[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 327 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
JanAd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:24:
Ik heb veel zin om m'n bestelling bij Alternate.be te annuleren en bij Megekko in de wachtrij te gaan staan na wat ik hier gisteren allemaal las.

Edit. Voila, ik sta mee in de rij voor een Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G bij Megekko.
Ik kan m'n positie precies nog niet opvragen. Mogelijk door de BE postcode of gewoon nog wat te snel :P

Eagle OC bij Alternate.be is geannuleerd.
Iets van 59 sta je denk ik, is nu de rij.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
JanAd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:24:
Mogelijk door de BE postcode of gewoon nog wat te snel :P
Enkele uren na je bestelling zal het beschikbaar zijn.
Dat was hier gisteren toch het geval. ;)

• evuijtert
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-05 21:29
NrFive schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:54:
Op voorraad vandaag, gelijk besteld. Krijg maar geen bevestiging en nu zie ik dit:

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
Jouw positie: 18 van de 50

*sigh*
Hier hetzelfde, op voorraad en gelijk besteld:

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
Jouw positie: 56 van de 88

Lijkt mij toch niet de bedoeling... Ik hoop dat ze er nog meer moeten verwerken want anders annuleer ik het.

• Yakup_Guner
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-05-2021
Ik had gisteren de gigabyte 3070 OC gekocht toen er 1 dag levering stond maar ja was blijkbaar iets te laat want ik sta 16 van de 88e bij megekko.

Enig idee hoe de levering van gigabyte is? Is dat om de week tot nu toe?

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-03 13:08
lightmantle schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:42:
Update over mijn bestelling bij Amazon voor de Asus TUF 3080 non-oc, besteld op 5 oktober. Leverdatum werd toen gezegd ergens eind oktober. Dat werd uiteindelijk bijgesteld tot 20 nov. Kort daarvoor kwam mail dat het óók 20 nov. niet werd. Toen begin dec / mid dec. Later werd dat weer mid dec of mid januari. Nu zijn ze inmiddels maar afgestapt en zeggen ze dat ze niets weten, niet wanneer het binnenkomt in hun warenhuis of wanneer ze levering krijgen.

Dus mijn teleurstelling is groot, heb dubbel gevraagd of ze dus helemaal geen verdere info konden geven en dat het nu dus in soort van 'ooit'-status staat.

Gisteravond dus bij Megekko de 3080 AORUS X 10G besteld. Sta nu op plek 19 van 19. Hopelijk helpt dat jullie ook weer met een indicatie. 😄
Asus verliest veel klanten, alleen al in dit forum. Zelf had ik een bestelling staan vanop de release, maar het is gewoon frustrerend dat ze week na week niets van informatie kunnen geven. Uiteindelijk ook maar voor Gigabyte gegaan .

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-05 20:32

JanAd

Wind’s howling

UniMatrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:03:
[...]

Iets van 59 sta je denk ik, is nu de rij.
Da's nog steeds beter dan m'n ex-positie bij Alternate ;)

Gigabyte had sowieso m'n voorkeur. Dus het komt mooi uit dat zij precies 'goed' leveren.

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 01-12-2020 08:09 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:04
Mh, geen verzendbevestiging, ook geen melding in de postnl app. Denk (hoop) dat ie morgen dan maar komt...

• Stefnjaider
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-07-2021
Zotac GAMING GeForce RTX 3080 AMP Holo 10GB GDDR6X Grafikkarte 3xDP/HDMI hier te koop. Zelf geen ervaring met deze duitse webshop.

https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html

• femdri
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 09:11
Stefnjaider schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:13:
Zotac GAMING GeForce RTX 3080 AMP Holo 10GB GDDR6X Grafikkarte 3xDP/HDMI hier te koop. Zelf geen ervaring met deze duitse webshop.

https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html
Ik toevallig wel, mijn order is onderweg vanuit hen. Zeer nette service daar. (ga de kaart echter wel returnen aangezien ik vandaag de 3080 gigabyte gaming OC binnenkrijg en over 2 weken de ASUS Tuf OC)

• pboelhouwer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:09
Gister avond 23:44 19 van de 55 voor de 3080 gigabyte gaming oc bij megekko, nu 19/60. Vannacht dus 5 mensen ook maar overgestapt naar Gigabyte. ( die doen dus goede zaken)

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 18:20
Mijn 3080 besteld bij amazon op 25-11 is inmiddels ook onderweg (volgens amazon) en wordt als het goed is ergens morgen geleverd. Ik ben zeer benieuwd! Wordt afgeleverd met DPD waar ik niet echt goede ervaringen mee heb, we gaan het zien!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:33
Tribunus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:47:
Mijn 3080 besteld bij amazon op 25-11 is inmiddels ook onderweg (volgens amazon) en wordt als het goed is ergens morgen geleverd. Ik ben zeer benieuwd! Wordt afgeleverd met DPD waar ik niet echt goede ervaringen mee heb, we gaan het zien!
de evga?

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 18:20

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-05 20:32

JanAd

Wind’s howling

pboelhouwer schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:25:
Gister avond 23:44 19 van de 55 voor de 3080 gigabyte gaming oc bij megekko, nu 19/60. Vannacht dus 5 mensen ook maar overgestapt naar Gigabyte. ( die doen dus goede zaken)
Yep, ik ben 60 van de 61 ondertussen :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Jethedo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-10-2024
Update op Megekko:

"Extra informatie voor klanten die gisterenavond een verzendbevestiging verwacht hadden, maar niet gekregen hebben. Wegens een storing bij onze provider True op de avond van 30-11 hebben wij niet alle zendingen kunnen versturen. Het kan dus zijn dat er videokaarten en/of processoren op voorraad waren voor jouw order maar dat deze dus niet verzonden is. We zetten vandaag alles op alles om de achterstand weer in te halen. Onze excuses voor een eventuele vertraging."

• DavidVanBroeck
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-04 06:21
Moet zeggen dat Megekko hier toch wel één van de beste van de klas is, enkel al door hun communicatie hoe de zaken ervoor staan.

• Mday
DavidVanBroeck schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:57:
Moet zeggen dat Megekko hier toch wel één van de beste van de klas is, enkel al door hun communicatie hoe de zaken ervoor staan.
Helemaal eens. Ze hebben letterlijk een koper erbij gekregen hierdoor. d:)b

Ik zal geen traan laten als ik mijn order bij Alternate annuleer.

@Jethedo dank voor het onder de aandacht brengen (y)

[ Voor 6% gewijzigd door Mday op 01-12-2020 09:06 ]

• Jethedo
Mday schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:04:
[...]

Helemaal eens. Ze hebben letterlijk een koper erbij gekregen hierdoor. d:)b

Ik zal geen traan laten als ik mijn order bij Alternate annuleer.

@Jethedo dank voor het onder de aandacht brengen (y)
Geen probleem! :D Ik zit al twee dagen continu die pagina te refreshen omdat ik wacht tot ze eindelijk de MSI-kaarten binnen krijgen.

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 01:04
wjjkoevoets schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:08:
[...]

Ik zal wel laten weten wat hun reactie is.

Ik heb een vermoeden dat ik gewoon net iets te laat was met de bestelling en dat ik op z'n vroegst pas in de volgende leveringen meegenomen ga worden. Mocht hij weer online komen dan probeer ik hem weer direct te bestellen. CC + annuleren kan altijd nog.

Heel veel haast heb ik ook weer niet (mis nog een aantal core onderdelen zoals een CPU), maar we kunnen er maar vanaf zijn :+
Mijn antwoord van Amazon:

Lieve Tomskii5,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Amazon.nl!
Allereerst verontschuldig ik me oprecht voor het ongemak dat u had kunnen ervaren.

Na het controleren van de details van uw aanvraag met betrekking tot uw bestelling # xxx, wil ik u informeren over het volgende.
Volgens de informatie in mijn systeem is de status van uw bestelling "Binnenkort verzenden”.
De geschatte leverdatum is zaterdag 12 december 2020.
Wij sturen u een e-mail wanneer wij verzendt uw bestelling vanuit ons Fulfillment Center, ter bevestiging van de datum, inhoud en wijze van levering.
Het artikel wordt verzonden vanuit ons Fulfillment Center in Katowice, Polen.

Ik hoop dat u deze informatie nuttig vindt.

Dank u voor uw geduld en begrip.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• jus2121
  • Laatst online: 11-09-2023
Tomskii5 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:17:
[...]

Lieve Tomskii5,

Allereerst verontschuldig ik me oprecht voor het ongemak dat u had kunnen ervaren.

Na het controleren van de details van uw aanvraag met betrekking tot uw bestelling # xxx, wil ik u informeren over het volgende.
Volgens de informatie in mijn systeem is de status van uw bestelling "Binnenkort verzenden”.
Wij sturen u een e-mail wanneer wij verzendt uw bestelling vanuit ons Fulfillment Center, ter bevestiging van de datum, inhoud en wijze van levering.

Bijzondere aanhef van Amazon...

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 01:04
jus2121 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:20:
[...]

Bijzondere aanhef van Amazon...
Ja ik vond het ook speciaal, maar is vermoedelijk een automatisch vertaald bericht (Dear --> Lieve). De vervoegingen zijn ook om bij te fronsen :/

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Rigsaw
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
JanAd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:53:
[...]

Yep, ik ben 60 van de 61 ondertussen :)
Zojuist ook besteld, dan zit ik ergens begin 60 waarschijnlijk

• NoahTerpoorten
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-03 11:02
Jethedo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:54:
Update op Megekko:

"Extra informatie voor klanten die gisterenavond een verzendbevestiging verwacht hadden, maar niet gekregen hebben. Wegens een storing bij onze provider True op de avond van 30-11 hebben wij niet alle zendingen kunnen versturen. Het kan dus zijn dat er videokaarten en/of processoren op voorraad waren voor jouw order maar dat deze dus niet verzonden is. We zetten vandaag alles op alles om de achterstand weer in te halen. Onze excuses voor een eventuele vertraging."
Wilt dit ook zeggen dat de wachtrij dan niet up to date is?

