[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 31-01 20:50
Het valt mij persoonlijk op dat het opvallend stil is over de ASUS STRIX 3080 OC kaarten.

Volgens ASUS worden deze direct naar webshops verzonden via air freight, echter zijn er na de minuscule levering van 10 kaarten begin oktober 0 kaarten meer in Nederland geleverd.

Ondertussen lijken de Amerikaanse, Duitse en Scandinavische webshops deze kaarten regelmatig en met redelijke aantallen uit te leveren.

Ik sta zelf op plek 16 bij Alternate voor deze kaart en begin toch langzaam mijn geduld te verliezen... ;w

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-02 09:50
svdham schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:23:
Het valt mij persoonlijk op dat het opvallend stil is over de ASUS STRIX 3080 OC kaarten.

Volgens ASUS worden deze direct naar webshops verzonden via air freight, echter zijn er na de minuscule levering van 10 kaarten begin oktober 0 kaarten meer in Nederland geleverd.

Ondertussen lijken de Amerikaanse, Duitse en Scandinavische webshops deze kaarten regelmatig en met redelijke aantallen uit te leveren.

Ik sta zelf op plek 16 bij Alternate voor deze kaart en begin toch langzaam mijn geduld te verliezen... ;w
Vele jaren geleden had ASUS het beleid dat America prio is en dat is dan misschien nog steeds zo. MSI en Gigabyte hebben dan blijkbaar minder voorkeur.

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07-2025

Dit effect komt voor bij praktisch alle high-end kaarten, de lower-end kaarten daarintegen hebben enorme queues.
Als het wachten teveel wordt, zet al die pagina's gewoon uit, je kaart komt wel.

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-01 06:41

Ik sta op de 12de plek bij alternate voor deze kaart. Zal je zeker zien dat ze een keer in de maand per tien worden geleverd

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-01 06:41
PulsatingQuasar schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Vele jaren geleden had ASUS het beleid dat America prio is en dat is dan misschien nog steeds zo. MSI en Gigabyte hebben dan blijkbaar minder voorkeur.
Niet te vergeten scan uk krijgt er best veel

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 16:13

CyberDonky

DealBytes

micmulder schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:23:
[...]

Kreeg zelf al deze reactie van CB: Ik zie op onze website staan dat de nieuwe RTX 3080 videokaarten slecht leverbaar zijn. Wij verwachten deze eind 2020 of begin 2021 binnen te krijgen. Als je in dat geval liever je geld terug wil, kan ik dat regelen.
Jaa begrijpelijk, maar ik vind het wel bijzonder dat ze zeggen dat ik om 00.30 uur een T&T zou krijgen en vervolgens is die d'r niet. Dat valt niet goed te praten xD Hetgene dat op de website staat is waar.. het is nou eenmaal slecht leverbaar.

• xMickster
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-02-2023

Ja ik heb er zelf eentje besteld bij Azerty, maar hier op het forum ook nog niet gezien dat iemand er eentje gekregen heeft... Hopelijk binnenkort wel wat meer info hierover.

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023

Zie ook het verschil in omschrijving bij amazon.nl tussen de tuf oc en strix oc (3080):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgWkZTXy1y1NTTI5BctxyV7Ajlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PfwPbyFDPrrbcsT4DMkpWG1a.jpg?f=fotoalbum_large

• masoud20r
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Koelkie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

Zie ook het verschil in omschrijving bij amazon.nl tussen de tuf oc en strix oc (3080):
[Afbeelding]
Zou je de link van Amazon.nl van Stric OC willen sturen?

• Koelkie
masoud20r schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:10:
[...]

Zou je de link van Amazon.nl van Stric OC willen sturen?
Gelijk alle 2 maar ff posten

Here you go:
Strix 3080 oc
https://www.amazon.nl/dp/...sc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it

TUF 3080 oc
https://www.amazon.nl/dp/...sc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:45
DriesNL schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Denk het niet... sta nog steeds op plek 6.
Master zeker? Ik sta 6e voor de Extreme. 😉

• Forkey
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-05-2025
De verzenddatum stond op 2 november, nu is hij teruggehaald naar 30 oktober.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wp1fW55s_Uo8M7OF4jzIO0WrKLM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L9ehe1rcdZpzNJx0DD1sp5CU.png?f=user_large

En voordat je begint te huilen dat hij te duur is - deze is bij Megekko 899 en bij CB 959. Anders bij alternate 859 - maar een wachtlijst van 300+ ;)

• masoud20r
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Forkey schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:21:

[Afbeelding]

En voordat je begint te huilen dat hij te duur is - deze is bij Megekko 899 en bij CB 959. Anders bij alternate 859 - maar een wachtlijst van 300+ ;)
Ik ben nr.5 in de wachtrij en bij mij staat verwachte leverdatum 01-12-2020 ...

• Kluggie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-01 17:07

[Afbeelding]

Ik sta momenteel ook op 30-10-2020, vannacht zelfde mailtje gehad :)

• Jeroen tweak
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-01-2023

[Afbeelding]

Als jij dat bedrag kan rechtvaardigen boeit het toch niet hoe een ander erover denkt?

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Wekelijkse update vanuit Informatique

Sta nu al 3 weken op plek 2 voor een MSI Gaming X Trio

Zij hebben geen enkele indicatie wanneer er voorraad van deze kaarten gaat komen.

• CyberDonky
  • Laatst online: 27-01 16:13

CyberDonky

DealBytes

Zojuist Office Centre gesproken, de leverdatum is inmiddels verschoven naar 2/3 november..

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 17:55

Melkaz

Melkazar

Slome ochtend betreffende uitgiftes en vrije verkoop van de webshops vandaag :'(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 15:15

GekkeR

key = key

Melkaz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:32:
Slome ochtend betreffende uitgiftes en vrije verkoop van de webshops vandaag :'(
Zoals iedere ochtend? :>

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• koekenpruik
  • Laatst online: 15-03-2021
Volture schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Ik denk dat je een andere Tweaker helpt door de tweede bestelling daarna gewoon te annuleren. De volgende wachtende zal waarschijnlijk ook een Tweaker zijn. Ik help het je hopen dat je snel een kaart krijg,
Als beide kaarten tegelijk uitgeleverd gaan worden, en die kans is er zal ik hem doorspelen naar een mede tweaker. Als er eentje eerder komt dan de ander zal het idd een annulering worden

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 17:55

Melkaz

Melkazar

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Forkey
Jeroen tweak schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

Als jij dat bedrag kan rechtvaardigen boeit het toch niet hoe een ander erover denkt?
Eens, maar wil die huilposts voorkomen die afdwalen van de kern van het verhaal. Ik zie namelijk nu dat iemand een verzenddatum van 1-12 heeft en nummer 5 staat. Ik sta nummer 3, dus wss krijgen ze niet meer dan 3 kaarten?

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025
CyberDonky schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:31:
Zojuist Office Centre gesproken, de leverdatum is inmiddels verschoven naar 2/3 november..
En we blijven wachten... :'(

• Kluggie
  • Laatst online: 16-01 17:07
Forkey schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Eens, maar wil die huilposts voorkomen die afdwalen van de kern van het verhaal. Ik zie namelijk nu dat iemand een verzenddatum van 1-12 heeft en nummer 5 staat. Ik sta nummer 3, dus wss krijgen ze niet meer dan 3 kaarten?
Ik geloof dat ik op nummer 4 sta, gezien jij degene was die 21 Oktober vertelde dat de datum was veranderd naar 02-11.
Toen heb ik daar gelijk besteld en was dan misschien echt net op tijd.

Fingers crossed dat dit waarheid is allemaal!

• das1955
  • Laatst online: 19-09-2021
Iemand een idee wanneer
ASUS TUF Gaming RTX 3080 OC
Wordt geleverd door alternate en of ze al zijn uit geleverd. :)F

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
das1955 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:39:
Iemand een idee wanneer
Ik sta nog altijd op plaats 8. En dat voor al bijna een maand.

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
das1955 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:39:
Iemand een idee wanneer
Goed nieuws, ze gaan worden geleverd door Alternate. Staan op hun website voor pre-order.

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-01 15:32
Markovic89 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Goed nieuws, ze gaan worden geleverd door Alternate. Staan op hun website voor pre-order.
Dat staan ze al dagen toch?

• Lycan-Strife
Markovic89 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Ze moeten eerst nog de wachtrij afwerken. Dus dat pre-order gebeuren lijkt me idd al een tijdje zo te staan.

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 21:42
Volgens mij bedoelde hij dat sarcastisch ;-)

Maar serieus, dat hele pre-orderen heeft totaal geen nut. Zo lang als er schaarste is maken die bedrijven daar gebruik van en iedereen die een pre-order heeft gedaan is toch al een geslaagde verkoop.

Als ze dan nog wat extra kunnen verkopen door de hype voor meer geld dan doen ze dat gewoon. Zullen ze niet toegeven maar geloof maar dat ze dit doen. Dus pre-orderen geeft geen garantie voor snellere levering maar drijft wel de prijs op zo lang als er vraag blijft.

Mijn idee zou dus zijn: iedereen zijn pre-order annuleren en gewoon wachten tot voorraad en ook zeker niet voor gekke prijzen kopen, daar heeft iedereen baat bij, maar helaas moeten we dan met z'n allen gewoon geduld hebben en dat lijkt er niet meer te zijn.

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07-2025
ronaldvg2 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:48:
Volgens mij bedoelde hij dat sarcastisch ;-)

Maar serieus, dat hele pre-orderen heeft totaal geen nut. Zo lang als er schaarste is maken die bedrijven daar gebruik van en iedereen die een pre-order heeft gedaan is toch al een geslaagde verkoop.

Als ze dan nog wat extra kunnen verkopen door de hype voor meer geld dan doen ze dat gewoon. Zullen ze niet toegeven maar geloof maar dat ze dit doen. Dus pre-orderen geeft geen garantie voor snellere levering maar drijft wel de prijs op zo lang als er vraag blijft.

Mijn idee zou dus zijn: iedereen zijn pre-order annuleren en gewoon wachten tot voorraad en ook zeker niet voor gekke prijzen kopen, daar heeft iedereen baat bij, maar helaas moeten we dan met z'n allen gewoon geduld hebben en dat lijkt er niet meer te zijn.
Met het pre-orderen geen zin hebben ben ik het niet helemaal eens, want in de loop van dit hele traject zijn prijzen van sommige kaarten omhoog gegaan. Als gevolg betalen sommigen onder ons dus daadwerkelijk minder.

• denisletica
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik twijfel om bij Copaco de ASUS ROG NVIDIA GeForce RTX 3090 OC te bestellen. Aan de telefoon geven ze aan dat deze eind deze maand word verwacht en ik bij de eerste batch kom.. Weet niet of ik dit moet geloven.. iemand ervaring bij deze site?

[ Voor 6% gewijzigd door denisletica op 23-10-2020 11:51 ]

• DMC90
denisletica schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:50:
Ik twijfel om bij Copaco de ASUS ROG NVIDIA GeForce RTX 3090 OC te bestellen. Aan de telefoon geven ze aan dat deze eind deze maand word verwacht. Weet niet of ik dit moet geloven.. iemand ervaring bij deze site?
Als je het geld kan missen, wat let je? Je kunt altijd cancellen als ze hun beloftes niet waarmaken. Volgens mij hebben er momenteel veel mensen meerdere pre orders bij verschillende partijen open staan.'

Copaco is die winkel waar je als bedrijf geregistreerd moet staan toch?

• ronaldvg2
Ikkerens schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:50:
[...]

Met het pre-orderen geen zin hebben ben ik het niet helemaal eens, want in de loop van dit hele traject zijn prijzen van sommige kaarten omhoog gegaan. Als gevolg betalen sommigen onder ons dus daadwerkelijk minder.
Als ze geleverd krijgen wel ja, maar als er niet zoveel pre-orders waren zou die prijs niet omhoog gaan, dat is precies wat ik bedoel. Prijs wordt bepaald door vraag vs aanbod en als de vraag enorm is en het aanbod niet, dan stijgt de prijs.

• Capitan
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 29-08-2022
Ik vermoed dat bedrijven zoals Alternate door de schaarste nu aan een duurdere prijs moeten inkopen dan ze geanticipeerd habben bij hun leveranciers. Het lijkt me daarom mogelijk dat alle preorders die aan MSRP zijn verkocht nog een tijdje in de wacht staan als men er niet in slaagt om daadwerkelijk winst te maken op de verkoop van die MSRP preorders.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 14:11
DMC90 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:51:
[...]

Als je het geld kan missen, wat let je? Je kunt altijd cancellen als ze hun beloftes niet waarmaken. Volgens mij hebben er momenteel veel mensen meerdere pre orders bij verschillende partijen open staan.'

Copaco is een groothandel waar bedrijven zoals Centralpoint etc. hun spullenboel inkopen. Je kan er als bedrijf zelf ook dingen bestellen.

Mijn bron zegt overigens nog steeds dat Copaco pas over 7-8 weken kan leveren!

• denisletica
DMC90 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:51:
[...]

Ja klopt!

• denisletica
Protax schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Copaco is een groothandel waar bedrijven zoals Centralpoint etc. hun spullenboel inkopen. Je kan er als bedrijf zelf ook dingen bestellen.

Oke, dan wacht ik nog maar even op mijn EVGA

• here2peer
  • Laatst online: 15-04-2025
Net een order geplaatst op Magekko voor de 3080 vision, zag op reddit dat die paarse sticker verwijderd kon worden. Positie 19, not too bad. _/-\o_

• ronaldvg2
denisletica schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:50:
Ik twijfel om bij Copaco de ASUS ROG NVIDIA GeForce RTX 3090 OC te bestellen. Aan de telefoon geven ze aan dat deze eind deze maand word verwacht en ik bij de eerste batch kom.. Weet niet of ik dit moet geloven.. iemand ervaring bij deze site?
Doe al 20 jaar zaken met Copaco en normaal gezien zijn die erg correct, maar dit is dezelfde situatie als de leveringen van de webcams sinds maart. Leverdata worden gewoon elke week verzet en ook Copaco krijgt geen accurate leverdata.

Voorbeeld: eergisteren stond de 3080 TUF OC op 1-3 werkdagen levertijd, nu weer op 5-10 werkdagen (bij Copaco).

Heb ook een MSI in order gehad bij hun, maar die ging van 5-10 werkdagen naar nu 4-6 weken.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:19
Tones.be reply:

Beste,

Wij hebben momenteel 500+ orders staan en verwachten pas tegen begin 2021 deze orders te kunnen voldoen.

Never ever financial advice...

• DMC90
kazzzdafke schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:56:
Tones.be reply:

Beste,

Wij hebben momenteel 500+ orders staan en verwachten pas tegen begin 2021 deze orders te kunnen voldoen.
Ok duidelijk, het gaat dus Big Navi worden of lucky zijn met een random drop. Veel te laat om nu nog ergens achteraan de rij aan te sluiten.

• ekinsol
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09-2025
Ruuncruiser schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

Ik zelf sta 4 van de 8 in wachtrij (Ventus 3090 OC) dus ik been ook heel blij met dit nieuws! _/-\o_
Net gekeken (order verwerkt)

Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3090 VENTUS 3X 24G OC
Jouw positie: 9 van de 9

Betreffende bestelling bij megekko waar ze begin volgende week een redelijk aantal RTX 3090 Ventus 3X OC videokaarten ontvangen ;-)

Ik hoop op 10 :-D

https://host.vlaanderen - https://www.ekinsol.be

• kristalghost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik lees vrij veel (terechte) negatieve opmerkingen over de Belgische alternate maar met wat random pagina's te lezen heb ik nog niet geleverde gpu's gezien van hun. Worden er eigenlijk geleverd bij Alternate België?

• Cayren
  • Laatst online: 10-05-2021
kristalghost schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:10:
Ik lees vrij veel (terechte) negatieve opmerkingen over de Belgische alternate maar met wat random pagina's te lezen heb ik nog niet geleverde gpu's gezien van hun. Worden er eigenlijk geleverd bij Alternate België?
Zal iig heel weinig zijn, ook reden dat ikzelf bijna nooit op Belgische webshops koop behalve CB (wat op zich ook al nl is). Voor dingen die op stock zijn geen probleem, maar voor zo'n dingen nee dank je, ik ga wel megekko en dergelijke

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-11-2025
ekinsol schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

Net gekeken (order verwerkt)

Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3090 VENTUS 3X 24G OC

Betreffende bestelling bij megekko waar ze begin volgende week een redelijk aantal RTX 3090 Ventus 3X OC videokaarten ontvangen ;-)

Ik hoop op 10 :-D
Vorige lading was sowieso minstens 54 van de Ventus 3080. Wat is de huidige wachtrij?

• Winterkneusje
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-07-2024
Waar staan ook alweer de updates van Nvidia over de levering van founders editions in Europa?

• ekinsol
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09-2025
RedHeroDude schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Vorige lading was sowieso minstens 54. Wat is de huidige wachtrij?
Nog steeds:

https://host.vlaanderen - https://www.ekinsol.be

• indynator1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ladies and gentleman, we gottem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F39mqsOczsHGuTdHO5wolHjN4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EpzY0ygToehBjBTtezBsmob3.jpg?f=fotoalbum_large

• DMC90
_/-\o_ Dit was van de alternate drop van gister?

• pvg103
  • Laatst online: 01-02 19:44
lekker man, de mijne kan elk moment aankomen

• indynator1
DMC90 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

_/-\o_ Dit was van de alternate drop van gister?
Marktplaats aankoop voor de megekko prijs. Had daar een x4 staan dus die is geannuleerd.

• XDeluxeX
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2025
Weet iemand of er al een definitief antwoord is op het volgende.

Klanten die op day 1 hebben besteld en dus een Watch Dogs: Legions code in hun bestelling hebben staan. Ga je ooit nog een code krijgen(zodra kaart wordt geleverd)? Of word je gecompenseerd?

Lian Li Lancool II Mesh Performance | Intel Core 2 Duo 5.2Ghz | R5770 Hawk

Verwijderd

XDeluxeX schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:34:
Weet iemand of er al een definitief antwoord is op het volgende.

Klanten die op day 1 hebben besteld en dus een Watch Dogs: Legions code in hun bestelling hebben staan. Ga je ooit nog een code krijgen(zodra kaart wordt geleverd)? Of word je gecompenseerd?
Ik vermoed dat je geen code meer krijgt. Compensatie gaat er zeker niet komen. Dit soort acties zijn altijd 'zolang de voorraad strekt'.

• indynator1
Voor zij die nog willen, ik stond op nr1 voor een Inno3d 3080 x4 voor een maand maar heb geannuleerd. Dus als je nu besteld sta je vanvoor in de rij (als die überhaupt geleverd wordt)

[ Voor 48% gewijzigd door indynator1 op 23-10-2020 12:38 ]

• HighMv
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 30-09-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Ik vermoed dat je geen code meer krijgt. Compensatie gaat er zeker niet komen. Dit soort acties zijn altijd 'zolang de voorraad strekt'.
Dit denk ik ook.
Toch wel jammer. Het blijft een spel van €60 dat je ineens niet meer krijgt.

• Brewsterr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-11-2025
[...]

Zolang het op je bestelformulier staat zijn ze je verplicht dit te leveren.

• Drnigg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11-2025
Protax schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Was jij het ook niet die vermeldde dat office centre ook gebruik maakte van Copaco? Houdt dat in dat die bestellingen (die aanvankelijk deze week zouden komen maar nu naar volgende week verplaatst zijn) waarschijnlijk ook niet gehaald zullen worden?

Ik zag namelijk wel op de office centre pagina dat er bij de 3080 nu weer "binnenkort beschikbaar" staat, en volgens mij was dat een andere status de afgelopen week.

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-01 11:00
Is er nog nieuws omtrent de MSI Trio X 3080's van Coolblue en OfficeCentre?

Verwijderd

Brewsterr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Praktisch overal stond (ik heb niet anders gezien): 'Zolang de voorraad strekt'. Reken maar niet op compensatie. Die gaat er echt niet komen.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 11:36
[...]

Als het goed is zijn die gewoon gereserveerd voor je order.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Scamid
  • Laatst online: 11-07-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

Praktisch overal stond (ik heb niet anders gezien): 'Zolang de voorraad strekt'. Reken maar niet op compensatie. Die gaat er echt niet komen.
Als er geen kaarten geleverd worden kan de "voorraad" ook niet op raken toch?

Wat ik weet van EVGA is dat ze op dit moment gewoon code's mee geven.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:35
Ik zie dat SIComputers al aan het Preorderen is voor de 3070!

https://www.sicomputers.n...-id-806040.html?sqr=3070&

Betreft de: ASUS DUAL NVIDIA GEFORCE RTX 3070 8GB GDDR6

Edit: Zie nu er meer verschijnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wylana op 23-10-2020 12:47 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• TryPleX
  • Laatst online: 25-12-2025
Verderf schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Meeste webwinkels hebben wel de requirement dat ze voor een bepaalde tijd de kaart hebben geleverd aan je. Anders vervalt die code gewoon.

• GekkeR

GekkeR

key = key

Wylana schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:45:
Ik zie dat SIComputers al aan het Preorderen is voor de 3070!

https://www.sicomputers.n...-id-806040.html?sqr=3070&

Betreft de: ASUS DUAL NVIDIA GEFORCE RTX 3070 8GB GDDR6
Daar sta ik ook al eeuwen in de rij, ik zou je aandacht houden op een launch partner.

• Wylana
GekkeR schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Daar sta ik ook al eeuwen in de rij, ik zou je aandacht houden op een launch partner.
Ik hoop via mijn werk die direct inkoopt bij Ingram Micro een shot te wagen.

• safu
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 28-01 13:24
Altijd lekker die prijzen van Coolblue, zeker voor een 3070. :+

https://www.coolblue.be/n...gb-uprising-dual-fan.html

[ Voor 10% gewijzigd door safu op 23-10-2020 12:50 ]

• HighMv
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 30-09-2025
TryPleX schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Meeste webwinkels hebben wel de requirement dat ze voor een bepaalde tijd de kaart hebben geleverd aan je. Anders vervalt die code gewoon.
Misschien is het ook nog zo dat de code's na 01-11 gewoon niet meer geldig zijn. Ook ontvang je er later dan nog een. Maar geen idee of dat in dit geval zo werkt.

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-01 09:09
nielsjuuh23 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
Is er nog nieuws omtrent de MSI Trio X 3080's van Coolblue en OfficeCentre?
Heb net weer even gebeld. Er zijn inmiddels erg veel bestellingen maar de dame aan de klantenservice vertelde me dat ik nog bij de eerste batch zou zitten (voor wat dat waard is, ik twijfel eraan, maar goed). Ze zei dat de leverdatum van hun leverancier nu op 3 november stond.

Dat is weer bijna precies een verschuiving van 10 dagen (wat de vorige levertijd theoretisch was), dus dat kan heel goed ook maar een indicatie zijn en niet een hard feit. Maar hier moeten we het mee doen. Er zijn nog geen kaarten uitgeleverd iig en het heeft weinig zin om nu nog in de rij te gaan staan daar.

Hun leverancier is overigens "ALSO Nederland".

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-01 14:29
[...]

Ik had een INNO3D iChill X3 3080 van Alternate die ik op de 18e van vorige maand geleverd heb gekregen. Ik heb eergisteren pas een Geforce Now code gekregen. Van een Watch Dogs code nog niks gehoord.

Bij de FE heb ik meteen in de verzendbevestiging beide codes meegekregen.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
DutchRookie007 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:19:
[...]

Master zeker? Ik sta 6e voor de Extreme. 😉
Jep, de master.

• kristalghost
  • Laatst online: 04-03-2024
Brewsterr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

je moet de kaart hebben voor eind oktober en er stond inderdaad zolang de voorraad strekt bij... :(

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
Net nog even met Amazon gechat, maar zij weten nog net zoveel als vier weken geleden: niks. :+

Ging overigens om de RTX 3090 TUF.

Gisteren bijna de RTX 3090 bij Alternate besteld, echter zijn die reviews van alle Inno3D RTX 30-kaarten niet bepaald lovend.

[ Voor 48% gewijzigd door NotSoSteady op 23-10-2020 13:03 ]

• MajorLazer
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-12-2020
[...]

Wat zijn de launch partners? Ik heb momenteel een preorder staan bij SiComputers omdat bij Alternate de wachtrij 300+ is voor de ASUS modellen.

• Lycan-Strife
Letterlijk net met een medewerker aan t babbelen (Stefan)

Die zegt dat je nog wel de code krijgt als de kaarten binnenkomen (mits je dan nog laag staat in de lijst qua bestelling).

Alternate.nl

EDIT:

Vervolgens de vraag gesteld wat er gebeurd als de code wel gegeven wordt maar na activatie datum valt... Zegt de medewerker met een bold claim... Dat lost Nvidia nog wel op (naar verwachting).
Dat vind ik wel BS.

Kort samengevat. Webshops (lijken) niets te doen).

[ Voor 45% gewijzigd door Lycan-Strife op 23-10-2020 13:15 ]

• Forkey
Kluggie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Ik geloof dat ik op nummer 4 sta, gezien jij degene was die 21 Oktober vertelde dat de datum was veranderd naar 02-11.
Toen heb ik daar gelijk besteld en was dan misschien echt net op tijd.

Fingers crossed dat dit waarheid is allemaal!
Ze zoeken nu uit bij de leverancier, en laten mij vnmiddag weten. Ik zet hier info zodra ik meer weet. Hopelijk heb ik je dan geholpen aan een kaart!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-02 11:07
Verderf schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Bij Alternate staat die bonus apart op de bon met een prijs van van € 0,00. Volgens mij kunnen ze dus beredeneren dat ze het kunnen vergoeden door € 0,00 op je rekening te storten. Oftewel, de code heeft volgens hun geen waarde. Dit zou anders zijn als er op de bon stond "RTX 3080 + Watch Dogs code + Geforce Now code voor € 729 -", want dan zou je als klant kunnen beargumenteren dat je hebt betaald voor alle drie en niet enkel voor de videokaart.

Maar ik ga nu wel even een mail versturen om het na te vragen, want het is best een stomme situatie. Die codes zouden gewoon langer moeten werken en dat heeft NVIDIA in samenwerking met Ubisoft verkeerd aangepakt.
Edit: Oh ik zie dat de codes nog tot 30 november geldig zijn, ik dacht begin november. Ik wacht dus nog een paar weken want ik heb geen zin om ze vroegtijdig lastig te vallen over iets dat nog niet echt speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door NoThankYou op 23-10-2020 13:30 ]

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
NoThankYou schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:25:
[...]

Bij Alternate staat die bonus apart op de bon met een prijs van van € 0,00. Volgens mij kunnen ze dus beredeneren dat ze het kunnen vergoeden door € 0,00 op je rekening te storten. Oftewel, de code heeft volgens hun geen waarde. Dit zou anders zijn als er op de bon stond "RTX 3080 + Watch Dogs code + Geforce Now code voor € 729 -", want dan zou je als klant kunnen beargumenteren dat je hebt betaald voor alle drie en niet enkel voor de videokaart.

Maar ik ga nu wel even een mail versturen om het na te vragen, want het is best een stomme situatie. Die codes zouden gewoon langer moeten werken en dat heeft NVIDIA in samenwerking met Ubisoft verkeerd aangepakt.
Wat mij opgevallen was en stoort is https://www.alternate.be/...utm_campaign=msiwatchdogs
Een nieuwe actie waar je die Watch Dogs code voor krijgt. Correctie wss onze Watch Dogs code die bedoeld was voor de grafische kaarten

• pvg103
  • Laatst online: 01-02 19:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ez3McZWB52Z0vXRJEbigFslN6cU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VUEJcCmcNzY94xhBx2BUIs4q.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook net binnen

• Gamm86
  • Laatst online: 29-01 09:55
DiZhini schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:30:
[...]

Wat mij opgevallen was en stoort is https://www.alternate.be/...utm_campaign=msiwatchdogs
Een nieuwe actie waar je die Watch Dogs code voor krijgt. Correctie wss onze Watch Dogs code die bedoeld was voor de grafische kaarten
Het is meer dan waarschijnlijk dat MSI hierover beslist.

• jimmy-chu
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-01 09:05
Heb zojuist een gainward 3080 bij Max ICT besteld. Ze hadden 1 op voorraad (stond op de site dan) voor 1174 en 10 minuten later staat hij er nu op voor 943 euro.

Mag dit? En is dit de normale gang van zaken op dit moment?

• DiZhini
Gamm86 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Het is meer dan waarschijnlijk dat MSI hierover beslist.
Ik heb ook een MSI Gaming X Trio 3080 besteld

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:14
jimmy-chu schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:36:
Heb zojuist een gainward 3080 bij Max ICT besteld. Ze hadden 1 op voorraad (stond op de site dan) voor 1174 en 10 minuten later staat hij er nu op voor 943 euro.

ja dat mag o mogen ook 10.000 vragen :P
maar dat is het op dit moment wel want vraag/aanbod het het wordt toch wel verkocht

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-01 20:40

Natuurlijk mag dit. Jij bent akkoord gegaan met hun vraagprijs.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:10

Ja dat kan en mag, blijkbaar zijn er mensen zo gek bijna 1200euro voor een kaart van 800euro neer te leggen ;)

Signature

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024

Ze hebben jouw order en willen nu weer een pre-order uitlokken.

Vraag en Aanbod

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-02 11:07

Snel nog een bestellen dan en de vorige cancelen? Dan ben jij de eerste in de wachtrij en hoor je de kaart te krijgen die je zojuist hebt gecanceld, nietwaar? :P

• TryPleX
  • Laatst online: 25-12-2025

Ze even aanschrijven mag altijd toch?

• DiZhini

Order ze opnieuw, als je eerste staat cancel de aankoop van 1174? Tenzij ze annuleringskosten vragen

• Brewsterr
  • Laatst online: 25-11-2025
Wylana schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:47:
[...]

Ik hoop via mijn werk die direct inkoopt bij Ingram Micro een shot te wagen.
Ingram Micro en Techdata hebben enkel Gigabyte kaarten.

• Wylana
Brewsterr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Ingram Micro en Techdata hebben enkel Gigabyte kaarten.
Ok, dat wist ik niet. Maar ik wilde zowiezo voor Gigabyte gaan.
Thanks voor het doorgeven.

• tommy4311
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-11-2024
Er heeft iemand geannuleerd bij alternate.nl. Het gaat om de 3080 asus tuf. Dus weer 1 plekje opgeschoven :)

• Lycan-Strife
tommy4311 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:52:
Er heeft iemand geannuleerd bij alternate.nl. Het gaat om de 3080 asus tuf. Dus weer 1 plekje opgeschoven :)
OC of non OC?

• Lycan-Strife

• Koelkie
[...]

Heb er nu 2 op pre-order staan (3070) voor vrienden. Had Sicomputers bij 3080/3090 wel iets van stock op launchday zelf?

[ Voor 5% gewijzigd door Koelkie op 23-10-2020 13:56 ]

• tommy4311
  • Laatst online: 19-11-2024

• Toinetto
  • Laatst online: 22-04-2025
Niet binnen de top 10 van die kaart iig.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:02
NotSoSteady schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:01:
Net nog even met Amazon gechat, maar zij weten nog net zoveel als vier weken geleden: niks. :+

Ging overigens om de RTX 3090 TUF.

Gisteren bijna de RTX 3090 bij Alternate besteld, echter zijn die reviews van alle Inno3D RTX 30-kaarten niet bepaald lovend.
Zijn met auto OC net zo snel als de rest.... En die temp tests zijn ook zinloos, na 1 of 2 uur zijn alle kaarten warm en blijven onder de 80c. Die testen zijn vaak maar 20min, dat is toch zinloos. Als we gamen zijn dat minimaal uren.

Het verschil is qua performance vaak maar 1% wat net zo goed een meetfout of silicon lottery kan zijn.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• GekkeR

GekkeR

key = key

Koelkie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:54:
[...]

Heb er nu 2 op pre-order staan (3070) voor vrienden. Had Sicomputers bij 3080/3090 wel iets van stock op launchday zelf?
Nee, zij hadden uiteindelijk een paar Ventus 3x gekregen (omdat niemand die wou toen).
That's it volgens mij.

Wederom, kies voor de 3070 een launch partner.

• jimmy-chu
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-01 09:05
Is er een lijst waar je 3070 kan pre order en?
Pagina: 1 ... 191 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord