Volgens mij is ie ook meteen even 100 euro duurder geworden
edit: never mind, ik keek naar de prijs zonder BTW
[ Voor 8% gewijzigd door TiMMaTTie op 02-11-2020 16:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij is ie ook meteen even 100 euro duurder geworden
[ Voor 8% gewijzigd door TiMMaTTie op 02-11-2020 16:06 ]
Verwijderd
Haha zo easy holy, 207, ik denk dat het toch kaartje annuleren word en mogelijk ergens anders fixen.Icefraction schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:03:
[...]
Op de webstie van alternate heb je een chatbot (Alice) - ik moest adblock even uitzetten.
Rechtsonderin zou je een blauwe chatbubble moeten zien en je kan dan aan Alice vragen wat je positie is.
Ja das nou de grap haha, succes ermee
Is een 2070 super, dus zou niet weten waarom niet.
ja dat is legit... maar dat is de 2070 hey haha
wat was nou de reden dat je azerty bestelling was geannuleerd? welk model had je besteld?Valandin schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:16:
[...]
Ja, was ik inderdaad ook al bang voor. Toch maar even verderkijken of er ergens anders wat vrij komt, of wachten tot een mede-tweaker er eentje extra over heeft. (Of mijn eigen bestelling in beweging komt)
Sugarhillgang schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:43:
Ik lees op de info pagina van Megekko dat ze een aantal Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-8G kaarten hebben binnengekregen vandaag, maar ik sta nog steeds op plek 15 van de 31. Iemand die wel een paar plekjes is opgeschoven vandaag?
Ik F5 de bestelpagina nog eens:CodeCaster schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:18:
Ik heb bij Megekko dus meteen een hele nieuwe pc besteld, onder andere Ryzen 7 met een MSI X570-bord, en nu staat er:
[...]
En dat is de kaart waarvoor ik op nummer 1 (van 31) sta. Dus ik zit sinds 11:40 mijn mailbox te F5'en tot de verzendbevestiging eraan komt.
Ik hoop dus ook dat die leverdatum van 09-11-2020, die op mijn order staat maar die ik niet heb gekozen, niet gehanteerd wordt...
Leverdatum 03-11-2020
[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 02-11-2020 16:23 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Was de Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 van eerder. Dacht ik probeer het gewoon, annuleren kan altijd.mazthu schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:19:
[...]
wat was nou de reden dat je azerty bestelling was geannuleerd? welk model had je besteld?
[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 02-11-2020 16:24 ]
Ik denk dat dit best realistisch is. In de komende 6 weken zal er wel nooit genoeg stock komen om hun orders uit te kunnen leveren.bierschuit schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:25:
Zojuist mijn bestelling bij Alternate voor de EVGA RTX 3080 FTW3 Gaming (non ultra) geannuleerd. Ik stond op plek 12.
Ik wacht nu af wat er vrij komt bij welke zaak dan ook en dan zien we wel wat er van komt. Bij Alternate zie ik trouwens wel dat leveringen v/d 3080 op het jaartal 2021 staat. Misschien dat dat alleen voor de nieuwe pre-orders zijn?
Sterker nog, er is geen enkele 3070/3080/3090 ergens op 'voorraad' te vinden..Max_van_Duin schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:36:
heeft iemand al een rtx 3070 dual van asus ontvagen want sinds de lancering kan ik hem nergens op voorraad vinden
nee maar ik bedoel zelfs bij de lancering was hij niet eens op voorraadScrtz schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:38:
[...]
Sterker nog, er is geen enkele 3070/3080/3090 ergens op 'voorraad' te vinden..
Helaas heb ik ook een MSI kaart maar je hoort echt helemaal niksMetalSonic schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
[...]
Zal meer overkomen zijn ik heb 2 weken terug bijna via coolblue een kaart besteld, gelukkig zag ik al voordat ik klikte op "toevoegen aan maandje"dat het een 2080 was en niet 3080........
Ontopic: ik wil meer info over levertijden en prijzen van de MSI 3080 gaming kaart, waar is hij snel te koop?
Ik stond op 3 en heb een verzendbevestiging gekregen. Ik zag een paar posts hierboven iemand zeggen dat er 10 kaarten zijn uitgeleverd.ykz schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:42:
Worden er EVGA 3080 XC3 ULTRA GAMING bij Alternate uitgeleverd of hebben er veel mensen geannuleerd?
Ik ben vandaag zo'n 9 plekken opgeschoven sinds ik vanochtend keek.
Ik zou even een paar pagina's door dit topic lezen en dan krijg je vanzelf je antwoord.Max_van_Duin schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:39:
[...]
nee maar ik bedoel zelfs bij de lancering was hij niet eens op voorraad
Het is iig goed voor ons consument gezien de concurrentie en zal zeker de prijzen gaan drukken. Als de Nvidia kaarten in de komende maanden nog steeds zo waardeloos leverbaar blijven dan wordt de keus denk ik voor velen wel snel gemaakt..Vissa66 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:35:
[...]
Het ziet er rooskleurig uit wat dat betreft. Ik heb altijd wel mijn bedenkingen gehad qua stabiliteit/drivers bij AMD. Ik weet niet of dat tegenwoordig wat beter is. Ik twijfel sterk tussen de 3080 of een 6800XT.....![]()
Op veilig spelen met een 3080 of een ,,gokje'' nemen met een 6800XT.
[ Voor 53% gewijzigd door Scrtz op 02-11-2020 16:47 ]
Ah thanks, dat was net voordat ik gestopt wask0enf0rNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:43:
[...]
Ik stond op 3 en heb een verzendbevestiging gekregen. Ik zag een paar posts hierboven iemand zeggen dat er 10 kaarten zijn uitgeleverd.
je moet ook wel snappen dat ze het heel druk nu hebben je zult vast niet de enige zijn die een mail heeft gestuurd over die kaartenJaspe® schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:48:
Azerty reageert ook gewoon helemaal niet op mails. 4 dagen geleden een mail gestuurd en nog niet eens een bevestiging gekregen. Je geld pakken ze snel aan met de belofte 3 werkdagen levertijd maar vervolgens hoor je niks meer en wordt je in het donker gelaten. Toch eigenlijk vreemd om zo met je klanten om te gaan die een order plaatsen voor +600 euro 😅
mag ik vragen welke kaart je hebt besteld?Jaspe® schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:48:
Azerty reageert ook gewoon helemaal niet op mails. 4 dagen geleden een mail gestuurd en nog niet eens een bevestiging gekregen. Je geld pakken ze snel aan met de belofte 3 werkdagen levertijd maar vervolgens hoor je niks meer en word je in het donker gelaten. Toch eigenlijk vreemd om zo met je klanten om te gaan die een order plaatsen voor +600 euro 😅
Geduld is een schone zaak ik heb 23 september besteld. Stond toen 127 nu 92. Hoop echt dat ze deze maand wat sneller binnenrollen.Luckeh schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:34:
Zojuist een 3080 Gigabyte Eagle besteld bij Alternate. Positie 154 (v.d. 154 dus).
Zeker, dat begrijp ik ook wel, maar op zijn minst een kleine kennisgeving van ontvangst na 4 dagen zou wel netjes zijn toch? Ik zit zelf ook op kantoor waar het soms enorm druk is, dan werk ik ook over tot alles dat tot 5 uur gestuurd is op zijn minst een ontvangstbevestiging heeft gehad. Er is ook een aardig bedrag bovenop de releaseprijs gekomen. Dan mag je toch wel iets verwachten?Max_van_Duin schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:50:
[...]
je moet ook wel snappen dat ze het heel druk nu hebben je zult vast niet de enige zijn die een mail heeft gestuurd over die kaarten
Zeker! De Gigabyte 3070 Eagle Oc. Op het moment van bestellen werd aangegeven 3 dagen levertijd. Nu staat er pre-order en geen verwachte leverdatum. Vandaar dat ik dus ook gemaild heb om te vragen hoe en wat. Ik hoef niet een preciese leverdatum maar wil wel graag weten of het bijvoorbeeld meer dan 10 dagen gaat zijn.
Elke week verschuift de leverdatum. Ach ja, ik wacht tot er 6800XT kaarten beschikbaar zijn en dan ga ik daarvoor.ibidriv3r schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
Update over Office Centre.
Heb zojuist mijn bestelling geannuleerd, maar aan te telefoon kreeg ik te horen dat de 3080 Trio-X kaarten op 14 November verwacht worden.
Hoop het ook voor nvidiajipfransen schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:52:
[...]
Geduld is een schone zaak ik heb 23 september besteld. Stond toen 127 nu 92. Hoop echt dat ze deze maand wat sneller binnenrollen.
Als een RTX 30xx kaart niet op voorraad is bij Azerty, heeft het geen nut om ze te mailen. Ze delen geen wachttijden of vermoedelijke levertijden om teleurstellingen te voorkomen.Jaspe® schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:09:
[...]
Zeker! De Gigabyte 3070 Eagle Oc. Op het moment van bestellen werd aangegeven 3 dagen levertijd. Nu staat er pre-order en geen verwachte leverdatum. Vandaar dat ik dus ook gemaild heb om te vragen hoe en wat. Ik hoef niet een preciese leverdatum maar wil wel graag weten of het bijvoorbeeld meer dan 10 dagen gaat zijn.
Signature
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Verwijderd
700 euro voor een twin fan 3070maikie61 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:19:
3070
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1680097
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677330
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677326
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1677325
https://azerty.nl/product...oc-videokaart-8-gb-gddr6x
3090
https://azerty.nl/product...rt-rtx-3090?sdfjfiodsjfsd
Momenteel beschikbaar / verwacht
Alternate heeft de slogan: "Goedkoop, maar je krijgt hem in 2021!" Laten varen blijkbaar. Nu is het gewoon, "duurder dan de rest en kans in 2020!"Milan93 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:33:
[...]
700 euro voor een twin fan 3070veel dieper dan dit gaan we niet zakken hoop ik
M'n broertje heeft hetzelfde. Ook nog niks opgeschoven in de rij, maar dan de Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-8G. Gewoon nog niets verwerkt denk ik.Mokwai schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:44:
Megekko
asus:
Vandaag, op 2-11-2020 hebben wij een klein aantal van onderstaande kaarten ontvangen:
RTX3070-O8G-GAMING
Sta op plek 2 v/d 39 maar nog niks gehoord helaas.
Verwijderd
Ik heb vandaag om 15:17 uur een verzendbevestiging van Alternate voor de EVGA 3080 XC3 ULTRA GAMING ontvangen. Ik stond op plek 11.....k0enf0rNL schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:43:
[...]
Ik stond op 3 en heb een verzendbevestiging gekregen. Ik zag een paar posts hierboven iemand zeggen dat er 10 kaarten zijn uitgeleverd.
[ Voor 14% gewijzigd door medjai69 op 02-11-2020 17:58 ]
Heb ook een MSI 3070 trio besteld bij cdromland. Vrijdag een mailtje gedaan, stond ik 84ste... Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n plek nu maar verwacht niet veel verbetering... Wil ze ook weer niet 3x per week een mail gaan sturen..medjai69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:55:
Ik stond vrijdag 30-10 op positie 10 en vandaag op 8...
Het gaat om een MSI 3070 bij CD-ROM Land.
Heeft iemand trouwens vandaag nog wat gehoord van CD-ROM Land?
Hmm oke. Er staat wel 7 kaarten bij de leverancier maar dat zegt dus niks.jeronix schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:17:
[...]
Als een RTX 30xx kaart niet op voorraad is bij Azerty, heeft het geen nut om ze te mailen. Ze delen geen wachttijden of vermoedelijke levertijden om teleurstellingen te voorkomen.
Die 'instant-buy'- kriebel hebben ze zo goed verholpen bij mij, wat een prijs zeg..Milan93 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:33:
[...]
700 euro voor een twin fan 3070veel dieper dan dit gaan we niet zakken hoop ik
Heb ze gemaild voor mijn plek, gb 3070 oC eagle, nog steeds plek 9. Er waren überhaupt geen leveringen vandaag. Die plekken van jou zijn waarschijnlijk annuleringenmedjai69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:55:
[ Voor 16% gewijzigd door Lekiame op 02-11-2020 18:08 ]
Een 2x of 3x? Ik heb vanochtend een standaard reactie gekregen, mijn positief is hetzelfde gebleven.medjai69 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:55:
Deze is nu op voorraad: https://www.informatique....70-8gb-gaming-x-trio.htmlOver de exacte levertijd kunnen we op dit moment nog niets toezeggen. Er is enorm veel vraag naar de kaart en de vraag is momenteel hoger dan het aanbod. De voorraad wordt echter verdeeld onder allerlei leveranciers en webwinkels in Nederland, dus er zal niet in één keer aan de grote vraag kunnen worden voldaan. Tevens is dit afhankelijk hoe regulier we een levering ontvangen en van hoeveel stuks. Uiteraard doen wij en onze leveranciers er alles aan om de orders zo snel mogelijk uit te leveren.
We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.
Congrats!Lekiame schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:01:
Yesssssssss..!!!! Woensdag de 3080 strix oc dan eindelijk weer bij megekko :-D werd tijd.
Ik sta op #1 dus ga gegarandeerd een strix oc krijgen.
Wie staan er nog meer in de eerste 10? :-)
Vorige keer waren "een aantal" 13 stuks.zar schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:08:
[...]
Congrats!
Ik sta zelf op positie 19, ik hoop dat ze met ''een aantal'' een stuk of 20 bedoelen, anders heb ik weer pech lol.
Oh, stond er de vorige keer ook precies zoals nu ''een aantal''? In dat geval zal ik waarschijnlijk bij de volgende shipment (hopelijk deze maand nog) zitten.
En weg.Milan93 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:05:
[...]
Een 2x of 3x? Ik heb vanochtend een standaard reactie gekregen, mijn positief is hetzelfde gebleven.
[...]
Deze is nu op voorraad: https://www.informatique....70-8gb-gaming-x-trio.html
Is een geautomatiseerd mailtje, die verstuurt Megekko bijna elke maandagavond. Dus geen zorgen! Als je 4e bent zit je er 99% zeker bij deze week.MoblietzS schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:09:
Ik ben nummer 4 bij de strix oc 3080op megekko, en ik krijg net een mail met: "in het magazijn verwacht: onbekend"
Een aantal is ook al een keer 3 stuks geweest. Don't get your hopes up.zar schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:09:
[...]
Oh, stond er de vorige keer ook precies zoals nu ''een aantal''? In dat geval zal ik waarschijnlijk bij de volgende shipment (hopelijk deze maand nog) zitten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PvY1xUIXOLtyu8ZhlP5psNbh.png?f=user_large)
Ja, dacht ik al. Het geeft alleen geen fijn gevoel om dat te zien staan.zar schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:10:
[...]
Is een geautomatiseerd mailtje, die verstuurt Megekko bijna elke maandagavond. Dus geen zorgen! Als je 4e bent zit je er 99% zeker bij deze week.
Ik zie jou post, ik denk check m'n mail eens.. Ik zie staan CDROMLAND.. klein stemmetje denkt Jaaaaa, maar al gauw moet ik aan je post denken.. Ennn jawel hoor, leverdatum onbekend.. Waarom dan mailen!!!JeroenD92 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:18:
Dan zie je onderstaande mail binnen komen..
[Afbeelding]
Open je de mail:
Je order bevat producten die helaas niet op 30-10-2020 geleverd kunnen/konden worden.
De nieuwe leverdatum is onbekend.
Omdat jij dan niet mailt 😛.Pyr0_ schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:21:
[...]
Ik zie jou post, ik denk check m'n mail eens.. Ik zie staan CDROMLAND.. klein stemmetje denkt Jaaaaa, maar al gauw moet ik aan je post denken.. Ennn jawel hoor, leverdatum onbekend.. Waarom dan mailen!!!![]()
Hahah, daar zit wat in. Moeten maar gewoon geduld opbrengen, het gaat toch geen verschil maken in hoe snel je 'm krijgt..
Vage bedoeling, morgen maar weer afwachten.Valandin schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:46:
[...]
M'n broertje heeft hetzelfde. Ook nog niks opgeschoven in de rij, maar dan de Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-8G. Gewoon nog niets verwerkt denk ik.
Phew, 1.5 maand moeten wachten dus... Veel plezier met je kaart! Ik vond zelf het meest opvallende aan mijn MSI Gaming X (de 3070 dan) dat de RGB LED's individueel te zien zijn i.p.v. een "smooth" rainbow effect. Maar dat doet natuurlijk niets af aan de performancebertel1986 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:05:
Net bericht van Informatique gehad dat mijn MSI gaming x trio 3080 is verzonden. Bestelling was geplaatst op 17 september om 15:04.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb er 1 besteld. Als ik te laat ben of als ze niets hebben dan cancel ik hem gewoon. Ik laat wel weten hoe het gaat.WouterL schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:01:
https://maxict.nl/asus-as...m=cpc&utm_source=tweakers
Voor wie het aandurft? Geweldig trieste reputatie deze webshop..
Ik ben heel benieuwd haha. Vooral het stukje '20' op voorraad terwijl zelfs de grote spelers er maar een klein aantal hebben gekregen.RedHeroDude schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:12:
[...]
Ik heb er 1 besteld. Als ik te laat ben of als ze niets hebben dan cancel ik hem gewoon. Ik laat wel weten hoe het gaat.
Wut? en dus?lou louis schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:05:
Kreeg net berchit van amazon.nl
Helaas moeten we je meedelen dat we de volgende items niet kunnen bemachtigen:
Gigabyte AORUS GeForce RTX 3090 XTREME 24GB grafische kaart
Never ever financial advice...
Heb hem ook besteld om te overbruggen naar mijn 3080 stepup maar heb er nu al een hard hoofd in aangezien de kaart verwijderd is van de websiteRedHeroDude schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:12:
[...]
Ik heb er 1 besteld. Als ik te laat ben of als ze niets hebben dan cancel ik hem gewoon. Ik laat wel weten hoe het gaat.
Bij Megekko is de rij 262 voor de x3chief147 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:31:
kan er iemand me eens laten weten hoeland de wachtrij is voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC.
Momenteel sta ik voor de x2 in de rij maar overweeg de 3x te kopen in de plaats.
Hij deed het bij mij ook even niet, maar nu weer wel.Eek8 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:26:
Wachtrijtool op Alternate functioneert niet meer voor mij. Veld waar de normaal staat is volledig leeg. Meer mensen last van?
De leverancier van Alternate functioneert ook niet. Daar hebben in ieder geval wel meer mensen last vanEek8 schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:26:
Wachtrijtool op Alternate functioneert niet meer voor mij. Veld waar de normaal staat is volledig leeg. Meer mensen last van?
Niet dat het heel veel uit zal maken v.w.b. wachttijd.
Verwijderd
De Eagle, of de Eagle OC?Lee.. schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:47:
Staat bij Megekko op positie 51 van 59 voor de RTX Giga Eagle 3070
Eagle OC zit op 59 totaal nu. Ben vandaag opgeschoven van plekje 12 naar 10, dus zo te zien hebben er 2 gecancelled, want er zijn nog geen leveringen geweest deze week.
Hij werkt inderdaad weer. Ik ben ook weer gestegen maar ga er vanuit dat er tegen de tijd dat ik in de top 100 zit er al wel een 3080ti is aangekondigdAnakin_ schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:39:
[...]
De leverancier van Alternate functioneert ook niet. Daar hebben in ieder geval wel meer mensen last van
(wachtrij tool werkt bij mij wel, ik ben 1 plekje gestegen door een annulering)
Ze zijn nu verstuurd, dus je kan opnieuw checkenMokwai schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:36:
[...]
Vage bedoeling, morgen maar weer afwachten.
Verwijderd
Geen idee, ik zit zelf ook nog te wachten. Dezelfde kaart overigens.iCe_ schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:58:
Wie kan er mij de wachtrij van megekko vertellen voor de ASUS 3080 oc strix ?
Ik sta op plek 36 bij Tones.be maar hier is sinds launch niks van beweging in gekomen
Van de Dual 8G zijn er 4 binnengekomen en verzonden.zar schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:18:
Zijn er hier inmiddels mensen die een:
- Asus GeForce DUAL-RTX3070-8G
- Asus GeForce DUAL-RTX3070-O8G
- Asus GeForce ROG-STRIX-RTX3070-O8G-
Hebben besteld en vandaag een verzendbevestiging hebben ontvangen?
Ik zie niemand hier met een bevestiging maar Megekko heeft er vandaag een aantal ontvangen, dus vind dat opvallend.
Ze hebben nog geen informatie van Gigabyte binnen gekregen. Je kan voor CDROMLAND het best de updates van Megekko in de gaten houden. CDROMLAND krijgt dezelfde batches aangeleverd, maar dan in kleinere hoeveelheden.no_way_today schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:21:
Hi,
Iemand vandaag te horen gekregen of de:
Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8G Videokaart
geleverd gaat worden door cd-romland?
Ze gaven bij cd-romland aan dat ze gelijk verdeelt worden. Hoe of waar kan ik zien wanneer er weer een levering komt bij megekko?Valandin schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:23:
[...]
Ze hebben nog geen informatie van Gigabyte binnen gekregen. Je kan voor CDROMLAND het best de updates van Megekko in de gaten houden. CDROMLAND krijgt dezelfde batches aangeleverd, maar dan in kleinere hoeveelheden.
[ Voor 7% gewijzigd door no_way_today op 02-11-2020 20:26 ]
Gelijk als in evenredig.no_way_today schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:24:
[...]
Ze gaven bij cd-romland aan dat ze gelijk verdeelt worden. Hoe of waar kan ik zien wanneer er weer een levering komt bij megekko?
Ik heb last van hetzelfde dilemma. een 3080 strix in bestelling staan waarvan ik wel redelijk zeker weet dat dat allemaal prima is, of ruilen voor een 6800xt, meer geheugen, maar kan niet gebruiken op mn gsync paneel. En ik wil een aftermarket kaart, liefst een sapphire nitro+Vissa66 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:35:
[...]
Het ziet er rooskleurig uit wat dat betreft. Ik heb altijd wel mijn bedenkingen gehad qua stabiliteit/drivers bij AMD. Ik weet niet of dat tegenwoordig wat beter is. Ik twijfel sterk tussen de 3080 of een 6800XT.....![]()
Op veilig spelen met een 3080 of een ,,gokje'' nemen met een 6800XT.
Leuk hè zo'n vendor lock in.Ancalime schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:27:
[...]
Ik heb last van hetzelfde dilemma. een 3080 strix in bestelling staan waarvan ik wel redelijk zeker weet dat dat allemaal prima is, of ruilen voor een 6800xt, meer geheugen, maar kan niet gebruiken op mn gsync paneel. En ik wil een aftermarket kaart, liefst een sapphire nitro+
dilemma....
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq