RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Wordt snel verwacht betekend dadelijk online?Ninaomi schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:07:
https://m.alternate.nl/MS...aart/html/product/1683121.
en inderdaad een trio, komen dadelijk online
Signature
Let op! Op de afbeelding staat een TUF OC. In alle teksten wordt enkel de non-oc genoemd.Pedje-san schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:10:
Ik zou het zelf nooit proberen en veel te duur, maar goed:
https://www.computergalax...duct_id=29799&search=3080
een 3080 TUF.
En mbt amazon orders. Enkele anderen en ik hebben kennelijk geluk gehad met onze msi 3080 x trio. 1 okt besteld, 2 okt bevestiging. En afgelopen maandag bezorgd. De TUF en Strix (beide 3080) die openstonden voor de build voor een vriend zijn idd ook geannuleerd.
En voor de aluminium hoedjes; kort na annuleringen was de TUF OC gewoon weer te bestellen op amazon.nl voor dezelfde prijs. (Voor sommige oude orders zelfs goedkoper) Mijn vermoeden: ze krijgen deze nieuwe kaarten van een andere leverancier. Oude leverancier heeft afgehaakt, alle orders gekoppeld aan die leverancier kregen automatisch annulering en op de achtergrond hebben ze al naar een andere leverancier gezocht (en dus ook gevonden). En de kaarten van die nieuwe leverancier zijn weer te koop aangeboden. Makes much more sense.
Misschien niet zo netjes naar reeds openstaande orders maar zeker niet in strijd met hun algemene voorwaarden. Daarnaast ook logische gang van zaken bij een, voor een groot deel, geautomatiseerd bedrijf/systeem.
Edit:
Ik heb natuurlijk makkelijk praten in mijn positie. Ik zou ook flink pissig zijn als ik nog geen kaart zou hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Koelkie op 04-11-2020 11:18 ]
yesmouzetc schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:10:
[...]
Wordt snel verwacht betekend dadelijk online?
10 november is nog 6 dagen, dan hebben ze tijd toch?DannyHrmnns schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:03:
[...]
Ja zelfs iemand die ook op 2 Oktober heeft besteld heeft hem al binnen. Die zou hem eerst 2 of 4 November krijgen en die had hem eerder binnen. Ik zou hem tussen 1 en 10 November krijgen maar hij is nog niet verzonden.
Ja dus ik wacht het nog af. Hopelijk zitten wij nog aan de goede kant.predator0235 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:18:
[...]
10 november is nog 6 dagen, dan hebben ze tijd toch?
Ik heb bij tones.be nog eens moeten bellen voor de COD voucher, stond standaard niet op de factuur.
Thanks! Ik heb deze zojuist besteld. De 3 bestellingen van 3080s schieten namelijk voor geen *PIEP* op.
Kan ik ergens zien of ik op tijd was met bestellen?
ik zie er nog 3 online dus denk dat je geslaagd bentToinetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:29:
[...]
Thanks! Ik heb deze zojuist besteld. De 3 bestellingen van 3080s schieten namelijk voor geen *PIEP* op.
Kan ik ergens zien of ik op tijd was met bestellen?
Ik heb de iChill x4 besteld, die staat op minimaal 10 dagen nu. Ik heb de vraag neergelegd bij megekko, maar kan ik het niet ergens handmatig inzien?Ninaomi schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:36:
[...]
ik zie er nog 3 online dus denk dat je geslaagd bent
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Toinetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:39:
[...]
Ik heb de iChill x4 besteld, die staat op minimaal 10 dagen nu. Ik heb de vraag neergelegd bij megekko, maar kan ik het niet ergens handmatig inzien?
Daar kun je inzien of je wellicht in een wachtrij staat
Beste Megekko,
Enig idee waarom de EVGA 3090 op zich laat wachten?
Volgenmij hebben de meeste merken al de eerste leveringen gehad, terwijl hiervan nog de eerste moeten komen. Ik heb nog hoop op deze week.
On-topic:
Megekko update:
Inno3D:
Vandaag, op 4-11-2020 zijn een aantal de volgende videokaarten geleverd:
• Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X3
• Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X4
• Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3
• Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4
[ Voor 40% gewijzigd door akaash00 op 04-11-2020 11:44 ]
Aha thanks, hij kan alleen de combinatie van mijn ordernummer + adres niet vinden. Zal nog wel even duren. Of lukt dat normaal wel meteen?Craftop schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:42:
[...]
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Daar kun je inzien of je wellicht in een wachtrij staat
Toinetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:44:
[...]
Aha thanks, hij kan alleen de combinatie van mijn ordernummer + adres niet vinden. Zal nog wel even duren. Of lukt dat normaal wel meteen?
Daar zit wat vertraging op, kijk binnen een halve dag nog eens.Toinetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:44:
[...]
Aha thanks, hij kan alleen de combinatie van mijn ordernummer + adres niet vinden. Zal nog wel even duren. Of lukt dat normaal wel meteen?
Spreken ze dan van 5-10?
aangezien ik op plaats 7 sta hoop ik nu wel na laaaaaang wachten er eens bij te zijn.
De Ventus batch van vorige week was 'een aantal' en bleken uiteindelijk ongeveer 20 te zijn, uiteraard geen garantie.DeJeff schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:48:
Vraag me echt af, wat "een aantal" kaarten zijn bij Megekko.
Spreken ze dan van 5-10?
aangezien ik op plaats 7 sta hoop ik nu wel na laaaaaang wachten er eens bij te zijn.
stond er bij dat hij nog op voorraad was en groen (levering donderdag) ? toen je had besteld?Toinetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:39:
[...]
Ik heb de iChill x4 besteld, die staat op minimaal 10 dagen nu. Ik heb de vraag neergelegd bij megekko, maar kan ik het niet ergens handmatig inzien?
wel levering donderdag en op voorraad, groen heb ik niet op gelet.Ninaomi schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:55:
[...]
stond er bij dat hij nog op voorraad was en groen (levering donderdag) ? toen je had besteld?
:fill(white):strip_exif()/f/image/plcetmRtxLkhP0rgRgVOwBxI.png?f=user_large)
Terwijl ik nog bij Alternate op nummer 38 sta sinds release(14:54 ~) voor dezelfde kaart
Ik ben benieuwd
Ik zie deze niet op voorraad? kijk ik verkeerd?ronaldvg2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:06:
Voor degenen die toegang hebben tot zakelijk, bij Copaco op het moment voldoende voorraad van de Strix 3090 OC
Hoe laat op 3 oktober? Met een bestel bevestiging van 22:43 nog niets...falcon123 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:57:
Vannacht ook update ontvangen van Amazon.nl m.b.t. 3080 die ik 3 oktober heb besteld:
[Afbeelding]
Terwijl ik nog bij Alternate op nummer 38 sta sinds release(14:54 ~) voor dezelfde kaart![]()
Ik ben benieuwd
Heel raar jij hebt nog later besteld dan ik en mijn status is juist weer naar nog niet verzonden gegaan. Hopelijk updaten ze mijn status ook naar jouw status haha.falcon123 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:57:
Vannacht ook update ontvangen van Amazon.nl m.b.t. 3080 die ik 3 oktober heb besteld:
[Afbeelding]
Terwijl ik nog bij Alternate op nummer 38 sta sinds release(14:54 ~) voor dezelfde kaart![]()
Ik ben benieuwd
Er staat bij mij 5-10 werkdagen? dat heb ik vaker zien staan.ronaldvg2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:06:
Voor degenen die toegang hebben tot zakelijk, bij Copaco op het moment voldoende voorraad van de Strix 3090 OC
Edit, staat bij elke kaart zo te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Rick-vvv op 04-11-2020 12:10 ]
Asus GeForce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING.
Dan krijg ik toch hoop met mijn plek 21.
Dit icm de opmerking over de voldoende voorraad bij Copaco geeft het gevoel dat de situatie de komende maand voor velen gaat verbeteren...
Ik heb hem bij alternate en azerty staan en dan krijgt megekko voorraad, zal je net zien hahamhjmaas schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:10:
Ik zie na de laatste update van Megekko ook de volgende kaart bij “Significant” staan:
Asus GeForce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING.
Dan krijg ik toch hoop met mijn plek 21.
Dit icm de opmerking over de voldoende voorraad bij Copaco geeft het gevoel dat de situatie de komende maand voor velen gaat verbeteren...
alternate op nmr2 en azerty kan ik niet zien helaas.
Copaco is ook geen voorraad te zien voor mij maar zou best bninnen gekomen kunnen zijn.
https://m.alternate.nl/MS...aart/html/product/1672346
Ja net gebeld,- geen orders gehad en ook geen kaarten volgens medewerker. (ROG STRIX)Rick-vvv schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:08:
[...]
Er staat bij mij 5-10 werkdagen? dat heb ik vaker zien staan.
Edit, staat bij elke kaart zo te zien.
Ik zag net idd wel even de TUF 3090 kaarten op voorraad. Alleen daar hadden ze zoveel in de backlog staan dat ze allemaal zijn uitgeleverd. Geen vrije voorraad dus.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KUjkJ1SsFdBtwgby0JwIudIJ.jpg?f=user_large)
yeah sure..
Copaco, dacht dat ze iets goedkoper waren..
[ Voor 9% gewijzigd door kazzzdafke op 04-11-2020 12:16 ]
Never ever financial advice...
Heb je laatste 10 posts in dit topic ook nog iets zinnigs, misschien positiefs te melden, jeetje. Je hoeft niet te kopen he?kazzzdafke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:16:
[Afbeelding]
yeah sure..
Copaco, dacht dat ze iets goedkoper waren..
Zelf spijt gisteren mijn TRIO 3070 verkocht te hebben haha. Wilde toch dolgraag een 3080 gaan scoren, maar vannacht de heldere gedachte dat ik het eigenlijk te bizar vind 900e neer te gaan leggen voor een videokaart. Ahwel, we zien wel wat er eerste op het pad komt nu!
Signature
Komt vandaag beschikbaarmouzetc schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:21:
[...]
Zelf spijt gisteren mijn TRIO 3070 verkocht te hebben haha. Wilde toch dolgraag een 3080 gaan scoren, maar vannacht de heldere gedachte dat ik het eigenlijk te bizar vind 900e neer te gaan leggen voor een videokaart. Ahwel, we zien wel wat er eerste op het pad komt nu!
https://m.alternate.nl/MS...aart/html/product/1683115
Nu vraag ik mij af of het gaat om een aantal/significant aantal van elke kaart die eronder staat vermeld of bij elkaar opgeteld “een aantal/significant aantal”.
Als ze zeggen we verwachten een significant aantal van kaart X, Y en Z, weet iemand dan of ze bedoelen een aantal van zowel X,Y als Z. Of wordt er bedoeld X, Y en Z bij elkaar “een aantal”. Dus misschien 10 van x en maar 1 of 2 van Y en Z.
Hoop dat mijn vraag/comment niet te vaag is uitgelegd.
Sinds de release van de Gigabyte RTX3080 Eagle OC slechts opgeschoven van plek 20 naar plek 15. (cancelled orders vermoed ik).
Megekko e.d. krijgen wel leveringen, en Alternate niet.
Door het topic gelezen, en daarin wordt beweerd dat hun dezelfde leverancier hebben?
Meermaals contact gehad met Alternate, en telkens 'Geen informatie'.
Bijna 2 maand zonder grafische kaart is geen doen
Moet je 5 maanden eens proberenStef1993 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:28:
Hoe zit dat nu met de leveringen bij Alternate?
Sinds de release van de Gigabyte RTX3080 Eagle OC slechts opgeschoven van plek 20 naar plek 15. (cancelled orders vermoed ik).
Door het topic gelezen, en daarin wordt beweerd dat hun dezelfde leverancier hebben?
Aangezien er bij Copaco minimaal 33 STRIX 3090 OC's zijn geleverd verwacht ik dat Megekko er minimaal zoveel krijgt. Ik heb de mijne vanmorgen bij Copaco besteldzar schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:27:
Hmm bij Megekko staat de STRIX 3090 OC nu 2x vermeld. Bij “een aantal” en “een significant aantal”.
Nu vraag ik mij af of het gaat om een aantal/significant aantal van elke kaart die eronder staat vermeld of bij elkaar opgeteld “een aantal/significant aantal”.
Als ze zeggen we verwachten een significant aantal van kaart X, Y en Z, weet iemand dan of ze bedoelen een aantal van zowel X,Y als Z. Of wordt er bedoeld X, Y en Z bij elkaar “een aantal”. Dus misschien 10 van x en maar 1 of 2 van Y en Z.
I stuck my head out of the window and got arrested for mooning
Dat is sowieso voor alles bij elkaar. Ik hoop dat ze een flinke levering Gaming X Trio's krijgen, maar ik verwacht er 10 en met veel geluk misschien 20 max.zar schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:27:
Hmm bij Megekko staat de STRIX 3090 OC nu 2x vermeld. Bij “een aantal” en “een significant aantal”.
Voor zover ik weet is Alternate ook afhankelijk van Meggeko, ik kan het ook verkeerd hebben.Stef1993 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:28:
Hoe zit dat nu met de leveringen bij Alternate?
Maar Alternate laat letterlijk niks los.
Sluit mij dan maar op...
Verbaasd me eigenlijk dat Alternate geen kaarten geleverd krijgt zogenaamd, en Megekko wel. Met dezelfde leverancier (?)
maar ik ben erg gecharmeerd van de RTX3070 en wil eigenlijk specifiek de founders edition omdat ik die erg mooi vind (en vrij compact qua afmetingen). Zijn dit altijd gelimiteerde oplages? Want op de site van Nvidia zie ik niet dat je rechtstreeks kunt kopen? Of komen deze na verloop van tijd bij betere beschikbaarheid gewoon weer te koop?
(heeft geen hele grote haast, heb nog een kaart die ik voorlopig ff kan gebruiken, dus ben bereid te wachten)
[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 04-11-2020 12:36 ]
3 okt. 2020 22:07 tijd van mijn amazon mailtje met bestelbevestiging.Daanoz schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:03:
[...]
Hoe laat op 3 oktober? Met een bestel bevestiging van 22:43 nog niets...
Ja dat hoop ik ook voor je uiteraardDannyHrmnns schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:03:
[...]
Heel raar jij hebt nog later besteld dan ik en mijn status is juist weer naar nog niet verzonden gegaan. Hopelijk updaten ze mijn status ook naar jouw status haha.
Stonden ze toen op voorraad? en heb je een bevestiging van hun of verzending?WiseGuy_NL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:29:
[...]
Aangezien er bij Copaco minimaal 33 STRIX 3090 OC's zijn geleverd verwacht ik dat Megekko er minimaal zoveel krijgt. Ik heb de mijne vanmorgen bij Copaco besteld
Hoe kom je aan deze informatie? Dit kan niet juist zijn - ik heb letterlijk een half uur geleden met Copaco gebeld en ze gaven aan geen RTX ROG STRIX 3090 binnen gekregen te hebben vandaag.WiseGuy_NL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:29:
[...]
Aangezien er bij Copaco minimaal 33 STRIX 3090 OC's zijn geleverd verwacht ik dat Megekko er minimaal zoveel krijgt. Ik heb de mijne vanmorgen bij Copaco besteld
Lijkt erop dat de Megekko staff dit forum ook goed bekijkt, dubbele vermelding is er namelijk uitzar schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:27:
Gezien er vaker onderscheid wordt gemaakt tussen dezelfde merken met verschillende aantallen vermoed ik eigenlijk dat hier bedoeld wordt dat er van elk van de genoteerde kaart een grote hoeveelheid binnen komt. Maarja, we kunnen eind deze week in de spreadsheet goed zien wat de werkelijke aantallen zijn geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door mazdarati2 op 04-11-2020 13:02 ]
Welk model?mazdarati2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
Kan iemand die een 3080 bij Megekko heeft besteld, mij vertellen hoe groot de wachtrij in totaal is voor je bestelde kaart?
https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 is volgens mij redelijk up-to-datemazdarati2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
Kan iemand die een 3080 bij Megekko heeft besteld, mij vertellen hoe groot de wachtrij in totaal is voor je bestelde kaart?
Nvidia heeft een paar weken geleden de distributie door Digital River stopgezet, en sindsdien worden er helemaal geen Founders Editions in Nederland geleverd. Ze zouden nu opzoek zijn naar een nieuwe distributie kanaal maar tot dusver zit daar geen schot in.Chrosser schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:33:
Ik heb een vraag, wellicht heel erg noob,
maar ik ben erg gecharmeerd van de RTX3070 en wil eigenlijk specifiek de founders edition omdat ik die erg mooi vind (en vrij compact qua afmetingen). Zijn dit altijd gelimiteerde oplages? Want op de site van Nvidia zie ik niet dat je rechtstreeks kunt kopen? Of komen deze na verloop van tijd bij betere beschikbaarheid gewoon weer te koop?
(heeft geen hele grote haast, heb nog een kaart die ik voorlopig ff kan gebruiken, dus ben bereid te wachten)
Op dit moment kun je dus helemaal geen Founders Edition kopen. Wanneer dit wel weer het geval zal zijn is onmogelijk te zeggen.
Let ook op dat de FE direct uitverkocht zal raken wanneer deze wel weer beschikbaar komt. Je moet in de startblokken zitten middels scripts of websites die een alert laten horen bij stock en dan binnen 10 seconde door het bestelprocres heen zijn om uberhaupt te kunnen kopen. Zo was het bij de 3080 in elk geval.
Of er later meer beschikbaarheid komt wanneer de storm is gaan liggen is nog maar de vraag.
Als je echt gecharmeerd bent van de prestaties van de 3070, en kunt leven met een ander uiterlijk, dan zou ik lekker bij ASUS, MSI of Gigabyte gaan shoppen. Dan heb je een grote kans hem de komende maand(en) te ontvangen.
Ow sorry ik wist niet dat dit enkel het goed nieuws topic was, over de supervlotte levering van de 30xx reeks!mouzetc schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:21:
[...]
Heb je laatste 10 posts in dit topic ook nog iets zinnigs, misschien positiefs te melden, jeetje. Je hoeft niet te kopen he?
Ik kijk uit naar morgen, hoop dat dat een impact gaat hebben op deze reeks en beschikbaarheid.
Maar inderdaad, +300€ boven de MSRP is goed nieuws dus als je onmiddellijk wil kopen.
Ik gaf dit mee aan andere want ik had er hoop op, dus account moeten aanmaken etc.. en bespaar ik hiervoor dat andere dit moeten doen voor niets.
Never ever financial advice...
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677326?
:fill(white):strip_exif()/f/image/fmnbrJtXif3CyHxlfAVVvP1a.png?f=user_large)
En heb hem vanavond al binnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mr Mike op 04-11-2020 13:10 ]
Het voordeel is dat je bij Megekko kan zien dat je xx van de xx staat. Die google docs is daarom goed up to date omdat iedereen kan zien hoeveel er besteld zijn.mazdarati2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
welke dan ?Mr Mike schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:09:
Dank zij iemand hier op de forum dat alternate nog een voorraad had. Ik heb hem ook meteen besteld.
[Afbeelding]
En heb hem vanavond al binnen.
Deze zijn nog beschikbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683121
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683115
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677330
Binnenkort verwacht betekent dat het ingescanned is in het magazijn en zo direct op direct leverbaar komt.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Zou het deze zijn?Forkey schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:08:
Weer gebeld en Copaco had ze dus wél op voorraad blijkbaar, een stuk of 34 RTX 3090 STRIX OC. En nu komt het, een of ander bedrijf/persoon, heeft 32 van de kaarten opgekocht in één go. Super handig, ja het kan een bedrijf zijn geweest die dit doet - maar dan nog onbegrijpelijk dat Copaco niet denkt van laten we een max hanteren van 10 a 20 kaarten per bedrijf om zo MKB's ook een kans te geven.
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
Maar is er dan vrije voorraad ? Daar zit ik een beetje op te wachten. Anders is het weer annuleren en geld terug vragen als het niet verzonden wordt.maikie61 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:13:
[...]
Deze zijn nog beschikbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683121
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683115
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677330
Binnenkort verwacht betekent dat het ingescanned is in het magazijn en zo direct op direct leverbaar komt.
Allocatie is geregeld door Nvidia zelf, deze wordt doorgegeven aan de distri's en vendoren. Er is nog lang niet genoeg voorraad om deze als zijnde 'vrije voorraad' weg te leggen.Forkey schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:08:
Weer gebeld en Copaco had ze dus wél op voorraad blijkbaar, een stuk of 34 RTX 3090 STRIX OC. En nu komt het, een of ander bedrijf/persoon, heeft 32 van de kaarten opgekocht in één go. Super handig, ja het kan een bedrijf zijn geweest die dit doet - maar dan nog onbegrijpelijk dat Copaco niet denkt van laten we een max hanteren van 10 a 20 kaarten per bedrijf om zo MKB's ook een kans te geven.
zeker ja, nog verleidelijk ook na zo lang wachten. maar sta 2e bij alternate voor 1809.in2duhCore schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:13:
[...]
Zou het deze zijn?
Zou het bijna doem om van dat gedoe af te zijn.
Mij te duur, €2050,- incl btw, anders had ik het ook gedaan.Rick-vvv schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:18:
[...]
zeker ja, nog verleidelijk ook na zo lang wachten. maar sta 2e bij alternate voor 1809.
2.052,16.... gun central point dat plezier nou niet.Rick-vvv schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:18:
[...]
zeker ja, nog verleidelijk ook na zo lang wachten. maar sta 2e bij alternate voor 1809.
Ja zo'n haast voor 250 euro heb ik ook weer niet.xynomis schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:20:
[...]
2.052,16.... gun central point dat plezier nou niet.Al hoewel ik je begrijp hoor. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat aan het raken. Maar als je staat 2de bij alternate! STAY STRONG
Geeft kwa prijzen wel weer aan waarom sommige webshops zulke hoge prijzen aanhouden als ze voor boven msrp bij zaken als copaco inkopen in plaats van bv asus zelf.
Jep, wanneer dit er komt te staan komt er iets aan vrije voorraad beschikbaar. Kan er natuurlijk 1 zijn maar ook meerdere. Heb er nét door naast pot gepist met een iChill 3080 x3, sta nu 1e.Theebag schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:16:
[...]
Maar is er dan vrije voorraad ? Daar zit ik een beetje op te wachten. Anders is het weer annuleren en geld terug vragen als het niet verzonden wordt.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Yuuuuup, lekker he dat een webshop denkt even alles opkopen en dan de prijs op 2052 zettenin2duhCore schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:13:
[...]
Zou het deze zijn?
Maar goed, vrijmarkteconomie - wellicht dat andere webshops hem nu ook binnen krijgen voor een schappelijke prijs.
Nee, zij dropshippen enkel (tenzij de pas formule hebben aangepast) en laten leveranciervoorraad zien als eigen voorraad.in2duhCore schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:13:
[...]
Zou het deze zijn?
3070 ROG Strix Gaming OC direct leverbaar, wel 739euro
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 04-11-2020 13:32 ]
Signature
En op de MSI-website verschijnt Azerty niet als leverancier van het product. Ik weet niet zeker wat ik moet doen ...
Edit:
https://nl.msi.com/service/wheretobuy#,2,
[ Voor 7% gewijzigd door ZackVayn op 04-11-2020 13:38 ]
Om even terug te komen op het verhaal van Copaco: die hebben vandaag 34 3090 Strix OC geleverd waarvan ik er ook een heb en die is opgestuurd. Ik zag minstens 1 andere hier die er een heeft gekocht en als Megekko vandaag aangeeft deze kaart snel te krijgen vermoed ik dat Megekko meteen de rest heeft opgekocht. Let wel dat vermoed ik, ik heb verder geen inzage bij hun.mprkooij schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:06:
Iemand die bij Copaco heeft besteld en weet of zij al enige 3080/3090's hebben uitgeleverd?
Zo zie je maar dat bellen met die bedrijven verschillende uitkomsten kan opleveren om welke reden dan ook en dus weinig nut heeft als alles zo snel wijzigt dat hun systemen het niet bij kunnen houden.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook ik heb de ventux2x besteld bij Azerty. Lijkt me toch wel heel sterk dat ze hem verkopen op hun website als ze uberhaupt nooit geleverd zullen worden!?ZackVayn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:34:
Het lijkt erop dat in Alternate de msi ventus 2x vandaag beschikbaar zal zijn om 599 eur. Ik heb hem "gekocht" in Azerty om 14:15 voor 539 eur ... maar ze vermelden niet of ze ze deze week ook zullen krijgen.
En op de MSI-website verschijnt Azerty niet als leverancier van het product. Ik weet niet zeker wat ik moet doen ...
Edit:
https://nl.msi.com/service/wheretobuy#,2,
Bedankt voor je heads-up! Ik ben van plan een Strix OC 3080 te bestellen bij Copaco. Levering binnen 5-10 werkdagen, dus ben benieuwd. Ook nog wel een schappelijke prijs van 885.ronaldvg2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:37:
[...]
Om even terug te komen op het verhaal van Copaco: die hebben vandaag 34 3090 Strix OC geleverd waarvan ik er ook een heb en die is opgestuurd. Ik zag minstens 1 andere hier die er een heeft gekocht en als Megekko vandaag aangeeft deze kaart snel te krijgen vermoed ik dat Megekko meteen de rest heeft opgekocht. Let wel dat vermoed ik, ik heb verder geen inzage bij hun.
Zo zie je maar dat bellen met die bedrijven verschillende uitkomsten kan opleveren om welke reden dan ook en dus weinig nut heeft als alles zo snel wijzigt dat hun systemen het niet bij kunnen houden.
Lijkt er sterk op. aantal komt ook overeenin2duhCore schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:13:
[...]
Zou het deze zijn?
Die indicaties kun je vergeten hoor, die staat al op 5-10 werkdagen sinds half oktober. Zegt helemaal niets, maar het kan zomaar zijn dat hij er morgen is. Dat was dus met die 3090 ook ineens. Bovendien werd de prijs van die 3090 gisteren ineens aangepast van 1377 naar 1409 dus ook de prijs is geen indicatie als je nu niet meteen besteld.mprkooij schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:38:
[...]
Bedankt voor je heads-up! Ik ben van plan een Strix OC 3080 te bestellen bij Copaco. Levering binnen 5-10 werkdagen, dus ben benieuwd. Ook nog wel een schappelijke prijs van 885.
[ Voor 12% gewijzigd door ronaldvg2 op 04-11-2020 13:42 ]
Klikkerdeklik: https://tones.be/nl/article/132685. Prijs €639,-.
Ik heb op dezelfde dag deze kaart besteld en kreeg gister dus een annulering.. Wat is de logica hierachter? Dit was ook de enige waar ik nog in de wachtrij voor stond......falcon123 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:57:
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd
Zonder BTWmprkooij schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:38:
[...]
Bedankt voor je heads-up! Ik ben van plan een Strix OC 3080 te bestellen bij Copaco. Levering binnen 5-10 werkdagen, dus ben benieuwd. Ook nog wel een schappelijke prijs van 885.
Dus de kaarten die gister vrijkwamen waren jullie annuleringenBrn250 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:45:
[...]
Ik heb op dezelfde dag deze kaart besteld en kreeg gister dus een annulering.. Wat is de logica hierachter? Dit was ook de enige waar ik nog in de wachtrij voor stond......
Heb je prime? Ben je bestaande klant? Wellicht anti scalper..
Mag ik vragen wat je destijds betaald hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door Unique op 04-11-2020 13:48 ]
Ik ben zeker een vaste klant+ prime gebruiker! Toch maar even contact met ze opnemen, wat me vast totaal niets verder gaat brengen..Unique schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:47:
[...]
Dus de kaarten die gister vrijkwamen waren jullie annuleringen![]()
Heb je prime? Ben je bestaande klant? Wellicht anti scalper..
overigens 837 betaald toen
[ Voor 3% gewijzigd door Brn250 op 04-11-2020 13:50 ]
Nee, € 702,26 resp. € 724,91 voor de OC ex. BTW
Dus al met al prima prijs, al is het wel een premium van een paar tientjes.
Jammer dat je gelijk met IDEAL moet afrekenen, anders had ik 'm ook voor de zekerheid besteld.
https://www.copaco.com/nl...gddr6x-asu-rgsrtx308010gg
https://www.copaco.com/nl...gddr6x-asu-rsrtx3080o10gg
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Gigabyte:
Wij verwachten eind deze week/begin volgende week (week 45/46) een aantal:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 TURBO 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
Wij verwachten eind volgende week (week 46) een aantal:
• Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS MASTER 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3070 VISION OC 8G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G
• Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
[ Voor 35% gewijzigd door Gerton op 04-11-2020 13:51 ]
Voor ons belgen is ie duurderp0st schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:50:
[...]
Nee, € 702,26 resp. € 724,91 voor de OC ex. BTW
Dus al met al prima prijs, al is het wel een premium van een paar tientjes.
Jammer dat je gelijk met IDEAL moet afrekenen, anders had ik 'm ook voor de zekerheid besteld.
https://www.copaco.com/nl...gddr6x-asu-rgsrtx308010gg
https://www.copaco.com/nl...gddr6x-asu-rsrtx3080o10gg
de pricewatch: Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition is met € 609,84
fors goedkoper dan de non-OC
pricewatch: Asus DUAL GeForce RTX 3070 voor € 700,59 .. bij dezelfde winkel
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Net besteld en sta op positie 70 van 70
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Zojuist besteld. Ben benieuwd wat de levertijd gaat zijn. Vraag me af of je hem sneller kan bemachtigen via zo'n partij dan via Alternate/Megekko.ronaldvg2 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:41:
[...]
Die indicaties kun je vergeten hoor, die staat al op 5-10 werkdagen sinds half oktober. Zegt helemaal niets, maar het kan zomaar zijn dat hij er morgen is. Dat was dus met die 3090 ook ineens. Bovendien werd de prijs van die 3090 gisteren ineens aangepast van 1377 naar 1409 dus ook de prijs is geen indicatie als je nu niet meteen besteld.
Je kan doormiddel van de rechter muisknop een reactie plaatsen op de cell, dan past iemand het voor je aan.juggle schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:51:
Iemand die excel wil bijwerken voor de Megekko - ROG STRIX 3090 OC?
Net besteld en sta op positie 70 van 70 :-)
Let op! Levering geschiedt niet door Amazon zelf! Maar een derde partij!mprkooij schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:55:
Voor de gek die het er voor over heeft.
https://www.amazon.nl/ASU...5&sr=8-2&tag=28130540b-21
Edit, toch maar niet. Gaat veel teveel manueel onderhoud werk zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Houbie op 04-11-2020 14:02 ]
Je bent niet de enige hier: zie ook vorige pagina in dit topic.JaapN schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:47:
Ik heb bij Azerty een MSI Ventus 2X OC RTX 3070 kunnen bestellen voor 539, deze schoot binnen een uur naar 599, maar dat terzijde, heeft iemand al een RTX 3070 vanuit Azerty geleverd gekregen of een indicatie van hoe/wanneer?
Bij mij staat er nog altijd 'wachten op producten'.
"wacht op producten" hierJaapN schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:47:
Ik heb bij Azerty een MSI Ventus 2X OC RTX 3070 kunnen bestellen voor 539, deze schoot binnen een uur naar 599, maar dat terzijde, heeft iemand al een RTX 3070 vanuit Azerty geleverd gekregen of een indicatie van hoe/wanneer?
In deze order komt geen RTX 30x0 kaart voor.
https://m.alternate.nl/MS...aart/html/product/1683115
MS GeForce-RTX-3070-GAMING-X-TRIO-grafische-kaart
[ Voor 4% gewijzigd door Ninaomi op 04-11-2020 14:04 ]
voor de MSI 3080 Gaming X Trio
[ Voor 6% gewijzigd door lars bekke op 04-11-2020 14:09 ]
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |