Gewoon een parameter toevoegen aan de url, bv https://www.nvidia.com/nl.../rtx-3080/?ikhaatnvidia=1mprkooij schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:07:
Iemand die een link heeft zonder cache?
Alternate gaat hem niet leveren, maar laat hem lekker staan, mochten de prijzen omhoog gaan.
Iets meer details zouden cool zijn. Welke kaart, hoe laat besteld, waar haal je deze info vandaan?TheTurk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:08:
Alternate gaat hem niet leveren, maar laat hem lekker staan, mochten de prijzen omhoog gaan.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Nou, ik zie geen bestelknop.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:08:
[...]
Gewoon een parameter toevoegen aan de url, bv https://www.nvidia.com/nl.../rtx-3080/?ikhaatnvidia=1
Nice! Vergeet de "abc" niet te veranderen naar iets unieks. Anders zit je alsnog cache van andere Tweakers te bekijken448191 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:08:
[...]
Thanks, ik heb er dit van gemaakt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 #!/bin/bash NUM=1 URL="https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/graphics-cards/30-series/rtx-3080/" while true; do SUM=$(curl -s "$url?abc=$NUM" | grep "Niet op voorraad" | md5sum | awk '{print $1}') ((NUM=NUM+1)) if [[ ! $SUM =~ ^(e0d0d3fbba3ed24ed08682941b7402e9|d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e)$ ]]; then echo "Something happened!" xdg-open $url exit fi sleep 3 done
Iedereen die er een heeft gefeliciteerd.
De rest, de grote meerdereheid vrees ik, gecondoleerd.
Zelf heb ik een 2080Ti dus ik hoef hem niet echt maar vrienden van me zitten echt te koken achter hun toetsenbord. Geduld is een schone zaak.
Hopelijk is het bij de 3090 niet weer zo'n dramatische vertoning.
Ook vraag ik me af of winkelpersoneel er soms een aantal achteroverdrukt voor hunzelf om op ebay/marktplaats/hier met een leuke winst te verkopen. Ik zag er al een voor 1500$+ op eBay.
Zelf heb ik een 2080Ti dus ik hoef hem niet echt maar vrienden van me zitten echt te koken achter hun toetsenbord. Geduld is een schone zaak.
Ook vraag ik me af of winkelpersoneel er soms een aantal achteroverdrukt voor hunzelf om op ebay/marktplaats/hier met een leuke winst te verkopen. Ik zag er al een voor 1500$+ op eBay.
★ What does that mean? ★
Nee, dat was hij niet. :-)
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Benieuwd waar je dat vandaan haalt. "Heel even op voorraad"
krijg net een mailtje van NVIDIA : hij is er!
Slecht hoor.
heb uiteindelijk bij megekko de Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G Videokaart besteld.
hopen dat ik dit weekend kan spelen!

Slecht hoor.
heb uiteindelijk bij megekko de Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G Videokaart besteld.
hopen dat ik dit weekend kan spelen!
je kan niks kopen helaas..lt_cmd_data schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]
Krijg zonet een e-mail van nvidia "Nu verkrijgbaar" leuk gedaan nvidia.

Niet gelukt en wilde hem ook niet duurder kopen, dus jammer dan.
Ebay is hilarisch om te zien met biedingen van $1000 tot $15000 en mensen die ook nog echt bieden. En Ebay is zeker geen Marktplaats.
https://www.ebay.com/sch/...13&_nkw=rtx+3080&_sacat=0
https://www.ebay.com/sch/...13&_nkw=rtx+3080&_sacat=0
Natuurlijk, zo werkt het in de samenleving.MrMonkE schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Iedereen die er een heeft gefeliciteerd.
Ook vraag ik me af of winkelpersoneel er some een aantal achteroverdrukt voor hunzelf om op ebay/marktplaats/hier met een leuke winst te verkopen. Ik zag er al een voor 1500$+ op eBay.
Hmja, kan doen voor de zekerheid maar als het edge side cache niet clearen ziet niemand nieuwe content dus dat zal wel loslopendanslo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
[...]
Nice! Vergeet de "abc" niet te veranderen naar iets unieks. Anders zit je alsnog cache van andere Tweakers te bekijken
Heeft je Oom ook een indicatie? 17:00 / 18:00 ?Joao schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:10:
Hij komt wel! Mijn oom bij Valve heeft het net bevestigd

effectief in stock?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Uhh ik heb nog een order bij Amazon voor een EVGA Ftw voor 820,-. Wat zal ik doen?
Hopen dat je hem morgen verzonden krijgt hahaion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Uhh ik heb nog een order bij Amazon voor een EVGA Ftw voor 820,-. Wat zal ik doen?
Vind het eigenlijk wel jammer dat je de FE kaart niet gewoon bij Nvidea kunt reserveren met een voor mijn part een dikke aanbetaling.
Wil ik best een week of 6 op wachten als ik weet dat die op zeker komt.
Wil ik best een week of 6 op wachten als ik weet dat die op zeker komt.
- Sleep is for the Weak -
Kun je makkelijk doorverkopen als dze niet naar wens is.ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Stay hungry, stay foolish!
Houden, je gaat de FE niet kunnen vinden.ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Ik zou geen gekke taferelen uithalen om alsnog een kaart te kunnen bemachtigen.. geduld is denk ik nu je beste vriend.
Bij Amazon.de een 3080 Zotac gepreorded.
Ben benieuwd of ze zowaar voorraad hebben:
https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
enige voordeel is dat ze prijs garantie hebben
enige voordeel is dat ze prijs garantie hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Moortu op 17-09-2020 16:12 ]
Kom maar mijn kant op ermeeion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
dat is de grote vraag...zombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:12:
Bij Amazon.de een 3080 Zotac gepreorded.
:fill(white):strip_exif()/f/image/o6RK39gIHZlEJSabKGQxlJlu.png?f=user_large)
Besteld 14:50, was wel een pre order maar nog geen mail gehad dat hij is geannuleerd of iets dergelijks
Het beste wat iedereen nu nog kan doen is het accepteren dat je geen FE zal krijgen. Eventueel een aftermarket kaart aanschaffen of wachten op de de release van AMD.
Zie net in mijn orderstatus op Alternate.be het volgende staan: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.
Daar wordt ik niet vrolijk van...achja, best niet al te druk om maken.
Heb ze nog een support bericht gestuurd voor duidelijkheid want bij bestelling stond die op voorraad. (Me ook gelijk verontschuldigd omdat ik me kan inbeelden dat de hoeveelheid bestellingen en reacties waarschijnlijk zeer hoog zijn;)
Lijkt sterk op een paper launch zoals anderen hier al aanhaalden.
Daar wordt ik niet vrolijk van...achja, best niet al te druk om maken.
Heb ze nog een support bericht gestuurd voor duidelijkheid want bij bestelling stond die op voorraad. (Me ook gelijk verontschuldigd omdat ik me kan inbeelden dat de hoeveelheid bestellingen en reacties waarschijnlijk zeer hoog zijn;)
Lijkt sterk op een paper launch zoals anderen hier al aanhaalden.
Wat is dit?Craftop schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:05:
[Afbeelding]
Doet Megekko hier eigenlijk ook aan mee? Lijkt me wel toch? Kan het echter niet vinden op hun site
Mailtje gehad. 3:17. Maar klikte op het product in kassa knopje om 3:00Seroczynski schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
[...]
Iets meer details zouden cool zijn. Welke kaart, hoe laat besteld, waar haal je deze info vandaan?
Same, dacht wel enigzins veilig te zitten maar helaas. Ik wacht wel weer totdat de Zen 3 uitkomt.CzMichiel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:19:
Besteld bij Alternate 14:51. Krijg net deze mail: Je bestelling ***** is nog niet leverbaar.
Vind dit gewoon diep triest, zal wel aan mij liggenHatseflatsh90 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:13:
https://www.marktplaats.nl/q/rtx+3080/
Hier zijn de eerste exemplaren ook al beschikbaar....

Aangezien dat dezelfde chip is, maar dan met meer cores unlocked en meer geheugen, is de kans dat NV hier plotseling wel een berg van heeft liggen waar iedereen van kan genieten astronomisch klein.MrMonkE schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:09:
Aan de andere kant is door de astronomische prijs de vraag ook navenant kleiner, dus ja, proberen staat vrij.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
hmmm de gaming x tri pre-ordered voor 780 euro bij alternate en nu is de prijs boven de 800.
Ik zie er nu een van 13000. Die kan ik niet echt serieus nemen.Metalbuster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
[...]
Natuurlijk, zo werkt het in de samenleving.
Hoewel.. misschien een of andere captain of industry voor wie dat soort bedrag een peuleschil is.
Maar ik denk neppe bods
[ Voor 0% gewijzigd door MrMonkE op 17-09-2020 16:19 . Reden: bedragen bedrag ]
★ What does that mean? ★
idd, f*cking scalpersLuukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
[...]
Vind dit gewoon diep triest, zal wel aan mij liggen
Voorspeld door Moores law is dead.Zeryth schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
hmmm de gaming x tri pre-ordered voor 780 euro bij alternate en nu is de prijs boven de 800.
gewoon een grote play van Nvidia
Diep triest is het zeker, maar aan de andere kant ook wel weer slim, helaas...Luukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
[...]

ah ik heb nu eindelijk een bevestegingsmail nadat ik mijn telefonische bestelling bij nvidia heb gedaan
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Hoppa mijn bestelling is in behandeling de TRIO X VOOR 804 EURO WAT EEN BEDRAG MAAR WAT EEN KAART
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik heb gebeld met het bedrijf Digital River. Deze geven aan dat NVIDIA momenteel de bestellingen op hold hebben gezet. Zei hebben verder ook geen inzicht of deze überhaupt nog verkocht gaan worden.
een rtx 3080 verkoper op marktplaats reageert op mijn gtx 1080 advertentie dat 250 te duur is en dat ik een zielig ventje benLuukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
[...]

Als we nou afspreken dat als je iets over je status verteld je erbij vermeld welke kaart je precies hebt gekocht, waar en eventueel hoe laat
Komt wel exact overeen met de voorspellingen dat Nvidia gewoon deze kaarten helemaal niet wil verkopen omdat ze er niet genoeg winst op maken.a11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
Ik heb gebeld met het bedrijf Digital River. Deze geven aan dat NVIDIA momenteel de bestellingen op hold hebben gezet. Zei hebben verder ook geen inzicht of deze überhaupt nog verkocht gaan worden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je bent tot nu toe de enige met dit verhaal. Kan je je mailtje screenshotten voor ons?BruceLee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
ah ik heb nu eindelijk een bevestegingsmail nadat ik mijn telefonische bestelling bij nvidia heb gedaan
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
Is dit echt zo? Op welk nummer heb je ze benaderd?BruceLee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
Ligt absoluut niet aan jou en ik ben al bezig met ze er af te laten kieperen.Luukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
[...]
Had zelfs net een gesprekje met 1 van die kneuzen.
Zijn volgens mij allemaal pubers.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Een echte Pc tech verkoper verkoopt alleen op Tweakers. geen sterren voor die knakker.zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:16:
[...]
een rtx 3080 verkoper op marktplaats reageert op mijn gtx 1080 advertentie dat 250 te duur is en dat ik een zielig ventje ben
- Sleep is for the Weak -
houdenion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Beetje zinloos, maar goed..Azerox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:16:
Als we nou afspreken dat als je iets over je status verteld je erbij vermeld welke kaart je precies hebt gekocht, waar en eventueel hoe laat

Geen play van NVidia; gewoon zo goed als geen voorraad. Wat je nu ziet, is voorspelbaar menselijk gedrag.zombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
[...]
Voorspeld door Moores law is dead.
Verwijderd
Hoppa ook mijn bestelling bij Alternate voor een MSI variant op 15:00 uur is niet op voorraad
de teleurstelling zit er bij mij toch in zenne.
Profiteren over de rug van een ander.. ja dan heb je 't wel gemaakt in het leven hoor!MetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Ligt absoluut niet aan jou en ik ben al bezig met ze er af te laten kieperen.
Had zelfs net een gesprekje met 1 van die kneuzen.
Zijn volgens mij allemaal pubers.
Genoeg die serieus 1500 of meer er voor betalen hoorMrMonkE schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:14:
[...]
Ik zie er nu een van 13000. Die kan ik niet echt serieus nemen.
Hoewel.. misschien een of andere captain of industry voor wie dat soort bedragen een peuleschil is.
Maar ik denk neppe bods
Daar hebben we onze Mike weer ondere een andere naam. Weer even bieden met z'n alle? 
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Ik heb anders nog niemand gezien die een kaart wist te bemachtigen in Nederland.zikje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Geen play van NVidia; gewoon zo goed als geen voorraad. Wat je nu ziet, is voorspelbaar menselijk gedrag.
Ik heb net iemand daar aan de lijn gehad en die gaf aan dat de verkoop door een technische storing nog niet is gestart en dat ze ook niets kon doen.a11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
Gerucht is dat ze genoeg boards hebben ,maar express niet genoeg FE coolers hebben besteld om stock laag te houden,zikje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Geen play van NVidia; gewoon zo goed als geen voorraad. Wat je nu ziet, is voorspelbaar menselijk gedrag.
Heb m ook op tweakers staanNebulasky2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Een echte Pc tech verkoper verkoopt alleen op Tweakers. geen sterren voor die knakker.![]()
Kan ik deze van je overnemen?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:11:
Vanochtend de PS5 DE besteld (pre order) bij Bol.com. En zojuist de "ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING" besteld bij Alternate.
Nu maar wachten...............
Nu maar wachten...............
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Wel een play van Nvidia. bewust de voorraad klein gehouden om schaarste te veroorzaken en de prijzen op te drijven. De FE is eigenlijk veel te goedkoop met die dure koeler. Dus daar WIL nvidia geeneens veel kaarten van verkopen.zikje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset
:fill(white):strip_exif()/f/image/tbZbXGMIV7K1y3Lrp5AIE6M3.png?f=user_large)
Nu opeens pre-order voor de 3080?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ophalen in Groningen, voorspelbaar...........Flight777 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:18:
Daar hebben we onze Mike weer ondere een andere naam. Weer even bieden met z'n alle?
Na 20 minuten wachtlijn op dat nummer, kreeg ik inderdaad te horen "storing, wordt aan gewerkt" "geen idee wanneer opgelost" en de belangrijkste "niet mogelijk om telefonisch te bestellen".a11 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
[...]
Is dit echt zo? Op welk nummer heb je ze benaderd?
fakeBaiko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
[Afbeelding]
Wat wel apart blijft is dat de site nu wel is geupdate met geen voorraad..MoonRaven schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:18:
[...]
Ik heb net iemand daar aan de lijn gehad en die gaf aan dat de verkoop door een technische storing nog niet is gestart en dat ze ook niets kon doen.
Hier een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING ge pre-ordered bij Alternate.nl, rond 15:05-ish.
Order is verwerkt, dus hopelijk zit ik bij een vroege ronde zodra deze binnen zijn, maar daar is nog geen exacte datum voor bekend
Order is verwerkt, dus hopelijk zit ik bij een vroege ronde zodra deze binnen zijn, maar daar is nog geen exacte datum voor bekend
Bijna dezelfde kleur groen ook.Baiko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
[Afbeelding]
zit hier het gratis spel wel bij?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:17:
https://www.techpowerup.c...-rtx-3080-trinity/30.html
De Zotac is net zo goed als de MSI kaart
Dan nog maar even door met mijn 1080Ti, zie ze wel weer verschijnen als ze er zijn
(als ik dan al geen 3090 neem.)
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
PB!ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:20:
Als iemand interesse heeft, kun je voor 823.64 een EVGA FTW3 kaart overnemen.
Ge-repport.Baiko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
[Afbeelding]
Thanks! Weer even een poging gewaagd.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
CD Rom land had net weer beschikbaar!
https://www.cdromland.nl/...NTUS-3X-10G-OC-Videokaart
Jawauturr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:18:
Kan je duitse amazon makkelijk cancellen/retourneren?
Dat is niet zo'n hele bijzondere voorspelling. De laatste keer dat ik een pre-order overwoog was bij de coffee lake lancering. Toen steeg de gemiddelde prijs vrij snel naar 460 euro terwijl ik de pre orders voor iets van 380 kon plaatsen.zombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:15:
[...]
Voorspeld door Moores law is dead.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nice! toch maar een 2e besteld, just in case...Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
www.tri-state.nl
Kan iemand mij toevallig vertellen of de MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC Videokaart dezelfde performance heeft als de FE? Ik kan dit helaas zelf nergens vinden. Wou eigenlijk de FE bestellen, maar ik denk dat dit er niet meer inzit.
Doen mods iets met dit type trollen?Baiko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
[Afbeelding]
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
GebeldVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:19:
"Staat ook al weer op -voorraad"
Verwijderd
Kreeg zojuist een mail met niet op voorraard enzv, zelf besteld om 15:00.Zinvol schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:20:
Hier een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING ge pre-ordered bij Alternate.nl, rond 15:05-ish.
And............. its gonebilsp1337 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
7 in webshopvoorraad morgen in huis....
Opperdepop.bilsp1337 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:22:
7 in webshopvoorraad morgen in huis....
Verwijderd
Inmiddels alweer foetsietakkenjong schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:23:
[...]
Gebeld
"Staat ook al weer op -voorraad"
Ik had de gaming OC besteld van Gigabyte, terwijl er stond "direct leverbaar", zelfs nog toen ik naar de kassa ging. En nadat ik betaald had. Nu alsnog bericht van alternate:Zinvol schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:20:
Hierbij willen wij je informeren dat jouw bestelling met het opdrachtnummer 2570xxxxx helaas niet (meer) volledig leverbaar is. Wij versturen je bestelling zodra alle producten op voorraad zijn.
Heb mijn bestelling maar geannuleerd. Voor mij was het, of direct een kaart, of gewoon wachten tot er voldoende voorraad is over paar weken / maanden ,dan zakken de prijzen ook iets.
Het kan altijd erger: https://www.ebay.co.uk/it...rder-BESTBUY/333724361872
Geen idee of dit fake is...
Geen idee of dit fake is...
Bijzonder, binnen 20 seconden weg. Wie koopt die kaarten zo snel op? Ga me niet vertellen dat hier toevallig 7 man in 10 seconden het proces hebben doorlopen. Lijkt wel of de kaarten massaal worden opgekocht door bepaalde partijen?
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |