Op dit moment is er nog geen nieuws maar dat betekent niet dat er niets kan komen.Hyphene schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:51:
Het lijkt erop alsof er deze week nog helemaal niks aan kaarten verwacht wordt... Of heeft iemand al positief nieuws?
Bedankt voor diegene die de 3080 Amp Holo op Tones tip gaf 
Hij is vandaag verstuurd met GLS.
Na letterlijk een uur naar prachtige muziekjes in de wachtrij te hebben beluisterd is mijn annulering er eindelijk door..Wishy28 schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:19:
[...]
Ik sta voor deze kaart als 2de in de rij. Nog geen mail mogen ontvangen. Misschien krijg ik hem nog of ze hebben maar 1 exemplaar.
Voor de kosten hiervan had ik waarschijnlijk bijna nog een 3080 kunnen kopen.
Anyway, misschien krijg je dus straks bericht dat hij voor jou klaar ligt. Ik gok namelijk dat ik 1e in de rij stond en jij 2e. Ik hoop het voor je!
Succes!
Ik wilde ook een 5800x aanschaffen, huidige platform heb ik al sinds begin 2014 dus leek me met de lockdown een mooi projectje om weer eens een nieuwe PC te bouwen. Maar ik heb niks aan nieuw spul zonder een nieuwe GPU en heb het gevoel dat dit in 2020 niet meer gaat lukken (3080 of 6800XT).koen! schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:30:
[...]
5800x is te bestellen
https://www.twitch.tv/maikie61 kijk even op deze twitch voor welke winkel
Heb op lancering dag bij azerty een 3070 gaming x trio van msi besteld, nog steeds geen update van azerty,
Zijn er andere mensen die bij azerty besteld hebben?
Ja, ik. Vaag allemaal, geen updates.Tfoedaddy schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:11:
Heb op lancering dag bij azerty een 3070 gaming x trio van msi besteld, nog steeds geen update van azerty,
Gisteravond bij Alternate de MSI 8GB D6 RTX 3070 Gaming X Trio besteld. Vanmiddag rond 13:00 uur stond ik op wachtrij 17 en 20 minuten geleden op wachtrij 0. Plus zegt Alternate: Jouw RTX 30x0 kaart is op voorraad en indien de rest van de order ook op voorraad is komt deze er zo snel mogelijk aan. Ik ben benieuwd of ze het zo snel mogelijk gaan sturen.
Woehoe bij alternate zijn er minimaal 6 msi 3060ti Ventus binnen gekomen.
Dus er zijn van MSI Suprims, 3060's en 70's bij Alternate binnengekomen, maar weer geen enkele 3080?
Alleen maar 6wortelsky schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:19:
Woehoe bij alternate zijn er minimaal 6 msi 3060ti Ventus binnen gekomen.
Lijkt het op, ik ben nog steeds niet verschoven van m'n plekWaele schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:20:
Dus er zijn van MSI Suprims, 3060's en 70's bij Alternate binnengekomen, maar weer geen enkele 3080?
Hebben we een idee van de Asus 3060tis leveringen?
Sta op nummer 1 bij Megekko voor Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL OC, maar lijkt er precies op dat dit nog tot na nieuwjaar zal zijn...
Sta op nummer 1 bij Megekko voor Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL OC, maar lijkt er precies op dat dit nog tot na nieuwjaar zal zijn...
Ik heb net gebeld en vroeg om de 3080sCoen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:25:
[...]
Lijkt het op, ik ben nog steeds niet verschoven van m'n plek
Ze hebben de 3080 suprims x ontvangen.
Zijn nu aan het verwerken kan paar uurtjes duren.
Geen Gaming X Trio's? Daar doelde ik opBlazerock schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:27:
[...]
Ik heb net gebeld en vroeg om de 3080s
Ze hebben de 3080 suprims x ontvangen.
Zijn nu aan het verwerken kan paar uurtjes duren.
Verwijderd
Klantenservice van megekko is wel echt ruk😤 probeer ze al vanaf woensdag te bereiken. Nog steeds niks van ze gehoord. Bellen kan ook niet want ze hebben geen nummer.
Overigens de suprim x 3080 daar gekocht positie 4/16
Overigens de suprim x 3080 daar gekocht positie 4/16
Mensen heb geduld 
Het is bijna alsof het druk is bij de webwinkels en ze hard aan het werk zijn.....
Het is bijna alsof het druk is bij de webwinkels en ze hard aan het werk zijn.....
Zijn er nou bijna geen 3070 bestellingen (wachtrij) bij Alternate of houdt niemand de .doc bij?
Ze hebben het zeker druk, maar ik wacht al sinds 17 septemberZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:29:
Mensen heb geduld
Verwijderd
Dus bij alternate zijn er alleen de suprim 80, andere 70 en 60s gekomen maar geen x trio 3080 waar iedereen al maanden op wacht, want een shit zooi daar
Toen ik Alternate NL aan de lijn had.
Ze gaan niet alle orders vandaag nog verwerken.
Het kan zo zijn dat pas morgen of woensdag de verzending plaats gaat vinden.
Ze gaan niet alle orders vandaag nog verwerken.
Het kan zo zijn dat pas morgen of woensdag de verzending plaats gaat vinden.
Fijn, videokaart is binnen maar ze houden hem achter op producten die ik al gecanceld heb, doordat ze niet te bereiken zijn....ze lezen mijn Mail wel volgende weekZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:29:
Mensen heb geduld
En iedereen die maar blijft annuleren omdat het te lang duurt zal ook niet helpen!ZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:29:
Mensen heb geduld
Hoewel ik hier ook schuldig aan ben...
Ik vermoed dat ik ondertussen meer kans op een 3080ti ga hebben(als deze op launch niet 300€ meer kosten) dan dat ik de 3080 ooit ga zien. Bij de launch van de 3080ti ga ik verlof pakken en er 100% voor gaan 😂Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:31:
Dus bij alternate zijn er alleen de suprim 80, andere 70 en 60s gekomen maar geen x trio 3080 waar iedereen al maanden op wacht, want een shit zooi daar
284/364 oc strix 3080 megekko
[ Voor 3% gewijzigd door Tomnesia op 14-12-2020 17:39 ]
Kan niet wachten tot megekko de EVGA's van vandaag gaat verzenden
Ik ben nu net 4 plekken gestegen (gezakt?), hype!
Ik ook! Van 29 naar 25Waele schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:46:
[...]
Hier plek 7. Hopelijk woensdag binnen. Gelijk maar een nieuwe voeding bestellen. Anders wordt het lastig hem aan te slingeren 😜Julian-AMD schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:54:
Net contact gehad met Alternate, er zijn ongeveer 20 MSI Suprim 3080's geleverd.
Deze worden as we speak verwerkt in het magazijn.
Ik sta op plek zestig, en hij bevestigde mij dat ik er nog niet bij zit.
Ik stond op de zevende plek en volgens de wachtrij-checker is hij inmiddels net verstuurd. Dus het zijn er in ieder geval zeven geweest (MSI 3060ti Ventus 2X OC). Bedankt voor de melding, want via email heb ik nog geen verzendbevestiging binnen.wortelsky schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:19:
Woehoe bij Alternate zijn er minimaal 6 MSI 3060ti Ventus binnen gekomen.
6 plekken nu!Waele schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:46:
[...]
Mijn EVGA 3080 FTW 3 ULTRA is verzonden
Stond op plek 1, is meegegeven aan DHL (zit ik goed bij die berzorgdienst qua aan huis bezorgen?)
Edit: Bij Megekko
Stond op plek 1, is meegegeven aan DHL (zit ik goed bij die berzorgdienst qua aan huis bezorgen?)
[ Voor 6% gewijzigd door hansolo2345 op 14-12-2020 18:05 ]
Tot nu toe nog steeds niks opgeschoten. Plek 98 bij Megekko, 3080 Gigabyte Gaming OC... Of is de ervaring dat Megekko dit later deze avond nog update?
Nee, want ze hebben niks ontvangen vandaag.Robbie004 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:02:
Tot nu toe nog steeds niks opgeschoten. Plek 98 bij Megekko, 3080 Gigabyte Gaming OC... Of is de ervaring dat Megekko dit later deze avond nog update?
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Binnen Nederland heb er geen problemen mee gehad, maar uit het buitenland kan het soms langer duren dan je lief is...hansolo2345 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:01:
Mijn EVGA 3080 FTW 3 ULTRA is verzonden![]()
![]()
![]()
Ik hoop stiekem op een hoop 3070 SUPRIM's deze week. Laat de zoektocht voorbij zijn
Ik hoop dat Megekko er minimaal 12 binnen krijgtRookii schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:08:
Ik hoop stiekem op een hoop 3070 SUPRIM's deze week. Laat de zoektocht voorbij zijn
Al heb ik dan nog steeds geen processor.
Dacht ik al wel, jammer!Rubenvdk schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:06:
[...]
Nee, want ze hebben niks ontvangen vandaag.
Verwijderd
Hoi hoi,
Iemand enig idee wanneer er nog Strix 3090's geleverd zouden worden
? Ik sta momenteel op nr 5 bij Tones.
Iemand enig idee wanneer er nog Strix 3090's geleverd zouden worden
Laat het er 19 zijn aubTheBrut3 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:09:
[...]
Ik hoop dat Megekko er minimaal 12 binnen krijgt![]()
Al heb ik dan nog steeds geen processor.
Lijkt wel een beetje stil te liggen met de kaartjes (Asus in ieder geval)
Daar lijkt het zeker op. Ik dacht dat het wat aan het aantrekken was met elke week wat leveringen, maar lijkt alsof alles weer inzakt nu. Zal ongetwijfeld met de feestdagen te maken hebben.
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Ik zag hem bij Maikie op Twitch, had al besteld voordat hij hier op het forum geplaatst werd, maar bij mij geen verzendbevestiging. Kan nog komen natuurlijk, maar uit nieuwsgierigheid, hoe laat heb je hem besteld? Spannend!!ardana123 schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:04:
Bedankt voor diegene die de 3080 Amp Holo op Tones tip gaf
waar zie ik de wachtrij bij alternate als ik iets besteld heb?
Ik sta nog op zelfde plek ):Julian-AMD schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:54:
Net contact gehad met Alternate, er zijn ongeveer 20 MSI Suprim 3080's geleverd.
Deze worden as we speak verwerkt in het magazijn.
Ik sta op plek zestig, en hij bevestigde mij dat ik er nog niet bij zit.
Of moeten ze nog de wachtrij handmatig aanpassen?
Op deze link, heb je ordernr bij de hand.evuijtert schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:43:
waar zie ik de wachtrij bij alternate als ik iets besteld heb?
Dat gaat automatisch volgens mij maar er zit nog geen beweging in.pixellated schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:44:
[...]
Ik sta nog op zelfde plek ):
Of moeten ze nog de wachtrij handmatig aanpassen?
ah mooi! zie net dat ik de 3070 gaming trio opgestuurd ga krijgen. Heb ik in ieder geval iets totdat ik een 3080 of 3080ti kan vinden.
Mijn factuur was er om 14.13u.AugustoLio schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:20:
[...]
Ik zag hem bij Maikie op Twitch, had al besteld voordat hij hier op het forum geplaatst werd, maar bij mij geen verzendbevestiging. Kan nog komen natuurlijk, maar uit nieuwsgierigheid, hoe laat heb je hem besteld? Spannend!!
De melding van GLS om 15.29u.
Ik stond alwel in de wachtrij voor de kaart. (nr 5)
Er zijn nog een hoop kaarten geleverd, dus ze zullen het druk hebben daar.
Ik laat de kaart naar een GLS-punt sturen, kan ik hem hopelijk woensdag namiddag installeren.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik had vorige week een 3080 amp holo bij tones, daarbij kwam de verzend bevestiging pas 's avonds na 22:00 een keer, maar wel de dag erna bezorgd. Komt wel goed waarschijnlijk.AugustoLio schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:20:
[...]
Ik zag hem bij Maikie op Twitch, had al besteld voordat hij hier op het forum geplaatst werd, maar bij mij geen verzendbevestiging. Kan nog komen natuurlijk, maar uit nieuwsgierigheid, hoe laat heb je hem besteld? Spannend!!
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Alternate is op het moment MSI 3080 Gaming X Trio's aan het verzenden.
Afgelopen uur van 29 --> 25 --> 23 --> 20
Vandaag een MSI 3080 X TRIO besteld bij Megekko...
Artikelnr: 292740
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
Jouw positie: 421 van de 423
Wat ik wel vreemd vind, is dat er in het bestelscherm stond:
Leverdatum 26-12-2020
En dat zie ik ook terug als ik mijn order nu bekijk. Die datum kan toch nooit kloppen? Beetje misleidend...
Leverdatum 26-12-2020
En dat zie ik ook terug als ik mijn order nu bekijk. Die datum kan toch nooit kloppen? Beetje misleidend...
Is een standaard datum wat 10 werkdagen in de toekomst zit. Die datum ga je never nooit redden. Bij het bestellen staat ook in het rood meer dan 10 dagenDon Alessandro schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:57:
Vandaag een MSI 3080 X TRIO besteld bij Megekko...
Leverdatum 26-12-2020
Geld ook voor de MSI 3060 Ti Gaming X Trio, afgelopen 1.5 uur 33 -> 17 -> 12.Coen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:55:
Ouh misschien ook de suprim’s. Iemand een idee tot hoelaat in de avond Alternate nog verzend?Coen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:55:
Lees hier dat er 20 geleverd zijn in totaal.Fikatje schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:00:
[...]
Ouh misschien ook de suprim’s. Iemand een idee tot hoelaat in de avond Alternate nog verzend?
ik hoop dat alternate zich iig aan de verstuurde mails houd,dat mijn kaart vandaag de 14e wordt verstuurd.
de kaarten hebben ze iig binnen lees ik hier.
ik zie zover nog niks in mijn account veranderen, maar uit eerdere bestellingen weet ik dat als je iets koopt vrij snel een bevestiging krijgt.
en dat tussen 12:00 en 01:00 de mails komen dat het verstuurd is naar het depot, pas dan gaat mijn postnl app ook zijn werk doen
ik sta onder de 15 dus ik hou de hoop er in dat ik hem morgen eindelijk heb.
de kaarten hebben ze iig binnen lees ik hier.
ik zie zover nog niks in mijn account veranderen, maar uit eerdere bestellingen weet ik dat als je iets koopt vrij snel een bevestiging krijgt.
en dat tussen 12:00 en 01:00 de mails komen dat het verstuurd is naar het depot, pas dan gaat mijn postnl app ook zijn werk doen
ik sta onder de 15 dus ik hou de hoop er in dat ik hem morgen eindelijk heb.
[ Voor 14% gewijzigd door suprimx op 14-12-2020 19:04 ]
Ik heb ook afgelopen weekend de EVGA 3080 FTW3 Ultra besteld nadat deze op voorraad stond (Megekko). Vandaag een notificatie mail gekregen dat de bestelde producten op voorraad zijn en dat de leverdatum (woensdag 23-12) nog aangehouden wordt.
Ik sta als 21ste van 27 in de wachtrij. Klinkt dus best optimistisch. Anderen hier ook deze notificatie gekregen?
Ik sta als 21ste van 27 in de wachtrij. Klinkt dus best optimistisch. Anderen hier ook deze notificatie gekregen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/6SwyYHeUEzh7LlUxAtORJjLL.png?f=user_large)
Dit was vanaf plek 1 in de wachtrij voor de 3080 suprim. Ze worden verzonden
Hou rekening dat het nog eventjes kan duren voordat je een mailtje krijgt
[ Voor 11% gewijzigd door ZelianGuy op 14-12-2020 19:04 ]
Geleverd bij Alternate, maar nog niet verzonden. Sta zelf op plek 10. Vraag me daarom af tot hoelaat ze nog verzenden.Coen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:00:
[...]
Lees hier dat er 20 geleverd zijn in totaal.
Hmm, vrijdag 11-12-20 11:42 uur Megekko mail gestuurd m.b.t. annulering order EVGA GeForce RTX 380 FTW3 Ultra Gaming en nu net, i.p.v. bevestiging van de annulering, de mededeling dat de card
verzonden is
Ik wacht al sinds donderdag op een MSI SUPRIM X van cyberport.de. die als de T&T klopt ook morgen afgeleverd gaat worden. Beide met DHL dus het kan allemaal nog anders lopen
Zal de card wel per omgaande retour sturen naar Megekko.
Iemand ervaring met retouren naar Megekko? Misschien met de huidige situatie niet helemaal ideaal.
Andere optie is dat wellicht iemand uit de wachtlijst die nu nog niet aan de beurt is voor de aankoopprijs de card wil overnemen.
Maar goed eerst alles maar eens in huis hebben dan zie ik daarna wel verder.
verzonden is
Ik wacht al sinds donderdag op een MSI SUPRIM X van cyberport.de. die als de T&T klopt ook morgen afgeleverd gaat worden. Beide met DHL dus het kan allemaal nog anders lopen
Iemand ervaring met retouren naar Megekko? Misschien met de huidige situatie niet helemaal ideaal.
Andere optie is dat wellicht iemand uit de wachtlijst die nu nog niet aan de beurt is voor de aankoopprijs de card wil overnemen.
Zie net dat ik van 10 naar 5 ben gegaan. Dat komt wel goed gok ik.Fikatje schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:03:
[...]
Geleverd bij Alternate, maar nog niet verzonden. Sta zelf op plek 10. Vraag me daarom af tot hoelaat ze nog verzenden.
ik was plek 14 een sta nu op plek 9 het wordt langzaamaan verstuurdFikatje schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:03:
[...]
Geleverd bij Alternate, maar nog niet verzonden. Sta zelf op plek 10. Vraag me daarom af tot hoelaat ze nog verzenden.
Ze zullen het wel druk hebben, ik heb ook afgelopen vrijdag iets geannuleerd en ook nog geen reactie.JaDa61 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:05:
Hmm, vrijdag 11-12-20 11:42 uur Megekko mail gestuurd m.b.t. annulering order EVGA GeForce RTX 380 FTW3 Ultra Gaming en nu net, i.p.v. bevestiging van de annulering, de mededeling dat de card
verzonden is![]()
Ik wacht al sinds donderdag op een MSI SUPRIM X van cyberport.de. die als de T&T klopt ook morgen afgeleverd gaat worden. Beide met DHL dus het kan allemaal nog anders lopen![]()
ik ben nu ook 5 plaatsen gezakt voor de suprim x.
hoe vaak doen ze die tool updaten?
doen ze dat ieder uur?
doen ze dat ieder uur?
Hou gewoon ff geduld. Als je een mailtje hebt gehad wordt die vanzelf verstuurdsuprimx schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:09:
ik ben nu ook 5 plaatsen gezakt voor de suprim x.
doen ze dat ieder uur?
Gewoon aan de deur weigeren. Meestal heb je binnen twee dagen bericht van Megekko dat ze het product retour hebben ontvangen en binnen een paar dagen heb je je geld weer retour.evuijtert schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:07:
[...]
Ze zullen het wel druk hebben, ik heb ook afgelopen vrijdag iets geannuleerd en ook nog geen reactie.
oh die van mij komt nog lang niet stond ver in de wachtlijstSwizzler24 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:12:
[...]
Gewoon aan de deur weigeren. Meestal heb je binnen twee dagen bericht van Megekko dat ze het product retour hebben ontvangen en binnen een paar dagen heb je je geld weer retour.
Webwinkels kunnen gewoon doorgaan. Als bol.com niet mag leveren zijn wij helemaal de pineutAntónioLopes schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:16:
Gaan de bestellingen wel allemaal door met de complete lockdown?
Verwijderd
Er zijn sws 10 gaming x trios geleverd bij alternate best wel weinig voor 3 weken geen kaarten
Ik ben 9 gezakt, niet 10. Is wel erg weinig inderdaad maar het kan zomaar zijn dat straks de tool verder zakt. Ook de mensen bij Alternate kijken naar TV nu.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:19:
Er zijn sws 10 gaming x trios geleverd bij alternate best wel weinig voor 3 weken geen kaarten
9 tot nu toe, niet overdrijven.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:19:
Verwijderd
Hoe bedoel je ?Coen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:21:
[...]
Ik ben 9 gezakt, niet 10. Is wel erg weinig inderdaad maar het kan zomaar zijn dat straks de tool verder zakt. Ook de mensen bij Alternate kijken naar TV nu.
voor al de mensen die op asus tuf/strix non oc wachten je kan nog lang wachten asus heeft info gegeven aan retailers "Due to significant delays in manufacturing, and supply chain distribution, we have been advised to reach out to all customers
who have ordered this product to advise customers either change their back order to:
Asus TUF RTX3080 OC Gaming "
ik ga ervan uit dat je de non oc kan krijgen wanneer er geen wachtrijen meer zijn voor de oc varianten
dus ongeveer maart/april ga ik ervan uit dat je de non oc kan krijgen
who have ordered this product to advise customers either change their back order to:
Asus TUF RTX3080 OC Gaming "
ik ga ervan uit dat je de non oc kan krijgen wanneer er geen wachtrijen meer zijn voor de oc varianten
dus ongeveer maart/april ga ik ervan uit dat je de non oc kan krijgen
Het kan zijn dat er nog meer verzonden worden aangezien mensen die de kaarten versturen, bij Alternate, nu zitten te kijken naar Rutte . Zoals het overgrote deel van Nederland.
Verwijderd
Aah zo, na ja ik zat gewoon call of duty te doen, wist al dat er een lockdown part 3 kwam of part 4, maar weet iemand wat de wachtrijen zijn van de suprim kaart is ?Coen543 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:25:
[...]
Het kan zijn dat er nog meer verzonden worden aangezien mensen die de kaarten versturen, bij Alternate, nu zitten te kijken naar Rutte . Zoals het overgrote deel van Nederland.
Laatste update was ongeveer 60 maar ik gok dat het er al meer zijn. 20 kaarten worden vandaag verzonden dus dan heb je er nog 40 in rij op zijn minstVerwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:27:
[...]
Aah zo, na ja ik zat gewoon call of duty te doen, wist al dat er een lockdown part 3 kwam of part 4, maar weet iemand wat de wachtrijen zijn van de suprim kaart is ?
Die worden netjes vermeldt in de google doc onderaan de pagina! https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:27:
[...]
Aah zo, na ja ik zat gewoon call of duty te doen, wist al dat er een lockdown part 3 kwam of part 4, maar weet iemand wat de wachtrijen zijn van de suprim kaart is ?
We krijgen eindelijk onze kaartZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:03:
[Afbeelding]
Dit was vanaf plek 1 in de wachtrij voor de 3080 suprim. Ze worden verzonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou rekening dat het nog eventjes kan duren voordat je een mailtje krijgt
Ik zie nu ook bij de tool dat ie verzonden is.
ik sta nu op 5, het kruipt steeds dichterbijBlazerock schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:29:
[...]
We krijgen eindelijk onze kaart
Ik zie nu ook bij de tool dat ie verzonden is.
Megekko is lekker bezig. Ik ben gezakt van 15 naar 9:
Artikelnr: 1118260
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 9 van de 14
Ik krijg een 404 errorRookii schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:28:
[...]
Die worden netjes vermeldt in de google doc onderaan de pagina! https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851
Alle goede berichten van alternate gaan veronderstel ik over NL? Iemand nog iets van de BE winkel gehoord (ivm de Suprim X 3080)?
Woops my bad. Ik ook. Scroll ff naar onderen. Daar zou de doc vermeld moeten staan
Ik weet of iemand hier prijs op stelt maar bij deze een kleine update van mij:
Kaart: MSI RTX 3080 Suprim X 10G.
Shop: Alternate.
Besteld: Vrijdag 11-12-2020 (plek 55).
Update: 14-12-2020 (plek 34).
Kaart: MSI RTX 3080 Suprim X 10G.
Shop: Alternate.
Besteld: Vrijdag 11-12-2020 (plek 55).
Update: 14-12-2020 (plek 34).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
mijn teller staat op 0 ! dus eindelijk voorbij.
ik ga niet zeggen dat me watch has ended want dat is cringe AF en ik lees het zo dat je bent gestorven ofzo.
iig
volgende upgrade ga ik het anders doen, hoe?
dat weet ik nog niet maar jullie zouden er allemaal over na moeten denken.
ik denk zelf niet meer van MSI maar dat is iets voor volgende upgrade.
de mazzel
ik ga niet zeggen dat me watch has ended want dat is cringe AF en ik lees het zo dat je bent gestorven ofzo.
iig
de mazzel
Goed verhaal, lekker kort!suprimx schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:38:
mijn teller staat op 0 ! dus eindelijk voorbij.
iig
de mazzel
De mazzel!
Signature
20 plekken gezakt voor de suprim X..
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Nog 8 te gaan, maar dat geloof ik niet haha.Julian-AMD schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:43:
Signature
Julian-AMD schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:43:
ALs je geen mailtje hebt gekregen vrijdag dan zit je er helaas vandaga niet bij....mouzetc schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:44:
[...]
Nog 8 te gaan, maar dat geloof ik niet haha.
Heeft iemand enig idee hoelang de wachtrij is bij de ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 AMP Extreme Holo?
Deze is ook alleen verkrijgbaar op de belgische Alternate. Ik heb ze een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Deze is ook alleen verkrijgbaar op de belgische Alternate. Ik heb ze een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie.
Super dankjewel mouzetc!
Succes allemaal verder met zoeken!
Weet niet of deze al gepost is, maar kom net deze tegen:
https://www.conrad.de/de/...-displayport-2344658.html
https://www.conrad.de/de/...-displayport-2344658.html
De MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio was blijkbaar in goede hoeveelheden ontvangen bij Alternate vandaag. Ik stond op na de bestelling vanmiddag op #33 en hij is vanavond verzonden.
Wel blij mee, met die koeler (exact dezelfde als de 3070-3090 modellen) kan er vast wel een kleine OC overheen zonder al te veel problemen.
Nu nog kijken of ik de oude 980 Ti op V&A kwijt kan
Wel blij mee, met die koeler (exact dezelfde als de 3070-3090 modellen) kan er vast wel een kleine OC overheen zonder al te veel problemen.
Nu nog kijken of ik de oude 980 Ti op V&A kwijt kan
Inderdaad, er zijn er (slechtsbobdetweaker schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:31:
Megekko is lekker bezig. Ik ben gezakt van 15 naar 9:
Sinterklaas wil bier !
Vorige week nog een stuk of 50. Voor de rest geen info over verdere leveringenVerwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:06:
Heeft iemand gehoord dat Suprim X wordt afgeleverd bij megekko?
Hoe zeer ik die mening in de regel ondersteun, vind ik het wel interessant dat ze er een 3 weken leverdatum aan hangen, de andere kaarten die niet te leveren zijn, zoals de OC variant b.v., hangen ze een "als beschikbaar" aan vast.svdham schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:54:
[...]
Non-OC versie. Die gaat 100% niet komen!!!
Wellicht hebben ze eindelijk die container gevonden in Taiwan waar alle non OC kaarten in verstopt zitten ;-)
Verwijderd
Bedankt. Ik vraag me af waar ik moet bestellen, dus er is een kans om er een te krijgen voor 24 december..ZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:07:
[...]
Vorige week nog een stuk of 50. Voor de rest geen info over verdere leveringen
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |