[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 321 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-04 10:13
Griffx schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:53:
update over mijn Evga kaart.

Zaterdag was ik thuis, volgens de DPD niet.
Kaart is naar pickup point gegaan, en een uur later mee genomen door een andere chauffeur van het pickup point en nu onderweg terug naar amazon :(

ik kan wel janken.

Kan weer opnieuw beginnen dus.
Heb je de terugbetaling al geaccepteerd?

Mijn ervaring met black friday deal van Razer Basilisk ultimate:
Na enig aandringen, niet akkoord gaan met terugbetaling en het vermelden dat ik het niet erg vind dat m'n geld even vaststaat bij ze tot het product weer op voorraad is, kreeg ik het volgende antwoord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUJZZJDcKJ2QBUawr-Bgxn3fpr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yojL4SVIJUfp395vhXN1Uhze.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atNRZlSNfJHvNFNoHvyCI_8VyJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AOOVFgYn7KNLe4utRgQ6yjIp.jpg?f=fotoalbum_large

Hope this can be of help.

Verwijderd

Het staat er terug bij :D

Begin deze week (week 49) verwachten wij verder nog een aantal van de volgende kaarten:
Een aantal van deze modellen komen zelfs in significante hoeveelheden (onze excuses dat dit stukje tekst weggevallen was, geen paniek.

• DeTsjech
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-05 15:20
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:58:

Begin deze week (week 49) verwachten wij verder nog een aantal van de volgende kaarten:
Een aantal van deze modellen komen zelfs in significante hoeveelheden (onze excuses dat dit stukje tekst weggevallen was, geen paniek.
Begon even alle hoop te verliezen om deze week wat dichterbij een bezorging te komen, maar wie weet kan het nog :)

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:58:

De marketing van Megekko doet het wel goed hoor. Even een tekstje weghalen, heel dit forum in paniek, vervolgens weer terugplaatsen met lollig 'geen paniek!' :9

YouTube: MotorcycleGeek

• Kwiepz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-03 13:51
DeTsjech schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:00:
[...]

Begon even alle hoop te verliezen om deze week wat dichterbij een bezorging te komen, maar wie weet kan het nog :)
Ik kan wel janken van geluk _/-\o_
Is het dan toch bijna zo ver :D

• el_Peanut
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-04 11:15
MaXeRs schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:14:
[...]

Holy crap :+

Maxict vraagt er 835 voor. :)
Ze zijn in prijs gezakt! Ze staan nu voor 824 euro...

https://maxict.nl/msi-msi...-hdmi-3xdp-p18410945.html

Daarnaast heeft m'n order een verwachtte leverdatum gekregen van 21/12. Nogmaals voor 100~ 200 euro goedkoper dan andere shops wil ik best een poging wagen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6VO9xFpCkNbcPIwBc67fjI9HI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HjzKvAKgQRgnBkL3Iuvaj85O.png?f=fotoalbum_large

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-04 21:48
svdham schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:51:
[...]

Heb ze vanochtend een mailtje gestuurd.

Moest aardig m'n best doen om vriendelijk te blijven :X

Ben benieuwd!
Als ze wat terug sturen is het... we weten niet wat we krijgen

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
JF050 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:06:
[...]

Als ze wat terug sturen is het... we weten niet wat we krijgen
Ze weten dondersgoed wat ze krijgen...

Zojuist zijn er weer 3090 STRIX kaarten geleverd bij Megekko.

Als er vandaag niks binnen komt bij Alternate kunnen we denk ik onze conclusies wel trekken.

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:04
Leviathius schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:01:
[...]

De marketing van Megekko doet het wel goed hoor. Even een tekstje weghalen, heel dit forum in paniek, vervolgens weer terugplaatsen met lollig 'geen paniek!' :9
Haahahaha. Now they are just fuckin' with us.

:+ boefjes

• Yufong
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-05 18:24
Yufong schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:45:
Daily update:
Mijn bestelde ASUS TUF OC van amazon.nl op 19/11 12:00 is nog op verwachte bezorgdatum van 3-4 januari 2021

link: https://www.amazon.nl/gp/product/B08HN4DSTC
Update:
Vanochtend verstuurt door postNL met voor nu nog aankomst op vrijdag :)

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
svdham schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:08:
[...]

Als er vandaag niks binnen komt bij Alternate kunnen we denk ik onze conclusies wel trekken.
De enige juiste conclusie is dat ze inderdaad een hekel hebben aan <INSERT GEBRUIKERSNAAM HIER> en dat ze daarom speciaal daarvoor GPU's achterhouden. Er is totaal geen andere conclusie mogelijk :+

• Hydraathond
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-02-2022
Gigabyte:
Een aantal van deze modellen komen zelfs in significante hoeveelheden (onze excuses dat dit stukje tekst weggevallen was, geen paniek.)

lol

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
Koelkie schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:57:
[...]

Heb je de terugbetaling al geaccepteerd?

Mijn ervaring met black friday deal van Razer Basilisk ultimate:
Na enig aandringen, niet akkoord gaan met terugbetaling en het vermelden dat ik het niet erg vind dat m'n geld even vaststaat bij ze tot het product weer op voorraad is, kreeg ik het volgende antwoord:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hope this can be of help.
Ja ik moest wel, heb een formulier moeten invullen, en Amazon start een klachten procedure bij DPD, ik heb zelf ook een klachtenprocedure gestart.
Na invullen van het formulier moet ik het geld terug krijgen, opmerking van Amazon was wel, we weten niet of er nog zo'n batch 3080 kaarten komt deze maand.

Back ontopic, hoop dat het jullie beter vergaat.

PC Specs

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:30
el_Peanut schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:04:
[...]

Ze zijn in prijs gezakt! Ze staan nu voor 824 euro...

https://maxict.nl/msi-msi...-hdmi-3xdp-p18410945.html

Daarnaast heeft m'n order een verwachtte leverdatum gekregen van 21/12. Nogmaals voor 100~ 200 euro goedkoper dan andere shops wil ik best een poging wagen...

[Afbeelding]
Bij mij nog steeds op 18 december.

• JF050
  • Laatst online: 04-04 21:48
[...]

Precies deze week ff ons blij maken 😂

• Alergy8196
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-03 10:29
[...]

Je bedoelt dat het lijkt alsof ze alle binnenkomende kaarten eerst in de PC's stoppen die ze zelf bouwen daar?

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online

Zendure-HA.com | Run Zendure your way — in Home Assistant

• svdham
ZelianGuy schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:11:
[...]

De enige juiste conclusie is dat ze inderdaad een hekel hebben aan <INSERT GEBRUIKERSNAAM HIER> en dat ze daarom speciaal daarvoor GPU's achterhouden. Er is totaal geen andere conclusie mogelijk :+
Ervan uitgaande dat je cynisch bent, hier nog een aantal mogelijkheden:

- Kaarten worden doorgestuurd naar Duitse en Franse filialen waar ze voor 100/200 euro meer verkocht worden.

- Medewerkers, familie, vrienden die ook wel zo'n kaartje willen.

- Crypto miners die bereid zijn om flink wat meer neer te leggen en er 10 tegelijk afnemen.

Zal ik nog even doorgaan?

Feit is dat de leveringen bij Alternate de afgelopen periode vrijwel gelijk waren aan die van Megekko.

Kun je mij uitleggen waarom er vorige week bij elke Nederlandse webshop zo'n beetje STRIX kaarten geleverd zijn, behalve bij Alternate? Bij Megekko zelfs minimaal 21 ;)

Buiten dat is de manier waarop ze communiceren met klanten op z'n allerminst merkwaardig te noemen.

Blijven volhouden dat je geen informatie hebt terwijl Megekko ons dagelijks van een update kan voorzien?

Misschien ben ik wel een complotdenker, maar mensen doen gekkere dingen voor een extra zakcentje :+

• ZelianGuy
svdham schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:19:
[...]

- Kaarten worden doorgestuurd naar Duitse en Franse filialen waar ze voor 100/200 euro meer verkocht worden.

- Crypto miners die bereid zijn om flink wat meer neer te leggen en er 10 tegelijk afnemen.

Feit is dat de leveringen bij Alternate de afgelopen periode vrijwel gelijk waren aan die van Megekko.

Kun je mij uitleggen waarom er vorige week bij elke Nederlandse webshop zo'n beetje STRIX kaarten geleverd zijn, behalve bij Alternate? Bij Megekko zelfs minimaal 21 ;)

Buiten dat is de manier waarop ze communiceren met klanten op z'n allerminst merkwaardig te noemen.

Blijven volhouden dat je geen informatie hebt terwijl Megekko ons dagelijks van een update kan voorzien?

Misschien ben ik wel een complotdenker, maar mensen doen gekkere dingen voor een extra zakcentje :+
Kan ik uitleggen waarom de ene webshop wel kaarten krijgt en de ander niet? Nee tuurlijk niet. Het blijft gokken en giswerk. Maar uiteraard de meest uitgebreide en ingewikkeldste verklaring is het waarschijnlijkst :+.

Maar op hoge poten Alternate nu gaan mailen/bellen en vragen waar je kaart kijkt blijft help natuurlijk ook niet ;)

• Stephmeister
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Griffx schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:53:
update over mijn Evga kaart.

Zaterdag was ik thuis, volgens de DPD niet.
Kaart is naar pickup point gegaan, en een uur later mee genomen door een andere chauffeur van het pickup point en nu onderweg terug naar amazon :(

ik kan wel janken.

Kan weer opnieuw beginnen dus.
Ik heb al meerdere malen problemen gehad met DPD. Als het echt niet anders kan dan bestel ik bij shops die DPD gebruiken. Heb ik een alternatief dan "no way" dat ik DPD laat bezorgen of ik gebruik een shop die een andere transporteur gebruikt.

• Auwdioslave
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-04 18:59
InfernokingS schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:05:
[...]

Laat maar weten of ze iets kunnen melden van een volgende zending/aantallen.
Net bericht gehad van Informatique. Ze hebben 4 kaarten binnen gekregen, dus ik ga nu van plek 8 naar plek 4

• Thewaitislong
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-01-2021
[...]

preach!!!!

• svdham
ZelianGuy schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:23:
[...]

Kan ik uitleggen waarom de ene webshop wel kaarten krijgt en de ander niet? Nee tuurlijk niet. Het blijft gokken en giswerk. Maar uiteraard de meest uitgebreide en ingewikkeldste verklaring is het waarschijnlijkst :+.

Maar op hoge poten Alternate nu gaan mailen/bellen en vragen waar je kaart kijkt blijft help natuurlijk ook niet ;)
Website Alternate:

"Uiteraard hebben wij hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen wij een update publiceren zodra er meer informatie bekend is."

We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder. Een kwartaal. 1/4 van een jaar.

En dan is het raar als ik na 3 maanden een doodnormale vraag stel aan de klantenservice?

Weet niet van welke planeet jij komt, maar dit is iig mijn laatste post m.b.t. dit gesprek.

Hoop dat we allebei onze kaart snel ontvangen! :)

Edit: Ik merk dat dit hele gebeuren mij enigszins frustreert. Dan ga ik onaardig doen en dat is niet de bedoeling. Excuses. Tenslotte zijn we hier allemaal maar met 1 doel, en dat is een kaart bemachtigen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door svdham op 30-11-2020 11:33 ]

• InfernokingS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 00:35
Auwdioslave schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:28:
[...]

Net bericht gehad van Informatique. Ze hebben 4 kaarten binnen gekregen, dus ik ga nu van plek 8 naar plek 4
Ah ok, bedankt voor het melden Lieten ze mogelijk nog weten of ze deze week nog wat verwachten?

• perfen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-12-2025
Voor de liefhebbers:

https://edigital.de/nvidi...aming-grafikkarte-p805251

edit: al weg

[ Voor 5% gewijzigd door perfen op 30-11-2020 11:39 ]

• ZelianGuy
svdham schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:29:
[...]

Website Alternate:

"Uiteraard hebben wij hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen wij een update publiceren zodra er meer informatie bekend is."

We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder. Een kwartaal. 1/4 van een jaar.

En dan is het raar als ik na 3 maanden een doodnormale vraag stel aan de klantenservice?

Weet niet van welke planeet jij komt, maar dit is iig mijn laatste post m.b.t. dit gesprek.

Hoop dat we allebei onze kaart snel ontvangen! :)

Edit: Ik merk dat dit hele gebeuren mij enigszins frustreert. Dan ga ik onaardig doen en dat is niet de bedoeling. Excuses. Tenslotte zijn we hier allemaal maar met 1 doel, en dat is een kaart bemachtigen >:)
3 maanden is inderdaad erg lang. Sterkte met het wachten. Hopelijk snel dan een kaartje binnen _/-\o_

Verwijderd

[...]

Was er hier niet zo'n leuk persoon met connecties? Die om even te flexen had aangegeven een vriend te hebben bij één van de webshops en ff wat kaarten kon regelen? Zou het dan toch een waar verhaal zijn geweest en dat het scalpernate betreft?

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-04 12:11
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:39:
[...]

Was er hier niet zo'n leuk persoon met connecties? Die speciaal daarvoor had aangegeven een vriend te hebben bij één van de webshops en ff wat kaarten kon regelen? Zou het dan toch een waar verhaal zijn geweest en dat het scalpernate betreft?
Begin daar nou niet over, dit brengt niks nuttigs voort. Diegene was uit op reacties dus niemand weet of het waar is.

• mattatoe
  • Laatst online: 15-10-2022
https://www.alternate.be/.../product/1679871?lk=21484

3070 TUF voor 699 bij belgische dure alternate beschikbaar, maar hopelijk ook nog wat andere geleverd dan

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-02 19:03
wachtrij op de Suprim bij megekko is nu 3. Ja hij is daar nu wel 130 euro duurder dan bij Alternate (50 wachtrij geloof ik) maar gelezen vanaf de msrp is de meerprijs niet uit verhouding. Als je hem vergelijkt met andere kaarten en msrp.

[ Voor 69% gewijzigd door StefanKelevra op 30-11-2020 11:54 ]

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:00
Wachtrij Megekko doet het weer.

VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
155 van de 156

• lieselottegemke
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-05 19:14
tummeke393 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:26:
Ik krijg zojuist een halve hartverzakking hier! Zonder ook maar enige verwachting (maar wel hoop) log ik in op Azerty...

Blijkt gewoon mijn 3070 Ventus 2x OC ineens op verzonden te staan! Zou het dan toch echt mede MSI wachtrij genoten? *O*

Ohnee toch niet. Azerty pakte mijn oude account met een vorige bestelling ;w
Megekko geeft aan deze binnen te krijgen deze week. Wellicht azerty ook en wordt daarmee een deel van de wachtrij opgelost..
Krijg je overigens een melding van azerty als het van wacht op producten naar wacht op verzamelen gaat? Of gebeurt dit alleen bij verzending oid?

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 14:36
lieselottegemke schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:03:
[...]

Megekko geeft aan deze binnen te krijgen deze week. Wellicht azerty ook en wordt daarmee een deel van de wachtrij opgelost..
Krijg je overigens een melding van azerty als het van wacht op producten naar wacht op verzamelen gaat? Of gebeurt dit alleen bij verzending oid?
In het verleden was dit alleen bij verzending, ik ga er ergens niet van uit dat dit tegenwoordig anders is.

• Shredy777
  • Laatst online: 05-04 12:55
Op 26-11 mn Gigabyte RTX 3080 Aorus Master besteld bij Informatique. Vandaag bericht gekregen dat de kaart verstuurd is, morgen zou ie hier moeten zijn... Wel met DHL...dat is wat minder ;). Awesome! 4 dagen gewacht dus... Nog sneller dan dat de medewerker mij verteld heeft. Voor de mensen die al maanden in wachtrijen staan, heel veel sterkte/succes met wachten!!!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 21:21
lieselottegemke schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:03:
[...]

Ja dat zag ik inderdaad, en andere shops hadden ook al wat levering gehad. Vandaar ook dat ik hoopte op nieuws vanuit Azerty. Ik neem toch aan dat zij ook weer aan de beurt komen deze ronde.

• el_Peanut
Helaas :| Misschien hebben ze door dat hun prijs onder MSRP zat...

[ Voor 0% gewijzigd door el_Peanut op 30-11-2020 12:18 . Reden: Verkeerde smiley gebruikt ;) ]

• SBDutchie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-05 10:10
Ik ben altijd erg ongeduldig dus wachten op een verzendbevestiging is soms een beetje lastig...

Maar mijn 3080 is ook eindelijk verzonden!

• iLLuSi0n2003
  • Laatst online: 05-01-2023
el_Peanut schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:17:
[...]

Helaas :| Misschien hebben ze door dat hun prijs onder MSRP zat...
Ik belde ze om te vragen naar mijn bestelling en dit is wat ze zeiden:

"Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij zojuist de status van uw bestelling opgevraagd bij onze leverancier.
Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit direct aan u melden."

• Alergy8196
Heeft er iemand nog iets van Alternate.nl vernomen mbt de EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming?

• el_Peanut
iLLuSi0n2003 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:19:
[...]

Ik belde ze om te vragen naar mijn bestelling en dit is wat ze zeiden:

"Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij zojuist de status van uw bestelling opgevraagd bij onze leverancier.
Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit direct aan u melden."
Spreek wellicht voor iedereen hier: Ben benieuwd als je wat hebt gehoord! Welke verwachte leverdatum staat er bij jouw bestelling?

[ Voor 5% gewijzigd door el_Peanut op 30-11-2020 12:21 ]

• iLLuSi0n2003
el_Peanut schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:20:
[...]

Spreek wellicht voor iedereen hier: Ben benieuwd als je wat hebt gehoord!
Ja inderdaad, maar laten we eens kijken ... en daarom heb ik ook een bestelling geplaatst bij megekko

• el_Peanut
iLLuSi0n2003 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:22:
[...]

Ja inderdaad, maar laten we eens kijken ... en daarom heb ik ook een bestelling geplaatst bij megekko
Ja bij mij same. Sta ook op plek 8 bij Alternate!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-02 19:03
Shredy777 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:15:
Op 26-11 mn Gigabyte RTX 3080 Aorus Master besteld bij Informatique. Vandaag bericht gekregen dat de kaart verstuurd is, morgen zou ie hier moeten zijn... Wel met DHL...dat is wat minder ;). Awesome! 4 dagen gewacht dus... Nog sneller dan dat de medewerker mij verteld heeft. Voor de mensen die al maanden in wachtrijen staan, heel veel sterkte/succes met wachten!!!
Geen COD er gratis bij of wel?

• iLLuSi0n2003
el_Peanut schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:23:
[...]

Ja bij mij same. Sta ook op plek 8 bij Alternate!
Je hebt tenminste een betere prijs gekregen bij een alternatieve ... Ik had een bestelling bij hen op de dag dat SUPRIM X op hun website stond, maar ze hebben mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet in België zullen leveren :'(

• Neo105
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-03 11:39
Neo105 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:38:
Ik heb mijn MSI 3080 Gaming X Trio eindelijk binnen gekregen deze week van Alternate. Wil iemand zijn Black Ops code met mijn Watchdogs code wisselen? Stuur een DM! :P
Helaas had een ander forumlid zijn bestelling geannuleerd waardoor de ruil niet is doorgegaan. Het aanbod staat dus nog steeds! Stuur een DM bij interesse! :>

He who sacrifices freedom for security deserves neither.

• ZelianGuy
Neo105 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:29:
[...]

Helaas had een ander forumlid zijn bestelling geannuleerd waardoor de ruil niet is doorgegaan. Het aanbod staat dus nog steeds! Stuur een DM bij interesse! :>
Is die nog inwisselbaar dan? Wel ff handig om op te letten. Volgens mij was vandaag de laatste dag.

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
Neo105 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:29:
[...]

watch dogs code is geldig tot 30 november (vandaag!), vergeet dat niet :p

• Auwdioslave
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-04 18:59
InfernokingS schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:34:
[...]

Ah ok, bedankt voor het melden Lieten ze mogelijk nog weten of ze deze week nog wat verwachten?
Nee, jammer genoeg niet. Toen ik vorige week belde net na het zetten van mijn bestelling werdt er wel verteld dat er wekelijks kaarten van dit type binnen kwamen, maar dat is natuurlijk geen garantie.

• Shredy777
  • Laatst online: 05-04 12:55
StefanKelevra schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:25:
[...]

Geen COD er gratis bij of wel?
Ik heb er nog niks van vernomen. Ik ga uit van niet, maar als ie er toch bij zit zal ik hier een update posten.

• jody2k
  • Laatst online: 20-09-2025
Die free games hangt dit af van welke shop je dit koopt of zit dit bij elke nvidia 3080 RTX kaart die je koopt?

• ZelianGuy
jody2k schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:49:
Die free games hangt dit af van welke shop je dit koopt of zit dit bij elke nvidia 3080 RTX kaart die je koopt?
Is alleen bij Nvidia partners. Niet elke shop is dat dus dan krijg je geen game key.

• KeomaVE
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-07-2024
iLLuSi0n2003 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:26:
[...]

Je hebt tenminste een betere prijs gekregen bij een alternatieve ... Ik had een bestelling bij hen op de dag dat SUPRIM X op hun website stond, maar ze hebben mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet in België zullen leveren :'(
Sinds vorige week (27 nov) stond de Suprim X ook op Alternate.be
Direct besteld en sta op plaats 5

• iLLuSi0n2003
KeomaVE schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:09:
[...]

Sinds vorige week (27 nov) stond de Suprim X ook op Alternate.be
Direct besteld en sta op plaats 5
Bedankt, ik heb vandaag net besteld bij Megekko 8)

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
Nu eentje gezakt (van 37 naar 36) voor SUPRIM X bij alternate. Dus of een annulering of de shipment die ze verwachtten wordt nu verwerkt.

• ZelianGuy
danielboyz schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:17:
Nu eentje gezakt (van 37 naar 36) voor SUPRIM X bij alternate. Dus of een annulering of de shipment die ze verwachtten wordt nu verwerkt.
Annulering, want ik heb geen verzendbevestiging binnen.

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30
iLLuSi0n2003 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:14:
[...]

Bedankt, ik heb vandaag net besteld bij Megekko 8)
Voor €1030? 8)7 Denk ook beetje aan het gemeengoed he, als iedereen straks 1000 betaalt voor een niet top of the line kaart (want laten we eerlijk zijn, de 3080 is een 80% geactiveerde chip oid) dan zijn over 2 kaarten de kaarten €1400 en over 4 jaa €1800... etc

Verwijderd

danielboyz schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:17:
ik sta nog steeds 12e dus is een annulering geweest.
kom op alternate lever de kaarten, waar zijn ze !

• KeomaVE
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-07-2024
Santee schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:19:
[...]

Voor €1030? 8)7 Denk ook beetje aan het gemeengoed he, als iedereen straks 1000 betaalt voor een niet top of the line kaart (want laten we eerlijk zijn, de 3080 is een 80% geactiveerde chip oid) dan zijn over 2 kaarten de kaarten €1400 en over 4 jaa €1800... etc
Op Alternate.be staan ze zelfs aan € 999 ipv € 899 op Alternate.nl

• Santee
KeomaVE schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:22:
[...]

Op Alternate.be staan ze zelfs aan € 999 ipv € 899 op Alternate.nl
€899 vind ik niet zozeer een slechte prijs, MSRP zou wellicht rond de €800-820 horen te liggen, ging om Megekko waar ze €1030 vragen.

• ZelianGuy
Santee schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:24:
[...]

€899 vind ik niet zozeer een slechte prijs, MSRP zou wellicht rond de €800-820 horen te liggen, ging om Megekko waar ze €1030 vragen.
De MSRP van deze kaart is €900.

Verwijderd

offtopic

[ Voor 133% gewijzigd door Blaat op 30-11-2020 23:00 ]

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:29
Alergy8196 schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:19:
Heeft er iemand nog iets van Alternate.nl vernomen mbt de EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming?
Jazeker! Had vanochtend gemaild en kreeg net een mailtje terug.

Ze krijgen bijna wekelijks zendingen binnen van dit type, de wachtrij is gemiddeld 2 weken.
EVGA kiest ervoor om het duurste model het meeste te leveren.

"Deze week worden er 8 geleverd".

Balen voor mij want sta op plek 10.

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-01 14:50
Yufong schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:10:
[...]

Update:
Vanochtend verstuurt door postNL met voor nu nog aankomst op vrijdag :)
Vond dit al raar idd, ik heb hem op 20 november besteld, nog niet verzonden echter wel bericht dat hij 3-4 december bezorgd gaat worden O-)

• Alergy8196
Rickrebr schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:31:
[...]

Jazeker! Had vanochtend gemaild en kreeg net een mailtje terug.

Ze krijgen bijna wekelijks zendingen binnen van dit type, de wachtrij is gemiddeld 2 weken.
EVGA kiest ervoor om het duurste model het meeste te leveren.

"Deze week worden er 8 geleverd".

Balen voor mij want sta op plek 10.
Dit klinkt goed, ze hadden ietsje duidelijker mogen zijn dan "deze week" maargoed.
Ik sta namelijk op plek 3 voor dezeflde kaart _/-\o_

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-01 14:50
jody2k schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:49:
Is amazon toevallig partner van nvidia?

• Rickrebr
Alergy8196 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:34:
[...]

Dit klinkt goed, ze hadden ietsje duidelijker mogen zijn dan "deze week" maargoed.
Ik sta namelijk op plek 3 voor dezeflde kaart _/-\o_
Ja inderdaad vind ik ook maar toch een goed antwoord van hun aangezien ze nooit weten welke en wat ze binnen krijgen van wat ik hier telkens lees haha.

• Coene7
  • Laatst online: 31-12-2023
Net nog eens gechecked en nog steeds plaats 1 voor de msi suprim x 3080 bij alternate belgie.
Doe veut ! :P

• Santee
ZelianGuy schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:25:
[...]

De MSRP van deze kaart is €900.
Nou ja, ik heb het gevoel dat dat wel opgehoogd is. De MSRP van de founders is €719, een goedkope reference hoort daar gewoon onder te zitten. Luxe kaarten horen rond de €800 te zitten. Echter vraagt Nvidia gewoon teveel geld voor haar chips waardoor de AIBs MSRP moeten verhogen naar onzinnige hoogtes. Je betaalt €180 bovenop de FE, welke al een erg goede koeler is met custom PCB die zeker niet simpel te maken valt.. Of de AIB er iets aan kan doen, ik denk het niet, dit is gewoon Nvidia die een vies spelletje speelt. $699 MSRP klinkt weinig, maar in de praktijk is het dus €899 blijkbaar voor een high end model.

• ZelianGuy
ganicus schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]

Is amazon toevallig partner van nvidia?
Nee

Verwijderd

Update:

Gigabyte:
Vandaag, op 30-11-2020 zijn de volgende kaarten in significante aantallen geleverd:

• Alergy8196
Rickrebr schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]

Ja inderdaad vind ik ook maar toch een goed antwoord van hun aangezien ze nooit weten welke en wat ze binnen krijgen van wat ik hier telkens lees haha.
Nou ja en daar hebben ze op zich wel gelijk in.
Deze mail kreeg ik vorige week:
Beste Roel,

Vriendelijk bedankt voor je vraag!
EVGA stuurt helaas géén indicatie wanneer deze kaarten verstuurd worden, we krijgen enkel bericht wanneer ze er daadwerkelijk aankomen. Hierdoor kunnen we dus eigenlijk helemaal niet zeggen wanneer er een volgende levering aankomt, we weten het tot het laatste moment niet.
Aangezien jij nu weet dat er deze week kaarten kom trek ik daar wel de volgende conclusie uit:
Ze zijn al onderweg naar Alternate. Aangezien EVGA volgens hun pas een bericht stuurt zodra er daadwerkelijk iets aan komt..

Edit: Dan neem ik dus aan dat dat "laatste moment" nu is :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Alergy8196 op 30-11-2020 13:42 ]

• Mday
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
Update:

Gigabyte:
Vandaag, op 30-11-2020 zijn de volgende kaarten in significante aantallen geleverd:
Spannuuund

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:54
GByte 3070's bij megekko en cdromland

• maikie61
  • Laatst online: 18-03 09:55
Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...ORUS-MASTER-8G-Videokaart

Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...0-GAMING-OC-8G-Videokaart

Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS MASTER 8G Videokaart
https://www.megekko.nl/pr...90-AORUS-M-24G-Videokaart

Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G Videokaart

https://www.megekko.nl/pr...-GAMING-OC-24G-Videokaart

[ Voor 51% gewijzigd door maikie61 op 30-11-2020 13:46 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:09
Megekko:

Gigabyte:
3070:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
3080:
• Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS X 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE WB 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE 10G
3090:
• Gigabyte GeForce RTX 3090 EAGLE OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G

Sta op plekje 24 voor de Gaming OC 3080. Duimennn

[ Voor 12% gewijzigd door Leviathius op 30-11-2020 13:45 ]

YouTube: MotorcycleGeek

• Kwiepz
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
Update:

Gigabyte:
PRAAAYYY TO GOD !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
Jouw positie: 7 van de 43

[ Voor 12% gewijzigd door Kwiepz op 30-11-2020 13:44 ]

• Rgamer145
  • Laatst online: 09-05 10:56
Hopen dat er er veel hebben binnen gekregen. Dan zou het wachten eindelijk over zijn

• zikje
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Overzicht van duitse winkel van wat er besteld is, en ooit geleverd. Behoorlijk triest.

Nvidia
https://www.proshop.de/RTX-30series-overview

AMD
https://www.proshop.de/AMD-Radeon-RX-6000-Series-overview

• Gerton
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10-2025
Yess Sta 43e voor de 3080 Gaming OC, nu hopen dat ie bij de significante lading behoort _/-\o_

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 20:57

• Mday
Gerton schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:44:
[...]

Yess Sta 43e voor de 3080 Gaming OC, nu hopen dat ie bij de significante lading behoort _/-\o_
Ja ik sta 54e, de definitie van significant wordt nu heeeul spannend

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 08:04
Gigabyte 3070 is nu op voorraad bij megekko.

• N00kes
  • Laatst online: 19-01-2025
Toch maar een rtx 3070 aurorus bij megekko gehaald. Hopen dat ie morgen komt!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:31
Leviathius schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:43:
Megekko:

Gigabyte:
...
3080:
...
Hopelijk lopen de leveringen bij andere shops gelijkaardig.
Bij Informatique sta ik op 9 voor deze kaart.
Bij megekko op 106, maar zo significant zal die levering ook weer niet zijn ;)

• lieselottegemke
  • Laatst online: 10-05 19:14
Net deze gekregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z557lpuufTIyyKkq9cNrbuYNwr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qfXpmimLxRHDkuWeuM5tZR8L.jpg?f=fotoalbum_large

• Joris367
  • Laatst online: 23-06-2025
Mday schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:45:
[...]

Ik sta op 91, ben benieuwd.. Het zal waarschijnlijk niet zoveel zijn dat ik hem ook meteen krijg, maar ik hoop een stuk te dalen!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 22:02
Sta op plek 1 met de Gigabyte 3080 VISION bij Megekko en ze hebben net een levering gehad. Eindelijk is het zover. Twee maanden en vier verschillende bestellingen verder _/-\o_ _/-\o_

• Rickrebr
Alergy8196 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
[...]

Nou ja en daar hebben ze op zich wel gelijk in.
Deze mail kreeg ik vorige week:

[...]

Aangezien jij nu weet dat er deze week kaarten kom trek ik daar wel de volgende conclusie uit:
Ze zijn al onderweg naar Alternate. Aangezien EVGA volgens hun pas een bericht stuurt zodra er daadwerkelijk iets aan komt..

Edit: Dan neem ik dus aan dat dat "laatste moment" nu is :*)
Haha ja inderdaad, alleen jammer dat ze er dan maar 8 leveren :'(

Ben wel blij voor jou haha.

• AnthonyP
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Santee schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:40:
[...]

Nou ja, ik heb het gevoel dat dat wel opgehoogd is. De MSRP van de founders is €719, een goedkope reference hoort daar gewoon onder te zitten. Luxe kaarten horen rond de €800 te zitten. Echter vraagt Nvidia gewoon teveel geld voor haar chips waardoor de AIBs MSRP moeten verhogen naar onzinnige hoogtes. Je betaalt €180 bovenop de FE, welke al een erg goede koeler is met custom PCB die zeker niet simpel te maken valt.. Of de AIB er iets aan kan doen, ik denk het niet, dit is gewoon Nvidia die een vies spelletje speelt. $699 MSRP klinkt weinig, maar in de praktijk is het dus €899 blijkbaar voor een high end model.
Ligt het nou aan mij of vergeet de helft dat de MSRP die fabrikanten in dollar doorgeven EXCLUSIEF BTW zijn?

Be your mythical best

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 12:21

Byron010

Black Mirror Society.

Mday schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:45:
[...]

Ik op 45 :P omgekeerde maar net zo spannend haha

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 11:07

n2theb

Tweakers Abonnee

zikje schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:44:
Overzicht van duitse winkel van wat er besteld is, en ooit geleverd. Behoorlijk triest.

Nvidia

AMD
Dit geeft wel mooi inzichtelijk wat de statussen zijn van verschillende kaarten en hoeveel proshop ook binnenkrijgt. Ik zie dat er echt wel veel merken niet goed leveren.

Had stiekem wel gehoopt dat MSI nu al beter leverbaar was (3080). Geduld is een schone zaak.

Verwijderd

zikje schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:44:

Nvidia

AMD
die shop krijg ook 30 suprim x kaarten, dus ik hoop dat alternate er ook 30 gaat krijgen.
ergens anders las ik ook dat een shop er 30 verwachte.
maar waar blijft die vracht zeg, die was toch al sins een week onderweg.

soms is het echt goed om niks of weining te weten maar omdat we nu weten over die recall weten wij dat het niet lang meer moet duren.
als het nog een week of langer duurt zakt me moed toch wel in me schoenen moet ik zeggen.

https://gfycat.com/competentsatisfiedicefish

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2020 13:58 ]

• Alergy8196
Rickrebr schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:48:
[...]

Haha ja inderdaad, alleen jammer dat ze er dan maar 8 leveren :'(

Ben wel blij voor jou haha.
Jammer :'(
Vooral Amazon in de gaten houden!
Oke, geen CoD of Geforce now maar wel een lagere prijs en kans op eerdere levering ( tenminste, van wat ik gelezen heb dan he )

• megabeat
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Ik had het al eerder gemeld, maar omdat het nu weer relevant is, er zijn ongeveer een maand geleden 96 eagle oc kaarten binnen gekomen bij een significante levering.

• Mday
megabeat schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:57:
Ik had het al eerder gemeld, maar omdat het nu weer relevant is, er zijn ongeveer een maand geleden 96 eagle oc kaarten binnen gekomen bij een significante levering.
Serieus? heftig!

oke dit is vreemd, ik krijg nu van Megekko een mail 'Bestelling succesvol ontvangen'.

WAT HEB JE ONTVANGEN MEGEKKO!? Ik heb de bestelling vorige week geplaatst... kalm aan mdaytje, er staat 1-12-2020 nu! Komt ie dan toch?!

[ Voor 28% gewijzigd door Mday op 30-11-2020 14:00 ]

Verwijderd

Leviathius schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:43:
Megekko:

Gigabyte:
3070:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
3080:
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS X 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE WB 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE 10G
3090:
• Gigabyte GeForce RTX 3090 EAGLE OC 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G

Sta op plekje 24 voor de Gaming OC 3080. Duimennn
Ik hoop dat significant 35 of meer is :D
Iemand al een verzend bevestiging?

• extrizyo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-04-2025
Net mail gehad van megekko dat mijn order verwerkt wordt. Morgen staat de levering gepland ! Hellyeah. Finally. Gigabyte gaming oc 3080 ( stond op plek 40 )

• Kwiepz
extrizyo schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:58:
Net mail gehad van megekko dat mijn order verwerkt wordt. Morgen staat de levering gepland ! Hellyeah. Finally. Gigabyte gaming oc 3080 ( stond op plek 40 )
Hedde gij godnondedju geluk ofnie dan matje :D _/-\o_

• Hydraathond
  • Laatst online: 20-02-2022
extrizyo schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:58:
Omg :o ik stond op 18 maar nog niks gehoord
Pagina: 1 ... 321 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord