Niet echt. Zelfs als je voor de founders edition zou gaan, die trouwens niet in europa leverbaar is als ik het goed heb, doe je het nog aardig goed. Maar zoals een andere tweaker hiervoor al zegt: reviews. Ik ga over het algemeen op reviews af van LTT, GamersNexus, Hardware Unboxed, Bitwit en JayZTwoCentsToaru schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:22: Maar bestaat er überhaupt een goede/slechte keuze hierin?
Ja ja, ik heb alle voor en tegenargumenten voor de verschillende youtubers gehoord, maar elk haalt andere argumenten aan en de verzameling van "average FPS" enzo geeft mij een goed beeld wat ik van een kaart kan verwachten.
Zelf ben ik voor de ASUS 3080 TUF OC gegaan. Zeer goede koeling, De op 1 na snelste kaart van alle. Alleen de FTW3 van EVGA haalt nog iets hogere snelheden (echt maar 1-2fps consistent)
en daar was ik voor gegaan... Was het niet het feit dat ie niet meer in mijn Kast past haha. Ik heb echt letterlijk 30x mm in mn kast en die kaart is neeeeet te groot. En daar ik zeer goede ervaringen heb met ASUS, vind ik dat niet erg. De prijs is ook "redelijk" 799 bij alternate toen ik de rekening betaalde.
Nu alleen nog wachten
#2..
COME ON ALTERNATE.
/f/image/GileOpNb5HrlEQV3stBPaAXr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GhKexHKbAcjlyKQVY6RGO7uj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fIOe6o8SZhWtl7gOWOpM0Vok.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YOfGkH77941MyNQoRebsAK5G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9DizA4FqDO9vK0ko2ckPWGh0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xTjknd2Y8x7PJPWfBmQ1iRFB.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E5shpOsKLOQ8C3w56NTTUz2B.jpg?f=user_large)