wat denk je zelf?PerK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:33:
Wat is de kans dat Amazon DE die Zotac kaarten morgen uitleverd?
Jammer dat ik naast een kaart heb gegrepen (nou ja, heb een redelijk snelle preorder), maar goed dan kan ik nu ook gewoon de zen3 afwachten.
Niemand weet het, tenzij ze 10.000 kaarten badge hebben ofzoPerK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:33:
Betekent deze dramatische launch nou dat Nvidia de kaarten eruit wou rushen voor AMD iets had?
Uhm 50%?PerK schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:33:
Mijn humeur is voor vandaag in ieder geval naar de klote.
Achteraf gezien had ik niet moeten zoeken naar reviews en gewoon de MSI meteen moeten bestellen. Maarja, als dan toch blijkt dat ie niet zo goed presteerd... Achja. Achteraf, achteraf.
Achteraf gezien had ik niet moeten zoeken naar reviews en gewoon de MSI meteen moeten bestellen. Maarja, als dan toch blijkt dat ie niet zo goed presteerd... Achja. Achteraf, achteraf.
[ Voor 62% gewijzigd door Sander64 op 17-09-2020 18:36 ]
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Is wel mijn gedachte. Zeker in combo met de redelijk lage prijs en de gratis game.Grotbewoner schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:34:
Betekent deze dramatische launch nou dat Nvidia de kaarten eruit wou rushen voor AMD iets had?
Quantum staat, ja en nee tegelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Moortu op 17-09-2020 18:36 ]
Ach joh, we zitten er met ze allen in.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:35:
Mijn humeur is voor vandaag in ieder geval naar de klote.
Afwachten op de volgende ronde dan maar.
Wat een sneue reacties hier zeg. Het is maar een videokaart. Ik gok dat de AMD launch op soortgelijke wijze gaat verlopen.
Denk even tien seconden na voor je hier emotioneel post
Er zit niks anders op.PakoeDIEP schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
[...]
Ach joh, we zitten er met ze allen in.
Afwachten op de volgende ronde dan maar.
Vergeet niet dat als je nu annuleert, je weer ACHTERAAN in de rij komt te staan.
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
enige wat ik wil weten is wanneeeeeeer het verdomme nou komt maar dat is ook zo onduidelijk
Bij mij precies hetzelfde, ik had hem snel in mijn mandje maar het bestelproces met betalen duurde bij mij ook meer dan 10 minuten. Ik zit met hetzelfde dilemma,...Bas1978 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:32:
Hier ook het bekende mailtje van Megekko gehad, rond 15:03 had ik alles ingevuld en in mijn winkelwagen, echter liep de site toen vast op betalen voor +/-10 minuten. Jammer dat ik nu moet wachten, mijn vriendin zal er wel blij mee zijn!![]()
Ik twijfel of ik zal annuleren, want maanden geld hebben uitstaan bij een webwinkel is natuurlijk wel risicovol, bij een faillissement zijn we dat namelijk kwijt en de afgelopen jaren hebben we al meerdere bekende grote webshops ten onder zien gaan. (Zercom, Mycom, Dixons, Norrod, etc)
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Iemand met order die hem al verstuurd heeft bij alternate?
[ Voor 3% gewijzigd door ion op 18-09-2020 00:17 ]
Helaas heb ik geen kaarten kunnen kiezen die ik echt wilde, enkel de "budget" tier. Ik wacht af tot ik een EVGA FTW kan krijgen (zonder teveel moeite ervoor te doen).Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
[...]
Er zit niks anders op.
Vergeet niet dat als je nu annuleert, je weer ACHTERAAN in de rij komt te staan.
Ik heb bij Nvidia m nog steeds in mn mandje maar Afrekenen.. hangt al dik een uur vast. Betekend dat gewoon pech of?
Had zowel bij Megekko en Alternate besteld, 1700 euro die dus maanden vast komt te staan. Ik kan wel eentje annuleren maar wie zal ze eerst hebben?
En nee AMD gaat ook gewoon een launch zoals deze krijgen, onvermijdbaar.
En nee AMD gaat ook gewoon een launch zoals deze krijgen, onvermijdbaar.
Wat denk je zelf?Juice. schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:37:
Ik heb bij Nvidia m nog steeds in mn mandje maar Afrekenen.. hangt al dik een uur vast. Betekend dat gewoon pech of?
Ik ben bang dat het mislukt isJuice. schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:37:
Geen vorraad meer
welke scherm is dat?Koelkie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:37:
You know you gotta keep the faith!
Ps. Bedankt mede tweaker voor het aanraden van Tab Reloader! Echt een super tip![Afbeelding]
Zelfde hier. Ik had een Gigabyte Eagle mislukte bestelling, maar wou toch eigenlijk een Aorus Master. Wacht nu daar maar op.PakoeDIEP schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:37:
[...]
Helaas heb ik geen kaarten kunnen kiezen die ik echt wilde, enkel de "budget" tier. Ik wacht af tot ik een EVGA FTW kan krijgen (zonder teveel moeite ervoor te doen).
Update:
Inno3D kaart van Alternate.nl:
Tijdslijn:
- 14:49 Besteld
- 14:50 Bevesting van bestelling
- 14:52 Verwerking van bestelling
- 18:12 Verzendbevesting
- 18:35 Bericht van DHL : levering vrijdag
Inno3D kaart van Alternate.nl:
Tijdslijn:
- 14:49 Besteld
- 14:50 Bevesting van bestelling
- 14:52 Verwerking van bestelling
- 18:12 Verzendbevesting
- 18:35 Bericht van DHL : levering vrijdag
[ Voor 7% gewijzigd door 3clectic op 18-09-2020 00:48 ]
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Beetje begrip voor de emotie, is ook wel op z'n plaats. Mensen kijken hier naar uit, spenderen geld, krijgen te horen dat iets niet doorgaat, moeten achter hun geld aan. Allemaal omdat Nvidea een vies spelletje aan het spelen is.418O2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
Wat een sneue reacties hier zeg. Het is maar een videokaart. Ik gok dat de AMD launch op soortgelijke wijze gaat verlopen.
Ik snap trouwens niet zo goed dat mensen de ZOTAC kaart bij Amazon.de annuleren. Zelf heb ik geen idee of ik er op tijd bij was, maar amazon.de schrijft geen geld van je creditcard af totdat het is verzonden. Je verliest dus niets door het af te wachten.
Behalve als je met iDeal betaald hebBinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:40:
Ik snap trouwens niet zo goed dat mensen de ZOTAC kaart bij Amazon.de annuleren. Zelf heb ik geen idee of ik er op tijd bij was, maar amazon.de schrijft geen geld van je creditcard af totdat het is verzonden. Je verliest dus niets door het af te wachten.
Mod, srry voor offtopic
Is een Asus Tuf Gaming VG35VQ
Is een Asus Tuf Gaming VG35VQ
Echt jammer man, ik had gehoopt om eentje te kunnen krijgen voor cyberpunk 2077, ik speel op 3440x1440....kan die kaart wel goed gebruiken..
Dolby Atmos 7.0.4 | Amd 57003DX - RTX 3080 - 3200 mhz DDR4 | LG CX 55
Wat ik niet snap, is dat mensen om 14:49 al bestellingen kunnen plaatsen. 15:00 was de afspraak.
Achja.
Achja.
Dan wist je waar je stond en kon je vroeg genoeg komen om er een te hebben. Nu zat ik helemaal op het tijdstip dat de winkel open zou gaan, gaat die winkel pas 2 uur later open dan beloofd, en is er geen volgorde / rij.JulienPE schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:05:
[...]
Dit was vroeger ook zo. Dan stond je uren in de rij voor een dichte winkel. Nu kun je gelukkig lekker op je luie stoel ctrl+F5-en
#Salty #Shitshow
Volgende stock available na kerst ofzo? Waardeloos.
[ Voor 5% gewijzigd door _eLMo_ op 17-09-2020 18:42 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Dat bots een groot deel gekocht hebben vind ik zeker emotie waardig.418O2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
Nvidia was uitermate slecht voorbereid
Nvidia*KingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:39:
[...]
Beetje begrip voor de emotie, is ook wel op z'n plaats. Mensen kijken hier naar uit, spenderen geld, krijgen te horen dat iets niet doorgaat, moeten achter hun geld aan. Allemaal omdat Nvidea een vies spelletje aan het spelen is.
Maar zo gaat het met elke launch. Kan je moeilijk verrast door zijn
CB is nog niet uit hemilad257 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:41:
Echt jammer man, ik had gehoopt om eentje te kunnen krijgen voor cyberpunk 2077, ik speel op 3440x1440....kan die kaart wel goed gebruiken..
En de partij die dat had afgesproken begon zelf pas om 17:00 xDSander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:41:
Wat ik niet snap, is dat mensen om 14:49 al bestellingen kunnen plaatsen. 15:00 was de afspraak.
Achja.
Moet maar een 3090 nemen dan ;_;
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Overclockers.co.uk heeft trouwens nog de TRIO X voor 850 euro met verzending morgen. (Mij te duur)
https://www.overclockers....hics-card-gx-36b-ms.html#
En de ventus ook:
https://www.overclockers....phics-card-gx-36c-ms.html
En de ventus ook:
[ Voor 24% gewijzigd door BinaryRun op 17-09-2020 18:43 ]
Allemaal correct todat je opeens bij het punt "vies spelletje" aankwam. Wat een onzin, ze willen zo snel mogelijk zoveel mogelijk verkopen. Altijd die geruchten van dat het geplanned was om hype te creeeren is onzin. Aandeelhouders zouden daar zeker niet happy mee zijn.KingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:39:
[...]
Beetje begrip voor de emotie, is ook wel op z'n plaats. Mensen kijken hier naar uit, spenderen geld, krijgen te horen dat iets niet doorgaat, moeten achter hun geld aan. Allemaal omdat Nvidea een vies spelletje aan het spelen is.
Ja dat weet ik, in 2 maanden komt het uit als het goed is.
Dolby Atmos 7.0.4 | Amd 57003DX - RTX 3080 - 3200 mhz DDR4 | LG CX 55
plaats een review van desbetreffende winkel, 't minste wat je kan doenSander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:41:
Achja.
Laten we eerlijk zijn, dat is op een moment als dit even niet te handhaven. Er wordt 10x sneller gepost dan dat er gemodereerd kan worden.Kacang schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:35:
haha er is trouwens weinig over van de Zero Tolerance![]()
*Geen slowchat*
Dat staan we gezien de hype rondom het release moment ook wel gewoon toe.
Morgen gaan we weer terug naar de waan van de dag en moet iedereen zich weer netjes gedragen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nou, voor die tijd heb jij echt wel een 3080 als je dat echt wilmilad257 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:43:
[...]
Ja dat weet ik, in 2 maanden komt het uit als het goed is.
Top moderatie. Gedeelde smart is halve smart dus we hebben elkaar even nodig. Vooral om vragen te stellen aan mensen die er ook niets van wetenBlaat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:43:
[...]
Laten we eerlijk zijn, dat is op een moment als dit even niet te handhaven. Er wordt 10x sneller gepost dan dat er gemodereerd kan worden.
Morgen gaan we weer terug naar de waan van de dag en moet iedereen zich weer netjes gedragen.
Ik heb de ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity gekocht via Amazon.de.
Krijg ik bij deze kaart ook Watchdogs en 1y GEFORCE?
Wanneer is de laatste hard launch geweest van een nieuwe videokaart serie? Volgens mij zijn die van de laatste 10 jaar allemaal van papier geweest.418O2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
Steam - PTR83
nee en je kaart ook nietJoao schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:45:
Ik heb de ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity gekocht via Amazon.de.
Toch een mod, die een post van me 70 pagina's terug zonet een modbreak in plaatstBlaat schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:43:
[...]
Laten we eerlijk zijn, dat is op een moment als dit even niet te handhaven. Er wordt 10x sneller gepost dan dat er gemodereerd kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door ion op 17-09-2020 18:46 ]
"Perongeluk" eerder open gezet.milad257 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:41:
Gewoon een scam basically.
Ja. Het is geen kunstmatig lage voorraad; het is gewoon lage voorraad.Grotbewoner schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:34:
Serieuze vraag : Waarom doen ze dat? Om te beoordelen hoe gewild de kaart is en daar de productie op in te stellen? Of een lichte angst om later dan AMD te zijn (waar ik weinig van verwacht).CoronelHimself schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:45:
[...]
Wanneer is de laatste hard launch geweest van een nieuwe videokaart serie? Volgens mij zijn die van de laatste 10 jaar allemaal van papier geweest.Dus alle mensen die nu ineens boos zijn, moeten vooral zichzelf in de spiegel kijken. Alle seinen stonden op rood voor deze lancering.
Ik zit weer ff te denken. Ik kan de kaart bij Megekko annuleren (850 euro) en bestellen bij Alternate (799 euro). Heb alleen geen idee hoeveel extra levertijd er dan bij komt.
Zit er over te denken dan toch maar de MSI kaart te halen. Maarja of hij ook echt in stock is..BinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:42:
Overclockers.co.uk heeft trouwens nog de TRIO X voor 850 euro met verzending morgen. (Mij te duur)
En de ventus ook:
wel interessant filmpje over desbetreffende onderwerpBeakzz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:47:
[...]
Serieuze vraag : Waarom doen ze dat? Om te beoordelen hoe gewild de kaart is en daar de productie op in te stellen? Of een lichte angst om later dan AMD te zijn (waar ik weinig van verwacht).
YouTube: Nvidia’s Ultimate Play: Forced Scarcity & Elevated Prices before AMD...
Inderdaad first world problems to the max.418O2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:36:
Er zijn mensen met echte serieuze problemen op de wereld en wij maken ons hier druk om?

Naja ik heb een pre order staan, bij Alternate, Had het gevoel dat we er vroeg bij waren en ik laat hem staan en ik zie wel.
Nee hij zal niet morgen binnen komen, maar dat had ik ook niet verwacht. Als je met die instelling vandaag bent opgestaan dan heb je een verkeerde mindset.
Hij zal ook niet volgende week binnen komen, hoop wel binnen 2 maanden. Kijk als hij dit jaar niet op mijn deurmat ligt dan hoeft het van mij ook niet meer.....
(En ik moet zeggen gezien de berichten is die mogelijkheid nog best aanwezig ook)
Dus als hij komt leuk, als hij niet komt...niet het einde van de wereld.
Waarschijnlijk erg veel!Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:47:
Ik zit weer ff te denken. Ik kan de kaart bij Megekko annuleren (850 euro) en bestellen bij Alternate (799 euro). Heb alleen geen idee hoeveel extra levertijd er dan bij komt.
Bedoel je dat een medewerker, eerst zijn vrienden heeft gewaarschuwd, dat ze per ongeluk eerder van start gingen. Handel met voorkennis heet dat.Quartz123 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:47:
[...]
"Perongeluk" eerder open gezet.
Gewoon een scam basically.
Steam - PTR83
ik ben nu aan het twijfelen tussen het pre orderen op alternate zodat ik in de rij sta of gewoon wachten en hopen dat een andere shop hem eerder krijgt
Zou MSI de prijs verhoogd hebben nu blijkt dat de andere AIBs zoveel hoger zijn gaan zitten? De oorspronkelijke prijs bij Alternate is ook wel een stuk beter dan 849. Dat zou ik er zelf echt niet voor over hebben. Dan zou ik eerder hopen op een TUF voor 719.
Ik verwacht bij amazon nog wel wat piekertjes de komende dagen, wat of hoe weet ik nietSpicyRamen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:49:
ik ben nu aan het twijfelen tussen het pre orderen op alternate zodat ik in de rij sta of gewoon wachten en hopen dat een andere shop hem eerder krijgt
EVGA bv van de radar verdwenen, andere komen er soms op, terug eraf.
De gewone winkels zijn out of stock of hebben dikke backorder. De kleinere die ze nog niet hebben vragen woekerprijzen... zucht
Had net mijn1080 ti verkocht, hoopte de 3080 toch wel binnen 2 weken te krijgen. Lees meerdere berichten dat 't maanden gaat duren. Bummer.
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
CD ROM land kan m'n Gigabyte Eagle niet leveren, mweehh
STATUS VAN BESTELLING
Beste
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer CD1709200230.
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
STATUS VAN BESTELLING
Beste
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer CD1709200230.
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
Het kan altijd ergens anders even erger, lekker boeiend.Anakin_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:48:
[...]
Inderdaad first world problems to the max.
Er zijn mensen met echte serieuze problemen op de wereld en wij maken ons hier druk om?
Er is gewoone en hype en mensen willen ergens naar uitkijken.
Join the club, mijn 1080 Ti snds deze week weg hahabouvrie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:50:
Had net mijn1080 ti verkocht, hoopte de 3080 toch wel binnen 2 weken te krijgen. Lees meerdere berichten dat 't maanden gaat duren. Bummer.
Kerel, ik begrijp het. Ik wilde de 3080 ook heel graag hebben.Koelkie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:37:
You know you gotta keep the faith!
Ps. Bedankt mede tweaker voor het aanraden van Tab Reloader! Echt een super tip![Afbeelding]
Alleen zit het niet altijd mee, je kan er niks aan doen. Bespaar je zelf de moeite en hoofdpijn en sluit alle tabbladen gewoon af.
Momenteel zit je in de denial stage van de 5 grievance stages.
(denial.
anger.
bargaining.
depression.
acceptance.)
Alles wordt beter als je het accepteert.
Hou je sterk
Pff nou ik ook net mijn 2080 verkocht, denk komt wel goed. Spijt dat ik heb niet te doen, maarja wie zijn kont brandpredator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:51:
[...]
Join the club, mijn 1080 Ti snds deze week weg haha
Ik had hem om 15:10 bij megekko besteld, maar ook net de mail gehad dat het niet door ging. Nu net met cc deze van overclockers gehaald. We zien het morgen wel, hopelijk zit ik er tussen bij overclockers. Zo niet, dan annuleer ik ze en dan wacht ik wel.TweakerLuke schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:48:
[...]
Zit er over te denken dan toch maar de MSI kaart te halen. Maarja of hij ook echt in stock is..
Zal ik niet doen, bij Megekko/CDRomland zijn er binnen een half uur 800 bestellingen binnengekomen. Nu zal daarvan een groot gedeelte wel weer geannuleerd worden door mensen die misgrepen, maar als je hem relatief vroeg hebt besteld dan zal ik hem gewoon laten staan, bij andere webshops zal de hoeveelheid bestellingen niet veel minder zijn en dan kom je daar weer achteraan te staan.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:47:
Klopt ja, ik laat hem gewoon staan.bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:53:
[...]
Zal ik niet doen, bij Megekko/CDRomland zijn er binnen een half uur 800 bestellingen binnengekomen. Nu zal daar een groot gedeelte wel weer geannulleerd worden, maar als je hem relatief vroeg hebt besteld dan zal ik hem gewoon laten staan, bij andere webshops zal de hoeveelheid bestellingen niet veel minder zijn en dan kom je daar weer achteraan te staan.
Overigens is er nog een manier om een RTX3080 bij Alternate te bemachtigen; Pc kopen van 4000 euro.
https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604
Nooit je oude schoenen wegdoen voordat je je nieuwe hebt.robbertg91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:53:
[...]
Pff nou ik ook net mijn 2080 verkocht, denk komt wel goed. Spijt dat ik heb niet te doen, maarja wie zijn kont brand
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jammer deze deceptie. Maar inderdaad als dat het ergste is waar we ons druk om moeten maken.
Mocht het niet lukken binnen een maand dan geef ik het op. Helaas moet ik dan mijn VR headset ook annuleren want mijn huidige kaart trekt dat niet.
Het is wat het is.
Mocht het niet lukken binnen een maand dan geef ik het op. Helaas moet ik dan mijn VR headset ook annuleren want mijn huidige kaart trekt dat niet.
Het is wat het is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Spijt heb ik niet hoor, altijd nog een Switch en Ps Pro die ik kan aanzwengelen.robbertg91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:53:
[...]
Pff nou ik ook net mijn 2080 verkocht, denk komt wel goed. Spijt dat ik heb niet te doen, maarja wie zijn kont brand
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
De 3070 launch zal ook wel een ramp worden. Lager geprijst, dus bereikbaar voor meer gamers.
Daarom laat ik mijn order van 779 gewoon staan, zie wel wanneer die binnenkomt. Geen haast als snap ik bij vele de teleurstelling wel hoor. Blijven relativeren jongensPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:49:
Zou MSI de prijs verhoogd hebben nu blijkt dat de andere AIBs zoveel hoger zijn gaan zitten? De oorspronkelijke prijs bij Alternate is ook wel een stuk beter dan 849. Dat zou ik er zelf echt niet voor over hebben. Dan zou ik eerder hopen op een TUF voor 719.
Stay hungry, stay foolish!
Kan je de Founders Edition ooit nog bestellen? Of blijft het bij aftermarket kaarten zoals die van Asus?
Schrijft Alternate wel af op je CC als je een pre-order zet? Ik wil toch ergens in de rij gaan staan, maar niet mijn geld laten gijzelen
Ok, ik moet echt hardop lachen hiero! Geniaal man. Heerlijke community hier.
Maar om potjandorie (anger) verder in mijn proces te komen....: heb jij er niet toevallig eentje te koop voor weinig?
Maar om potjandorie (anger) verder in mijn proces te komen....: heb jij er niet toevallig eentje te koop voor weinig?
cagXZ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:52:
[...]
Kerel, ik begrijp het. Ik wilde de 3080 ook heel graag hebben.
Alleen zit het niet altijd mee, je kan er niks aan doen. Bespaar je zelf de moeite en hoofdpijn en sluit alle tabbladen gewoon af.
Momenteel zit je in de denial stage van de 5 grievance stages.
(denial.
anger.
bargaining.
depression.
acceptance.)
Alles wordt beter als je het accepteert.
Hou je sterk
Komt wel weer maar kan soms weken of maanden duren.tim687 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
Kan je de Founders Edition ooit nog bestellen? Of blijft het bij aftermarket kaarten zoals die van Asus?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
CDROMLAND:
Msi trio om 15:00 besteld, zojuist verzendbevestiging met t&t ontvangen
Verwacht m dus morgen
Msi trio om 15:00 besteld, zojuist verzendbevestiging met t&t ontvangen
Verwacht m dus morgen
[ Voor 12% gewijzigd door zahh op 17-09-2020 18:58 ]
Maar ik heb hem nu nodigRBN026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
[...]
Daarom laat ik mijn order van 779 gewoon staan, zie wel wanneer die binnenkomt. Geen haast als snap ik bij vele de teleurstelling wel hoor. Blijven relativeren jongens
Ik heb overigens om 15:06 op Alternate besteld, laat hem lekker staan voorlopig. Nog geen annulering.
Hmm, de productpagina goed in de gaten houden dusPhusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:57:
[...]
Komt wel weer maar kan soms weken of maanden duren.
Waarom ik geirriteerd ben:
Heb volgende week therapie en ook een ziekenhuisbezoek. En ik zie er tegenop. De RTX3080 was weer even een lichtpuntje waar ik aan vast kon houden. Niet dus.
Heb volgende week therapie en ook een ziekenhuisbezoek. En ik zie er tegenop. De RTX3080 was weer even een lichtpuntje waar ik aan vast kon houden. Niet dus.
CD-ROM-Land kan niet leveren, ik heb om twee minuten over drie betaald en hij stond op voorraad. Ongelooflijk wat een kneuzencircus daar dan, je zet je webshop toch op wat je op voorraad hebt. En anders zet je er duidelijk pre-order bij.
Gelukkig nog de Zotac als back-up besteld bij Amazon.de, ik heb er wel vertrouwen in dat die er 22 of 23 september binnen komt.
Gelukkig nog de Zotac als back-up besteld bij Amazon.de, ik heb er wel vertrouwen in dat die er 22 of 23 september binnen komt.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 17-09-2020 19:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo heeft iedereen wel zijn redens.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:58:
Waarom ik geirriteerd ben:
Same here, niet echt een betrouwbaar systeem. Had nog even hoop, maar helaas! Heb m ook maar direct geannuleerd, gok dat t anders lang wachten wordt!Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:58:
CD-ROM-Land kan niet leveren, ik heb om twee minuten over drie betaald en hij stond op voorraad. Ongelooflijk wat een kneuzencircus daar dan, je zet je webshop toch op wat je op voorraad hebt. En anders zet je er duidelijk pre-order bij.
Signature
Zou als het goed is moeten worden aangevuld.tim687 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:56:
Precies, ik hoop dat het snel duidelijk wordt of dit wel/niet een reële mogelijkheid is.
Kunnen we er vanuit gaan dat order bij alternate die nu nog op ''Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.'' staan maar geen ''er was niet voldoende voorraad'' mail (14:52 besteld) niet meer geleverd worden morgen?

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 17-09-2020 19:02 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Of dat interessant is nog maar de vraag, als het waar is mogelijk wel, maar zonder bronnen zou ik zo'n filmpje met een pak zout nemen.exonic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:48:
[...]
wel interessant filmpje over desbetreffende onderwerp
YouTube: Nvidia’s Ultimate Play: Forced Scarcity & Elevated Prices before AMD...
Zeker omdat het enorm voorspelbaar zou zijn dat er een flink tekort aan "day one" kaarten zou zijn, dat is immers bij vrijwel iedere launch het geval de laatste jaren (niet alleeen bij GPU's trouwens, ook bij cpu's e.d. eigenlijk altijd), . Ik snap dan ook verder de ophef in de reacties niet zo, dit kon iedereen toch van mijlen ver zien aankomen.
Maar waarschijnlijk word de prijs verhoogdVegetaSan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
[...]
Zou als het goed is moeten worden aangevuld.
https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html
Zegt 17.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
https://www.cyberport.de/...fikkarte-2xhdmi-3xdp.html
Zegt 24.09.2020
Zegt 17.09.2020
De andere kaarten staan gemerkt als niet leverbaar. Ik heb zelf ooit mijn GTX1080 daar besteld en eveneens na 1.5 jaar een RMA gedaan en dat verliep goed. Pin me er niet aan vast, maar misschien heeft iemand er nog iets aan.
Let op, ze zijn dus niet direct op voorraad...
Zegt 17.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 17.09.2020
De andere kaarten staan gemerkt als niet leverbaar. Ik heb zelf ooit mijn GTX1080 daar besteld en eveneens na 1.5 jaar een RMA gedaan en dat verliep goed. Pin me er niet aan vast, maar misschien heeft iemand er nog iets aan.
Let op, ze zijn dus niet direct op voorraad...
Waar baseer je dat op?zombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:00:
[...]
Maar waarschijnlijk word de prijs verhoogd
duitsers niet gelovenPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:01:
Zegt 17.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 17.09.2020
Zelf twee keer een kaart daar besteld, goeie winkel hoor!Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:01:
Zegt 17.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 24.09.2020
Zegt 17.09.2020
Ik heb om 15.07 de bevestiging mail gekregen van alternate nadat de site eerst vastliep.
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren...
Logisch gevolg van vraag en aanbod?
Stay hungry, stay foolish!
Megekko heeft de eagle ook gewoon verhoogt met 80 euro. Je krijgt er wel een beetje een vies gevoel hiervan. Ik ben zo blij dat je playstations ed gewoon bij bol kan bestellen. daar heb ik nog nooit zon gek gedoe meegemaakt
.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |