Bedankt!
Oh jee, nu gaat de georganiseerde misdaad zich ook nog eens bemoeien met de shortage. Kaarten stelen, in kleinere batches splitsen, groepje gpu-slikkers ronselen, door de douane naar Australië en verkopen op ongure straathoeken
(waarschijnlijk makkelijker om er mee te gaan minen maar das een minder spannend verhaal)
Bizar, maar ergens ook wel begrijpelijk gezien de hoge prijzen.
het is net V&ASardientje schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:13:
[...]
Oh jee, nu gaat de georganiseerde misdaad zich ook nog eens bemoeien met de shortage. Kaarten stelen, in kleinere batches splitsen, groepje gpu-slikkers ronselen, door de douane naar Australië en verkopen op ongure straathoeken.
(waarschijnlijk makkelijker om er mee te gaan minen maar das een minder spannend verhaal)
Bizar, maar ergens ook wel begrijpelijk gezien de hoge prijzen.
Andere mensen hier die bij Alternate een MSI RTX-3080-Ventus-3X-10G-OC hebben besteld?
Heb hem besteld op 25 oktober. Op 15 november stond ik op nr 253. Dat is nu inmiddels nog steeds maar 233... Dit lijkt mij erg hoog, als ik in dit topic een beetje vergelijk met andere kaarten/winkels..
Heb hem besteld op 25 oktober. Op 15 november stond ik op nr 253. Dat is nu inmiddels nog steeds maar 233... Dit lijkt mij erg hoog, als ik in dit topic een beetje vergelijk met andere kaarten/winkels..
blaat
Check even de prijs van de Ventus op Alternate DE.Pennywise81 schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:26:
Andere mensen hier die bij Alternate een MSI RTX-3080-Ventus-3X-10G-OC hebben besteld?
Dan begrijp je wel waarom ze hier in NL geen fuck uitleveren
Blijkbaar heeft Informatique weer een zending Gigabyte binnen gekregen. Krijg net bericht dat ik mijn Gigabyte RTX3080 Vision af kan halen! Ik stond nummer 2 in de wachtrij, dus er is sowieso nog een gelukkige 
Morgen nog maar een paar vrije uurtjes opnemen om hem af te halen
[ Voor 14% gewijzigd door Auwdioslave op 07-12-2020 17:41 ]
Ook bericht gekregen dat mijn Gigabyte RTX 3090 klaar ligt om op te halen...Auwdioslave schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:37:
Blijkbaar heeft Informatique weer een zending Gigabyte binnen gekregen. Krijg net bericht dat ik mijn Gigabyte RTX3080 Vision af kan halen! Ik stond nummer 2 in de wachtrij, dus er is sowieso nog een gelukkige
Held. Deze net besteld, was nog op voorraad. Als ik hem binnen heb annuleer ik mijn bestelling bij Megekko. Zou toch wel fantastisch zijn als dit lukt.maikie61 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:08:
-knip-
--- Informatique ---
Gigabyte GeForce® RTX 3060 Ti Aoru - €559,00
https://www.informatique....rtx-3060-ti-8gb-aoru.html
Ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Net bevestiging gehad dat mijn Gigabyte Gaming OC 3080 van Informatique is verzonden. Vanaf morgen kan het geleverd worden 😏 Dus opnieuw levering van Gigabyte bij Informatique
Die prijzen gaan echt nergens over... Dat verklaart wel wat ja..svdham schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:36:
[...]
Check even de prijs van de Ventus op Alternate DE.
Dan begrijp je wel waarom ze hier in NL geen fuck uitleveren
blaat
EVGA nieuws:
Op de Europese EVGA website kun je inmiddels een notificatie instellen om een RTX 3060Ti te (mogen) bestellen. Er zijn twee modellen waarbij de prijzen van beide kaarten waarschijnlijk zijn omgedraaid, want de XC met twee fans (€390 excl. BTW) wordt nu duurder aangeboden dan de FTW met 3 fans (€360 excl. BTW).
Kaarten worden helemaal uit het magazijn in Taiwan verzonden.
Heb zelf natuurlijk ook een notificatie ingesteld, het zal me benieuwen hoeveel weken het duurt voordat ik een email krijg.
Op de Europese EVGA website kun je inmiddels een notificatie instellen om een RTX 3060Ti te (mogen) bestellen. Er zijn twee modellen waarbij de prijzen van beide kaarten waarschijnlijk zijn omgedraaid, want de XC met twee fans (€390 excl. BTW) wordt nu duurder aangeboden dan de FTW met 3 fans (€360 excl. BTW).
Kaarten worden helemaal uit het magazijn in Taiwan verzonden.
Heb zelf natuurlijk ook een notificatie ingesteld, het zal me benieuwen hoeveel weken het duurt voordat ik een email krijg.
[ Voor 6% gewijzigd door choogen op 07-12-2020 17:52 ]
Nice! Waar heb je deze besteld?Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:48:
Donderdag een msi 3070 gaming x trio besteld en vandaag binnen gekomen![]()
[Afbeelding]
Krijg steeds meer het gevoel dat de MSI 3080 Suprim hem niet meer gaat worden deze maand.
En dat terwijl ik op plek 3 bij informatique sta en top 5 bij Azerty.
Alternate heeft een aantal 3060 varianten op voorraad.
Ik sta op plaats 7 bij megekko.Griffx schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:56:
Krijg steeds meer het gevoel dat de MSI 3080 Suprim hem niet meer gaat worden deze maand.![]()
Hoe heb je gezien waar je bij Informatique staat? De klantenservice wil daar niets over zeggen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Mijn EVGA 3080 FTW3 Ultra gaming is verzonden bij Alternate. Ik stond op positie 1.
Verwijderd
kom op alternate, stuur die suprim kaarten eens op.
er zijn klanten die vanaf 17 september staan te wachten en op het eerste uur besteld hebben en ook uit de rij van een ander gestapt zijn omdat jullie de kaarten online gooiden zonder dat je ze daadwerkelijk hebt
echt niet normaal meer je bent je naam mooi aan het verkloten in mijn ogen.
en hoe kan het dat de suprim 3090 al een review heeft?
er zijn klanten die vanaf 17 september staan te wachten en op het eerste uur besteld hebben en ook uit de rij van een ander gestapt zijn omdat jullie de kaarten online gooiden zonder dat je ze daadwerkelijk hebt
Mensen al iets gehoord over de EVGA FTW3 ULTRA 3080 van Megekko (stond vanmiddag even beschikbaar)? Ik heb nog geen correctie op mijn leverdatum van 8-12 gekregen dus met een beetje geluk zit ik goed
Nummer 47 hier... maarja heb totaal geen haast.rajackar schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:06:
[...]
Ik sta op plaats 7 bij megekko.
Hoe heb je gezien waar je bij Informatique staat? De klantenservice wil daar niets over zeggen.
2080 Super doet het nog aardig , die extra performance is altijd leuk meegenomen.
Ik zag het bij het bestellen, en heb het via de email bevestigd gekregen.rajackar schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:06:
[...]
Ik had 2 weken geleden van MSI support te horen gekregen dat ze "volgende week" (de week na 2 weken geleden) geleverd zouden worden in lage aantallen in nederland.
Nergens wordt wat geleverd in nederland, maar het was wel te koop gezet.
Nergens wordt wat geleverd in nederland, maar het was wel te koop gezet.
Verwijderd
Duurt inderdaad allemaal lang bij Alternate, ook met andere kaarten.Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:08:
kom op alternate, stuur die suprim kaarten eens op.
Die reviews; geloof er weinig van want 5 minuten na launch stond er onder mijn kaart al een review van een Belg die m als eerste had, en er al heel erg blij mee was. Geloofde die zichzelf?
