Sinds gisteren op nummer 22. Vandaag even gemaild om te vragen of ik wat verschoven ben.medjai69 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:46:
Iemand al vandaag opgeschoven met zijn positie bij CD-ROM land ?
Ook al geleverd, maar misschien 10 per paar weken per winkel. Redel9jk trieste doorvoer helaasJaTochNietDan schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:51:
[...]
Ah ok.Nou de 3080's nog bij voorkeur dit jaar...
Welke case heb je? Die FTW3 is echt huge... Ben blij dat ik voor mijn nieuwe build ook ben overgestapt naar een big tower (Fractal Design 7 XL).DutchWing schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:24:
Wat een geweldig mooi GPU!![]()
Heel veel succes iedereen! Ik ga erop proosten!
AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2
3080 Strix OC zijn er tientallen geweest volgens mij.
Niet veel meer dan dat.
Asus levert momenteel sweet fuck all.
Niet veel meer dan dat.
Asus levert momenteel sweet fuck all.
Was deze op voorraad?marko22 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:16:
https://www.amazon.nl/gp/...n_image_o00?ie=UTF8&psc=1
Het is al een schaamteloze diefstal...3385 euros
Nu staat dat deze niet beschikbaar is....
Mocht het om de 3090 gaan zie:Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:46:
Heeft er iemand zicht op de leveringen van zotac (trinity) bij alternate? Lijkt niet veel schot in de zaak te zitten daar, terwijl ik hoor dat er toch wel redelijk veel asus en gigabyte word geleverd.
https://azerty.nl/categor...ing=15&limit=30&view=grid
anders succes met wachten
Nice man!! Eindelijk je kaart binnen! Ik proost lekker met je mee. En die rgb heeft evga toch best wel heel netjes gedaan!DutchWing schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:24:
Heel veel succes iedereen! Ik ga erop proosten!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ondertussen begin ik een beetje argwaan te krijgen omtrent m'n 3080 msi x trio van amazon. Al vanaf woensdag onderweg....en nu alweer ongeveer 18 uur onderweg vanuit Keulen DE.
:strip_exif()/f/image/1ZAAtY3StN27Thec3aS8l59D.jpg?f=fotoalbum_large)
En ondertussen staat m'n kastje klaar voor dit monster van....323mm lang...
:strip_exif()/f/image/z8Lr3fvBzuwGGBjesKHLq1Qw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLXUccYifpwKt8l052LT5pHd.jpg?f=fotoalbum_large)
Living on the edge baby
DutchWing schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:24:
Heel veel succes iedereen! Ik ga erop proosten!![]()
[Afbeelding]
Mooie build he!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bedoel dit echt niet als een scalper bash maar meer omdat dit betrekking tot beschikbaarheid heeft.
Keek net ff op mp voor shits en gigs en staat echt mega vol met 3070’s van gigabite, de eagle en gaming oc.
Ook bij de 3080’s zie ik nu al verkopers posten “laatste prijsdaling”
Mocht je een gladde babbel hebben denk ik dat er best iets voor rond de winkelprijs los te peuteren is. Lijkt er op dat ze de wanhoop van mensen wat overschat hebben en de beschikbaarheid begint ook wat op gang te komen.
Zag al 2x een 3090 tuf staan voor minder als wat alternate vraagt.
Keek net ff op mp voor shits en gigs en staat echt mega vol met 3070’s van gigabite, de eagle en gaming oc.
Mocht je een gladde babbel hebben denk ik dat er best iets voor rond de winkelprijs los te peuteren is. Lijkt er op dat ze de wanhoop van mensen wat overschat hebben en de beschikbaarheid begint ook wat op gang te komen.
Dat laatste zou kunnen als ze, net zoals ik, die 3090 tuf destijds bij amazon hebben besteld voor €1498. Ik heb die van mij eerst aan een mede-tweaker privé aangeboden alvorens te annuleren (mede-tweaker wilde m niet vanwege...redenen). Was me de moeite niet waard om verder alles te regelen. Maarrrr....hij was dus voor ongeveer 1500 te krijgen. En laat me raden...ze zeggen dat die kaart rond 6 nov binnen komt? Was bij mij namelijk het geval. Wel mooi om wat wanhoop te zien idd.Rick-vvv schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:52:
Bedoel dit echt niet als een scalper bash maar meer omdat dit betrekking tot beschikbaarheid heeft.
Zou kunnen, staat niets bij over 6 nov. Op te halen volgend mij 🤷♂️Koelkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:56:
[...]
Dat laatste zou kunnen als ze, net zoals ik, die 3090 tuf destijds bij amazon hebben besteld voor €1498. Ik heb die van mij eerst aan een mede-tweaker privé aangeboden alvorens te annuleren (mede-tweaker wilde m niet vanwege...redenen). Was me de moeite niet waard om verder alles te regelen. Maarrrr....hij was dus voor ongeveer 1500 te krijgen. En laat me raden...ze zeggen dat die kaart rond 6 nov binnen komt? Was bij mij namelijk het geval. Wel mooi om wat wanhoop te zien idd.
Volgens hen stond ik op 310, ik heb ook de non-OC versie besteld. Mijn bestelling is sinds vandaag wel op "in verwerking" gezet, maar tot nu toe nog geen verder nieuws, nog geen verzending dus.AstaVista schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
Enig idee hoeveelste je staat?
Ik heb zelf een non-OC in bestelling staan bij tones.be. Ik sta 40ste momenteel en heb gisteren toch eens gebeld. Ze vertelden mij dat het nog 2-3 weken kon duren voor ze non-OC kaarten zouden binnenkrijgen. Indien ik niet bij de eerste batch zit, dan verwachten ze dat pas in december/januari de volgende lading binnenkomt... De wachtrij voor deze kaart loopt tot rond de 330 zeiden ze...
https://www.amazon.nl/EVG...080&qid=1603802219&sr=8-1
https://www.amazon.nl/dp/..._r_cp_apa_i_NhDNFbG1CGTH5
Amazon neemt weer bestellingen aan voor de Zotac 3080 en ook de EVGA XC3 ultra. Geen idee wat levertijden zijn.
Heeft iemand überhaupt wel eens een EVGA kaart vanuit Amazon gekregen?
Amazon neemt weer bestellingen aan voor de Zotac 3080 en ook de EVGA XC3 ultra. Geen idee wat levertijden zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door TryPleX op 31-10-2020 22:10 ]
Amazon denkt van... ik gooi er ook wat geld bovenopTryPleX schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:08:
Denk niet dat Amazon dat echt nodig heeft. Zou me niks verbazen als de inkoop ook gewoon een stuk duurder is en dat dat de prijs deels opdrijft in dit geval. Iig voor de kaarten die Amazon zelf verkoopt.Dutchy007 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:13:
[...]
Amazon denkt van... ik gooi er ook wat geld bovenop
Doen ze echt wel, vooral met goed verkopende producten gaan ze mee met de prijs, al hoewel ze vaak nog wel wat onder de rest blijven zitten.TryPleX schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:16:
[...]
Denk niet dat Amazon dat echt nodig heeft. Zou me niks verbazen als de inkoop ook gewoon een stuk duurder is en dat dat de prijs deels opdrijft in dit geval. Iig voor de kaarten die Amazon zelf verkoopt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 31-10-2020 22:39 ]
Hoi mede wachtende, ik zal ook even mijn journey so far posten.
Ik heb de 3080 Strix OC besteld bij Alternate. Ik begon in de wachtrij als 177e.
:strip_exif()/f/image/cPR3kUmrqKhDfCqs8LkeFOjR.jpg?f=fotoalbum_large)
Een paar week later zagen we de eerste en tot nu toe volgensmij enige batch bij Alternate tot nu toe verschijnen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1n8BkvtOPrhPHa97YHbC1S5Y.jpg?f=user_large)
Na de batch kwam mijn positie uit op 158... wat opzich vreemd is want volgensmij als ik een beetje ga hoofdrekenen dan zou ik op 155 moeten staan, toch? Maar goed blijkbaar hebben er 3 "voorrang" gekregen.
:strip_exif()/f/image/y9yr7fJc3SmF8iRRCYA4eznG.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels is dat 149 na een aantal (vermoedelijke) annuleringen:
:strip_exif()/f/image/zx38wTyLFmPO3226B8sUJWbS.jpg?f=fotoalbum_large)
waaronder een paar afvallers rond de AMD presentatie.
Tot nu toe nog geen andere batches gezien bij Alternate.. mocht hier verandering in komen dat laat ik het weten
Ondertussen blijf ik hoopvol wachten op die zeecontainer vol Strixses
Ik heb de 3080 Strix OC besteld bij Alternate. Ik begon in de wachtrij als 177e.
:strip_exif()/f/image/cPR3kUmrqKhDfCqs8LkeFOjR.jpg?f=fotoalbum_large)
Een paar week later zagen we de eerste en tot nu toe volgensmij enige batch bij Alternate tot nu toe verschijnen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1n8BkvtOPrhPHa97YHbC1S5Y.jpg?f=user_large)
Na de batch kwam mijn positie uit op 158... wat opzich vreemd is want volgensmij als ik een beetje ga hoofdrekenen dan zou ik op 155 moeten staan, toch? Maar goed blijkbaar hebben er 3 "voorrang" gekregen.
:strip_exif()/f/image/y9yr7fJc3SmF8iRRCYA4eznG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zx38wTyLFmPO3226B8sUJWbS.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot nu toe nog geen andere batches gezien bij Alternate.. mocht hier verandering in komen dat laat ik het weten
Vandaag de Gigabyte 3080 Gaming OC binnen gekregen. Ik moet helaas nog even wachten tot Zen 3 aankomende week voor ik hem daadwerkelijk kan gebruiken.
Ik heb echt ook nog een order voor de Asus TUF OC uitstaan. Stiekem hoop ik dat Megekko hier volgende week een lading van krijgt want ik vind de TUF toch mooier dan de Gigabyte.
Ik heb echt ook nog een order voor de Asus TUF OC uitstaan. Stiekem hoop ik dat Megekko hier volgende week een lading van krijgt want ik vind de TUF toch mooier dan de Gigabyte.
@RedCatalyst Kan het niet zo zijn dat er een aantal 2 kaarten hebben besteld en daardoor je niet 22 plekken vooruit bent gesprongen?
@Razkin dat zou kunnen, maar Alternate hanteerd als het goed is ook een 1 per klant policy.
[quote]Lord_Dain schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:22:
[...]
De fans willen flink werken als de kaart hoog in de 60 graden komt, boven de +- 1500 RPM kan je ze horen. Dat is natuurlijk als je een redelijk stille omgeving/kamer hebt. Als je aan het gamen bent denk ik dat het grotendeels wegvalt, het is niet veel meer als de FE3080, die moet ook flink werken om de warmte af te voeren. Er zit wel een fanstop mode op, volgens mij gaan ze pas aan het werk boven de 55-60 graden wat ik kan zien.
[...]
Ah oke dankje, maar is dus iets luider dan de fe3080?
[...]
De fans willen flink werken als de kaart hoog in de 60 graden komt, boven de +- 1500 RPM kan je ze horen. Dat is natuurlijk als je een redelijk stille omgeving/kamer hebt. Als je aan het gamen bent denk ik dat het grotendeels wegvalt, het is niet veel meer als de FE3080, die moet ook flink werken om de warmte af te voeren. Er zit wel een fanstop mode op, volgens mij gaan ze pas aan het werk boven de 55-60 graden wat ik kan zien.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 01:27 ]
Ja, ik heb al een paar weken een xc3 via Amazon in huis. Had wel meteen de 17e besteld.TryPleX schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:08:
Beschuitelia schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:41:
[quote]Lord_Dain schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:22:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 01:27 ]
Heel erg benieuwd wanneer er wat meer informatie vrij komt vanuit Nvidia over wanneer de verkoop van de FE verder gaat...
Nou er waren toen ik bestelde 22 geleverd 12tuf en 10strixoc ging van plek 22 naar 12 dus denk dat het wel klopt maar op die plek waar jij staat gaat het zeker weten nog wel even durenRedCatalyst schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:56:
Hoi mede wachtende, ik zal ook even mijn journey so far posten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tot nu toe nog geen andere batches gezien bij Alternate.. mocht hier verandering in komen dat laat ik het wetenOndertussen blijf ik hoopvol wachten op die zeecontainer vol Strixses
domme vraag misschien - hoe zie je de wachtrij bij alternate? ik heb zelf een 3080 daar ook besteld maar kan geen wachtrij ofzo vinden
https://include.alternate.nl/3080/blurgh schreef op zondag 1 november 2020 @ 01:58:
[...]
domme vraag misschien - hoe zie je de wachtrij bij alternate? ik heb zelf een 3080 daar ook besteld maar kan geen wachtrij ofzo vinden
Grappenmakers daar. Eerst 20.000 orders van Zotac annuleren om hem vervolgens nu voor €200 meer online te zetten met een onbekende levertijd. Zal juridisch wel allemaal prima dichtgetimmerd zijn maar dat maakt het niet moreel minder verwerpelijk. En dit is niet enkel automatisatie, met het aantal vragen wat ze binnen kregen zijn daar heus wel inkopers aan het werk die immers ook deze creatieve prijs weten in te vullen.TryPleX schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:08:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het is de hele tijd....lockheat schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:23:
[...]
Was deze op voorraad?
Nu staat dat deze niet beschikbaar is....
Ondertussen is de 3080 msi x trio van amazon alweer 30 uur in transit vanuit Keulen. Nog steeds nergens aangekomen...Koelkie schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:45:
[...]
Nice man!! Eindelijk je kaart binnen! Ik proost lekker met je mee. En die rgb heeft evga toch best wel heel netjes gedaan!
Ondertussen begin ik een beetje argwaan te krijgen omtrent m'n 3080 msi x trio van amazon. Al vanaf woensdag onderweg....en nu alweer ongeveer 18 uur onderweg vanuit Keulen DE.
[Afbeelding]
En ondertussen staat m'n kastje klaar voor dit monster van....323mm lang...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Living on the edge baby
Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Ik durf het ook niet meer "mijn" msi trio te noemen
Edit:
Gisteravond voor de zekerheid, tegen beter weten in, amazon gebeld. Daar kwam niets uit behalve de geruststellende woorden dat de kaart morgen gewoon bezorgd word en dat er een maand gratis amazon prime als excuus is geregeld. Verwachte levertijd is nu idd morgen na 20:00 uur.
[ Voor 8% gewijzigd door Koelkie op 01-11-2020 08:53 ]
De jacht is voorbij... het in de ochtend, middag en avond speuren naar prooi is niet meer nodig... de F5 toets krijgt een welverdiende rust... de scriptjes mogen uit... het is eindelijk gelukt na 6 weken om een kaart binnen te halen... na vier weken wel het vizier verzet van een RTX 3080 naar een 3090 want zoals een medetweaker op Discord het schitterend formuleerde:
"De 3080 is een prachtig stukje taart, de 3090 een toefje slagroom dat net zo duur is als de hele taart.
maar slagroom is wel lekker... "
:strip_exif()/f/image/AIJz8H2RIEElSjFhZI2hNFxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kI3ItswwZeWf83dhNOQRAPuR.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen die nog moet verder jagen, succes en enjoy the hunt (probeer te onthouden dat het maar om een videokaart gaat...
).
"De 3080 is een prachtig stukje taart, de 3090 een toefje slagroom dat net zo duur is als de hele taart.
maar slagroom is wel lekker... "
:strip_exif()/f/image/AIJz8H2RIEElSjFhZI2hNFxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kI3ItswwZeWf83dhNOQRAPuR.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen die nog moet verder jagen, succes en enjoy the hunt (probeer te onthouden dat het maar om een videokaart gaat...
Inderdaad zeg! Nou liever gewoon een uit de winkel met factuur op eigen naam .Rick-vvv schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:52:
Ja een msi vectus x2 tegen 14:25 zit te denken om te annuleren.barisyildiz38 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:39:
Ik vind het enigzins wel jammer dat je bij megekko en informatique wel een wachtrij-tool hebt en bij Azerty niet.
Nog anderen die een 3070 hebben besteld bij Azerty?
Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB
Krijgt iemand de wachtlijst tool van Megekko aan de praat? Of hoe lang duurt ‘t voor je de plek in de wachtrij kan inzien?
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080Furrr schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:47:
Krijgt iemand de wachtlijst tool van Megekko aan de praat? Of hoe lang duurt ‘t voor je de plek in de wachtrij kan inzien?
Normaal een uurtje. Misschien nu pas maandag.
Mijn dank is groot!TryPleX schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:53:
[...]
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Normaal een uurtje. Misschien nu pas maandag.
Tooltje had ik al gevonden maar krijg geen gegevens te zien. Ik wacht rustig af!
👍🏽
Heeft iemand al een 3070 eagle non-OC binnen gekregen voor 519?
Heb één iemand gezien hier die 'm al had ja. Zelf heb ik hem voor 569, maar dan niet bij azerty maar bij cdromlandmazthu schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:38:
Heeft iemand al een 3070 eagle non-OC binnen gekregen voor 519?
Freaky Max schreef op zondag 1 november 2020 @ 08:51:
na vier weken wel het vizier verzet van een RTX 3080 naar een 3090
(probeer te onthouden dat het maar om een videokaart gaat...).
Wilde je specifiek dit exemplaar trouwens?
Mooie kaart die Vision. Veel plezier ermee.Wardjinn schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:37:
Vrijdagmiddag besteld bij CDromland, zaterdag binnen.[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De jacht is over
Hoop dat ze met een zwarte versie ervan komen!
Ik ben benieuwd of ze nog uitleveren aan degene die hem voor een goedkopere prijs hebben kopen.Beschuitelia schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:45:
[...]
Heb één iemand gezien hier die 'm al had ja. Zelf heb ik hem voor 569, maar dan niet bij azerty maar bij cdromland
Als degene betaald heeft dan mag je daar vanuit gaan.mazthu schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:48:
[...]
Ik ben benieuwd of ze nog uitleveren aan degene die hem voor een goedkopere prijs hebben kopen.
Ze zullen fout bezig zijn als ze enkel uitleveren aan mensen die later besteld hebben en meer betaald hebben
Maar wat een prijsverschillen binnen één dag voor exact dezelfde kaart...
[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-11-2020 10:50 ]
Bij azerty waren die prijzen al na iets van 15 minuten aangepast, ze zagen snel dat ze veel geld misliepenHugoBoss1985 schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:50:
[...]
Als degene betaald heeft dan mag je daar vanuit gaan.
Ze zullen fout bezig zijn als ze enkel uitleveren aan mensen die later besteld hebben en meer betaald hebben
Maar wat een prijsverschillen binnen één dag voor exact dezelfde kaart...
[ Voor 4% gewijzigd door Beschuitelia op 01-11-2020 11:02 ]
Ik wilde de Gigabyte of de Asus. Gigabyte lichte voorkeur vanwege de 4 jaar garantie.
Mooie kaart man, mogen we hem ook bewonderen in je build ?Wardjinn schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De jacht is over
Goedemorgen allemaal,
ik zie dat bij megekko de gigabyte kaarten in grote aantallen worden geleverd:) .
iemand die wat meer weet over de msi trio en ventus kaarten ?
fijne zondag allemaal
ik zie dat bij megekko de gigabyte kaarten in grote aantallen worden geleverd:) .
iemand die wat meer weet over de msi trio en ventus kaarten ?
fijne zondag allemaal
Wardjinn schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De jacht is over
:strip_exif()/f/image/Dsln1FXtvmxRNB9EizIEGNEj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb hem ook binnen, zit helaas niet wat veller RGB op.
Wel tevreden mee, had stiekum verwacht dat er bovenop "Vision" ook in kleur was...
Affijn, nette kaart en als ik toch nog wat extra wilt dan onderstaande er maar inzetten
Tuurlijk!Mokwai schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:08:
[...]
Mooie kaart man, mogen we hem ook bewonderen in je build ?
:strip_exif()/f/image/yJlQ9CkhjrxvDYP7SYYj31d8.jpg?f=fotoalbum_large)
Krap 1cm ruimte over tussen de kaart en radiator.
Ja ik had twee via azery besteld.danield schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:38:
[...]
Ja een msi vectus x2 tegen 14:25 zit te denken om te annuleren.
RG STRIX 3080 : 2 october besteld. geen update niets van Azerty dus gecancelled
Asus TUF 3080 ; 20 october bestel nu ook gecancelled.
Bestelling via Megekko laten lopen - dit keer voor een Eagle 3070
Heeft er iemand een idee over de MSI GeForce RTX 3090 GAMING X TRIO wachtrij bij Megekko?
Never ever financial advice...
Bij Alternate sta ik momenteel op 251 voor Asus Tuf 3080
Ik zou overstappen naar Megekko... ik had hetzelfde met een andere webshop totdat er weer een levering was bij Megekko, meteen besteld en de volgende dag in huis.MC trouble schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:33:
Bij Alternate sta ik momenteel op 251 voor Asus Tuf 3080
Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn
Morgen maar eens overwegen. Kost daar wel 130,- extra
https://promotion.asus.co...m_campaign=rate-your-gearMC trouble schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:46:
Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn![]()
Als je een mooie review schrijft gaat daar 25 euro vanaf
Weet iemand of ze bij Azerty wel de geforcenow code bundelen bij de nieuwe kaarten?
[ Voor 9% gewijzigd door bloodlynx op 01-11-2020 11:52 ]
Ik had het zelfde, maar toen dit topic goed in de gaten gaan houden....MC trouble schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:46:
Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn![]()
Iemand meldde toen dat er weer kaarten op voorraad waren en toen meteen besteld.
Prijzen lijken nogal omhoog te gaan van sommige kaarten/uitvoeringen... Alternate is wel het scherpst en het meest stabiel qua prijzen heb ik het idee. Misschien is een ander merk/uitvoering een optie. Wilde zelf voor een MSI gaan, maar is nu een Gigabyte geworden.
Netjes hoor nice buildWardjinn schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:28:
[...]
Tuurlijk!
[Afbeelding]
Krap 1cm ruimte over tussen de kaart en radiator.
Wat was de reden dat je voor Gigabyte koos precies? Is het alleen de voorraad die er toen was?DennisD1973 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:53:
[...]
Ik had het zelfde, maar toen dit topic goed in de gaten gaan houden....
Iemand meldde toen dat er weer kaarten op voorraad waren en toen meteen besteld.
Prijzen lijken nogal omhoog te gaan van sommige kaarten/uitvoeringen... Alternate is wel het scherpst en het meest stabiel qua prijzen heb ik het idee. Misschien is een ander merk/uitvoering een optie. Wilde zelf voor een MSI gaan, maar is nu een Gigabyte geworden.
Ik ben aan het overwegen om van Alternate over te stappen van mijn MSI Trio X omdat ik het gevoel heb dat het nog wel een tijdje gaat duren.
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 21:04 ]
Verwijderd
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je positie in de wachtrij kan zien bij megekko,
Half uurtje geleden besteld en zegt nogsteeds dat het ordernummer en postcode geen geldige combinatie is.. 🤔
Half uurtje geleden besteld en zegt nogsteeds dat het ordernummer en postcode geen geldige combinatie is.. 🤔
Uur...Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:12:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je positie in de wachtrij kan zien bij megekko,
Verwijderd
Pure nieuwsgierigheid. Kan iemand mij vertellen wat de RTX3070 TUF kostte bij Megekko tijdens de launch? 
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Die was 679Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:17:
Pure nieuwsgierigheid. Kan iemand mij vertellen wat de RTX3070 TUF kostte bij Megekko tijdens de launch?
Alvast bedankt!
Edit: Daar is nu een wachtrij van 38 voor bij megekko
[ Voor 10% gewijzigd door Dealer op 01-11-2020 12:28 ]
Verwijderd
Nee, zoiets hebben zij niet. Je kunt wel gewoon mailen.Sieb8 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:32:
Als je bij CD Romland een 3080 besteld, krijg je dan ook een wachtrij positie te zien?
Ok dank, ja dan kan het nog wel eens maanden durenVerwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:33:
[...]
Nee, zoiets hebben zij niet. Je kunt wel gewoon mailen.
Door een wachtrij wordt je wachttijd niet korter hoor. Je kunt ze mailen en dan geven zij informatie over je plek. Extra informatie kun je ook nog aanvragen en ze geven meestal veel info vrij (van wat zij weten).Sieb8 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:36:
[...]
Ok dank, ja dan kan het nog wel eens maanden duren
Dat klopt, maar dan heb je voor je gevoel meer zicht op een eventuele leveringBeschuitelia schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:38:
[...]
Door een wachtrij wordt je wachttijd niet korter hoor. Je kunt ze mailen en dan geven zij informatie over je plek. Extra informatie kun je ook nog aanvragen en ze geven meestal veel info vrij (van wat zij weten).
Het was een kaart die beschikbaar was en ik had wat reviews zitten bekijken waar deze qua performance/koeling redelijk in de buurt kwam van de die Trio X... Vond de looks ook mooi (smaken verschillen natuurlijk). Dus vrijdag knoop doorgehakt en gisteren binnengekregen. Moet zeggen dat de kaart zeer goed bevalt komend vanuit MSI/Asus. Voorheen wel eens Gigabyte gehad en dat viel wel eens tegen, maar deze kaart is degelijk koel en lekker stil.pizzaguy schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:11:
[...]
Wat was de reden dat je voor Gigabyte koos precies? Is het alleen de voorraad die er toen was?
Ik ben aan het overwegen om van Alternate over te stappen van mijn MSI Trio X omdat ik het gevoel heb dat het nog wel een tijdje gaat duren.
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 21:03 ]
Dit filmpje vat deze hele topicreeks zo'n beetje wel samen..
YouTube: NVIDIA Interviews their Customers who couldn't get an RTX 30 Series
YouTube: NVIDIA Interviews their Customers who couldn't get an RTX 30 Series
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Welke was dat als ik vragen mag?DennisD1973 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:53:
[...]
Het was een kaart die beschikbaar was en ik had wat reviews zitten bekijken waar deze qua performance/koeling redelijk in de buurt kwam van de die Trio X... Vond de looks ook mooi (smaken verschillen natuurlijk). Dus vrijdag knoop doorgehakt en gisteren binnengekregen. Moet zeggen dat de kaart zeer goed bevalt komend vanuit MSI/Asus. Voorheen wel eens Gigabyte gehad en dat viel wel eens tegen, maar deze kaart is degelijk koel en lekker stil.
Complimenten voor cdromland. Kaart geannuleerd en volgende dag geld op de rekening. Zou normaal moeten zijn, maar ik lees wel eens anders van andere leveranciers. En het zal nu wel extra druk zijn. Top.
Gek dat je dat gek vind, probeer het morgen eens als mensen weer werken en je order doorgevoerd is!Furrr schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:26:
[...]
Gisteren heb ik een 3080 besteld maar wordt mijn bestelnummer nog steeds niet herkend..
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Haha, typo? Ik vind het gek dat jij het gek vindt dat ik het gek vind.. 😂 Blijkbaar... En waar vond ik iets gek trouwens?Bschnitz schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:34:
[...]
Gek dat je dat gek vind, probeer het morgen eens als mensen weer werken en je order doorgevoerd is!
Was sowieso van plan om het morgen opnieuw te proberen..
Ja, natuurlijk.
Ik ging voor een MSI 3090 Trio X en heb nu een Gigabyte 3090 Gaming X.
Ik baal er wel van dat het zo lang duurt voordat ook andere winkels deze kaart aanbieden. Ik snap niet dat alles geleverd wordt aan een select groepje van ongeveer 4 of 5 winkels, waarvan op een na ze allemaal de hoofdprijs vragen.
Kan wel zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben Azerty en Megekko, voorheen mijn favoriete webshops. Had mij graag aangesloten in de wachtrij, maar niet voor deze prijzen.
Volgende grote aankopen toch maar ergens anders doen.
Kan wel zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben Azerty en Megekko, voorheen mijn favoriete webshops. Had mij graag aangesloten in de wachtrij, maar niet voor deze prijzen.
Zo denk ik er ook over, ik ga deze winkels ook overslaan, prijzencircussen daar maar niet in het voordeel van de consument.tK0wnZ schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
Ik wil gewoon een kaart voor maximaal 519€, en dat is eigelijk al teveel geld voor de spelletjes die ik speel.. 😂
En het liefst de FE omdat ik hem mooi vind en hij lekker compact is.
Ik ben vooral heel erg teleurgesteld in NVIDIA. Ik krijg de 19de mijn ps5. Mocht ik voor die tijd niet mijn 3080 strix OC hebben wacht ik denk ik gewoon lekker op een nieuwe AMD. Ik ben sterk aan het heroverwegen of NVIDIA wel mijn centen waard zijn. Al helemaal nu AMD gewoon met een beter en goedkoper alternatief komt!tK0wnZ schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
Ik baal er wel van dat het zo lang duurt voordat ook andere winkels deze kaart aanbieden. Ik snap niet dat alles geleverd wordt aan een select groepje van ongeveer 4 of 5 winkels, waarvan op een na ze allemaal de hoofdprijs vragen.
Verwijderd
Beter zou ik niet perse zeggen. Goedkoper, ja. Maar je moet nog maar zien wat de daadwerkelijke prijs wordt waarvoor het beschikbaar komt en óf ze überhaupt leverbaar zijn.xynomis schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:03:
[...]
Ik ben vooral heel erg teleurgesteld in NVIDIA. Ik krijg de 19de mijn ps5. Mocht ik voor die tijd niet mijn 3080 strix OC hebben wacht ik denk ik gewoon lekker op een nieuwe AMD. Ik ben sterk aan het heroverwegen of NVIDIA wel mijn centen waard zijn. Al helemaal nu AMD gewoon met een beter en goedkoper alternatief komt!
price/performance-ratio lijkt toch sterk in het voordeel van de 6900 vs de 3090 te zijn. Maar ik snap je argumenten hoor. Ook bij AMD is het maar afwachten. Maar alles rondom deze launch stinkt en is een middelvinger naar de trouwe NVIDIA users al helemaal de 2080ti userbase.Verwijderd schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
[...]
Beter zou ik niet perse zeggen. Goedkoper, ja. Maar je moet nog maar zien wat de daadwerkelijke prijs wordt waarvoor het beschikbaar komt en óf ze überhaupt leverbaar zijn.
Edit: en ja hier ligt ook een eigen verantwoordelijkheid. Laat ik zeggen dat ik een hoop heb geleerd van de afgelopen maanden en in de toekomst launches anders zou benaderen (meer geduld) mbt tot koop hardware en verkoop oude hardware.
[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 21:04 ]
Verwijderd
Ja, eens. De 3090 heeft een afschuwelijke prijs-kwaliteit verhouding. Ik wil wel graag even de onafhankelijke benchmarks zien voordat duidelijk is hoe groot het voordeel voor de 6900XT is. 6900XT benchmarks werden getoond met RAGE mode en SAM. Dat is natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking. Maar ik kan me niet voorstellen dat het geen betere deal dan de 3090 is.xynomis schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
[...]
price/performance-ratio lijkt toch sterk in het voordeel van de 6900 vs de 3090 te zijn. Maar ik snap je argumenten hoor. Ook bij AMD is het maar afwachten. Maar alles rondom deze launch stinkt en is een middelvinger naar de trouwe NVIDIA users al helemaal de 2080ti userbase.
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 01-11-2020 21:05 ]
Alleen als je ook zen 3 gaat toch? Waar ook zware tekorten van gaan komen waarschijnlijk.xynomis schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
[...]
price/performance-ratio lijkt toch sterk in het voordeel van de 6900 vs de 3090 te zijn. Maar ik snap je argumenten hoor. Ook bij AMD is het maar afwachten. Maar alles rondom deze launch stinkt en is een middelvinger naar de trouwe NVIDIA users al helemaal de 2080ti userbase.
Edit: en ja hier ligt ook een eigen verantwoordelijkheid. Laat ik zeggen dat ik een hoop heb geleerd van de afgelopen maanden en in de toekomst launches anders zou benaderen (meer geduld) mbt tot koop hardware en verkoop oude hardware.
Ja een msi ventus x2 tegen 14:15 en heb niets van ze gehoordbarisyildiz38 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:39:
Ik vind het enigzins wel jammer dat je bij megekko en informatique wel een wachtrij-tool hebt en bij Azerty niet.
Nog anderen die een 3070 hebben besteld bij Azerty?
14.12 de MSI ventus 2x bij Azerty. Twee keer een mail van ze gekregen. Ze weten niets, laten niets los over eventuele binnenkomst en doen ook niet aan een queue systeem. Best wel slecht van ze.ZackVayn schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:39:
[...]
Ja een msi ventus x2 tegen 14:15 en heb niets van ze gehoord
Donderdag gekregen en ingebouwd. RTX 3080 Vision OC 
Bij Megekko op 09/10 besteld als 12e in de wachtrij, 29/10 dus geleverd.
[ Voor 7% gewijzigd door ALBRT op 01-11-2020 14:59 . Reden: typfout, webshop ]
Niet tevreden met je x trio?Aggressor schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:08:
Wat is de wachtrij voor de Gigabyte 3080 Gaming OC bij megekko?
mooie build! Kan je kaart niet verticaal?bl33d schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:45:
[...]
14.12 de MSI ventus 2x bij Azerty. Twee keer een mail van ze gekregen. Ze weten niets, laten niets los over eventuele binnenkomst en doen ook niet aan een queue systeem. Best wel slecht van ze.
https://docs.google.com/s..._kK2CpDCk0ED16Fu5Q2_DWk4/no_way_today schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:27:
waar is de google spread gebleven met wachttijden?
Wel een beetje sticking out like a sore thumb in die zwarte kastALBRT schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:56:
Donderdag gekregen en ingebouwd. RTX 3080 Vision OC
[Afbeelding]
Heb hem expres niet besteld daardoor ookal is ie een paar keer beschikbaar geweest.
Toch een mooiere kaart dan ik dacht die gigabyte vision.
Iemand nog iets gehoord van OfficeCentre omtrent de MSI Trio X 3080 leveringen?
https://www.amazon.nl/Gig...7031&s=electronics&sr=1-4
Nog 4 op voorraad, echter wel €999 voor een Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8GB grafische kaart. Belachelijke prijs dit.
Nog 4 op voorraad, echter wel €999 voor een Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8GB grafische kaart. Belachelijke prijs dit.
34Aggressor schreef op zondag 1 november 2020 @ 15:08:
Wat is de wachtrij voor de Gigabyte 3080 Gaming OC bij megekko?
Kan iemand me zeggen of er inmiddels al een keer vanuit Alternate een Asus RTX3080 TUF (non-oc) is uitgeleverd? Ik blijf wel dalen in de wachtrij maar dat zijn naar mijn idee alleen maar annuleringen continue.
Durf ik niet te zeggen. Ik wacht zelf al sinds 17-09-2020 op de Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G en sta op plek 36. Ik begon op 177 bij de aankoop en denk dat het allemaal annuleringen zijn geweest, of kan iemand van hier zeggen dat hij deze kaart geleverd heeft gekregen van Alternate NL?Dionysis schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:57:
Kan iemand me zeggen of er inmiddels al een keer vanuit Alternate een Asus RTX3080 TUF (non-oc) is uitgeleverd? Ik blijf wel dalen in de wachtrij maar dat zijn naar mijn idee alleen maar annuleringen continue.
Ja: er is na de eerste levering niks meer geleverd. Ik sta nog steeds op plek 3.Dionysis schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:57:
edit:
Nuance toegevoegd
Nuance toegevoegd
[ Voor 7% gewijzigd door Postman81 op 01-11-2020 18:11 ]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/KbhE9GbTLAfPoDCtKf3TVRpg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9mWWbn40TmXJkirN3oeCNzs3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gXiAjnTa0SatT0UFGneS8QHT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0jslJuov8CPE4lDnGU72Jm65.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SfhLUF2nOwFCmzvo7e9ypvo8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S8SjkKVDmne9p4BjTRDNk729.jpg?f=fotoalbum_large)