thx! mijne ook nog niet geannuleerd.Gutterjaw schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:36:
For what it's worth, ik kom net van de telefoon met Amazon.fr , de arme/aardige man/slachtoffer die het met mijn aardappel frans moest doen heeft gechecked qua voorraad.
Ze hebben genoeg voorraad om de orders qua Strix die al geplaatst zijn te voldoen & komt geen cancelronde.
Kreeg net ook synopsis van call in mail ;
Good morning ,
Following your call , I can confirm that your order 3080-69-247-365-80085 is being processed. It should be delivered to you according to the deadlines indicated in your account, . September 18, 2020 at the following address:
Dus voor de mensen hier die een .fr order hebben uitstaan kleine update misschien. (:
Klinkt goedGutterjaw schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:36:
For what it's worth, ik kom net van de telefoon met Amazon.fr , de arme/aardige man/slachtoffer die het met mijn aardappel frans moest doen heeft gechecked qua voorraad.
Ze hebben genoeg voorraad om de orders qua Strix die al geplaatst zijn te voldoen & komt geen cancelronde.
Kreeg net ook synopsis van call in mail ;
Good morning ,
Following your call , I can confirm that your order 3080-69-247-365-80085 is being processed. It should be delivered to you according to the deadlines indicated in your account, . September 18, 2020 at the following address:
Dus voor de mensen hier die een .fr order hebben uitstaan kleine update misschien. (:
Allemachtig, goedkoopste waterblok oplossing incl. backplate bij EK is ruim 200 euro.
topic gaat over levertijden en dergelijke, niet benchmarks
[ Voor 88% gewijzigd door Intergalactic op 16-09-2020 21:51 ]
lees even de topic warning
[ Voor 89% gewijzigd door Intergalactic op 16-09-2020 21:50 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Weet iemand of er ook stenen winkels de kaart hebben morgen?
Dus gewoon betalen en meenemen?
[ Voor 1% gewijzigd door elrobbo op 16-09-2020 21:54 . Reden: typo ]
elrobbo
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.elrobbo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:53:
Weet iemand of er ook stenen winkels de kaart hebben morgen?
Wanneer zullen Megekko, Alternate en Paradigit de "Bestelknop" ontgrendelen is dat ook 15:00 ?
Wacht het gewoon af.Hatseflatsh90 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:03:
[...]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
Wanneer zullen Megekko, Alternate en Paradigit de "Bestelknop" ontgrendelen is dat ook 15:00 ?
Niemand die dat weet..
Ik denk dat je de tweakers hier onderschat...
elrobbo
Ik wil een RTX3080 in mijn custom loop, dus 't wordt een FE (met later een blokje erop van EKWB) óf de de EVGA Hydro Copper.. je voelt hem misschien al aankomen, maar die staat nog niet eens online in de shop van EVGA zelf. Mis ik iets of is die gewoon nog niet uit productie? Lijkt er namelijk sterk op dat alleen de 3 XC3 varianten te koop zijn 
Alternate bellen om 14u00, dan heb je uitsluitsel en ben je er ook nog op tijd bijHatseflatsh90 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:03:
[...]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
[ Voor 33% gewijzigd door Lord_Dain op 16-09-2020 22:14 ]
Hydrocopper staat gewoon op hun site: https://www.evga.com/arti...ga-geforce-rtx-30-series/Lord_Dain schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:13:
Ik wil een RTX3080 in mijn custom loop, dus 't wordt een FE (met later een blokje erop van EKWB) óf de de EVGA Hydro Copper.. je voelt hem misschien al aankomen, maar die staat nog niet eens online in de shop van EVGA zelf. Mis ik iets of is die gewoon nog niet uit productie? Lijkt er namelijk sterk op dat alleen de 3 XC3 varianten te koop zijn
Eu evga store is er helaas niet meer.
EVGA RTX 3080/3090 Hyrdocopper is al vanaf het begin gezegd dat deze "enige tijd later" zouden komen.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
EK heeft net hun block voor de reference online gezet met een tease voor de FE block in hun email:Lord_Dain schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:13:
https://www.ekwb.com/shop...r_you&utm_term=2020-09-16
lees de topic warning, en als je het eigenlijk al weet doe het dan niet
[ Voor 95% gewijzigd door Intergalactic op 16-09-2020 22:43 ]
check even de topic warning, dit is niet de juiste plaats
[ Voor 88% gewijzigd door Intergalactic op 16-09-2020 22:57 ]
Mogelijk dat iemand anders dit al gepost had, maar van Reddit, prijzen Newegg
Als dit klopt geeft dit toch wel ongeveer de verhoudingen weer$850 Asus strix
$810 Evga FTW3 ULTRA
$790 Evga FTW3
$770 Evga XC ULTRA
$760 MSI Gaming X Trio
$750 Evga XC Gaming | Asus Tuf OC | Gigabyte Gaming OC
$740 MSI Ventus 3x OC
$730 Evga XC Black | Gigabyte Eagle OC
$720 Zotac Trinity
$700 Asus Tuf | MSI Ventus 3x
Strix tax is real... De Gaming X trio vind ik daarentegen nog best netjes geprijst tho. Die Amazon.fr order was iets van 805 voor de Strix, dat vind ik dan nog wel te doen. Was dan wel de niet OC versie, maargoed dat is ook 5 minuten werk om dat aan te passen...Orky Rulez schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:35:
Mogelijk dat iemand anders dit al gepost had, maar van Reddit, prijzen Newegg
[...]
Als dit klopt geeft dit toch wel ongeveer de verhoudingen weer
Hopelijk wordt die uitgeleverd
[ Voor 19% gewijzigd door bjorntju op 17-09-2020 00:23 ]
Ik zie net op de site van Alternate dat de verkoop om 15:00 vandaag start!
[ Voor 7% gewijzigd door Hatseflatsh90 op 17-09-2020 00:03 ]
Alternate heeft wat modellen erbij gezet. Volgens mij stonden de STRIX kaarten er eerder niet op.
Lijken bijna placeholder prijzen of omgekeerd op de Strix. De OC is goedkoper dan het base model.
Waarom is er zoveel verschil tussen alternate be en nl ?
Verschillen van 50€ op kaarten, of die prijzen zijn gewoon tot morgen 15h random gezet
Verschillen van 50€ op kaarten, of die prijzen zijn gewoon tot morgen 15h random gezet
Omdat in België vergeleken met NL alles al goedkoper is (behalve een 3080 danpredator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:10:
Waarom is er zoveel verschil tussen alternate be en nl ?
Iemand van plan 3000 euro neer te gooien voor deze https://www.amazon.nl/EVG...9310b21a23&language=nl_NL
Ik heb er al 10 besteld voor de doorverkoopJo0wZ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:51:
Iemand van plan 3000 euro neer te gooien voor deze https://www.amazon.nl/EVG...9310b21a23&language=nl_NL
Ik weet niet zeker of het beter hier past of in het ervaringen topic, maar Azerty doet in elk geval ook mee met de Watch Dogs Legion & Geforce Now actie. https://azerty.nl/nvidia-geforce-30-serie
[ Voor 4% gewijzigd door BinaryRun op 17-09-2020 01:19 ]
Hoe werkt het nou met de nvidia site en afrekenen? Heb ook nog geen store account, hoe maak ik die aan? Zie dat ik een creditcard moet koppelen, iets in het winkelwagentje doen en dan creditcardgegevens toevoegen en bestellen, zodat het account gecreëerd wordt? Ik neem aan dat er nog een bevestigingsscherm komt? Vragen, vragen, vragen... Alvast bedankt
Komt inderdaad nog een bevestigingsscherm. Maak wel je mandje leeg daarna!LennartVork schreef op donderdag 17 september 2020 @ 01:46:
Hoe werkt het nou met de nvidia site en afrekenen? Heb ook nog geen store account, hoe maak ik die aan? Zie dat ik een creditcard moet koppelen, iets in het winkelwagentje doen en dan creditcardgegevens toevoegen en bestellen, zodat het account gecreëerd wordt? Ik neem aan dat er nog een bevestigingsscherm komt? Vragen, vragen, vragen... Alvast bedankt
Worden van de FE editie maar zoveel uitgebracht?
Of hebben we kans dat hij later weer duurder is?
Want hij is erg populair....
Of hebben we kans dat hij later weer duurder is?
Want hij is erg populair....
Helaas nog steeds geen EVGAGrawler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:04:
Alternate heeft wat modellen erbij gezet. Volgens mij stonden de STRIX kaarten er eerder niet op.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Zo, is iedereen er klaar voor? Hoe hebben jullie je voorbereid? Meerdere schermen, meerdere personen?
Nee 1 scherm en 1 persoon.Luukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:11:
Zo, is iedereen er klaar voor? Hoe hebben jullie je voorbereid? Meerdere schermen, meerdere personen?
Lukt het niet jammer dan.
Dat kan vriendelijker.
[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 08:35 ]
4 schermen, 4 verschillende personen!
6 x 3080
We zullen het merken en beleven!
6 x 3080
We zullen het merken en beleven!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Nee, het is een grafische kaart.Luukwa schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:11:
Terug naar levertijden en prijzen? Alles begint te off topic te worden..
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Het is denk ik wijs om alvast te stellen dat we vooral niet gaan bespreken hoeveel iedereen er gaat bestellen, want er komt alleen maar gezeik uit en als dit draadje op een dag als deze, tijdelijk, op slot moet om opgeschoond te worden zijn we er allemaal door benadeeld.
Kunnen we een pol houden om te kijken wie voor FE en wie voor AiB gaat??
ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX GAMING grafische kaart komt op een voeding van 850 watt , gaat lekker bij alternate.
Weet iemand waarom de ASUS 3080 STRIX non-OC duurder is dan de OC versie bij Alternate?
Lijkt me een foutje!
Lijkt me een foutje!
Ja, meende dat dat ook om 15:00u is.rutgerdj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:45:
Wanneer komen de reviews van AIBs? Is dat ook vandaag?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hmm lastig, de vraag is of we eerst rustig de reviews kunnen lezen voor wij gaan kiezen
Ik wilde voor de MSI gaming x gaan, maar mijn voeding heeft geen 3x8 pins.. Het doel is nu de MSI Vetus 3x, die is 200 gram lichter, 100mhz trager maar heeft wel 2x8pins
Tot nu toe lijkt alternate de enige te zijn die de kaarten al in de productenlijst heeft staan. Bij de rest is het leeg, dus het is maar de vraag welke merken op voorraad zullen zijn vandaag. Ik gok dat het snel gedaan is met de eerste batch
.
Megekko staan ze toch ook gewoon? Alleen zonder prijsTweakJerommeke schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:49:
Tot nu toe lijkt alternate de enige te zijn die de kaarten al in de productenlijst heeft staan. Bij de rest is het leeg, dus het is maar de vraag welke merken op voorraad zullen zijn vandaag. Ik gok dat het snel gedaan is met de eerste batch.
Ja vind ik toch beetje gek, van alle partners die er zijn is alleen alternate die ze op de site heeft staan met prijs.Okasha schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:50:
[...]
Megekko staan ze toch ook gewoon? Alleen zonder prijs
Megekko wel op de site maar geen prijs, 4launch niets, en paradigit ook niets, en azerty ook nog niets.
Azerty en Megekko willen voorkomen dat mensen wijzigingen in de prijzen zien vooraf. Zo gek is dat niet.
Heeft iemand een gevoel bij de levertijden? Zelf zou ik liefst een FE willen maar Nvidia bij een testrun met een 2080 TI aan dat de levertijd 1 tot 3 werkdagen is.
Ergens vermoeden dat een MSI'tje bij Alternate -waarschijnlijk- wel morgen binnen zal zijn.
Iemand ideetjes of meningen hierover?
Ergens vermoeden dat een MSI'tje bij Alternate -waarschijnlijk- wel morgen binnen zal zijn.
Iemand ideetjes of meningen hierover?
megekko heeft iig productpagina'sPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:04:
Azerty en Megekko willen voorkomen dat mensen wijzigingen in de prijzen zien vooraf. Zo gek is dat niet.
Als ze in Nederland al op voorraad zijn dan gaat een AIB sneller zijn. Ik ben wel benieuwd waarom je in hemelsnaam de aankoop van 'n videokaart laat afhangen van de levertijd van minder dan een week.Vinnie84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:06:
Heeft iemand een gevoel bij de levertijden? Zelf zou ik liefst een FE willen maar Nvidia bij een testrun met een 2080 TI aan dat de levertijd 1 tot 3 werkdagen is.
Iemand idetjes of meningen hierover?
Die hebben gewoon een embargo tijd ingesteld. De producten staan al lang klaar.zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:07:
[...]
megekko heeft iig productpagina'swordt een extra klik bij azerty
De landelijke verkoop om het zo maar even te noemen gaat in om 15:00 uur? als ik het zo lees?
Reageer vriendelijk of reageer niet.
[ Voor 82% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:16 ]
Nvidia heeft met behulp van Optimizely een regel ingesteld dat iedereen die deze vraag stelt pas 10 minuten later kan bestellen. Dus pas een beetje op.Randygutter schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:09:
De landelijke verkoop om het zo maar even te noemen gaat in om 15:00 uur? als ik het zo lees?
(Ja, zie TS...)
heeft iemand nog wat gehoord van coolblue? die zou ze ook hebben maar heb op de nieuwskanalen van coolblue niks gehoord, op de site ook niks
De OC is 20 euro duurder.Lekiame schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
Weet iemand waarom de ASUS 3080 STRIX non-OC duurder is dan de OC versie bij Alternate?
Lijkt me een foutje!
Ik heb toevallig gisteren nog contact gehad met CoolBlue. En vreemd genoeg lieten ze er vrij weinig over los. Er werd gezegd dat dergelijke informatie niet met de klantenservice gedeeld word. Op zich raar maar goed dat is het antwoord wat ik kreeg.zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:29:
heeft iemand nog wat gehoord van coolblue? die zou ze ook hebben maar heb op de nieuwskanalen van coolblue niks gehoord, op de site ook niks
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
thanks! normaal heeft coolblue de product pagina's live voordat er voorraad is (g915 tkl bv), maar nog niks gezien van de nieuwe seriesMetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:31:
[...]
Ik heb toevallig gisteren nog contact gehad met CoolBlue. En vreemd genoeg lieten ze er vrij weinig over los. Er werd gezegd dat dergelijke informatie niet met de klantenservice gedeeld word. Op zich raar maar goed dat is het antwoord wat ik kreeg.
Werknemers in de winkel en klantenservice krijgen hier echt 0 info over. Kan best zijn dat hij pas volgende week op de site staatzahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:52:
[...]
thanks! normaal heeft coolblue de product pagina's live voordat er voorraad is (g915 tkl bv), maar nog niks gezien van de nieuwe series
Waarom wil iedereen bij Coolblue bestellen? Azerty, Megekko of Alternate zijn ook prima winkels.zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:52:
[...]
thanks! normaal heeft coolblue de product pagina's live voordat er voorraad is (g915 tkl bv), maar nog niks gezien van de nieuwe series
Amazon.co.uk
https://www.amazon.co.uk/...080&qid=1600329922&sr=8-3
ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 Graphics Card (PCIe 4.0, 10GB GDDR6X, HDMI 2.1 , DisplayPort 1.4a, Dual ball Fan Bearings, Military-grade Certification, GPU Tweak II)
648 pond ~ 710euri
ASUS TUF Gaming NVIDIA GeForce RTX 3080 Graphics Card (PCIe 4.0, 10GB GDDR6X, HDMI 2.1 , DisplayPort 1.4a, Dual ball Fan Bearings, Military-grade Certification, GPU Tweak II)
648 pond ~ 710euri
Coolblue is inderdaad niet meer wat het geweest is. Ik vind de service doorgaans beter tegenwoordig bij Azerty of MeGekko.AlixX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Waarom wil iedereen bij Coolblue bestellen? Azerty, Megekko of Alternate zijn ook prima winkels.
Ik bedacht me dit gister pas, maar als ze bij een lokale coolblue op voorraad zijn volgens de webshop. Dan ga ik die zeker wel reserveren. Zou ik hem vanavond al kunnen gebruiken.AlixX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Waarom wil iedereen bij Coolblue bestellen? Azerty, Megekko of Alternate zijn ook prima winkels.
Weet iemand of zulke opties ook mogelijk zijn bij de andere 3 webshops die veel besproken worden hier?
Waren deze links al gepost? Ik heb ze niet gezien.
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HJ9XFNM/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGYXP4C/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGLN78Q/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGBYWQ6/
https://www.amazon.co.uk/...KR-Cooling/dp/B08HH1BMQQ/
Allemaal nog met placeholder prijzen.
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HJ9XFNM/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGYXP4C/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGLN78Q/
https://www.amazon.co.uk/...-Backplate/dp/B08HGBYWQ6/
https://www.amazon.co.uk/...KR-Cooling/dp/B08HH1BMQQ/
Allemaal nog met placeholder prijzen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vandaag bestellen is dan morgen in huis.thomassie12 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
[...]
Ik bedacht me dit gister pas, maar als ze bij een lokale coolblue op voorraad zijn volgens de webshop. Dan ga ik die zeker wel reserveren. Zou ik hem vanavond al kunnen gebruiken.
Weet iemand of zulke opties ook mogelijk zijn bij de andere 3 webshops die veel besproken worden hier?
Ook dan pas op te halen in de winkel.
Ligt nu niets in winkels
Azerty's retour procedure vind ik zelf niet meer van deze tijd.AlixX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Stay hungry, stay foolish!
Mijn voorkeur is Alternate/Megekko. Beste ervaringen mee.RBN026 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:20:
[...]
Azerty's retour procedure vind ik zelf niet meer van deze tijd.
Hoewel ik geen hele hoge pet op heb van Coolblue, zou ik Megekko toch nooit meer aanraden. Als er een probleem is, gaat alles heel erg lang duren door een helpdesk die alleen per mail bereikbaar is.AlixX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Hoe zorg ik ervoor dat mijn betaaldetails al in de Nvidia site staan? Ik kan niks toevoegen aan m'n winkelmandje om te testen.
Nee, niet alsnog bot reageren.
[ Voor 89% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:31 ]
In 2020 moet je ervanuit gaan dat veel webshops klantenservice via email hebben. Zelf nooit problemen met Megekko of Coolblue gehad. Zijn beide prima webshops waar netjes binnen 1 werkdag op email gereageerd wordt.Sissors schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
[...]
Hoewel ik geen hele hoge pet op heb van Coolblue, zou ik Megekko toch nooit meer aanraden. Als er een probleem is, gaat alles heel erg lang duren door een helpdesk die alleen per mail bereikbaar is.
Ik kan dit beamen. Bij de vorige generatie zowel een 5700xt en een 2070 super in de preorder gezet en die smeerlappen verschuiven telkens hun levertijd naarmate hun oorspronkelijke (veel te optimistische) leverdag dichterbij komt.Sissors schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
[...]
Hoewel ik geen hele hoge pet op heb van Coolblue, zou ik Megekko toch nooit meer aanraden. Als er een probleem is, gaat alles heel erg lang duren door een helpdesk die alleen per mail bereikbaar is.
Momenteel zijn er geen artikelen beschikbaar op de nvidia website die je aan je winkelwagen kan toevoegen dus dat gaat nu niet op
[ Voor 25% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:31 ]
Kan ik er wat aan doen dat die site van Nvidia voor geen reet werkt?
[ Voor 30% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:32 ]
https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/20-series/#shop-allrs5racer schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:30:
[...]
Momenteel zijn er geen artikelen beschikbaar op de nvidia website die je aan je winkelwagen kan toevoegen dus dat gaat nu niet op
Hoezo niet?
Commentaar op moderatie doe je via DM.
[ Voor 84% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:37 ]
Ik vervuil het topic nog maar wat meer:
Ik probeer het maar via een betaling voor Geforce now. Nu accepteert hij geen enkele postcode ook al staat het land op Nederland. Iemand enig idee?
Ik probeer het maar via een betaling voor Geforce now. Nu accepteert hij geen enkele postcode ook al staat het land op Nederland. Iemand enig idee?
heb je een spatie? dus in plaats van 7000ak doe je 7000 AKGrotbewoner schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:36:
Ik vervuil het topic nog maar wat meer:
Geen aankoopadvies hier. Zie het grote rode blok onderaan dit topic.
[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 17-09-2020 10:42 ]
Items: EUR 718,65Lunaminica schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:09:
Amazon.co.uk
648 pond ~ 710euri
Postage & Packing: EUR 5,37
Exchange rate guarantee fee: EUR 16,29
Order Total: EUR 740,31
Ik zou het liefst een MSI gaming X trio hebben. Heb die versie nu van een 2080 en die bevalt uitstekend en is een goede overklokker.
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat die vandaag leverbaar gaan worden.
Voordeel is ook dat je niet met die lelijke power connector van de FE zit. Dat gaan in mijn build heel erg lelijk staan.
Ik hou de winkels in de gaten om te kijken of deze vandaag online komt
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat die vandaag leverbaar gaan worden.
Voordeel is ook dat je niet met die lelijke power connector van de FE zit. Dat gaan in mijn build heel erg lelijk staan.
Ik hou de winkels in de gaten om te kijken of deze vandaag online komt
[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 17-09-2020 10:48 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Oof, 3080 staat online bij EVGA eu webshop
maar uhhh, de prijzen zijn exclusief BTW?
759*.99 + 21% = 919 Euro voor een standaard kaart? Hopelijk is dat een foutje
https://eu.evga.com/produ...s+Family&chipset=RTX+3080
Inderdaad hoge prijzen. Vooral als je ook kijkt naar de Boost clock, deze is veel lager dan bij concurrenten.MasterXL6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:57:
Ik was eigenlijk van plan om voor de Asus Rog Strix te gaan. Mooie kaart en toch de meest veilige keus zonder reviews gezien te hebben. Maar ik denk er nu toch aan om voor een Founders Edition te gaan. Ik vind het een prachtig ontwerp en zeker nu deze goed uit de reviews komt en semi-passief is. Custom kabel van CableMod erbij lost het probleem van die lelijke adapter op. Helaas werk ik en moet ik op een mobieltje er tussen proberen te komen
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Dit moet incl btw zijn. VAT is volgens mij alleen als je hem zou importeren vanuit de US. Nog steeds erg duur, een black edition met reference koeler en geen backplate voor €20 meer dan de FE?MasterXL6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:57:
Heeft cablemod 2x8 pin naar 12pin?FullThrottle schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:01:
Ik was eigenlijk van plan om voor de Asus Rog Strix te gaan. Mooie kaart en toch de meest veilige keus zonder reviews gezien te hebben. Maar ik denk er nu toch aan om voor een Founders Edition te gaan. Ik vind het een prachtig ontwerp en zeker nu deze goed uit de reviews komt en semi-passief is. Custom kabel van CableMod erbij lost het probleem van die lelijke adapter op. Helaas werk ik en moet ik op een mobieltje er tussen proberen te komen
[ Voor 34% gewijzigd door Santee op 17-09-2020 11:05 ]
Wel jammer dat er zoveel onduidelijkheid is over welke kaarten nou precies beschikbaar komen en al helemaal over levertijden. Dat had allemaal wel wat beter gekund lijkt me.FullThrottle schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:01:
Weet je btw al iets over die cablemod custom kabels?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Normaal toch, ze mogen pas na de revieuws van de FE gaan verkopen, nou dat duurt nog fff., mocht er al zo `n oersaaie FE verkocht worden,baxic schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]
Werknemers in de winkel en klantenservice krijgen hier echt 0 info over. Kan best zijn dat hij pas volgende week op de site staat
Het is wel de enige op de markt met een triple fan design die 285mm meet. Al de rest is vanaf 300mmSantee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:03:
[...]
Dit moet incl btw zijn. VAT is volgens mij alleen als je hem zou importeren vanuit de US. Nog steeds erg duur, een black edition met reference koeler en geen backplate voor €20 meer dan de FE?
[...]
Heeft cablemod 2x8 pin naar 12pin?
Dat en de support van EVGA is de reden dat ik em wil.
https://www.facebook.com/...rmalink/3370378269711903/A video update if you are interested in which cards are going to be available tomorrow. ASUS RTX 3000 series ( 3080 ) Availability. TUF GAMING & ROG STRIX
Recap - THE ONLY CARD available tomorrow will be our TUF GAMING 3080 no other cards will be available.
Following this card, we will release our TUF GAMING RTX 3080 OC model. We will follow up with the ROG STRIX RTX 3080 OC.
Dates -
September going into October - *These are estimates and they may change.
17th - TUF GAMING RTX 3080 * Firm availability
Week of the 21st but most likely around the 24-28th - TUF GAMING RTX 3080 OC
Week of the 28th - ROG STRIX RTX 3080 which will be OC model.
Geld wel voor de Amerikaanse markt maar zal mij niets verbazen als dat voor Europa ook geld, alleen de TUF lijkt dus beschikbaar te komen op launch.
Amazon FR heeft al strix kaarten op voorraad is gisteren door iemand bevestigd hier.bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:08:
[...]
https://www.facebook.com/...rmalink/3370378269711903/
Geld wel voor de Amerikaanse markt maar zal mij niets verbazen als dat voor Europa ook geld, alleen de TUF lijkt dus beschikbaar te komen op launch.
Je zou verwachten dat het kleinere ventilatoren moeten zijn dan andere partijen.MasterXL6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:06:
[...]
Het is wel de enige op de markt met een triple fan design die 285mm meet. Al de rest is vanaf 300mm
Dat en de support van EVGA is de reden dat ik em wil.
Ik kijk ook naar de EVGA XC3 black. Ziet er strak en netjes uit en je leest goede verhalen over EVGA.
We gaan het vanmiddag wel zien.
Dat weet ik, maar ze zeiden ook dat die Gigabyte kaarten gewoon geleverd gingen worden en die orders zijn nu zowat allemaal geannuleerd, ik hecht echt 0 waarde aan zo'n klantenservice medewerker. Zie ook:Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:09:
[...]
Amazon FR heeft al strix kaarten op voorraad is gisteren door iemand bevestigd hier.
Tsja... bijna alle orders zijn inmiddels geannuleerd...Jochem1995 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:32:
Ik heb net zelf even contact gezocht met Amazon.nl via de chat. De bestellingen van de Nvidia videokaarten zijn allemaal in orde en worden gewoon uitgeleverd aan degene die besteld hebben. Verwacht leverdatum is 20/21sept zoals bij de bestelling ook staat. :-)
joh ze hebben een bataljon pannenkoeken ingehuurd die allemaal een lijstje hebben met komt goed herr jansen, komt goed frauw jansen,bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:14:
[...]
Dat weet ik, maar ze zeiden ook dat die Gigabyte kaarten gewoon geleverd gingen worden en die orders zijn nu zowat allemaal geannuleerd, ik hecht echt 0 waarde aan zo'n klantenservice medewerker. Zie ook:
[...]
Tsja... bijna alle orders zijn inmiddels geannuleerd...
Volgens mij is die webshop gewoon brak. Volgens mij zijn prijzen van B2C verplicht inclusief btw. De prijzen in de US shop zijn ook nog niet geupdate, dus denk dat dat later vandaag wel allemaal in orde zal zijn.MasterXL6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:57:
[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 17-09-2020 11:24 ]
zie rode blok onder aan
[ Voor 110% gewijzigd door Intergalactic op 17-09-2020 11:48 ]
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Nee hoeft niet, in veel andere landen is het normaal dat de prijs ex btw/VAT word benoemd. Heb je bijv. ook in EngelandJay-v schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:23:
[...]
Volgens mij is die webshop gewoon brak. Volgens mij zijn prijzen van B2C verplicht inclusief btw. De prijzen in de US shop zijn ook nog niet geupdate, dus denk dat dat later vandaag wel allemaal in orde zal zijn.
In heel het topic zie ik jouw post steeds terug komen, en het staat vaak vol met info die simpelweg niet waar is.eclipse1919 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:06:
[...]
Normaal toch, ze mogen pas na de revieuws van de FE gaan verkopen, nou dat duurt nog fff., mocht er al zo `n oersaaie FE verkocht worden,
Verkoop van de andere fabrikanten heeft niets met de reviews van de FE te maken. Om 15:00 gaan die van start.
@FullThrottle Thanks! Ik ben benieuwd of die in NL ook een beetje leverbaar worden. Kan namelijk maar weinig tot niets van ze vinden hier.
Ik zie niks meer als ik op jouw link klik?MasterXL6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:57:
Ze zijn verdwenen. Stonden er net nog wel.predator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:30:
[...]
Ik zie niks meer als ik op jouw link klik?
Zal dus toch een foutje zijn geweest.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |