Blijkbaar gaan ze (o.a.) een significante hoeveelheid MSI Trio kaarten krijgen, laten we hopen dat cdromland dan ook een significante hoeveelheid gaat krijgen, stuk of 100 zou wel fijn zijnGerton schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:27:
Nieuwe update megekko:
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Zojuist mail gehad van Amazon omtrent de bestelling van mijn NON-OC Asus Strix 3090.
We hebben ASIN: xxxxxxxx - Titel: Grafische kaart ROG-STRIX-RTX3090-24G Gaming. geannuleerd uit je bestelling xxx-xxx-xxxxxxxxxxxxxx.
Helaas kunnen we dit item niet langer te koop aanbieden. Onze leverancier heeft ons laten weten dat dit item uit productie is genomen en niet meer beschikbaar is. Het kan zijn dat het nog steeds beschikbaar is bij externe verkopers op Amazon.nl Marketplace, maar ik ben bang dat we geen voorraad van deze verkopers kunnen kopen.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer te zien.
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Helaas nog niks over de 3070 eagle non OCDeJeff schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:45:
Megekko update voor MSI & EVGA
MSI:
Wij verwachten tegen het einde van deze week (week 45) een significante hoeveelheid kaarten van MSI:
• MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X 24G OC
• MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2X 8G OC
• MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8G
EVGA:
Wij verwachten halverwege deze week (week 45) een aantal:
• EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING
• EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
• EVGA GeForce RTX 3070 XC3 BLACK
Ventus 3080: 46ACC schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:48:
Weet iemand de wachtrij bij Megekko voor de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC?
Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz
Asus weer te preorder bij Amazon.nl https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Inderdaad, waarom niet de oC besteld, komt steeds behoorlijk van binnenpokle312 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:51:
[...]
Helaas nog niks over de 3070 eagle non OC
Vreemd dat Amazon dit weer doet. Ik heb afgelopen vrijdag nacht besteld en nog geen verwacht bezorg moment ontvangen.bloodlynx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:53:
Asus weer te preorder bij Amazon.nl https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Krijg die ook net. Lijkt me sterk dat dit het geval is. Denk eerder een prijs kwestie. Ga maar eens vragen hoe en wat.juggle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:50:
Zojuist mail gehad van Amazon omtrent de bestelling van mijn NON-OC Asus Strix 3090.
[...]
Amazon.nl heeft ook mijn bestelling geannuleerd!!!
Nooit maar dan ook nooit koop ik daar nog iets!
Beste klant,
We hebben ASIN: B08HM4V2DH - Titel: MSI RTX 3080 GAMING X TRIO 10G grafische kaart 10G GDDR6X 320 Bit 7680 x 4320 pixels PCI Express Gen 4 geannuleerd uit je bestelling xxx.
Helaas kunnen we dit item niet langer te koop aanbieden. Onze leverancier heeft ons laten weten dat dit item uit productie is genomen en niet meer beschikbaar is. Het kan zijn dat het nog steeds beschikbaar is bij externe verkopers op Amazon.nl Marketplace, maar ik ben bang dat we geen voorraad van deze verkopers kunnen kopen.
Nooit maar dan ook nooit koop ik daar nog iets!
Beste klant,
We hebben ASIN: B08HM4V2DH - Titel: MSI RTX 3080 GAMING X TRIO 10G grafische kaart 10G GDDR6X 320 Bit 7680 x 4320 pixels PCI Express Gen 4 geannuleerd uit je bestelling xxx.
Never ever financial advice...
bloodlynx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:53:
Ik heb deze 22 oktober besteld en mijn bestelling wordt voorbereid voor verzending.Nickvl15 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:58:
[...]
Vreemd dat Amazon dit weer doet. Ik heb afgelopen vrijdag nacht besteld en nog geen verwacht bezorg moment ontvangen.
Ow ik ben benieuwd wanneer ze die van mij anuleren dan........ Moet wel zeggen dat ik het volledige bedrag al betaald had bij bestelling.Nickvl15 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:58:
[...]
Vreemd dat Amazon dit weer doet. Ik heb afgelopen vrijdag nacht besteld en nog geen verwacht bezorg moment ontvangen.
EVGA:
YESSSS. Nr 1 in de wachtrij!
YESSSS. Nr 1 in de wachtrij!
En zij gaven mij slechts 5firesworn1986 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:45:
[...]
Mijn 3080 strix was door hun geannuleerd 2 weken geleden na een mail van mij voor info en kreeg een tegoedbon van 45 euro voor het ongemak.
Ik heb hun pseudo-bestellingen zelf geannuleerd. Ik heb vandaag een terugbetaling gekregen.
Ah oké, dat biedt wel goede hoop voor een mogelijke levering binnenkort. Aangezien ze bestellen ook weer mogelijk maken zullen ze wel iets verwachten deze week. Daar hopen we dan maar op.swv schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:59:
[...]
[...]
Ik heb deze 22 oktober besteld en mijn bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Ook ik heb mijn plekje voor de MSI 3080 Gaming X trio bij Megekko opgeheven. Stond op nr. 265 ofzo .
Dat wachten was het probleem niet: kreeg de rekening voor het onderhoud van de auto
Tsja, dan maar even keuzes maken want de spaarpot is voor een ander doel.
Ik wens de volgende veel plezier toe en hoop dat de kaart snel mag komen! Sluit wel weer achteraan wanneer het kan.
Dat wachten was het probleem niet: kreeg de rekening voor het onderhoud van de auto
Ik wens de volgende veel plezier toe en hoop dat de kaart snel mag komen! Sluit wel weer achteraan wanneer het kan.
Hoe lang heb je moeten wachten totdat je het geld terug gekregen had ?marko22 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:01:
[...]
En zij gaven mij slechts 5![]()
Ik heb hun pseudo-bestellingen zelf geannuleerd. Ik heb vandaag een terugbetaling gekregen.
Prijs valt ook wel mee.Valandin schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:28:
[...]
Valt wel mee toch?
INNO3D iChill is meestal MSRP+€50
520 + 50 = €570
Betaald dus €60 te veel.
Daarintegen is m'n GTX1070 nu nog wat meer waard, daar verdien ik het teveel betaalde geld weer mee terug.
En kan ik m'n dag wat beter besteden dan geïrriteerd zijn dat die non-OC's niet geleverd worden
Maar had gehoopt een 2e hands 2080ti te kunnen kopen voor 400/450 met de release van de nieuwe serie. Maar die prijs gaat een 2 e hands niet halen.
Toen mijn budget maar opgehoogd om de 3070 te scoren bij release voor ongeveer 530. Was ook al snel niet haalbaar, dus weer iets opgehoogd om voor 589 de MSI ventus 3x te bestellen (wachtrij)
En nu dus weer wat hoger.
Dus ging langzaam mee in de gekte😉
Toch maar besloten om iets meer geduld te hebben.
Hahaha. Dit is precies hoe het bij mij gegaan is.peter1982 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:03:
[...]
Prijs valt ook wel mee.
Maar had gehoopt een 2e hands 2080ti te kunnen kopen voor 400/450 met de release van de nieuwe serie. Maar die prijs gaat een 2 e hands niet halen.
Toen mijn budget maar opgehoogd om de 3070 te scoren bij release voor ongeveer 530. Was ook al snel niet haalbaar, dus weer iets opgehoogd om voor 589 de MSI ventus 3x te bestellen (wachtrij)
En nu dus weer wat hoger.
Dus ging langzaam mee in de gekte😉
Toch maar besloten om iets meer geduld te hebben.
Insteek: Kaart voor 520,-.
Oh, een Gigabyte 3070 EAGLE voor 569,-. Da's maar 40 euro meer! Doen!
*Paar dagen later*
Oh kijk! INNO3D voor 629,-, da's maar 60 meer! Doen!
Viel me op dat ik m'n GTX1070 nog voor 200,- kan verkopen.. Nice.
Mjah, 4 jaar geleden ook 700,- voor betaald.
Ik heb vrijdag afgezegd. Ik heb mijn geld terug gekregen vandaag.RogerD1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:02:
[...]
Hoe lang heb je moeten wachten totdat je het geld terug gekregen had ?
Ik had nieuw ram geheugen gekocht met de korting, 2 x 16 gb ddr4 van gskill en ze stuurde me 2x8 gb op. Kan gebeuren maar vind het daar allemaal een beetje amateuristisch aan toe gaan.marko22 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:01:
[...]
En zij gaven mij slechts 5![]()
Komen nu wel een hele bak kaarten richting Megekko. Gaan weer een hoop mensen blij worden deze week hopelijk. (inclusief ik).
Ben wel benieuwd hoe het met Alternate zal gaan deze week dan...
Bij amazon.nl een 3080 tuf oc gekocht. 788 euro.
Levertijd onbekend, maargoed 3de shop in de wacht.
Wat een ramp release.
Levertijd onbekend, maargoed 3de shop in de wacht.
Wat een ramp release.
En erg amateuristisch. Ik zou eerder iets kopen op amazon de dan op nl.firesworn1986 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:06:
[...]
Ik had nieuw ram geheugen gekocht met de korting, 2 x 16 gb ddr4 van gskill en ze stuurde me 2x8 gb op. Kan gebeuren maar vind het daar allemaal een beetje amateuristisch aan toe gaan.
deze game heeft 12GB vram nodig
YouTube: Radeon™ RX 6000 Partner Showcase Ep. 2: Godfall & Counterplay Games
Annuleer je 3080 bestelling maar snel
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 03-11-2020 18:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Net even nagevraagd levering staat marliefst voor 15 december. Overigens denk ik dat Amazon de non OC versies aan het annuleren is omdat ze gewoon geschrapt zijn? Ik geloof dat bij meerdere webshop de non OC nooit geleverd is toch?Unique schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:09:
Bij amazon.nl een 3080 tuf oc gekocht. 788 euro.
Levertijd onbekend, maargoed 3de shop in de wacht.![]()
Wat een ramp release.
Op 4k ultra ja, denk dat niet veel mensen hier op 4k gamen.A87 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:13:
deze game heeft 12GB vram nodig
[ Voor 29% gewijzigd door bloodlynx op 03-11-2020 18:16 ]
Inderdaad jammer. Op welke plaats sta jij? Ik op nummer 11.pokle312 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:51:
[...]
Helaas nog niks over de 3070 eagle non OC
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Non oc zie ik idd nergens. Zag de OC toevallig bij amazon staan toen ik mijn boodschappenlijst doorbladerde.bloodlynx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:14:
[...]
Net even nagevraagd levering staat marliefst voor 15 december. Overigens denk ik dat Amazon de non OC versies aan het annuleren is omdat ze gewoon geschrapt zijn? Ik geloof dat bij meerdere webshop de non OC nooit geleverd is toch?
Gezien ook de preorders vaak snel weg zijn, en deze prijs wel ging, heb ik de poging gewaagd.
De 100+ queue voor non OC bij alternate schiet echt voor de meter niet op...
Sicomputer ben ik ook nog in de wacht, hopelijk verrassen die me, 1 batch en ik moet er haast bijzitten.
Nu 5 kaarten in bestelling her en der
Nouja je kan zeggen wat je wil maar Amazon.nl is de enige website waar je pas betaald zodra de kaart daadwerkelijk ook geleverd wordt. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat er minimaal 1000 orders bij elke webshop momenteel uitstaan die al betaald zijn.Unique schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:20:
[...]
Non oc zie ik idd nergens. Zag de OC toevallig bij amazon staan toen ik mijn boodschappenlijst doorbladerde.
Gezien ook de preorders vaak snel weg zijn, en deze prijs wel ging, heb ik de poging gewaagd.
De 100+ queue voor non OC bij alternate schiet echt voor de meter niet op...
Sicomputer ben ik ook nog in de wacht, hopelijk verrassen die me, 1 batch en ik moet er haast bijzitten.
Nu 5 kaarten in bestelling her en der
@moderator misschien is het handig om deze even op te nemen in de topic opening? https://promotion.asus.com/nl/nl/rate-your-gear scheelt toch weer 25 euro
[ Voor 9% gewijzigd door bloodlynx op 03-11-2020 18:26 ]
68 was het als ik mij niet vergiszar schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:18:
Kan iemand mij vertellen wat de wachtrij voor de STRIX 3090 OC is bij Megekko?
Yep ik pre-order daarom alleen bij amazon.bloodlynx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:25:
[...]
Nouja je kan zeggen wat je wil maar Amazon.nl is de enige website waar je pas betaald zodra de kaart daadwerkelijk ook geleverd wordt. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat er minimaal 1000 orders bij elke webshop momenteel uitstaan die al betaald zijn.
@moderator misschien is het handig om deze even op te nemen in de topic opening? https://promotion.asus.com/nl/nl/rate-your-gear scheelt toch weer 25 euro
Ik ook!!RogerD1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:00:
[...]
Ow ik ben benieuwd wanneer ze die van mij anuleren dan........ Moet wel zeggen dat ik het volledige bedrag al betaald had bij bestelling.
[Afbeelding]
Bij iedere navraag wanneer de kaart komt is mij de vraag gesteld of ik wil annuleren.
Tuurlijk niet, prijs is scherp en ben mn geld al vanaf dag 1 kwijt. (IDEAL betaald, zucht)
Op mijn verwijt dat deze praktijken goed voor de cashflow maar zeer klant-onvriendelijk is, werd aangegeven dat dit écht geen bewuste praktijken zijn.......
Yep, Amazon heeft mijn order van 13 oktober ook geannuleerd. Asus 3080 STRIX non-OC
Dan maar wachten tot EVGA zijn EU store op orde heeft.
Ik ga geen 230 euro premium betalen bij Megekko.
Alternate ga ik pas overwegen als ze vanuit voorraad verkopen. Wat nog wel even gaat duren denk ik
Dan maar wachten tot EVGA zijn EU store op orde heeft.
Ik ga geen 230 euro premium betalen bij Megekko.
Alternate ga ik pas overwegen als ze vanuit voorraad verkopen. Wat nog wel even gaat duren denk ik
Excuseer me? Waarom heb ik dan mijn geld van mijn rekening laten halen?bloodlynx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:25:
[...]
Nouja je kan zeggen wat je wil maar Amazon.nl is de enige website waar je pas betaald zodra de kaart daadwerkelijk ook geleverd wordt. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat er minimaal 1000 orders bij elke webshop momenteel uitstaan die al betaald zijn.
Weer een rustig dagje vandaag bij Alternate.TryPleX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:07:
Komen nu wel een hele bak kaarten richting Megekko. Gaan weer een hoop mensen blij worden deze week hopelijk. (inclusief ik).
Ik zou echt helemaal nergens meer op rekenen als ik jouw was, Vorige keer had ik het idee dat als Megekko een dikke pallet met 3080 RTX zou krijgen, Alternate deze ook zou ontvangen maar die gasten zijn bezig met een gek lange vakantie ofzo.
De wachtrij is ondertussen 66, maar wellicht zit je daar al tussen nu.zar schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:18:
Kan iemand mij vertellen wat de wachtrij voor de STRIX 3090 OC is bij Megekko?
plekje onder jou van de 260 mensen 😅xtreme_lunatic schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:14:
[...]
Inderdaad jammer. Op welke plaats sta jij? Ik op nummer 11.
Amazon.nl heeft mijn order van 4 oktober geannuleerd ... Ik had een MSI rtx 3080 gaming x trio besteld. Nu nog wachten op Alternate. Ik ben nr 57 in de wachtrij ...
Heb ik vanaf dag 1 al medegedeeld aan de medetweakers, toch onzinnig dat meerdere webshops inmiddels al wat hebben uitgeleverd en Alternate (als directe partner zelfs) inmiddels durven neer te zetten, levering in 2021!! Doet me aan een bepaald muzieknummertje denken....bestel maar, bestel maar, bestel maar... Groot feest bij AlternateAnakin_ schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:45:
[...]
Weer een rustig dagje vandaag bij Alternate.
Ik zou echt helemaal nergens meer op rekenen als ik jouw was, Vorige keer had ik het idee dat als Megekko een dikke pallet met 3080 RTX zou krijgen, Alternate deze ook zou ontvangen maar die gasten zijn bezig met een gek lange vakantie ofzo.
En mijn Strix 3080 (non-oc) hebben ze gecanceled... lekker dan... Dan was nou juist de kaart die ik wilde hebbenmasoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:53:
Amazon.nl heeft mijn order van 4 oktober geannuleerd ... Ik had een MSI rtx 3080 gaming x trio besteld. Nu nog wachten op Alternate. Ik ben nr 57 in de wachtrij ...
Na het volgen van de ervaringen over 3080s en 3090s had ik niet heel veel hoop om snel een kaart te krijgen...
Bij launch afgelopen donderdag een Asus Strix 3070 OC bestelt bij Azerty en om 14.16 uur mijn bestelbevestiging. Kaart niet op voorraad... het lange wachten begint.
Maar gisteren ineens verzendbevestiging en vanmiddag een mooi doosje in huis.
:strip_exif()/f/image/7tn0jCrxoTFAbUb6sb3HH2FF.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu uitpakken en installeren.
Bij launch afgelopen donderdag een Asus Strix 3070 OC bestelt bij Azerty en om 14.16 uur mijn bestelbevestiging. Kaart niet op voorraad... het lange wachten begint.
Maar gisteren ineens verzendbevestiging en vanmiddag een mooi doosje in huis.
:strip_exif()/f/image/7tn0jCrxoTFAbUb6sb3HH2FF.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu uitpakken en installeren.
Zojuist ontving ik ook bericht dat Amazon mijn Asus TUF rtx3080 OC heeft geannuleerd. 'Is niet meer in productie'. Nou lekker dan....masoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:53:
Zojuist ZOTAC 3070 ingebouwd, zoektocht vroegtijdig kunnen beeindigen dankzij de tip over Tones!
Bedankt!
Bedankt!
Ter info, van Amazon
" We hebben Grafische kaart ROG-STRIX-RTX3080-10G Gaming geannuleerd uit je bestelling.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer te zien. "
Lekker, komen ze nu mee, smh
" We hebben Grafische kaart ROG-STRIX-RTX3080-10G Gaming geannuleerd uit je bestelling.
Gaat de goede kant op bij alternate, vanmorgen 119, vanmiddag 116 en nu 114. Voor de tuf oc 3080.
Volgens mij is er goed nieuws vanuit Coolblue! Er zijn vandaag 8 MSI 3080's binnengekomen, waarvan ik 7e in de rij sta. Deze wordt vandaag of morgen verzonden!
...
Eerst maar zien en dan geloven 😂
...
Net ook binnengekregen.Rombbb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:13:
Ter info, van Amazon
Waar is de beste plek om nu aan te sluiten?
Eerste keer in een maand dat ik iets over coolblue hoor hierCyberDonky schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:17:
Volgens mij is er goed nieuws vanuit Coolblue! Er zijn vandaag 8 MSI 3080's binnengekomen, waarvan ik 7e in de rij sta. Deze wordt vandaag of morgen verzonden!
...
Mijn indruk is dat aansluiten bij Megekko of Azerty het beste is. Is wel duurder, maar de wachtrijen zijn korter.rburck schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:22:
[...]
Net ook binnengekregen.
Alternate is over het algemeen het goedkoopste. Dat brengt met zich mee dat de wachtrijen langer zijn.
Edit: Verder lijkt het alsof Megekko de beste updates geeft en mogelijk de meeste leveringen krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door koenkokes op 03-11-2020 19:26 ]
Mag ik vragen wanneer je hem had besteld?Skullz0r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:10:
[...]
Zojuist ontving ik ook bericht dat Amazon mijn Asus TUF rtx3080 OC heeft geannuleerd. 'Is niet meer in productie'. Nou lekker dan....
Een vriend van mij heeft momenteel een order asus 3080 tuf oc bij amazon.nl en bij hem staat de verwachte levertijd tussen 6 en 12 november.
Maakt toch niks uit zodierkx36 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:27:
[...]
(@Modje dit is off-topic : SORRY) Maar je hebt je radiator verkeert om zitten![]()
De lucht in je AIO verzamelt zich nou bovenaan in je radiator, bij je slangen.
Kans bestaat dat op deze manier de pomp geen vloeistof meer aan gevoerd krijgt/meer kan aantrekken.
(AIO's zijn niet 100% afgevuld met koelvloeistof, meestal maar tussen de 90 tot 95%)
einde off-topic
Geen idee, ik sta bij Megekko, Azerty en Informatique, maar het blijft overal één grote **&*show.rburck schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:22:
[...]
Net ook binnengekregen.
Iemand enig idee hoe Amazon te mailen ?
Hun "klantenservice" is het welbekende doolhof. Echt aanstootgevend, allemaal links en opties en suggesties, maar allemaal totaal waardeloos. Je kan bellen (geloof ik niks van nu) of chatten met een reactietijd van 6 uur. Moet je die chat popup dan open laten staan ?!
Ik zoek gewoon een mailadres.
Wil wel even melden dat mailtjes als " 3080 rog strix is niet meer in produktie, sorry, see ya (mthfckrsss !) " nogal idioot zijn.
Alsof klanten gekke Henkie zijn en klakkeloos met een kluitje het riet in kunnen worden gestuurd.
Die 3080 is niet uit produktie, simple as that.
Dus geef een betere reden om te annuleren of lever gewoon !
Echt jongen, bedrijven vandaag de dag. Moet niet veel gekker worden.
Wat is er gebeurd met gewoon normaal doen ?
Mag ik vragen wanneer deze vriend heeft besteld? Ik heb ook een bestelling staan, maar de bezorg datum is nog in afwachting.masoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:26:
[...]
Mag ik vragen wanneer je hem had besteld?
Een vriend van mij heeft momenteel een order asus 3080 tuf oc bij amazon.nl en bij hem staat de verwachte levertijd tussen 6 en 12 november.
Nou, d'r was eerder veel nieuws omtrent Coolblue hoor. Breek me de bek niet open 😂 Bekijk de vorige berichten maar in het topic.pokle312 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:25:
[...]
Eerste keer in een maand dat ik iets over coolblue hoor hier
Mijn verwachte uitleverdatum was 18 november. Nu dus gecancelled.masoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:26:
[...]
Mag ik vragen wanneer je hem had besteld?
chat en bellen meestal binnen een minuut, gewoon op het knoppie drukken en dan komt er vrij snel een medewerker in de chat.Rombbb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:31:
[...]
Geen idee, ik sta bij Megekko, Azerty en Informatique, maar het blijft overal één grote **&*show.
Hun "klantenservice" is het welbekende doolhof. Echt aanstootgevend, allemaal links en opties en suggesties, maar allemaal totaal waardeloos. Je kan bellen (geloof ik niks van nu) of chatten met een reactietijd van 6 uur. Moet je die chat popup dan open laten staan ?!
Wil wel even melden dat mailtjes als " 3080 rog strix is niet meer in produktie, sorry, see ya (mthfckrsss !) " nogal idioot zijn.
Alsof klanten gekke Henkie zijn en klakkeloos met een kluitje het riet in kunnen worden gestuurd.
Hij heeft hem op 20 oktober besteld.Nickvl15 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:31:
[...]
Mag ik vragen wanneer deze vriend heeft besteld? Ik heb ook een bestelling staan, maar de bezorg datum is nog in afwachting.
Zojuist de Zotac RTX3080 Trinity OC besteld bij Tones. Staat "Leverbaar op 2 dagen". Ik ben benieuwd.
https://tones.be/nl/article/132626
Heeft er afgelopen weken mensen de strix 3090 oc gehad, naar eerste batch van 3 weken geleden?
de NNO3D GeForce RTX 3090 iChill X3 grafische kaart beschikabaar
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673135?
gigabyte rtx 3090 vision
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1691159?
INNO3D/GeForce-RTX-3090-iChill-X4
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673129?
gigabyte rtx 3090 vision
[ Voor 73% gewijzigd door lou louis op 03-11-2020 19:42 ]
Ik kijk af en gote of de lijsten hier al inkrimpen maar ze lijken alleen maar langer te worden.
Wil graag een kaart maar ik verdom om meer als 750 of 550 te betalen voor een 3080/3070.
De winkels zijn momenteel net scalpers en maken goed misbruik van de situatie.
Volgende week maar weer eens kijken of de wachtlijst weggewerkt word en of de prijzen eindelijk normaal zullen worden.
Wil graag een kaart maar ik verdom om meer als 750 of 550 te betalen voor een 3080/3070.
Volgende week maar weer eens kijken of de wachtlijst weggewerkt word en of de prijzen eindelijk normaal zullen worden.
Ik kan je verzekeren dat de prijzen niet onder de 750 of 550 zullen komen. Advies prijs van 699 is alleen voor de Founders Edition en zelfs die ging uiteindelijk voor 719 de deur uit via de officiele site. Third party kaarten zijn altijd duurder dan dat, so dont get your hopes up.computerjunky schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:37:
Ik kijk af en gote of de lijsten hier al inkrimpen maar ze lijken alleen maar langer te worden.
Welke MSI had je daar in bestelling staan? Ik sta nog in de wachtrij voor een Ventus 3X OC bij Coolblue.CyberDonky schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:17:
...
Mwa bij de release waren verschillende kaarten 729 euro dat zou ik zo betalen nu. Helaas hebben veel mensen die bestellingen geannuleerd ipv voor hetzelfde doorverkocht en we webshops gematst.Hexangel schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:39:
[...]
Ik kan je verzekeren dat de prijzen niet onder de 750 of 550 zullen komen. Advies prijs van 699 is alleen voor de Founders Edition en zelfs die ging uiteindelijk voor 719 de deur uit via de officiele site. Third party kaarten zijn altijd duurder dan dat, so dont get your hopes up.
https://itware.be/Product...RTX-3080-Ventus-3X-10G-OC
1 x MSI RTX 3080 Ventus 3x beschikbaar voor 892€
Veel te duur voor die kaartVision1411 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:43:
https://itware.be/Product...RTX-3080-Ventus-3X-10G-OC
Thanks0M3G4 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:34:
[...]
chat en bellen meestal binnen een minuut, gewoon op het knoppie drukken en dan komt er vrij snel een medewerker in de chat.
Helaas staan er voor een ieder als jou en mij 50 in de rij die zelfs 100 euro meer als die prijs neer zouden tellen. De enige reden dat prijzen zo absurd zijn is omdat er hebberige mensen zijn die die prijzen blijven betalen.
Als iemand interesse heeft in een Gigabyte Gaming OC 3070 dan heb ik er een liggen nieuw in de doos. Wilde die gaan inbouwen tijdens wachten op andere kaart maar die andere komt morgen binnen. Wil niet meer dan ik betaald heb. PM indien interesse (vlakbij Turnhout in Belgie)
Ik heb het gokje ook gewaagd....nu afwachten hoe lang het duurt.ArjenIsM3 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:36:
Zojuist de Zotac RTX3080 Trinity OC besteld bij Tones. Staat "Leverbaar op 2 dagen". Ik ben benieuwd.
Klopt helaas.. Ik wacht nog altijd op mijn order bij Alternate die ik besteld heb op launch tegen nog een redelijk goede prijs. Ik zal nooit van die scalperprijzen betalen. Maarja blijkbaar zijn er genoeg die maar wat met geld liggen gooien om het wat sneller te hebben.computerjunky schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:48:
[...]
Helaas staan er voor een ieder als jou en mij 50 in de rij die zelfs 100 euro meer als die prijs neer zouden tellen. De enige reden dat prijzen zo absurd zijn is omdat er hebberige mensen zijn die die prijzen blijven betalen.
Afgelopen week zijn er wat afmeldingen geweest van de 3080 Master. Dus sta voor die nu gelukkig op de 4e plek. Helaas wel pas eind volgende week. Hopelijk dan wel genoeg zodat ik erbij zit.Daruf schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:53:
[...]
Owwww de Master eindelijk!! ..... alhoewel een aantal is bij Megekko vaak 10 of minder dacht ik.... en ik sta op 11
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Heb net contact gehad met de klantenservice. Ik krijg drie euro compensatie.Rombbb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:31:
[...]
Geen idee, ik sta bij Megekko, Azerty en Informatique, maar het blijft overal één grote **&*show.
De vison besteld. Ben benieuwd. wel apart dat hij nog op direct beschikbaar staat tenzij ze meerdere binnen gehad hebben en niemand een silveren/wite wil hebben.lou louis schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:37:
de NNO3D GeForce RTX 3090 iChill X3 grafische kaart beschikabaar
gigabyte rtx 3090 vision
Had een Asus strix 3090 bij Amazon in bestelling staan. Deze is zoals vele vandaag geannuleerd. Ze willen niks doen. Komen met de smoes dat leverancier niet levert etc. Amazon is bij mij van de lijst af om zaken mee te doen, dit is gewoon omdat de prijs niet meer goed is voor hun. Willen ook 0.0 doen om zich aan de overeenkomst te houden.
edit:
Zie net deze status bij alternate:
Status Uw bestelling is compleet verwerkt.Uitgeleverd
[ Voor 4% gewijzigd door geforce5_guy op 03-11-2020 19:58 ]
Hmm, die van 3 oktober staat nog wel... Met als status:masoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:53:
We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.
toch iemand iets aan me berichtt gehadgeforce5_guy schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:57:
[...]
De vison besteld. Ben benieuwd. wel apart dat hij nog op direct beschikbaar staat tenzij ze meerdere binnen gehad hebben en niemand een silveren/wite wil hebben.
Had een Asus strix 3090 bij Amazon in bestelling staan. Deze is zoals vele vandaag geannuleerd. Ze willen niks doen. Komen met de smoes dat leverancier niet levert etc. Amazon is bij mij van de lijst af om zaken mee te doen, dit is gewoon omdat de prijs niet meer goed is voor hun. Willen ook 0.0 doen om zich aan de overeenkomst te houden.
edit:
Zie net deze status bij alternate:
Status Uw bestelling is compleet verwerkt.Uitgeleverd
Hopelijk wordt je order niet geannuleerd. Een andere medetweaker had een order van 2 oktober en hij heeft op 31 oktober zijn msi rtx 3080 gaming x trio ontvangen.Daanoz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:59:
[...]
Hmm, die van 3 oktober staat nog wel... Met als status:
[...]
Wat was eigenlijk het excuus van Amazon? Niet meer in productie?masoud20r schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:04:
[...]
Hopelijk wordt je order niet geannuleerd. Een andere medetweaker had een order van 2 oktober en hij heeft op 31 oktober zijn msi rtx 3080 gaming x trio ontvangen.
[ Voor 64% gewijzigd door br00ky op 03-11-2020 20:47 ]
Ook de gok gewaagd. Ben benieuwd!ArjenIsM3 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:36:
MSI:
Wij verwachten tegen het einde van deze week (week 45) een significante hoeveelheid kaarten van MSI:
Goed nieuws bij megekko! Denk toch echt dat ze snel willen leveren nu voor de rx6000 lijn. Hopelijk ook significante hoeveelheden naar alternate en wordt mijn plek 55 voor de ventus 3x oc snel geleverd.
Goed nieuws bij megekko! Denk toch echt dat ze snel willen leveren nu voor de rx6000 lijn. Hopelijk ook significante hoeveelheden naar alternate en wordt mijn plek 55 voor de ventus 3x oc snel geleverd.
Ben wel heel benieuwd on van de Alternate wachtrijen te horen tegen het einde van de week vergeleken met Megekko.Okasha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:59:
MSI:
Ik heb hem daar maar geannuleerd. 2 maanden boven de 200 in de wachtrij voor de MSI 3080 Gaming... Doeidoeiii
[ Voor 6% gewijzigd door TryPleX op 03-11-2020 21:03 ]
Hmmm.. Geen Eagle OC levering ??Okasha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:59:
MSI:
denk wel dat je snel aan de beurt bent:) ze verwachten redelijk veelOkasha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:59:
MSI:
Vergeet niet dat het voor allemaal samen significant is. Vooral 3070's lijken in grote hoeveelheden te komen op het moment. Dus kan net zo goed 20 3080's en 80 3070's zijn.tattooboy1985 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:03:
[...]
denk wel dat je snel aan de beurt bent:) ze verwachten redelijk veel
Ik zit dit topic nu al een hele poos te volgen. Iets minder nadat ik vorige week de MSI Ventus RTX 3080 heb ontvangen via Megekko maar als ik ook weer zie nu hoe de leveringen gaan dan kan is de conclusie denk ik wel vrij simpel.
Megekko krijgt het voor elkaar grote aantallen binnen te krijgen t.o.v. andere webwinkels. De Asus TUF kaarten zijn over de gehele linie in Nederland in lage aantallen beschikbaar. Ik denk toch echt dat we niet heel hoog op de prio lijst staan bij Asus.
Megekko krijgt het voor elkaar grote aantallen binnen te krijgen t.o.v. andere webwinkels. De Asus TUF kaarten zijn over de gehele linie in Nederland in lage aantallen beschikbaar. Ik denk toch echt dat we niet heel hoog op de prio lijst staan bij Asus.
is ook wel zo maar de laatste keren zijn er flink al ventus 3080 geleverd in redelijk dus gewoon afwachten de rij zal zoizo aardig inslinken voor sommigen modellenTryPleX schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:05:
[...]
Vergeet niet dat het voor allemaal samen significant is. Vooral 3070's lijken in grote hoeveelheden te komen op het moment. Dus kan net zo goed 20 3080's en 80 3070's zijn.
Mooi zoOkasha schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:59:
MSI:
Ik stond op plek 20 toen ik donderdag had nagevraagd bij cd-romland voor de 3070 Ventus 3x... dus ik hoop dat het significant genoeg is.
Ik van 87 nr 85, dus denk dat je gelijk hebtdozdaman schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:01:
Ik ben vandaag voor de OC Strix 3080 van 205 naar 198 gegaan bij Alternate. Is het allemaal cancellations??
Helaas kunnen we dit item niet langer te koop aanbieden. Onze leverancier heeft ons laten weten dat dit item uit productie is genomen en niet meer beschikbaar is. Het kan zijn dat het nog steeds beschikbaar is bij externe verkopers op Amazon.nl Marketplace, maar ik ben bang dat we geen voorraad van deze verkopers kunnen kopen.Daanoz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:12:
[...]
Wat was eigenlijk het excuus van Amazon? Niet meer in productie?
Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer te zien.
Vriendelijke groeten,
Klantenservice
Amazon.nl
Voor wie het aandurft. 6 op voorraad bij MAX ICT
https://maxict.nl/gigabyt...ort2x-hdmi-p17639825.html
Ik had vandaag gebeld, deze gegevens zijn volgens hun niet accuraat. Ze hebben gezegd dat ze pas eind december voorraad verwachten.mprkooij schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:20:
Voor wie het aandurft. 6 op voorraad bij MAX ICT
Zij hadden ook twee ROG strix 3090 op voorraad gisteren, voor 2990 euro, gaat helemaal nergens over. Blijkbaar was dat ook een fout ofzo.
Wat mij vooral verbaast is dat er anderhalve maand later nog steeds geen grote hoeveelheid geproduceerd wordt schijnbaar...Smearsel schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:13:
[...]
Heb zelf m'n bestelling voor een Gaming X Trio 10 minuten na de start van de verkoop gedaan, en ben daarbij inmiddels van plek 78 naar 44 gegaan. De laatste keer dat ik significant ben opgeschoven was vorige week, op 26 oktober. Ging toen van 56 naar 46. Voor zover ik het heb gezien heeft Alternate volgens mij 3 of 4 zeer beperkte leveringen van X Trio kaarten gehad. Blijkbaar gaan de overige kaarten allemaal net zo langzaam of zelfs nog trager. Hoop nog steeds iedere dag tegen beter weten dat het allemaal wat meer gaan lopen, maar deze launch blijft voorlopig helaas nog altijd een enorme deceptie.
Die van mij van 4 oktober 00:29 (MSI 3080 Gaming X TRIO) staat ook nog op ''Afwachting'' bij Amazon NL met een prijs van €837,38.Daanoz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:59:
[...]
Hmm, die van 3 oktober staat nog wel... Met als status:
[...]
De Asus TUF en STRIX zijn hier ook wel geannuleerd (TUF €809,00 besteld op 4 oktober 00:31) en STRIX besteld op 13 oktober 11:37).
Werkt Max in zijn eentje ofzo? Dat 'ie dagen nodig heeft om de accurate voorraad te kunnen tonen? Man man man wat een webshop zeg.Forkey schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:25:
[...]
Ik had vandaag gebeld, deze gegevens zijn volgens hun niet accuraat. Ze hebben gezegd dat ze pas eind december voorraad verwachten.![]()
Zij hadden ook twee ROG strix 3090 op voorraad gisteren, voor 2990 euro, gaat helemaal nergens over. Blijkbaar was dat ook een fout ofzo.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Zijn er al mensen die een gaming x trio van azerty hebben ontvange?
Het lijkt me dat ze wel met iets moeten komen van de eagle non OC kaarten.
Überhaupt iets van de non OC kaarten... Staan 270 mensen te wachten...
Überhaupt iets van de non OC kaarten... Staan 270 mensen te wachten...
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/UXZMKH68MsMbzWoeagG8Pk8o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D4grXTuM8egscd3OIozZ8LCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XmKGCNlgVm8X92V3cEil023U.jpg?f=fotoalbum_large)