[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 365 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-05 20:25
leon001 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:53:
Chapeau Alternate, das een nette manier om het af te handelen!
Kaart van 969 euro (bij hun), dus een leuke upgrade. Alleen wel plek 11 in de rij ipv 3.

Nu heb ik alleen een luxe probleem; ik wilde specifiek de Black Gaming omdat ik max 285mm lengte kwijt kan in m'n kast en de Ultra Gaming is 300mm :')
Ik denk dat de ijzerzaag uit de gereedschapskist gaat komen...
Je kan eventueel vragen of de XC3 Ultra Gaming wel binnenkomt. Die is net zo lang als je oorspronkelijke kaart (want XC3 koeler), maar wel minder goed dan de FTW natuurlijk.

https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=10G-P5-3885-KR
https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=10G-P5-3897-KR

[ Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 09-12-2020 21:42 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 13:13

rajackar

Blood Minister

Cool! Ga je ook op vakantie?
8)7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

FreeMen schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:32:
[...]

Die volg ik niet helemaal. 100tal per keer gaat hem niet worden maar al krijgen ze er 10 per keer binnen dan ben ik er over 6 tot 8 weken ook wel met alle tussentijdse annuleringen.
Sorry lomp/onvolledig geschreven, bedoelde 'ik hoop een honderdtal per keer' maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik sta nu op 184, vanmiddag ingeschreven op 189 dus voldoende afmeldingen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05-2025
TheBrut3 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:38:
[...]

Je kan eventueel vragen of de XC3 Ultra Gaming wel binnenkomt. Die is net zo lang als je oorspronkelijke kaart (want XC3 koeler), maar wel minder goed dan de FTW natuurlijk.
Zowel bij de XC3 Ultra en FTW3 Ultra staat "Levering in 2020", dus ze verwachten ze wel schijnbaar.

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 12:59

Schurem

Anytime, Anywhere

Bahbah wat een schijtstorm deze release. Heb ergens in september een bestelling geplaatst bij alternate.nl. Nog steeds plaats 150 in de rij. Joepie. Maar om nou honderd+ meer te betalen voor hetzelfde ding bij een andere winkel... FML

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

• Hyphene
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-03-2025
Weet iemand misschien of je bij megekko alvast één product van je bestelling krijgt als de andere in dezelfde bestelling nog niet op voorraad is?

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
Msi 3080 trio maar 16 stuks binnen bij megekko

Van 40 naar 24 gegaan..

Grrr.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 14:27
Hyphene schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:46:
Weet iemand misschien of je bij megekko alvast één product van je bestelling krijgt als de andere in dezelfde bestelling nog niet op voorraad is?
Nee helaas niet, ze splitten de order ook niet. Je kan enkel de niet leverbare artikelen annuleren.

Signature

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-04 10:37
dulle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:48:
Msi 3080 trio maar 16 stuks binnen bij megekko

Van 40 naar 24 gegaan..

Grrr.
Toch weer 16 meer dan Alternate.. :/

• Beren1305
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-03 02:31
Welke plek was jij?

• ByronFortescue
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-04 13:51
My watch has ended :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYDVqaVv3iBDaAXFYgERpyn0i8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JYswtYqfzNRleuKn1gLQmQpz.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt voor alle tips en informatie in deze thread en de discord en Maikie hun twitch. Ik ga het topic verlaten. Succes allemaal met jullie zoektocht!

Amazon: Gaming X trio. Besteld 3-12, Geleverd op 9-12.
Informatique: Eagle OC. Besteld 23-11, geen nieuws. Plaats in wachtrij zou rond 9/10 moeten zijn. Ga ik nu annuleren.
Informatique: EVGA FTW. Besteld 5-12, geen nieuws. Plaats in wachtrij: 4. Ga ik nu annuleren.

• Cornugon
JaDa61 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:53:
[...]

[...]

Status bij mij:
Diese Artikel werden im Versand für Sie bearbeitet
Status der Gesamtbestellung:
Vorbereitung Versand

Gaan zien wat er van komt. De status is verandert dus er gebeurd in ieder geval iets :)
Mag ik vragen hoe laat je je bevestigingsmail kreeg (welk tijdstip)? Want ik heb ook net als @Kevindus88 hieronder :
Kevindus88 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:09:
Ik heb in de bestellingshaast voor de 3080 Suprim gekozen geen account aan te maken :/

• Cornugon
ShitHappens schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:06:
[Afbeelding]

Zoo, die zit erin :D 18 november besteld bij Alternate, vandaag in huis gerkegen. In 't echt lijkt trouwens de paarse baan meer zwart.
En ondertussen maar kijken naar een nieuwe kabelset, heb kennelijk alleen PCI kabels met 2x 6+2 pin dus er zitten nu wat overbodige stukjes aan... Grote poetsbeurt mag ook wel weer eens, zie nog een ander kabeltje niet lekker lopen, zo blijven we bezig :+

* ShitHappens out
Toch interessant design die Gigabyte Vision, dat witte vloekt zo mooi met de rest van het systeem _/-\o_ 8) .

Mocht die Suprim bij Cyberport niks gaan worden, dan hoop ik er ook zo één te bemachtigen!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Voor de liefhebbers ik heb deze besteld:
Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master 8G
Besteld bij computeruniverse.net
Besteld op 26-11 en nu afwachten wat er gaat komen

Johann Sebastian Bach

• JaDa61
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-01 23:10
Cornugon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:08:
[...]

Mag ik vragen hoe laat je je bevestigingsmail kreeg (welk tijdstip)? Want ik heb ook net als @Kevindus88 hieronder :
[...]
Ik heb de bevestiging van mijn bestelling om 18:43 uur in de mail gekregen, vrijwel direct na het bestellen.
Ik heb wel tijdens het bestelproces een account gemaakt. Dit stelde niet heel veel voor want alle gegevens moest je toch al invullen voor het bestellen. Volgens mij alleen een password twee keer invullen.
Verder nog geen vervolg mailtjes gehad.

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-02 20:08
D0gtag schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:41:
[...]

Sorry lomp/onvolledig geschreven, bedoelde 'ik hoop een honderdtal per keer' maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik sta nu op 184, vanmiddag ingeschreven op 189 dus voldoende afmeldingen.
klopt. Dat zal wel enige tijd door gaan van die annuleringen. Ik ben 8 weken geleden voor de 3080 tuf oc ingestapt op positie 141. Nu op 11. Gaat wat vlotter de laatste 3 weken en hoop/verwacht deze kaart toch wel voor de kerst te hebben.
Maar de grotere leveringen tot nu toe besloeg rond de 50 kaarten, en daar zijn er nog niet veel van geweest voor mijn kaart. Afwachten of er nu regelmaat in komt, ondanks alle corona maatregelen en tekorten/hogere vraag.

• Cornugon
JaDa61 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:24:
[...]

Ik heb de bevestiging van mijn bestelling om 18:43 uur in de mail gekregen, vrijwel direct na het bestellen.
Ik heb wel tijdens het bestelproces een account gemaakt. Dit stelde niet heel veel voor want alle gegevens moest je toch al invullen voor het bestellen. Volgens mij alleen een password twee keer invullen.
Verder nog geen vervolg mailtjes gehad.
Ik had hem om 18:41, dus dan hoop ik maar dat ie hier ook klaar wordt gemaakt voor verzending :X

Dan zullen ze er wel relatief veel op voorraad gehad hebben, als die na een kwartier pas op was :o

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:43

burgt

Starbass

burgt schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:39:
[...]

Deze had ik vanmorgen ook besteld, en zojuist een nieuwe voeding bij Megekko, denk dat mijn oude 430W voeding het anders niet gaat trekken.
Ben benieuwd hoe snel de post uit België in NL aan zal komen.
Verzend bericht gekregen, GLS komt hem morgen al brengen, next day delivery vanuit België is niet verkeerd.

Kaart kwam ik vandaag dus ook op het oog via de Twitch stream https://www.twitch.tv/maikie61
Zeker een aanrader dus :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:12
Cornugon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:15:
[...]

Toch interessant design die Gigabyte Vision, dat witte vloekt zo mooi met de rest van het systeem _/-\o_ 8) .

Mocht die Suprim bij Cyberport niks gaan worden, dan hoop ik er ook zo één te bemachtigen!
De Vision is vooral maagdelijk wit, de witte accenten op t mobo en de fans lijken een stuk minder door stof, de verlichting en de kleurdoofheid van m'n camera :+

Ondertussen nog steeds geen bevestiging van Megekko dat ze de annulering verwerkt hebben :F

• hansolo2345
  • Laatst online: 24-07-2024
ShitHappens schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:48:
[...]

De Vision is vooral maagdelijk wit, de witte accenten op t mobo en de fans lijken een stuk minder door stof, de verlichting en de kleurdoofheid van m'n camera :+

Ondertussen nog steeds geen bevestiging van Megekko dat ze de annulering verwerkt hebben :F
2 dagen geleden mijn Eagle ook geannuleerd, nog niks vernomen. Morgen maar eens bellen, zou zonde zijn als ze em onnodig naar mij gaan sturen i.p.v. een ander er gelukkig mee maken :+

• Bokees
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-12-2020
Azerty heeft nu een levering van 2-3 dagen, betekend dit dat ik hem dan ook binnen zou krijgen na 3 dagen? of kan dit compleet veranderen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G - Videokaart

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:00
ByronFortescue schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:06:
[Afbeelding]

Bedankt voor alle tips en informatie in deze thread en de discord en Maikie hun twitch. Ik ga het topic verlaten. Succes allemaal met jullie zoektocht!

Informatique: Eagle OC. Besteld 23-11, geen nieuws. Plaats in wachtrij zou rond 9/10 moeten zijn. Ga ik nu annuleren.
Informatique: EVGA FTW. Besteld 5-12, geen nieuws. Plaats in wachtrij: 4. Ga ik nu annuleren.
Waarom zit jou cpu koeler op zijn kop? :9

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 06:07
Schurem schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:42:
Bahbah wat een schijtstorm deze release. Heb ergens in september een bestelling geplaatst bij alternate.nl. Nog steeds plaats 150 in de rij. Joepie. Maar om nou honderd+ meer te betalen voor hetzelfde ding bij een andere winkel... FML
Je hebt waarschijnlijk een non-OC versie besteld van iets.. Die worden inderdaad gewoon niet geleverd.. OC versies komen wel mondjesmaat binnen van diverse merken..

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 22:47
hansolo2345 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:23:
[...]
2 dagen geleden mijn Eagle ook geannuleerd, nog niks vernomen. Morgen maar eens bellen, zou zonde zijn als ze em onnodig naar mij gaan sturen i.p.v. een ander er gelukkig mee maken :+
Same here... Wacht inmiddels al 24 uur op een bevestiging van mijn annulering. Bellen kan helaas niet en er staat ook nergens een telefoonnummer bij... Grrr...

• icemen40
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-11-2024
Inflatable schreef op donderdag 10 december 2020 @ 01:00:
[...]

Je hebt waarschijnlijk een non-OC versie besteld van iets.. Die worden inderdaad gewoon niet geleverd.. OC versies komen wel mondjesmaat binnen van diverse merken..
Hoe zit dat trouwens met de OC en non-OC versies? Voor zover ik dacht presteren beide kaarten hetzelfde our of the box. Echter kan je bij OC nog tweaken op een later stadium (indien je andere componenten dat toelaten).
Maar de prijs is wel hetzelfde - waarom zou je dan ooit voor non-OC gaan?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-03 11:11
Hoe snel kan het gaan... gister om 18u33 een 3070 besteld, vanochtend om 5u verzonden vanuit amazon.nl.

Staat alleen in de amazon track and trace dat die 16e binnen komt. Mensen hier ervaring mee dat dit nog verschoven wordt? 16e is uiteraard prima natuurlijk, maar heb stille hoop op vandaag/morgen :D

EDIT: Maandag ook een annulering gedaan bij Alternate, gezien die mensen totaal niet te pakken te krijgen zijn, wat is de gebruikelijke doorlooptijd van je moneys terug op de rekening? Vast ook hiervoor ervaringsdeskundige :D

[ Voor 27% gewijzigd door mfneed op 10-12-2020 07:13 ]

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
In de UK komt er deze week een lading vanuit Asus. Laten we hopen dat NL ook iets krijgt.
Het betreft de eerste lading TUF kaarten als het zo zie.

https://www.scan.co.uk/shops/nvidia/rtx-30-series-faqs

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
Alternate weet het gewoon letterlijk niet meer.

In mail geven ze aan dat ze Random de Suprim X binnen gaan krijgen.
Kan elke dag gebeuren.

Telefonisch geven ze aan 2021

Waar ze niet op antwoorden is op de 30 kaarten die ze al hadden in de eerste week.
Die ze terug hebben gestuurd en nooit meer terug zijn gekomen.

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 15:30
icemen40 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:28:
[...]

Hoe zit dat trouwens met de OC en non-OC versies? Voor zover ik dacht presteren beide kaarten hetzelfde our of the box. Echter kan je bij OC nog tweaken op een later stadium (indien je andere componenten dat toelaten).
Maar de prijs is wel hetzelfde - waarom zou je dan ooit voor non-OC gaan?
OC heeft juist al een overclock out of the box, hoef je niks aan te doen.
Beide kan je in principe zelf overclocken, lijkt mij dat de OC iets hoger komt dan de non-OC.

Ze zijn ook absoluut niet dezelfde prijs, kan zo makkelijk 20-50 euro schelen.
non-OC wordt momenteel echt heel amper uitgeleverd, dus je kan nu inderdaad beter niet die kopen.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik kreeg een email van Dustin dat de leverdatum op 2-2-2021 is gezet. :/
Dus ik moet nog even wachten.....

• Whymeee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-03 08:45
ShellGhost schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:46:
Ik kreeg een email van Dustin dat de leverdatum op 2-2-2021 is gezet. :/
Dus ik moet nog even wachten.....
2-2-2021 8)7 heb je de 3080Ti besteld

• JaDa61
mfneed schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:10:
Hoe snel kan het gaan... gister om 18u33 een 3070 besteld, vanochtend om 5u verzonden vanuit amazon.nl.

Staat alleen in de amazon track and trace dat die 16e binnen komt. Mensen hier ervaring mee dat dit nog verschoven wordt? 16e is uiteraard prima natuurlijk, maar heb stille hoop op vandaag/morgen :D

EDIT: Maandag ook een annulering gedaan bij Alternate, gezien die mensen totaal niet te pakken te krijgen zijn, wat is de gebruikelijke doorlooptijd van je moneys terug op de rekening? Vast ook hiervoor ervaringsdeskundige :D
Ik heb bij Megekko en Alternate een opdracht geannuleerd.
Megekko:
- datum annuleren 7-12-20 via mailtje
- direct mailtje retour dat ticket is aangemaakt
- annuleringsbevestiging 09-12-20
- geld retour einde dag 09-12-20
Voor Alternate geldt hetzelfde tijdpad, echter ik heb de annulering telefonisch (0885444555) doorgegeven.

Het kan door de drukte dus even duren :)

• ShellGhost
Whymeee schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:51:
[...]

2-2-2021 8)7 heb je de 3080Ti besteld
Ik hoop dat dit de uiterste datum is. Kan het alleen maar meevallen. oOo

• JaDa61
Voor degene die gister bij Cyberport.de een MSI SUPRIM X 3080 besteld hebben en geen account hebben gemaakt, de status is hedenochtend nog onveranderd. Er zijn dus nog geen vervolg mailtjes verstuurd vanuit Cyberport.de.

Status:
Vorbereitung Versand

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
De MSI Suprim 3080 die ik gisteren via Amazon.de (Megaport) besteld heb is verzonden :D :*) _/-\o_

Gelukkig gaat de verzending met de ups en niet met de dpd.

[ Voor 23% gewijzigd door Griffx op 10-12-2020 09:48 ]

PC Specs

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 22:56
JaDa61 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:23:
Voor degene die gister bij Cyberport.de een MSI SUPRIM X 3080 besteld hebben en geen account hebben gemaakt, de status is hedenochtend nog onveranderd. Er zijn dus nog geen vervolg mailtjes verstuurd vanuit Cyberport.de.

Status:
Vorbereitung Versand
Staan er hier twee open. Een via Vorkasse, die staat op In Bearbeitung. De gene betaald met Paypal staat op Artikel nicht vorrätig, Liefertermin derzeit unbestimmt. Heb gevraagd of de bestelling via Vorkasse wel voorradig is en of ze deze kunnen leveren naar de gedane order met Paypal.

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-05 13:33
ByronFortescue schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:06:
[Afbeelding]

Ik heb ook een bestelling lopen bij informatique, voor de MSI. Hoe weet je je plaats in de wachtrij? Is er een tool zoals megekko en alternate? Indien ja, ik heb ze nog niet gevonden ;)

Veel plezier met je kaart!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
Cirolf schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:34:
[...]

Ik heb ook een bestelling lopen bij informatique, voor de MSI. Hoe weet je je plaats in de wachtrij? Is er een tool zoals megekko en alternate? Indien ja, ik heb ze nog niet gevonden ;)

Veel plezier met je kaart!
Nope, in je winkelmandje of in je verlanglijst zie je een nummer staan onder het artikel. Dat is de lengte van de wachtlijst op dat/dit moment. Je huidige positie weet je helaas niet.

• Kevindus88
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2025
mprkooij schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:32:
[...]

Staan er hier twee open. Een via Vorkasse, die staat op In Bearbeitung. De gene betaald met Paypal staat op Artikel nicht vorrätig, Liefertermin derzeit unbestimmt. Heb gevraagd of de bestelling via Vorkasse wel voorradig is en of ze deze kunnen leveren naar de gedane order met Paypal.
Mag ik vragen op welk tijdstip jij je bestelbevestiging hebt gehad? Ik heb achteraf betaald via banktransfer. Mijn bestelbevestiging is van 18:34

Nog geen vervolgmail gehad.

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:59
Snap niet hoe hier zovaak een 3080 op Amazon wordt gekocht? Ik heb nog nooit een 3080 op amazon.nl of .de gezien, behalve heel af en toe voor 1500 euro.

• Cirolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-05 13:33
Loen schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:35:
[...]

Nope, in je winkelmandje of in je verlanglijst zie je een nummer staan onder het artikel. Dat is de lengte van de wachtlijst op dat/dit moment. Je huidige positie weet je helaas niet.
Bedankt!

Ik heb gisterenavond besteld dus het zal min of meer overeenkomen gok ik. Als ik de kaart nu in een verlanglijst zet krijg ik dit nummer: 207355.

Maar de betekenis ervan is me niet helemaal duidelijk. 55 wachtenden? 355? 20000? Ik hoop in elk geval niet het laatste :D

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 22:56
Kevindus88 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:39:
[...]

Mag ik vragen op welk tijdstip jij je bestelbevestiging hebt gehad? Ik heb achteraf betaald via banktransfer. Mijn bestelbevestiging is van 18:34

Nog geen vervolgmail gehad.
19:04. Ik ga er dus vanuit dat ik mis heb gegrepen :9

• ByronFortescue
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-04 13:51
schumi1986 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:59:
[...]

Waarom zit jou cpu koeler op zijn kop? :9
Ja niet op zitten letten bij het in elkaar zetten van de PC paar weken terug haha. Erger me er niet aan :')

• Loen
Cirolf schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:40:
[...]

Bedankt!

Ik heb gisterenavond besteld dus het zal min of meer overeenkomen gok ik. Als ik de kaart nu in een verlanglijst zet krijg ik dit nummer: 207355.

Maar de betekenis ervan is me niet helemaal duidelijk. 55 wachtenden? 355? 20000? Ik hoop in elk geval niet het laatste :D
Nee dat is het artikel nummer :) In geel onder het product, zoals:
Product is niet meteen in deze hoeveelheid beschikbaar-14/1

Betekent 14 man in de rij

• JaDa61
mprkooij schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:32:
[...]

Ik hoop dat ze die souplesse daar wel hebben. Uiteindelijk verander je niet van product en heb je er 1 gereserveerd dus zou moeten lukken. Succes!

Voor de vervolgstappen kan het klein beetje geduld vragen lees ik:
Sofort verfügbar: Das Produkt ist in unserem Zentrallager sofort verfügbar. Nach Aufgabe Ihrer Bestellung erfolgt die Auslieferung innerhalb von 1 bis 3 Werktagen.
Bei Bestellungen per Vorkasse versenden wir das Produkt nach Geldeingang.

[ Voor 21% gewijzigd door JaDa61 op 10-12-2020 09:55 ]

• Cornugon
JaDa61 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:23:

Status:
Vorbereitung Versand
Bedankt voor het op de hoogte houden! Het blijft hier inderdaad "angstvallig" stil, maar gezien een Alternate.nl ook pas laat in de middag op z'n vroegst vaak een verzendbevestiging stuurt ga ik ervan uit dat het wel goed komt.

In ieder geval heb ik met Cyberpunk een "goed" excuus om de vrouw te overtuigen dat het enigszins noodzakelijk is om die Vega 64 te vervangen :)

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04 20:58
Is er inmiddels duidelijkheid hoe je een rtx 3080 FE kan bemachtigen? Laatste wat ik heb gelezen dat US bestbuy heeft en in Europa niet duidelijk is Wie uitlevert

• aem kei
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05 13:31
P-Nut schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:15:
Is er inmiddels duidelijkheid hoe je een rtx 3080 FE kan bemachtigen? Laatste wat ik heb gelezen dat US bestbuy heeft en in Europa niet duidelijk is Wie uitlevert
De 3080 ga je nergens meer vinden, enkel nog de 3090 en misschien de 3060ti...
Mijn 3090 is onderweg via de Nvidia website (LDLC)

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
Beste manier in NL is volgensmij via notebooksbilliger.de

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05 23:55
Door hem over te kopen van een scalper op ebay/marktplaats lijkt me.
Een 3090FE heb ik nog zien passeren op ldlc.com (voor Belgie).
Voor Nederland is het notebooksbilliger.de dacht ik.

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:59
Aan de beheerder van de Google Sheet:

Deze ochtend besteld bij MeGekko:

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 114 van de 114

Gelukkig heb ik niet zo'n haast. :z

[ Voor 9% gewijzigd door Witte_200 op 10-12-2020 10:22 ]

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-04 21:34
Witte_200 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:21:

Stomme vraag maar moest je direct betalen voor de preorder?

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 08:39
maniace schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:31:
[...]

Jup

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-05 14:41
Dat was snel.
Gisteren om 19.24 besteld bij Alternate en deze morgen om 9u geleverd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ey89fAMFBI90wnF3scBBY7N0ed4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fyfWMj2veT83rCW4hOpAmOVC.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog de rest van de componenten en de bouw van de nieuwe pc voor de dochter kan beginnen.

• Sonic99h
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-03 18:28
Witte_200 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:21:

Heb zelf de 3080 Vision OC gepreordered. Hopelijk krijgt Megekko vandaag (en anders morgen) flink wat Gigabyte kaarten binnen :)

• Witte_200
maniace schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:31:
[...]

Jammer genoeg wel. Maar ik heb bewust nu besteld omdat mijn CC vandaag aan een nieuwe maand begint. Heb dus tot 10/01/2021 alvorens ik dit echt ga voelen. 8)

Ik hoop in tussentijd ook op meer duidelijkheid over AMD 6800xt AIB kaarten...

• sicob
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-05 18:08
zojuist is de zotac kaart 3080van tones.be binnengekomen, snelle service en bezorging.iedereen succes met de zoektocht

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-04 21:34
Witte_200 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:40:
[...]

Jammer genoeg wel. Maar ik heb bewust nu besteld omdat mijn CC vandaag aan een nieuwe maand begint. Heb dus tot 10/01/2021 alvorens ik dit echt ga voelen. 8)

Ik hoop in tussentijd ook op meer duidelijkheid over AMD 6800xt AIB kaarten...
Ben gewoon bang dat ik hem preorder nu en 3 maanden moet gaan lopen wachten.

• Witte_200
maniace schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:50:
[...]

Ben gewoon bang dat ik hem preorder nu en 3 maanden moet gaan lopen wachten.
Ik ook hoor... Maar er is op dit ogenblik niet veel andere keus denk ik? Tenzij de hoofdprijs betalen bij andere webshops? Of bestellen bij shops die veel minder duidelijk zijn in hun communicatie?

Nee, Ik wacht het wel gewoon af. Als ik over 4 weken niet voldoende ben opgeschoten naar m'n zin bekijk ik het wel...

Koffie dik kijken op dit ogenblik... Voor iedereen. Al heb ik wel het gevoel dat Gigabyte momenteel als beste levert...

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-03 09:55
Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...0-GAMING-OC-8G-Videokaart

Het lijkt alsof de gigabyte's bij Megekko zijn toegekomen :)

[ Voor 12% gewijzigd door maikie61 op 10-12-2020 11:05 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 12:16

Ryceck

Constants and Variables

Ryceck schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:05:
[...]

Heb em hier inderdaad nu staan op "Prepare Shipping".
Belooft veels goeds oOo
Eeeennnn mijn cyberport 3080 Suprim is net op verzenden gezet.
Hyped :-)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Breadrun
  • Laatst online: 06-05 15:44
Ryceck schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:06:
[...]

Eeeennnn mijn cyberport 3080 Suprim is net op verzenden gezet.
Hyped :-)
Oeh, hier ook!

• Loen
maikie61 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:05:
Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...0-GAMING-OC-8G-Videokaart

Het lijkt alsof de gigabyte's bij Megekko zijn toegekomen :)
De statuspagina laat net zien dat ze idd binnen zijn gekomen :)

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/miFENQD6_zivBMVzsJnDkif_iA8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XGk05pKiRYlEMjwmqhfCRhMi.png?f=user_large

• LeParasiet
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-08-2024
Eindelijk, nu nog hopen dat we bij de levering zitten _/-\o_

• Deonn

• JaDa61
Sneller dan gedacht de verzendbevestiging van cyberport.de
Het lijkt nu dan toch dit jaar nog goed te komen :)

Komt met DHL dus ik verwacht begin volgende week de MSI SUPRIM X in te kunnen bouwen.

Ik heb nog een order voor een EVGA FTW3 bij Megekko lopen. Positie 5 van 6.
Als de SUPRIM X binnen is zal ik die gaan annuleren.
Kans is niet heel groot dat ik straks met 2 kaarten zit, maar goed dat gaan we dan ook wel weer zien.
Voor nu is er beweging in de goede richting :) en dat is voor mij het belangrijkste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1h8KK0csCXoxOu49PVBWXVZPAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SsduPLOey0nSiX6IgbfN6I6y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door JaDa61 op 10-12-2020 11:15 ]

• LeParasiet
Deonn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:09:
[...]

Lets go 44 stuks 3080 gaming pc ;)
Hoe weet je dit? Zou je dit voor de 3060TI gaming OC kunnen checken?

• ZelianGuy
LeParasiet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:12:
[...]

Dat weet hij niet. Hij hoopt dat er 44 stuks zijn :P

• Deonn
LeParasiet schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:12:
[...]

Ik bedoel dat ik hoop op minimaal 44 stuks. Maar dat zal wel wishfull thinking zijn met de melding redelijk tot enkele stuks

• aem kei
  • Laatst online: 06-05 13:31
guys,

Het is zover, ik ga jullie verlaten...

Na een helse rit van bestellen, annuleren, upgraden en zenuwachtig wachten... We got em!

RTX 3090 FE, via LDLC

Aem Kei signing out!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5prCIJGf6WvitPqZyoFu_j5ykk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYPHG5nyrrMWwLkEssxFOSto.jpg?f=fotoalbum_large

• UniMatrix
  • Laatst online: 03-05 18:11
Deonn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:13:
[...]

Ik bedoel dat ik hoop op minimaal 44 stuks. Maar dat zal wel wishfull thinking zijn met de melding redelijk tot enkele stuks
Hoop met je mee (37) :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Cornugon
JaDa61 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:09:
Sneller dan gedacht de verzendbevestiging van cyberport.de
Het lijkt nu dan toch dit jaar nog goed te komen :)

Komt met DHL dus ik verwacht begin volgende week de MSI SUPRIM X in te kunnen bouwen.

Ik heb nog een order voor een EVGA FTW3 bij Megekko lopen. Positie 5 van 6.
Als de SUPRIM X binnen is zal ik die gaan annuleren.
Kans is niet heel groot dat ik straks met 2 kaarten zit, maar goed dat gaan we dan ook wel weer zien.
Voor nu is er beweging in de goede richting :) en dat is voor mij het belangrijkste.

[Afbeelding]
Heb je ook al een e-mail gehad toevallig? Ik nog niet in ieder geval.

• Blazerock
  • Laatst online: 11-06-2025
Waarom kan Alternate geen info vrijgeven.
Als een groot partij zou je toch te werk gaan als Magekko.
Met informatie en datums uitgeven.

Ze zijn enorm onzeker van hun zaken.
Wanneer ze kaarten gaan ontvangen en wat.

De Suprim X zegt de ene dat het op een Random moment binnen kan komen.
de andere geeft aan 2021.

De kans is aanwezig dat we 'm deze week gaan ontvangen en anders misschien
volgende week.

Wat is het nu????

• ZelianGuy
Blazerock schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:18:
Waarom kan Alternate geen info vrijgeven.
Als een groot partij zou je toch te werk gaan als Magekko.
Met informatie en datums uitgeven.

Ze zijn enorm onzeker van hun zaken.
Wanneer ze kaarten gaan ontvangen en wat.

De Suprim X zegt de ene dat het op een Random moment binnen kan komen.
de andere geeft aan 2021.

De kans is aanwezig dat we 'm deze week gaan ontvangen en anders misschien
volgende week.

Wat is het nu????
Het is bijna alsof ze het niet weten en dat je gewoon moet afwachten en dat 4 keer op een dag vragen weinig nut heeft :+

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35
Hmmm omdat de 3070 gaming op Megekko in voorraad is wil dit dan zeggen dat ze heel de wachtrij al hebben kunnen uitleveren?

Sta op plek 24 voor 3070 Vision en deze staat nog niet in stock.

Edit: volgens excel was de wachtrij voor de gaming 66 stuks.. is toch precies grote levering dan voor de gaming.

[ Voor 23% gewijzigd door frye op 10-12-2020 11:23 ]

• Joris367
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-06-2025
Ik sta op het moment 10e in de rij voor de Gigabyte Gaming OC 3080. Ik hoop zo echt een verzendbevestiging te krijgen!!!

• Rubenvdk
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-03 18:23
Ik sta op 17, spannend! :$

i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090

• LeParasiet

• ZelianGuy
Joris367 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:21:
[...]

Ik sta op het moment 10e in de rij voor de Gigabyte Gaming OC 3080. Ik hoop zo echt een verzendbevestiging te krijgen!!!
Voordat je over een uurtje gaat afvragen waar je mailtje blijft. Er kan soms nog een paar uur tussen zitten. Ze versturen de hele dag door tot 22 uur volgens mij. Hoop het voor je!

• Stephmeister
  • Laatst online: 30-12-2024
Jordywil schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:12:
[...]

En de reden dat je nu op 12 staat is misschien wel mede door alle annuleringen 8)7
Volgens mij is dat inderdaad de rede, ik wacht nog een week af en dan cancel ik mijn order. CD romland neem ik overigns niets kwalijk.

• UniMatrix
  • Laatst online: 03-05 18:11
Kreeg gisteravond om 22:39 nog een bevestiging voor iets anders, na om 18:39 "Wij zijn nog steeds voornemens de bestelling op 10-12-2020 bij je te leveren."

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• JaDa61
Cornugon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:17:
[...]

Heb je ook al een e-mail gehad toevallig? Ik nog niet in ieder geval.
Nee nog geen mail, maar ik kan wel klikken op volgen order en zie dan dat er een DHL nummer is en dus de verzending is aangemeld.

• Sonic99h
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-03 18:28
Sta momenteel op plek 28 voor de 3080 Vision OC bij Megekko.

Verwacht geen verstuurbevestiging vandaag, maar ik hoop wel flink wat plekken te verscuiven ;)

• carp_be
  • Laatst online: 20:01
al 1 plaats gezakt bij meggeko op de 3080 Aurus extreme - hopelijk zitter er nog wat meer vandaag in de levering O-)

Nu 7 van de 29

• Stephmeister
  • Laatst online: 30-12-2024
Chrizzie129 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:29:
[...]

Hoe lang is de wachtrij bij CD ROM land?
Sinds de eerste dag, ik denk dat er hooguit een paar kaarten zijn gekomen binnen gekomen na de launch date. Ik wacht het nog een week af en dan ben ik er klaar mee.

• Chrizzie129
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-03 16:07
Ohhh op dit moment op nr 267 voor de Gigabyte eagle 8g!! ik heb 'm ook bijna! 8)7

Kan niet wachten cyberpunk 2077 te spelen in 2076!

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-02 22:38
Sta op plek 1 voor de 3080 AORUS master, dus zou toch verwachten dat ik hem morgen of zaterdag binnen moet hebben. :)

• ColinAlexander
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05-2025
Gister heeft Megekko weer een aantal MSI kaarten binnengekregen. Hoeveelheid varieerde van 'redelijke tot significante aantallen'... Ben 11 plekken gestegen in de wachtrij (naar nr 50).

Had wel op wat meer gehoopt nu Cyberpunk uit is :/

• Chrizzie129
Stephmeister schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:29:
[...]

Sinds de eerste dag, ik denk dat er hooguit een paar kaarten zijn gekomen binnen gekomen na de launch date. Ik wacht het nog een week af en dan ben ik er klaar mee.
Zou je anders je order voor mij op nr 12 willen laten staan? dan neem ik 'm van je over zodra je hem binnen hebt :P

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
ColinAlexander schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:31:
Gister heeft Megekko weer een aantal MSI kaarten binnengekregen. Hoeveelheid varieerde van 'redelijke tot significante aantallen'... Ben 11 plekken gestegen in de wachtrij (naar nr 50).

jij niet alleen

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 11:43

Het is helaas niet zo dat een game release opeens zorgt voor een grotere productie aan videokaarten, al helemaal niet in corona-tijdperk...

• ShellGhost

Ik ook, maar dan kan ik 'm straks spelen als alle bugs eruit zijn en er de nodige performance packs zijn uitgebracht. :)

• ColinAlexander
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05-2025
striner schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:33:
[...]

Het is helaas niet zo dat een game release opeens zorgt voor een grotere productie aan videokaarten, al helemaal niet in corona-tijdperk...
Haha, dat begrijp ik ook wel. Ben de laatste paar weken flink gestegen in de wachtrij, dus was beetje teleurgesteld toen die vaart zo flink afnam. Had gehoopt de kaart binnen te hebben voor de release.

• Staartvin
  • Laatst online: 18:32
Chrizzie129 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:30:
Ohhh op dit moment op nr 267 voor de Gigabyte eagle 8g!! ik heb 'm ook bijna! 8)7

Kan niet wachten cyberpunk 2077 te spelen in 2076!
Volgens mij kan je dan net zo goed overstappen naar de wachtrij voor de Eagle OC, die is korter ;-)

• HexerPsy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16-01 12:11
Megekko had de 3060 Ti Strix OC niet toegevoegd aan de wachtrijtool. Even gemaild en nu zit ie er wel in.

Ik ben nummer 2 vd 4 xD

Duidelijk dat niemand de overpriced kaart wilt hebben; maarja, na deze lange wachttijd wil ik ook de juiste looks. En we wachten wel op de 3080Ti strix. (voornaamste toepassing is blender en wat gaming).

• Chrizzie129
Staartvin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:47:
[...]

Volgens mij kan je dan net zo goed overstappen naar de wachtrij voor de Eagle OC, die is korter ;-)
Dat denk ik ook wel eens, alleen heb ik het extra geld er gewoon niet voor over. de eagle heb ik voor 570 euro kunnen bestellen, en de eagle OC is nu al 70 euro duurder. Dat geld heb ik helaas gewoon niet op dit moment.(er voor over)

• Staartvin
  • Laatst online: 18:32
Chrizzie129 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:55:
[...]

Dat denk ik ook wel eens, alleen heb ik het extra geld er gewoon niet voor over. de eagle heb ik voor 570 euro kunnen bestellen, en de eagle OC is nu al 70 euro duurder. Dat geld heb ik helaas gewoon niet op dit moment.(er voor over)
Begrijpelijk. Ik zit in hetzelfde schuitje: ik sta momenteel op plek 141, maar heb op 30 oktober besteld. Een vriend van me heeft half november de Eagle OC besteld en ondertussen binnen, dat is toch zuur. Zolang je niet nu meteen dat ding nodig hebt zou ik lekker blijven wachten, de games verdwijnen niet ;-)

• Chrizzie129
Staartvin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:59:
[...]

Begrijpelijk. Ik zit in hetzelfde schuitje: ik sta momenteel op plek 141, maar heb op 30 oktober besteld. Een vriend van me heeft half november de Eagle OC besteld en ondertussen binnen, dat is toch zuur. Zolang je niet nu meteen dat ding nodig hebt zou ik lekker blijven wachten, de games verdwijnen niet ;-)
Dat is zeker waar! Alleen het "consumerisme" in me vreet me op 8)7

• hansolo2345
  • Laatst online: 24-07-2024
LETS GO, hopen op minimaal 47 stuks van de Gaming OC :P
Pagina: 1 ... 365 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord