Ik had 'm gezien. Maar kwam er al vrij snel achter dat die levering geen of weinig impact op azerty had. Wat jij ook zegt...tummeke393 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:47:
[...]
Je hebt blijkbaar dan de levering van 40 a 50 Ventus 2x bij Megekko over het hoofd gezienKan toch niet zijn dat Azerty dan geen enkele kaart weet te leveren aan een tweaker hier, maar wel volop andere MSI kaarten uitlevert.
Het gaat mij er niet om dat er nog anderen eerst zijn, het gaat me vooral om het totale gebrek aan voortgang bij Azerty ten opzichte van Megekko.
Ja het zit hem toch echt wel in de fabrikanten zelf. Asus heeft behoorlijk achtergelopen, terwijl gigabyte ze er juist achter elkaar uit pompte. Dan is het nog model afhankelijk, ze maken blijkbaar meer van 1 of 2 modellen.
dus heb je het "verkeerde" model gekozen dan kan je langer wachten.
De webwinkels zetten hun orders uit en zullen niet veel afwijken van elkaar. Winkels als informatique rekenen iets meer en zullen net als Amazon losse kaarten opkopen/bestellen. Dus lijkt het soms dat ze sneller leveren. Echter door veel duurder te zijn zullen de meeste mensen niet daar bestellen, en blijven hun wachtlijsten beperkt.
Ik zit volgende week op 2 maanden wachttijd, maar met plek 20 voor de 3080 tuf oc zing ik het wel uit.
De 3080Ti die net om de hoek lijkt te zijn, zal wel aankomende zomer worden, voor een hogere prijs dan de huidige serie. Ik denk aan 1200 Euro msrp.
Voor ieder wat wils, maar alle waar naar zijn geld.
dus heb je het "verkeerde" model gekozen dan kan je langer wachten.
De webwinkels zetten hun orders uit en zullen niet veel afwijken van elkaar. Winkels als informatique rekenen iets meer en zullen net als Amazon losse kaarten opkopen/bestellen. Dus lijkt het soms dat ze sneller leveren. Echter door veel duurder te zijn zullen de meeste mensen niet daar bestellen, en blijven hun wachtlijsten beperkt.
Ik zit volgende week op 2 maanden wachttijd, maar met plek 20 voor de 3080 tuf oc zing ik het wel uit.
De 3080Ti die net om de hoek lijkt te zijn, zal wel aankomende zomer worden, voor een hogere prijs dan de huidige serie. Ik denk aan 1200 Euro msrp.
Voor ieder wat wils, maar alle waar naar zijn geld.
via waar heb je bestelt?rosavanwinkle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:08:
[...]
kheb besteld 26/11/2020 asus tuf oc 3080 ik sta op plaats 38,ze werwachten een grote batch in december
Weet iemand hoe je de wachtrij van een kaart kan aanpassen in de excel sheet? eagle oc 3080 bij Megekko is atm 160
Ik zie dat de status weer is aangepast naar in behandeling gelukkigBosjvd2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:02:
[...]
Black editie toevallig ? Die zetten ze gratis om naar the ultra gaming.
Ben al paar keer gebanned, zelfs met twee minuten op die url. Geen issues met NBB.Brakesreleased schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:05:
[...]
Ik monitor deze site en kreeg keurig een alert op het moment suprème:
https://www.nvidia.com/de...ge=1&limit=9&locale=de-de
Zodra de koop button activeert linkt ie door naar NBB artikelsite.
Een opmerking toevoegen.Bladspinazie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:46:
Weet iemand hoe je de wachtrij van een kaart kan aanpassen in de excel sheet? eagle oc 3080 bij Megekko is atm 160
Zie: https://support.google.co....Platform%3DDesktop&hl=nl
Lekker random. Mijne staat op 10 seconden met static IPSiNtEnEl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:55:
[...]
Ben al paar keer gebanned, zelfs met twee minuten op die url. Geen issues met NBB.
Geen bevestiging van mijn kant ... waarschijnlijk een annulering zoals u al zeirickje149 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:38:
[...]
Ik zie net dat ik 1 plek omlaag ben gegaan in de wachtrij, heb je een bevestiging gehad?
anders denk ik dat nummer2 zijn bestelling geannuleerd heeft.
Iemand die mij wil helpen met een linkje/uitleg waar ik als redelijke computer leek zo'n distill kan instellen?
[ Voor 14% gewijzigd door DeKoetsier op 04-12-2020 21:05 ]
Ja, geen idee waarop ze triggeren. Ik gebruik in die zin enkel distil.Brakesreleased schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:01:
[...]
Lekker random. Mijne staat op 10 seconden met static IP
Net weer geprobeerd om te kijken of hij het alweer doet, resultaat: (ze truncaten de url)
You don't have permission to access "http://www.nvidia.com/de-de/shop/geforce/gpu/?" on this server.
Heb net een verzendbevestiging gekregen.rosavanwinkle schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:08:
[...]
kheb besteld 26/11/2020 asus tuf oc 3080 ik sta op plaats 38,ze werwachten een grote batch in december
Welke shop hebben jullie besteld?iMaverick schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:19:
[...]
Heb net een verzendbevestiging gekregen.
Vandaag me op de lijst geplaatst voor een 3xOC 3080 ventus MSI bij informatique.nl
Was eerst van plan bij MaxICT of SIcomputers te proberen gezien de nog kortere lijsten; doch gezien zeer slechte reviews ga ik m'n kansen wagen bij informatique.
Was eerst van plan bij MaxICT of SIcomputers te proberen gezien de nog kortere lijsten; doch gezien zeer slechte reviews ga ik m'n kansen wagen bij informatique.
Nou deze week weer geen strix 3080 oc bij alternate langzamerhand denk ik dat het nog wel even gaat duren K.U.T
Yup. ik baal hier ook wel, twee weken geleden leek er ineens schot in de zaak te komen met leveringen overal, maar het staat weer helemaal vast.
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC op voorraad voor €499.
https://www.hardware-expe...-2x-oc-4719072763121.html
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO op voorraad voor €549.
https://www.hardware-expe...x-trio-4719072763145.html
Ik denk dat het niet lang gaat duren voordat die weg zullen, zelfs voor een prijs die €50 hoger ligt dan elders.
https://www.hardware-expe...-2x-oc-4719072763121.html
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO op voorraad voor €549.
https://www.hardware-expe...x-trio-4719072763145.html
Ik denk dat het niet lang gaat duren voordat die weg zullen, zelfs voor een prijs die €50 hoger ligt dan elders.
[ Voor 13% gewijzigd door Bull op 04-12-2020 21:47 ]
Inderdaad. Dat blijft me dus verbazen. Ik heb echt meerdere winkels gezien die de Ventus 2x specifiek binnen kregen, en dan krijgt Azerty wel MSI binnen, maar geen enkele 2x... Ik vraag me af of ze die dan wel bestellen, of dat ze gewoon geen moeite doen omdat het niet interessant genoeg is voor ze qua marge... Begin zonder enige informatie steeds meer naar dat laatste te neigen.lieselottegemke schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:23:
[...]
Ik had 'm gezien. Maar kwam er al vrij snel achter dat die levering geen of weinig impact op azerty had. Wat jij ook zegt...
Ik zie op Azerty de Zotac twin edge 3060 ti oc op voorraad, kan ik die voorraad vertrouwen? Ik heb wel vaker gehad dat die voorraad niet supersnel updatet.
Als je bij Azerty ?randomLetters achter de url zet heb je altijd de laatste stock._Sam_G schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:53:
Ik zie op Azerty de Zotac twin edge 3060 ti oc op voorraad, kan ik die voorraad vertrouwen? Ik heb wel vaker gehad dat die voorraad niet supersnel updatet.
In het winkelmandje is het ook altijd up-to-date.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Dankje! Ik ga hem zo bestellenmaikie61 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:59:
[...]
Als je bij Azerty ?randomLetters achter de url zet heb je altijd de laatste stock.
In het winkelmandje is het ook altijd up-to-date.
Hopelijk krijg ik hem dan binnekort binnen, en ga ik van mijn 5600x en 3060 ti genieten.
Bedankt iedereen voor de leuke en spannende tijd!
Zojuist een mailtje van megekko gekregen:
Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G Videokaart
is verzonden!
Ik had deze gisteren om 20:00 besteld. Ik weet dat een aantal mensen hier dat ook gedaan hadden dus zeker goed nieuws voor diegenen die gisteren nog eerder dan ik besteld hadden.
is verzonden!
Ik had deze gisteren om 20:00 besteld. Ik weet dat een aantal mensen hier dat ook gedaan hadden dus zeker goed nieuws voor diegenen die gisteren nog eerder dan ik besteld hadden.
[ Voor 20% gewijzigd door K-Wulf op 04-12-2020 22:27 ]
Mijn RTX 3080 Gaming X Trio van Megekko (17 September besteld) is eindelijk binnen gekomen een paar uur geleden. Hij is bezorgd bij het adres van mijn moeder, dus ik kan hem later pas ophalen. Ik had hem pas na het weekend verwacht vanwege de drukte, maar de DHL heeft 's een keer goed werk weten te verrichten.
Is het trouwens nog wel mogelijk om een code voor een gratis game te krijgen? Ik had hem 17 September besteld en die actie van Watchdogs Legions is allang verlopen. Heeft iemand hier een idee of moet ik Megekko hier over mailen? Er stond niks op mijn factuur en ik had gelezen bij sommige mensen wel.
Is het trouwens nog wel mogelijk om een code voor een gratis game te krijgen? Ik had hem 17 September besteld en die actie van Watchdogs Legions is allang verlopen. Heeft iemand hier een idee of moet ik Megekko hier over mailen? Er stond niks op mijn factuur en ik had gelezen bij sommige mensen wel.
[ Voor 33% gewijzigd door RedHeroDude op 04-12-2020 22:43 ]
Wel lekker voor de rente. 400 x ~800 euro =svdham schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:17:
[...]
Het is overduidelijk man.
Die kaarten gaan ergens anders heen.
Ruim 400 wachtenden en ze hebben er gewoon schijt aan...
Bizar toch
Verwijderd
net een melding gehad dat mijn order morgen binnen komt van megekko
eagel OC geannuleerd. stond plek 11
eagel OC geannuleerd. stond plek 11
Dat zou het zijn als de rente momenteel niet negatief zou zijnSchurkzor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:34:
[...]
Wel lekker voor de rente. 400 x ~800 euro =
Volgens mij zijn de ROG STRIX varianten sowieso heel slecht leverbaar.. zie ze bijna nergens voorbij komen. Jammer.
Ja dat en we naderen einde jaar. Vraag me toch wel af wat de boekhouder/accountant ervan vind als zo’n bedrijf nog tig leveringen van 5-1000 euro open heeft staan. Lijkt mij niet heel bevorderlijk voor de eindejaarsbalans.ronaldpj schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:37:
[...]
Dat zou het zijn als de rente momenteel niet negatief zou zijn.
Klopt. Worden vrijwel niet uitgeleverd.NeluZzz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:39:
Volgens mij zijn de ROG STRIX varianten sowieso heel slecht leverbaard.. zie ze bijna nergens voorbij komen. Jammer.
Leverdatum voor de Suprim X is alweer aangepast op megekko
:fill(white):strip_exif()/f/image/gqnw0OMclSZCcDphOq97uKv1.png?f=user_large)
Ik hoop echt dat voor donderdag of op donderdag zelf aankomt met de gratis code's erin.
Ik hoop echt dat voor donderdag of op donderdag zelf aankomt met de gratis code's erin.
[ Voor 3% gewijzigd door rickje149 op 04-12-2020 22:46 ]
Vanochtend stond de leverdatum een tijd op 6 dagen (10 December) i.p.v. minimaal 10 dagen. Ik vermoed dat het Donderdag wordt.rickje149 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:46:
Leverdatum voor de Suprim X is alweer aangepast op megekko![]()
[Afbeelding]
zijn er al mensen die hun Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G bij Megekko kunnen volgen, ik krijg nog steeds een foutmelding op de wachtrij.
Verwijderd
Ik heb heel de dag ook niet kunnen volgen de tool deed het niet. Krijg de kaart wel binnen morgenVicros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:52:
zijn er al mensen die hun Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G bij Megekko kunnen volgen, ik krijg nog steeds een foutmelding op de wachtrij.
Weer te lang getwijfeld vandaag, bijna 3 maanden bezig en nog geen kaart. Eigenlijk is alleen de FE en de Suprim een optie voor mij. Vandaag op beide mijn kansen gemist, alweer.
Zal wel wachten op de 3080 Super worden waarschijnlijk met hoe het gaat nu.
Of mijn baan opzeggen om 24/7 alles te monitoren.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja behalve die 21 stuks bij Megekko vorige weekNeluZzz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:39:
Volgens mij zijn de ROG STRIX varianten sowieso heel slecht leverbaar.. zie ze bijna nergens voorbij komen. Jammer.
Ik refresh nu net de website en zie dat hij morgen komt.Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:55:
[...]
Ik heb heel de dag ook niet kunnen volgen de tool deed het niet. Krijg de kaart wel binnen morgen
Dan nu nog de hamvraag, hou ik de PNY of de ASUS RTX 3060TI
Kan iemand vertellen wat de wachtrij is voor de Suprim X 3080 bij Megekko ?
Ja de hele mooie link in het rode blok hieronder kan dat.Lekiame schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:06:
nou speciaal voor jou om de tijd te overbruggen.rickje149 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:46:
Leverdatum voor de Suprim X is alweer aangepast op megekko![]()
[Afbeelding]
YouTube: Changing The Game with SUPRIM and RX 6800 XT
Ohh ja? Ik ben nummer 1 in de wachtrij bij Alternate voor de 3080 XC3 Black en heb niks hier over vernomen? Waar haal je dit vandaan?Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:02:
[...]
Black editie toevallig ? Die zetten ze gratis om naar the ultra gaming.
[ Voor 4% gewijzigd door Vogelbekdiertje op 05-12-2020 00:01 ]
Lekiame schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:06:
zou iemand MaXict willen toevoegen in het docs document
en dan in het bijzonder de MSI RTX 3080 Suprim X
https://docs.google.com/s...2_DWkd51
Bedankt alvast.
en dan in het bijzonder de MSI RTX 3080 Suprim X
https://docs.google.com/s...2_DWkd51
Bedankt alvast.
bel ze morgen op of live chat ze morgen. wat ik heb meegekregen is ze hebben problemen met het krijgen van de black edition en ze upgraden het gratis naar de xc3 ultra of naar de ftw3 ultra naar jou keuzen zover ik het weet dat is wel een 100euro upgrade ik zal ze als ik jou was morgen opbellen en de wachtrijen voor die kaarten is niet zoveel max wachtrij is 20 niet meer en ze krijgen hem deze of volgendeweek 20 stuks ervan geleverdVogelbekdiertje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:58:
[...]
Ohh ja? Ik ben nummer 1 in de wachtrij bij Alternate voor de 3080 XC3 Black en heb niks hier over vernomen? Waar haal je dit vandaan?
Wachtrij voor de FTW3 is in ieder geval 23BeaterGod schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:39:
[...]
bel ze morgen op of live chat ze morgen. wat ik heb meegekregen is ze hebben problemen met het krijgen van de black edition en ze upgraden het gratis naar de xc3 ultra of naar de ftw3 ultra naar jou keuzen zover ik het weet dat is wel een 100euro upgrade ik zal ze als ik jou was morgen opbellen en de wachtrijen voor die kaarten is niet zoveel max wachtrij is 20 niet meer en ze krijgen hem deze of volgendeweek 20 stuks ervan geleverd
sorry was ik vergeten toetevoegen heb het gewijzigd besteld bij tones
The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Een suprim bestellen en wachten op de grote dag van levering. Zo makkelijk is het... Echt!Phusebox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:55:
Weer te lang getwijfeld vandaag, bijna 3 maanden bezig en nog geen kaart. Eigenlijk is alleen de FE en de Suprim een optie voor mij. Vandaag op beide mijn kansen gemist, alweer.
Verwijderd
Iemand enig idee waar de wachtrij voor de MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO het kortst is? Heb hem bij Megekko besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2020 03:49 ]
Mja ik bestel altijd bij de verkeerde shops. Sinds september 8 preorders gehad waarvan ik er nog 2 open heb staan maar die zijn vrij recent. Op een gegeven moment was ik klaar met meer dan 5k die bij webshops gestald stond zonder iets ervoor terug te krijgen.schumi1986 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 02:09:
[...]
Een suprim bestellen en wachten op de grote dag van levering. Zo makkelijk is het... Echt!
Zag ook dat in januari waarschijnlijk de 20 GB versie wordt aangekondigd dus dan kan ik die kopen in juni van mijn vakantiegeld aangezien we toch weer een jaar niet op vakantie kunnen en voor die tijd niet leverbaar zal zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2020 08:13 ]
Verwijderd
Super goede service in Azerty.nl (sarcasme)
Ik bestel een product (gigabyte 3070 Gaming OC) dat in voorraad is.
De betaling mislukt for some reason, maar de order bestaat wel en er staat dat de kaart is gereserveerd.
Ik stuur dus een mail dat de betaling mislukt is, en ze antwoorden dat ze een nieuwe betaallink gaan voorzien én bevestigen in de mail dat de kaart voor mij gereserveerd blijft.
Na een tijdje is deze nog niet beschikbaar en mail ik opnieuw met de vraag of ze deze link beschikbaar kunnen maken (zo heb ik vervolgens ongeveer 2 dagen gewacht op antwoord).
Uiteindelijk antwoorden ze opnieuw dat de link klaar gezet is, en staat hij inderdaad actief.
Vervolgens doe ik de betaling en verifieer ik deze op 'mijn azerty'. Echter staat er nu bij dat er GEEN artikel is gereserveerd. Alsook de status 'wachten op product'.
Dus ik mail opnieuw of de status klopt, of dit een fout is (aangezien ze zeiden dat mijn artikel gereserveerd was).
2 dagen verder heb ik nog niks van antwoord ontvangen...
Super service
De betaling mislukt for some reason, maar de order bestaat wel en er staat dat de kaart is gereserveerd.
Ik stuur dus een mail dat de betaling mislukt is, en ze antwoorden dat ze een nieuwe betaallink gaan voorzien én bevestigen in de mail dat de kaart voor mij gereserveerd blijft.
Na een tijdje is deze nog niet beschikbaar en mail ik opnieuw met de vraag of ze deze link beschikbaar kunnen maken (zo heb ik vervolgens ongeveer 2 dagen gewacht op antwoord).
Uiteindelijk antwoorden ze opnieuw dat de link klaar gezet is, en staat hij inderdaad actief.
Vervolgens doe ik de betaling en verifieer ik deze op 'mijn azerty'. Echter staat er nu bij dat er GEEN artikel is gereserveerd. Alsook de status 'wachten op product'.
Dus ik mail opnieuw of de status klopt, of dit een fout is (aangezien ze zeiden dat mijn artikel gereserveerd was).
Super service
Ben zelf ook niet helemaal tevreden over Azerty qua service. Heb twee weken gewacht op een terugbetaling.Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:54:
Super goede service in Azerty.nl (sarcasme)
Super service
Had een videokaart retour gestuurd voor het weekend (vrijdag), kaart was maandag bij hen binnen gekomen. Die kaart kwam die zelfde middag op hun webshop in de verkoop, was er 1 direct van leverbaar kan dus bijna niet anders dat het mijn kaart was.
Ik kreeg een mail dat het vanwege de drukte allemaal wat langer kon duren en dat hun afdeling lang bezig was met het afhandelen van vele retouren. Wel direct verkopen natuurlijk maar retour niet direct afhandelen. Er werd via Twitter wel bevestigd dat mijn kaart in goede orde ontvangen was.
Schreef dus een mail waarom die kaart wel direct in de verkoop kon, maar geld terug storten 2 weken moest duren. Mail gestuurd met geïrriteerde ondertoon en het geld werd vrijwel direct overgemaakt op mijn rekening.
Ik heb de mijne gister gecancelled bij Informatique, stond 7e en had woensdag besteld. Ze gaven wel aan geen nieuwe shipments te verwachten komende weken, alleen volgens mij weten ze het gewoon niet en durven ze niks te beloven. Je kan dus een gokje wagen bij Informatique.AntónioLopes schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 03:34:
Iemand enig idee waar de wachtrij voor de MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO het kortst is? Heb hem bij Megekko besteld.
Verwijderd
Echt erg, heb mijn order intussen geannuleerd(hopelijk doen ze dit ook effectief..) en bestel daar nooit nog een product.Metalbuster schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:22:
[...]
Ben zelf ook niet helemaal tevreden over Azerty qua service. Heb twee weken gewacht op een terugbetaling.
Had een videokaart retour gestuurd voor het weekend (vrijdag), kaart was maandag bij hen binnen gekomen. Die kaart kwam die zelfde middag op hun webshop in de verkoop, was er 1 direct van leverbaar kan dus bijna niet anders dat het mijn kaart was.
Ik kreeg een mail dat het vanwege de drukte allemaal wat langer kon duren en dat hun afdeling lang bezig was met het afhandelen van vele retouren. Wel direct verkopen natuurlijk maar retour niet direct afhandelen. Er werd via Twitter wel bevestigd dat mijn kaart in goede orde ontvangen was.
Schreef dus een mail waarom die kaart wel direct in de verkoop kon, maar geld terug storten 2 weken moest duren. Mail gestuurd met geïrriteerde ondertoon en het geld werd vrijwel direct overgemaakt op mijn rekening.
Alternate NL weet nog van niks over de Suprim X
Andere partijen geven aan dat ze volgende week binnen komen.
Hopelijk telt dit dan ook voor Alternate.
Andere partijen geven aan dat ze volgende week binnen komen.
Hopelijk telt dit dan ook voor Alternate.
Mooi man ☺️ enjoy !! ☺️Mday schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:44:
ook ik heb eindelijk mijn kaartje binnen! superhappy. Fles bier voor schaal.
[Afbeelding]
CC @Yakup_Guner
Ik denk dat elke shop inmiddels zijn voor en tegenstanders heeft. Maar het is gewoon chaos in elk winkel. Megekko doet het goed in veel opzichten maar je betaald daar ook gewoon een premium voor.Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:29:
[...]
Echt erg, heb mijn order intussen geannuleerd(hopelijk doen ze dit ook effectief..) en bestel daar nooit nog een product.
Verder complot theorieën en het denken dat ze je iets niet willen verkopen... Really volgens mij begrijp je dan het concept van een winkel niet. Ze zouden het liefst alles direct kunnen leveren, deze situatie is voor niemand wenselijk, een beetje inlevingsvermogen is wel wenselijk.
[ Voor 24% gewijzigd door D0gtag op 05-12-2020 09:50 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
De strix 3080 oc ondertussen 332 mensen in de rij bij megekko.
https://www.megekko.nl/pr...80-O10G-GAMING-Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...80-O10G-GAMING-Videokaart
Als de geruchten kloppen is het sowieso op het gebied van fundamentele onderdelen dezelfde kaart als de 3080, het grote verschil zit hem in de VRAM capaciteit. Het hele voorraad-tekort komt nu juist door die schaarse onderdelen, dus waarom zou de 3080 Ti beter leverbaar zijn dan de 3080. Dat wordt ook gewoon een slecht leverbare kaart, vooral omdat men denkt beter af te zijn met meer VRAM in het kader van toekomstbestendigheid. Ik zou mijn hoop er niet voor omhoog houden.MetalSonic schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:59:
[...]
Er staat altijd weer een andere kaart om de hoek. En sommige willen nu of snel gebruik maken van een gaming gpu. 3080TI launch volgens de geruchten in jan 2021 kan ook een paper launch zijn.
Bijna 3 maanden verder en helaas nog geen uitzicht op levering.
Weliswaar weer een plekje gezakt sinds gister in de wachtrij maar waarschijnlijk vanwege een annulering.
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-10G-GAMING
Jouw positie: 7 van de 89
Ik las laatst ergens dat er wel degelijk non OC 3080 Strix kaarten zijn uitgeleverd maar dan hebben we het over tientallen stuks wereldwijd oftewel dat schiet voor geen meter op
Weliswaar weer een plekje gezakt sinds gister in de wachtrij maar waarschijnlijk vanwege een annulering.
Ik las laatst ergens dat er wel degelijk non OC 3080 Strix kaarten zijn uitgeleverd maar dan hebben we het over tientallen stuks wereldwijd oftewel dat schiet voor geen meter op
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Sta ook nr2 bij SiComputers, hier ook al maanden geen vooruitgang. Een koort gehoord van een Engelse die een non-OC heeft gekregen, verder niks.SteveV schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:34:
Bijna 3 maanden verder en helaas nog geen uitzicht op levering.
Ik heb zojuist een update gekregen over mijn eerste EVGA order van 26 november bij Amazon.

Wees dus niet te vroeg met het annuleren van je Amazon order als je niet direct een leverdatum krijgt. Heeft hier iets meer dan een week geduurd.

Wees dus niet te vroeg met het annuleren van je Amazon order als je niet direct een leverdatum krijgt. Heeft hier iets meer dan een week geduurd.
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Ik ga mijn andere 3080 bestellingen sowieso pas annuleren zodra ik de 1e in mijn PC heb zitten, ook al weet ik nu al bijna zeker dat een aantal zo goed als kansloos zijn..wjjkoevoets schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:50:
Ik heb zojuist een update gekregen over mijn eerste EVGA order van 26 november bij Amazon.
[Afbeelding]
Gisteren de T&T gekregen van de Asus 3060 Ti die ik bij Megekko heb besteld, zou vandaag geleverd worden maar is verzet naar maandag. Laat ik nou net maandag moeten overwerken.
Iemand van hier die op plek 1 staat bij Alternate voor de 3060ti Ventus 2x OC?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NNQOl6zwisPJNkkANE3y9p4e.jpg?f=user_large)
Oh kom maar eens kijken...
20 november op Amazon.nl besteld.
Vandaag in huis.
Bizar. Mensen wachten al 2+ maanden en dan droppen ze daar opeens.rzuijdam schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:56:
[Afbeelding]
Vandaag in huis.
Congrats... Hopelijk ga ik ook nog eens geluk hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2020 12:01 ]
Niet veel meer dan 20gb werkgeheugen in plaats van 10gb volgens mijn.dulle schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:18:
[...]
Yes dat ook.
Dus tussen de 3080 en 3090 is er maar +-10% performance verschil wel dubbel prijs..
Dus wat gaat de 3080ti geven?
Op die manier kan Nvidia nog altijd claimen dat de 3090 de grootste en sterkste is in de 3000 serie en mensen die altijd het beste willen en de centjes daar voor (over) hebben zullen dat dan ook krijgen.
3080ti zal iets meer voor content creators zijn denk ik..-SambaL- schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:06:
[...]
Niet veel meer dan 20gb werkgeheugen in plaats van 10gb volgens mijn.
Op die manier kan Nvidia nog altijd claimen dat de 3090 de grootste en sterkste is in de 3000 serie en mensen die altijd het beste willen en de centjes daar voor (over) hebben zullen dat dan ook krijgen.
Ik blijf bij de 3080 gewoon als ik hem ooit ga krijgen (suprim bij azerty)
Gratzrzuijdam schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:56:
[Afbeelding]
Vandaag in huis.
Is er een manier om te zien op welke plaats je staat in de rij op Megekko?
Cat linux.txt
Damn nice, had op de 15de gekocht bij Alternate en sindsdien maar van ~220 naar 103 gegaan. Toch beter van CDROM Land gekocht lijkt het, al was het bij hen duurder.Appeh schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:30:
[Afbeelding]
Op 17 september op CD-ROM Land iets over 15:00 besteld. Begonnen rond wachtrij plek 230. Tot donderdag stond ik rond de 50. Donderdagavond Track & Trace aangemeld. Zonet binnen
Helemaal onderaan op deze pagina.Gemmeke schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:38:
Is er een manier om te zien op welke plaats je staat in de rij op Megekko?
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
hmm, kon "mijn combinatie niet vinden".Sagittary schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:39:
[...]
Helemaal onderaan op deze pagina.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Ik heb het gisteren pas besteld misschien duurt het even.
Cat linux.txt
Ze moeten je order handmatig toevoegen.Gemmeke schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:46:
[...]
hmm, kon "mijn combinatie niet vinden".
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
https://www.amazon.nl/dp/..._422502961_302_E_DDE_dt_1Schurkzor schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:36:
[...]
GratzOp welke link had je het artikel besteld? (ben geïnteresseerd in het product nummer) Ik heb op 30-11 een TUF besteld op Amazon. Eta. is 7-10 december.
Weet iemand hoe ik mijn plek in de wachtrij kan checken bij CD-ROM-Land?
Even mailen naar <webshop@cdromland.nl>LeParasiet schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:59:
Weet iemand hoe ik mijn plek in de wachtrij kan checken bij CD-ROM-Land?
https://azerty.nl/product...dware.info&utm_medium=cpcVerwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:01:
Ergens nog een 3070 beschikbaar?
Welke 3080 kaart zou realistisch dit jaar nog geleverd kunnen worden? Ik was aan het kijken voor MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G maar die lijkt overal grote wachtlijsten te hebben.
Gisteren was de RTX 3070 tijdelijk weer leverbaar vanaf de Nvidia site (enkel in België, helaas). Was snel weer uitverkocht.
Monitor het nu ook met Distill en zal hier bericht zetten moest dit weer het geval zijn.
Monitor het nu ook met Distill en zal hier bericht zetten moest dit weer het geval zijn.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Verwijderd
Iemand al 3080 msi gaming x trio gekregen van alternate afgelopen dagen ? Word nu wel een beetje vreemd allemaal
Ik wou eerst dit kopen omdat deze op voorraad was maar ik heb besloten om een 3060 ti die 50 euro goedkoper is te bestellen. (500 euro voor een 3060 ti is iets te veel voor mij)
Ik heb de 3060 TI eagle besteld op Megekko ookal is er geen voorraad van.
nu betwijfel ik aan mijn bestelling..
Cat linux.txt
Denk de grootste kans met een Gigabyte kaart. Deze worden frequent nog geleverd. Aankomende week verwacht Megekko nog “enkele tot redelijke hoeveelheden”. Ze hebben tot nu toe ongeveer elke week nog een levering gehad.AnimaBe schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:07:
Welke 3080 kaart zou realistisch dit jaar nog geleverd kunnen worden? Ik was aan het kijken voor MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G maar die lijkt overal grote wachtlijsten te hebben.
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Zit in dezelfde situatie, met geen uitkijk wordt deze toch aantrekkelijk, maar dezelfde kaart is 20 euro goedkoper bij bijv. CDROMLand. Om het ff bot te zeggen, wil deze "uitbuiting" van de markt niet stimuleren.Gemmeke schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:12:
[...]
Ik wou eerst dit kopen omdat deze op voorraad was maar ik heb besloten om een 3060 ti die 50 euro goedkoper is te bestellen. (500 euro voor een 3060 ti is iets te veel voor mij)
Ik heb de 3060 TI eagle besteld op Megekko ookal is er geen voorraad van.
nu betwijfel ik aan mijn bestelling..
Voor het einde van dit jaar gaat denk ik behoorlijk lastig worden. Als je de mogelijkheid hebt zou je kunnen overwegen om op meerdere paarden te wedden. Je zou bijv. bij Megekko of Alternate in de rij kunnen gaan staan voor een MSI Suprim of EVGA FTW3 Ultra. De rijen zijn relatief kort. Als alternatief zou je de hoger geplaatste Gigabyte modellen kunnen proberen bij Megekko. De leveringen van Gigabyte bij Megekko lijken niet heel slecht te zijn.AnimaBe schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:07:
Als je een aantal van mijn eerdere posts leest zou je ook een poging kunnen wagen bij Amazon voor een EVGA FTW3 Ultra of een ASUS TUF. Zoals het er nu voor staat zou mijn op 26 november bestelde EVGA rond de 10e afgeleverd worden. Dat is een levertijd van maar 3 weken. Als je bij Amazon met CC betaalt wordt de betaling pas actief op het moment dat ze de kaart naar je versturen.
EDIT: Op Amazon zijn de kaarten niet vrij te bestellen, dus je zal iets als Distill moeten gebruiken om te monitoren op changes zodat je op het juiste moment toe kan slaan. Zo heb ik 3x 3080 orders weten te plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door wjjkoevoets op 05-12-2020 13:18 ]
Ik sta nu bij alternate al een aantal weken in de wachtrij voor de MSI 3080 suprim x en ik ben nog maar een paar plaatsen opgeschoten. Ik vermoed dat het annuleringen waren. Sta nu op plaats 36
Ik sta al langer dan 2 weken op 30. Niets geleverd bij Alternate van de 3080 Gaming Trio XVerwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:21:
Lees net dat megekko wel msi kaarten kreeg, vraag mij af als alternate ze ook kreeg
2 weken en 1 dag bedoel je... Toen was de laatste levering van Alternate. Hopelijk aankomende week weer...Coen543 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:36:
[...]
Ik sta al langer dan 2 weken op 30. Niets geleverd bij Alternate van de 3080 Gaming Trio X
Verwijderd
Als je echt zoveel moeite hebt met wachten, kan je beter uit de wachtrij toch?svdham schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:01:
[...]
Ja behalve die 21 stuks bij Megekko vorige week
Het is December + rot virus.
Het kan dat levertijden anders kunnen zijn dan megekko. het hoeft niet altijd op de zelfde dag of week te vallen. Scan.UK heeft ook al aangekondigd dat ze een delay hebben.
Geduld word beloond zeggen ze altijd.
Welke kaart heb je besteld? Ik hoor dat meer mensen met een 3060ti problemen hebben met de wachtrij bij megekkoGemmeke schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:46:
[...]
hmm, kon "mijn combinatie niet vinden".
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8GROMul schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:44:
[...]
Welke kaart heb je besteld? Ik hoor dat meer mensen met een 3060ti problemen hebben met de wachtrij bij megekko
Cat linux.txt
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/rbMx90AuiVx3TvCxnHB9qZR3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HWaTUBtgPTWo0lHR5VOhTY0R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUE9DAscDf3dAu0YlIGYmbkL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C3ExKpnV9gmycmmFdv6rxP6j.jpg?f=fotoalbum_large)