Ties are not forgotten, They're severed
Ik blijf hopen maar ik zie het steeds iets somberder in. Ik weet dat ze bij Megekko hun best doen. Kom op jongens doe me maar zo'n kaartje
Echter in de avond ook een T&T gekregen van Megekko (na meerdere emails - gisteren en vandaag).
Wellicht iemand die deze wil overnemen? Anders stuur ik 'm morgen retour
(omgeving eindhoven)
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenD92 op 11-11-2020 20:11 ]
Aan de hand van het verschil in zijn bestelnummer en de mijne. Ik schat zo rond xxxx6900/00 dat het spannend wordt of het lukt morgenzar schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:58:
[...]
Hoe kan je dat bevestigen, door je order nummer?![]()
Ik heb om 14:40 besteld dus hoop dat ik er ook nog tussen zit.
als ik er niet tussen zit graagJeroenD92 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:10:
Vandaag de 3070 Ventux x3 binnen gekregen van Azerty.
Echter in de avond ook een T&T gekregen van Megekko (na meerdere emails - gisteren en vandaag).
Wellicht iemand die deze wil overnemen? Anders stuur ik 'm morgen retour
(omgeving eindhoven)
Niet minder populair. Maar overpriced.Scorpio616 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:05:
Vanmiddag m'n MSI 3070 Gaming X Trio ontvangen van Informatique nadat ik deze gistermiddag had besteldHet kan dus wel.. met de minder populaire kaarten haha
Ik heb XXXX6840Uforay schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:11:
[...]
Aan de hand van het verschil in zijn bestelnummer en de mijne. Ik schat zo rond xxxx6900/00 dat het spannend wordt of het lukt morgen
Klopt ik denk dat dit inderdaad het geval is.DennisDeMennis schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:26:
Zojuist ook 10 plaatsen gedaald voor de 3080 ventus OC bij Alternate, maar denk dat dit annuleringen zijn van mensen die hem bij Megekko hebben ontvangen?
Sta nu op plek 1 voor mijn inno 3d x3 3080 bij alternate.
Integendeel! Ik stond op plek 11, en ik zie dat hij is verzonden!DennisDeMennis schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:26:
Zojuist ook 10 plaatsen gedaald voor de 3080 ventus OC bij Alternate, maar denk dat dit annuleringen zijn van mensen die hem bij Megekko hebben ontvangen?
Ik ben gedaald van 55 naar 43! Eindelijk bewegingjorgen83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:31:
[...]
Integendeel! Ik stond op plek 11, en ik zie dat hij is verzonden!
Denk het ook. Ik ga huilen in een hoekje. Mijn 5900X staat ook stil.xairadark schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:39:
den dat t klaar is voor de 3070 3x ocsta na een uur nog steeds op 32
Manmanman
Of wellicht is Alternate te laat begonnen met 'scalpen' en heeft dat gezorgd voor minder leveringen? Bijvoorbeeld omdat het moederbedrijf de kaarten in duurdere shops wilde verkopen, of omdat er sprake is van omkoping bij de leveranciers.no_way_today schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:10:
[...]
Alternate is behoorlijk door de mand gevallen, informatiek, megekko en cd rom land hebben hun zaken op orde. De eerste is alleen een beetje aan het scalpen
:strip_exif()/f/image/1yRD5CrbA6K7P6I5a5Rkg53u.jpg?f=fotoalbum_large)
Hey Tweakers,
Na 1+ maand heb ik dan ook eindelijk een 3080. Zonder de hulp van alle tweakers op dit forum en alle handige tips van jullie had ik deze kaart nu nog niet gehad. Bedankt iedereen! Veel succes nog met de zoektocht en ik hoop voor iedereen hier dat jullie je kaart ook snel krijgen of de beschikbaarheid een stuk beter word. Ik zie jullie in game
Groetjes,
Yanick de Wit // Zaadinternet
Voor vertical mount heb je denk een riser kabel? het zijn PCI-E Gen4 kaarten, dus als de riser gen3 is kan dat problemen opleveren. Je zou je moederbord dan in de Bios moeten aanpassen naar gen3.DLeijen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:54:
[Afbeelding] [Afbeelding]
De RTX 3080 Aorus Master is binnen van Informatique die ik gisteren besteld had. Sta nu op plek 6 bij Megekko, maar die gaat dus geannuleerd worden.
Installeren was trouwens nog een ding, met vertical gpu mount krijg ik geen beeld.
Ik sta nu vast op plek 56 van 86 voor de 3080 ventus bij Megekko.
Betekent denk ik dat ze vandaag ongeveer 'maar' ongeveer 38 msi 3080 kaarten binnen hebben gekregen. Ze hebben het over een significante levering maar 38 is ook weer niet heel erg veel. Wellicht dat ze morgenvroeg verder gaan? Keep faith
hoop idd dat ze morgenvroeg nog verder gaan met de 3070 en 3080BerryGosie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:58:
Ik ga ook maar huilen in een hoekje.
Ik sta nu vast op plek 56 van 86 voor de 3080 ventus bij Megekko.
Betekent denk ik dat ze vandaag ongeveer 'maar' ongeveer 38 msi 3080 kaarten binnen hebben gekregen. Ze hebben het over een significante levering maar 38 is ook weer niet heel erg veel. Wellicht dat ze morgenvroeg verder gaan? Keep faith
Dat is gek... Ook voor de Asus 380 TUF OC sta ik op 81 vd 88...Julian schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:49:
[...]
52 van de 67 (voor een Asus 3080 TUF OC bij Megekko).
Was 67 je oorspronkelijke plaats? Of hebben we het niet over dezelfde kaart?
Megekko 10/198Furrwin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:08:
iemand die mij kan vertellen waar/hoever ze in de wachtrij staan voor een ROG strix 3080 kaart?wil er nml binnenkort een bestellen
Het lijkt me sterk dat ze nu niets meer verzenden, en morgen verder gaan. Ik blijf hangen op plek 5.xairadark schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:59:
[...]
hoop idd dat ze morgenvroeg nog verder gaan met de 3070 en 3080
...
Luxicon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:13:
[...]
Het lijkt me sterk dat ze nu niets meer verzenden, en morgen verder gaan. Ik blijf hangen op plek 5.
alvast sterkte en gecondoleerdFurrwin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:08:
iemand die mij kan vertellen waar/hoever ze in de wachtrij staan voor een ROG strix 3080 kaart?wil er nml binnenkort een bestellen
In principe versturen ze doorgaands nog tot 22:30. Zou me alleen niets verbazen als ze door de voorraad heen zijn gezien het al een tijdje stil staat.Luxicon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:13:
[...]
Het lijkt me sterk dat ze nu niets meer verzenden, en morgen verder gaan. Ik blijf hangen op plek 5.
Na initieel een MSI Gaming X 3070 bemachtigd te hebben via ALTERNATE ben ik gisteravond toch maar gezwicht voor de Zotac Trinity OC 3080 via Azerty. Wetend dat ik er (veel) te veel voor betaald heb ben ik er toch blij mee
Succes aan een ieder die nog wacht, zoekt of afwacht, tot later!
[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 11-11-2020 21:24 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik ben benieuwd. Verwachte leverdatum is nu 21 november.
[ Voor 3% gewijzigd door Tyrian op 11-11-2020 21:30 ]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Nee, Nvidia en de kaartfabrikant kijken naar data van vorige launches. Hoeveel sales per regio - hoeveel sales per webshop. Ze kijken zelfs per webshop hoeveel kaarten per segment (x90 vs x80 vs x70) je zou verkocht, want dat verschilt ook per winkel.NoThankYou schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:45:
[...]
Of wellicht is Alternate te laat begonnen met 'scalpen' en heeft dat gezorgd voor minder leveringen? Bijvoorbeeld omdat het moederbedrijf de kaarten in duurdere shops wilde verkopen, of omdat er sprake is van omkoping bij de leveranciers.
Nvidia vraagt momenteel een bedrag voor de chip die MSRP halen bijna onmogelijk maakt, vanwege de enorme vraag.
Fabrikanten hadden voorheen al te maken met hele krappe marges. We hebben het over enkele procenten - omdat feature sets duur zijn, en de competentie moordend. Het metaal en de fans zijn op zich maar een paar tientjes.
En dan heeft iedere fabrikant een regio office (per land in Europa). Dus geproduceerde kaarten in Azië gaan eerst 'langs' het hoofdkantoor (ontvangt volle containers) voordat het wordt verdeeld onder webshops (levering in pallets).
Alternate was niet een van de goedkoopste in afgelopen jaren; Megekko was vaak iets beter. Megekko verkocht meer, Alternate minder. Daarom krijgt Megekko meer en Alternate minder. Dat leidt weer tot hogere prijzen in Megekko omdat zij wél aanbod hebben.
Alternate heeft dan nog een alternatief (haha) en dat is de goedkoopste zijn en hopen dat consumenten met veel geduld voor het minste geld bij hun in de wachtrij gaan staan.
(bron: verschillende videos van gamersnexus in de afgelopen weken)
Dus als je hem gekanteld hebt die kaart doet die het niet?DLeijen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:54:
[Afbeelding] [Afbeelding]
De RTX 3080 Aorus Master is binnen van Informatique die ik gisteren besteld had. Sta nu op plek 6 bij Megekko, maar die gaat dus geannuleerd worden.
Installeren was trouwens nog een ding, met vertical gpu mount krijg ik geen beeld.
Lekker dan kan ik de mijne terug sturen is die ..... Dan
Ik ben sinds vandaag ook aangesloten bij Azerty voor een 3080 strix oc. Wie weet...
Het step-up programma van EVGA lijkt in ieder geval muurvast te zitten. Daarnaast lees ik op het forum heel veel problemen met de laatste batch ftw3 ultra’s, dus misschien maar beter...
Verwacht dat de 6800xt ook een lang verhaal gaat worden... zal daar t.z.t. ook nog een order voor uitzetten en dan zie ik wel wat het wordt...
Zoals ik eerder ook al zei, een beetje moederbord heeft gewoon een instelling in de bios om hem op gen3 te zetten. Plus dat dit alleen voorkomt bij amd en moederborden die gen4 ondersteunen.Virtua schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:32:
[...]
Dus als je hem gekanteld hebt die kaart doet die het niet?
Lekker dan kan ik de mijne terug sturen is die ..... Dan
Lees het nu pasJorisc_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:08:
[...]
Welke winkel? Want volgens mij heeft Megekko er 2 weken geleden erg veel verstuurd.
Alternate.
Voor zover ik zag was dat niet de 3080 Eagle OC. Zoja, ga ik switchen.
Wat is er dan met de evga geforce rtx 3080 ftw3 ultra gaming ??Timx2 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:38:
[...]
Ik ben sinds vandaag ook aangesloten bij Azerty voor een 3080 strix oc. Wie weet...
Het step-up programma van EVGA lijkt in ieder geval muurvast te zitten. Daarnaast lees ik op het forum heel veel problemen met de laatste batch ftw3 ultra’s, dus misschien maar beter...
Verwacht dat de 6800xt ook een lang verhaal gaat worden... zal daar t.z.t. ook nog een order voor uitzetten en dan zie ik wel wat het wordt...
Ik heb deze bij Megekko gekocht hoefde maar 6 dagen te wachten en ik heb hier geen enkel probleem ondervonden ??
Ben erg tevreden
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
hopelijk krijg ik mijn kaart nog voor de kerstvakantie.
Nou, het fijne weet ik er niet van, maar op het evga forum zijn behoorlijk wat topics over black screens die spontaan optreden... geen idee of het hardware of driver gerelateerde problemen zijn.. hoop het laatste! In ieder geval fijn dat je er al ene hebt😊.mmxmmx schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:24:
[...]
Wat is er dan met de evga geforce rtx 3080 ftw3 ultra gaming ??
Ik heb deze bij Megekko gekocht hoefde maar 6 dagen te wachten en ik hier geen enkel probleem ondervonden ??
Ben erg tevreden
Kleine update, van 5 naar 3 van de 176.
(Megekko: 3070 Ventus X3 OC)
...
Ik stond op 1 voor deze kaart, maar heb die geannuleerd omdat ik Postnl bericht van megekko kreeg.Bladspinazie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:28:
[...]
Klopt ik denk dat dit inderdaad het geval is.
Sta nu op plek 1 voor mijn inno 3d x3 3080 bij alternate.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Echt?! Daar had je een andere Tweaker (mij) wel blij mee kunnen makenkoenvdlinden schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:56:
[...]
Ik stond op 1 voor deze kaart, maar heb die geannuleerd omdat ik Postnl bericht van megekko kreeg.
Wil uiteindelijk wel graag de overstap van een 3070 naar een 3080 maken
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 11-11-2020 22:58 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk dat bijna iedereen in deze wachtrijen een tweaker van hier is. Plus dat deze wachtrij al 3 weken stil staat.hmr schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:57:
[...]
Echt?! Daar had je een andere Tweaker (mij) wel blij mee kunnen maken.
Wil uiteindelijk wel graag de overstap van een 3070 naar een 3080 maken
[ Voor 6% gewijzigd door koenvdlinden op 11-11-2020 23:02 ]
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Buildzoid was ook niet al te positief over het pcb design en de gebruikte onderdelen op dat pcb.Timx2 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:34:
[...]
Nou, het fijne weet ik er niet van, maar op het evga forum zijn behoorlijk wat topics over black screens die spontaan optreden... geen idee of het hardware of driver gerelateerde problemen zijn.. hoop het laatste! In ieder geval fijn dat je er al ene hebt😊.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wanneer heb je besteld?mmxmmx schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:24:
[...]
Wat is er dan met de evga geforce rtx 3080 ftw3 ultra gaming ??
Ik heb deze bij Megekko gekocht hoefde maar 6 dagen te wachten en ik hier geen enkel probleem ondervonden ??
Ben erg tevreden
Ik sta al sinds 30-9 te wachten op de 3080 Strix OC bij Azerty, dus verwacht niet dat je hem binnenkort zult verwachten...Timx2 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:38:
[...]
Hier sinds 17-9 al, rond launctijd, dus ik wens een ieder veel succes bij Azerty...xMickster schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:40:
[...]
Ik sta al sinds 30-9 te wachten op de 3080 Strix OC bij Azerty, dus verwacht niet dat je hem binnenkort zult verwachten...
Tja niet alleen bij Azerty. Asus maakt er gewoon een grote shitshow van hier in NL. En geeft 2 dikke vingers, en jij mag raden welkeJaepie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:44:
[...]
Hier sinds 17-9 al, rond launctijd, dus ik wens een ieder veel succes bij Azerty...
Erg bedankt voor jouw opmerking over die 3090. Ik heb die na lang wikken en wegen gehaald en stond tot mijn verbazing vanmiddag nog steeds op voorraad.Vanoza schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:03:
[...]
Bestaat die kaart überhaupt wel? Ik heb de kaart 2 dagen na launch besteld bij Alternate.nl en ben van plaats 44 naar 23 gegaan. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit puur door annuleringen is gekomen aangezien ik nu al weken op dezelfde plek zit.
Ik zie nu een MSI Ventus 3 3090 bij CDromland in de winkelvoorraad liggen. MUST RESIST!
Geweldige kaart trouwens, super stabiel en erg stil, aanrader. Hele avond zitten testen en geeft geen krimp.
Nice, veel plezier ermee.Unique schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:49:
[...]
Heb gisteren mijn 3080 tuf oc gekregen van amazon (dag eerder als verwacht), en hij loopt erg goed.
Boost 2100Mhz met 10000Mhz memory op 60 gradenGezien je zelfde batch denkelijk hebt, veel plezier alvast :-)
Hdmi kabel van 5 meter werkt ook met C9 120Hz HDR 10Bit + GSYNC. (Roline B08CVLX4RG)
Met 12bit wel dropouts, dus loopt op de limiet.
Ben benieuwd wanneer alternate en sicomputers eindelijk gaat leveren
Die van mij ligt nu al twee dagen bij Amazon in Frankrijk ergens. Zullen wel beperkt richting NL of DE rijden met bestellingen gok ik.
Nu hopen dat mijn 5600x ook snel geleverd kan worden dat ik kan testen (hele nieuwe build), heb dadelijk de 3080 eerder binnen dan de processor....
Das toch gek...Julian schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:49:
[...]
52 van de 67 (voor een Asus 3080 TUF OC bij Megekko).
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
FYI ik kreeg hierna ook nog de codes voor Geforce Now en Watch Dogs Legion in de mail.jorgen83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:31:
[...]
Integendeel! Ik stond op plek 11, en ik zie dat hij is verzonden!
stond plek 75 op de lijst, voordat de levering binnen was.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
3070: 261 > 176* = 85
3080: 122 > 86* = 36
*) op basis van de comments die gegeven zijn in de cellen
[ Voor 8% gewijzigd door Marcus73 op 12-11-2020 08:18 ]
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
de 3080 viel inderdaad best tegen:)Marcus73 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:16:
Op basis van het wachttijden doc (voor zover accuraat) zijn dit ongeveer de aantallen in de significante levering van de MSI RTX 3XXXX Ventus door Megekko gistermiddag:
Ja viel mij ook op, in die wachtrij stond ik op 34 dus net binnen het lijntje
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
maar ik ga niet zeuren hoor ik heb deze gewoon gepreorderd omdat ze grote hoeveelheden zouden binnenkrijgen dus heb me pre order pas paar dagen staan:)Marcus73 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:30:
[...]
Ja viel mij ook op, in die wachtrij stond ik op 34 dus net binnen het lijntje
ik ben van plek 102 naar 15 gegaan gisteren voor de ventus 3x bij megekko en kijk vanochtend van 15 naar 13 zonder dat er mensen hebben geannuleerd dus kans is dat ze vandaag nog wat restjes verzenden?Marcus73 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:16:
Op basis van het wachttijden doc (voor zover accuraat) zijn dit ongeveer de aantallen in de significante levering van de MSI RTX 3XXXX Ventus door Megekko gistermiddag:
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
waren gister laat nog twee opschuivingen. Ben gister van 98 naar 9 gegaan. Maar het zou mooi zijn als ze er nog een paar verzenden hahaik ben van plek 102 naar 15 gegaan gisteren voor de ventus 3x bij megekko en kijk vanochtend van 15 naar 13 zonder dat er mensen hebben geannuleerd dus kans is dat ze vandaag nog wat restjes verzenden?
En ik zit hier zoals de meeste van ons al te wachten sinds launch van de 3080 op mijn MSI Gaming X trio 3080 waarvoor ik nu alweer een week niet bewogen ben bij Alternate, vraag me dan toch af waarom er meet ventus geleverd worden dan het daadwerkelijke flagship.
Ik gun het mijn maat maar ben wel een beetje salty.
Ook maar de 3080 Ventus kaart besteld, ik ben benieuwd wanneer die binnen komt. Bedankt iig voor de update.copywizard schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:50:
[...]
ik ben van plek 102 naar 15 gegaan gisteren voor de ventus 3x bij megekko en kijk vanochtend van 15 naar 13 zonder dat er mensen hebben geannuleerd dus kans is dat ze vandaag nog wat restjes verzenden?
Gaat meer om de chip denk ik, ze hebben volgens mij meer moeite met de 3080 dan alle andereRazeal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:14:
Maatje van mij heeft gisteren zijn MSI Ventus x2 3070 (oc?) binnen gekregen vanuit Azerty, gekocht op de 3070 launch.
En ik zit hier zoals de meeste van ons al te wachten sinds launch van de 3080 op mijn MSI Gaming X trio 3080 waarvoor ik nu alweer een week niet bewogen ben bij Alternate, vraag me dan toch af waarom er meet ventus geleverd worden dan het daadwerkelijke flagship.
Hij had het over de 3070, de 3080 is maar 35 plaatsen verschoven bij Megekko en 15 bij Alternate.ribo32 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:16:
[...]
Ook maar de 3080 Ventus kaart besteld, ik ben benieuwd wanneer die binnen komt. Bedankt iig voor de update.
De 3070 is niet dezelfde chip als de 3080.Razeal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:14:
Maatje van mij heeft gisteren zijn MSI Ventus x2 3070 (oc?) binnen gekregen vanuit Azerty, gekocht op de 3070 launch.
Je ziet ook een duidelijke stijgende lijn in leveringen 3070:
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Order:
Artikelnr: 295125
Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC
Jouw positie: 47 van de 178
Die 3070's komen vrij snel denk ik.Max_van_Duin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:23:
ik had 2 3070 duals ge pre orderd maar ik heb ze maar gecanceld omdat die kaarten van asus toch bijna niet binnen komen. wat denken jullie dat ik nu moet doen bij megeko een kaart bestellen en achter in de rij aan sluiten of wachten tot er 1 te koop is en die dan snel kopen (net zo als azerty had eerder deze week)
https://www.hardware-expe...arch_query=3070&results=7
1 in Almere... voor de snellejelle xD
https://www.cyberport.de/...gb-gddr6-2xhdmi-3xdp.html
https://www.cyberport.de/...rafikkarte-3xdp-hdmi.html
[ Voor 19% gewijzigd door GekkeR op 12-11-2020 09:29 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
https://azerty.nl/product...y-videokaart-24-gb-gddr6x
Dezelfde voor € 1.749,--
https://www.tones.be/nl/article/132683
En een 3090 iChill X4 voor € 1.769,--
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-
Dezelfde voor € 1.709,--
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673129?
7x 3090 TUF OC voor € 1.749,-- per stuk
https://www.tones.be/nl/article/132477
[ Voor 64% gewijzigd door Frenkovic op 12-11-2020 09:36 ]
Helemaal top. Fantastische prijs en levertijd maar 6 dagen, is dus beschikbaar.
schappelijke prijsje idd!Metalbuster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:
https://www.megekko.nl/pr...070-8-GB-GDDR6-Videokaart
Echt top prijs! weg=weg hahaMetalbuster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:
gekochtMetalbuster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:
5 zeker.... voor op marktplaats?
ik had ze gister een mail van gestuurd het enige wat ze hebben aangepast daarna is dat hij nu tussen de GPUs staat in plaats van onbekendMetalbuster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:33:
En nu niet gaan scalpen, bedankt. De prijzen graag laag houden.
Laat even weten wanneer je de bevestigingsmail ontvangen hebt.
WOW..waarom?lou louis schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:45:
iemand nog interesse voor een MSI RTX3090 Gaming X Trio voor kost prijs
Never ever financial advice...
GIGABYTE GeForce RTX 3070 Vision OC 8G grafische kaart
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1688819?
direct leverbaar
INNO3D GeForce RTX 3070 iChill X4 grafische kaart
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681759?
direct leverbaar
[ Voor 30% gewijzigd door xynomis op 12-11-2020 09:37 ]
Ja 50% kans.jamy1215 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:39:
Zou er nog een kans zijn dat er vandaag Ventus 3080's worden geleverd? 30~ is niet bepaald *significant*
Spannend!
Wellicht hebben ze een pallet nog niet uitgepakt gisteren en gaan ze vandaag ~60 uitleveren xD
Als dat een serieuze opmerking was tenminste, niet dat ie bedoelde van "it either happens or it doesn't"BerryGosie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:43:
[...]
Spannend!
Wellicht hebben ze een pallet nog niet uitgepakt gisteren en gaan ze vandaag ~60 uitleveren xD
Hier van 95 naar 3.copywizard schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:50:
[...]
ik ben van plek 102 naar 15 gegaan gisteren voor de ventus 3x bij megekko en kijk vanochtend van 15 naar 13 zonder dat er mensen hebben geannuleerd dus kans is dat ze vandaag nog wat restjes verzenden?
...
hvlste sta je daar dan nu?Silvandg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:03:
Wel mooi om te zien hoe mensen al lopen te zeuren dat rtx 3070 leveringen lang duren. Ik sta al sinds de launch te wachten op mijn rtx 3080 eagle bij alternate en ben 4 plekken gezakt wat hoogst waarschijnlijk annuleringen zijn.
ʎ˙zx˙ǝ
Die kaart wordt dus gewoon niet geleverd bij Alternate? Hoe zit het met de Eagle bij andere webshops, enig idee?Silvandg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:03:
Wel mooi om te zien hoe mensen al lopen te zeuren dat rtx 3070 leveringen lang duren. Ik sta al sinds de launch te wachten op mijn rtx 3080 eagle bij alternate en ben 4 plekken gezakt wat hoogst waarschijnlijk annuleringen zijn.
Volgens mij zijn van de 3070 daarvan tot nu toe nog de meeste kaarten geleverd.
[ Voor 8% gewijzigd door Metalbuster op 12-11-2020 10:07 ]
Bij Megekko is de wachtrij voor de EAGLE OC/non-oc 200+ dus....Metalbuster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:06:
[...]
Die kaart wordt dus gewoon niet geleverd bij Alternate? Hoe zit het de Eagle bij andere webshops, enig idee?
ʎ˙zx˙ǝ
@Paprika Zou er een link naar de sheet "Beschikbaarheid 3000 serie" https://docs.google.com/s...D_kK2CpDCk0ED16Fu5Q2_DWk4 toegevoegd kunnen worden aan de openingspost?
Zie dat er sowieso een "nieuwe" openingspost is gemaakt, misschien is het makkelijker om de post van @kma72 naar de openingspost te zetten?
[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 12-11-2020 10:10 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik ook man, wacht nog steeds op die eagle non oc bij megekko, sta nu op nummer 4Rgamer145 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:09:
Gisteren nagevraagd op welke plek ik stond bij Cdromland. Sta ik op plek 20 ipv 7. Hebben ze mij vorige week blij gemaakt met een goeie plek, blijk ik een stuk verder te staan op de lijst.... Hopen dat er snel wat binnen komt
er waren maar 5 geleverd gister, dus hopelijk ben ik zo ook snel aan de beurt daar
Dit is bij Alternate - MSI 3080 Ventus 3x
sommigen tegen winkelprijzen...moet toch ook interessant zijn voor
enkelen hier, denk ik dan zo maar
Sta nu op 7 begon als 11de. Maar heb gewoon geduld komt vanzelf wel een keer. En ga niet 100 euro meer betalen voor minimaal dezelfde kaart.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Ity4P4gzkRQzh473hXnU0OZ5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/I8q0YK4QrOLMrzH68Ks1Dsx1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/aLUVaHOxpGeWlVUh2Jjw4Cdu.jpg?f=fotoalbum_large)