Ah oke, dat wordt flink F5'en om 3 uur dan
Volgens mij heb ik langs zien komen dat de FTW ook wel in de H1 past.graunie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:25:
[...]
Mij wel met m'n NZXT H1V.w.b. de portomonnee natuurlijk niet. Heb Alternate al gemaild dus wacht dat even af.
*wel met een beetje proppen
voor de Reddit-thread: https://www.reddit.com/r/...he_msi/g5m42ae/?context=3
[ Voor 20% gewijzigd door DennisDeMennis op 02-12-2020 12:39 ]
https://azerty.nl/product...g-videokaart-24-gb-gddr6x
3090 voor 1549 te koop. Laagste prijs die ik in een lange tijd gezien heb.
3090 voor 1549 te koop. Laagste prijs die ik in een lange tijd gezien heb.
Verwijderd
Ik zie dit staan op de statement pagina:themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:18:
[...]
Ik belde met CDROMland maar ik hoorde net dat het magazijn gedeeld is ofzo...
Anyways blijkbaar waren de kaarten die aankwamen al verwerkt voor de mensen in de rij, dus een paar dagen terug (omdat ze al verwacht werden), dus of je vandaag een update ziet betwijfel ik.
Je zit sowieso wel in de volgende batch though!
Inno3D:
Wij verwachten halverwege deze week (week 49) een redelijk aantal van deze kaarten:
• Inno3D RTX3070 iChill X3 8GB
• Inno3D RTX3070 Twin X2 OC 8GB
EVGA:
Wij verwachten halverwege deze week (week 49) enkele stuks van onderstaande kaarten:
• EVGA RTX 3080 XC3 Ultra Gaming
• EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming
Zie dat de pagina vanochtend nog is bijgewerkt, betwijfel dat ze niet vermeld zouden hebben dat deze kaarten zijn ontvangen en uitgeleverd als dat zo zou zijn
Jammer.. bij mij is de status nu: wordt verzameld dus het lijkt erop dat ik geluk heb
Gefeliciteerd en succes met de rest voor de kerst te vinden.jus2121 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:36:
[...]
Jammer.. bij mij is de status nu: wordt verzameld dus het lijkt erop dat ik geluk hebNu nog een B550 en een 3600xt en ik ben klaar voor de kerst
In hoeverre is het realistisch dat de 3060TI founders edition vandaag bij release op voorraad zal zijn?
Hij zal op voorraad zijn, in kleine getalle. De kans dat je er een kan kopen vandaag, die is heel klein denk ik.ivovdmolen schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:40:
In hoeverre is het realistisch dat de 3060TI founders edition vandaag bij release op voorraad zal zijn?
Van mij ook net besteld en stond ook verzamelen, zojuist bevestiging dat die is verstuurd.wunki schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:27:
[...]
Status: wacht op verzamelen
Is dat goed nieuws?
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
4 stuks Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 8G €689
[ Voor 3% gewijzigd door Kaydiie op 02-12-2020 12:45 ]
Yesyes de mijne ook! Enige nadeel is dat er om dat tijdstip waarachijnlijk niemand thuis is dus das ff balen...Swizzler24 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:31:
[...]
Wordt vandaag geleverd, whoop whoop. Jij al bericht gekregen?
Die van mij staat nog op 'wacht op producten'. Denk dat ik het net gemist heb... Op naar de volgendeRigsaw schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:42:
[...]
Van mij ook net besteld en stond ook verzamelen, zojuist bevestiging dat die is verstuurd.
Worden de 3060 Ti's van Gigabyte etc. ook vandaag om 15:00 beschikbaar gesteld?
Staat iets hoger reeds vermeld, ja. De FE's komen rond 15u online en zullen naar verwachting ook snel uitverkopen.Fir3Fli3 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:48:
Worden de 3060 Ti's van Gigabyte etc. ook vandaag om 15:00 beschikbaar gesteld?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Weet iemand wat de wacht rij is voor de Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G en Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G bij Megekko? Heb toch maar besloten om mij zelf in de wachtrij te plaatsen bij voor een graphics card.
Nieuwe update op Megekko, maar niks over de MSI-kaarten.
Megekko, misschien dit even aanpassen, want het is duidelijk niet meer het geval...
MSI:
We verwachten begin deze week een levering van onderstaande kaarten:
Megekko, misschien dit even aanpassen, want het is duidelijk niet meer het geval...
MSI:
We verwachten begin deze week een levering van onderstaande kaarten:
Is de 3060TI vanuit Duitsland naar Nederland te bestellen?DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:11:
[...]
Voor de FE zal je in Frankrijk doorgestuurd worden naar de LDLC site (Weet ik niet zeker, zou je aan een Belg moeten vragen die dit heeft gedaan) waar je hem kan kopen.
In Nederland is ie überhaupt niet te koop.
Hier komt een knop te staan om hem te kopen:
https://www.nvidia.com/fr...y=GPU&gpu=RTX%203060%20Ti
Mijn eerdere order om laten zetten naar deze en die gaat vandaag op de post!Kaydiie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:44:
Tierelier
Nee, alleen als je een Duits adres hebt._achraf_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:50:
[...]
Is de 3060TI vanuit Duitsland naar Nederland te bestellen?
Ook doorstuur bedrijven zijn geblacklist.
Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme 10G - Videokaart
https://azerty.nl/product...-kaart-gf-rtx-3080?azerty
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
145 voor de 3070 Eagle OC.Rick07 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:49:
Weet iemand wat de wacht rij is voor de Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G en Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G bij Megekko? Heb toch maar besloten om mij zelf in de wachtrij te plaatsen bij voor een graphics card.
Amper iets veranderd deze week dus slechts enkele kaarten uitgeleverd sinds maandag.
Voor 999 euro. Wowmaikie61 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:56:
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Top! Ook besteld met afhalen. Hopen dat ik optijd wasKaydiie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:44:
Sommige mensen hier zullen het niet met me eens zijn, maar ik ga het toch melden;
Voor iedereen die een 3060ti wil bestellen vandaag. Denk GOED na voordat je besteld bij Alternate.nl.
De prijzen zijn aantrekkelijk, in tegenstelling tot sommige andere webshops.
Echter zijn de kaarten bij hun Duitse en Belgische filialen €150,- tot €200,- duurder. Gek genoeg zijn dat ook de filialen waar alle stock heen lijkt te gaan.
Bij Alternate NL wordt er geen drol uitgeleverd en op enige communicatie (al claimen ze van wel) hoef je ook niet te rekenen.
Megekko ligt qua prijs hoger, maar levert ook vele malen meer kaarten uit. Ben je dus bereid (iets) meer te betalen, dan ben je in ieder geval verzekerd van regelmatige updates en heb je je kaart hoogstwaarschijnlijk ook sneller binnen.
MaxICT & Centralpoint: NIET bestellen, gewoon niet doen.
Azerty: Prima shop, hoge prijzen, vaak minder lange wachtrij, tevens ook minder leveringen.
Succes vanmiddag!
Voor iedereen die een 3060ti wil bestellen vandaag. Denk GOED na voordat je besteld bij Alternate.nl.
Echter zijn de kaarten bij hun Duitse en Belgische filialen €150,- tot €200,- duurder. Gek genoeg zijn dat ook de filialen waar alle stock heen lijkt te gaan.
Bij Alternate NL wordt er geen drol uitgeleverd en op enige communicatie (al claimen ze van wel) hoef je ook niet te rekenen.
Megekko ligt qua prijs hoger, maar levert ook vele malen meer kaarten uit. Ben je dus bereid (iets) meer te betalen, dan ben je in ieder geval verzekerd van regelmatige updates en heb je je kaart hoogstwaarschijnlijk ook sneller binnen.
Azerty: Prima shop, hoge prijzen, vaak minder lange wachtrij, tevens ook minder leveringen.
Succes vanmiddag!
Hi gamers en PC-techniekers,
Iemand zei me dat ik er niet goed aan heb gedaan een RTX3080 (TUF OC) te bestellen bij Alternate. Zij hebben een NL, BE en DE webshop, waarbij de prijzen van de kaarten in de BE en DE webshop hoger liggen. Het zou volgens hem zo zijn dat de wachtrij van Alternate per land is en dat er oneerlijk wordt verdeeld. Ze zouden in de andere landen meer kunnen verdienen aan de verkoop van een kaart. De wachtlijst zou daarom maar langzaam krimpen in NL.
Wat denken (of weten) jullie hierover?
Afgelopen donderdag stond de teller voor mij op 164, inmiddels is deze teruggelopen naar 156. Even rekenen vertelt me dat ik mogelijk ongeveer 20 weken moet wachten op de levering.
Verder vraag ik me af hoeveel van die kaarten nu per dag worden geproduceerd. Zijn daar cijfers over?
Ik vind het niet erg om te wachten, maar ze hebben me ook een game toegezegd. Er werd niet aangegeven dat van de game(code) ook een tekort is, maar toch sturen ze hem niet alvast op. Ze mogen van mij de kosten in rekening brengen van de game zodra ik zou willen annuleren. Lijkt me een prima voorwaarde. Ik begin het vermoeden te krijgen dat het een vorm van misleiding is, gezien die einddata voor het inwisselen.
Wat is je recht eigenlijk (in NL), mochten ze uiteindelijk weigeren de game mee te leveren?
Iemand zei me dat ik er niet goed aan heb gedaan een RTX3080 (TUF OC) te bestellen bij Alternate. Zij hebben een NL, BE en DE webshop, waarbij de prijzen van de kaarten in de BE en DE webshop hoger liggen. Het zou volgens hem zo zijn dat de wachtrij van Alternate per land is en dat er oneerlijk wordt verdeeld. Ze zouden in de andere landen meer kunnen verdienen aan de verkoop van een kaart. De wachtlijst zou daarom maar langzaam krimpen in NL.
Afgelopen donderdag stond de teller voor mij op 164, inmiddels is deze teruggelopen naar 156. Even rekenen vertelt me dat ik mogelijk ongeveer 20 weken moet wachten op de levering.
Verder vraag ik me af hoeveel van die kaarten nu per dag worden geproduceerd. Zijn daar cijfers over?
Ik vind het niet erg om te wachten, maar ze hebben me ook een game toegezegd. Er werd niet aangegeven dat van de game(code) ook een tekort is, maar toch sturen ze hem niet alvast op. Ze mogen van mij de kosten in rekening brengen van de game zodra ik zou willen annuleren. Lijkt me een prima voorwaarde. Ik begin het vermoeden te krijgen dat het een vorm van misleiding is, gezien die einddata voor het inwisselen.
Wat is je recht eigenlijk (in NL), mochten ze uiteindelijk weigeren de game mee te leveren?
Ik blijf maar gewoon wachten op de 3080 van msi die ik bij Megekko heb besteld. Baal er wel van, maar het is niet anders.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Wordt dus gewoon de Nederlandse retailers in de gaten houden. Eerste keer voor mij dat ik zo vroeg bij een release er bij ben, nog enige tips? Ik raak al snel verdwaald in dit forumDennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:56:
[...]
Nee, alleen als je een Duits adres hebt.
Ook doorstuur bedrijven zijn geblacklist.
Je kan de game toch alleen maar activeren met de videokaart in je systeem (of op zn minst EEN 3080), dus je gaat er niet veel aan hebben.LarsBeugelaar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:02:
[ Voor 34% gewijzigd door DennisDeMennis op 02-12-2020 13:04 ]
Heb je nog ervaring met cdromland en dustinhome?svdham schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:01:
Sommige mensen hier zullen het niet met me eens zijn, maar ik ga het toch melden;
Succes vanmiddag!
Vraagje : hoelang voordat de ti versies van de 3070 en 3080 ongeveer uitkomen? Ik ben normaal niet zo actueel met de aankoop van een gpu dus heb geen flauw idee en tegen dit tempo 😂
Verwijderd
3080 Ti in Q1 2021Tomnesia schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:05:
Vraagje : hoelang voordat de ti versies van de 3070 en 3080 ongeveer uitkomen? Ik ben normaal niet zo actueel met de aankoop van een gpu dus heb geen flauw idee en tegen dit tempo 😂
Weet trouwens niet of je de FE wilt of niet (dat dacht ik eigenlijk in mijn eerdere reactie)._achraf_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:03:
[...]
Wordt dus gewoon de Nederlandse retailers in de gaten houden. Eerste keer voor mij dat ik zo vroeg bij een release er bij ben, nog enige tips? Ik raak al snel verdwaald in dit forum
Kaarten anders dan de FE worden volgens mij wel redelijk naar NL verzonden, al zal het ook per winkel afhangen.
Verder heb ik tot nu toe alleen bij Azerty de 3060Ti zien staan, dus ben benieuwd wanneer de rest ermee komt.
De week is inmiddels door het midden en Megekko verwacht nog steeds msi kaarten aan het begin van de week
De Asus rtx 3070 dual toch nergens goedkoper kunnen vinden.svdham schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:01:
Be your mythical best
Thanks!
Tegen dit tempo is dus alles nog mogelijk 😁
Begint beetje zielig te worden dergelijke reacties.artioer schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:07:
De week is inmiddels door het midden en Megekko verwacht nog steeds msi kaarten aan het begin van de week
Tip, zoek eens in het woordenboek het woord "verwacht" op...
Aah! Die heb ik al heel lang in de bestelling daar! Zal vandaag de dag zijn?maikie61 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:56:
Ja was deze ook al tegengekomen. Maar volgens dit document wat opgesteld is zou ie niet passen. Alle XC3 varianten wel dus had daar op ingezet.DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:33:
[...]
Volgens mij heb ik langs zien komen dat de FTW ook wel in de H1 past.
*wel met een beetje proppen
voor de Reddit-thread: https://www.reddit.com/r/...he_msi/g5m42ae/?context=3
Hij kwam net even op voorraad te staan voor 999 euro. Dus wellicht dat de hele rij hem nu heeftIkkerens schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:12:
[...]
Aah! Die heb ik al heel lang in de bestelling daar! Zal vandaag de dag zijn?
Inderdaad. Frustrerend. Ik zit al 3 dagen nonstop te refreshen.artioer schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:07:
En zoniet, gaat dat even een heel erg boos telefoontje worden naar Azertythemash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:18:
[...]
Hij kwam net even op voorraad te staan voor 999 euro. Dus wellicht dat de hele rij hem nu heeft
Ik sta nu 8e van de 381. Ik ben in totaal 27 plaatsen opgeschoven sinds de release dag waarvan ik denk 15 minimaal cancellations te zijn. Er zijn 2 ladingen van de 3070's binnen gekomen, een keer rond de 7 en maandag 3.Rick07 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:49:
Dus in 1 maand tijd rond de 10 3070 eagle non OC's ontvangen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat er afgelopen donderdag minimaal 21 RTX 3080 STRIX OC kaarten zijn geleverd bij Megekko.LarsBeugelaar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:02:
Hi gamers en PC-techniekers,
Bij Alternate NL waren dat er 0.
Gek genoeg heeft de Duitse Alternate inmiddels al meer reviews voor die kaart dan dat er in Nederland geleverd zijn.
Van andere modellen blijkt uit de afgelopen maanden tevens dat Megekko vele malen meer binnen krijgt dan Alternate NL.
Die game code kun je trouwens ook vergeten
Nee klopt, maar de kast kan echt een stuk meer aan dan de specs aangeven. De Ventus 3x zou eigenlijk ook niet echt moeten passen maar dat lukt prima.graunie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:18:
[...]
Ja was deze ook al tegengekomen. Maar volgens dit document wat opgesteld is zou ie niet passen. Alle XC3 varianten wel dus had daar op ingezet.
Als je de kans krijgt om een FTW te krijgen ipv een XC3 zou ik die zeker nemen in ieder geval
Bij mij staat nu in behandeling en ik stond ook in de rij (geen idee hoelang), jij al iets gezien?Ikkerens schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:19:
[...]
En zoniet, gaat dat even een heel erg boos telefoontje worden naar Azerty
Is dat de Eagle of de Gaming waar je 8e staat?nexfox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:20:
[...]
Ik sta nu 8e van de 381. Ik ben in totaal 27 plaatsen opgeschoven sinds de release dag waarvan ik denk 15 minimaal cancellations te zijn. Er zijn 2 ladingen van de 3070's binnen gekomen, een keer rond de 7 en maandag 3.
Dus in 1 maand tijd rond de 10 3070 eagle non OC's ontvangen.
Klote. Je kan nog een alternatief adres doorgeven volgens mij. Bij de buren of zo?N00kes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:46:
[...]
Yesyes de mijne ook! Enige nadeel is dat er om dat tijdstip waarachijnlijk niemand thuis is dus das ff balen...
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Bij mij staat nog steeds "Wacht op producten". Mijn bestelling was in ieder geval van 12 Oktober.themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:22:
[...]
Bij mij staat nu in behandeling en ik stond ook in de rij (geen idee hoelang), jij al iets gezien?
[ Voor 8% gewijzigd door Ikkerens op 02-12-2020 13:26 ]
Sta nu op nummer 295 van de 381 bij Megekko voor de RTX 3070 EAGLE 8G (non OC)
Succes iedereen.. ik kan niet wachten maar het lijkt er op dat het nog wel een tijdje gaat duren voor mij
Merk ook dat prijzen omhoog lopen, heb de kaart destijds voor 570 euro besteld maar deze kost nu 620 euro bij Megekko al
Succes iedereen.. ik kan niet wachten maar het lijkt er op dat het nog wel een tijdje gaat duren voor mij
Merk ook dat prijzen omhoog lopen, heb de kaart destijds voor 570 euro besteld maar deze kost nu 620 euro bij Megekko al
[ Voor 25% gewijzigd door Chrizzie129 op 02-12-2020 13:31 ]
Correctie, hij is nu overgegaan op "Wordt verzameld"!!themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:22:
[...]
Bij mij staat nu in behandeling en ik stond ook in de rij (geen idee hoelang), jij al iets gezien?
Het is tijd!!!
Krijg net een mail binnen dat hij bij de buren geleverd is! Ben helaas zaterdag pas thuis dus zal dan ff fototje sturen van de kaart in mijn pcSwizzler24 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:24:
[...]
Klote. Je kan nog een alternatief adres doorgeven volgens mij. Bij de buren of zo?
Is het een slecht teken als Amazon voor mijn TUF OC bestelling van 30 november nog steeds enkel een verwachte bezorgdatum van 13/14 geeft en het nog niet heeft geüpdate, los van deze eerste en enige verwachte bezorgdatum?
Da’s nog anderhalve maand weg, wat kunnen ze wijzigen/toevoegen?Thrawni schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:32:
Is het een slecht teken als Amazon voor mijn TUF OC bestelling van 30 november nog steeds enkel een verwachte bezorgdatum van 13/14 geeft en het nog niet heeft geüpdate, los van deze eerste en enige verwachte bezorgdatum?
Hier ook!!!Ikkerens schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:31:
[...]
Correctie, hij is nu overgegaan op "Wordt verzameld"!!
Het is tijd!!!
Gaat het dan echt gebeuren
[ Voor 6% gewijzigd door themash360 op 02-12-2020 13:34 ]
Ik heb de mijne op 17/11 besteld (BE) en blijft ook bij 1 datum. 30 november is nog niet lang geleden...Thrawni schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:32:
Een nabijere verwachte bezorgdatum zoals ze vaker gedaan zouden hebben, uitgaande van dit forum.AlexMurphy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:33:
[...]
Da’s nog anderhalve maand weg, wat kunnen ze wijzigen/toevoegen?
Heeft iemand trouwens een idee waarom de 3060Ti Ventus 3X als enige van MSI maar 1 powerconnector heeft?..
https://videocardz.com/pr...o-and-ventus-3x-2x-series
Zelfs dezelfde variant met 2 fans heeft 2 power connectors (en dezelfde overclock)
Zelfs dezelfde variant met 2 fans heeft 2 power connectors (en dezelfde overclock)
Ziet er wel dun uit. Zou genoeg moeten zijn, 8 pin 150W + 75W PCIe.DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:35:
Heeft iemand trouwens een idee waarom de 3060Ti Ventus 3X als enige van MSI maar 1 powerconnector heeft?..
Vandaag als het goed is ook de EVGA binnen vanuit Amazon. Heb daarnaast een zwikje andere zaken bij Megekko besteld gisteren. In de ochtend en zou uiteraard vandaag bezorgd worden. Helaas niet. Dat zal denk ik ook te maken hebben met het grote aantal verzendingen die ze gisteren hebben gedaan omdat er veel kaarten zijn binnengekomen!
Nog een dagje extra wachten om mij build te maken dus!
Die arme warenhuis arbeiders nu ook, moment dat er zo'n pallet binnenkomt van rtx 30xx gaan ze allemaal weer dezelfde dag de deur uitTribunus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:38:
Vandaag als het goed is ook de EVGA binnen vanuit Amazon. Heb daarnaast een zwikje andere zaken bij Megekko besteld gisteren. In de ochtend en zou uiteraard vandaag bezorgd worden. Helaas niet. Dat zal denk ik ook te maken hebben met het grote aantal verzendingen die ze gisteren hebben gedaan omdat er veel kaarten zijn binnengekomen!
Wanneer heb jij de EVGA besteld op Amazon?Tribunus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:38:
Vandaag als het goed is ook de EVGA binnen vanuit Amazon.
Succes met de build.
Het zal de laatste weken wel hard werken zijn inderdaad! Respect voor die Dames en Heren!themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:39:
[...]
Die arme warenhuis arbeiders nu ook, moment dat er zo'n pallet binnenkomt van rtx 30xx gaan ze allemaal weer dezelfde dag de deur uit
Een dagje extra wachten is nooit leuk, maar heb het er wel voor over!
25 NovemberJaDa61 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:40:
[...]
Wanneer heb jij de EVGA besteld op Amazon?
Succes met de build.
Ik meld het wel als ik ook echt iets van een T&T krijg.themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:33:
[...]
Hier ook!!!
Gaat het dan echt gebeuren
Bedankt. Dan moet ik helaas nog wat geduld hebben denk ik
Het was een grapje, neem het niet te serieus.FreeMen schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:10:
[...]
Begint beetje zielig te worden dergelijke reacties.
Tip, zoek eens in het woordenboek het woord "verwacht" op...
Noice. Krijg de mijne vandaag tussen 2 en 4. Zal ook een foto posten.N00kes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:31:
[...]
Krijg net een mail binnen dat hij bij de buren geleverd is! Ben helaas zaterdag pas thuis dus zal dan ff fototje sturen van de kaart in mijn pc
https://www.megekko.nl/pr...070-Twin-X2-OC-Videokaart Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC Videokaart 630 euro
[ Voor 14% gewijzigd door Amin.R op 02-12-2020 13:44 ]
Ik heb zelf de 25ste besteld en mijn leverdatum staat nog altijd op 12 december dus wat hit or miss vaakJaDa61 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:42:
[...]
Bedankt. Dan moet ik helaas nog wat geduld hebben denk ikHeb de 28e besteld.
Op vakantie in Nederland op het moment en krijg net een bericht dat mijn Ryzen 5950X binnen is in Engeland. Net bij Alternate NL de EVGA 3080 Black bestelt in de hoop dat deze binnen komt voor het einde van mijn vakantie. Iemand hier enig idee waar ik wachtrij kan vinden voor Alternate? Hoop dat hij deze/volgende week binnen komt!
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595Vogelbekdiertje schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:48:
Op vakantie in Nederland op het moment en krijg net een bericht dat mijn Ryzen 5950X binnen is in Engeland. Net bij Alternate NL de EVGA 3080 Black bestelt in de hoop dat deze binnen komt voor het einde van mijn vakantie. Iemand hier enig idee waar ik wachtrij kan vinden voor Alternate? Hoop dat hij deze/volgende week binnen komt!
onderin je order nummer en postcode invoeren
[ Voor 4% gewijzigd door Rikkert.nr1 op 02-12-2020 13:49 ]
Iemand een tip waar de meeste kans te hebben om zo dadelijk een RTX3060Ti te bestellen?
Denk op de nvidia site zelf. Tenminste als je gewn 100~200 extra wilt betalen voor een andere cooler en winstbelang voor verschillende computerketensbrtk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:49:
Iemand een tip waar de meeste kans te hebben om zo dadelijk een RTX3060Ti te bestellen?
Dankjewel! Nummer #1 in de wachtrij! Hopelijk snel een nieuwe leveringRikkert.nr1 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:49:
[...]
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
onderin je order nummer en postcode invoeren
Thanks. Juist de FE lijkt me interessant, ga proberen bij Nvidia.Bartosy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:52:
[...]
Denk op de nvidia site zelf. Tenminste als je gewn 100~200 extra wilt betalen voor een andere cooler en winstbelang voor verschillende computerketens
Besteld. Stond alleen 2 dagen levertijd op de product detail page en op de overview page, maar + 10 dagen in de cart, en bij mijn accountpagina staat nu levering 14-12Amin.R schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:44:
https://www.megekko.nl/pr...070-Twin-X2-OC-Videokaart Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC Videokaart 630 euro
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Gast, kijk ff terug. Nvidia verkoopt zelf geen kaarten meer.Bartosy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:52:
[...]
Denk op de nvidia site zelf. Tenminste als je gewn 100~200 extra wilt betalen voor een andere cooler en winstbelang voor verschillende computerketens
Ook niet first batch?DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:54:
[...]
Gast, kijk ff terug. Nvidia verkoopt zelf geen kaarten meer.
Waarom terugkijken als je ook als 10e persoon dezelfde vraag kan stellen?DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:54:
[...]
Gast, kijk ff terug. Nvidia verkoopt zelf geen kaarten meer.
Azerty lijkt redelijke prijzen te hebben, staan dus ook al op de website, maar ik weet niet of ze veel voorraad zullen hebbenbrtk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:49:
Nee, dat was alleen bij de 3080 zo en dat ging zo slecht dat ze dat niet meer doen.
Alles gaat nu via retailers wat in Nederland (nog) niet geregeld is.
Haha echt he, het als "Iemand een idee waar de 3060 ti het beste beschikbaar gaat zijn deze middag?" nu ook al 2 in letterlijk 5 minuten (oké 7, close enough)danielboyz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:54:
[...]
Waarom terugkijken als je ook als 10e persoon dezelfde vraag kan stellen?
[ Voor 3% gewijzigd door DennisDeMennis op 02-12-2020 13:57 ]
SiComputer heeft al de 3060ti FTW3 van evga te bestellen voor het 'kleine' bestand van slechts €825...
Vraag me af hoeveel eraf kan om 3 uur na deze belachelijke placeholder prijs.
https://www.sicomputers.n...-hdmi-3xdp-id-810668.html
Zul je zien alsnog hebben ze al 2 mensen die het voor die prijs al gekocht hebben.Santee schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
SiComputer heeft al de 3060ti FTW3 van evga te bestellen voor het 'kleine' bestand van slechts €825...![]()
Step up your placeholder game 800 is bijna redelijk voor de 3060ti in dit klimaat
Meestal help ik hier mensen, al > 20 jaar lang, was al onderdeel van tweakers voordat deze site bestond (IRC). Nu wil ik zelf een keer een vraag stellen omdat ik geen tijd heb om dit enorme topic door te lezen. Bedankt voor het begrip.DennisDeMennis schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:56:
[...]
Haha echt he, het als "Iemand een idee waar de 3060 ti het beste beschikbaar gaat zijn deze middag?" nu ook al 2 in letterlijk 5 minuten (oké 7, close enough)
van wat ik versta
Belgen kunnen bestellen via nvidia.fr (linkt door naar een reseller)
Nederlanders are shit out of luck for een FE
De vraag is nu voor de belgen of 35€ extra een betere investering is voor een ventus 2 tov een FE als die prijs aanblijft
ik lees in reviews that the FE kaarten qua cooling degelijk zijn (en geen stofzuigers meer zoals voorheen)
Belgen kunnen bestellen via nvidia.fr (linkt door naar een reseller)
Nederlanders are shit out of luck for een FE
De vraag is nu voor de belgen of 35€ extra een betere investering is voor een ventus 2 tov een FE als die prijs aanblijft
ik lees in reviews that the FE kaarten qua cooling degelijk zijn (en geen stofzuigers meer zoals voorheen)
En toch als je de tijd hebt om die vraag te stellen, te wachten op antwoorden en dit soort dingen reageren, heb je ook de tijd om gewoon de zoekfunctie bovenaan te gebruiken en de laatste paar pagina's terug te lezen.brtk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
[...]
Meestal help ik hier mensen, al > 20 jaar lang, was al onderdeel van tweakers voordat deze site bestond (IRC). Nu wil ik zelf een keer een vraag stellen omdat ik geen tijd heb om dit enorme topic door te lezen. Bedankt voor het begrip.
(Bovendien was jij de eerste in die 7 minuten met de vraag en was het meer idioot dat dat zo kort achter elkaar terug moet komen)
Bij azerty zijn al verschillende prijzen te zien van de 3060TI.
Als je naar beneden scrollt dan kan je op de kaarten klikken om naar het product te gaan.
Gaat van 459 tot 699 voor een 3060ti
https://azerty.nl/nvidia-rtx-3060-ti-launch
Als je naar beneden scrollt dan kan je op de kaarten klikken om naar het product te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Leander465 op 02-12-2020 14:04 ]
Volgens mij kan niemand dit inschatten, soms gebeurd het en soms niet; kwestie van geluk. Technisch gezien kunnen ze de status ongewijzigd laten t/m 10 januari en heb je geen “recht” om zorgen te maken gezien de aangegeven leverdatum nog steeds niet verstreken is.Thrawni schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:34:
[...]
Een nabijere verwachte bezorgdatum zoals ze vaker gedaan zouden hebben, uitgaande van dit forum.
wat op zich gek isLeander465 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:03:
Bij azerty zijn al verschillende prijzen te zien van de 3060TI.
Als je naar beneden scrollt dan kan je op de kaarten klikken om naar de product te gaan.
no way dat je aan een midlevel kaart voor 240€ aan extraatjes kan knallen... Da's een upmark van bijna 50%
Voor dat geld heb je een 3060ti van Gigabyte of MSI en waterkoeling en dan houd je nog geld overSantee schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
SiComputer heeft al de 3060ti FTW3 van evga te bestellen voor het 'kleine' bestand van slechts €825...![]()
Of zal de 3060ti van Evga 50% sneller zijn
Ik heb het eerder gehad, mijn pakket kwam een dag later binnen. Wel vroeg in de ochtend, weet niet of je dat nu weer zou hebben.daanneek schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:03:
Het ging ook allemaal te goed
[Afbeelding]
Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal duurt? Ik heb het nog nooit gezien.
had ik vorige week met mijn ebike. kreeg rond 10u de melding en om 18h de melding dat hij toch onderweg was. zelfde dag nog gekregen zeer laatdaanneek schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:03:
Het ging ook allemaal te goed
[Afbeelding]
Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal duurt? Ik heb het nog nooit gezien.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/KRVvLPoije0t4Sri01q8j6P6.png?f=fotoalbum_large)