Vanochtend wonder boven wonder mijn Zotac AMP Holo 3080 binnengekregen van tones.be !!!
Ongelooflijk gegaan: gistermiddag na bericht van Kenneth hier direct gaan shoppen, gebeld en nagebeld voor de zekerheid dat ik het wel zou krijgen, de mevrouw zei van wel.
Ik twijfelde want ik zag "Uitverkocht" staan toen ik het bestelde. Die nacht zeer nerveus naar bed gegaan omdat ik geen verzendmail heb gekregen, en mijn status was veranderd van "In verwerking" naar " " dus blanco...
Uiteindelijk om 6:00 de verzendmail van GLS gekregen met daarin aangegeven dat het waarschijnlijk maandag 23 november wordt dat ze het hier in Den Haag kunnen krijgen ivm corona. Ik half-blij eindelijk in slaap vallen en 3,5 uur later gaat de bel...
De Zotac kaart van tones.be !!!
Na maanden tevergeefs orders plaatsen en weer intrekken vanwege de wachtrij. Uiteindelijk zelfs marktplaats scalpers moeten bedelen voor een kansje om het voor 1000 euro op te halen bij ze, en alsnog afgewezen worden vanwege te laag bod..!
Een verlossend berichtje van @Verwijderd hier op tweakers, mijn eerste bestelling bij tones.be maar wat een lifesavers zijn jullie! Hulde aan tones.be !!!