Dat zou uitstekend nieuws zijn, maar 110 lijkt me wel heel veel.epstra schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:00:
[...]
Ik kreeg vanochtend bericht dat ze +/- 110 EVGA kaarten binnen krijgen (maar er wordt niet expliciet genoemd wanneer). Daarnaast vijf kaarten van 3080 Gigabyte Vision OC vandaag waarschijnlijk. Voor meer merken had ik nie tgevraagd omdat ik in de rij sta voor een 3080 EVGA en een 3080 Gigabyte Vision OC kaart.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:19:
[Afbeelding]
Net contact gehad met alternate ze verwachten eigenlijk vandaag geen kaarten binnen te krijgen😪
Ah ik had de tekst 'op dit moment' uit hun mail dan waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd.. had verwacht dat ze daarmee vandaag bedoelde en dat de levering elk moment kan binnen komen..epstra schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:00:
[...]
Ik kreeg vanochtend bericht dat ze +/- 110 EVGA kaarten binnen krijgen (maar er wordt niet expliciet genoemd wanneer). Daarnaast vijf kaarten van 3080 Gigabyte Vision OC vandaag waarschijnlijk. Voor meer merken had ik nie tgevraagd omdat ik in de rij sta voor een 3080 EVGA en een 3080 Gigabyte Vision OC kaart.
meh
[ Voor 97% gewijzigd door Kwiepz op 27-11-2020 11:30 ]
Allinonesystems heeft nu 20xx serie omruilen voor 3080 serie (aftermarket , msi , gigabyte).
Hele vage actie... iemand bekend hiermee?
Is volgensmij legit, maar alleen voor kaarten die bij hun gekocht zijn.Ferio schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:29:
Allinonesystems heeft nu 20xx serie omruilen voor 3080 serie (aftermarket , msi , gigabyte).
Yes, even terug lezenFerio schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:29:
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Voor nu wel inderdaad, daarna gaan ze open voor de rest.danielboyz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:30:
[...]
Is volgensmij legit, maar alleen voor kaarten die bij hun gekocht zijn.
Ik zie je al elke dag posten met je vingers gekruist. Ik had er deze week ook echt op gehoopt, zeker omdat als er vandaag niks binnenkomt we ook naar onze Watchdogs code kunnen fluiten. benieuwd hoe ze daar mee omgaan.svdham schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:25:
[...]
Als er vandaag geen STRIX 3080 OC kaarten binnen komen bij die toko word ik me toch een partij naar hé.
Waar zijn die gasten mee bezig man...
Ik hoop echt dat dit niet waar is, maar geloof het direct
Ik heb er echter wel goede hoop op dat ik een Strix ga hebben voordat Cyberpunk uitkomt, maar het blijft toch vervelend.
Je hebt er vast een doopschaal bij besteld?Koelkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:14:
[...]
Volgens mij hebben wij rond dezelfde tijd besteld en ik zit in precies hetzelfde schuitje.
[Afbeelding]
Heb zo'n flauw vermoeden dat wij straks een update krijgen
En ik heb na een avondje/ochtendje research toch voor deze ftw3 ipv aorus master gekozen. Heb de bestelling nog wel staan maar gaat dus geannuleerd worden. Als iemand deze wil proberen te snipen op amazon, stuur mij even een dm met een tijdstip waarop je tijd hebt om te f5-en ALS die ene geannuleerde kaart weer op amazon komt
Even offtopic toevoeging.....ik ben in mn nieuwe huis m'n kantoor/game-room aan het inrichten....mochten er mensen casebadges of andere goodies van de nieuwe (of oude) gpu's/cpu's over hebben...ik ben van plan de voorkant van een laaaange zwevende ikea plank vol te plakken met die dingen. Bovenop komen andere goodies, collectors editions etc. Heb al mijn eigen badges vanaf 1995 oid gespaard. Tijd om er eindelijk wat leuks mee te doen! Aangezien ik dit topic niet verder zal spammen mbt deze dingen, stuur voor dit dus ook een dm
Moetjos krasias
Ik kreeg een heel ander antwoord aan de telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:19:
[Afbeelding]
Net contact gehad met alternate ze verwachten eigenlijk vandaag geen kaarten binnen te krijgen😪
Elke dag zijn er leveringen er kunnen videokaarten tussen zitten.
het hoeft niet.
Voor vandaag weten ze niet zeker.
Precies dit!Bartkramer0103 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:28:
[...]
Hoop het wel, zit nu alvast te F5'en.
Kan ook gewoon zijn dat onze kaarten dichterbij liggen, dus veel later verzonden gaan worden om de maandag te halen.
Zeker na mijn ervaring van gisteren op amazon.
Bestelde in de ochtend de razer basilisk ultimate black friday deal en kreeg leverdatum van maandag.....keek later in de middag nog een keer op dezelfde productpage en zag dat ze volgende dag konden leveren. Dus nieuwe order geplaatst en ja hoor....de nieuwste order had een eerdere leverdatum. Die komt dus vanmiddag al binnen
Dus mbt lever- en verzenddatum van mede de gpu's op amazon, is er voor de consument geen touw aan vast te knopen
Iemand een MSI Ventus 2X Ventus OC Ontvangen vanuit Azerty? Zo ja, mag ik dan vragen hoe laat je bestelbevestiging was, en op welke datum je besteld hebt?
Is mijn ervaring ook met Prime op Amazon DE. Leverdatum van veel verschillende producten staan vaak in het begin op een aantal dagen weg, en dan trekt het ineens bij naar volgende dag of over 2 dagen. Heb er ook vertrouwen in dat ie maandag komt, maar eerder is natuurlijk beterKoelkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:34:
[...]
Precies dit!
Zeker na mijn ervaring van gisteren op amazon.
Bestelde in de ochtend de razer basilisk ultimate black friday deal en kreeg leverdatum van maandag.....keek later in de middag nog een keer op dezelfde productpage en zag dat ze volgende dag konden leveren. Dus nieuwe order geplaatst en ja hoor....de nieuwste order had een eerdere leverdatum. Die komt dus vanmiddag al binnen![]()
Dus mbt lever- en verzenddatum van mede de gpu's op amazon, is er voor de consument geen touw aan vast te knopen
Hoe staat het met de EVGA wachtrij bij megekko dan? Die zie ik niet in online excel lijst staan? (in ieder geval weinig) Klopt dit?
Artikelnr: 1118260mfneed schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:47:
Hoe staat het met de EVGA wachtrij bij megekko dan? Die zie ik niet in online excel lijst staan? (in ieder geval weinig) Klopt dit?
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 2 van de 10
Allen daarheen!
In de excel staat er niet voorniets de laatste datum van wijziging erbij. Dus ja het kloptmfneed schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:47:
Ik wacht hier nog met een bestelbevestiging van 14:11 op launch day. Ik meen dat eerder 14:09 uitgeleverd werd bij iemand hier, maar is alweer weken terug. Wordt tijd dat Azerty weer wat levert nu ze bij verschillende shops opduiken.JaapN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:38:
Iemand een MSI Ventus 2X Ventus OC Ontvangen vanuit Azerty? Zo ja, mag ik dan vragen hoe laat je bestelbevestiging was, en op welke datum je besteld hebt?
Houd me op de hoogte als ze nog iets terug sturen op je laatste vraag.Alergy8196 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:58:
[...]
Klopt, de 23e volgens mij. Want ik heb de 22e besteld en 's avonds op de 23e ging ik ineens van plek 12 ( of 15 ) naar plek 3. Ik heb nagevraagd of ze wel iets van een geschiedenis weten qua frequenties van leveren, dat maakt dan ook al iets duidelijk.
Voor de rest maar hopen dat er binnenkort weer een levering komt..
14:09 uitgeleverd is wel mooi, ik had op launchday ook een bevestiging om 14:09, maar tot op heden nog niks gehoord. Ben benieuwdtummeke393 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:53:
[...]
Ik wacht hier nog met een bestelbevestiging van 14:11 op launch day. Ik meen dat eerder 14:09 uitgeleverd werd bij iemand hier, maar is alweer weken terug. Wordt tijd dat Azerty weer wat levert nu ze bij verschillende shops opduiken.
Weet iemand hoe lang de Asus Strix wachtrij is op Megekko? Ik had eerder een preorder op Alternate voor de non OC, maar dat zat echt geen beweging in. De Strix OC is €899 en dat is op het randje, ben bang dat er 300 preorders staan alleen..
ZieSantee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:03:
Weet iemand hoe lang de Asus Strix wachtrij is op Megekko? Ik had eerder een preorder op Alternate voor de non OC, maar dat zat echt geen beweging in. De Strix OC is €899 en dat is op het randje, ben bang dat er 300 preorders staan alleen..
non-OC: 82 (zal alleen ook niet echt hard gaan)Santee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:03:
OC: 285
ook zelf te zien in de al veel gedeelde spreadsheet:
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851
Kan dit niet ergens vastgezet worden (buiten in de beginpost) zodat dit niet om de twee pagina's gevraagd wordt?DennisDeMennis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:06:
[...]
non-OC: 82 (zal alleen ook niet echt hard gaan)
OC: 285
ook zelf te zien in de al veel gedeelde spreadsheet:
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Ja sorry, ik wist dat dat bestand bestond, maar met de snelheid van dit topic is terugzoeken wat lastiger. Misschien had ik gewoon even moeten zoeken op docs.googleTricolores schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:
[...]
Kan dit niet ergens vastgezet worden (buiten in de beginpost) zodat dit niet om de twee pagina's gevraagd wordt?
waar lees je dat het alleen over kaarten gaat die bij hen gekocht zijn?danielboyz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:30:
[...]
Is volgensmij legit, maar alleen voor kaarten die bij hun gekocht zijn.
Sticky gemaakt weer maar daar kijkt ook niemand...Tricolores schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:
[...]
Kan dit niet ergens vastgezet worden (buiten in de beginpost) zodat dit niet om de twee pagina's gevraagd wordt?
Kan dat niet als vast bericht bovenaan elke pagina gezet worden? Misschien ideetje.Paprika schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
[...]
Sticky gemaakt weer maar daar kijkt ook niemand...
Ik verwijt je ook niks, er is hier veel informatie om te doorspitten die snel weer verloren gaat.Santee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
[...]
Ja sorry, ik wist dat dat bestand bestond, maar met de snelheid van dit topic is terugzoeken wat lastiger. Misschien had ik gewoon even moeten zoeken op docs.google
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
We kunenn het allemaal in onze signature zetten. Dan staat het in elke post.
Ik zou hem graag over willen snipen van je via amazon!Koelkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:14:
[...]
Volgens mij hebben wij rond dezelfde tijd besteld en ik zit in precies hetzelfde schuitje.
[Afbeelding]
Heb zo'n flauw vermoeden dat wij straks een update krijgen
En ik heb na een avondje/ochtendje research toch voor deze ftw3 ipv aorus master gekozen. Heb de bestelling nog wel staan maar gaat dus geannuleerd worden. Als iemand deze wil proberen te snipen op amazon, stuur mij even een dm met een tijdstip waarop je tijd hebt om te f5-en ALS die ene geannuleerde kaart weer op amazon komt
Even offtopic toevoeging.....ik ben in mn nieuwe huis m'n kantoor/game-room aan het inrichten....mochten er mensen casebadges of andere goodies van de nieuwe (of oude) gpu's/cpu's over hebben...ik ben van plan de voorkant van een laaaange zwevende ikea plank vol te plakken met die dingen. Bovenop komen andere goodies, collectors editions etc. Heb al mijn eigen badges vanaf 1995 oid gespaard. Tijd om er eindelijk wat leuks mee te doen! Aangezien ik dit topic niet verder zal spammen mbt deze dingen, stuur voor dit dus ook een dm
Moetjos krasias
Net te laat of precies op tijd. Heb via pm's aan geïnteresseerden laten weten dat ik hem om 12:15 zou annuleren. Dus misschien maak je nog kans als je NU direct gaat snipenganicus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:17:
[...]
Ik zou hem graag over willen snipen van je via amazon!
Voor de mensen die 25-11 een rtx 3070 TUF op Megekko hebben besteld en het idee hadden dat deze vandaag geleverd zou worden, verwacht maar niet dat ze nog geleverd gaan worden. Heb net een reactie van Megekko op mijn mail ontvangen waarin ze beweren dat de site overbelast was waardoor het leek alsof de kaart nog op voorraad was, terwijl dit niet zo was. Nog steeds raar want in ieder geval een uur na mijn bestelling stond er dat de kaart nog op voorraad was maar oh well...
Zie hem niet staan, of wellicht al verkocht. Heb je toevallig de link van amazon?Koelkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:23:
[...]
Net te laat of precies op tijd. Heb via pm's aan geïnteresseerden laten weten dat ik hem om 12:15 zou annuleren. Dus misschien maak je nog kans als je NU direct gaat snipen
Update Megekko
Op 27-11-2020 zijn een klein aantal van deze kaarten geleverd:
• EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
• EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Asus tuf 3080 wachtrij bij alternate is in de 600+
Asus tuf 3080 oc wachtrij bij alternate is tussen de 150-200 voor de mensen die het willen weten
Asus tuf 3080 oc wachtrij bij alternate is tussen de 150-200 voor de mensen die het willen weten
Zou idd al verkocht kunnen zijn. Hier iig de linkganicus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:25:
[...]
Zie hem niet staan, of wellicht al verkocht. Heb je toevallig de link van amazon?
https://www.amazon.nl/gp/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Fantastisch! Dan verwacht ik vandaag een verzendbevestigingKwiepz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:26:
Update Megekko
raar dat alternate dan zegt dat ze niet weten wanneer ze weer binnen krijgen aangezien zij ook op 23-11 wat hebben gekregen.Kwiepz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:26:
Update Megekko
had ik gisteren al gepost; site heeft in NL wat mindere recensies, maar in Duitsland alles gute. Hij wordt wel 749 met NL BTW.LordRAN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:31:
Ken deze site verder niet, maar beschikbaar:
https://www.computerunive...textlink&utm_content=text
| Losing my religion |
Mooi. Begon mij al zorgen te maken.Sagittary schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 03:12:
[...]
Zal aan de prijs liggen, je krijgt er niet veel voor terug in performance vergeleken met andere goedkopere modellen. Hij is ook pas later in de verkoop gegaan dan alle andere kaarten.
Ik weet niet wie hier allemaal iets aan hebben maar ik laat het hier maar effe achter.
https://nl.hardware.info/...en-voor-rtx-3080-modellen
Daar:Houbie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
[...]
waar lees je dat het alleen over kaarten gaat die bij hen gekocht zijn?
In een eerste fase is deze actie enkel beschikbaar voor RTX 2080 / super / ti kaarten die bij ons aangekocht zijn (afhankelijk van het succes, of een gebrek daar aan, kan dit in een latere fase opengesteld worden voor het brede publiek).
Megekko in tegendeel wel, alternate weet heus wel wat ze krijgen maar ze zijn gierig naar ons...Rickrebr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:31:
[...]
raar dat alternate dan zegt dat ze niet weten wanneer ze weer binnen krijgen aangezien zij ook op 23-11 wat hebben gekregen.
ja inderdaad, kunnen alleen maar afwachten.JF050 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:46:
[...]
Megekko in tegendeel wel, alternate weet heus wel wat ze krijgen maar ze zijn gierig naar ons...
Dat is alweer de 3e levering 3080 zonder 3090!!!!!Kwiepz schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:26:
Update Megekko
De voorwaarden onderaan de paginaHoubie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
[...]
waar lees je dat het alleen over kaarten gaat die bij hen gekocht zijn?
Alternate geeft nu een standaard bericht voor de Suprim X
Vriendelijk bedankt voor je bericht.
Deze kaarten zijn recent door MSI opgehaald bij ons en verwachten wij zeer spoedig weer terug. We raden je aan de site in de gaten te houden!
Vriendelijk bedankt voor je bericht.
Deze kaarten zijn recent door MSI opgehaald bij ons en verwachten wij zeer spoedig weer terug. We raden je aan de site in de gaten te houden!
Was eigenlijk meer omdat Megekko wat duidelijker was over nieuwe levering.AstaVista schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:13:
[...]
Waarom bestel je deze niet bij Informatique? Wachtrij is daar veel korter.
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Reageer er maar gewoon niet op, ik denk dat ie op dit soort reacties uit is.ZelianGuy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:03:
[...]
Gefeliciteerd met het naaien van je medetweakers die netjes in de rij staan en potentiele andere mensen omdat jij graag een winst maakt over de rug van een ander![]()
Vandaag account gecreeerd om dit te melden. Laten we met zn allen vooral niet reageren.ZelianGuy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:03:
[...]
Gefeliciteerd met het naaien van je medetweakers die netjes in de rij staan en potentiele andere mensen omdat jij graag een winst maakt over de rug van een ander![]()
Signature
hopelijk kan ik iemand met deze info helpen: ik heb gisteren de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING bij Alternate bestelt en ben 10e in de wachtrij.
[ Voor 17% gewijzigd door ferragosto op 27-11-2020 13:11 ]
Het viel mij een uur geleden ook al op dat alle RTX 20* kaarten vanaf de 2070 gewoon nergens meer te krijgen zijn.Max_van_Duin schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:35:
Ik weet niet wie hier allemaal iets aan hebben maar ik laat het hier maar effe achter.
Dat in combinatie met de slechte verkrijgbaarheid van de 30 serie doet mij toch wel enigzins de wenkbrauwen fronsen.
Enfin ontopic maar weer...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JeyQugvBUXGddXOqrHzmizcs.png?f=user_large)
Thank god Megekko! Finally
Nu hopen voor Maandag binnen.
Distill.ioakaash00 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:14:
[Afbeelding]
Thank god Megekko! Finally![]()
Nu hopen voor Maandag binnen.
Heb ergens een andere SSD op de kop getikt, wilde nu degene die ik samen met mijn 3080 heb besteld annuleren, alleen krijg je pas je geld terug van het andere artikel als de volledige bestelling verzonden is. Dus ik doe even alsof mijn neus bloedt:
Hoeveel Gigabyte 3080 Gaming OC's komen er binnen volgende week? Dan kan ik inschatten hoe lang het duurt voordat de creditatie voor de SSD in gang wordt gezet.
worth a shot(...) De overige artikelen uit je bestelling worden zo spoedig mogelijk gereed gemaakt om te verzenden.
Verwijderd
Met een beetje geluk krijgt Alternate er volgende week 50 binnen. Ikzelf sta op plek 40.0romis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:17:
Net de MSI rtx 3080 suprime gepreorderd bij alternate ik sta op plaats 47
Iemand enig idee of Alternate binnenkort de EVGA 3080 XC Black binnenkrijgt? Ik sta op plek 8 bij Alternate
Sta bij Alternate op plek 9 voor de EVGA 3080 XC3 Black dus ook ik ben benieuwd.
Maar denk dat er weinig over te zeggen valt.
:strip_exif()/f/image/TWwT2H3dluxmRAwPJD8Er21B.jpg?f=fotoalbum_large)
Dinsdag besteld bij Caseking.de. Vandaag geleverd. Geen idee of deze baksteen straks in m'n nieuwe case gaat passen. Hij zou 3mm te lang moeten zijn. We gaan het zien, voor nu past hij in elk geval wel in de oude.
Mijn horrortrip gaat verder in het Ryzen 5000-topic. Veel succes nog voor de 3080-speurders.
Iemand nog iets gehoord van informatique vandaag?
Nope, de hele week al niets. Weken hiervoor wel regelmatig.jody2k schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:23:
Ik kreeg net te horen dat ik nog steeds op plek 15 sta voor de msi gaming trio x.jody2k schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:23:
En ze niets verachten vanuit msi.
Net informatique aan de lijn (betreffende de strix oc). Vandaag hebben ze 2x 3080 strix oc ontvangen. en 1x strix 3090. Wachtrij voor 3080 oc is daar nu 20 man lang.Voor de 3090 oc 1 man.
[ Voor 16% gewijzigd door xynomis op 27-11-2020 13:28 ]
Verwijderd
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Op voorraad.
D8 laat het maar ff achter geen idee of mensen geintreseert zijn.
Op voorraad.
Hadden ze wel genoeg ruimte in het magazijn voor die levering ?xynomis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:27:
Net informatique aan de lijn (betreffende de strix oc). Vandaag hebben ze 2x 3080 strix oc ontvangen. en 1x strix 3090. Wachtrij voor 3080 oc is daar nu 20 man lang.Voor de 3090 oc 1 man.
Was net al gepostVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:29:
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Op voorraad.
Die hebben ze zeker uit de brievenbus van Alternate gejatxynomis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:27:
Duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangJefboy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:44:
[...]
Die hebben ze zeker uit de brievenbus van Alternate gejat
Tot nu toe heeft alternate ook elke keer geleverd gekregen wanneer megekko geleverd kreeg.
Qua aantallen ook elke keer 1 minder.
Je gaat ons toch niet vertellen dat ze die streak gaan verbreken vandaag D:
[ Voor 32% gewijzigd door Thewaitislong op 27-11-2020 13:49 ]
is 3070Metalbuster schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:49:
https://www.amazon.nl/ASU...080&qid=1606480993&sr=8-1
4 op voorraad. 3080, €899.
Voor de Belgische gegadigden:
Suprim X 3080 nu ook op de Belgische alternate, wel 999 euro
https://www.alternate.be/...l/product/1689863?lk=6040
Suprim X 3080 nu ook op de Belgische alternate, wel 999 euro
Thanks.Emeirk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:50:
Voor de Belgische gegadigden:
Suprim X 3080 nu ook op de Belgische alternate, wel 999 euro![]()
We zullen maar eens een gokje wagen
En nu nog 3, blijkbaar geven mensen 899 aan een RTX3070 uitMetalbuster schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:49:
https://www.amazon.nl/ASU...080&qid=1606480993&sr=8-1
4 op voorraad. 3070, €899.
€900 voor een 3070? Het wordt gekker met het uur ....
Iemand een idee hoeveel EVGA megekko vandaag gekregen heeft?
Heeft Alternate ergens een wachtlijst tool?
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595irfuel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:55:
Heeft Alternate ergens een wachtlijst tool?
Alstublieft
Ik had misschien moeten specifiëren dat het over de Belgische Alternate gaat
Hopelijk staan we nr 1 en 2 op dat lijstjeirfuel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:57:
[...]
Er zijn enkele tickets in de spaanse webshop voor RTX 3070 en 3080!
Leveringskosten is ongeveer 20€
https://www.pccomponentes...s/geforce-rtx-3080-series
Ik denk dat enkele 5 tot 9 zijn.Rickrebr schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:54:
Iemand een idee hoeveel EVGA megekko vandaag gekregen heeft?
En ikke dan 3.Emeirk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:58:
[...]
Hopelijk staan we nr 1 en 2 op dat lijstje
dat zou wel flink balen zijn voor mij als alternate ook vandaag een levering zou krijgen.
En zelfs in promoción!kazaf schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:04:
Er zijn enkele tickets in de spaanse webshop voor RTX 3070 en 3080!
Vorige keer waren dat er 3 of 4 voor mijn specifiek model.
Ja, hier: https://www.alternate.be/html/themeworld.html?docId=42658irfuel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:57:
[...]
Ben vandaag van plaats 104 naar 94 gegaan met een MSI 3080 Gaming X Trio dus wss hebben ze er 10 gekregen vandaag
De INNO3D GeForce GeForce RTX 3080 iChill X3 die ik op 4 november bij Alternate NL gekocht heb wordt vandaag verzonden. Ik was nummer 1 in de wachtrij.
Super hard bedankt. En inderdaad ik sta op plaats 3!KeomaVE schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:20:
[...]
Ja, hier: https://www.alternate.be/html/themeworld.html?docId=42658
Ben vandaag van plaats 104 naar 94 gegaan met een MSI 3080 Gaming X Trio dus wss hebben ze er 10 gekregen vandaag
En ik sta op plaats 333! Plz kill mePaterpor schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:22:
[...]
Super hard bedankt. En inderdaad ik sta op plaats 3!
Inderdaad, merci! nr 2 hierPaterpor schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:22:
[...]
3070 iChill is er nu op .nl direct leverbaar
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681756
[ Voor 6% gewijzigd door MJPost97 op 27-11-2020 14:29 ]
Let op: die heeft wel dat kleine mosfet koelertje erop. Dacht gelezen te hebben dat die:MJPost97 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:29:
3070 iChill is er nu op .nl direct leverbaar
- geen meerwaarde heeft
- veel meer lawaai maakt.
| Losing my religion |
Let op: Je hebt fout gelezen. Dat is de iChill x4. Dit is de X3.tzeunis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:30:
[...]
Let op: die heeft wel dat kleine mosfet koelertje erop. Dacht gelezen te hebben dat die:
- geen meerwaarde heeft
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Ja absoluut dit hele gebeuren is mega stresserend. Werken thuis met op tweede scherm tweakers en de shops. Ik ben er nu twee dagen mee bezig geweest en heb geluk dat in België er net iets minder fanatiek wordt gezocht. Gisteren via CoolBlue een 5600x gescoord en nu plaats 3 voor een Suprim. Nu ga ik toch een pak minder actief zoeken en tweakers dit weekend maar negeren
Dat is de x4tzeunis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:30:
[...]
Let op: die heeft wel dat kleine mosfet koelertje erop. Dacht gelezen te hebben dat die:
- geen meerwaarde heeft
Bij mij werkt dat ding gewoon niet.Paterpor schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:22:
[...]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/MkbpS3fckW9SqoeCyo2YNvc8.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RXbWGLtdE6nXlbwHmfI2ZiZj.jpg?f=fotoalbum_large)