Mijn 2e getal is een 1Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:50:
[...]
Als het derde getal van rechts een 2 (of zelfs 1?) is dan zit je bij de eerste orders. Als het tweede getal van rechts laag is dan zit je er heel vroeg bij. Dat is een beetje de samenvatting.
Heeft iemand een goede tool om de pagina te monitoren voor evt beschikbaarheid? Zag hier wel wat scriptjes voorbij komen maar ik wil ook niet mn pc 24/7 laten draaien.
Nvidia uitverkocht?
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Je kan het hier met bestelnummer en laatste 4 van je CCDeBierVampier schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:51:
Hmm, het is me gelukt om een FE te bestellen en heb ook een bevestigingsmail gehad dat de betaling gelukt is. In deze bevestigingsmail kan je ook doorklikken naar de status van je bestelling, alleen dan vragen ze je op de site om je ordernummer (heb ik) en wachtwoord in te vullen (heb ik niet). Op de site staat dat het wachtwoord in de bevestigingsmail zou moeten staan, maar ik kan deze nergens vinden![]()
Iemand anders met hetzelfde probleem?
https://store.nvidia.com/store/nvidia/help
Voor de waaghalzen.
https://www.caseking.de/e...0-mb-gddr6x-gcev-423.html
Is nog "in stock" bij onze oosterburen.
Dat ging wel heel snel
Dat ging wel heel snel

[ Voor 10% gewijzigd door DijkvanPieter op 17-09-2020 17:58 ]
yupnalufrank schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:56:
Nvidia uitverkocht?
nopeDijkvanPieter schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:57:
Voor de waaghalzen.
De mensen die bij alternate besteld hebben en verzonden bericht kregen, was jullie bestelling ook een pre order knop?
Ja, het zullen niet alleen maar GPU bestellingen zijn op hun siteMarkovic89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:56:
[...]
Ik heb 270 om 14:50.... zouden ze 120 bestellingen in 4 minuten hebben gehad? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
JaAzerox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:58:
De mensen die bij alternate besteld hebben en verzonden bericht kregen, was jullie bestelling ook een pre order knop?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb wel een bestelling in mijn account staan:
Echter staat er: Status van bestelling: In afwachting er is niks afgeboekt.
Ik ga morgen even contact opnemen met digital river en vragen of ik de bestelling alsnog kan voltooien.
Echter staat er: Status van bestelling: In afwachting er is niks afgeboekt.
Ik ga morgen even contact opnemen met digital river en vragen of ik de bestelling alsnog kan voltooien.
Ja, stond gewoon pre-order.Azerox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:58:
Wtf_eLMo_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:55:
https://twitter.com/tvggah/status/1306621909413502976
40 stuks voor deze botter
Gezien alternate als 1 vd eerste live ging en megekko ook 800+ orders heeft aangegeven geloof ik dit best.Markovic89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:56:
[...]
Ik heb 270 om 14:50.... zouden ze 120 bestellingen in 4 minuten hebben gehad? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Zou fijn zijn als de webshops wat verwachtingen kunnwn managen wanneer er voorraden verwacht worden.
Ja ik ook. Wat we hebben ontvangen is geen bevestiging email, enkel een email waarin staat dat ze onze order hebben ontvangen en het gaan verwerken. Als de voorraad op is voordat ze onze order hebben verwerkt hebben we pech. Soms kunnen orders namelijk doorglippen ook al is de voorraad niet toereikend, ligt er een beetje aan hoe ze alles hebben gecode. Het wachten op die uiteindelijk email lijkt op een soort van Sinterklaas voor volwassenen ook al betaal je zelf.DeBierVampier schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:51:
Hmm, het is me gelukt om een FE te bestellen en heb ook een bevestigingsmail gehad dat de betaling gelukt is. In deze bevestigingsmail kan je ook doorklikken naar de status van je bestelling, alleen dan vragen ze je op de site om je ordernummer (heb ik) en wachtwoord in te vullen (heb ik niet). Op de site staat dat het wachtwoord in de bevestigingsmail zou moeten staan, maar ik kan deze nergens vinden![]()
Iemand anders met hetzelfde probleem?
We gaan het zien. Hoop dat je de jouwe krijgt.
ze hadden op een minumum een captcha kunnen toevoegen tegen botters
Slecht ook, want blijkbaar zijn die allemaal op hetzelfde e-mail adres gekocht. Hoezo beperkt tot 1 per klant...
Echt helemaal klaar mee.
Echt helemaal klaar mee.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Aaaaand... it's gone.DijkvanPieter schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:57:
Voor de waaghalzen.
Dat ging wel heel snel
Caseking.de is wel betrouwbaar, hoef je geen waaghals voor te zijn. Meerdere malen besteld, ervaring was goed (en destijds sneller in huis dan sommige NL winkels nu 'presteren').
Als gast afgerekend ;-)Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:00:
Slecht ook, want blijkbaar zijn die allemaal op hetzelfde e-mail adres gekocht. Hoezo beperkt tot 1 per klant...
Echt helemaal klaar mee.
Mijn Megekko status is veranderd van "Bestelling succesvol ontvangen" naar "Bestelling geplaatst"
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
zou moeten checken tegen andere mensen die besteld hebben
Beetje een onzin melding van Megekko. Hoe kan Nvidia nou aangeven wanneer de AIB partners weer kaarten kunnen leveren?
Ze kunnen toch makkelijk adhv zijn creditcard vaststellen dat er 1 persoon achter zit zou je zeggen..
Dat had die van mij direct al.Sander64 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:01:
Mijn Megekko status is veranderd van "Bestelling succesvol ontvangen" naar "Bestelling geplaatst"
Omdat Nvidia chips/pcb's aflevert aan de AIB partners?Mr Magic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:01:
Beetje een onzin melding van Megekko. Hoe kan Nvidia nou aangeven wanneer de AIB partners weer kaarten kunnen leveren?
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Mijn CD-rom bestelnummer linkt opeens niet meer door naar mijn bestellingen??
Iemand anders die al iets weet van CD?
Wou net zeggen, hier ook
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
-
[ Voor 97% gewijzigd door ion op 18-09-2020 09:55 ]
Op zich geen probleem om te wachten op nieuwe voorraad.
Alleen het ophogen van de prijzen maakt het wel erg lastig.
Dat is dus het vervelende. Ik zit nog met een 770, en in maanden wachten heb ik niet zoveel zin. Hopelijk is de bestelling bij Megekko om 15:08 snel genoeg....Henkje.doc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:03:
Op zich geen probleem om te wachten op nieuwe voorraad.
(virtuele) Creditcards zijn zo aangemaakt. E-mail adressen ook. Misschien op basis van shipping adres? Maar denk dat nvidia er weinig om geeft en niets aan/mee gaat doen.SpX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:01:
[...]
Ze kunnen toch makkelijk adhv zijn creditcard vaststellen dat er 1 persoon achter zit zou je zeggen..
Bij mij werkt de link in de mail nog wel gewoonSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:02:
Mijn CD-rom bestelnummer linkt opeens niet meer door naar mijn bestellingen??
Echt zo triest tegenwoordig dat je voor alles moet bidden en hopen dat je iets mág kopen... schoenen, grafische kaarten, consoles, concertkaartjes (pre corona). Het is toch absurd.
Zijn de megekko ordernummers ook oplopend zoals bij Alternate?
Wellicht kunnen we die ook gaan tellen dan. Ik ben bang dat ik weer naast de pot pis. Ging bij alternate al mis, CD-ROM land ook en daarna bij megekko besteld om 15:10. Ben blut inmiddels hahaha
Wellicht kunnen we die ook gaan tellen dan. Ik ben bang dat ik weer naast de pot pis. Ging bij alternate al mis, CD-ROM land ook en daarna bij megekko besteld om 15:10. Ben blut inmiddels hahaha
Dan zit ik dus zo'n XXX bestellingen verwijderd met m'n 3XX.
Lijkt me apart, ik heb iig geen 28k om zoiets op te kopen..._eLMo_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:55:
https://twitter.com/tvggah/status/1306621909413502976
40 stuks voor deze botter
---
[ Voor 97% gewijzigd door ion op 18-09-2020 00:53 ]
Megekko:
"Ondanks onze inspanningen hebben wij helaas nog geen nieuwe leverdatum beschikbaar. Echter, zodra wij nieuwe informatie hebben zullen wij je direct een update geven wanneer je jouw bestelling in huis hebt.
Overzicht bestelde producten:
1x 292735 VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 1... In ons magazijn verwacht: onbekend"
Hahaha, wat een rampenplan is het he. Same here. Drie keer besteld, alleen nog hoop op Megekko...dhudhu schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:04:
Ben blut inmiddels hahaha
Heel raarNightyNite schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:03:
[...]
Bij mij werkt de link in de mail nog wel gewoon
ik 362, maar ik denk dat het verschilt per videokaart. had alternate gebelt met de vraag hoeveel stuks ze hadden maar dit was een beroepsgeheim.Razortek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:04:
[...]
Dan zit ik dus zo'n 140 bestellingen verwijderd met m'n 38X.
Dit was vroeger ook zo. Dan stond je uren in de rij voor een dichte winkel. Nu kun je gelukkig lekker op je luie stoel ctrl+F5-enPhusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:04:
Echt zo triest tegenwoordig dat je voor alles moet bidden en hopen dat je iets mág kopen... schoenen, grafische kaarten, consoles, concertkaartjes (pre corona). Het is toch absurd.
Mijn ervaringen met cd-rom land zijn altijd goed geweest, dus ik verwacht dat mijn bestelling gewoon komt. Zal wel iets later worden, i.v.m. de aantallen
elrobbo
Dit zijn gewoon mensen die kopen ook schoenen op om er aan te verdienen. Die hebben dus inmiddels daar een business van gemaakt.Lizard schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:04:
[...]
Lijkt me apart, ik heb iig geen 28k om zoiets op te kopen...
Net reactie van cdrom land, onbekende levertijd. Niet op voorraad, besteld bij leverancier.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
DitoLow-Tech schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:06:
Net reactie van cdrom land, onbekende levertijd. Niet op voorraad, besteld bij leverancier.
Nog steeds ff hoop houden, maar man man man, wat is dit rampzalig zeg.
[ Voor 71% gewijzigd door Sander64 op 18-09-2020 00:20 ]
Ik zeg het en mijn bestelling is canceled, haha.elrobbo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:05:
Mijn ervaringen met cd-rom land zijn altijd goed geweest, dus ik verwacht dat mijn bestelling gewoon komt. Zal wel iets later worden, i.v.m. de aantallen
elrobbo
via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer CD1709200XXX
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
RIP
De producten die nog niet op voorraad zijn, zijn besteld bij onze leveranciers.
Omdat de leverdatum momenteel onbekend is kunnen wij helaas nog geen nieuwe afleverdatum doorgeven.
RIP

Welke versie?Low-Tech schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:06:
Hier nog geen mail van CDRomland.
Zal het, zal het
Zal het, zal het
De verzendbevestiging van Alternate komt nu (18.03) pas binnen FYI.
Nee bij mij niet (rond 14:45)Azerox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:58:
Dan had je tenminste een eerlijke kans, first come en zo. Nu snaaien de bots alles weg.JulienPE schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:05:
[...]
Dit was vroeger ook zo. Dan stond je uren in de rij voor een dichte winkel. Nu kun je gelukkig lekker op je luie stoel ctrl+F5-en
Ik heb hem ook diverse malen in mijn mandje gehad, maar telkens ging het mis bij afrekenen. Een keer leek het even te lukken maar ook niks.
Alleen al hier om ga ik maar wachten op AMD.
mail van megekko. ik heb weer pech. ik laat deze order maar staan dan en hoop dat ik ergens anders nog iets kan vinden.
wat een kut launch was dit zeg
wat een kut launch was dit zeg
Ik heb net een mail binnen van cdromland, geen kaart voor mij, helaas. Ik laat hem w gewoon staan, want ze zijn nu ineens 80 euro duurder.
SameLow-Tech schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:06:
Hoelaat had je besteld?Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:07:
De verzendbevestiging van Alternate komt nu (18.03) pas binnen FYI.
KingxHai
Voor mijn mede CDROM bestellers, im out:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YG6dZvoUehEgfUf2Wjs6TSRT.png?f=user_large)
Ja besteld 15.03 zonet zending naar post nl gehadfame89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:47:
Iemand al een bevestiging van levering gekregen vanuit Megekko?
Ik ook zojuist het "helaas" mailtje van Megekko 
Had de bestelbevestiging email om 15.08 uur...
Had de bestelbevestiging email om 15.08 uur...
Doet nvidia dit in fases over de rest van de dag of is alles gewoon op?
Na 20 minuten refreshen is de status zojuist versprongen.RPS13 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:39:
[...]
Ik heb daar ook een 2 staan, en de bestelling staat op "Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt."
14:50 by the way, ik ben heel benieuwd.
Mocht iemand iets aan deze informatie hebben, het gaat om een Ventus OC, rond de (laatste 3 cijfers)
Veel geluk voor de volgende mensen die wachten op hun status update, ik leef/lees met jullie mee.

Zijn er mensen die een inno gekocht hebben en die een verzendbewijs gekregen hebben? vraag me af welk 3 nummers van rechts daar bij staan.
En ik ook 15:03 en NADADjvav1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:08:
[...]
Ja besteld 15.03 zonet zending naar post nl gehad
Die bots zijn inderdaad wel echt een probleem. Erg jammer dat Nvidia niet iets van reCaptcha heeft gebruikt.Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:07:
[...]
Dan had je tenminste een eerlijke kans, first come en zo. Nu snaaien de bots alles weg.
Ik heb hem ook diverse malen in mijn mandje gehad, maar telkens ging het mis bij afrekenen. Een keer leek het even te lukken maar ook niks.
Alleen al hier om ga ik maar wachten op AMD.
Nu echt op. Zal wel paar weken duren weer.gunghir schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:08:
Doet nvidia dit in fases over de rest van de dag of is alles gewoon op?
CDROMLAND heeft er staan 'In ons magazijn verwacht: onbekend'. Ik cancel 'm daar wel. Lekker weer paar dagen wachten op mijn geld. Wat een ONGELOFELIJKE shitshow. Shame on Nvidea.
Dit is wel echt ff zuur hoor. Heb er maanden naar uit gekeken. Bah. Had al een gevoel dat dit zo ging aflopen.
Nog ff gamen op de 770 dus.
Nog ff gamen op de 770 dus.
Er is nog hoopRPS13 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:08:
[...]
Na 20 minuten refreshen is de status zojuist versprongen.
Mocht iemand iets aan deze informatie hebben, het gaat om een Ventus OC, rond de (laatste 3 cijfers)
Veel geluk voor de volgende mensen die wachten op hun status update, ik leef/lees met jullie mee.
[Afbeelding]
Mijne staat nog op wordt verwerkt. Geen idee precies hoe laat ik bestelde maar hopelijk komt die erdoorheen!
Email van Informatique; kan twee weken duren, maar ook twee maanden.
Zit ik nóg langer met m'n 660ti.

Heb net na drieën een Gigabyte GTX 3080 Gaming OC besteld via de Alternate site (daarvoor kon ik nog niet bestellen). Na een paar vijven en zessen is het gelukt om af te rekenen. Ik heb een bestelbevestiging ontvangen van Alternate, maar geen verzendbevestiging. De order staat ook niet in het orderportaal. Ben er knap chagrijnig van. Alternate neemt de telefoon niet op. Als je in staat bent om geld af te schrijven via iDeal, dan moet je ook een actuele voorraadcheck kunnen doen?
Helaas Megekko heeft ook mij een mail gestuurd dat ze niks kunnen versturen.
Meteen mail gestuurd dat ik me geld terug wil (via ideal betaald)
Meteen mail gestuurd dat ik me geld terug wil (via ideal betaald)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hier ook er naast gegrepen bij Megekko....
Ondertussen maar rondkijken maar het zal nog wel even duren, zat toch echt uit te kijken om mijn 1070 te vervangen(rest van PC is al geupgrade). Dan kan ik eindelijk mij 49 inch 5120*1440 een beetje mooi aansturen. Nog maar weer even geduld.
Ondertussen maar rondkijken maar het zal nog wel even duren, zat toch echt uit te kijken om mijn 1070 te vervangen(rest van PC is al geupgrade). Dan kan ik eindelijk mij 49 inch 5120*1440 een beetje mooi aansturen. Nog maar weer even geduld.
ventus =/= gaming x trio
Waar eindigden jullie CD-Romland ordernummer op ? ik zit op de 78
Overclockers heeft nog een paar gigabyte kaarten: https://www.overclockers....phics-card-gx-1bu-gi.html
Na 4 keer uit het betaalscherm van de Nvidia store geklapt te zijn maar een pre-order voor de Strix versie geplaatst bij Alternate, geen idee wanneer ze deze leveren, maar toch een stukje prijsbescherming voordat ze allemaal omhoog gaan, kan hem desnoods nog annuleren.
precies wat ik bedoel.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |