Dat dus. Dan kan je nog beter naar de 3080 gaan voor het verschilGrotbewoner schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
Haha ik heb de TUF 3080 besteld voor 729 Euro. 50 euro verschil, daar zou ik het niet voor doen.
Bij Megekko staan nu de juiste prijzen voor de 3070.
Edit: en bij een aantal 'uit eigen voorraad leverbaar'
Edit: en bij een aantal 'uit eigen voorraad leverbaar'
[ Voor 35% gewijzigd door Hompu op 29-10-2020 14:10 ]
GIGABYTE GeForce RTX 3070 EAGLE besteld op Alternate.be, wordt morgen geleverd!
Is nog steeds direct leverbaar volgens de site
Is nog steeds direct leverbaar volgens de site
Ik heb zelf inmiddels deze kunnen bestellen bij Azerty:
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart
Ben benieuwd hoe snel hij komt!
Nog steeds enkele kaarten op voorraad bij alternate.be: https://www.alternate.be/...e-kaarten/NVIDIA/RTX-3070
Nou in de wachtrij voor de rtx 3070 gaming trio van Msi. Zag de Gigabyte Gaming en Asus Tuf niet verschijnen bij Azerty.
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 29-10-2020 14:11 ]
Winkelmand van megekko werkt voor geen meter.
Winkelwagen van Megekko lijkt neit goed te werken
Bij Alternate.nl worden er inmiddels stukje bij beetje meer kaarten toegevoegd: https://www.alternate.nl/html/listings/1603286212063?lv=list
Kan niet op een betaalmethode klikken..RedHeroDude schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:11:
Idd bad gatewayRedHeroDude schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:11:
Die prijzen... Benieuwd wanneer 3080 weer voor 719 te krijgen is
gedurfd!Houbie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:12:
Hier bestelling bij Alternate Belgie geplaatst!
Hier ook niet, staat dat ik wat in de winkelwagen heb maar op de werkelijke pagina staat niks.JeroenD92 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:11:
Winkelwagen van Megekko lijkt neit goed te werken
Same hereHoubie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:12:
Hier bestelling bij Alternate Belgie geplaatst!
De EVGA blijft op Megekko op 9999 staan aaaaah
Ik zie dat ik 2 items in de winkelmand heb rechtsbovenin, maar zie inderdaad niet mijn items in de winkelmand liggen bij de bestelpagina op megekko
Deze is ook nog in voorraad:
https://www.informatique....tx-3070-8gb-eagle-oc.html
https://www.informatique....tx-3070-8gb-eagle-oc.html
Zitten 2 artikelen in bij mij, maar ik zie ze nietRubenWwijk schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Kan niet op een betaalmethode klikken..
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik wacht toch de boel maar af. Als ik zo de prijzen zie van de 3070, komen velen toch wel akelig ver boven de MSRP van de FE (die misschien niet eens verkrijgbaar zal zijn). Kijken wat AMD doet over een week of 2. Tot dan mag mijn 1080 mij vrolijk verder bedienen.
Er lijkt iets niet te kloppen aan sommige plaatjes van Alternate nl denk ik
---
[ Voor 98% gewijzigd door steaktartaar op 29-10-2020 14:24 ]
Komen met dezelfde container als AlieExpressDieGozerDaar schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:14:
Er lijkt iets niet te kloppen aan sommige plaatjes van Alternate nl denk ik![]()
[Afbeelding]
Het was me om 14:11 gelukt de MSI Ventus 3x te bestellen bij Megekko.
Word tijd om afscheid te nemen van mn 750 ti
Ja same here, mijn 1070 kan het gros ook nog wel prima aan dus echt haast heb ik niet. Prijsverschil tussen 3070 en 3080 vind ik wel klein op het eerste oog maar de prijzen moeten natuurlijk nog gaan 'normaliseren' zodra de levertijden normaal worden.Phntm schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:14:
Ik wacht toch de boel maar af. Als ik zo de prijzen zie van de 3070, komen velen toch wel akelig ver boven de MSRP van de FE (die misschien niet eens verkrijgbaar zal zijn). Kijken wat AMD doet over een week of 2. Tot dat mag mijn 1080 mij vrolijk verder bedienen.
winkel mand van megekko blijft maar leeg, ookal staat er wel 3 in de winkelwagen DX
Heb hier ook 'iets' in de winkelmand van megekko staan maar lijkt weinig te gebeuren. Heb mijn hoop daar maar niet op gevestigd.
Precies wat ik dachtPhntm schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:14:
Ik wacht toch de boel maar af. Als ik zo de prijzen zie van de 3070, komen velen toch wel akelig ver boven de MSRP van de FE (die misschien niet eens verkrijgbaar zal zijn). Kijken wat AMD doet over een week of 2. Tot dat mag mijn 1080 mij vrolijk verder bedienen.
Kan helaas bij Megekko niet bestellen, kan geen betaalmethode selecteren etc. winkelmand blijft ook leeg helaas. Hopen dat dat gefixed wordt zo!
net bij azerty order geplaatst voor MSI 3070 https://azerty.nl/nvidia-rtx-3070-launch
Alternate heeft INNO3d Twin X2 OC en MSI VENTUS 3X OC online gezet
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681768?
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683119?
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681768?
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1683119?
[ Voor 60% gewijzigd door Viserius op 29-10-2020 14:18 ]
Denk dat als je nu nog niks hebt, je op plek 300+ staat ondertussen
Ik zie niks bij Azerty wat op voorraad is.. Overal staat meer dan 10 werkdagen.
Was het op voorraad of als preorder?gieldid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:17:
yess gelukt bij azerty voor de eagle
Ha die (750ti) gebruik ik ook nog!infinite01 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:15:
Het was me om 14:11 gelukt de MSI Ventus 3x te bestellen bij Megekko.
Zoals het er nnu uitziet nog zeker tot 18 november..
[ Voor 10% gewijzigd door Lempke op 29-10-2020 14:18 ]
Hier ook gelukt megekko. Gewoon wachten NIET refreshen (zo is het hier gelukt in ieders geval)
Had je iets anders verwacht?Fordius schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:18:
Wat slecht dit allemaal.
Als je dat had, dan had je foute verwachtingen.
[ Voor 13% gewijzigd door lukjah op 29-10-2020 14:19 ]
Thanks, de msi 3070 trio besteld, hopelijk morgen in huis
Ik denk dat ASUS de TUF versie gewoon omhoog gegooid heeft in prijs omdat het zo'n goede kaart was. Bij elke webshop steevast de duurste, 40-50 euro verschil met de originele prijs van de 3080.
De MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC kunnen bestellen, dat ging soepel.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
3070 Eagle voor €569,-:
https://www.megekko.nl/pr...-3070-EAGLE-8G-Videokaart
Nog gewoon beschikbaar, en met een engigszins acceptabele prijs.
Ik ga sowieso voor een 3080 dus laat al deze kaarten aan mij voorbij gaan.
https://www.megekko.nl/pr...-3070-EAGLE-8G-Videokaart
Nog gewoon beschikbaar, en met een engigszins acceptabele prijs.
Ik ga sowieso voor een 3080 dus laat al deze kaarten aan mij voorbij gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door DeadKennedy op 29-10-2020 14:22 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Alternate nederland heeft helemaal niks man amateurs
Heb er zelf ook 1 besteld. Om 2:17 bevestiging gekregen van bestelling.gieldid schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:17:
yess gelukt bij azerty voor de eagle
Ik zit zonder gpu op een igpu te werken. Bij de rtx 3080 greep ik mis, had hiervoor de gtx 1080 Ti. Mij leek een rtx 2080 Ti dan ook wel wat. Maar de rtx 3070 blijkt soortgelijk te presteren. Ik heb nu lang genoeg op igpu een beetje minecraft gespeeld. Ik wil fatsoenlijke games op fatsoenlijke fps rate kunnen spelen. Dus besteld. Moet nog maar zien of de 6800xt €649 als prijs mee gaat krijgen.
Met deze gekte verwacht ik €719 gezien ie gelijkwaardig aan de rtx 3080 presteert. Nou dan ga ik liever vier weken wachten op uitlevering van een rtx 3070 dan over een maand opnieuw dit preorder feest te doen. Dus rtx 3070 it is.
Met deze gekte verwacht ik €719 gezien ie gelijkwaardig aan de rtx 3080 presteert. Nou dan ga ik liever vier weken wachten op uitlevering van een rtx 3070 dan over een maand opnieuw dit preorder feest te doen. Dus rtx 3070 it is.
Heb jij hem voor 542,- ? Ik had hem in mn winkelmandje en wilde bestellen, maar was opeens gestegen naar 572,-thomaskm schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:10:
Ik heb zelf inmiddels deze kunnen bestellen bij Azerty:
Wat een boefjes
motabeatz.com
Lijkt me onwaarschijnlijk, meerdere mensen hier hebben hem al besteld en het nummertje is niet veranderd
3070 Ventus 3x oc gelukt bij Megekko, was even F5en op het winkelmandje maar dan heb je hopelijk ook wat
Nu geduldig afwachten op de verzendbevestiging
Hier nog niet gelukt bij Megekko. Kwam niet verder dan Ideal tot nu toe.
Dat stond ie 3 minuten geleden ook, zou er niet te veel in geloven. Dat update te laat ben ik bang.
Megekko heeft bij allerlei kaarten staan dat ze gewoon morgen geleverd gaan worden
Deze verkoopt Nvidia ws niet in NLSiruZ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
Waar blijft de FE dan?
Na winkelwagen probleem bij megekko maar de MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO bij azerty besteld. Stond levertijd meer dan 10 werkdagen. Gaan het zien.
ik de eagle, ik lachen als ik straks zie dat ik nummer 200 benGerton schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
3070 Ventus 3x oc gelukt bij Megekko, was even F5en op het winkelmandje maar dan heb je hopelijk ook watNu geduldig afwachten op de verzendbevestiging
Ik ben inmiddels 1500 euro lichter.
Nu kijken welke aan gaan komen en welke weer vrij komen voor jullie ?
Nu kijken welke aan gaan komen en welke weer vrij komen voor jullie ?
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC Videokaart
Bestelling geplaatst. Hopen dat ik 'm morgen krijg!
Ik lach me kapot als ik al naar de prijzen kijk, wat een gekte
Het probleem van Megekko lijkt dat de time-out op een request die ze doen 4sec is en nu doet het er 7+ sec over om te laden. Die request is nodig om de winkelwagen volledig in te laden.. lekker handig
Die is er niet, alleen als mockupSiruZ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
Waar blijft de FE dan?
Heb hem ook bij cdromland besteld. Thanks!
Haha we gaan 't zien, ik heb er gelukkig niet zoveel haast mee. Nu aan het kaggelen met een 1070ti, die doet 't over een paar weken ook vast nog wel.oneshot1tkil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
ik de eagle, ik lachen als ik straks zie dat ik nummer 200 ben
Waar ergens kun je dit (straks) zien?oneshot1tkil schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:21:
[...]
ik de eagle, ik lachen als ik straks zie dat ik nummer 200 ben
Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G bij cdromland besteld/ Nu hopen dat het allemaal goed gaat
Iemand al een bestelbevestiging gehad bij CDRomland?
Tja helaas voor Megekko, inmiddels de bestelling bij CD-ROM-Land gedaan. Vlak daarna werkte spontaan de winkelwagen van Megekko. Jammer joh.
Jongens, bestel niet meer bij CD-rom land, zie hebben echt geen 500+ stock
Signature
Dit. Tegen MSRP of in de buurt daarvan zou ik ook wel interesse hebben, maar het verschil tussen de 3070 en 3080 is ontzettend klein en met de AMD kaarten die eraan komen zullen de 3080s langzamerhand ook wel weer beschikbaar komen. Mocht er 3070 voor 529 of minder beschikbaar komen dan zou ik er wellicht ook wel voor gaanApfelMoes schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:22:
Ik lach me kapot als ik al naar de prijzen kijk, wat een gekte
CD romland ging gladjes, hopelijk klopt de voorraad
Geen mail niks...Valandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:23:
CDROM land en Tones besteld. Nu afwachten welke hem gaat leveren want die voorraad bij CDrom land kan niet meer kloppen/.
peter1982 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:22:
Heb hem ook bij cdromland besteld. Thanks!
JeroenD92 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:22:
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC Videokaart
RedHeroDude schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Heb er zelf ook 1 besteld. Om 2:17 bevestiging gekregen van bestelling.
Waar eindigt jullie order bestelnummer op?timster82 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:24:
CDROM land en Tones besteld. Nu afwachten welke hem gaat leveren want die voorraad bij CDrom land kan niet meer kloppen/.
[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 29-10-2020 14:24 ]
Vrijwel direct.Valandin schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:23:
046danslo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Waar eindigt jullie order bestelnummer op?
is dezelfde winkelChefd schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:23:
Tja helaas voor Megekko, inmiddels de bestelling bij CD-ROM-Land gedaan. Vlak daarna werkte spontaan de winkelwagen van Megekko. Jammer joh.
Woohoo thanks! Besteld!
Werd helemaal gek op Alternate, Azerty en Megekko..
14.18 meteen toen CD-ROM Land live ging de Ventux 3X OC 3070 besteld, 14.22 bestelbevestiging, ik ben benieuwd
Gigabyte 3070 besteld bij CD-ROM Land. Direct bestelbevestiging
Bij mij blijft Betaalpagina wordtr geladen staan
Besteld bij CD-ROM-LAND maar nog geen e-mail bevestiging of dergelijke, weet iemand hier hoe lang zo iets gaat duren?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ja dat viel mij ook op! ik heb hem voor 542 kunnen bemachtigenMotabeatz schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:20:
[...]
Heb jij hem voor 542,- ? Ik had hem in mn winkelmandje en wilde bestellen, maar was opeens gestegen naar 572,-
Wat een boefjes
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/hmp7Nzj6Uv5GWC0RlsYTtvji.jpg?f=fotoalbum_large)