there's no tweak without the tweaker
Idd, ik hoop gewoon dat de geruchten over die 3080ti waarheid zijnPaprika schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:01:
[...]
De 3090 is gewoon nooit heel interessant geweest. Dat er geen oneindig animo is voor 1800 euro is niet zo heel gek toch.
Hmm vreemd, ik heb 'm vanochtend rond half 9 besteld, maar nog geen datum bekend..Bartkramer0103 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:01:
[...]
Ook mijne is versprongen naar aanstaande maandag! Heel blij met hoe snel dit allemaal is gegaan
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Same here, 8:39 besteld en geen verwachte datumjorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:23:
[...]
Hmm vreemd, ik heb 'm vanochtend rond half 9 besteld, maar nog geen datum bekend..
https://azerty.nl/product...n-videokaart-24-gb-gddr6x
\Voor de volledigheid, het gaat dus om een Asus TUF OC variant, bestemd voor een Belgische klant
dikke kans dat er iemand heeft gecancelled.
Oh sorry vergeten te vermelden. Ik heb mijn bestelling afgelopen zondag geplaatst rond 1700. Vandaag om 0400 een verwachte datum van 10-12 december ontvangen, deze avond bedrag gereserveerd op de amex en een datum voor maandagjorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:23:
[...]
Hmm vreemd, ik heb 'm vanochtend rond half 9 besteld, maar nog geen datum bekend..
Heb mijn 3080 STRIX OC bij alternate gecancelled, dus iedereen die >334 was in de wachtrij, veel plezier met een plekje minder
[ Voor 13% gewijzigd door Bartkramer0103 op 25-11-2020 19:46 ]
Ik heb deze vanochtend ook even besteld uit nieuwsgierigheid mbt leverdatum. Amazon gaf direct éénzelfde leverdatum als mijn order van enkele dagen geleden. Wat mij doet vermoeden dat het om één grote batch gaat. We gaan altijd van het slechtste uit, en toch heb ik het vermoeden dat ook jullie zeer snel een update krijgen mbt leverdatumjorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:23:
[...]
Yep, afhankelijk van je CC natuurlijk, maar bij mij was amex zo’n 30 minuten voor op de mail van Amazon.Koelkie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:49:
[...]
Ik heb deze vanochtend ook even besteld uit nieuwsgierigheid mbt leverdatum. Amazon gaf direct éénzelfde leverdatum als mijn order van enkele dagen geleden. Wat mij doet vermoeden dat het om één grote batch gaat. We gaan altijd van het slechtste uit, en toch heb ik het vermoeden dat ook jullie zeer snel een update krijgen mbt leverdatumMisschien is deze eerder te spotten op je cc rekening dan op amazon
Update: Mijn verwachte besteldatum is zojuist voor beide kaarten aangepaast naar aanstaande maandag (dus 30 november). Dan zit er dus ongeveer 10 á 11 dagen tussen bestelling en levering voor beide EVGA's via Amazon.logray schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:16:
[...]
Ik heb vannacht ook verwachte data van Amazon gekregen:
EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING, verwachte levertijd 14 december (besteld op 19 november)
EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING, verwachte levertijd 10-12 dec (besteld op 20 november)
Lijkt er dus op dat de FTW3 Ultra wellicht beter te krijgen is?
Was in mijn geval nog een paar euro goedkoper ook op dat moment bij Amazon.nl dus de XC3 gaat dan waarschijnlijk gecancelled worden/terug omdat ik veel liever de FTW3 heb.
Heb vanochtend de EVGA RTX 3080 kunnen bestellen na een klein beetje moeite en heb zojuist e-mail ontvangen van Amazon.
Ik sta nog op 2. Maat staat op 1. Dus idd een cancel.YesImDutch schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:43:
Zojuist nog een positie opgeschoven voor de MSI Suprim X bij alternate (17 naar 16).
Voor hoeveel gingen ze toentertijd? Ben wel geïnteresseerd misschien om die andere van je over te nemen!logray schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:55:
[...]
Update: Mijn verwachte besteldatum is zojuist voor beide kaarten aangepaast naar aanstaande maandag (dus 30 november). Dan zit er dus ongeveer 10 á 11 dagen tussen bestelling en levering voor beide EVGA's via Amazon.
"Going forward its more likely to be black but not guaranteed. We will have a program in near future."
Ik heb na mijn bestelling vanmorgen nog "bezorg datum in afwachting"
[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 25-11-2020 20:07 ]
Hoop dat ze voor volgende week het hebben rechtgezet, ik sta een mooie 56 van de 76.
zover ik weet zijn mensen niet fan van de prijs-kwaliteit verhoudingrobin_venken schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
is er een reden dat in de spreadsheet zo weinig inno3d kaarten besteld worden?
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Inno3D had de beste 2080Ti op z'n naam bv met zonder enige twijfel de hoogste prijs/kwaliteit van alle exemplaren die er op de markt waren, maar 't is geen Asus/MSI, dus dan houdt het op...robin_venken schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 25-11-2020 20:18 ]
Laat staan als je bij Alternate voor de MSI Ventus 3080 van plek 344 komt en al meer dan anderhalve week op 194 staatTorched schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:27:
Hmm, beetje ernstig dat ik niet eens de sheet hoef te updaten met het feit dat ik 77 van 77 ben bij megekko op een 3080 Gaming OC van gigabyte.
hmm zou dit ook de reden zijn dat er zo weinig reviews van te vinden zijn?Paprika schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:17:
[...]
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Inno3D had de beste 2080Ti op z'n naam bv met zonder enige twijfel de hoogste prijs/kwaliteit van alle exemplaren die er op de markt waren, maar 't is geen Asus/MSI, dus dan houdt het op...
Ik vond het mooie kaarten, maar ik ben bang dat de levertijd weer ernstig gaat worden.robin_venken schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
Daarom ben ik eigenlijk bij gigabyte in de rij gaan staan.
Het is vandaag binnen!gabrifc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:11:
Asus TUF GeForce RTX 3080 OC 10GB GDDR6X, verzending 2-3 December voor 819,90 eur + 20 GLS shipment op vorraad.
https://www.pccomponentes...e-rtx-3080-oc-10gb-gddr6x
Reviews kosten je ook geld. Laat het nou net de bekende merken zijn die heel veel geld stoppen in hun marketing presence. Een merk als Inno3D doet heel goede zaken in de OEM wereld en Azie. Die vinden Europa niet zo belangrijk, vooral niet gezien dit een markt is waar je amper nog binnen gaat komen zonder een mega desinvestering te maken in je marketing, met een lage kans op succes, want dan komen we weer bij het boer voorbeeld uit. Zo verkoopt Palit grotere aantallen GPUs dan de grootste merken (ook meer dan een Asus bv), maar in Europa zijn kreten als 'premium' belangrijk, zie ook de auto's die wij voornamelijk rijden in (West) Europa.robin_venken schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:32:
[...]
hmm zou dit ook de reden zijn dat er zo weinig reviews van te vinden zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door ItWasntMe op 25-11-2020 20:40 ]
non-OC zit op 600+. OC 150-200 ergens.ItWasntMe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:39:
Iemand enig idee wat de wachtrijen zijn voor de 3080 TUF OC als non-OC variant bij alternate.nl?
Voor de OC sta ik 110e, al dik anderhalve week, ik heb momenteel meer geluk bij mijn Gigabytes.ItWasntMe schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:39:
Iemand enig idee wat de wachtrijen zijn voor de 3080 TUF OC als non-OC bij alternate.nl?
edit ik-had-per-ongeluk-op-een-verkeerd-afleveradres-besteld-en-probeer-dit-nu-koortsachtig-recht-te-zetten-debacle:
Vind dat nog behoorlijk spannend. Anders moet ik van omgeving Arnhem helemaal naar omgeving Spijkenisse om hem te onderschepppen, haha.Het alternatieve afleveradres staat genoteerd en dit adres zal worden gewijzigd vlak voor verzending. Hiervoor ontvang je na het verpakken van je order een track en trace waarmee je de bestelling kunt volgen.
Het aangepaste adres is pas zichtbaar in de track en trace informatie. De wijziging zal niet zichtbaar zijn in je Megekko-account bij je orderinformatie.
[ Voor 51% gewijzigd door Mday op 25-11-2020 20:44 ]
Wat ik mij afvraag is of ze de rode lijn op de backplate ook zwart maken.Griffx schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:04:
Beetje off topic voor de Evga ftw3 bestellers zoals ikzelf. Een reactie van Jacob Freeman van Evga op dat rode design accentje.
"Going forward its more likely to be black but not guaranteed. We will have a program in near future."
Ik heb na mijn bestelling vanmorgen nog "bezorg datum in afwachting"
Persoonlijk hoop ik van wel.
Oef valt toch tegen, ik ben maar netjes achteraan gesloten en we kijken wel wanneer die binnen komtMday schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:40:
[...]
Voor de OC sta ik 110e, al dik anderhalve week, ik heb momenteel meer geluk bij mijn Gigabytes.
edit ik-had-per-ongeluk-op-een-verkeerd-afleveradres-besteld-en-probeer-dit-nu-koortsachtig-recht-te-zetten-debacle:
[...]
Vind dat nog behoorlijk spannend. Anders moet ik van omgeving Arnhem helemaal naar omgeving Spijkenisse om hem te onderschepppen, haha.
Edit: exacte wachtrij voor de OC variant is 159
[ Voor 3% gewijzigd door ItWasntMe op 25-11-2020 21:00 ]
mijn vraag:
Heeft iemand een idee waar ik het beste zou kunnen instappen als ik een 3070 zou willen bemachtigen? Ik zag wel een paar paginas terug dat gigabit volgende week een lading gaat leveren bij Megekko?
Ik zou er zelf een bestellen bij megekko dan die in de lijst staat die volgende week geleverd word.johnmoody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:58:
heb de laatste paginas een beetje zitten doorkijken maar nog niet helemaal gevonden wat ik wil weten.
mijn vraag:
Heeft iemand een idee waar ik het beste zou kunnen instappen als ik een 3070 zou willen bemachtigen? Ik zag wel een paar paginas terug dat gigabit volgende week een lading gaat leveren bij Megekko?
Dat heb ik gedaan met een 3080.
Gigabyte kaarten komen inderdaad naar megekko is hun verwachting, maar 3070's lijken dagelijks wel beschikbaar alleen moet je dan optijd zijn. Ze komen hier regelmatig langs als beschikbaar iedergeval.johnmoody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:58:
heb de laatste paginas een beetje zitten doorkijken maar nog niet helemaal gevonden wat ik wil weten.
mijn vraag:
Verder is het kijken wat je ervoor wilt betalen want daar zit wel verschil in met de dagelijkse stock.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik sta voor de Asus bij megekko op plek 10 van 11, kleine rij dus maar geen zicht op leverdatum, gigabyte gaat heel veel leveren deze week bij megekko.johnmoody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:58:
mijn vraag:
Verwijderd
oke, thanks voor de info, ik hoor vaak goede dingen over EVGA en Asus, is Gigabyte verder ook een goed merk?-Dylo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:03:
[...]
Ik sta voor de Asus bij megekko op plek 10 van 11, kleine rij dus maar geen zicht op leverdatum, gigabyte gaat heel veel leveren deze week bij megekko.
De wachtrij bij Megekko voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE 10G (Niet OC variant) is op het moment van schrijven 42.
[ Voor 3% gewijzigd door citruspers op 25-11-2020 21:10 ]
Qua videokaarten is Gigabyte gewoon een heel goed en betrouwbaar merk en net als MSI, Asus en EVGA een van de "grootte namen".johnmoody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:06:
[...]
oke, thanks voor de info, ik hoor vaak goede dingen over EVGA en Asus, is Gigabyte verder ook een goed merk?
[ Voor 7% gewijzigd door kazaf op 25-11-2020 21:16 ]
Oooooh Spiekrie! Is hier om de hoek. Holla at ya boy als ik met mn matties bij je oude osso look-out moet spelen met me niffa op zak. Temper wel ff jonkoe als we kouloe lang daar staan mattieMday schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:40:
Vind dat nog behoorlijk spannend. Anders moet ik van omgeving Arnhem helemaal naar omgeving Spijkenisse om hem te onderschepppen, haha.
All kidding aside. Als ik wat voor je kan doen, let me know
Kan ik gelijk ff op bezoek bij vrienden die zijn verhuisd naar arnhem. Mooi excuus voor een roadtrip
[ Voor 9% gewijzigd door Koelkie op 25-11-2020 21:17 ]
Haha ik verwacht dat die look out (of je niffaKoelkie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:16:
[...]
Oooooh Spiekrie! Is hier om de hoek. Holla at ya boy als ik met mn matties bij je oude osso look-out moet spelen met me niffa op zak. Temper wel ff jonkoe als we kouloe lang daar staan mattie
All kidding aside. Als ik wat voor je kan doen, let me know
Kan ik gelijk ff op bezoek bij vrienden die zijn verhuisd naar arnhem. Mooi excuus voor een roadtrip
Ik heb de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING er al 1 maand in zitten (Megekko)kuraix schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:59:
[...]
Oh dio mio! Nogmaals hartelijk dank!
Ik heb besteld toen je het plaatste en ik kreeg zojuist de volgende e-mail:
[...]
Dat betekent dat ik binnenkort een computer heb!! 😁
Hier ga jij veel plezier van hebben trust me !
Coreklok met 65 verhoogt loopt als een zonnetje
Veel plezier met je kaart man
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Ik heb 'm om 08:50 besteld, maar nog geen update. Hopelijk zit ik ook bij de batch van 14 december.Jelledenkik schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:14:
Ook ik (vanochtend 08:39 besteld bij Amazon) aankomst van 14 december
Ik had om 10:30 besteld en ook 14 dec batch (fingers crossed). Heb je je spambox gecheckt?jorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:36:
[...]
Ik heb 'm om 08:50 besteld, maar nog geen update. Hopelijk zit ik ook bij de batch van 14 december.
Ja, kan niks vinden. Bestel pagina van Amazon geeft ook nog aan dat de bezorgdatum nog niet bekend is..NeoBlitz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:42:
[...]
Ik had om 10:30 besteld en ook 14 dec batch (fingers crossed). Heb je je spambox gecheckt?
Met creditcard betaald?jorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:44:
[...]
Ja, kan niks vinden. Bestel pagina van Amazon geeft ook nog aan dat de bezorgdatum nog niet bekend is..
Succes, hoop dat je gauw antw krijgt.
Ik heb 'm gecancelled ja ;-)YesImDutch schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:43:
Zojuist nog een positie opgeschoven voor de MSI Suprim X bij alternate (17 naar 16).
Met ideal.NeoBlitz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:47:
[...]
Met creditcard betaald?
Succes, hoop dat je gauw antw krijgt.
Maakt dat veel uit over het algemeen?
Is snelst, dacht ik.jorank schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:49:
[...]
Met ideal.
Maakt dat veel uit over het algemeen?
Met creditcard wordt het bedrag meteen gereserveerd op de kaart. Pas bij verzending wordt het afgeschreven.
Is ook de methode die ten zeerste aangeraden werd door o.a. Koelkie
[ Voor 10% gewijzigd door NeoBlitz op 25-11-2020 21:56 ]
Kreeg binnen een paar uur een code toegestuurd! Top service!
Die Geforce Now stelt niks voor echt waardeloos.RubenWwijk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
Voor de mensen die een videokaart geleverd hebben gekregen van CDRROMLAND, vergeet dan niet te mailen voor een jaar gratis Geforce Now.
Kreeg binnen een paar uur een code toegestuurd! Top service!
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Bedoel je een pre-order en je komt dan in de wachtrij ?graunie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:00:
Zojuist een EVGA XC3 Black edition besteld bij Alternate. 13e plaats...
https://tones.be/nl/article/132592
3070 Ventus
[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 25-11-2020 22:06 ]
maar 40 wachtende staan ?
omdat er tot nog toe 40 verkocht zijn?nldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:08:
iemand enig idee waarom Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE 10G Videokaart
Voor zover ik kan zien zijn alle 3080's pre-order daar. Maar ze leveren toch gewoon uit wanneer ze wat binnen krijgen of heb ik iets gemist?jinks26 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:04:
[...]
Bedoel je een pre-order en je komt dan in de wachtrij ?
Oké wist ik niet.. Op alternate.de zie je een andere manier.graunie schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:10:
[...]
Voor zover ik kan zien zijn alle 3080's pre-order daar. Maar ze leveren toch gewoon uit wanneer ze wat binnen krijgen of heb ik iets gemist?
Zal een combinatie van factoren zijn:nldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:08:
- Kaart is vrij groot en past daardoor niet in SSF builds
- Gigabyte levert wellicht regelmatig?
- Kaart heeft verder geen bijzonder eigenschappen
dit zou dan een beter que zijn dan die andere waar ik op wachrij 240 sta >_>q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:11:
[...]
Zal een combinatie van factoren zijn:
- Kaart is vrij groot en past daardoor niet in SSF builds
- Gigabyte levert wellicht regelmatig?
- Kaart heeft verder geen bijzonder eigenschappen
Oja, ik zie het. Daar werken ze met levertijd onbekend. Hopelijk werkt het op dezelfde manier.jinks26 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:11:
[...]
Oké wist ik niet.. Op alternate.de zie je een andere manier.
Als deze in je PC past heb je er denk ik wel een goede aan. Gigabyte geeft geloof ik ook 3 jaar garantie ipv 2.nldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:13:
[...]
dit zou dan een beter que zijn dan die andere waar ik op wachrij 240 sta >_>
heb een veel te grote kast dus passen doet die wel .. heb al een andere besteld maar zit te overwegen om hier in de wachtrij bij te stappen..q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:15:
[...]
Als deze in je PC past heb je er denk ik wel een goede aan. Gigabyte geeft geloof ik ook 3 jaar garantie ipv 2.
staat deze ook op de lijst met kaarten die veel bij gaan komen aankomende week ?
Omdat de eagle kaart geen enkele overclock mogelijkheden heeft. Het is de minste kaart uit de serie (niet beslist slecht) daarom ook een van de goedkopere. Oh en geen dubbele bios zoals de gaming OCnldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:08:
Ik ben heel benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten. De 5600X geloof ik wel dat die redelijk vlot is, hebben jullie enig idee hoe het met de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 zit?
Oei, die wachtrij is enorm:Gulioz123 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:34:
Zojuist alles bij Megekko besteld (complete setup), inclusief de 5600X en de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080.
Ik ben heel benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten. De 5600X geloof ik wel dat die redelijk vlot is, hebben jullie enig idee hoe het met de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 zit?
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851
Toch maar besteld omdat de AMD kaarten niet onder <800 euro ergens in de verre toekomst te leveren zijn, en 800 toch echt de limiet was (de eagle non-OC is de allergoedkoopste op 799 euro)Miso89 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:20:
[...]
Omdat de eagle kaart geen enkele overclock mogelijkheden heeft. Het is de minste kaart uit de serie (niet beslist slecht) daarom ook een van de goedkopere. Oh en geen dubbele bios zoals de gaming OC
Verwacht een 3080 voorlopig niet te overclocken (zeker op 2k), en heb genoeg ruimte voor zo'n grote kaart
De standaard VENTUS 3X van msi is ook 'maar' 809hansolo2345 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:41:
[...]
Toch maar besteld omdat de AMD kaarten niet onder <800 euro ergens in de verre toekomst te leveren zijn, en 800 toch echt de limiet was (de eagle non-OC is de allergoedkoopste op 799 euro)
Verwacht een 3080 voorlopig niet te overclocken (zeker op 2k), en heb genoeg ruimte voor zo'n grote kaart
Huilen. Dat is jammer, dank je voor het delen. Ik zie nu inderdaad op megekko dat mijn positie 266 van de 266 is voor de 3080 en 541 van de 541 voor de 5600X.q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:37:
[...]
Oei, die wachtrij is enorm:
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851
266 videokaarten, hebben jullie enig idee of dat 1 maand wachten is of eerder 3 maanden? Ik snap dat het natte vingerwerk is.
Dat valt moeilijk te zeggen natuurlijk, als ASUS ineens de productielijnen opgeschaald krijgt kan het hard gaan. Met de huidige snelheid zal het zeker 3 maanden wachten zijn.Gulioz123 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:46:
[...]
Huilen. Dat is jammer, dank je voor het delen. Ik zie nu inderdaad op megekko dat mijn positie 266 van de 266 is voor de 3080 en 541 van de 541 voor de 5600X.
266 videokaarten, hebben jullie enig idee of dat 1 maand wachten is of eerder 3 maanden? Ik snap dat het natte vingerwerk is.
In Spanje kun je de Zotac 3080 voor 660 euro krijgen, daar komen wel nog 20 euro verzondkosten bij. Mocht je verder geen voorkeuren hebben en alles pasthansolo2345 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:41:
[...]
Toch maar besteld omdat de AMD kaarten niet onder <800 euro ergens in de verre toekomst te leveren zijn, en 800 toch echt de limiet was (de eagle non-OC is de allergoedkoopste op 799 euro)
Ik denk dat ik niet overdrijf wanneer ik zeg dat ASUS op z'n best in ruim twee maanden tijd een kwart van het aantal wachtende voor die kaart hebben geleverd...Gulioz123 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:46:
[...]
Huilen. Dat is jammer, dank je voor het delen. Ik zie nu inderdaad op megekko dat mijn positie 266 van de 266 is voor de 3080 en 541 van de 541 voor de 5600X.
Link?q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:49:
[...]
In Spanje kun je de Zotac 3080 voor 660 euro krijgen, daar komen wel nog 20 euro verzondkosten bij. Mocht je verder geen voorkeuren hebben en alles past
| Losing my religion |
Ja, dat staat 'ie. Maandag besteld toen de wachtrij >30 was, sta nu al op plek 13, dus schiet lekker op.nldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:17:
[...]
heb een veel te grote kast dus passen doet die wel .. heb al een andere besteld maar zit te overwegen om hier in de wachtrij bij te stappen..
staat deze ook op de lijst met kaarten die veel bij gaan komen aankomende week ?
Update voor de spreadsheet:
RTX 3080 EAGLE 10G - wachtrij van 43 bij Megekko
Heb je toevallig je linkje?q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:49:
[...]
In Spanje kun je de Zotac 3080 voor 660 euro krijgen, daar komen wel nog 20 euro verzondkosten bij. Mocht je verder geen voorkeuren hebben en alles past
Dit gaat over een gereviseerde 3080q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:51:
[...]
https://www.pccomponentes...gb-gddr6x-reacondicionado
Is helaas nu niet beschikbaar zie ik
TUF OC of de non OC? De non OC staat momenteel gelijk aan een eenhoorn. Sommigen menen er één in het wild gezien te hebben....de rest gelooft er niets vanGulioz123 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:34:
Zojuist alles bij Megekko besteld (complete setup), inclusief de 5600X en de Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080.
Als de levertijd van je build afhankelijk is van je non-oc gpu beschikbaarheid, zou ik, met de kennis van nu, die gpu schrappen. De rest lekker laten staan en dit topic goed in de gaten houden voor je beoogde gpu. Daarnaast amazon TUF OC op je distill zetten en bestellen zodra het kan. (Hmmm. Ik moet echt aan amazon geld gaan vragen voor m'n shilling activiteiten in dit topic.
Ik zie het, alsnog een mooie deal als die beschikbaar is. Zit toch voldoende garantie op vanuit de fabrikant.
ah netjes man ! maar die was niet overclockbaar zei iemand ?citruspers schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:50:
[...]
Ja, dat staat 'ie. Maandag besteld toen de wachtrij >30 was, sta nu al op plek 13, dus schiet lekker op.
Update voor de spreadsheet:
RTX 3080 EAGLE 10G - wachtrij van 43 bij Megekko
Alle nieuwe kaarten gaan 'standaard' naar een boostmodus indien de temps het toelaten vanuit nvidia zelf.nldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:55:
[...]
ah netjes man ! maar die was niet overclockbaar zei iemand ?
Dus OC of geen OC maakt eigenlijk zoveel niet meer uit in gaming.. 2-3fps ?
ja precies speel nu nog op een 1070 nooit overclocked.. dus eigk boeit het niet zoveel voor me ik denk dat ik hem bijbestel !jinks26 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:56:
[...]
Alle nieuwe kaarten gaan 'standaard' naar een boostmodus indien de temps het toelaten vanuit nvidia zelf.
Dus OC of geen OC maakt eigenlijk zoveel niet meer uit in gaming.. 2-3fps ?
Wat ik bij m'n 1080Ti gedaan heb is undervolten. Daarbij haalde ik lagere temps en dus betere fpsnldjah schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:00:
[...]
ja precies speel nu nog op een 1070 nooit overclocked.. dus eigk boeit het niet zoveel voor me ik denk dat ik hem bijbestel !
Alhoewel voor die kaart weinig info beschikbaar is, vond ik dat bij menig 809 euro kostende kaarten de wachtrijen vele malen hoger warenjinks26 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:44:
[...]
De standaard VENTUS 3X van msi is ook 'maar' 809Hmmn
Hierbij nog even een update over mijn siteje https://geforce.nieknijland.com/
Nadat er vanmiddag bleek dat er wat checks niet goed gingen, en daardoor mensen emails ontvingen voor kaarten waar ze zich niet op hadden ingeschreven heb ik de service maar even afgesloten
Dit zou nu allemaal opgelost moeten zijn, en de website is weer beschikbaar.
Voor nu worden megekko, azerty, informatique en cdromland elke 10 minuten gescraped. Heb nog wel plannen om dit uit te bereiden, maar zit een beetje krap in de tijd atm. Mocht iemand zich geroepen voelen dan is de hele bende ook te vinden op GitHub. link staat op de website.
Ook @galadril bedankt voor zijn bijdrage aan het project
[ Voor 4% gewijzigd door n13k2 op 25-11-2020 23:25 ]
Tempting, maar dit is toch echt wel de meest lelijke versie...
Inderdaad, en dan in juni thuis krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:09:
Lekker wachten op de 3080 TI die in januari uit komt.
Dank: De MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC 8GB GDDR6 besteld voor een prima prijs! Ik vind dit juist de mooiste versie; totaal GEEN RGB meuk.LordRAN schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:22:
[...]
Tempting, maar dit is toch echt wel de meest lelijke versie...
| Losing my religion |
Hier de bevestiging in de inbox. Ben benieuwd...MJPost97 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:43:
Koop net zelf ook deze ventus 3x, hopelijk nog net op tijd! Zeker voor tijdelijk is het gebrek aan RGB niet zo'n probleem
| Losing my religion |
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/wJOEFRyLHeAlLDVmNMnRMknR.png?f=fotoalbum_large)