Numero 1.choogen schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:23:
[...]
Wat was je laatste positie op de wachtlijst, als ik mag vragen?
Aha, dan denk ik dat er een kaart is teruggestuurd. Ik stond begin deze week nog op positie 8 en ben gisteren één plekje opgeschoven naar 7. Wanneer Alternate een echte levering had gehad waren dat zeker meerdere kaarten geweest en was ik dus ook meerdere plekken opgeschoven.
Daar dacht ik net ook al aan. Ik hoop dat hij niet is geopend.choogen schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:38:
[...]
Aha, dan denk ik dat er een kaart is teruggestuurd. Ik stond begin deze week nog op positie 8 en ben gisteren één plekje opgeschoven naar 7. Wanneer Alternate een echte levering had gehad waren dat zeker meerdere kaarten geweest en was ik dus ook meerdere plekken opgeschoven.
Geen fratsen, dat scheelt.
Whoopwhoop!
30 November een 3080 TUF OC op Amazon besteld, waarbij een leverdatum van 7-16 december stond.
Een tijd lang geen updates gehad tot net voor het weekend toen ie ineens verzonden was.
Zojuist het bericht gehad van PostNL dat ie is aangemeld, maar dan zou het woensdag overdag geleverd worden.
Omdat ik niet zeker wist of ik dan thuis zou zijn ging ik kijken bij “kies andere tijd/plaats” en daar zag ik dat ik ook gratis dinsdag overdag kon kiezen, of dinsdag ‘s avonds of zelfs maandagavond (tegen betaling van €1,95) kon kiezen
Nou voor die nog geen €2,- vind ik twee dagen eerder EN op een tijd dat ik sowieso thuis ben helemaal prima!
Dus zolang er verder geen vertraging is hoop ik morgen na 88 dagen op mijn bestelling van Alternate te wachten toch een andere 3080 te krijgen
30 November een 3080 TUF OC op Amazon besteld, waarbij een leverdatum van 7-16 december stond.
Een tijd lang geen updates gehad tot net voor het weekend toen ie ineens verzonden was.
Zojuist het bericht gehad van PostNL dat ie is aangemeld, maar dan zou het woensdag overdag geleverd worden.
Omdat ik niet zeker wist of ik dan thuis zou zijn ging ik kijken bij “kies andere tijd/plaats” en daar zag ik dat ik ook gratis dinsdag overdag kon kiezen, of dinsdag ‘s avonds of zelfs maandagavond (tegen betaling van €1,95) kon kiezen
Nou voor die nog geen €2,- vind ik twee dagen eerder EN op een tijd dat ik sowieso thuis ben helemaal prima!
Dus zolang er verder geen vertraging is hoop ik morgen na 88 dagen op mijn bestelling van Alternate te wachten toch een andere 3080 te krijgen
Gefeliciteerd, ik ben er ook wel klaar mee met 3 maanden wachten. Vanaf begin dacht ik al “ach, als t maar rond de kerst binnen is allemaal”.
Ik bestelde rond 18:00u op launch, had ik nou maar 2 uurtjes eerder besteld
Ik bestelde rond 18:00u op launch, had ik nou maar 2 uurtjes eerder besteld
De wachrij is van 7 naar 28 gegaan in de afgelopen dagen, dus jaBehemoth3600 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:01:
https://www.megekko.nl/pr...3-ULTRA-GAMING-Videokaart
De levertijd is terug veranderd.
Heeft er nog iemand eentje besteld de afgelopen 3 dagen?
Levertijd was 11 dagen.
Ik heb mijn order van de 3080 TUF OC bij Informatique gecanceld en vrijdag bovenstaande kaart besteld.
Plaatsje bij Informatique komt dus vrij (alhoewel dit een recente bestelling was, weet niet of er veel orders na mij waren)
Ik heb 6 december een ASUS 3080 TUF besteld bij Alternate.nl
Positie in de wachtrij:
maandag 7 dec 643
woensdag 9 dec, 636
zaterdag 11 dec, 631
zondag 13 december, 629
Positie in de wachtrij:
maandag 7 dec 643
woensdag 9 dec, 636
zaterdag 11 dec, 631
zondag 13 december, 629
lol 600 man ..RogerWilco2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:58:
Ik heb 6 december een ASUS 3080 TUF besteld bij Alternate.nl
Positie in de wachtrij:
maandag 7 dec 643
woensdag 9 dec, 636
zaterdag 11 dec, 631
zondag 13 december, 629
Hé eindelijk weer eens wat beweging voor de MSI 3080 Ventus OC bij Alternate! Gezakt van 37 naar 27. Weet niet precies wanneer, maar ik denk dat ik vrijdagochtend voor het laatst had gekeken.
Man man man. Spijt dat ik bij Informatique besteld heb.
Mijn plek in de wachtrij is dan wel gezakt van 29 naar 9, maar er is daar nog geen enkele kaart de deur uit gegaan.
Hoe kan het dat sommige webshops aangeven dat ze de kaart verkopen, maar vervolgens helemaal geen voorraad beschikbaar krijgen?
Gelukkig ook een order bij Megekko staan.
Mijn plek in de wachtrij is dan wel gezakt van 29 naar 9, maar er is daar nog geen enkele kaart de deur uit gegaan.
Hoe kan het dat sommige webshops aangeven dat ze de kaart verkopen, maar vervolgens helemaal geen voorraad beschikbaar krijgen?
Hoeveel rtx 3080 van msi krijgt Megekko gemiddeld per week?
Zover mij bekend is Megekko redelijk transparant v.w.b. de leveringen die ze krijgen, de info kun je op hun eigen site vinden: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Soppyscroll schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:28:
Hoeveel rtx 3080 van msi krijgt Megekko gemiddeld per week?
Voor daadwerkelijke aantallen zijn ook zij aangewezen op wat er aan het magazijn geleverd wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door TheStig op 13-12-2020 20:51 . Reden: typo ]
Hey iedereen,
Ik weet dat ik het al een paar keer gevraagd heb, maar we hebben meer mensen nodig die de sheet up to date houden. De oudste comment was momenteel 3 dagen oud, wat het nut van de sheet wat in twijfel brengt.
Dus, vraag gerust toegang tot de sheet, zo kan je wat meehelpen
https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing
Ik weet dat ik het al een paar keer gevraagd heb, maar we hebben meer mensen nodig die de sheet up to date houden. De oudste comment was momenteel 3 dagen oud, wat het nut van de sheet wat in twijfel brengt.
Dus, vraag gerust toegang tot de sheet, zo kan je wat meehelpen
https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing
Zie net dat Alternate.nl dan ook de 3080 tuf gaming en oc variant met 5 tientjes heeft verhoogd.
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 188 van de 364
Asus:
Helaas hebben wij op dit moment nog geen nieuwe informatie.
Jezus allemachtig
Jouw positie: 188 van de 364
Asus:
Helaas hebben wij op dit moment nog geen nieuwe informatie.
Jezus allemachtig
Ja ik zie dat als een goed teken, er komen dan kaarten aan. De non oc hebben ze met 999€ duur gemaakt (strix wel tuf niet).Bisquit schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:51:
Zie net dat Alternate.nl dan ook de 3080 tuf gaming en oc variant met 5 tientjes heeft verhoogd.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
goed dat alternate tenminste de coldwar codes hebben verlengt naar februari
Had met alternate gemaild, een tijdje terug. Zij gaven aan dat de codes geregeld worden vanuit nividia en zij hebben daar geen directe inspraak in.BeaterGod schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:17:
goed dat alternate tenminste de coldwar codes hebben verlengt naar februari
(En dat ik tegen de tijd dat het datum verstreken is en ik het nog niet ontvangen had, wij er dan naar zullen kijken)
Dat is niet juist. Mijn MSI Gaming X Trio 3080 heb ik ook 2 maanden op moeten wachten, maar heb ik vorige week netjes bij Informatique mogen ophalen. Ze leveren wel degelijk, maar ze krijgen wel een stuk minder binnen dan Megekko en Alternate, naar mijn idee.rburck schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:11:
Man man man. Spijt dat ik bij Informatique besteld heb.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
396 van 420🎉 hoop op volgende maand binnen te krijgen hahaTheStig schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:48:
[...]
Zover mij bekend is Megekko redelijk transparant v.w.b. de leveringen die ze krijgen, de info kun je op hun eigen site vinden: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Voor daadwerkelijke aantallen zijn ook zij aangewezen op wat er aan het magazijn geleverd wordt.
Nieuwe week, nieuwe kansen... Nieuwe stress..
Laten we hopen dat Azerty.nl iets nieuws heeft over de 3080 suprim x...
Ik duim met je mee.dulle schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:31:
Nieuwe week, nieuwe kansen... Nieuwe stress..![]()
Ik heb hem ook uit staan bij MaxICT..who will win.
[ Voor 8% gewijzigd door MaXeRs op 14-12-2020 08:11 ]
Ik ben nu over het weekend heen, 10 plaatsen gezakt voor de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X OC 10G
Was plek 77 -> 67 van de 167
Met dit tempo eind januari de kaart.
Heb wel een beetje medelijden met mijn 970 die nu op zn donder krijgt iedere keer als ik Cyberpunk opstart.
Was plek 77 -> 67 van de 167
Met dit tempo eind januari de kaart.
Heb wel een beetje medelijden met mijn 970 die nu op zn donder krijgt iedere keer als ik Cyberpunk opstart.
Bedankt allen, dankzij dit forum vrijdag op de laatste moment een MSI Suprim x 3080 kunnen scoren bij Megekko.
Hier het resultaat,
Hier het resultaat,
Gladiatormax
Kan je je nog wel concentreren op de game met die kermis? :dGladiatormax schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:45:
Bedankt allen, dankzij dit forum vrijdag op de laatste moment een MSI Suprim x 3080 kunnen scoren bij Megekko.
Hier het resultaat,
[YouTube: Cyberpunk 2077 MSI Suprime 3080 corsair Icue Build]
Als de game start gaan het licht uit hoor, kan, je instellen in Icuekwdtje schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:02:
[...]
Kan je je nog wel concentreren op de game met die kermis? :d
Gladiatormax
Kleine tip, hou ook de Belgische Alternate in de gaten.
Wellicht mazzel gehad, maar toevallig afgelopen dinsdag op alternate.be zitten kijken en daar was de Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G op voorraad en heb deze afgelopen zaterdag in Belgie opgehaald. Prijs was ook beter dan hier (649).
Ik zie daar nu verder geen voorraad maar ik had geen pre-order of iets lopen!
Wellicht mazzel gehad, maar toevallig afgelopen dinsdag op alternate.be zitten kijken en daar was de Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G op voorraad en heb deze afgelopen zaterdag in Belgie opgehaald. Prijs was ook beter dan hier (649).
Ik zie daar nu verder geen voorraad maar ik had geen pre-order of iets lopen!
RTX 3070 weer in de vrije verkoop bij Megekko:
Wel aan de prijzige kant met 699,-
Leverbaar binnen 5 dagen = ze verwachten deze week een levering, maar goede kans dat je intussen terug in de wachtrij beland.joshuav schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:23:
RTX 3070 weer in de vrije verkoop bij Megekko:
RTX 3060ti bij informatique:
https://www.informatique....-3060-ti-8gb-dual-oc.html
Vrij prijzig met €599,-
Vrij prijzig met €599,-
Laatst hadden ze de 3070 voor dezelfde prijs op voorraad.b378 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:29:
RTX 3060ti bij informatique:
Vrij prijzig met €599,-
Ik vraag mij af of de wachtrij bij Alternate klopt. Zijn er meer mensen met wachrij 55 voor de MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G bij Alternate? Ik ben namelijk nr 55 maar ik zie in het sheet al een recente update van 55 staan en die update komt niet van mij. Dat kan toch niet? (Tenzij er wellicht verschuivingen zijn door annuleringen?).
[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 14-12-2020 09:36 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
De sheet wordt niet realtime geupdate en er zijn annuleringen geweest maar nog geen enkele leveringen.temp00 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:35:
Ik vraag mij af of de wachtrij bij Alternate klopt. Zijn er meer mensen met wachrij 55 voor de MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G bij Alternate? Ik ben namelijk nr 55 maar ik zie in het sheet al 55 staan en die update komt niet van mij. Dat kan toch niet? (Tenzij er wellicht verschuivingen zijn door annuleringen?).
[ Voor 6% gewijzigd door ZelianGuy op 14-12-2020 09:36 ]
Nu hopen dat Alternate ze ook echt krijgt vandaag.
U heeft bij ons een MSI Suprim X RTX3080 besteld.
MSI heeft deze kaart teruggeroepen voor kwaliteitscontrole.
Na controle door MSI geven zij aan problemen tegengekomen te zijn met deze batch en zijn de kaarten ondertussen aan ons geretourneerd.
Wij verwachten deze kaarten retour van MSI op 14 december.
Uw order wordt na binnenkomst direct verstuurd, en wij verwachten deze de 14e naar u te kunnen versturen.
Alvast veel plezier van uw kaart!
U heeft bij ons een MSI Suprim X RTX3080 besteld.
MSI heeft deze kaart teruggeroepen voor kwaliteitscontrole.
Na controle door MSI geven zij aan problemen tegengekomen te zijn met deze batch en zijn de kaarten ondertussen aan ons geretourneerd.
Wij verwachten deze kaarten retour van MSI op 14 december.
Uw order wordt na binnenkomst direct verstuurd, en wij verwachten deze de 14e naar u te kunnen versturen.
Alvast veel plezier van uw kaart!
Is vandaag dan de dag dat alternate 20 strixen ontvangt?
Come onnnnn
Come onnnnn
Je vergeet een 0Thewaitislong schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:44:
Is vandaag dan de dag dat alternate 20 strixen ontvangt?![]()
![]()
Come onnnnn
18 voor Dustin. De rest maakt mij niet uit.
Ik heb alleen info gekregen over de Suprim XVerwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:01:
Komen vandaag ook de msi 3080 gaming x trio bij alternate of alleen suprim ?
Graag MSI en Gigabyte leveringen please!
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Ben toch benieuwd hoeveel. Volgens mij heeft de wachtrij t/m 20 ongeveer een mailtje gehad dat hij er aan komt. Sta zelf op 28, maar ze gaven eerder aan 30 te verwachten. Ga maar nergens van uit, maar toch een beetje hopen!Blazerock schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:02:
[...]
Ik heb alleen info gekregen over de Suprim X
Signature
Ter info,
Suprime x 3080 Megekko,
Artikelnr: 295473
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G
Jouw positie: 9 van de 16
Suprime x 3080 Megekko,
Artikelnr: 295473
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G
Jouw positie: 9 van de 16
Gladiatormax
Idem 3090 msi trio mogen ontvangen bestelt dag er na geleverd!Hammetje schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:55:
[...]
Dat is niet juist. Mijn MSI Gaming X Trio 3080 heb ik ook 2 maanden op moeten wachten, maar heb ik vorige week netjes bij Informatique mogen ophalen. Ze leveren wel degelijk, maar ze krijgen wel een stuk minder binnen dan Megekko en Alternate, naar mijn idee.
Misschien een noob vraag maar waar kan ik de wachtlijst bij Alternate zien/opvragen?temp00 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:35:
Ik vraag mij af of de wachtrij bij Alternate klopt. Zijn er meer mensen met wachrij 55 voor de MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G bij Alternate? Ik ben namelijk nr 55 maar ik zie in het sheet al een recente update van 55 staan en die update komt niet van mij. Dat kan toch niet? (Tenzij er wellicht verschuivingen zijn door annuleringen?).
Als je besteld hebt kun je dat zien via: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595Count_B schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:34:
[...]
Misschien een noob vraag maar waar kan ik de wachtlijst bij Alternate zien/opvragen?
Anders in het rode blok hieronder
Nice!Gladiatormax schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:45:
Hier het resultaat,
[YouTube: Cyberpunk 2077 MSI Suprime 3080 corsair Icue Build]
Is de kast een Corsair x465? Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat qua grootte van de kaart haha
Ik moest echt even 2 keer kijken naar m’n eigen screenshotmouzetc schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:08:
[...]
Ben toch benieuwd hoeveel. Volgens mij heeft de wachtrij t/m 20 ongeveer een mailtje gehad dat hij er aan komt. Sta zelf op 28, maar ze gaven eerder aan 30 te verwachten. Ga maar nergens van uit, maar toch een beetje hopen!
[Afbeelding]
Sta op positie 470 terwijl ik de kaart op 26 oktober heb besteld. Klopt dat wel?ZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:38:
[...]
Als je besteld hebt kun je dat zien via: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Anders in het rode blok hieronder
Dat kan best kloppen. Bepaalde kaarten zijn extreem populair met lage aantallen van leveringen.Count_B schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
[...]
Sta op positie 470 terwijl ik de kaart op 26 oktober heb besteld. Klopt dat wel?
Het gaat om een MSI 3080 Gaming X Trio.
Dan klopt het want dat is samen met de TUF de populairste kaart met weinig leveringen.Count_B schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:55:
Het gaat om een MSI 3080 Gaming X Trio.
De 3080 MSI Ventus OC was ook zeer populair bij Alternate omdat de kaart daar voor MSRP (720,-) stond bij releaseZelianGuy schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:57:
[...]
Dan klopt het want dat is samen met de TUF de populairste kaart met weinig leveringen.
Zojuist de verzendbevestiging gekregen van mijn MSI ventus 3080 die ik op 23-11 besteld heb bij informatique. Mijn dag kan niet meer stuk
Jawel hoor, als die binnenkomt. Koop maar alvast een goed setje gehoorbescherming! Mijne is meteen weer de deur uit gegaanBadkamertje schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:58:
Zojuist de verzendbevestiging gekregen van mijn MSI ventus 3080 die ik op 23-11 besteld heb bij informatique. Mijn dag kan niet meer stuk
Zojuist ook bevestiging gehad van mijn bestelling bij informatique op de MSI 3080 ventus 3x OC. Besteld op 19 november en stond op plek 9.
MSI Suprim, Alternate anyone?
Sta 60ste voor de 3080.
Sta 60ste voor de 3080.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Komen vandaag rond de 20 binnen. Maar over de kaarten daarna is echt niets te zeggenJulian-AMD schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:17:
MSI Suprim, Alternate anyone?
Sta 60ste voor de 3080.
Zie ik nou goed dat de prijzen van zowel de STRIX 3080 OC als non-OC omhoog zijn gegaan bij Alternate, en de non-OC €100,- duurder is dan de OC versie?!
Aiai, alle 3070 die op voorraad komen gaan al rond de 800 euro (bron: discord)
Cat linux.txt
zo te zien wel, ik heb de non OC besteld op 17-september voor €839,- in de rij op plaats 5 inmiddels gaat snel dus not van 13- naar 5 gezakt alleen maar anuleringen. (alternate)svdham schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:23:
Zie ik nou goed dat de prijzen van zowel de STRIX 3080 OC als non-OC omhoog zijn gegaan bij Alternate, en de non-OC €100,- duurder is dan de OC versie?!
Vanmorgen de Gigabyte GeForce® RTX 3060 Ti Gaming OC besteld bij informatique en krijg zojuist de mail dat ik m al af kan halen. Dat is wel heel erg snel..
Levertijd op de website staat nog steeds op onbekend. Prijs is wel opeens van 549 naar 579 gegaan.
Levertijd op de website staat nog steeds op onbekend. Prijs is wel opeens van 549 naar 579 gegaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Animal Mother op 14-12-2020 11:36 ]
Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat er een review voor de STRIX OC is geplaatst op 2 december van iemand die de kaart op dat moment naar eigen zeggen een week in bezit had.Rikkert.nr1 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:26:
[...]
zo te zien wel, ik heb de non OC besteld op 17-september voor €839,- in de rij op plaats 5 inmiddels gaat snel dus not van 13- naar 5 gezakt alleen maar anuleringen. (alternate)
Dat is dus 3 weken geleden.
Maar de laatste levering STRIX OC kaarten bij Alternate was inmiddels 6 weken geleden?
Krijg jij geen last van je nek met die setup??Furrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:35:
[...]
[Afbeelding]
😜
Mn 2060 Super houdt het verbazingwekkend goed uit!
Overigens nog steeds wachtende op mn Asus 3080 Tuf OC welke op 31-10-2020 besteld is bij Megekko.
[Afbeelding]
Maar on-topic: Ik sta bij megekko op 15/18 voor een EVGA:
Artikelnr: 1118260
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 15 van de 18
Mag ook wel voor bijna 600€ ..Animal Mother schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:33:
Vanmorgen de Gigabyte GeForce® RTX 3060 Ti Gaming OC besteld bij informatique en krijg zojuist de mail dat ik m al af kan halen. Dat is wel heel erg snel..
Voorraad
[ Voor 10% gewijzigd door Whymeee op 14-12-2020 11:39 ]
Klopt denk prima, heb op de dag van launch besteld en sta pas op nr100.Count_B schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
[...]
Sta op positie 470 terwijl ik de kaart op 26 oktober heb besteld. Klopt dat wel?
Bedoel je dat voor door dit geld deze kaart een (veel) betere keus zou zijn?Whymeee schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:38:
[...]
Mag ook wel voor bijna 600€ ..
Voorraad
Nee, gaf aan dat deze op voorraad was.Animal Mother schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:49:
[...]
Bedoel je dat voor door dit geld deze kaart een (veel) betere keus zou zijn?
De prijs voor deze kaart ligt bijna 50% hoger dan de MSRP, ja hij zal iets beter presteren dan een 'normale' 3060-ti. En ja, er is een tekort maar voor deze prijs kun je beter naar een 3070 gaan kijkenAnimal Mother schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:49:
[...]
Bedoel je dat voor door dit geld deze kaart een (veel) betere keus zou zijn?
Op de V&A gaan 3060-ti voor 550 euro en dat is dus al een premium...
Ik had mijn gigabyte 3060 Ti gaming oc voor 499 besteld bij AZERTY. Stond 1 op voorraad bij leverancier, denk dat ik toch achter het net heb gevist. Vind dat voor dit type kaart wel maximum, bij een hogere prijs kan je inderdaad bijna beter de 3070 nemen.meneer peer schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:55:
[...]
De prijs voor deze kaart ligt bijna 50% hoger dan de MSRP, ja hij zal iets beter presteren dan een 'normale' 3060-ti. En ja, er is een tekort maar voor deze prijs kun je beter naar een 3070 gaan kijken
Op de V&A gaan 3060-ti voor 550 euro en dat is dus al een premium...
vanochtend een 3060ti gaming x trio besteld bij Informatiquee. Ondertussen al verzonden!
Wel zwaar overpriced maar het was een zakelijke aankoop.
Wel zwaar overpriced maar het was een zakelijke aankoop.
Net ook een MSI GeForce RTX 3060 Ti, 8GB, Gaming X Trio besteld bij Informatique (stond nog op direct leverbaar). Hopelijk nog vandaag verstuurd. Moet wat aangezien de Eagle 3080 nog steeds in bestelling staat en er geen zicht is, wanneer die geleverd zou gaan worden. Heb voor het eerst een gaming pc in mekaar gezet (met 5900X), maar het enige wat ontbrak was nog de videokaart. Dus ja
Verwijderd
Good luck nog allemaal .
Heb vrijdag op cd-rom-land een MSI 3080 Suprim x kunnen bestellen en die werd netjes zaterdag geleverd
Heb vrijdag op cd-rom-land een MSI 3080 Suprim x kunnen bestellen en die werd netjes zaterdag geleverd
Bij deze gooi ik de handdoek in de ring! Ik heb mijn bestelling voor de gigabyte eagle 8G rtx 3070 geannuleerd en ga de kerstdagen maar met mijn 1050Ti vieren.. Er komt dus een plekje vrij voor iedereen die hoger dan 260 in de wachtrij bij megekko staat
https://azerty.nl/product/msi/4374747Chrizzie129 schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:22:
Bij deze gooi ik de handdoek in de ring! Ik heb mijn bestelling voor de gigabyte eagle 8G rtx 3070 geannuleerd en ga de kerstdagen maar met mijn 1050Ti vieren.. Er komt dus een plekje vrij voor iedereen die hoger dan 260 in de wachtrij bij megekko staat
Msi 3070 voorraad
Ter info voor zij die de EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING op Megekko wensen te bestellen;
de wachtrij staat momenteel op 28.
Artikelnr: 1118249
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 11 van de 28
de wachtrij staat momenteel op 28.
Artikelnr: 1118249
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 11 van de 28
Gisteren een 3060ti besteld bij informatique en krijg net een afhaalbericht.
Ik ben verbaasd.
Ik ben verbaasd.
Dit is hoopvol, ik sta op plek 16 daar voor dezelfde kaart.Thatzombii schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:15:
Zojuist ook bevestiging gehad van mijn bestelling bij informatique op de MSI 3080 ventus 3x OC. Besteld op 19 november en stond op plek 9.
zou Azerty een levering binnen gekregen hebben van MSI?Whymeee schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:22:
[...]
https://azerty.nl/product/msi/4374747
Msi 3070 voorraad
And it's gone!Whymeee schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:22:
[...]
https://azerty.nl/product/msi/4374747
Msi 3070 voorraad
Neen is een 500del_Peanut schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:45:
[...]
Nice!
Is de kast een Corsair x465? Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat qua grootte van de kaart haha
Gladiatormax
https://www.informatique....3060-ti-8gb-gaming-x.html
MSI 3060 Ti op voorraad - 569 euro
weet niet of ie al gepost was
Zal voor mij hetzelfde zijn met kerst. Met alle respect, maar ik begin me langzamerhand ook echt te irriteren aan de situatie. Tekorten oké, maar het wordt toch zo langzamerhand wel eens tijd dat de leveranciers structurele leveringen moeten kunnen garanderen. Al zijn het er maar 20 per week in plaats van dat gemodder; deze week 4, volgende week niks, en dan hopelijk 15.Chrizzie129 schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:22:
Ik lees berichten van verschillende fabrikanten waarin wordt gesuggereerd dat ze de productie hebben opgeschroefd en elke dag kaarten maken, dan moet dat ondertussen toch wel eens zijn vruchten gaan afwerpen, hetzij minimaal.
Zo dat is er uit, einde klaagzang
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Ja met zulke prijzen hou je wel een voorraadBrianBosma schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:32:
https://www.informatique....3060-ti-8gb-gaming-x.html
Jaaa echt belachelijk, maar sommige mensen hebben het er voor over!pride2 schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:33:
[...]
Ja met zulke prijzen hou je wel een voorraad
Verwachting van vandaag is dat de Suprim X 3080 binnen gaat komen bij Alternate NL
Het jammer genoeg een verwachting.
Kan dus zijn dat het later deze week binnen gaat komen.
Het jammer genoeg een verwachting.
Kan dus zijn dat het later deze week binnen gaat komen.
Hahaha, midden van de monitor zit precies op ooghoogte. Ik denk dat er in de foto wat sprake is van paralax.bobdetweaker schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:37:
[...]
Krijg jij geen last van je nek met die setup??
Maar on-topic: Ik sta bij megekko op 15/18 voor een EVGA:
Artikelnr: 1118260
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 15 van de 18
Ik ben benieuwd wanneer Nivdia terug schakelt naar TSMC in plaats van Samsung nu.
Samsung zou aardige problemen hebben met de yield demands.
Samsung zou aardige problemen hebben met de yield demands.
Geen update hierzo: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080eS_ViCi schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:56:
Is er al iets bekend omtrent eventuele levering van Gigabyte bij Megekko deze week?
https://www.tones.be/nl/article/132829
3080 op voorraad! Sla je slag!
ZOTAC GEFORCE RTX 3080 AMP HOLO 10GB GDDR6X
Nog 9 stuks
Nog 9 stuks
[ Voor 30% gewijzigd door TLLRS op 14-12-2020 12:59 ]
Ok, tegen mijn eigen principes in heb ik toch besteld, ondanks de absoluut ridicule prijzen, sukkel die ik ben
Ik heb net de Strix 3080 OC besteld bij Megekko. Wilde eigenlijk voor de Trio gaan, maar aangezien ik daar dingen lees over een wachtrij van 500 plekken leek me dat vrij zinloos. Heb ook nog over de Suprim zitten dubben, omdat de wachtrijen minder zijn (en ik hier bijna op tijd voor was afgelopen vrijdag...), maar die vind ik wel erg groot en duur. En ik heb goede ervaringen met de Strix 970, doet al een tijd trouwe dienst.
Heeft iemand concrete info over de wachtrij bij Megekko voor de Strix 3080 OC? (Heb al even zitten zoeken in het topic, maar lees het zo 123 niet....)
Heeft iemand concrete info over de wachtrij bij Megekko voor de Strix 3080 OC? (Heb al even zitten zoeken in het topic, maar lees het zo 123 niet....)
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Vraag me af of webwinkels als non essentieel door kunnen gaan. Met de naderende lockdown. Dan kunnen alle bestellingen in de koelkast tot 19 januari als ze dicht moeten. Zelfde voor bezorg diensten wellicht?
Onderaan dit topic vind je een rood vak met een lap text over het zero tolerance beleid. Daarnaast staat er een link naar een google doc waarin de wachtrijen bijgehouden worden. Daar zou je in kunnen kijken wat de huidige lengte van de rij is.Gilraen schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:59:
Ok, tegen mijn eigen principes in heb ik toch besteld, ondanks de absoluut ridicule prijzen, sukkel die ik benIk heb net de Strix 3080 OC besteld bij Megekko. Wilde eigenlijk voor de Trio gaan, maar aangezien ik daar dingen lees over een wachtrij van 500 plekken leek me dat vrij zinloos. Heb ook nog over de Suprim zitten dubben, omdat de wachtrijen minder zijn (en ik hier bijna op tijd voor was afgelopen vrijdag...), maar die vind ik wel erg groot en duur. En ik heb goede ervaringen met de Strix 970, doet al een tijd trouwe dienst.
Het lijkt er alleen op dat de services van Google op dit moment down zijn. Ik krijg in ieder geval op veel sites (YouTube, Google Drive, Google Meet, etc.) van Google een 500 status code terug....
Edit: Daarnaast kan je op deze pagina: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080 onderin je ordernummer en postcode invullen om je plek in de wachtrij van Megekko te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door joshuav op 14-12-2020 13:03 ]
Besteld, dank je voor de link! Geen idee of het een beetje een goed model is, wel redelijk prijzig in ieder geval.TLLRS schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:58:
https://www.tones.be/nl/article/132829
Nog 9 stuks
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/CeP8LFrD1d6lBX70fTFyzOOB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/evkBJCC56blTQmIm4TCGCb4p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C1gZXjJXJ6Ii6z2z0JalQQae.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OuPR3RUCUopQD2yANOJxZvX0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LJ8H9qjIYW2cbAfGxYpgxjrZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rVp2SxAp09U6FkMHJ0dUC2Ys.jpg?f=fotoalbum_large)