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:58

Niellie41

[object Object]

Ik heb gisteren ook de Gigabyte 3070 besteld bij Megekko. Zojuist de verzendbevestiging gekregen. Ik stond vanmorgen nog op nr. 13.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 01-12-2020 09:40 ]

• NoahTerpoorten
Niellie41 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:40:
Ik heb gisteren ook de Gigabyte 3070 besteld bij Megekko. Zojuist de verzendbevestiging gekregen. Ik stond vanmorgen nog op nr. 13.
Aha, Dus jij kreeg gister ook alleen de mail dat hij op voorraad was?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NoahTerpoorten schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:42:
[...]

Aha, Dus jij kreeg gister ook alleen de mail dat hij op voorraad was?
Nee, die mail heb ik gisteren niet ontvangen. Ik zag die wel in dit topic voorbij komen.

Ik heb sinds de bestelling 2 mails ontvangen:
- Bevestiging van de bestelling
- Bevestiging van verzending met T&T code

Volgens mij startte ik op nr 35 in de rijd (kan ook een meer of minder zijn). In de loop van de middag en avond schoof ik plekjes op, tot nr. 13 blijkbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 01-12-2020 09:46 ]

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 12:21

Byron010

Black Mirror Society.

Zo dan, ik had het niet zo snel verwacht,
Gister de T&T, staat voor levering vanavond al. Dit terwijl de post bezorgers zo overladen zijn :P

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
Goedemorgen allemaal! :*)

Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat vrijwel de gehele levering van STRIX 3080 kaarten afgelopen week richting Megekko (21 stuks) is gegaan en Alternate er 0 heeft ontvangen.

Tevens deze nietszeggende mail ontvangen:

"Bedankt voor je e-mail.
Vooralsnog is het onbekend wanneer de volgende leveringen plaats zullen vinden. Wanneer jouw order aan de beurt is ontvang je hierover een e-mail."

Dagelijks contact met leveranciers toch? :+

Gisteren bewust €10,- meer betaald voor een 970 Evo nvme bij Azerty. Never ever dat ik ooit nog iets bestel bij Alternate.

Op naar weer 3 weken wachten op de volgende levering in de hoop dat ze wat kaartjes krijgen.

En dan maar afwachten of ze deze keer wel daadwerkelijk naar klanten verstuurd worden :+

Verwijderd

Welke heb je besteld dan?

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-05 14:56

Mojo

The Power Within

Tomskii5 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:50:
[...]

Grrr hier zelfde dag besteld en nog niks onderweg :)

[Afbeelding]
Toch typisch, ik krijg de mijne vandaag; ook op 25 november besteld.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Welke versie heb je besteld mimang

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oh ja, ze hadden er twee. :D
Ik had de Gigabyte 3070 GAMING OC besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 01-12-2020 09:51 ]

• NoahTerpoorten
Niellie41 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:50:
[...]

Ik had de GAMING OC besteld.
Ik kreeg er een met de status dat hij op voorraad zou zijn en dat ik hem vandaag kon verwachten. Heb alleen geen verzend bevestiging ontvangen.

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:50:
[...]

Ik had de GAMING OC besteld.
Top Niels. Hopelijk ook de Eagle soon. Iemand al een update mbt eagle.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NoahTerpoorten schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:51:
[...]

Ik kreeg er een met de status dat hij op voorraad zou zijn en dat ik hem vandaag kon verwachten. Heb alleen geen verzend bevestiging ontvangen.
Dat komt wel goed. De dag is net begonnen. :P

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
NoahTerpoorten schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:51:
[...]

Het is bijna alsof Megekko daarover een update heeft geplaatst....

Extra informatie voor klanten die gisterenavond een verzendbevestiging verwacht hadden, maar niet gekregen hebben. Wegens een storing bij onze provider True op de avond van 30-11 hebben wij niet alle zendingen kunnen versturen. Het kan dus zijn dat er videokaarten en/of processoren op voorraad waren voor jouw order maar dat deze dus niet verzonden is. We zetten vandaag alles op alles om de achterstand weer in te halen. Onze excuses voor een eventuele vertraging.

• Jef Patat
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03 13:29
Update levering Megekko:

Artikelnr: 292735
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
Jouw positie: 113 van de 161

Tussen 26/11 en vandaag van 139/145 > 113/161 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jef Patat op 01-12-2020 10:03 ]

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-04 21:17
svdham schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:46:

Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat vrijwel de gehele levering van STRIX 3080 kaarten afgelopen week richting Megekko (21 stuks) is gegaan en Alternate er 0 heeft ontvangen.

"Bedankt voor je e-mail.
Vooralsnog is het onbekend wanneer de volgende leveringen plaats zullen vinden. Wanneer jouw order aan de beurt is ontvang je hierover een e-mail."

Gisteren bewust €10,- meer betaald voor een 970 Evo nvme bij Azerty. Never ever dat ik ooit nog iets bestel bij Alternate.

Op naar weer 3 weken wachten op de volgende levering in de hoop dat ze wat kaartjes krijgen.

En dan maar afwachten of ze deze keer wel daadwerkelijk naar klanten verstuurd worden :+
Hebben ze dezelfde leverancier?

• NoahTerpoorten
ZelianGuy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:52:
[...]

Het is bijna alsof Megekko daarover een update heeft geplaatst....

Extra informatie voor klanten die gisterenavond een verzendbevestiging verwacht hadden, maar niet gekregen hebben. Wegens een storing bij onze provider True op de avond van 30-11 hebben wij niet alle zendingen kunnen versturen. Het kan dus zijn dat er videokaarten en/of processoren op voorraad waren voor jouw order maar dat deze dus niet verzonden is. We zetten vandaag alles op alles om de achterstand weer in te halen. Onze excuses voor een eventuele vertraging.
Klopt, Heb ik gezien. Ik heb alleen laten weten welke mails ik ontvangen heb. De verzend bevestiging verwacht ik nog wel.

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05-2025
Jethedo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:54:
Update op Megekko:

Hopelijk betekent dat ook dat er daadwerkelijk alsnog "significante aantallen" van de 3080 Eagle zijn geleverd, als in meer dan 2.

Ik heb geen voorraad update gehad gisteren, en dus ook geen verzendbevestiging tot nu toe.

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
svdham schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:46:

"Bedankt voor je e-mail.

Eventjes advocaat van de duivel, het kan ook goed zijn dat de leveranciers ook van niets weten 8)7

Verwijderd

Cornugon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:55:
[...]

Hopelijk betekent dat ook dat er daadwerkelijk alsnog "significante aantallen" van de 3080 Eagle zijn geleverd, als in meer dan 2.

Ik heb geen voorraad update gehad gisteren, en dus ook geen verzendbevestiging tot nu toe.
Helemaal mee eens. Anders vorm van misleiding.

• svdham
kevintjuh93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:53:
[...]

Hebben ze dezelfde leverancier?
ASUS verscheept de kaarten rechtstreeks naar retailers volgens hun eigen statement.

Tevens zijn alle leveringen bij Megekko en Alternate vrijwel op dezelfde dag geweest de afgelopen maanden.

[ Voor 18% gewijzigd door svdham op 01-12-2020 09:58 ]

• joske83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-04 17:10
Een uur geleden verzendbevestiging gehad bij megekko voor de Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER. Ik stond vanmorgen nog op plaats 13/50.

Dus de wachtrij schuift alvast weer 13 plekken op :)

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
De Gigabyte 3080 Gaming OC's lijken op bij Megekko, mijn plek blijft gelijk, achter mij neemt het toe van lemmingen die over springen. ;)

Nog een 3080 Eagle OC bij Informatique uit staan (5e) maar daar lijkt na een paar Gaming's gister niks te gebeuren. :(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Jelledenkik
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-10-2025
UniMatrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:05:
De Gigabyte 3080 Gaming OC's lijken op bij Megekko, mijn plek blijft gelijk, achter mij neemt het toe van lemmingen die over springen. ;)

Nog een 3080 Eagle OC bij Informatique uit staan (5e) maar daar lijkt na een paar Gaming's gister niks te gebeuren. :(
Ik stond gisteren op plek 56/XXX en ik krijg mijn kaart vandaag geleverd. Er zijn dus 56 of meer kaarten geleverd!

Verwijderd

Sta op plaats 4 voor de Evga 3080 cx3 Ultra op Megekko, en die zouden deze week binnen komen. Bij alternate sta ik op plaats 7 voor de MSI SUPRIM, daar nog geen leverdatum bekend.. Welke van de twee zouden jullie nemen? Ben benieuwd..

• pboelhouwer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:09
Jelledenkik schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:07:
[...]

Ik stond gisteren op plek 56/XXX en ik krijg mijn kaart vandaag geleverd. Er zijn dus 56 of meer kaarten geleverd!
Ik had er 72 geteld (van 91 naar 19)

• jody2k
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09-2025
UniMatrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:05:

Ik heb verzendbevestiging gekregen gisteren maar DHL doet gewoon niets, ze hebben het pakket nog niet eens opgehaald in de winkel bij informatique.
Ik had gevraagd om te versturen met postNL maar dit weigeren ze omdat deze al vol was zogezegd.

Helemaal genaaid weer door de verzenddiensten
Dat deze feestdagen maar snel voorbij zijn jeezus

• Laantje07
  • Laatst online: 16-12-2021
jody2k schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:09:
[...]

Ik heb verzendbevestiging gekregen gisteren maar DHL doet gewoon niets, ze hebben het pakket nog niet eens opgehaald in de winkel bij informatique.
Ik had gevraagd om te versturen met postNL maar dit weigeren ze omdat deze al vol was zogezegd.

Helemaal genaaid weer door de verzenddiensten
Dat deze feestdagen maar snel voorbij zijn jeezus
Precies hetzelfde hier, je bent niet alleen :V

3080 vision OC van Informatique, had gehoopt hem vandaag te krijgen maar DHL weet mij nog steeds geen tijd te bieden ondanks dat de track & trace al sinds gisterochtend 08:33 online staat.

• N00kes
  • Laatst online: 19-01-2025
Mijn rtx 3070 Aorus master is vandaag verzonden! Was plek 9/49 op dat moment. Succes iedereen met een kaart bemachtigen!

• Kwiepz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03 13:51
Zo mijn 3080 Aorus M is onderweg en ga dus bij deze het topic verlaten.

Ik wens iedereen een goede en snelle hunt toe! Dat iedereen maar snel een NXT-GEN GPU kan bemachtigen.

Het beste! _/-\o_ ;w

• Molhulshorst
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-03 22:56
Mijn Gigabyte 3080 OC is onderweg. Stond gisteren op plek 27.
Op 24 november had ik de bestelling geplaatst na het doorlezen van dit topic.
Thanks allen voor de informatie en succes met de zoektocht!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UC6_F4EtVnBjey5zHdSTzBfbT_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fa4gOvguqqU9d3hbfG6mbwCW.jpg?f=fotoalbum_large

*plays exit music*

paar weken geleden al lucky stock dankzij iemand met een linkje hier.
samen met de 5600x op releasedag toch mazzel gehad.

iedereen die hier nog hangt, godspeed en succes!

• GGeasyL2P
  • Laatst online: 19-02 18:33
Weet iemand hoe laat de 3060ti beschikbaar zou worden. Is dit om middernacht, begin van de dag (8 uur) of op een andere tijd?

• PigletCNC
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-10-2024

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22
GGeasyL2P schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
Weet iemand hoe laat de 3060ti beschikbaar zou worden. Is dit om middernacht, begin van de dag (8 uur) of op een andere tijd?
[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen

meestal 15 uur

• PigletCNC
  • Laatst online: 24-10-2024
GGeasyL2P schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
15:00 morgenmiddag als het goed is. Misschien eerder. Maar waarschijnlijk niet later.

• Stoks
  • Laatst online: 27-03-2025
Het lijkt er op dat er gisteren zo'n 20 3080 Eagle OC kaarten zijn toegekomen bij Megekko.
Ik ben van 145 naar 122 gegaan. Had wel meer gehoopt van 'significant'... maar het kon erger.
Wordt dus nog een tijdje wachten.

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:04
Stoks schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:24:
Het lijkt er op dat er gisteren zo'n 20 3080 Eagle OC kaarten zijn toegekomen bij Megekko.
Ik ben van 145 naar 122 gegaan. Had wel meer gehoopt van 'significant'... maar het kon erger.
Idem voor de 3070 Eagle OC.
Van 155 --> 141.
Hoop hem toch dit jaar nog te bemachtigen... :X

[ Voor 6% gewijzigd door frye op 01-12-2020 10:27 ]

Verwijderd

frye schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:27:
[...]

Idem voor de 3070 Eagle OC.
Van 155 --> 141.
Hoop hem toch dit jaar nog te bemachtigen... :X
25 naar 14. Hooguit 11 geleverd dus.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02:42

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Tomskii5 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:17:
[...]

Lieve Tomskii5,

Hello,
Greetings from Amazon.nl.

After checking the order number that you gave us xxx-xxxxxxx-xxxxxxx, I can confirm that the item in question is currently not in stock with Amazon.nl.

As soon as we receive the item from the supplier, we will dispatch the order to you immediately. However, the date of the re-stocking is still not known or available.
To keep you fully informed on the progress of your order, we will send you an e-mail when we dispatch your order from our Fulfilment Centre, confirming the date, contents and method of delivery.
In this case, there are two options:

a. We can leave the order as it is and wait for the item to re-stock. We have not charged you for it, so nothing changed financially in respect to this item - the order has only been placed and registered and we will not charge you until the item is dispatched. We charge for items only when they leave our warehouse and never before that. The point is that you can keep the order active, while looking for the item elsewhere possibly and then simply cancel it without consequences if you manage to find it outside of Amazon.

b. We can also immediately cancel the item:
At the moment, we cannot give you an exact information on the number of days that this item will take to re-stock. We are waiting for a shipment from the supplier and the system is displaying the information based on the previous intervals of delivery for the same item.
The data on the exact number of days is not available until the manufacturer sends a new batch to Amazon - when that happens, the website displays the accurate information with a counter for the remaining number of days until re-stock. I can only advise you to periodically check the website for an update and at the moment when you realize that you would not be able to have it in time, to simply reply to this e-mail and notify us to cancel it. Finally, I am once again sorry that we are unable to deliver this item to you within the time-frame where you will need it.

However, you wish to proceed, we will be glad to assist you. Thank you for your patience and understanding.
I wish you a lovely day!
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.

---

Denk dat ik dus gewoon te laat was met mijn bestelling laatst.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Verwijderd

Stoks schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:24:
Of jij en de rest die er op reageert leest even de statement van Megekko en alle berichten die hier zijn geplaatst de afgelopen paar uur. Ze zijn nog bezig met leveren en de wachtrij is niet live, m.a.w. de wachtrij zegt nog niets over de totale hoeveelheden. Eerst wachten tot alles geleverd is.

• Mday
dyrc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:20:
[Afbeelding]

*plays exit music*

paar weken geleden al lucky stock dankzij iemand met een linkje hier.
samen met de 5600x op releasedag toch mazzel gehad.

iedereen die hier nog hangt, godspeed en succes!
Oeh, chique! Een ASRock Extreme 4 en een nieuwe Fractal... Meshify 2 of een Define? Tevreden met die kast? Prima kabelmanagement (y)

OT: Ik heb nog geen verzendbevestiging binnen, vind het spannend omdat bij orderaanname mijn adres onjuist was en ik niet kan zien of die wel goed gewijzigd zal worden. Stond wel 54e, dus wellicht duurt het nog effe.
Okee dus ik tiep dit NET en wat zie ik binnenkomen? Halloooo Gaming OhSee verzendbevestiging! Imma gonna go build mahself a new 'puter! *O* <+:)

edit2:
eeeeeen hij lijkt naar het verkeerde adres te gaan -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Mday op 01-12-2020 10:54 ]

• skinnie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-05 12:01
skinnie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:58:
status van mijn amazon.nl bestelling van asus tuf oc 3080 hieronder. Vanmorgen aangepast van 12/12 naar 11/12 (België):

[Afbeelding]
Deze morgen melding gekregen dat hij is verzonden :*)

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-05 07:47
Ook maar in de rij aangesloten voor een 3080 gaming van Gigabyte. Terwijl ik, zoals velen, zo hoopte op een nette en mooie FE voor een stuk minder. It is what it is. 8)7 Nu maar hopen dat er nog een vracht binnen komt bij Megekko!

• hansolo2345
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-07-2024
Megekko's update lezende is er misschien toch nog hoop voor mijn Eagle (non-OC) :) Gisteravond was ik er een beetje klaar mee, en daarom een Gaming OC erbij gedaan mocht die toch eerder blijken te komen.

Plaats 32 (Eagle non-OC)
Plaats 58 (Gaming OC)

[ Voor 11% gewijzigd door hansolo2345 op 01-12-2020 10:54 ]

• AstaVista
  • Laatst online: 29-03 13:08
Zijn er mensen die een gisteren bij Informatique bevestiging hebben gekregen dat hun Gigabyte Gaming OC 3080 is verzonden?

• Steniaz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-05 14:11
AstaVista schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:55:
Zijn er mensen die een gisteren bij Informatique bevestiging hebben gekregen dat hun Gigabyte Gaming OC 3080 is verzonden?
Die van mij is verzonden en nog een aantal andere mensen.

• Ardjuhh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10-02 19:10
Hoi allen,

Ik heb gisteren de Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G besteld bij Megekko. Sinds zo'n 2 minuten geleden staat mijn positie op 50 van de 66. Ik heb zojuist een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn bestelling klaarstaat voor verzending.

Hopelijk goed nieuws voor de mensen die boven mij staan!

• JaDa61
  • Laatst online: 24-01 23:10
wjjkoevoets schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:37:
[...]

Hello,
Greetings from Amazon.nl.

y!
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.

---

Denk dat ik dus gewoon te laat was met mijn bestelling laatst.
Ik heb even via de chat contact gehad en kreeg soortgelijke terugkoppeling.

Enige verschil is dat ik met ideal betaald heb eb dus het bedrag direct is overgeschreven :(
In de snelheid even niet heel goed bij nagedacht.
Andersom, in NL bestellen bij een grote webshop is ook direct betalen en afwachten denk ik.

Ga zo maar beginnen met de build. Alles op de GPU na zijn inmiddels binnen.

In ieder geval bedankt voor het delen.

[ Voor 5% gewijzigd door JaDa61 op 01-12-2020 10:59 ]

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-05 15:46
Ik heb gisteren de ASUS TUF OC bij Amazon.nl besteld voor 818,-. Gisteren ook als automatische update gekregen dat de verwachte leverdatum 13-14 januari is, maar is het niet zo dat Amazon wel vaker als eerste order update een verre leverdatum opgeeft om vervolgens later opeens te mailen dat die de volgende week geleverd word? Ik dacht dat dat hier vaker gebeurt is en dat je daarom het beter gewoon kan bestellen zodra het te bestellen is.

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Asus TUF 3080 OC bij mij nog steeds op 11 december... begin mij nu toch zorgen te maken. Dat kan toch niet dat het zolang duurt. Of zitten ze toevallig te slapen in het magazijn vanwaar de kaart moet verzonden worden ?

• Nvidia130488
  • Laatst online: 08-04-2025
hier al 2 weken op plaats 20 bij Alternate.be besteld op 5 oktober. allemaal annuleringen denk ik , voor de ROG STRIX 3080 (NON OC) , schiet echt niet op daar.....

[ Voor 19% gewijzigd door Nvidia130488 op 01-12-2020 11:07 ]

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2020 11:01 ]

• FijneKnul
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-05 13:53

FijneKnul

Wat klagen jullie veel.

Hier nog eentje bij Alternate.de:
https://www.alternate.de/...arte/html/product/1687861?

Ik heb zelf echter geen idee hoe ik hem kan bestellen. Ik kan niet kiezen voor NL als bestemming.
Kan dat bij Alternate.be wel?

• femdri
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 09:11
Thrawni schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:59:
Ik heb gisteren de ASUS TUF OC bij Amazon.nl besteld voor 818,-. Gisteren ook als automatische update gekregen dat de verwachte leverdatum 13-14 januari is, maar is het niet zo dat Amazon wel vaker als eerste order update een verre leverdatum opgeeft om vervolgens later opeens te mailen dat die de volgende week geleverd word? Ik dacht dat dat hier vaker gebeurt is en dat je daarom het beter gewoon kan bestellen zodra het te bestellen is.
Ik heb ook gisteren besteld en kreeg een mail dat die tussen 22-26 dec wordt verzonden en vanochtend dat die tussen 12-16 december wordt verzonden. Even afwachten dus I guess

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-05 15:46
femdri schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:02:
[...]

Ik heb ook gisteren besteld en kreeg een mail dat die tussen 22-26 dec wordt verzonden en vanochtend dat die tussen 12-16 december wordt verzonden. Even afwachten dus I guess
Dan zijn jouw estimates toch beter 😬. Ik ga duimen of ik vandaag ook een nieuwe verwachte leverdatum krijg.

Verwijderd

Er zijn problemen me met megekko denk ik.
Krijg gisteren mail dat leverdatum veranderd is naar 1-12_2020.
Maar heb nog geen bevestiging gehad en sta eerste in de wachtrij. .
.grtjes

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 21:51
Plaats 612 op de wachtrij voor de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio grafische kaart bij Alternate :-) Gaat nog wel even duren dus.

• Yakup_Guner
  • Laatst online: 09-05-2021
Gisteren bij Megekko de gigabyte 3070 gaming oc gekocht, stond eerst 42 van de 50. Gisteren eind van de avond op 16 van de 88.

vanochtend zag ik bij “mijn aankoop” dat die verzonden is en er staat een track en trace nr welke ik kan volgen (wordt morgen geleverd) ☺️.

Alleen ik heb geen mail ontvangen van dat die verzonden is?

• Markdouma
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12-06-2025
Even een vraagje voor degenen die gister een 3080 bij Informatique hebben weten te bemachtigen. Zelf ik heb ik ook het gelukkige bericht mogen ontvangen dat mijn Vision OC wordt opgestuurd en ik heb een track & trace link van DHL mogen ontvangen. Echter blijft de status op 'Aangemeld' staan en gebeurt er verder niet zo veel. Nu kan ie natuurlijk ook gewoon morgen komen, maar omdat ik een andere pre-order heb geannuleerd bij ze maak ik me een beetje zenuwachtig :+ Hebben meer mensen hier last van?

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 15:41
Markdouma schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:24:
Even een vraagje voor degenen die gister een 3080 bij Informatique hebben weten te bemachtigen. Zelf ik heb ik ook het gelukkige bericht mogen ontvangen dat mijn Vision OC wordt opgestuurd en ik heb een track & trace link van DHL mogen ontvangen. Echter blijft de status op 'Aangemeld' staan en gebeurt er verder niet zo veel. Nu kan ie natuurlijk ook gewoon morgen komen, maar omdat ik een andere pre-order heb geannuleerd bij ze maak ik me een beetje zenuwachtig :+ Hebben meer mensen hier last van?
Dat de status bij UPS, DHL, PostNL op 'aangemeld' staat is vrij standaard. Er kunnen een aantal dagen vertraging zitten tussen het aanmaken van een verzending door de webshop (incl code met de status 'aangemeld') en het daadwerkelijk arriveren van een pakket bij een sorteercentrum van een pakketbezorger zoals DHL. Dit wordt naar alle waarschijnlijkheid de komende weken erger omdat veel pakket netwerken aan of dichtbij hun max. capaciteit zitten.Ik had vorige week een pakket wat 6 dagen 'aangemeld' stond en ik kreeg na 2 dagen een bericht van de webshop dat DHL niet iedere dag meer al hun pakketten accepteerde omdat ze simpelweg uit die regio de toestroom niet meer dagelijks konden verwerken ...

Samengevat: Als je een verzendcode ontvangt en deze heeft nog geen status of alleen de status 'aangemeld' dan ligt deze naar alle waarschijnlijkheid nog bij het magazijn van de verzender of staat het in een van de vele sorteercentra van pakketbezorgers te wachten totdat het pakket aan het netwerk 'wordt gevoed' waarna je een status a la 'aangekomen bij sorteercentra' of iets dergelijks ziet. Meestal komt het dan binnen 1-2 dagen aan.

[ Voor 27% gewijzigd door AlainSki op 01-12-2020 11:37 ]

• Laantje07
  • Laatst online: 16-12-2021
Markdouma schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:24:
Ja ik heb precies hetzelfde. Een ander persoon, eerder in deze topic, gaf het ook al aan.

Gewoon afwachten, ik ga er vanuit dat hij deze week nog wel verzonden word. Zal mij niks verbazen als het met de black friday/cyber monday drukte heeft te maken.

• Markdouma
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 12-06-2025
Bedankt voor de reacties allen, heb inderdaad ook even gebeld met ze. Wij zijn niet de enigen die er last van hebben, dus dat stelt me wel gerust. Die paar dagen wachten kan ik prima mee leven, zolang hij maar komt :+

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05 12:45

bl33d

I love the smell of Napalm..

Klopt, niet alleen met videokaarten maar ook met andere spullen.

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-05 07:47
3090 op voorraad bij Megekko

• maikie61
  • Laatst online: 18-03 09:55
Alternate NL heeft precies wat binnengekregen:

EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING grafische kaart € 669,-*
https://alternate.nl/EVGA...aart/html/product/1687861?

EVGA GeForce RTX 3070 FTW3 ULTRA GAMING - €739
https://alternate.nl/EVGA...aart/html/product/1687863?

EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA GAMING - €2.099
https://alternate.nl/EVGA...aart/html/product/1673531?

INNO3D GeForce RTX 3090 iChill X3 - €1.699
https://alternate.nl/INNO...aart/html/product/1673135?

MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO - €1.749
https://alternate.nl/MSI/...aart/html/product/1672341?

MSI GeForce RTX 3090 VENTUS 3X OC - €1.679
https://alternate.nl/MSI/...aart/html/product/1672346?

[ Voor 9% gewijzigd door maikie61 op 01-12-2020 11:44 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 15:41

• xynomis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05-2021

xynomis

ctrl c + ctrl v

maikie61 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:40:

msi-kaartjes. Dan zullen ze naar alle waarschijnlijkheid ook een batch 3080's gekregen hebben om de backorders weg te werken. (y)

• Jethedo
xynomis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:42:
[...]

msi-kaartjes. Dan zullen ze naar alle waarschijnlijkheid ook een batch 3080's gekregen hebben om de backorders weg te werken. (y)
Nu Megekko nog! :(

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-04 13:20
Laat ons hopen _/-\o_ Maar na mijn bestelling stond de leverdatum direct op 13-14 januari. Al hoop ik dat deze eerder in december verstuurd zal worden.

• perplex3642
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-01-2025
Zojuist de knoop doorgehakt en een ASUS TUF Gaming RTX 3080 OC 10G in bestelling gezet bij Alternate, ik ben terecht gekomen op plek 192. Nu maar duimen!!

• mrgrumpz
  • Laatst online: 01-09-2021
man man man ligt het aan mij of is alternate echt zo slecht geworden
op 23 okt 3080 eagle besteld

sta nu op plek 112 al heel de week
nog meer mensen die al heel lang in de wachtrij staan bij alternate ?

en qua updates hoor je ook niks van ze...

• Dutchveteran
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-08-2024
Gamernexus zei in één van zijn laatste video's dat hij van "reliable sources" had gehoord dat het tekort iets beter zou worden in de laatste 2 weken van december!

Duimen maar!

• Luuk256
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-03-2021
Gister een mail gekregen dat mijn Gigabyte GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming is verzonden vanuit informatique. Ik stond 8e in de wachtrij. Succes allemaal.

• feri200
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-10-2022
https://www.megekko.nl/pr...3070-XC3-BLACK-Videokaart

nu beschikbaar.

Hun zoekfunctie geeft aan van wel, maar in de HTML staat nog steeds "minimaal 10 dagen"

[ Voor 29% gewijzigd door feri200 op 01-12-2020 11:58 ]

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:35
mrgrumpz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:52:

Iedereen staat overal lang in de wachtrij bij bepaalde kaarten. Dat je niet om de dag zakt lijkt mij logisch als ze maaf max 1x per 1 a 2 weken sat binnen krijgen. (Net als andere winkels).

• AugustoLio
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
mrgrumpz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:52:

Ik heb in eerste bij Alternate de MSI 3080 Ventus OC besteld, gelijk bij de lancering. Plekje 280. Eerste 2 weken ging super snel, van 280 naar 177 maar dat waren denk ik vooral annuleringen. Daarna heel lang niks. Toen begin november naar 140 of iets dergelijks. Terwijl in de tussentijd de wachtrijen bij Informatique en Megekko veel lager waren, dus ben ik overgestapt. Voor mijn gevoel gaat het nu ook een stuk sneller. Bij Megekko sta ik 46e voor de MSI en bij Informatique 14e voor Gigabyte 3080 Gaming OC. Zou zomaar nog 2020 kunnen worden, duimen!

Edit: Gecheckt op basis van reactie Dennis hier onder. Je hebt gelijk, het was een dag na lancering in de ochtend. Maar neemt niet weg dat op basis van berichtgeving hier op het forum en snelheid waarmee ik zak bij Megekko het wel lijkt alsof zij meer binnen krijgen dan Alternate.

[ Voor 13% gewijzigd door AugustoLio op 01-12-2020 12:04 ]

• svdham
maikie61 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:40:

EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING grafische kaart € 669,-*
https://alternate.nl/EVGA...aart/html/product/1687861?

Ik mis ASUS ;(
Pagina: 1 ... 327 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord