nr. 5 in de wachtrij.
Voor degene die een Strix hebben kunnen scoren TIP: hou hem sealed voor de komende 10 jaar. Unicorn videokaart!!
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 8 van de 128
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Of juist bescheiden omdat Engeland en alternate er veel hebben gehad....Rubenvdk schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:24:
Engeland en Alternate deze week al behoorlijke aantallen zo te horen. Ik begin nu steeds meer te hopen dat Megekko wat meer dan "bescheiden" aantallen geleverd krijgt!![]()
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 8 van de 128
Kan je altijd nog langs met een knokploegRubenvdk schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:32:
Ze hebben ook een fysieke winkel in Maastricht.
Seems legit. Mooie kerst in ieder geval voor de personen die een kaartje kunnen bestellen. Mooie prijs
Bedrag is dan te hoog voor klarna. Tot 250 euro is meestal geen probleem, daarboven alleen als je voldoende "credits" hebt opgebouwd bij klarna. Snap ik wel van hun kant.Cirolf schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:32:
[...]
Net geprobeerd, kreeg melding dat Klarna niet kon als betaalmiddel bij bevestiging...
[ Voor 37% gewijzigd door Schurkzor op 16-12-2020 15:37 ]
Had op 9 december op aanraden hier dus direct daar een offerte aangevraagd (gaat automatisch als NL in BE bestellend). Kreeg op de 12e bevestiging dat de offerte goed was aangekomen.
Net een minuut geleden dus bevestiging gehad dat de kaart verzonden is. Order bij Megekko geannuleerd (3080 Auros Extreme); Dus diegene die daarvoor in de rij stonden schuiven weer plekje op (stond 9 uit 24 vanmorgen).
Hopelijk hebben jullie dus óók snel jullie kaarten binnen!
Telefoonummer is inactief en op googlemaps streetview komt de gevel niet overeen met de foto op de website. Daarnaast is het telefoonnummer geen limburgs nummer wat ik al raar vind.Rubenvdk schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:32:
Ze hebben ook een fysieke winkel in Maastricht.
Bij mij rode vlaggen iig.
[ Voor 3% gewijzigd door Rated op 16-12-2020 15:38 ]
3 stuks, zojuist eentje besteld.
Ben erg benieuwd of ie morgen komt
waar?svdham schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:37:
De TUF 3080 is er ook op voorraad!
Ik vetrouw ze niet, dit soort dingen moet je altijd voorzichtig mee zijn, zeker als Klarna afgekeurd wordRated schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:37:
[...]
Telefoonummer is inactief en op googlemaps streetview komt de gevel niet overeen met de foto op de website. Daarnaast is het telefoonnummer geen limburgs nummer wat ik al raar vind.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Tja, ik keek ook even Google maps. Foto is van juli 2019 *net oprichting van bedrijf) gevel kan dus daarna aangepast zijn....maar twijfelachtig....Rated schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:37:
[...]
Telefoonummer is inactief en op googlemaps streetview komt de gevel niet overeen met de foto op de website. Daarnaast is het telefoonnummer geen limburgs nummer wat ik al raar vind.
Streetview is hele oude data. Dus dat zegt niet zoveel lijkt me.Rated schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:37:
[...]
website gaf aan dat bankcontact er was.. maar bij betaling die optie niet zien staan.. ook geen visa ofzo..Julian-AMD schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:38:
[...]
Ik vetrouw ze niet, dit soort dingen moet je altijd voorzichtig mee zijn, zeker als Klarna afgekeurd word
ook geen afhaal optie ofzo... nah.. smelly BS if you ask me
Verwijderd
Mensen die hier al melding hebben dat hun bestelling zal geleverd worden? Wanneer ongeveer een bestelling gedaan?
Reken daar maar niet op...svdham schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:37:
De TUF 3080 is er ook op voorraad!
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Gisteren zijn er 6 verstuurd, daarna hebben meerderen waarschijnlijk inderdaad geannuleerd.DeKoetsier schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:01:
Wel bijzonder, gister stond ik nog 25 van 25 voor de EVGA ftw3 ultra 3080. Ik bekijk megekko, nog geen update sinds maandag de 14e. En nu sta ik ineens 3 van 3.Lijkt me sterk dat er 22 hebben geannuleerd.
Sta zelf op positie 6.
Ik hoop dat dit de norm is.
van 29 naar 27 3080 asus tuf oc alternateNL
precies volgens mij hebben ze wat kaarten binnen 12 uur al 3-4 gezakt van 122 naar 118DJOEKRedBull schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:06:
Toch goed om te zien als er veel andere kaarten geleverd worden dat ik alsnog zak in mijn rij.
Ik hoop dat dit de norm is.
van 29 naar 27 3080 asus tuf oc alternateNL
hopen dat ze nog aan het verwerken zijn
Ze hebben zeker nog geen kaarten binnen (sta al een week op 29). Jij hebt een stuk meer mensen voor je die cancellen.BeaterGod schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:08:
[...]
precies volgens mij hebben ze wat kaarten binnen 12 uur al 3-4 gezakt van 122 naar 118
hopen dat ze nog aan het verwerken zijn
J Willigenburg
https://azerty.nl/search-...ting=15&limit=9&view=grid
https://www.megekko.nl/pr...TX-3060-TI-EX-1-Click-OC-
Via alternate.nl de GIGABYTE GeForce RTX 3070 Vision OC 8G besteld.
deze was op voorraad.
vreemde is wel dat hij al verwerkt en afgeleverd staat terwijl ik nog geen bevestiging in de mail heb zitten.
terwijl hij net pas besteld is.
Meer mensen die dat ervaren?
Niet helemaal die kaart die ik wou maar door mn nieuwe scherm is een nieuwe kaart wel noodzakelijk geworden.
Later misschien vervangen door de kaart die ik echt wil hebben.
Als je zelf nooit overclocked is de OC een klein voordeeltje, omdat daar een standaard overclock op zit al vanuit de factory. Is vaak maar een aantal Mhz dus als je toch niet zelf wil overclocken zou ik er niet 60 tientjes voor bijbetalen. Soms heeft de OC versie iets betere chips waar je dan nog net iets meer zelf uit kan halen, maar dus irrelevant als je niet manueel overclocked.zakatje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:12:
Heeft iemand een idee wat het verschil is en is er veel verschil als je zelf nooit overclocked?
https://azerty.nl/search-...ting=15&limit=9&view=grid
[ Voor 13% gewijzigd door MJPost97 op 16-12-2020 16:17 ]
Niet dat ik hem zou kopen, maar de eerste keer dat ik dit merk tegenkom.LeParasiet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:15:
Voor de gene die heeeeeeeeeeeeeeeeel graag een 3060TI wilt, vrijdag leverbaar, in de aanbieding voor maar 700 euro, koopje! -_- Sarcasme natuurlijk.
https://www.megekko.nl/pr...TX-3060-TI-EX-1-Click-OC-
[ Voor 6% gewijzigd door Gidio op 16-12-2020 16:19 ]
Ik had binnen 1,5 uur een bevestiging dat mijn 2 bestellingen geannuleerd zijn van Megekko. Krijg je wel de standaard 'E-mail ontvangen' mail in je mailbox?Jordywil schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:11:
@iedereen, hebben mensen hier ook last van Megekko die totaal niet reageert op Email??
Ik krijg wel de bevestiging dat hij ontvangen is, maar verder geen reactie verder....Squirtle schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:18:
[...]
Ik had binnen 1,5 uur een bevestiging dat mijn 2 bestellingen geannuleerd zijn van Megekko. Krijg je wel de standaard 'E-mail ontvangen' mail in je mailbox?
Ik kan ook ongeduldig zijn misschien, maar als er op de website staat: vaak binnen 2 uur reactie. Dan maak ik me al gauw zorgen.
J Willigenburg
Heeft bij mij ook een paar uur geduurd. De verzendbevestiging per mail kwam om 3 uur, de tijd van aanmelding bij DHL was half 2gasemans schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:16:
Ben zeer benieuwd
deze was op voorraad.
vreemde is wel dat hij al verwerkt en afgeleverd staat terwijl ik nog geen bevestiging in de mail heb zitten.
Niet helemaal die kaart die ik wou maar door mn nieuwe scherm is een nieuwe kaart wel noodzakelijk geworden.
Is bij mij ook zo. Ik verwacht dat ze aan het einde van de dag alle bestelbevestigingen de deur uit doen. (Misschien dat ze in 1 keer alle verzendlabels maken)gasemans schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:16:
Ben zeer benieuwd
deze was op voorraad.
ik heb geen mail gekregen ofzo, manueel gaan kijken naar orderstatus
Cat linux.txt
Die mailtjes komen zeker niet realtime nadat de status is veranderd, dat viel mij ook al op.gasemans schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:16:
Ben zeer benieuwd
deze was op voorraad.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Als je niet je broek wilt laten hangen, dan zou ik maar een aantal maanden wachten. Prijzen gaan op het moment helemaal nergens over net als de wachttijden.Wapi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:34:
Aangezien ik een volledig nieuw systeem wens te kopen, vroeg ik me af of meeste kans om op korte termijn een PC met een 3080 RTX te bekomen is te kijken naar eventuele kant en klare systemen. Iemand toevallig nog systemen gevonden die in voorraad zijn en die niet aanzienlijk overpriced zijn?
Ik wil ook een nieuw systeem kopen. Bij computer-bestel.nl krijg je, als je een 3000-serie besteld, een 2060/2070 of 2080 tot je nieuwe 30xx-kaart binnen is. Maar dan heb je wel alvast meteen je nieuwe PC. Tenzij je ook een Ryxen 5 5600x wil (zoals ik), want die is ook niet leverbaar.Wapi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:34:
Aangezien ik een volledig nieuw systeem wens te kopen, vroeg ik me af of meeste kans om op korte termijn een PC met een 3080 RTX te bekomen is te kijken naar eventuele kant en klare systemen. Iemand toevallig nog systemen gevonden die in voorraad zijn en die niet aanzienlijk overpriced zijn?
Als je daarentegen wilt wachten totdat GPUs dalen tot hun MSRP, dan kan je wachten tot je een ons weegt, want sinds het gpu-mining tijdperk zijn kaarten gruwelijk duur geweest vergeleken met hun adviesprijs.nizzle33 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:37:
[...]
Als je niet je broek wilt laten hangen, dan zou ik maar een aantal maanden wachten. Prijzen gaan op het moment helemaal nergens over net als de wachttijden.
Heb verschillende browsers en netwerken geprobeerd, lijkt geen verschil te maken.
Klopt, voor mij ook geen probleem om iets meer te betalen maar woekerprijzen van 900+ gaan gewoon helemaal nergens over. Komt ook bijna niks binnen in de vrije verkoop wat enigszins normaal geprijsd is.Stidge schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:42:
[...]
Als je daarentegen wilt wachten totdat GPUs dalen tot hun MSRP, dan kan je wachten tot je een ons weegt, want sinds het gpu-mining tijdperk zijn kaarten gruwelijk duur geweest vergeleken met hun adviesprijs.
Als het goed is komt mijn 3080 30 december binnen, we gaan wel zien of dat gaat lukken.
Heb je pas besteld? Dan moet je nog wachten, ik heb voor één van mijn bestellingen 3-4 werkdagen moeten wachten voor er iets anders kwam dan "Deze bestelling kan niet worden gevonden"arnevt2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:44:
Ik probeer via de wachtrijchecker van megekko mijn positie te checken, echter gebeurt er niets als ik op zoeken druk, meer mensen last van?
Heb verschillende browsers en netwerken geprobeerd, lijkt geen verschil te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Gidio op 16-12-2020 16:49 ]
Heb zondag besteld, zal nog even geduld moeten hebben dan.Gidio schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:46:
[...]
Heb je pas besteld? Dan moet je nog wachten, ik heb voor één van mijn bestellingen 3-4 werkdagen moeten wachten voor er iets anders kwam dan "Deze besteeling kan niet worden gevonden"
♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡
Ze hebben geen wachtrij checker volgens mij. Dus alleen per mail kun je dit opvragenNalithiel schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:50:
Ik wil mijn kaart bij Informatique gaan bestellen omdat ik het wel zie zitten met de prijs daar voor de kaart die ik wil. Maar kan je bij Informatique ook ergens je wachtrij positie vinden, of moet je ze bellen/mailen om dit op te vragen? Sorry als dit al is gevraagd is, maar er zijn zoveel reacties in dit topic...
9800X3D | 9070XT
Nu maar hopen dat ze.gaan leveren aan ons met een pre order.
[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 16-12-2020 16:53 ]
Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal het dan via mail vragen om een idee te krijgen na ik de bestelling heb gemaakt.Pindamann schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:50:
[...]
Ze hebben geen wachtrij checker volgens mij. Dus alleen per mail kun je dit opvragen
♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡
wouw... wat een prijs vershilMaXeRs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:51:
Voor diegene die besteld heeft bij MaxICT de MSI 3080 Suprim x is op voorraad bij een leverancier.
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G NVIDIA 16 GB GDDR6X
Max nr: 18410945 | EAN: 4719072762537 | Fabrikant: MSI | Type: V389-006R
€ 1.282,09 INCL BTW
€ 1.059,58 EXCL BTW
Heb ik ook, nog geen reactie of bevestiging van annulering. Wel de standaard mail ontvangen.Jordywil schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:21:
[...]
Ik krijg wel de bevestiging dat hij ontvangen is, maar verder geen reactie verder....
Ik kan ook ongeduldig zijn misschien, maar als er op de website staat: vaak binnen 2 uur reactie. Dan maak ik me al gauw zorgen.
Ja ik ben benieuwd wat ze gaan doen.dulle schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:53:
[...]
wouw... wat een prijs vershil
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G NVIDIA 16 GB GDDR6X
Max nr: 18410945 | EAN: 4719072762537 | Fabrikant: MSI | Type: V389-006R
€ 1.282,09 INCL BTW
€ 1.059,58 EXCL BTW
Goed om weten.MaXeRs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:51:
Voor diegene die besteld heeft bij MaxICT de MSI 3080 Suprim x is op voorraad bij een leverancier.
Ik ben benieuwd of ze mijn bestelling van de 3080 suprim x gedaan op 30/11 aan €824 effectief gaan leveren, of gaan ze dan toch hun beruchte Tweakers score waar maken. De huidige prijs nu er "voorraad" is (bij de leverancier) is wel helemaal
Ik heb in tussentijd gisteren een 3060ti gaming x trio besteld bij Azerty die onderweg is. Nog even wachten tot de postnl koerier mij als laatste van zijn ronde ervan voorziet
MaxICT heb ik meerdere malen voorbij zien komen. Op het moment dat ze de kaarten voor meer kunnen slijten dan cancellen ze de order en zetten ze de kaarten weer voor een hogere prijs op te website.
Top!wildhagen schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:53:
[...]
Bij Informatique is die open, mits je je orderbevestiging + bewijs van online betaling kunt tonen, én je een mondkapje draagt. Zie https://www.informatique.nl/nieuws/00344/
En laat ik nou net die orderbevestiging hebben gekregen 😁😁 edit: afhaalbericht 😁
[ Voor 3% gewijzigd door spyah op 16-12-2020 17:34 ]
Wat ontzettend gaaf zeg!! Heel trots op zijn.Coene7 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]
Bedankt medetweakers,
Deze morgend mijn suprim x 3080 mogen gaan halen bij anternate belgie en kunnen installeren in mijn zelfgemaakte houten case.
Besteld op 17 november, hopelijk krijgt iedereen hier snel zijn kaart!!!
Groeten
[ Voor 5% gewijzigd door kerath op 16-12-2020 17:04 ]
Ik heb dit al 5x gezien bij mijn 3070 gaming oc die ik daar had besteld. Na de 6e keer dat hij is stock was +300 euro MRSP heb ik mijn order geannuleerd. Ze leveren de kaarten niet voor de goedkopere prijs dat jij hebt betaald.
Op dat vlak ben ik wel blij dat ik bij Azerty heb besteld. Het is misschien al even wachten maar ik heb nog niets voorbij zien komen tegen een absurde prijs.nexfox schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:09:
[...]
Ik heb dit al 5x gezien bij mijn 3070 gaming oc die ik daar had besteld. Na de 6e keer dat hij is stock was +300 euro MRSP heb ik mijn order geannuleerd. Ze leveren de kaarten niet voor de goedkopere prijs dat jij hebt betaald.
Be your mythical best
Vrijdag pre-order bij Tones, vandaag geleverd met een dagje vertraging (dankzij levering naar Parcelshop met GLS)
:strip_exif()/f/image/B2qTjBsMgZZivCIz2PcKb1uW.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel succes nog met de jacht!
Eerste indruk van de Zotac-kaart is zeer goed. Mooie RGB, de software werkte direct zonder problemen, qua geluid lijkt het vergelijkbaar met m'n 2080 Gigabyte kaart. Zeker niet luider.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Verwijderd
Je moet dus die tracker onderaan deze pagina hebben, die werkt wss wel:arnevt2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:44:
Ik probeer via de wachtrijchecker van megekko mijn positie te checken, echter gebeurt er niets als ik op zoeken druk, meer mensen last van?
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Cat linux.txt
https://www.megekko.nl/pr...3-ULTRA-GAMING-Videokaart
Ik heb er 1 op de kop kunnen tikken vandaag bij casekings voor 50€ minder 💪Therakin schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:19:
Nauwelijks nog een wachtrij op deze! Sta op plek 1 van de 3, en zojuist verzendbevestiging gekregen.
1089Therakin schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:19:
Nauwelijks nog een wachtrij op deze! Sta op plek 1 van de 3, en zojuist verzendbevestiging gekregen.
J Willigenburg
Oof dan wacht ik nog wel op die van amazon sinds die stuk goedkoper isTherakin schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:19:
Het heeft geen zin om te wachten op die mail. Ik wacht ook nog steeds op de 2e van de 2 leveringen.Gemmeke schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:17:
waar kan ik de link vinden om te weten welk nummer ik ben in de wachtrij ? (alternate be)
Ga naar "Mijn account".
Klik op "Orderhistorie"
Als het goed is zie je nu je order staan met de groene status "Uitgeleverd". Klik op "Uitgeleverd".
Nu zie je rechts het pakketnummer staan. Dat is je trackingnummer.
En dan ga ik er vanuit dat de .be site hetzelfde werkt.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dan kan de ongeopende GIGABYTE GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G terug naar Alternate, tenzij ik er iemand anders direct blij mee kan maken natuurlijk. De zegel van de anti-statische zak is nog helemaal heel.
Snap ik ook voor die prijs. Dat zijn 3080Ti prijzen voor een kaart van €860, wanneer je in de wachtrij wil staan dan.Therakin schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:19:
Even voor mensen die 1 willen, ze zijn enorm snel te leveren vergeleken Asus en MSI.
Edit: gaat om een EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING
[ Voor 17% gewijzigd door Jordywil op 16-12-2020 18:30 ]
J Willigenburg
Bizar dat mensen dat er voor over hebben inderdaad, ik vind 860 euro al een klap geld.TheBrut3 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:28:
[...]
Snap ik ook voor die prijs. Dat zijn 3080Ti prijzen voor een kaart van €860, wanneer je in de wachtrij wil staan dan.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/cLgKO5FDSVpp4rE7LDbxzbRb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IL1RubRtzdjRth6nZLU40IEX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sBSwLHGzZ1ZZBbwu0loGjMd7.jpg?f=fotoalbum_large)