Thanks! Hoop voor ons allemaal dat ze daadwerkelijk geleverd gaan worden.Griffx schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:11:
[...]
Ik zag het bij het bestellen, en heb het via de email bevestigd gekregen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Same here. Ik stond op plek 14Rickrebr schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:06:
Mijn EVGA 3080 FTW3 Ultra gaming is verzonden bij Alternate. Ik stond op positie 1.
Ik heb zojuist gebeld naar Informatique over mijn bestelling voor de msi 3080 gaming x.rajackar schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:06:
[...]
Ze vertelde me op welke plaats ik stond en daarnaast vertelde de meneer aan de telefoon de excacte datums met de excacte aantallen van leveringen in het verleden van deze kaart.
Zojuist verzendbevestiging gehad van alternate voor m’n EVGA RTX3080 XC3 ultra.
Stond op plek 9
Stond op plek 9
Nice! Dan had de medewerker die jij gesproken hebt er meer zin inMightyPig schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:13:
[...]
Ik heb zojuist gebeld naar Informatique over mijn bestelling voor de msi 3080 gaming x.
Ze vertelde me op welke plaats ik stond en daarnaast vertelde de meneer aan de telefoon de excacte datums met de excacte aantallen van leveringen in het verleden van deze kaart.
nice!
zonet een Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4 besteld voor 609 euro.
hij was niet op voorraad...
Als ik tussen mijn order kijk dan staat er "wordt verzameld"
Ik dacht "Ik probeer hem wel bij Azterty te bestellen, misschien krijgen ze deze week wel voorraad"
Dus als iemand nog een 3070 zoekt.. misschien is het te proberen waard
zonet een Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4 besteld voor 609 euro.
hij was niet op voorraad...
Als ik tussen mijn order kijk dan staat er "wordt verzameld"
Ik dacht "Ik probeer hem wel bij Azterty te bestellen, misschien krijgen ze deze week wel voorraad"
Dus als iemand nog een 3070 zoekt.. misschien is het te proberen waard
[ Voor 25% gewijzigd door Aggressor op 07-12-2020 18:18 ]
RTX 3080 MSI Suprim X Alternate NL
Vriendelijk bedankt voor je mail.
Wat leuk om te mogen vernemen dat je bij ons hebt besteld. Ik snap uiteraard dat je graag wilt weten wanneer het geleverd zal worden en wat de levertijd zal zijn. Momenteel kan ik geen indicatie zien en kan ik je dan ook niet verder helpen. Zodra wij het op voorraad hebben zal het zo snel mogelijk verstuurd worden naar je. Op dit moment is het geheel onbekend wanneer wij de MSI kaarten verwachten.
Ik vertrouw je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wat leuk om te mogen vernemen dat je bij ons hebt besteld. Ik snap uiteraard dat je graag wilt weten wanneer het geleverd zal worden en wat de levertijd zal zijn. Momenteel kan ik geen indicatie zien en kan ik je dan ook niet verder helpen. Zodra wij het op voorraad hebben zal het zo snel mogelijk verstuurd worden naar je. Op dit moment is het geheel onbekend wanneer wij de MSI kaarten verwachten.
Snik, echt totaal verkeerd gegokt door daar de Eagle OC te bestellen 19/11AstaVista schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:41:
Ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Net bevestiging gehad dat mijn Gigabyte Gaming OC 3080 van Informatique is verzonden. Vanaf morgen kan het geleverd worden 😏 Dus opnieuw levering van Gigabyte bij Informatique
Daarna zijn er al 2x Gaming OC geleverd.
Nou ja, die loopt bij Megekko.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Wil je die info misschien ook delen?MightyPig schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:13:
[...]
Ik heb zojuist gebeld naar Informatique over mijn bestelling voor de msi 3080 gaming x.
Zo frustrerend dit. Het kan toch niet meer heel lang gaan duren?! Heb echt bijna zitten kwijlen laatst bij de deep dive van MSI voor deze kaart. Ding weegt 2kg! Ik wacht nog geduldig op plekje 8. Hoogstwaarschijnlijk al wel een 5900x kunnen fixen via V&A. Dus ik kan in wat minder wachtrijen staanBlazeStoneZ schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:23:
RTX 3080 MSI Suprim X Alternate NL
Volgens de Excel-sheet waren het maar 12. Dat klopt niet, omdat ik nr 14 was, maar ik neem aan dat ik wel ergens achteraan de rij stond.
[ Voor 118% gewijzigd door VerwardeMan op 17-04-2022 21:59 ]
Iemand enig idee hoe lang het ongv duurt voor je order van megekko geannuleerd is na het versturen van de mail?
Kreeg net een mail van Megekko dat er nog geen nieuwe leverdatum beschikbaar is voor de VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC
Verwijderd
ik had op een donderdag geannulleerd, en dinsdag had ik het terugNoahTerpoorten schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:44:
Iemand enig idee hoe lang het ongv duurt voor je order van megekko geannuleerd is na het versturen van de mail?
zodra je mail verstuurd is, is je kaart geannuleerd en krijg je je geld na 3 werkdagen.
dus als je mail verstuurd hebt ga je er gewoon van uit dat hij geannuleerd is
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2020 18:49 ]
Net een mail gekregen voor zowel mijn 3080 Eagle als 3080 Gaming OC dat de levertijd onbekend is.
Alle hoop nu gevestigd op de FTW3 van vanmiddag, waar ik nog geen update over heb
Alle hoop nu gevestigd op de FTW3 van vanmiddag, waar ik nog geen update over heb
Net confirmatie binnengekregen voor de verzending van de 3070 van informatique
Heb een status mail gekregen van de RTX 3080 Suprim X van megekko die ik besteld heb, sta op plek 2 in de wachtrij.
"ONBEKENDE LEVERTIJD"
:fill(white):strip_exif()/f/image/zMH0UME0WfDJ2gRINasTu4cm.png?f=user_large)
Dit is zo raar want vorige week stond er nog dat deze kaart deze donderdag leverbaar zou zijn.
Ik zit nu al 4 weken te wachten na een vertraagde release van 2 weken en 2 weken wachten tot ik eindelijk het geleverd krijg op nummer 2/3 in de wachtrij.
"ONBEKENDE LEVERTIJD"
:fill(white):strip_exif()/f/image/zMH0UME0WfDJ2gRINasTu4cm.png?f=user_large)
Dit is zo raar want vorige week stond er nog dat deze kaart deze donderdag leverbaar zou zijn.
Ik zit nu al 4 weken te wachten na een vertraagde release van 2 weken en 2 weken wachten tot ik eindelijk het geleverd krijg op nummer 2/3 in de wachtrij.
Krijg hetzelfde bericht van Megekko voor mijn 3080 Vision OC. Levertermijn onbekend.
Maar op de site staat wel dat er deze week een nieuwe batch van Gigabyte kaarten wordt verwacht. Hangt er natuurlijk af hoeveel het er zijn.
Heb geen haast iig
Maar op de site staat wel dat er deze week een nieuwe batch van Gigabyte kaarten wordt verwacht. Hangt er natuurlijk af hoeveel het er zijn.
Heb geen haast iig
Ennnnnn die heeft ook levertijd onbekend gekregenhansolo2345 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:49:
Net een mail gekregen voor zowel mijn 3080 Eagle als 3080 Gaming OC dat de levertijd onbekend is.
Alle hoop nu gevestigd op de FTW3 van vanmiddag, waar ik nog geen update over heb![]()
![]()
Voor mensen die twijfelen: Ze hebben het bij mij ook gewoon netjes binnen de toegezegde termijn teruggestuurd. Ik zou mij er daarom ook niet te druk om maken, ze hebben het nu druk genoeg aan alle wachtrijen te zien dus ik vind het knap genoeg.Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:45:
[...]
ik had op een donderdag geannulleerd, en dinsdag had ik het terug
zodra je mail verstuurd is, is je kaart geannuleerd en krijg je je geld na 3 werkdagen.
dus als je mail verstuurd hebt ga je er gewoon van uit dat hij geannuleerd is
Heb zojuist ook de bevestiging En verzending gekregen vanuit Informatique. Zoals het nu lijkt heb ik de kaart morgen. Is inmiddels ook niet meer in voorraad (3060TI Aorus Master). Ben super benieuwd, al kan ik de pc dit weekend pas bouwen
Wel aardig shady dat ze vorige week ineens zeiden een stuk of 30 a 40 kaarten keurig te kunnen leveren deze week (10 december), om vervolgens nadat er weer een heel aantal mensen toch besloten erop te springen ineens weer terug te komen op hun woord, en alles weer terug in limbo te zetten...rickje149 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:56:
Heb een status mail gekregen van de RTX 3080 Suprim X van megekko die ik besteld heb, sta op plek 2 in de wachtrij.
"ONBEKENDE LEVERTIJD"
[Afbeelding]
Ik hoop echt dat ze die game codes nog erbij leveren zodra de RTX 3080 Suprim X geleverd wordt.Beren1305 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:10:
[...]
Wel aardig shady dat ze vorige week ineens zeiden een stuk of 30 a 40 kaarten keurig te kunnen leveren deze week (10 december), om vervolgens nadat er weer een heel aantal mensen toch besloten erop te springen ineens weer terug te komen op hun woord, en alles weer terug in limbo te zetten...
Het zou echt smerig zijn als ze precies wachten totdat de deal voorbij is en dan pas de kaart leveren.
Voor de ftw was het iets 23 dacht ik, ze kregen er deze week 22 binnen
Hier precies hetzelfde. Krijg sterk het gevoel behoorlijk in de maling genomen te worden en dan druk ik me heel netjes uit. Nog geen 5 uur geleden FTW3 ”uit eigen voorraad te leveren” op de site zetten en kaarten verkopen en nu mailen dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren
.
Doet een beetje denken aan iets kopen op marktplaats en een doos met stenen geleverd krijgen.
Doet een beetje denken aan iets kopen op marktplaats en een doos met stenen geleverd krijgen.
Heeft iemand nog 3080 ergens op voorraad gezien vandaag?
Slechte ervaring met Max ICT.
Lieten het hele weekend zogezegd stock van 3080 online staan aan woekerprijzen.
Op maandag kreeg iedereen die besteld had plots te zien dat ze contact gingen opnemen, en dan krijg je te horen dat je in backorder zit met onbepaalde duur.
De kaart die je in het weekend voor 1300 kocht, staat nu gewoon terug voor 850.
Dus check zeker als je afgelopen weekend een 3080 besteld hebt bij Max ICT je orderstatus!
Shady AF.
Lieten het hele weekend zogezegd stock van 3080 online staan aan woekerprijzen.
Op maandag kreeg iedereen die besteld had plots te zien dat ze contact gingen opnemen, en dan krijg je te horen dat je in backorder zit met onbepaalde duur.
De kaart die je in het weekend voor 1300 kocht, staat nu gewoon terug voor 850.
Dus check zeker als je afgelopen weekend een 3080 besteld hebt bij Max ICT je orderstatus!
Shady AF.
De games zijn gewoon inwisselbaar tot 11 januari dus tijd zat. En waarom zou Alternate dat doen. Zij maken geen winst of verlies op game keys, die krijgen ze vanuit Nvidia.rickje149 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:13:
[...]
Ik hoop echt dat ze die game codes nog erbij leveren zodra de RTX 3080 Suprim X geleverd wordt.
Het zou echt smerig zijn als ze precies wachten totdat de deal voorbij is en dan pas de kaart leveren.
Ja maar de vraag is of ze die game codes nog wel gaan krijgen of mee gaan leveren na de 10e.ZelianGuy schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:15:
[...]
De games zijn gewoon inwisselbaar tot 11 januari dus tijd zat. En waarom zou Alternate dat doen. Zij maken geen winst of verlies op game keys, die krijgen ze vanuit Nvidia.
Ze zijn wel inwisselbaar tot 11 januari maar het is maar de vraag of ze ook echt meegeleverd gaan worden na de 10e.
Het is trouwens megekko waar ik het over heb.
[ Voor 4% gewijzigd door rickje149 op 07-12-2020 19:20 ]
Nog steeds niks ontvangen van megekko vanmiddag een suprim 3070 besteld, ik zie de bui al hangen dat ik zogenaamd te laat was...
Wat is er met de 10e? Zover ik weet worden ze gewoon erbij geleverd, hell ik heb ze al door een foutje gekregenrickje149 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:16:
[...]
Ja maar de vraag is of ze die game codes nog wel gaan krijgen of mee gaan leveren na de 10e.
Ze zijn wel inwisselbaar tot 11 januari maar het is maar de vraag of ze ook echt meegeleverd gaan worden na de 10e.
De gratis game deal is beschikbaar tot de 10e van december (3 dagen nog dus)ZelianGuy schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:20:
[...]
Wat is er met de 10e? Zover ik weet worden ze gewoon erbij geleverd, hell ik heb ze al door een foutje gekregen
/f/image/4LKMA0cWir9yDke778QsviX7.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk gewoon dat ik in de maling genomen word en die codes er niet bij geleverd worden.
Ik kreeg zojuist dit mailtje "Ondanks onze inspanningen hebben wij helaas nog geen nieuwe leverdatum beschikbaar. Echter, zodra wij nieuwe informatie hebben zullen wij je direct een update geven wanneer je jouw bestelling in huis hebt." Bevestiging om 14:29mazthu schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:19:
Nog steeds niks ontvangen van megekko vanmiddag een suprim 3070 besteld, ik zie de bui al hangen dat ik zogenaamd te laat was...
Verwijderd
Yes, mijn EVGA 3080 FTW3 Ultra is zojuist verzonden door Alternate! Met een beetje geluk, morgen in huis.
Nu zit ik alleen met een probleempje; de GPU heeft 3x 8 pin aansluiting.
Ik heb een Corsais V750, volledig modulair. Iemand enig idee welke kabels ik moet bestellen?
8 naar 6+2 PCI E kabel Man - Man?
Kan op Google niks vinden op deze zoekterm...
Ik heb een Corsais V750, volledig modulair. Iemand enig idee welke kabels ik moet bestellen?
Mij hebben ze echt nog niks laten weten. Terwijl mensen na mij al een verzend bevestiging hebben.Badkamertje schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:23:
[...]
Ik kreeg zojuist dit mailtje "Ondanks onze inspanningen hebben wij helaas nog geen nieuwe leverdatum beschikbaar. Echter, zodra wij nieuwe informatie hebben zullen wij je direct een update geven wanneer je jouw bestelling in huis hebt." Bevesting om 14:29
Correct me if i’m wrong maar dacht dat ze een adapter/verloop stukje bij dedenVerwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:24:
Yes, mijn EVGA 3080 FTW3 Ultra is zojuist verzonden door Alternate! Met een beetje geluk, morgen in huis.
Mijn excuses! Zal waarschijnlijk weer een andere game voor in de plaats komenrickje149 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:23:
[...]
De gratis game deal is beschikbaar tot de 10e van december (3 dagen nog dus)
[Afbeelding]
Ik denk gewoon dat ik in de maling genomen word en die codes er niet bij geleverd worden.
Verwijderd
Maar je wilt alles rechtstreeks aansluiten op je voeding. Dus ik moet 3 losse kabels hebben. Ene kant in de voeding, andere kant in de GPU.pixellated schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:26:
[...]
Correct me if i’m wrong maar dacht dat ze een adapter/verloop stukje bij deden
2 losse kabels kan ook hoorVerwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:27:
[...]
Maar je wilt alles rechtstreeks aansluiten op je voeding. Dus ik moet 3 losse kabels hebben. Ene kant in de voeding, andere kant in de GPU.
OP Megekko.Pennywise81 schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:26:
Azerty heeft nog een paar stuks voorraad van 3060ti inno3D x2 en als het goed is nog 1 x3 red led.
https://www.alternate.de/...duct/1673524?event=search
EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING € 1019 en op voorraad
EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING € 1019 en op voorraad
[ Voor 12% gewijzigd door FreeMen op 07-12-2020 19:44 ]
ook de inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 is op voorraad bij azertyRaoul-bouwens schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:39:
Azerty heeft nog een paar stuks voorraad van 3060ti inno3D x2 en als het goed is nog 1 x3 red led.
Verwijderd
Deze heb ik besteld bij de Duitse alternate, helaas daar inmiddels ook alweer niet meer leverbaar.
Niet meerAggressor schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:47:
[...]
ook de inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 is op voorraad bij azerty
Hoop niet dat we net tegelijk dezelfde hebben besteld
Brrr ik zat er nog niet bij deze keer 😑, maar ik denk dat ik nu wel ongeveer bij de eerste 5 sta voor de Vision, hoewel het erop lijkt dat ze 3 stuks hebben geleverd vandaag.Auwdioslave schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:37:
Veel plezier met je kaart! 👍
Blijft bijzonder om te zien hoe rtx 3060ti's als zoete broodjes verkopen voor de prijs van een rtx 3070 en rtx 3070's als zoete broodjes verkopen voor de prijs van een 3080
Welke verschillen zijn er tussen de suprim en de gaming x? reviews zeggen qua snelheid idem... ?rickje149 schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:56:
"ONBEKENDE LEVERTIJD"
[Afbeelding]
Is het alleen het uiterlijk van de kaart ?
nee hoor maat, hij is helemaal voor joujipenjanneke schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:08:
[...]
Hoop niet dat we net tegelijk dezelfde hebben besteld
De prijs is wat de markt ervoor wilt betalen. Dus de 3070 verkoopt gewoon voor de prijs van de 3070 (op datum = vandaag). Economie les 1 ...Ik ben het er ook niet mee eens, maarjaFreeMen schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:11:
Blijft bijzonder om te zien hoe rtx 3060ti's als zoete broodjes verkopen voor de prijs van een rtx 3070 en rtx 3070's als zoete broodjes verkopen voor de prijs van een 3080
idd, ik wacht nog ff af.FreeMen schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:11:
januari komt normaal de 3080Ti uit.... hopelijk wel meer voorraad en anders ook aanschuiven zoals de mensen hier
Ik zat ook nog te twijfelen...
Heb jij toevallig reviews van de kaart gevonden?
De inno 3d ichill x4 was 609....
Is wel stukken beter denk ik?
Heb je daar ook een bronnetje van?jimplug schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:14:
[...]
idd, ik wacht nog ff af.
januari komt normaal de 3080Ti uit.... hopelijk wel meer voorraad en anders ook aanschuiven zoals de mensen hier
Oke het wachten is hopenlijk over. net bericht gehad van alternate dat de EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING is verstuurd. Nu hopen dat hij snel aankomt.
Big oof. De fabriek van MSI is bestolen van kaarten. Dat zal pijn doen voor degene die op een MSI wachten.
https://www.pcgamer.com/n...203090%20graphics%20cards.
Valt niets tegenin te brengen. Ik denk dat ik maar eens 3070 ga scoren en op tweakers aan biedt om te ruilen voor een 3080. Er worden immers genoeg 3070's verkocht voor € 750-€800 waarmee een 3070 blijkbaar een prima ruil is voor een ASUS 3080 TUF (OC)CptMatineejr schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:12:
[...]
De prijs is wat de markt ervoor wilt betalen. Dus de 3070 verkoopt gewoon voor de prijs van de 3070 (op datum = vandaag). Economie les 1 ...Ik ben het er ook niet mee eens, maarja
gaat redelijk vlot vooruit.
gisteren was ik nog 61 van de 65
Cat linux.txt
ach joh, met de prijs van vandaag zijn dat maar 100 kaartenVeliion schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:32:
Big oof. De fabriek van MSI is bestolen van kaarten. Dat zal pijn doen voor degene die op een MSI wachten.
Iemand al een ASUS TUF 3070 (non OC) via Azerty binnen gekregen? Sta al sinds 30-10 in de "wachtrij"
ik heb precies die kaart bij azerty besteld op de launchday, ik weet net zo veel als jou helaas..n13k2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:38:
Iemand al een ASUS TUF 3070 (non OC) via Azerty binnen gekregen? Sta al sinds 30-10 in de "wachtrij"
inno3d 3060 ti beschikbaar bij alternate voor 549 €
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1696931?
Aangezien die bij azerty 479 € was sla ik het over
ja ik zit er ook in, ben toch wel bang dat het nog aardig lang gaat duren aangezien non oc kaarten blijkbaar niet veel voorkomenGemmeke schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:34:
[Afbeelding]
gaat redelijk vlot vooruit.
gisteren was ik nog 61 van de 65
Ik geloof er helaas niet meer in dat ik nog een verzendbevestiging krijg van Megekko... zeer spijtig had morgen nou juist tijd om hem in te bouwen.
welk nummer ben jijGrandicon schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:03:
[...]
ja ik zit er ook in, ben toch wel bang dat het nog aardig lang gaat duren aangezien non oc kaarten blijkbaar niet veel voorkomenals ik dat had geweten had ik de oc versie besteld.
Cat linux.txt
dat neemt nu ook geen uren in beslag.mazthu schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:10:
Ik geloof er helaas niet meer in dat ik nog een verzendbevestiging krijg van Megekko... zeer spijtig had morgen nou juist tijd om hem in te bouwen.
Heb even geduld. Heb vaak genoeg van hun pas rond elven een verzendbevestiging ontvangen.mazthu schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:10:
Ik vind videokaarten niet zo gauw lelijk maar deze is echt niet aantrekkelijk.HarryC schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:53:
inno3d 3060 ti beschikbaar bij alternate voor 549 €
Wil je reageren wanneer de uwe is verzonden aub?
Cat linux.txt
Hebben jullie nou nog geen gpu? Voor de echte die hards, join discord. Zo heb ik mn 3080 met 1 dag levertijd kunnen bemachtigen =)
Hier hoop ik ook op, het is alleen wat raar dat mensen die na mij besteld hebben al een verzendbevestiging hebben ontvangen.Swizzler24 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:21:
[...]
Heb even geduld. Heb vaak genoeg van hun pas rond elven een verzendbevestiging ontvangen.
Welk merk/type heb je kunnen bemachtigen en voor welke prijs?StefanKelevra schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:26:
Hebben jullie nou nog geen gpu? Voor de echte die hards, join discord. Zo heb ik mn 3080 met 1 dag levertijd kunnen bemachtigen =)
En welke discord?Leader98 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:28:
[...]
Welk merk/type heb je kunnen bemachtigen en voor welke prijs?
aorus waterforce, 1004 azerty (nu al duurder) & tweakers discord, 'next gen gpu'Leader98 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:28:
[...]
Welk merk/type heb je kunnen bemachtigen en voor welke prijs?
Uhhh
Nog maar 6 plekken opgeschoven sinds 1 maand bij alternate.be voor de ROG STRIX 3080 NON OC , Schiet echt niet op
Sta voorlopig op de 19de plaats.
[ Voor 11% gewijzigd door Nvidia130488 op 07-12-2020 21:57 ]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/OdQhdfe7ebJdNj6sqolqaGtb.jpg?f=fotoalbum_large)