Lian Li Lancool II Mesh Performance | Intel Core 2 Duo 5.2Ghz | R5770 Hawk
De eerste passief gekoelde 3080, vet.BerryGosie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:36:
[...]
Beetje rare afbeeldingsucces voor diegene die dit probeert.
Wel wat mensen. Ik niet. Heb Eagle 3070 (non-OC) waarschijnlijk ruim op tijd besteld. Paar dagen later maken ze de OC versies beschikbaar van diezelfde kaart en de mensen die ze bestellen hebben de OC versie binnen de volgende dag. De mensen die een non-OC Eagle 3070 hadden besteld zitten nu nog altijd te wachten.ZackVayn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:47:
Heeft iemand hier überhaupt een rtx 3070 van Azerty gekregen (elk model)? Ik bedoel vanaf de releasedag, nee die paar aandelen die ze daarna hebben verkocht
Het is gewoon puur RNG. Degenen die goed gokken of bereid zijn veel te investeren worden beloond. De rest is gewoon de sjaak. Gokken is nooit mijn ding geweest en dat blijkt nu ook wel. Als ik er snel bij ben krijgen ze geen kaarten, als er veel website verkeer is kom ik er niet doorheen en sta ik alsnog op 150 in de wachtrij en als ik in de wachtrij sta dan schiet deze voor geen meter op.
Nou dat dacht ik niet ik sta nog steeds 52 in de wachtrij voor deze kaart al sinds de eerste dag dat de kaart "uitkwam" bij Alternatep0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:34:
Gigabyte Gaming OC RTX 3080 staat op Direct Leverbaar bij Alternate
https://www.alternate.nl/..._IuwErC0vwkBoCEscQAvD_BwE
of is er een "significante levering" geweest en gaat er een wonder gebeuren bij Alternate en krijg ik de kaart alsnog vlak voor AC Valhalla ?
Ik heb iets meer hoop maar ben toch bang dat dit een foutje is :l
Is wel vreemd; sta op plaats 58 voor deze kaart ( wel 100 euro goedkoper ) en nog steeds niet uitgelevertp0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:34:
https://www.alternate.nl/..._IuwErC0vwkBoCEscQAvD_BwE
Ik sta plek 35, hetzelfde als gisteren. Dus lijkt me sterk dat die kaart inderdaad voorradig is.fransuske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:42:
[...]
Is wel vreemd; sta op plaats 58 voor deze kaart ( wel 100 euro goedkoper ) en nog steeds niet uitgelevert
Tja of ze hopen op annulerenSehmee schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:45:
[...]
Ik sta plek 35, hetzelfde als gisteren. Dus lijkt me sterk dat die kaart inderdaad voorradig is.
In de omschrijving van die kaart staat ook 3090, ik vermoed dat dit gewoon verkeerd is aangemaakt. Dus of het is een 3080 die niet geleverd kan worden of een 3090 die verkeerd is aangemaakt maar dan wel heel goedkoop isAnakin_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:
[...]
Nou dat dacht ik niet ik sta nog steeds 52 in de wachtrij voor deze kaart al sinds de eerste dag dat de kaart "uitkwam" bij Alternate
of is er een "significante levering" geweest en gaat er een wonder gebeuren bij Alternate en krijg ik de kaart alsnog vlak voor AC Valhalla ?
Ik heb iets meer hoop maar ben toch bang dat dit een foutje is :l
De fabrikant codes verschillen iets van elkaar.p0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:34:
https://www.alternate.nl/html/product/1678583
Edit: het lijkt erop dat dit een foutieve advertentie is aangezien er een wachtrij voor deze kaart is!
Jouw linkje: GV-N3080GAMING OC-10
De kaart met wachtrij: GV-N3080GAMING OC-10GD
Weet zelf niet of er ook daadwerkelijk een verschil is...
Even wat gezocht en Gigabyte hanteert GV-N3080GAMING OC-10GD als code.
https://www.gigabyte.com/...GV-N3080GAMING-OC-10GD#kf
Moet dus wel om een foutje van Alternate gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Stoksbrood op 05-11-2020 10:49 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ik heb het gewoon geprobeerd! Betalingsbevestiging ontvangen. Ik ben bij Office Centre weggegaan, dus ik ga hier even een poging wagen. Hou jullie op de hoogte!Stoksbrood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:47:
[...]
De fabrikant codes verschillen iets van elkaar.
Geloof dat ze geen officiële reseller zijn. Maar gezien het prijsverschil met bijvoorbeeld de Asus TUF 3080 OC kan je net zo goed dadelijk voor 25 euro de code overkopen van iemand en je bent nog 80 euro goedkoper uit.XDeluxeX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:36:
Ik kan echt nergens vinden of Amazon(NL) nou partner is van NVIDIA en dus in aanmerking komt voor een de gratis BO Coldwar deal. Weet iemand dit? Of een linkje o.i.d.
Ik heb de vraag mbt tot deze vreemde zaak weggelegd bij Alternate. Eens kijken of ik antwoord krijg
Volgens mij is de nieuwe listing een Eagle OCStoksbrood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:47:
[...]
De fabrikant codes verschillen iets van elkaar.
Oh, dat zou niet moeten uitmaken omdat die ook al op de site staat.
Zal wel geannuleerd worden als je besteld.
Interessanter is dat bij de specificaties staat dat het om een 3090 gaat.
Maar met een base clock van 1400.
[ Voor 16% gewijzigd door Bron op 05-11-2020 10:54 ]
Lijkt me sterk waar ze daar "GV-N3080EAGLE OC-10GD" gebruiken.Bron schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:51:
[...]
Volgens mij is de nieuwe listing een Eagle OC
Type staat redelijk duidelijk in de fabrikant code.
Je had t al gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 05-11-2020 10:52 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
probeer jij toevalig iedereen aan een kaart te helpen iedere dagNinaomi schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
https://www.megekko.nl/pr...90-AORUS-M-24G-Videokaart
Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
Nice, ben benieuwd!CyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:50:
[...]
Ik heb het gewoon geprobeerd! Betalingsbevestiging ontvangen. Ik ben bij Office Centre weggegaan, dus ik ga hier even een poging wagen. Hou jullie op de hoogte!
Daar is dit topic voor bedoeld toch.... Dankbaarheid is ook een optiechief147 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:54:
[...]
probeer jij toevalig iedereen aan een kaart te helpen iedere dag
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zeker, daar is dit topic toch voorchief147 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:54:
[...]
probeer jij toevalig iedereen aan een kaart te helpen iedere dag
heb er zeker respect voor verwonderd me gewoon een beetje, de meesten zouden zijn van het idee ik heb 1 einde van zoektovht + hulp verlenenp0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:55:
[...]
Nice, ben benieuwd!
[...]
Daar is dit topic voor bedoeld toch.... Dankbaarheid is ook een optie
U wilde graag een voorraadherinnering ontvangen van het volgende product:
GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G (V389-005R)
Helaas is dit product niet meer leverbaar en is het ook de verwachting dat het niet meer op voorraad komt. Onze excuses voor het ongemak.
Ik ook, haha! Ben erg benieuwd.p0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:55:
[...]
Nice, ben benieuwd!
[...]
Daar is dit topic voor bedoeld toch.... Dankbaarheid is ook een optie
Volgens mij zag ik net een kink hier van 3x de 3090 tuf op voorraad bij tones.be mocht je die liever hebben. Iets beter als de ventus volgens mij.Schnoop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:50:
Zojuist MSI 3090 ventus OC besteld bij Alternate. Stond in de rij voor de TUF 3090 bij megekko maar hun kregen alleen de TUF O geleverd. Als ASUS er voor kiest om eerst te cashen i.p.v. gelijkmatig uit te leveren is dit dan maar het resultaat.
Edit..link, kink hebben we ondertussen allemaal wel met deze serie
[ Voor 6% gewijzigd door Rick-vvv op 05-11-2020 11:05 ]
Kaart staat met 2 art.nrs op de site. Voor 899 direct leverbaar en voor 789 als pre orderfransuske schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:50:
[...]
Ik heb de vraag mbt tot deze vreemde zaak weggelegd bij Alternate. Eens kijken of ik antwoord krijg
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
https://www.amazon.nl/Gef...070&qid=1604570615&sr=8-1
Bij Alternate had ik op dag 1 een RTX 3080 MSI Gaming X trio besteld en ben in 2 maanden van 356 naar 256 in de ranking gestegen.. schiet dus niet op..
[ Voor 3% gewijzigd door Childofbodom op 05-11-2020 11:06 ]
Nope, door shady verkoper, dus let opchief147 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:05:
eentje gevonden bij amazon voor de liefhebbers, deze word verkocht en verzonden door hun
https://www.amazon.nl/Gef...070&qid=1604570615&sr=8-1
Verzonden vanuit MemoCow
Verkocht door MemoCow
Edit: Kies dan wel voor Amazon, zie reactie hier onder
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 05-11-2020 11:11 ]
je moet aan de aankoop opties open doen (Nieuw (2) van € 620,22) en amazon staat daar tussen als je dat open doetp0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:06:
[...]
Nope, door shady verkoper, dus let op
Verzonden vanuit MemoCow
Verkocht door MemoCow
Gewoon geprobeerd. En gelukt. Ik ben zeer benieuwd wat ik dan krijg...p0st schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:34:
https://www.alternate.nl/html/product/1678583
Edit: het lijkt erop dat dit een foutieve advertentie is aangezien er een wachtrij voor deze kaart is!
Dat zou complete bullshit zijn naar de mensen die in de wachtrij staan.langestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
Gewoon geprobeerd. En gelukt. Ik ben zeer benieuwd wat ik dan krijg...
[Afbeelding]
chief147 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
je moet aan de aankoop opties open doen (Nieuw (2) van € 620,22) en amazon staat daar tussen als je dat open doet
Die vanuit amazon zelf is niet op voorraad
Klopt inderdaad. Heb zelfs al een track&trace code ontvangen en kan hem volgen bij DHL.mazthu schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:09:
[...]
Dat zou complete bullshit zijn naar de mensen die in de wachtrij staan.
Wattefak... Dat zou een stunt zijn. Fijn voor jou (ondanks dat ie 110 euro duurder is) maar nog steeds behoorlijk k*t voor degene die in de rij staan voor de "echte" kaart.langestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
Hopelijk gefeliciteerd, nu nog hopen dat er geen baksteen in zit
Ps. Kaart staat nu op pre-order!
Voor degene die in de wachtrij zitten, ik zou alvast gaan bellen.langestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
[...]
Klopt inderdaad. Heb zelfs al een track&trace code ontvangen en kan hem volgen bij DHL.
Hahaha, holy shit wat een scammy business. Veel plezier met je kaart, ik ben blij dat mijn linkje jou nu een 3080 oplevert (zij het met een 100e premium) maar dit is idd wel een slap in the face voor mensen die al weken netjes wachten.....langestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
[...]
Klopt inderdaad. Heb zelfs al een track&trace code ontvangen en kan hem volgen bij DHL.
Hun versturen echt zo f*cking snel, ben ook wel benieuwdlangestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
graag delen hier dan weet iedereen hoe alternate zou kunnen zijn
Goed nieuws! Hopelijk gaat het nu wat rapperschumi1986 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
EVGA is eindelijk begonnen met RTX 3080 stepup's uit te leveren in de EU, op het forum zijn meerdere users die vandaag een step2 mail ontvangen hebben
Wacht nog even af, het zou kunnen dat het alsnog een fout is. Ik hou jullie op de hoogtemazthu schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:12:
[...]
Voor degene die in de wachtrij zitten, ik zou alvast gaan bellen.
Staat nu ook op pre order. Ben echt benieuwd welke je krijgt. Als het de gaming OC is die ook voor 789 op de site staat ( met wachtrij ) dan is Alternate m.i. niet goed beziglangestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hoelaat had je 'm besteld? Want na mij was die verlopen.langestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
Lijkt erop dat ze gewoon een nieuw artikelnummer (SKU?) hebben aangemaakt om zo de wachtrij te kunnen negeren en meer geld per kaart te kunnen vragen. Als dit echt waar is dan weet ik vanaf nu 100% zeker dat ik daar nooit weer wat bestel.Stoksbrood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
[...]
Wattefak... Dat zou een stunt zijn. Fijn voor jou (ondanks dat ie 110 euro duurder is) maar nog steeds behoorlijk k*t voor degene die in de rij staan voor de "echte" kaart.
Hopelijk gefeliciteerd, nu nog hopen dat er geen baksteen in zit.
Ps. Kaart staat nu op pre-order!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dus die beginnen ze uit te leveren alvorens ze aan hun queuing system beginnenschumi1986 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
EVGA is eindelijk begonnen met RTX 3080 stepup's uit te leveren in de EU, op het forum zijn meerdere users die vandaag een step2 mail ontvangen hebben
https://tones.be/nl/article/132776
Staat bij specs ryzen 2600.... overigens is dit een beetje off topicHoubie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:14:
Wie er meteen een 5600X bij wil, systeempje beschikbaar bij Tones.be
https://tones.be/nl/article/132776
[ Voor 7% gewijzigd door mazthu op 05-11-2020 11:15 ]
Ik betwijfel het... De kaart is/was namelijk niet te vinden via hun reguliere 3080 overzicht.AtlAntA schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:13:
[...]
Lijkt erop dat ze gewoon een nieuw artikelnummer (SKU?) hebben aangemaakt om zo de wachtrij te kunnen negeren en meer geld per kaart te kunnen vragen. Als dit echt waar is dan weet ik vanaf nu 100% zeker dat ik daar nooit weer wat bestel.
10:38 kreeg ik bevestiging. Kwartier later stond ie al op verwerkt.CyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:13:
[...]
Hoelaat had je 'm besteld? Want na mij was die verlopen.
Gigabyte:
Vandaag, op 5-11-2020, zijn een aantal van de volgende kaarten geleverd:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
Oh ik kreeg m om 10.49 uur. Bij mij staat nu 'in behandeling'. laten we hopen dat ie komt :-Dlangestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:16:
[...]
10:38 kreeg ik bevestiging. Kwartier later stond ie al op verwerkt.
Ben heel erg benieuwd.
14:08 bevestiging, 14:11 betaling. Ook nog geen vooruitgang hier helaas.FabuIn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:24:
Ik zie hier een aantal keren de 3070 msi ventus 2x bij azerty voorbijkomen. Mag ik vragen hoe laat jullie de bevestiging hebben gekregen?
Ik zelf heb om 14.11 de bevestiging gekregen. En inderdaad toen ook nog voor 539
Je moet even doorklikken dat je in je order komt en kijken wat er voor "in behandeling" staat (status).CyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:18:
[...]
Oh ik kreeg m om 10.49 uur. Bij mij staat nu 'in behandeling'. laten we hopen dat ie komt :-D
Ben heel erg benieuwd.
Als hier "Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad" heb je pech, zoals heul veul anderen hier
Zijn wel echt maffia praktijken van Alternate als deze bestelling wel doorkomt.CyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:18:
[...]
Oh ik kreeg m om 10.49 uur. Bij mij staat nu 'in behandeling'. laten we hopen dat ie komt :-D
Ben heel erg benieuwd.
Ik zie dit staan:Stoksbrood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:19:
[...]
Je moet even doorklikken dat je in je order komt en kijken wat er voor "in behandeling" staat (status).
Als hier "Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad" heb je pech, zoals heul veul anderen hier
:fill(white):strip_exif()/f/image/gjElHTKKsoXiAtHZXiFa6c8a.png?f=user_large)
Betekent dat, goed nieuws?
Al die webshops doen gewoon mee met deze gekte
Ik denk hetniet, hoop het voor jeCyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:20:
[...]
Ik zie dit staan:
[Afbeelding]
Dat is in het algemeen het goede voorbode jaCyberDonky schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:20:
[...]
Ik zie dit staan:
[Afbeelding]
Logistiek = het magazijn.
Als de kaart niet beschikbaar (in het magazijn) zou zijn zou de status direct omspringen naar wat ik aangaf...
[ Voor 14% gewijzigd door Stoksbrood op 05-11-2020 11:24 ]
Megekko zegt namelijk nu nog steeds dat ze zowel de TUF als de STRIX 3080 OC deze week nog verwachten, maar blijkbaar zijn de TUF kaarten al gisteren naar klanten verstuurd.
Vergeten ze nu het ASUS stukje te updaten of..?
Er werken mensen, dus het is goed mogelijk dat het nog niet geupdate is.zar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:23:
Gisteren zijn er een stuk of 15 RTX 3080 TUF OC kaarten verstuurd door Megekko, ik vind het apart dat daar niets over staat op de update pagina.
Megekko zegt namelijk nu nog steeds dat ze zowel de TUF als de STRIX 3080 OC deze week nog verwachten, maar blijkbaar zijn de TUF kaarten al gisteren naar klanten verstuurd.
Vergeten ze nu het ASUS stukje te updaten of..?
Hoe vind jij die POPS altijd??Ninaomi schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
https://www.megekko.nl/pr...90-AORUS-M-24G-Videokaart
Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
Mijn distill pikt dit niet zomaar op blijkbaar
Wtf, zelfde als Amazon. Wat is er aan de hand met MSI?masoud20r schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:56:
Ter info update CentralPoint:
U wilde graag een voorraadherinnering ontvangen van het volgende product:
GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G (V389-005R)
Helaas is dit product niet meer leverbaar en is het ook de verwachting dat het niet meer op voorraad komt. Onze excuses voor het ongemak.
Never ever financial advice...
Reden dat ik het vreemd vind is omdat de update pagina een half uurtje geleden is ge-update maar het ASUS stukje niet, terwijl het over gisteren gaat.Okasha schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:24:
[...]
Er werken mensen, dus het is goed mogelijk dat het nog niet geupdate is.
edit nvm, ze hebben het nu net ge-update!
[ Voor 6% gewijzigd door zar op 05-11-2020 11:34 ]
volgens mij heb je deze besteldlangestefan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:08:
[...]
[Afbeelding]
https://m.alternate.nl/IN...aart/html/product/1692878
Zo van... We updaten gewoon even niks maar we versturen maar wel vast wat kaarten. Misschien zijn hun aan die kaarten gekomen via een andere leverancier of persoon?zar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:26:
[...]
Reden dat ik het vreemd vind is omdat de update pagina een half uurtje geleden is ge-update maar het ASUS stukje niet, terwijl het over gisteren gaat.
Raar dat Azerty en Alternate gewoon nog niets hebben dan (blijkbaar) ik begrijp er niks meer van.
Begin die 2 winkels steeds meer te haten / verdacht te vinden.
Ik weet van Alternate, dat ze erg achteruit zijn gegaan in de jaren. Het begon al toen ze hun service desk weghaalde in de winkel. En ging het berg afwaardsLycan-Strife schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:27:
[...]
Zo van... We updaten gewoon even niks maar we versturen maar wel vast wat kaarten. Misschien zijn hun aan die kaarten gekomen via een andere leverancier of persoon?
Raar dat Azerty en Alternate gewoon nog niets hebben dan (blijkbaar) ik begrijp er niks meer van.
Het is niet zo dat iedere winkel op het zelfde tijdstip een levering zal krijgen.Lycan-Strife schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:27:
[...]
Asus:
Vandaag, op 5-11-2020, hebben wij een aantal van onderstaande kaarten ontvangen:
• Asus Geforce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
EINDELIJK STRIX 3080's!!
Hoezo dat?Ninaomi schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:27:
[...]
volgens mij heb je deze besteld
https://m.alternate.nl/IN...aart/html/product/1692878
Wij verwachten tegen het einde van deze week (week 45) een significante hoeveelheid kaarten van MSI:
• MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X 24G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8G
Benieuwd hoe 'significant' de levering gaat zijn...
De vorige keer dat Megekko significant zei in bold, waren het heuze pallets vol met kaarten, honderden leek het.rs5racer schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:32:
MSI:
Wij verwachten tegen het einde van deze week (week 45) een significante hoeveelheid kaarten van MSI:
• MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X 24G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8G
Benieuwd hoe 'significant' de levering gaat zijn...
Dan ben ik bang dat ik met mijn positie 157 er niet bij zitrs5racer schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:33:
Wel jammer dat ze niet aangeven hoe de verdeling gaat zijn. Eerst was het alleen de RTX 3080 namelijk. Nu kan het zo zijn dat er 200 RTX 3070 komen maar misschien 1 RTX 3080.
Never ever financial advice...
Sta nu 40ste voor de RTX 3080 Gaming trio, dus hoop dat ik in de volgende significante levering ga zitten.BerryGosie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:35:
[...]
Dan ben ik bang dat ik met mijn positie 157 er niet bij zit
Ik hoop zo dat ik erbij zit. Ergens In de 20 voor rog strix 3080thom.vanheugten schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:31:
Update Megekko!
Asus:
Vandaag, op 5-11-2020, hebben wij een aantal van onderstaande kaarten ontvangen:
EINDELIJK STRIX 3080's!!
Nog geen mail van verzending.
[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 05-11-2020 11:37 ]
Moeten we dit niet melden bij de ACM?
Waarop baseer je die conclusie dan?ShininNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:37:
Dus confirmed dat alternate kaarten aan het versturen is naar mensen die meer voor een kaart hebben betaald, en later in de wachtrij staan?
Misschien eerst maar even wachten of er daadwerkelijk kaarten binnen komen.ShininNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:37:
Dus confirmed dat alternate kaarten aan het versturen is naar mensen die meer voor een kaart hebben betaald, en later in de wachtrij staan?
De specificaties van het artikel kloppen namelijk ook niet.
Van plek 16 naar 9 op het moment (:
[ Voor 5% gewijzigd door Flugelator op 05-11-2020 11:39 ]
Megekko verstuurd meestal pas tussen 17:00 en 19:00.De Priester schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:38:
Heeft er al iemand een track en trace voor de Gigabyte 3080 Aorus M ontvangen vandaag vanuit Megekko? En zo ja welk nummer had je in de wachtrij? Ik ben enorm benieuwd hoeveel er uitgeleverd gaat worden.
Dat was gisteren. Ik ben sindsdien niet verder gezakt dan 83.Flugelator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:38:
Alternate is momenteel ook aan het uitleveren (Asus rog strix 3080 oc)
Heb een beetje het idee dat deze kaarten al een hele tijd (sinds de laatste uitlevering @ Alternate 2 weken terug) niet meer zijn verzonden/ontvangen.
Ik ben niets gezakt voor deze kaart vandaag, bedoel je niet de 7 kaarten van gisteren?Flugelator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:38:
Kan iemand me melden hoeveel er nog in wacht staan voorthom.vanheugten schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:31:
Update Megekko!
Asus:
EINDELIJK STRIX 3080's!!
Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
heb zelf een Asus dual 3070 8G besteld en sta op positie 4 van 16
maar aangezien er nog een hoop tuf's binnenkomen zou ik wel willen veranderen
Ohh wat hoop ik dat ze ook 3090’s hebben, megekko net wel dus kans is er welFlugelator schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:38:
Ik hier ook, begin steeds meer te neigen naar een duurdere kaart en dan gelijk op de post te krijgenlurk1997 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:42:
Heeft iemand al een Gigabyte Eagle 3070 non oc binnen gekregen? Wordt een beetje gek van Azerty
36 wachtendenPowerray2 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:42:
[...]
Kan iemand me melden hoeveel er nog in wacht staan voor
Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
maar aangezien er nog een hoop tuf's binnenkomen zou ik wel willen veranderen
Heeft weinig met Azerty te maken, non-OC varianten hebben bij alle merken en kaarten de laagste prioriteit qua leveren.lurk1997 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:42:
Heeft iemand al een Gigabyte Eagle 3070 non oc binnen gekregen? Wordt een beetje gek van Azerty
5kazzzdafke schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:35:
Iemand die weet wat de rij is voor de MSI 3090 X trio bij Megekko?
Daarmee geef ik mijn ASUS TUF 3090 (non O) bij Megekko op.
Succes iedereen met jullie leveringen verder!!
Ik sta ook op plek 4 voor diezelfde kaart bij MegekkoPowerray2 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:42:
[...]
Goedemorgen Leviathius,
Helaas hebben wij geen informatie omtrent de levertijd van de 30xx kaarten. Voorlopig is het nog even afwachten ben ik bang.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
De x3 heb ik vgm vorige week nog geleverd zien worden.. voor de 3080 x4 sta ik al vanaf voor 15.00 op launchday (kon gek genoeg eerder bestellen) op 7.. en ondertussen op 3 maar naar mijn idee puur vanwege annuleringen.. zou niet gokken op een 3080 x4 via AlternateStoksbrood schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:41:
Is er trouwens nog iemand geweest die recentelijk een Inno3D 3080 x3 of x4 heeft ontvangen?
Heb een beetje het idee dat deze kaarten al een hele tijd (sinds de laatste uitlevering @ Alternate 2 weken terug) niet meer zijn verzonden/ontvangen.
Tenzij je m wilt gebruiken voor modern warfare 5, of Far Cry 9 ofzo
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |